Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/09/22 σε όλα
-
Να μην το εστιάζουμε στην Ελλάδα και μετά το 89. Γενικά μιλάμε. Για τον πλανήτη μας που πάει για τον ΤΡΙΤΟ. Γιατί ουαααααααααα γιατίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι Να γυρίσουμε το χρόνο. Όχι άλλα υβριδικά αυτοκίνητα. Όχι άλλες υδροστροβιλοανεμογεννήτριες. Όχι άλλο γεοβιουδροπονική ΦΤΑΝΕΙ. ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΑΤΑ> Βινίλιο, πικάπ, πάρτι και τα είχαμε όλα. Και τα κομπιούτερ και τα τερματικά μια χαρά δουλεύαν στο ΔΗΜΟΣΙΟ και οι συναλλαγές μια χαρά γίνονταν. Και ανάπτυξη και εργασία και σταθερότητα. ΚΑΙ ΜΠΥΡΟΠΟΣΙΑ. χαχαχαχαχαχαχαχαχα?? ? ftanei.m4a1 βαθμός
-
Μάλλον προσπαθεί να επαναφέρει τους συνδαιτυμόνες στο νόημα το νήματος...φύσηξε ενδιάμεσα και ξεστράτησαν.1 βαθμός
-
Λοιπόν δεύτερο ποστ στο φόρουμ και γράφω και πάλι για θέματα που ξέρω??? και έχω διαβάσει και δοκιμάσει κατά καιρούς.. Αλλά εγώ θα επιμείνω αλλού: στα πετάλια και τη σειρά που τα χρησιμοποίησες για να "προσομοιώσεις" τον ήχο του D.G. Γιατί με αυτό φαίνεται πως κάποιος ξέρει τι γίνεται και τί θέλει να πετύχει με τα πετάλια. Αυτό απαιτεί και εμπειρία και γνώση και πολλές δοκιμές και διάβασμα. ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. Επίσης φαντάζομαι οι περισσότεροι εδώ που ενδιαφέρονται για τον ήχο αυτό, έχουν κάποτε διαβάσει kitrae και gilmourish στο παρελθόν μεταξύ άλλων, αλλιώς δεν θα τους ενδιέφερε το θέμα. ΤΕΣΠΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΛΟΓΟΣ. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΩΡΑΙΟ PHRASING KAI εχεις πιασει το στυλ σε μεγάλο βαθμό, κάτι ιδιαίτερα δύσκολο για τον απλοικό;;;; χαχαχαχα gilmour , χώρια που στον ήχο με τελείως άλλο εξοπλισμό ΑΛΛΑ ΣΩΣΤΗ ΣΚΕΨΗ τα καταφερες πολύ καλά κατα τη γνώμη μου. Να πετύχεις τί όμως;;;;;;; αυτό που εγώ λέω big stadium sound του gilmour και όχι τους πιο vintage 70s ήχους. Δηλαδή τους ήχους περίπου χρονικά από το delicate sound of thunder σαφώς λιγότερο αλλά σίγουρα των μετέπειτα live προεξέχοντος του PULSE και μετέπειτα GDANSK POMPEII 2016 κλπ κλπ που βασίζονται στο στήσιμο του PULSE παντως. Δηλαδή πολύ κομπρεσσάρισμα και προενισχυτες (τώρα αν είναι alembic σε ρακ ή κάτι άλλο ή tubedriver κατά περίπτωση σε πετάλι και οι hiwatt μαζί το συζητάμε, σε κάθε tour κάτι άλλαζε όπως πετάλια και ενισχυτες - οι hiwatt και τα tubedriver ειναι τα σταθερα βασικά απ' ότι φαίνεται) και πολύ delay- ένα slapback αντί για reverb κι ένα συνήθως digital για μεγαλύτερα delay times. Παρεπιμπτόντως ο gilmour δεν χρησιμοποιεί reverb ποτέ. Ακόμα και στο abbey road που υπήρχαν τα standalone κεφάλια reverb της FENDER, αμφισβητείται αν τα χρησιμοποίησε ποτέ σε ηχογραφήσεις. SLAPBACK DELAY όμως αντ' αυτού πάντα εδώ και πολλές δεκαετίες. Πάμε στα πετάλια τώρα που έβαλες: compressor για να κάνεις τον ήχο πιο συγκεντρωμένο και μασίφ και να μπουστάρεις-πιέσεις πιο πολύ το ΚΑΘΑΡΟ σήμα, TS9 για να κομπρεσάρεις/γλυκάνεις επιπλέον και ΚΥΡΙΩΣ να δώσεις μεσαία στο op amp big muff το οποίο είναι λίγο harsh και gainy κατά τη γνώμη μου αλλά δίνει τον ελαφρώς nasal και pinch ήχο του Butler *ή Chandler* Tubedriver. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ. ΜΕ ΑΠΛΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.. ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ... ΧΑΧΑΧΑ Τώρα ως προς τα early 70s του GILMOUR *και όχι τα post PULSE ζωντανά που είπα πριν* μιλάμε για fuzzface πετάλι σε blackface fender twin ή bandmaster, μονταρισμένους μεσαίους hiwatt με έξτρα gain stage μεταξύ άλλων οπως και coloursound colourdriver για επιπλέον μπουστάρισμα, αλλά και μπoυστάρισμα από το preamp του delay. Αλλά και αυτά τα ξέρετε όσοι είστε εδώ και είδα σε αρκετά ποστ να προτιμάτε τον DSOTM και 70-71 POMPEII ήχο. Επίσης το WALL διαφοροποιείται και από τα πριν και από τα μετά το 80 live **α ρε memoryman και electric mistress μαζι χαμος* αν και παίζει να είναι η βασική συνταγή για το στήσιμο σε μεγαλα σταδια. Άρα να ξέρουμε σε ποιον ηχο αναφερόμαστε ανεξαρτητως τι μας αρεσει. ...οπου κανω λάθος διορθώστε με..ΔΕΚΤΟΝ... κατά καιρους διαβαζω και δοκιμαζω με ό,τι εχω και ο,τι μου μεινει στο μυαλο και θυμαμαι.. ουφ...τα είπα... αλλά βασικά με τράβηξε η ωραία εκτέλεση στο αρχικό ποστ.. :D1 βαθμός
-
Η μόνη ουσιαστική περίοδος καθαρού καπιταλισμού είναι η Αμερική του διαστήματος ανάμεσα στον Εμφύλιο και τον Πρώτο Παγκόσμιο. Τρομερά αποδοτικό σύστημα, έκανε μια κατεστραμμένη χώρα υπερδύναμη σε 50 μόλις χρόνια ΑΛΛΑ είχε φτάσει η κατάσταση να θερίζουν με πολυβόλα τα αφεντικά τους εργάτες (ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ όμως) οπότε ο Θοδωράκης ο Ρούσβελτ έκανε νέρωμα στον καπιταλισμό με κεντρικές τράπεζες και κάτι τέτοια. Από τότε στην ουσία παντού στη Δύση υπάρχει μεικτό σύστημα, διότι εκτός από την παραγωγικότητα υπάρχει και η κοινωνική συνοχή, και αν αρχίσουν σφαγές και μακελειά πάει και η παραγωγικότητα περίπατο. Το όλο θέμα είναι το μείγμα, αν πας υπερβολικά προς μια κατεύθυνση θα χάσεις την άλλη, στις ΗΠΑ ας πούμε πεθαίνεις αν δεν έχεις για φάρμακα που είναι ΚΑΚΟ, και στην Ελλάδα φεύγουν τα παιδιά έξω και χρωστάει εκατοντάδες δις που είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. Αυτά βέβαια όταν μιλάμε για Σοσιαλδημοκρατία, γιατί αν μιλάμε για Κομμουνισμούς, Αναρχίες και λοιπές πίπες, τότε μιλάμε στο βρόντο.1 βαθμός
-
Αφού λοιπόν σου απάντησαν πολύ ωραία οι προηγούμενοι, κράτα και κάποια επιπλέον σημεία από εμένα και επιβεβαίωση των παραπάνω.. Τα κυκλώματα που βασίζονται στο mxr phase90 έχουν τα ίδια καλά και κακά με αυτό. πχ. MAXON IBANEZ pt9 pt999 κλπ κλπ 1. Έμφαση στα μεσαία και μάζεμα στα ψηλά, δηλαδή πιο vintage warm sound. 2. Μπάσα γενικά κάποιο μάζεμα αλλά όχι τόσο όσο στα πρίμα. 3. Λόγω των παραπάνω ακούγονται πιο low fidelity σε σχέση με μοντέρνες υλοποιήσεις άλλων phasers, άρα και λιγότερο crisp και treble στον ήχο 4. Οι μόντες με μπαταρίες led κλπ κλπ δεν πειράζουν τον ήχο 5. Το hardwired bypass που είπαν σωστότατα οι φίλοι όντως κάνει κλακ κλουκ 6. Όπως όλα τα vintage phaser, flanger όταν είναι OFF επηρεάζουν απίστευτα τον ήχο με κακό τρόπο. Άρα looper. Ακόμα και όταν είναι ON εισάγουν θόρυβο συνήθως. 7. ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΟΥΣ ΗΧΟΥΣ , vintage μεν great δε. Ιδιαίτερα άμα τα τοποθετείς μόνα τους απευθείας σε σχετικά καλό ενισχυτή χωρίς άλλα πετάλια. Νομίζεις ότι είσαι σε στούντιο στα 70s.. Όλα τα παραπάνω είναι με βάση τί ακούω εγω σε διάφορα που έχω/είχα κατά καιρούς σε διάφορες υλοποιήσεις modern kai vintage. 'Αντε, με ανάγκασες να γράψω για πρώτη φορά στο φόρουμ τώρα αλλά τα phaser παίζει να είναι τα αγαπημένα μου πετάλια μακράν.. :D1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπερα σε ολους! Νεο βιντεο με την καινουρια μου Kiesel Tele. Ελπιζω να σας αρεσει!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Θά΄χει πολύ γέλιο να βγει ο Op τώρα και να μας βρίσει επειδή χαλάμε το νήμα του....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
O Kit και το site του για καποιον που θελει να το ψαξει πολυ, εχει ασυγκριτα μεγαλυτερο βαθος και ουσια σε σχεση με το πασιγνωστο gilmourish.0 βαθμοί
-
ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΟΙΝΟ ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. Εσυ θες απευθειας parallel mixing για WET DRY WET, stereo modulation κλπ κλπ. Σιγα σιγα.. :D Εχουμε καιρο.. Χρόνο και διάθεση δεν ξερω.. Αλλά με ενδιαφερουν διαφορα που βλεπω στο φορουμ και μπορω να συνεισφερω μαλλον ή να βοηθησω συμβουλευτικά ή και να μαθω βεβαιως.0 βαθμοί
-
ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΜΑΙΕΥΣΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΤ. ΜΠΡΑΒΟ. Και με δύο κομπρεσσορες εν σειρα αλλα και με parallel mixing *ενα πληρως καθαρο κι ενα φουλ κομπρεσσαρισμενο σε μιξη 50-50 ή κατα βουληση* γίνεται επίσης πολύ καλό. Λεπτομερειες για εμενα εν καιρώ. Ερασιτέχνης, μουσικη ξερω απο μικρός, αλλά ηλεκτρικες κιθάρες και ενισχυτες και πετάλια και καμπινες και ηχεια τα ξερω αρκετα καλα εδώ και 10-15 χρόνια ΣΤΑΔΙΑΚΑ. Και σε επιπεδο κατασκευής και κυριως σε μοντες. Αν ημουν καλύτερος παίχτης δεν θα τα ήξερα τεχνικά τόσο καλά... χαχαχαχα. Αλλά αμα δε σε εμπνέει ο ηχος δεν παίζεις έτσι κι αλλιως καλα..χαχαχαχα Όταν έχω χρόνο απο δω και περα θα γραφω και σε άλλα ενδιαφεροντα θέματα όποτε βλέπω ενδιαφέρουσες συζητησεις που εχω κατι να συνεισφέρω. Ευχαριστώ για το ενδιαφερον.0 βαθμοί
-
Καλωσόρισες στην παρέα. Και ευχαριστώ για τον κόπο σου να κάνεις όλη αυτή την αναλυση. Χαίρομαι, επίσης, που σου άρεσε το -sloppy- παίξιμο μου. Τον "μαγικό" αυτόν συνδυασμό (comp, ts, muff) μου τον είχε συστήσει ένας γνωστός (που έχει μελετησει gilmourish) παλαιότερα. Κατά καιρούς πειραματίζομαι σε αυτόν τον ήχο, οπότε ξέρω πως να χρησιμοποιήσω τα πετάλια για να πάρω εναν basic ήχο Gilmour. Να προσθέσω ότι αυτός ο ήχος έχει μια εκπληκτική καθαρότητα και διαύγεια. Κόβει εκπληκτικά στο μιξ, και παρότι ειναι σούπερ κομπρεσαρισμενος, προσφέρεται για απίστευτα δυναμικό παιξιμο. Αυτό είναι κάτι που βοηθά στην εκφραστικότητα. Δεν θα μπορούσα να παίξω το ίδιο με ένα απλό distortion, σαν έκφραση (και εννοείται και εάν ήχος). Στο gilmourish μπηκα για να δω ποια εφέ έχει χρησιμοποιήσει, πέραν του drive. To kitrae, καθαρά από σύμπτωση, μου το ανέφεραν χθες ως εξαιρετικό σάιτ, αλλά ακόμα δεν το τσεκαρα. Μιας και είσαι νέο μέλος, πες μας δυο λόγια για σενα, εάν θες, ώστε να συστηθεί στην παρέα (εδώ, είτε σε άλλο θρεντ). Φαίνεσαι γνωστης του αντικειμένου, με τα δυο σου πρώτα ποστ να είναι αρκετά περιεκτικά σε πληροφοριες. Κακώς "άντεξες" τόσον καιρό και δεν ποσταρες...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εδώ και κάποιους μήνες στο κανάλι μου παρουσιάζω μερικά παλιά περιοδικά, και γενικά διάφορα αρχαία πράγματα, όχι τίποτα άλλο, απλά είμαι ερασιτέχνης παλαιο-συλλέκτης... μάλλον όχι συλλέκτης, διότι απλώς διατηρώ ό,τι μου άρεσε από τα παλιά χρόνια... Ξεκίνησα φτιάχοντας κάποια βίντεο με τα πρώτα τεύχη του περιοδικού Ηχος & Hifi από το 1973 και σκέφτηκα να κάνω το ίδιο με τα τεύχη που έχω κρατήσει του Guitar Player. Περιοδικό ευαγγέλιο εκείνης της εποχής. Ενα βιαστικό ξεφύλλισμα λοιπόν, για όποιον θέλει να αφιερώσει 20 λεπτά και να δει πως ήταν τα πράγματα πριν 42 χρόνια. Τίποτα ιδιαίτερο, τα χαζεύω όπως τότε, απλά μετα από τόσα χρόνια που έχω να τα ανοίξω. μόλις ανέβηκε η απλή ανάλυση, σε λίγο και...HD (wow!)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00