Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/06/22 σε Αναρτήσεις
-
το ένα χοτ στο tip και το μπλεντάζ μαζί με το άλλο χοτ στο sleeve κάπου υπάρχει νήμα με οδηγίες για κολλήσεις, αν και έχει χιλιάδες στο γιουτουμπ3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Πιστεύω πως το 25αρι (όταν δε συνοδεύει άλλο setup) είναι μόνο σε περιπτώσεις περιορισμένου χώρου ή/και χρόνου. Θα μπορούσε να βολέψει δηλαδή σε ένα ταξίδι οπου εαν χρειαστεί να γραφτεί μία ιδέα , να μη γίνει με το πληκτρολόγιο. Βολεύει για μπασογραμμές ή για συγχωρδίες ρυθμικές οπου χρειάζεται το velocity και δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όμως ακόμα και ένα πέρασμα στο piano μπορεί να χρειάζεται περισσότερο απο 2 οκτάβες. Γι αυτό δεν νομίζω να βολεύει για κάτι μόνιμο, έστω και εαν κάποιος πιστεύει πως τον έχει βολέψει , εαν τελικά περάσει στις περισσότερες οκτάβες πιθανο να αναθεωρήσει. Μου είχε τύχει στο παρελθόν οπου μου ήταν δύσκολο να στήσω το 61πληκτρο λόγω χώρου, και προσπάθησα να βολευτώ με το 25αρι, όμως τελικά ήταν πολλές φορές μου αισθανόμουν περιορισμένος ακόμα και με το 1 χέρι , όταν ήταν να περάσω κάποιο πιάνο.1 βαθμός
-
Διαβάζοντας τα σχόλιά σας και βλέποντας τιμές online για μεταχειρισμένα entry level M-Audio, Alesis, Nektar και Korg, καταλήγω στο ότι οικονομικά δεν αλλάζει κάτι, μπορώ να κοιτάξω εξίσου 49-61-88, οπότε μένει μόνο το άγχος της μετακόμισης, αν αυτή γίνει κιόλας, γιατί ακόμα είμαι εντελώς στον αέρα. Ίσως είναι προτιμότερο να πάρω κάτι σε 61-88 και να είμαι σίγουρος. Στη χειρότερη φεύγει πάνω-κάτω στα ίδια χρήματα.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όλα τα καλώδια που αναφέρεις είναι εξαιρετικά όσον αφορά την κατασκευή και την αντοχή τους. Από εκεί και πέρα το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πράγμα που παίζει ρόλο στον ΗΧΟ είναι το capacitance. Oσο πιο χαμηλό είναι τόσο περισσότερο "σήμα" και πρίμα περνάνε και όσο πιο υψηλό τοσο λιγότερα . Το τι θα επιλέξεις είναι καθαρά θέμα γούστου. Δεν νομίζω πάντως σε πραγματικές συνθήκες να ακούσεις κάποια ουσιαστικη διαφορά μεταξύ των brands που αναφέρεις. Γενικά μη το πολυψυριζεις το θέμα το 90% της....φιλολογίας γύρω από τα καλώδια είναι παραμύθια της Χαλιμας. Παλιά,πριν δοθεί στον κάθε πικραμενο ιντερνετικο βήμα για να λέει τη μπούρδα του απλά αγοράζαμε ένα καρουλι Belden και κάναμε δουλειά μας (το....μισό ροΟυκ του πλανήτη με Belden έχει γραφτεί και ας μην έχει σούπερ ντουπερ hi fi specs :) )1 βαθμός
-
@Nikolas, τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας ρυθμίζονται και προστατεύονται στην Ελλάδα με τον Νόμο 2121/1993 όπως ισχύει σήμερα κατόπιν της τροποποίησης του με τον Νόμο 4212/2013 που ενσωμάτωσε δύο οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Με την δημιουργία κάθε πρωτότυπου έργου, ο δημιουργός αυτοδικαίως αποκτά πνευματικά δικαιώματα τα οποία απαρτίζονται από το Ηθικό και το Περιουσιακό δικαίωμα επί του έργου. Το Ηθικό δικαίωμα είναι εκείνο που συνδέει τον δημιουργό με το έργο του ενώ το Περιουσιακό δικαίωμα είναι εκείνο που παρέχει στον δημιουργό την δυνατότητα να εκμεταλλευτεί το έργο του. Με το Περιουσιακό δικαίωμα ο δημιουργός μπορεί να εκμεταλλευτεί με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμεί το έργο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να το διαθέτει με όποιο τρόπο θέλει, με τους όρους που ο ίδιος θέλει. Σε σχέση λοιπόν με το ερώτημά σου, εσύ ως δημιουργός είσαι εκείνος που θα καθορίσει στο πρόσωπο που θα καταβάλει το τίμημα που έχετε συμφωνήσει αν θα έχει στην συνέχεια δικαίωμα να το εκμεταλλευτεί οικονομικά περαιτέρω (πχ να παραχωρήσει προς τρίτους άδειες χρήσης ή εκμετάλλευσης ή ακόμα και μεταβίβασης του περιουσιακού δικαιώματος εξ ολοκλήρου), αν το δικαίωμα αυτό θα είναι αποκλειστικό ή περιορισμένο κλπ. Αυτό λοιπόν για να καταστεί ξεκάθαρο, θα πρέπει να ορίζεται και περιγράφεται στην εκάστοτε σύμβαση παραχώρησης των δικαιωμάτων. Συγκεκριμένα λοιπόν στο Fiverr θα πρέπει στην περιγραφή της υπηρεσίας να αναφέρονται επακριβώς τα δικαιώματα που μεταβιβάζονται, οι περιορισμοί τους και γενικά οι όροι της συναλλαγής. Τι ακριβώς προσφέρεις. Αν το σύστημα σου δίνει την δυνατότητα να γράψεις και παρακάτω τους περιορισμούς αυτούς τότε καλό είναι να τους επαναλάβεις και στα επόμενα βήματα που προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα (π.χ. στα σχόλια της συναλλαγής). Το Ηθικό δικαίωμα είναι εκείνο που δεν μεταβιβάζεται και ακολουθεί πάντα το έργο. Αυτό σημαίνει ότι το έργο σου δεν μπορεί να αποκοπεί από εσένα, ούτε μπορεί ο τρίτος που θα αγοράσει μια άδεια χρήσης ή εκμετάλλευσης να ισχυρίζεται ότι είναι ο δημιουργός του. Στο Fiverr συναλλάσσεται κόσμος απ' όλο τον πλανήτη. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που διαπιστώσεις παραβίαση κάποιου δικαιώματός σου θα είναι εξαιρετικά δύσκολο και κοστοβόρο να μπορέσεις να ικανοποιηθείς δικαστηριακά.0 βαθμοί
-
βιαστικό. Ετσι να πάρετε μια ιδέα. χωρίς σενάριο. (κάποιες επιλογές που δεν βγήκαν ήταν προφανώς από άλλο σετ). Εβαλα ένα tap to find και σκάλιξα λίγο.0 βαθμοί
-
Να βάλω και την παράμετρο της "τσιγκουνιάς". Έχω παρατηρήσει ότι όταν αγοράζω καλώδιο έτοιμο, η διαφορά είναι τουλάχιστον 5 ευρώ. Με καλώδιο <1 ευρώ/μέτρο, και δεύτερα neutrik. Κέρδος; Κολλητικά; Όπως θέλετε πείτε το. Στο συγκεκριμένο που φτιάχνω είναι 9,40 Ε στο κάθε καλώδιο: https://www.thomann.de/gr/cordial_csm_5_fmgold.htm : 24,90Ε Τα υλικά μόνα τους : 15,5 Ευρώ. Τα συγκεκριμένα neutrik είναι φοβερά, και πανεύκολα στην κόλληση. Και ο χειρότερος σκιτζής να είσαι (σαν κι εμένα), κολλάς - ξεκολλάς - καθαρίζεις, ξαναδοκιμάζεις. Αντέχουν στη θερμοκρασία, πιάνει αμέσως η κόλληση πάνω, είναι κάτσε καλύτερα. Παίρνω μισό καρούλι όποτε χρειάζεται, 50 μέτρα, και φτιάχνω 10 καλώδια. Και τώρα ήθελα, αλλά είναι σε έλλειψη τα αρσενικά βύσματα. Κολλήστε άφοβα, εύκολα, διασκεδαστικά! Κολλήστε και κερδίστε! ?0 βαθμοί
-
Αγαπητε μου έχεις δίκιο αλλά δεν είναι θέμα "τσιγγουνιας". Απλα καποια στιγμη πρέπει να ξεκινήσω να μαθαίνω να κάνω κολλήσεις. Θα με βοηθήσει ένας φίλος, δεν θα τις κάνω μόνος0 βαθμοί
-
Προσοχή και στις κολλήσεις! Εγώ φόρτωσα μισό κιλό καλάι σε κάθε μία πλευρά του καλωδίου και τώρα έχω έναν "σούπερ ζεστό ήχο" ( γιατί.... έχασα τα πρίμα! )0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Είναι πιο απλό απ'όσο νομίζεις. Εκτός από το κομμάτι, μπορείς να πουλήσεις και την άδεια (για το οτιδήποτε). Φυσικά ανάλογα την άδεια και το πόσα δικαιώματα δίνεις, τόσο μεγαλύτερη η τιμή που πρέπει να ζητήσεις. Όπως και να χει, ότι και να κάνεις το κάνεις πάντα με συμβόλαιο. Ίσως μου διαφεύγει κάποιο, αλλά γράφω εδώ όσα γνωρίζω: - All rights reserved: Όλα απαγορεύονται - Personal Use: Δε μπορεί να το βγει δημόσια, ούτε να βγει κέρδος - Creative Commons: Μπορεί να βγει ημόσια αλλά δε μπορεί να έχει κέρδος, ούτε έμμεσα (πχ διαφημίσεις Youtube) - Commercial Use: Μπορεί να βγάλει κέρδος έμμεσα, πχ σαν backing track, από διαφημίσεις, κτλ) αλλά δε μπορεί να υπάρξει άμεσο κέρδος μέσω derrivative work ή redistribution. - Permissive License: Μπορεί να γίνει αναδιανομή ή κέρδος από παράγωγο προϊόν, αλλά και re-license. Συναντάται συνήθως στον κόσμο του software. - Public Domain: Όλα ανοιχτά, για όλους, χωρίς συμβόλαιο - Ghost Writer: Δημιουργία απευθείας κάτι για όνομα κάποιου άλλου, είτε με συμβόλαιο είτε χωρίς. Στον καλλιτεχνικό κόσμο δεν είναι κάτι σύνηθες να δίνεις όλα τα δικαιώματα, ειδικά σε τέτοιες περιπτώσεις όπως τα commissions. Εκεί δίνεις είτε personal, είτε commercial, που πάει μαζί με το συμβόλαιο φυσικά, πριν γίνει οποιαδήποτε πληρωμή. Πριν δώσεις την τελική τιμή, θα ρωτάς, personal ή commercial use? (Και αν δε ξέρουν, οφείλεις να τους εξηγείς προφανώς). Αν θες τώρα να δώσεις όλα τα δικαιώματα σε κάποιον (συγκεκριμένα), τότε γίνεται με το Permissive License. Ένα σχετικό άρθρο που μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για αυτό είναι ένα στη Wikipedia. Είναι γραμμένο με γνώμονα το software αλλά πάνω κάτω τα ίδια είναι, εφόσον είσαι ξεκάθαρος στο συμβόλαιό σου. https://en.wikipedia.org/wiki/Permissive_software_license Ένα παράδειγμα Στο χώρο της τέχνης υπάρχουν διάφορα παραδείγματα που μπορείς να βρεις πρακτικά. Πχ: Stock photo websites, font sites κτλ. - Σαν Free εκδοση θα σου έχει μόνο personal use, πχ βάλε ένα γραφικό στην εργασία για τη σχολή σου. - Σαν Paid έκδοση σου έχει commercial license. Εκεί βρίσκεις ίσως και το Editorial license που έχει να κάνει με διάσημα πρόσωπα. - Δε σου έχει ποτέ να αγοράσεις Permissive License, και για την ακρίβεια πάντα αναγράφεται κάπου στο EULA/Terms of Use. Πχ δε μπορείς να αγοράσεις μια sample βιβλιοθήκη Spitfire Audio και να την πουλήσεις. Ακόμα και στο Pianobook που είναι όλα community-driven και τέρμα ελεύθερα, εκεί φτάνει μέχρι το Commercial use, και αναγράφεται "It is forbidden to sell or redistribute the sample libraries that you do not own the copyright to (e.g. you are not the uploader)." Αν κάποιος αρχίσει να αναδιανέμει το προϊόν σου (ή παράγωγό του) ενώ φυσικά δε το γράφει το συμβόλαιο και δεν έχει πληρώσει για τα δικαιώματα στο δημιουργό του, τότε προφανώς μπορείς να κινηθείς νομικά. Το αν σε συμφαίρει η όχι, αυτό είναι άλλο (μεγάλο) ζήτημα.0 βαθμοί
-
Είπα να δοκιμάσω την τύχη μου και να δω τι σόι πράγμα είναι αυτό το "Bandmate"... Ε, λοιπόν νομίζω ότι βρήκα την υγειά μου. Ανέσυρα ένα παμπάλαιο riff το οποίο είχα καταγεγραμμένο σε guitar pro, το έκανα midi και το πέταξα στον "Bandmate". Οι προτάσεις πολλές και σε διαφορετικά ήδη. Οι επιλογές για πείραγμα άπειρες. "Δώσε λίγο μπότα παραπάνω". "Το hi-hat το θέλω ανοιχτο" κλπ. Κάτι τέτοια βεβαια τα είχε και πριν αλλά σε συνδυασμό με το Bandmate συνθέτουν ένα φοβερό εργαλείο. Είναι αυτό που έψαχνα. Και θα μου πείτε: "Καλά ρε μεγάλε, δε μπορούσες να το προγραμματίσεις μόνος σου αυτό το pattern?".. Η απάντηση είναι 'Οχι. Και όχι τόσο για το pattern, όσο για τις δυναμικές και τους χρόνους καθώς και για το πιο αληθοφανές παίξιμο. Στο (μικρό) κλιπακι ποθ ακολουθεί όλες κιθάρες και μπάσο είναι midi. Όλα έγιναν με το laptop από τον καναπέ... EZDrummer_withMidiRiff.mp30 βαθμοί
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Συμφωνώ μαζί σας σε όλα. Απλά θα ήθελα όσοι γνωρίζετε να μου προτείνετε συγκεκριμένες σειρές των εταιρειών. Πχ από Sommer βρήκα τα XXL και LLX για instrument και Galileo ή Galileo Plus για balanced. Σε Mogami βρήκα κάποια αντίστοιχα γύρω στα 4€ / m (δε θυμάμαι σειρά) Σε Belden ξέρουμε κάτι; Και σου σκάει μυτη ο χαιφιντελας ναουμ και σου δείχνει την καλωδιαρα του που πηρε με 300€/m και σου λέει ποσο πιο γαμάτα ακουγεται ο ήχος του και τον γειωνεις απότομα λέγοντας του πως έδωσε 300€/m για καλώδιο για να ακουσει δίσκο που ηχογραφήθηκε με καλώδιο του 1€/m. Μη συζητήσουμε πως όταν τους πεις για blind test φευγουν με ελαφρά...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
To μινι σολακι του Les Claypool μετα το (κανονικο) σολο του LaLonde στο 3:06, τρομερο bookending, πραγματικα για τον π****ο, ευγε Primus.0 βαθμοί
-
Το Dogs ήταν το πρώτο που σκέφτηκα, αλλά, δεν το είπα λόγω διάρκειας. Μετά μου ήρθε αυτό μόνο και μόνο για το πως μπαίνει στο σόλο και είναι και 15" ακριβώς. Απ'το 3:020 βαθμοί
-
Ο αγαπημένος μου κιθαρίστας με "περίεργα" solo ήταν πάντα ο Matt Bellamy, αλλά όσο μεγαλώνω τον εκτιμώ ακόμα περισσότερο. Ήταν δύσκολο να διαλέξω ένα, αλλά κατέληξα στο παρακάτω (ας με συγχωρέσει η επιτροπή για τη διάρκεια):0 βαθμοί
-
Πολύ μας περιορίζεις με το χρόνο. Αλλά μιας και τον καταπατησες ήδη (?) τον κανόνα με τις 2 πρώτες σου επιλογές, θα το βάλω κι ας το κόψει η επιτροπή. Ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό, αλλά έχει μεγάλη διάρκεια (σχεδόν 40 δλ) Στο 2:440 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εκανα αρκετες ωρες α) γιατι ειμαι ψειρας και β ) επειδη οπως ειπα ηταν η πρωτη δουλεια που θα παρεδιδα και με ενδιεφερε να ειναι αψογη για εμενα και οχι να ικανοποιησει απλα τον πελατη. (και θα συνεχισω φυσικα να το κανω αυτο εν μερη και οπου αξιζει). Εκανα λοιπον περισσοτερα απο οτι μου ζητηθηκαν τα οποια ηταν 3 κιθαρες + 1 μπασο για ενα 3λεπτο κομματι. Καταρχην ειχα χρονο και ασχοληθηκα περισσοτερο με το pre και post production. Να ακουσω δλδ καλα το κομματι, να μελετησω την αρμονια και τις μελωδιες του και να σκεφτω πως θα το στησω με ακουστικες και δωδεκαχορδες, και post, να κανω editing, τοσο στο vocal track οσο και στα δικα μου, ωστε να "κατσουν" οσο καλυτερα και φυσιολογικα γινεται (δεν ειχε κλικ τρακ το κομματι). Δεν ηθελα να αφησω τη δουλεια αυτην, σε αυτον που θα εκανε τη μιξη. Ποιος ξερει αν θα την εκανε οπως επρεπε? Αυτα, μπορει και 12 ωρες. Τα παιξιματα δεν μου πηραν περισσοτερο απο ενα 6ωρο (γιατι ειχα και το μανικι χωρις κλικ να "κυνηγαω" τις φωνες, και δεν μπορουσα να κανω πουθενα copy paste). Ηχογραφησα λοιπον : 1 τρακ μπασο 3 x 12χορδες (οι μια εξ αυτων ηταν ντουμπλαρισμα γηια στερεοφωνια αλλα και με διφωνιες σε καποια σημεια) και 2 x 6χορδες (η μια ντουμπλαρισμα στην αλλη) για 3λεπτο περιπου κομματι, 6 Tracks συνολο. Αυτα συμφωνα με το τιμολογιο μου στο premium gig στο Fiver, θα ηταν 60 δολαρια για τις κιθαρες + extra 20 για το μπασο. Θα εβαζα ομως + 40 για τις ιδιαιτεροτητες* του project και θα εδινα ενα custom offer, συνολο120 δολαρια, ισον 96 ευρω. Εφοσον ομως δεν μου ζητηθηκαν ολα αυτα, δεν μπορουσα να τα χρεωσω. Τα εκανα για παρτη μου. Ηθελε ομως να κανουμε κι αλλα κομματια (οπως και εγινε), και τα εδωσα προσφορα στην τιμη του Gig μου που περιλαμβανει ολες τις κιθαρες για ενα κομματι, δλδ στα 60 δολλαρια, ισον 48 ευρω, ισον 42 καθαρα (ουσιαστικα, εκανα δωρο το μπασο και τις ιδιαιτεροτητες). Στα επομενα κομματια δουλεψα πιο εξυπνα Εβαλα κλικ εγω (με παραλλαγες) και εβαλα το Vocal Track πανω στο κλικ, κι ετσι εκανα και καποια copy paste. Εγιναν ολα στο μισο χρονο, που και παλι ειναι πολυς, αλλα ... ειμαι ψειρας. Αποτελεσμα: 1. Εχω 3 reviews με αποθεωτικα σχολια και 5 αστερια σε ολους τους τομεις (Seller communication level, Recommend to a friend, Service as described) 2. Το βασικο, απο την 20η σελιδα (με 50 περιπου κιθαριστες στη καθε μια) των recommended** κιθαριστων, πηγα στην 1η σελιδα. * α) το βασικο οτι δεν υπηρχε κλικ, β) επρεπε να βγαλω με το αυτι ολα τα παιξιματα ενος συγκεκριμενου -και οχι απλου αρμονικα- κομματιου και να το κανω ακουστικη διασκευη **Υπαρχουν 3 κατηγοριες best sellers, recommended και new arrivals. .0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00