Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Terry RoscoeBeck5

    Terry RoscoeBeck5

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      10713


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/15/22 σε όλα

  1. Αυτό το λάτρεψα... Angus Young... δεν το λες και ότι πιο εύκολο κυκλοφορεί εκεί έξω- για μια ποικιλία λόγων ? smells like teen spirit- βατό του θανατά, καθότι δεν το λες και σόλο, αλλά ικανό για να σε βάλει στο κλίμα. Πάντως, πριν φτάσεις στη "μεγάλη των σόλων" σχολή, μέμνησο: Όλα στη μουσική αρχίζουν και τελειώνουν στον ρυθμό. Πριν φτάσεις πχ στο "σόλο" του smells like teen spirit, θα πρέπει να έχεις παίξει το κομμάτι, σωστά, καθαρά, ρυθμικά και το "σόλο" να είναι η "φυσική συνέπεια" των προηγούμενων. Πιάσε, χαλαρά τους Nirvana- την πλάκα μας κάνουμε με τη μουσική, δεν πάμε για το "πρωτάθλημα"- και μόλις το κάνεις δικό σου, αν μπορείς να το γράψεις στον υπολογιστή, ανέβασε το να κάνουμε χαλαρή κουβέντα.
    1 βαθμός
  2. Προσπάθησε να βγάλεις σόλο από κομμάτια γνωστά σε σένα, όπου τα έχεις ακούσει πολλές φορές και θυμάσαι τη μελωδία. Μπορείς να τη "τραγουδήσεις", δλδ. Θα σου είναι πολύ ευκολότερο να τα μάθεις.
    1 βαθμός
  3. Φαντάσου όμως να είχε πιάσει το σόλο του smoke on the water και να μην έχει stratocaster... Τρόμος ? Ο Δημήτρης έδωσε μια ωραία πάσα. Καταπιάσου με κάτι πιο "ευκρινές". Βρες ένα κομμάτι με ένα σόλο που να είναι πολύ συγκεκριμένο και ας είναι και πέντε νότες (που λέει ο λόγος). Τις κατακτάς, πας στο παραπάνω.
    1 βαθμός
  4. Και εγώ με έχασα. Το autocorrection του κινητού φταίει... Διόρθωσα το αρχικό ποστ.
    1 βαθμός
  5. Διάλεξες λάθος κομμάτι να βγάλεις....
    1 βαθμός
  6. Η προσέγγιση σου είναι η σωστή. Μπορεί να σου πάρει καιρό, αλλά έτσι γίνεται: σιγά- σιγά και μόλις αρχίζουμε να το "έχουμε" ανεβάζουμε το τέμπο μέχρι να φτάσουμε σε αυτό του κομματιού. Ένα άλλο, που προσωπικά χρησιμοποιώ (στο μπάσο βέβαια, αλλά το ίδιο ισχύει και για την κιθάρα), είναι το, πριν παίξω κάτι να το "τραγουδήσω"- αν είναι ένα θέμα, ένα τούτι κλπ... Έτσι βάζω τη μελωδία στο κεφάλι μου, οπότε κάποια στιγμή (μετά από εξάσκηση) τα χέρια θα ακολουθήσουν. Βέβαια σε ένα κιθαριστικό σόλο σίγουρα είναι πιο περίπλοκο, αλλά αν μπορείς να το "τραγουδήσεις", κρατώντας τέμπο με το πόδι, μοιραία, συνεχίζοντας το practice θα το παίξεις.
    1 βαθμός
  7. Ειναι κλασικό προβλημα να μαθαίνει κάποιος τα πατήματα (νότες) από μια μελωδία, αλλά να μην ξέρει πότε πρέπει να τις παίξει. Δεν είμαι ο καταλληλοτερος να σου απαντήσω, αλλά θα σε βοηθήσει να προσπαθήσεις να παίζεις μαζί με το κομμάτι. Δεν χρειάζεται να παίζεις όλες τις νότες και τις δύσκολες τεχνικές. Άκου το σόλο και παίζει πάνω του τις βασικές νότες, ώστε να μπορείς να συγχρονιστείς και να το μάθεις. Μόλις μπορέσεις να παίζεις τις key νότες του σόλο σωστά, τότε σιγά σιγά μπορείς να βάζεις τις ενδιάμεσες νότες και, τέλος, τις έξτρα τεχνικές. Θέλει χρόνο και κόπο. Αυτό θα έκανα στη θέση σου. Σίγουρα, θα υπάρχουν κι άλλοι τρόποι. Να ξέρεις, επίσης, ότι καλύτερα λίγο παραλλαγμενο (ή απλοποιημένο) το σόλο και σωστό, πάρα με όλες τις νότες και τις τεχνικές, αλλά σε λάθος χρόνο.
    1 βαθμός
  8. Άκου τώρα προβλήματα που έχει ο κόσμος... Μπαίνει το κομμάτι, λέω, ωραία. Και ενώ παίζει μια σκέψη μου καρφώθηκε: Θέλω να ακούσω σόλο σε αυτό το κομμάτι; Όσο το σκεφτόμουν, τσουπ, να σου το πρώτο σόλο- ωραίο. Μετά έπεσε και το δεύτερο που οδηγεί στο φινάλε. Και τα δύο ήταν εξαιρετικά- πολύ έξυπνη η φράση που βάζεις το σόλο του φινάλε. Η απαγγελία μια χαρά, όπως και τα υπόλοιπα. Πάντως και να μην είχε κανένα σόλο (κάτι σε στιλ- χονδρικά- Evanence), πάλι θα μου άρεσε.
    1 βαθμός
  9. Το καλύτερο σου PAL. Σου πάει το ύφος και η ενορχήστρωση απλή και εξυπηρετεί τραγούδι.
    1 βαθμός
  10. η καλύτερή σου παραγωγή και γενικά σε πάρα πολύ ψηλά στάνταρ για home... η προσεγμένη ενορχήστρωση υποδειγματική ως προς την "εξυπηρέτηση" του mix... respect... αν την ψειρίσω, θα ήθελα ελαφρότερη συμπίεση στα τύμπανα με το μπάσο που ενώ έχουν άψογο δέσιμο μεταξύ τους και πολύ ωραίο ήχο (για τα γούστα μου) διαφέρουν από τα άψογα δυναμικά των υπολοίπων οργάνων που έχουν μεγαλύτερη δυναμική περιοχή και "αναπνέουν" πιο άνετα στην σκηνή... πάντως αυτό δεν αλλάζει την γενική εικόνα της παραγωγής την οποία και ζήλεψα...?? καλλιτεχνικά τώρα συμφωνώ με τους περισσότερους φίλους μας παραπάν' αλλά προσωπικά περιμένω αυτό το κομμάτι σου με την ιδιαίτερη μελωδία που θα ξεχωρίσει εκθετικά από το σύνηθες α "ωραίο είναι" (κι αυτό)...
    1 βαθμός
  11. Πολύ καλό, παρ'όλη την μεγαλούτσικη διάρκεια του ρέει σαν νεράκι. Πολύ ωραία τύμπανα, σε ήχο και σε παίξιμο! Αυτό το ταμπούρο σου ρε γαμώτο να αξιωθώ να το "πετύχω" και τι στον διάολο...... Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι και άκρως καλοκαιρινό! Παραλία, μπιτς μπαρ και μωρά γύρω γύρω...
    1 βαθμός
  12. Εξαιρετικό. Είναι πολύ δυνατή παραγωγή, ωραίες οι τζαζ αλλαγές, ωραίες ΠΤΩΣΕΙΣ αν και εγώ περιμένω τις ΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ όταν θα παίζουμε TETRIS τους τωρινούς thieves, ξέρεις εσύ??χαχαχαχαχαχα Ξανά στέκομαι στην ενορχήστρωση που είναι πραγματικά θεσπέσια. Και όλα τα μέρη γραμμένα υποδειγματικά γι αυτό ακούγεται και τόσο ευχάριστα. 5 αστέρια σε αυτό .
    1 βαθμός
  13. Το έγραψα και το ανέβασα εδώ πριν ένα χρόνο αλλά ποτέ δεν έμεινα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, κάτι με χαλούσε.... (μάλλον τα 6/8...) Την Κυριακή το ξανάπιασα, έγραψα άλλη φωνή και το ψιλοπετσόκοψα, 52 sec μικρότερο πλέον, τρεις κιθάρες μείον και κάποιες αλλαγές στα τύμπανα... Με την απαγγελία και τους στίχους μου είχα πρόβλημα..., η πρώτη η παλιά απαγγελία δεν μου πολυάρεσε, αλλά όσο και να προσπάθησα δεν μπόρεσα να την αλλάξω, πέρα από την αφαίρεση παύσεων (η πρόζα έγινε πιο "συμπαγής"), είναι σχεδόν η ίδια. Το έχω ακούσει τόσες φορές που δεν μπορώ πλέον να απαγγείλω τους στίχους με άλλον τρόπο. Είπαμε ότι είμαι μουσικάρα, αλλά υπάρχουν και όρια.... Αυτά...
    0 βαθμοί
  14. Στράτο μου έβγαλα κάμποσες κιθάρες (δύο με μικρά σολάκια ανάμεσα στην φωνή και μία rythm) Δεν χαμήλωσα το ταμπούρο σε τρία μέρη φωνής, το μιούταρα τελείως! βάζοντας βέβαια hi hat στις θέσεις του. Διαφωνούμε....όσο το ακούω, άλλο τόσο βρίσκω σημεία που δεν συνάδουν με την ροή του. ?
    0 βαθμοί
  15. Ρε αλιήται, με κοροδέβετε? Καλά κάνετε, έτσι μ' αρέσει. Φώτη μου είναι ΠΟΛΥΥΥΥΥ καλύτερο. Τεράστια αλλαγή με πιο λιτές τις κιθάρες. Άλλαξες κάτι στα τύμπανα? Γιατί δεν μου φαίνεται να σέρνεται όπως στην πρώτη εκδοχή. Μήπως χαμήλωσες το ταμπούρο εκτός από τα μέρη του σόλο? Τώρα .... μάλιστα, έγινε σούπερ. Η απαγγελία σου είναι μια χαρά, φυσικά μπορεί να γίνει καλύτερη, αλλά χρειάζεται λίγο "θεατρικότητα" για κάτι τέτοιο. Δεν τρέχεις πίσω από τα bpm, η ιδέα σου είναι. Έτσι πρέπει να είναι η απαγγελία, floating, "ρευστή", όχι πάνω στον μετρονόμο (αρκεί να πατάει σε συγκεκριμένα σημεία, πράγμα που το κάνεις μια χαρά). 1,84 55 75 Δεν ξέρω για οκτάβες, αλλά καίω 100 οκτάνια μπύρα.
    0 βαθμοί
  16. "Θα πάρω τηλ τον Στράτο...." Με γρίφους μιλάς γέροντα...
    0 βαθμοί
  17. 0 βαθμοί
  18. Το software σε pc έχει καθυστέρηση (latency) που απωθεί πολλούς (κι εμένα!) απο το να τα χρησιμοποιήσουν κατά την εγγραφή. Ενω με αυτά, καρφώνεις το πετάλι στην κάρτα ήχου, με ότι άλλο πετάλι έχεις πριν απο αυτό και ο ήχος που ακούς στα ηχεία είναι αυτός που θα γραφτεί και όχι κάτι στο περίπου, όπως όταν βρίσκεσαι στο ίδιο δωμάτιο με μικρόφωνο στην καμπίνα σε ένταση που ξεπερνά αυτήν των monitor, όπως σε ένα home studio. Επίσης, δεν είναι όλα τα πορτοκάλια ίδια για να λες "αφού έβγαλε η Fender... τι θέλουν και βγάζουν και οι υπόλοιποι;". Ακόμα και η Fender προμηθεύεται τεχνολογία που δεν έχει, από τρίτους. Είναι πιο συνετή επιλογή απο το να αναπτύξει νέο R&D όταν ο κύριος όγκος των προϊόντων της είναι εδραιωμένος ως classic και πρωτοστατεί στην αγορά.
    0 βαθμοί
  19. Βρήκα σε ένα παλιό drive ένα backing track που είχα φτιάξει προ 20ετίας και επάνω του έστησα αυτό το κομματάκι πριν κάποιους μήνες. Το καταπληκτικό βιμπράτο που θα ακούσετε στην φωνή είναι μια τεχνική που έχω αντιγράψει απο σπουδαίους ερμηνευτές και έχω τελειοποιήσει.... μικρές γρήγορες καρατιές (double tempo για να κάνει sync) στο λαρύγγι ??.
    0 βαθμοί
  20. Εδώ είναι το δεύτερο κομμάτι για την Saerei, μια γρήγορη δολοφόνος, και είναι ένας από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού που φτιάχνουμε, με όνομα Catacomb Crawlers. Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σας ιδιαίτερα γι αυτό το κομμάτι, γιατί το θεωρώ λίγο πιο "κάτω" από τα υπόλοιπα, αλλά στην ομάδα άρεσε πολύ.
    0 βαθμοί
  21. Αφτό εγό το ρότισα. Παρακαλό τα επόμενα θέματα να ήνε "Pc ή Mac?" "Αναλογικό ή ΠΣηφιακό πιο ήνε καλήτερο?" "Λάμπα ή solid state ενησχιτύς?" Ε ρε μάνα μου τι έχη να γήνη ....
    0 βαθμοί
  22. Η Moog ανακοίνωσε την κυκλοφορια του Mavis, ενός προσιτού semi-modular synthesizer που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως standalone ή σαν μέρος ενός συστήματος Eurorack. Το Mavis διαθέτει ένα full range αναλογικό ταλαντωτή (oscillator) με pulse-width modulation, waveform mixing και mod source mixing, ενώ στη θέση του φίλτρου υπάρχει ένα -24dB low-pass Ladder Filter. Η δρομολόγηση του modulation κάνει χρήση crossfader αντί για διακόπτες, επιτρέποντας τη μείξη μεταξύ μεταβλητού σχήματος LFO και ενός four-stage envelope generator. Moog Mavis DFAM Το Mavis συστεγάζεται με το DFAM percussion synthesizer. Το Mavis είναι επίσης το πρώτο όργανο της Moog που διαθέτει κύκλωμα wavefolding, επιτρέποντας προσθετική αλλά και αφαιρετική σύνθεση. Ένα κύκλωμα sample and hold παράγει τυχαία CV σχήματα που μπορούν να συνδυαστούν στο patch για ταλάντωση άλλων παραμέτρων και να χρησιμεύσουν στο ‘random sequencing’ performance mode του Mavis. Υπάρχει επίσης ένα ευρύ modular utilities section, που διαθέτει attenuators, offsets, mults και DC-coupled mixer. Το Mavis απευθύνεται σε αρχάριους αλλά και έμπειρους χρήστες με το semi-modular design και το κλαβιέ μια οκτάβας, για άμεση χρήση σε συνδυασμό φυσικά με ένα ηχείο ή ακουστικά. Αν αφαιρεθεί απο το περίβλημα του μετατρέπεται σε 24-point patchable 44HP Eurorack module, για ενσωμάτωση σε modular setups. Το Mavis θα παρέχεται ως κιτ, το οποίο η Moog λέει ότι θα μπορεί να συναρμολογηθεί γρήγορα από χρήστες οποιουδήποτε επιπέδου δεξιοτήτων χωρίς να απαιτείται συγκόλληση. Μόλις συναρμολογηθεί το όργανο, μια επιλογή εκπαιδευτικού υλικού και βιβλίων επιδιορθώσεων καθοδηγεί τους χρήστες στη δημιουργική διόρθωση και τη σχεδίαση ήχου. Παρέχεται επίσης ένα προστατευτικό κάλυμμα για να διατηρεί τη συσκευή ασφαλή κατά τη μεταφορά. Το Mavis κιτ είναι διαθέσιμο τώρα με τιμή 399 ευρώ. https://www.moogmusic.com/synthesizers
    0 βαθμοί
  23. Συμφωνώ με Μάνο. Προς το παρόν, αν και "πατάς" στις νότες, έστω και μια οκτάβα κάτω, τραγουδάς με τον ίδιο τρόπο που μιλάς, και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο. Θα πρέπει να μάθεις να βγάζεις τη φωνή σου προς τα έξω (projection), με συγκεκριμένη τοποθέτηση, σωστές αναπνοές κτλ. - πχ εκεί που λες "They say it's always the same", όσο κατεβαίνεις πέφτει τόσο πολύ η ένταση που δεν ακούγεται καν. Αυτό σημαίνει λάθος τοποθέτηση. Όσο για την οκτάβα, έτσι όπως το ακούω το κομμάτι είναι γενικά ψηλό για αντρικά φωνητικά. Θα χρειαστεί να "φωνάξεις", να έχεις ένταση για να το φτάσεις. Αν ζορίζεσαι, είτε κατεβάζεις 2-3 τόνους για να είσαι άνετα, είτε βρίσκεις κομμάτια στη δική σου έκταση.
    0 βαθμοί
  24. Με το να ρίχνεις μια οκτάβα, και να τραγουδάς μόνο τις νότες που βγαίνουν, παραλείποντας τις χαμηλές γιατί φυσικά και δεν μπορείς να τις πεις εκεί κάτω, δεν κάνεις τίποτα. Απολύτως τίποτα. Δεν υπάρχει τραγούδι με τέσσερις νότες έκταση, ίσως μόνο κάνα τραπ ? Ή θα δουλέψεις όλη σου την έκταση, και όχι ψιθυρίζοντας όπως τώρα, ή πολύ απλά δεν θα μπορείς να πεις κανένα τραγούδι. Πήγαινε σε κάνα δάσκαλο, αλλιώς χάνεις τσάμπα χρόνο, ρίξτο σε κάνα σκάκι, κάνα πλέξιμο, μαγείρεμα, καλά είναι.
    0 βαθμοί
  25. 'νταξ, βγήκε σε τουρ ο θείος με τη μπάντα του και τους έπιασε ο φακός στο Άμστερνταμ. Nathan East (bass / vocals), Paul Carrack (organ / keyboards / vocals), Chris Stainton (keyboards), Sonny Emory (drums), Doyle Bramhall II (guitar / vocals), Katie Kissoon (vocals) and Sharon White (vocals). Πέραν των κορυφαίων μουσικών που έχει στο μισθολόγιο του, έχει και ανάλογη σινιέ γκαρνταρόμπα. Ο θείος Eric είναι ότι πιο chic πέρασε από τα rock πατάρια. Και πάντα η εμφάνιση του συνάδει με την ηλικία του. Διαχρονικά. Όχι σαν κάτι τζόβενα 75 ετών ονόματα δεν λέμε...?
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. Συγχαρητήρια Άλεξ! Άψογη δουλειά απο κάθε άποψη.
    0 βαθμοί
  28. Έχω αρκετό καιρό να μοιραστώ κάποια δημιουργία μου, και αυτό γιατί συμμετέχω στη δημιουργία ενός παιχνιδιού, το οποίο αποκαλύψαμε σήμερα. Το παιχνίδι ονομάζεται Catacomb Crawlers και αρχικά θα βγει σε mobile πλατφόρμες, και αργότερα metaverse και ίσως PC. Ανήκει στην κατηγορία Roguelike - διαλέγεις ένα χαρακτήρα, και προσπαθείς να φτάσεις όσο πιο ψηλά μπορείς. Θα είναι free-to-play και θα έχει σαν έξτρα κάποια play-to-earn χαρακτηριστικά μέσω crypto και NFTs. Βρίσκεται ακόμα σε pre-alpha στάδιο, έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας! Ως προς τη μουσική, το θεματικό είναι metal σε διάφορες εκδοχές του, με επιρροές από Quake, Doom, Cabal, Painkiller και διάφορα άλλα παιχνίδια. Προς το παρόν έχω ολοκληρώσει 3 κομμάτια, εκ των οποίων τα δύο είναι τα θέματα των ηρώων/χαρακτήρων που μπορεί να διαλέξει ο παίκτης. Το συγκεκριμένο είναι για την Atréida, που είναι μια αδίστακτη τοξότρια. Στο βίντεο θα δείτε αποσπάσματα από τη δημιουργία του animation της τελικής εικονογράφισης της ηρωίδας. Αμέσως μετά θα ανεβάσω και το δεύτερο κομμάτι που είναι για άλλο χαρακτήρα. Το τρίτο κομμάτι δεν το έχουμε δημισιεύσει ακόμα, αν και θα το θελα πολύ γιατί για μένα είναι το καλύτερο!
    0 βαθμοί
  29. Τρελός κανονικός με δίπλωμα....
    0 βαθμοί
  30. 20 κιλά ο deluxe reverb, πριν λίγα χρόνια θα θεωρούνταν πούπουλο! :D σήμερα όμως είναι στο βαρύ άκρο των χρηστικών λύσεων για κουβάλημα. Τα amp simulator πετάλια απευθύνονται σε κόσμο που παίζει είτε σπίτι σε studio monitor, η και live με μόνιτορ, η σε ακουστικό ενισχυτή. Άλλοι τα προτιμούν από digital λύσεις λόγω απλότητας, άλλοι λόγω ήχου. Εγώ ας πούμε προτιμώ αναλογικό ήχο και πετάλια, είτε με ενισχυτή είτε χωρίς. Οπότε χρησιμοποιώ την ίδια πεταλιέρα, προσθαφαιρώντας ένα tech21 blond, ανάλογα αν παίζει ενισχυτής η μόνιτορ. Σήμερα έχουν βγει πετάλια που το σκίζουν, αλλά τη δουλειά την κάνει.. ;) Όσον αφορά λαμπάτους, συνήθως παίζω με 5, 12, η 15 watt πια στα λάιβ! Άλλοι καιροί, άλλα ηχοσυστήματα στα μαγαζιά..
    0 βαθμοί
  31. Το πρώτο video clip για το τραγούδι muck & cheese από τον τρίτο δίσκο των Half Gramme of Soma με τίτλο ''Slip Through the Cracks'' που κυκλοφορεί στις 9.9.22 από την γερμανική SOL records.Kάθε σχόλιο καλοδεχούμενο
    0 βαθμοί
  32. Μάλλον δε θυμάσαι καλά τι γινόταν όταν είχε βγει ο ToneMaster. Οι ίδιοι ακριβώς "επώνυμοι" κιθαρίστες έβγαιναν στο YouTube και τον αποθέωναν. Η Fender έσκασε τρελά φράγκα για διαφήμιση, φέρνοντας ονόματα όπως ο Richie Kotzen για να δοκιμάσουν τον ενισχυτή. Ο λόγος που ο συγκεκριμένος ενισχυτής δεν "έπιασε" αντίστοιχα δεν είναι ότι δεν ήταν λαμπάτος, αλλά ότι το κύριο πρόβλημα αυτού του platform παρέμεινε, δηλαδή το βάρος και ο όγκος. Δεν ξέρω τι ακριβώς σε χαλάει με τα amp-in-the-box πετάλια, υπάρχουν χρόνια τώρα και δίνουν τρελές δυνατότητες για ampless rigs, παίζοντας είτε καρφί σε PA με Impulse Responses, είτε στον εκάστοτε λαμπάτο που παρέχει το μαγαζί. Γλιτώνεις βάρος, κερδίζεις ευελιξία σε ηχοχρώματα, χάνεις σε ήχο/feel (για κάποιους, όχι για μένα). Αν σε ενοχλεί το επιθετικό marketing της UA, τότε μάλλον δεν έχεις δει τι κάνουν οι υπόλοιπες εταιρίες κάθε φορά που βγάζουν το παραμικρό. Δεν είπε κανείς ότι τα πετάλια αυτού του design είναι καλύτερα από τους ενισχυτές που προσομοιώνουν/αντιγράφουν, προσφέρουν άλλα θετικά, ενώ πάσχουν σε κάποια άλλα πράγματα. Τώρα το αν αξίζει ένα πετάλι 400 ευρώ σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον, θα το κρίνεις εσύ και η τσέπη σου. Εγώ εύκολα τα έδινα αντί ενός combo γομαριού που ούτε να το κουβαλήσω μπορώ λόγω μέσης, ούτε να το ανοίξω πάνω από το 0.5 γιατί μένω σε διαμέρισμα.
    0 βαθμοί
  33. Πάντως αν δεν έβγαζα τα μάτια μου με όλες αυτές τις ανόητες μπουρμπουλήθρες που καθόμουν και ανεβοκατέβαζα επί ώρες στις πάλαι ποτέ "χρυσές" εποχές των κολάν και των eyeliner, και χρόνο θα είχα κερδίσει, και καλύτερος κιθαρίστας θα ήμουν.
    0 βαθμοί
  34. Μετα θα του στειλουν προτασεις για να παρει σφουγγαροπανο
    0 βαθμοί
  35. Εγώ ξεκίνησα με αυτό το site. Αν ξέρει Αγγλικά ο φίλος, το προτείνω ανεπιφύλακτα. Είναι και free σε μεγάλο βαθμό και βασίζεται στο σύστημα support αν και εφόσον θέλει να βοηθήσει χρηματικά. Είναι ένας πολύ δομημένος τρόπος εκμάθησης για να περάσει τα αρχικα επίπεδα και να δει αν του αρέσει το όργανο πρωτίστως. https://www.studybass.com/study-guide/studybass-fundamentals-one/ Προσωπικά έφτασα σε ένα καλό σημείο, οπότε τώρα που ξεκίνησα με coach ξεκινάω απο μια πολύ καλύτερη βάση απο το αν ξεκινούσα χωρίς να ξέρω τίποτα. Βέβαια (πρέπει να το αναφέρω) έχω γνώση ηλεκτρικής κιθάρας κάποιων ετών, οπότε κυρίως κοίταξα τις τεχνικές παιξίματος και ξεκίνησα απο καλύτερη βάση. Πάντως επίσης να αναφέρω πως ξεκίνησα να μαθαίνω στα 38 κιθάρα χωρίς να γνωρίζω τίποτα και τώρα είμαι στα 43. Ποτέ δεν είναι αργά.
    0 βαθμοί
  36. https://ez-song-lessons.com/bass/ Αυτό το σάητ (ξεκίνησε και υπάρχει και ως κανάλι στο youtube) έχει άπειρο υλικό για μπάσο. Κυρίως bass covers/ playthrough που δίνουν και την παρτιτούρα/ταμπλατούρα. Τυχαίνει να γνωρίζω τα παιδιά που τρέχουν το σαητ, δείτε το και αν υπάρχει κάποια πρόταση για βελτίωση ή παραγγελίά θα την προωθήσω ?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...