Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. kardc

    kardc

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      266


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/15/22 σε Αναρτήσεις

  1. Η Τσεχία! https://youtu.be/QMoX6oPSnws
    1 βαθμός
  2. To gps είχες ανοιχτό. Γι αυτό σε βρήκαν................... οι διαφημίσεις. Μουαχαχαχαχαχαχα O δυτικός κόσμος δεν χρειάζεται χαφιέδες σε κάθε γωνία. Έχει άλλα μέσα. Και δεν παραβιάζονται προσωπικά δεδομένα στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ του ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.΄ Μείνετε ήσυχοι. Μόνο για εγκλήματα και με εισαγγελική εντολή, βεβαίως, βεβαίως.................... ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ και ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΤΕ να ξανάρθει ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ.
    1 βαθμός
  3. Είναι πολύ πιθανό να έχει πιάσει την συζήτηση το μικρόφωνο του Google search. Κάνουμε τυφλά accept σε όλους τους όρους χρήσης του google, Microsoft, Apple και μεταξύ άλλων δίνουμε και την συναίνεση μας για την χρήση των προσωπικών δεδομένων μας. Πάει περίπατο το gdpr χωρίς να το παίρνουμε χαμπάρι.
    1 βαθμός
  4. δε μου μοιάζει για Metheny (μπορει να κάνω και λάθος) Μια χαρά πας. Το κάνω και γω σε ο,τιδήποτε είδος. Από αρχαία του 1930 έως σύγχρονα. Είναι η καλύτερη εξάσκηση. Πάντως αν είμασταν μαζί σε σχήμα, ο κόσμος θα είχε βαρεθεί από τα πρώτο κομμάτι
    1 βαθμός
  5. Δεν είναι έτσι. Προσπαθούσα να ακολουθήσω το κομμάτι, με τα τύμπανά του, την αρμονία του, τις δυναμικές του, κλπ. Άσχετα αν δεν τα κατάφερα τελικά. Στο 4:00 αλλάζει το κομμάτι, οπότε άλλαξα κι εγώ. Να το δοκιμάζεις αυτό συχνά πάντως, είναι πολύ καλό practice. Το έχω κρατήσει για να μου θυμίζει πόσο "λίγος" είμαι.
    1 βαθμός
  6. Υπάρχουν πάντα κάποιες στάνταρ διαδικασίες που πλέον τις κάνεις τυφλά (κουφά δηλαδή), όπως πχ προανέφερε ο Dim, να κόψεις κάποια μπάσα. Ειδικά πλέον με τα EQ που σου δείχνουν τα πάντα, δε χρειάζεται καν να ακούς. Πχ Βλέπεις ότι η μπότα σκάει στα 40-50Hz, τότε πρέπει να κόψεις όλο το μπάσο που σκάει εκεί, ή έστω να το κάνεις sidechain. Στην κιθάρα το ίδιο, πρέπει να βγάλεις όλα τα μπάσα, και στη φωνή, και στα βιολιά, για να κάθονται αρμονικά μεταξύ τους, και να μη παλεύει το ένα με τις συχνότητες του άλλου. Εγώ μια διαδικασία που κάνω τυφλά είναι να βάλω δυναμικό EQ στη συχνότητα που επαναλαμβάνεται πολύ στα μπάσα, όπως πχ όταν παίζεις palm mute. Σίγουρα κόβω όλα τα μπάσα από τα περισσότερα όργανα. Τώρα το πιο γλυκό που ανέφερε ο Dim είναι (για μένα) να κόψεις τις ψηλές (high cut/ low pass) για να ανέβουν από μόνες τους οι μεσαίες, γιατί αρκετές φορές οι ψηλές είναι αυτές που δίνουν το μοντέρνο, κοφτερό ύφος.
    1 βαθμός
  7. Γιώργο το παίξιμό σου είναι πολύ καλό, δεδομένο αυτό. Αλλά (για να εκμεταλλευτώ την περίπτωση) σου επισημαίνω κάποια πράγματα. - Έλλειψη δυναμικών. Ξεκινάς και τελειώνεις στο 6-7 περνώντας λίγο από το 8. Θα μπορούσες να δώσεις μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο σόλο αν περνούσες για λίγο από το 3 πχ. - Δεν ακολουθείς την "μπάντα". Στο 1:46 περίπου τα τύμπανα αλλάζουν τρόπο παιξίματος (χτυπήματα), το κομμάτι αλλάζει, αλλά εσύ παίζεις με τον ίδιο τρόπο. Θα μπορούσες να ακολουθήσεις (έστω για λίγο) τα τύμπανα και να παίξεις κάποιες νότες (σκασίματα) πάνω τους, για να φανεί ότι είσαι "μέσα" στο κομμάτι και όχι "από πάνω". Δεν γκρινιάζω, επισημαίνω, και το κάνω για καλό, δεδομένου του πολύ καλού σου επιπέδου παιξίματος.
    1 βαθμός
  8. ΝταΞ. Καλές και οι ερασιτεχνικες προσπάθειες από D Addario, GHS ,Pyramid,LA Bella και ΤΙ .... Αλλά.....μιλάμε για Bentley.... Ευτυχώς η μι ορΓιακα χώρεσε στη γκουμουτσα την WF
    0 βαθμοί
  9. μεταξύ μαγειρίτσας και οβελία, κάνοντας ένα γρήγορο mix σε ένα cover για να φτιάξω ένα template μπούσουλα στο sonar που θα βοηθά το κουνιαδάκι μου να κάνει γρήγορα τις παραγωγές του επικεντρώνοντας στην μουσική του, θυμήθηκα την ανάλογη ερώτηση του Στράτου σε ένα άρθρο μου για το pan και είπα να κάνω παράλληλα και ένα παράδειγμα με το μπάσο εκτός κέντρου... εννοείται ότι η θέση δεν περιορίζεται αριστερά που το έβαλα εγώ αλλά έγκειται στο περί ορέξεως με μόνο περιορισμό την προσοχή να μην χαθεί η ισορροπία της σκηνής..
    0 βαθμοί
  10. Όνειρο λέει.... (πήγαινε στο 1.30.32)
    0 βαθμοί
  11. οταν εβαλα πρωτη φορα flatwound dogal μαγευτηκα. εβαλα στο σκαφος με τους tv jones τις 11 46. μετα μικρυνα το νουμερο σε 10 40 και επαιζαν χειροτερα απο τις 11 46 ακουγονταν πιο θολες. Ηταν πολλα μα πολλα χρονια στο συρταρι του μαγαζιου ειχε ακομα δραχμες πανω. εβαλα και pyramid αλλα δε μ αρεσαν.Στην τελε εβαλα τις 10 44 thomastik πολυ ωραιες και αυτές. Συνολικα η πρωτη εντυπωση ειναι καταπληκτικη. Μόλις παιζεις λες θα μεινω για παντα με αυτες τελειωσε, μετα από λίγο καιτό όμως δεν πολυταιριάζουν με την πεταλιέρα ή σε παν πολύ αλλού. Αξίζει να χεις όντως μια κιθαρα με τετοιες χορδες και μαλιστα dogal ή thomastik αλλα κοιτα μην ειναι απο την προηγουμενη 20ετια. Και επειδη ζηλεψα θα βρω φρεσκιες dogal 10 40 και θα ξαναβαλω στο σκαφος.. μιας και εφερα την τελε στα μετρα μου και υπερκαλυφτηκα μαλλον( σε αλλο ποστ αυτο) Συνοψιζοντας τα καλα: γλυκες, βουτυρο σε κανουν πιο ευγενικη ψυχη και σου φερνουν χαμογελο αθορυβες οτι πρεπει για ηχογραφησεις με ρυθμισεις ακριβεις πιο πριν τελειο intonation, κουρδισμα, λιγοτερο sustain(εδω εκλαμβανεται ως προσον) δεν αλλαζεις συχνα, σε οσους το κανουν αυτο. ονειρο με delay και με τρεμολιες Συνοψιζοντας τα μειον δεν κανεις ευκολα bend σε οποιον τον ενδιαφερει αν και στις 10 40 η στις 10 44 γινεται πολυ boomy με καποια πεταλια drives, αλλα και εκει υπάρχει καποια χρησιμοτητα σε περιοριζουν δεν ειναι για όλα σιγουρα αλλα από την άλλη σε παν και σε δρόμους που δεν θα πηγαινες ποτε, όχι απαραιτητα jazz. καπως οπως το βιντεο. οποιος εχει καμια 10αρια κιθαρες ονοματα δεν λεμε βρισκω κουλο να μην εει σε 2 3 flatwound και σε διαφορετικα μεγεθη. ερωτας οι φλατ και με τα μειον τους ακομα
    0 βαθμοί
  12. Μας παρακολουθούν και ελέγχουν τον καιρό. Μόνο τις τιμές δεν μπορούν να ελέγξουν?
    0 βαθμοί
  13. Να τα κλείνετε τα μικρόφωνα, να μην έχετε τέτοια. Εγώ έψαχνα καμιά εβδομάδα για θήκη για έναν IDE σκληρό μέσω pc, χθες αγόρασα μια από online κατάστημα, και σήμερα μου βγάζει διαφημίσεις για γυναικεία εσώρουχα (δεν έχω ψάξει ποτέ online κάτι τέτοιο). Έτσι και χρειαστεί να ψάξω κάτι τέτοιο στο προσεχές διάστημα, θα αρχίσω να ανησυχώ για τουλάχιστον δύο λόγους ....
    0 βαθμοί
  14. Για να δούμε. Εγώ λέω τώρα συνέχεια κοντά στο κινητό, θέλω να πάρω ένα παντελόνι. Για να δούμε αν θα μου δείχνει παντελόνια σε λίγο ?
    0 βαθμοί
  15. Ό,τι κι αν είναι πάντως, είναι πολύ αποτυχημένο. Τώρα που το πήρες τι να τις κάνεις τις διαφημίσεις.
    0 βαθμοί
  16. μόνο στην καινούργια ΔΕΝ έχω
    0 βαθμοί
  17. Καλύτερα να μην μάθεις.....? Αλλά επειδή είσαι καλό παιδί.... μιλάνε για χορδές jazz κιθάρας και μόνο, που δε ακούγονται αλλά και δεν παίζονται!
    0 βαθμοί
  18. Καλημερίζω την παρέα! Επιστρέφω με ένα ακόμα βίντεο - cover μου για να ακούσω και τις γνώμες σας. Αυτή τη φορά είπα να κάνω κάτι από Pantera που, παραδόξως, δεν είχα κάνει ως τώρα! Πρόκειται για αγαπημένο κομμάτι από αγαπημένο δίσκο γενικώς. Όπως έχει ήδη προδώσει ο τίτλος αυτού του thread λοιπόν, μιλάω για το 5 Minutes Alone από το Far Beyond Driven!! Βαρύ και λιτό κομμάτι έτσι όπως ήξεραν να κάνουν πολύ καλά οι Pantera! Για τα τεχνικά θέματα και για όποιον ενδιαφέρεται:--- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός από EZ Drummer 2, Addictive Drums 2 και Perfect Drums--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton, SHB-1 Ignite Amp και καμπίνα από Amplitube 4.--- Ρυθμικές κιθάρες είναι 2 και είναι ηχογραφημένες με ένα μονταρισμένο Randall που καταλήγει σε μία 2 X 12 καμπίνα Randall. Ηχογραφώ με Shure SM57 την αριστερή κιθάρα και με Shure SM58 τη δεξιά. --- Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Keep it heavy!!! https://www.youtube.com/watch?v=ZsYyGQQeU1Q
    0 βαθμοί
  19. Ένα απογευματινός αυτοσχεδιασμός (με ολίγη προσπάθεια για σρεντ) πάνω σε ένα backing track. Δεν ξέρω ακριβώς τι ειδους ροκ είναι αυτό (μάλλον νεοκλασσικό ύφος), αλλά μου αρέσει πολύ το στυλ και τα ψάχνω τέτοια backing tracks. Είναι πιο κοντά στον ήχο και στις μελωδίες που έχω μέσα στο μυαλό μου. jam backing.mp3 To backing track είναι αυτό, για όποιον ενδιαφέρεται...
    0 βαθμοί
  20. Ειναι και λίγο θεμα ηλικιας
    0 βαθμοί
  21. Έχω εδώ και 8 λεπτά που γελάω και κλαίω ταυτόχρονα...... Τα όγδοα, τα τέταρτα και τα μισά εσένα δεν στα έμαθαν...; από 16α και πάνω; Το τρακ να το σβήσεις πάραυτα!
    0 βαθμοί
  22. Ακούσαμε λίγο Στρατο, επιτέλους! Από το 1.50 μέχρι το 3.59 κάθεσαι σε αναμμενα κάρβουνα που δεν μπορείς να παιξεις. Σα να περιμένεις στο φαναρι. Στο 4.00 ανάβει πράσινο...
    0 βαθμοί
  23. Ευχαριστώ βρε Νίκο! Θέλω κι άλλα τέτοια. Εδώ με κοροδέβανε για το μπάσο οι αλιήται (η παραγωγή είναι "χωρίς παραγωγή" τότενες δεν ήξευρα την τύφλα μου, αλλά το μπάσο δεν το ήθελα στην μέση).
    0 βαθμοί
  24. 1. Αυτή είναι πολύ καλή άσκηση για κάποιον μουσικό-μέλος μπάντας για να μάθει να ακούει και να μπορεί να "απαντήσει" on the spot στις αλλαγές μέσα στο κομμάτι (ειδικά στις αυτοσχεδιαζόμενες μουσικές). 2. Να το κάνεις συχνότερα, και να προσπαθήσεις να ακούς τα πάντα την ώρα που παίζεις. Η άμεση μουσική επικοινωνία μεταξύ των μελών μιας μπάντας είναι φοβερό πράγμα. 3. Σε καταλαβαίνω απόλυτα. By the way, παλαιότερα το έκανα κι εγώ αυτό σαν practice (να βάζω backing track από κομμάτια που δεν ήξερα ή δεν θυμόμουν και να παίζω από πάνω) σε jazz κομμάτια, και πραγματικά το αποτέλεσμα με "ξεγύμνωνε". Ανακάλυψα ένα που έχω κρατήσει. Ακούστε και γελάστε .... Benson-Metheny.mp3
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Όντως δεν ακολουθούσα την μπάντα, και δεν ήξερα τι θα παίξει στη συνέχεια ή την αρμονια. Δεν το άκουσα πιο πριν. Άκουγα και έπαιζα. Σε ένα σημείο που αδειάζει η ενορχήστρωση, άλλαξα από bridge σε neck καθυστερημενα, μπας και ρίξω δυναμική. Ήμουν φλατ, σιγουρα. Εάν προσχεδιαζα, θα το έχτιζα διαφορετικά. Έχεις απόλυτο δίκιο στις παρατηρήσεις σου. Τα τύμπανα δεν τα άκουσα καν που αλλάζουν. Δεν είχα καν το νου μου εκει. Πιο πολύ την αρμονία άκουγα και το γενικά το beat. Τώρα το άκουσα το σημείο που λες και όντως αλλάζει εντελώς το σκηνικό με τον ρυθμο. Δίκιο εχει ο Φώτης ? (Με την υπερενταση που είχα εκείνη την ώρα που έπαιζα, σκεφτομουν να ξεκινήσω από το 9 και να τελειώσω στο 11...) Πλάκα πλάκα, μια φορά δοκίμασα να ηχογραφησω μπουζούκι μέσω μαγνήτη και ακουγονταν σούπερ χάλια. Ούτε ξέρω πως το ηχογραφησω το μαραφετι.
    0 βαθμοί
  27. Να σε δω να κάνεις παρουσίαση σε μαγνήτη μπουζουκιού και τι στον κόσμο! Όταν λέω εγώ, χάλια...
    0 βαθμοί
  28. Πλάκα θα έχει να έχω μόνο το μπουζούκι στο σπίτι, και καμία κιθάρα. Θα αναγκαστώ να γράφω λαϊκά για να περνά η ώρα. Ή και ροκ. Ποιος ξέρει...?
    0 βαθμοί
  29. ...και εμένα δεν μου αρέσουν τα flames.....Λεμονιά; Λεμονιά.... Πήγα γυμναστήριο....και γύρισα. Είμαι στον 4ο καφε....το κουμπί σε stand by.... Άρχισα πάλι να σκέφτομαι τα κλισέ λογικά άλματά μου. Αν είχες παιδιά, αυτά τα λεφτά θα ταν ένα νοίκι για τις σπουδές , ή ένας μήνας μαθηματικά φροντιστήριο....η ρουχαλάκια βαπτιστικά.....? Παλεύω με τον εαυτό μου.... Αυτή η Κιθάρα δεν μου αρέσει μόνο σαν κιθάρα. Μου αρέσει και σαν έπιπλο και σαν γλυπτό....και σαν γυναίκα..... είμαι σε απόγνωση ?
    0 βαθμοί
  30. Μήπως είσαι τίποτα ανεμβολίαστος άνω των 60 και σΕ μπλόκαρε το ΑΦΜ ο Πιτσιλής ο Γιώργος; ?
    0 βαθμοί
  31. Λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει διαφορά, πέρα απο το feel σκληρότητας (κι αυτό το συζητάμε, εφ' όσον αφορά εφελκυσμό ελατηρίου με διαφορά τεντώματος ενάμισι χιλιοστού έκαστο). Πιθανόν κάτι άλλο έχει συμβεί στο όργανο μέσα από όλη τη διαδικασία η οποία "μάσκαρε" την πραγματική αιτία. Ακόμη και να επηρέαζε, αυτό θα ειχε συμβεί σε όλες τις θέσεις. Με άλλα λόγια, βάλτε παράλληλα ή βάλτε τριγωνικά, ό,τι εξυπηρετεί το οπτικό (και κατ' επέκταση ηχητικό ocd σας). Δεν υπάρχει λάθος για μένα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...