Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      47922


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1904


  4. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      8576


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/03/22 σε Αναρτήσεις

  1. Το ροκ παίζεται όρθιο Νικ και σου πάει καλύτερα.
    2 βαθμοί
  2. Κάτσε γιατί θα τρελαθώ.... Παίζεται η ηλεΧτρονική κιθάρα ΧΩΡΙΣ delay? Τι άλλο θα ακούσουμε δεν κΣερω :)
    1 βαθμός
  3. @Χάρης Ο 1) Sample rate και 44100, 48000 κτλ: Αρχικά πρέπει να ξέρεις ότι πριν καν ανοίξεις οποιοδήποτε project, υπάρχει ρύθμιση sample rate στην κάρτα ήχου. Εμένα φαίνεται έτσι: Όταν ξεκινάς ένα project στο DAW σου, πχ Cubase, λογικά θα σου έχει αυτόματα ρυθμιστεί σε αυτό το sample rate. Αυτό το βλέπεις στο Project > Project Setup, κάτω κάτω. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάνεις κάποια ηχογράφηση, θα γίνει σε αυτό το sample rate. Αν σε ένα project με 48000 βάλεις ένα αρχείο 44100, τότε το Cubase θα σε ρωτήσει: Θες να γίνει μετατροπή? Κανονικά καλό θα είναι όλα το ίδιο. Αν δεν είναι, υπάρχει η πιθανότητα τα αρχεία να αποκτήσουν διαφορετική τονικότητα και διάρκεια. Για να δεις αν είναι όλα το ίδιο, πας στο Media > Open Pool Window Aν κάποιο ΔΕΝ είναι ίδιο με το Sample rate του project, τότε κάνεις δεξί click > Convert Files. (ή αλλάζεις το project setting). Τώρα το 44100 vs 48000 είναι άλλη συζήτηση. Το 44100 έχει μείνει από την εποχή των CD αν δε κάνω λάθος, ενώ το 48000 θεωρείται πιο μοντέρνο. Ποτέ περισσότερο από 48000, εκτός αν μιλάμε για sound design, που εκεί χρειάζεται η περισσότερη πληροφορία. 2) Το bit depth όταν κάνεις "τελικό" export, καλό θα ήταν να είναι 16bit, ή σε πολύ ειδικές περιπτώσεις 24bit. Φαντάσου ότι κάποιες πλατφόρμες δεν υποστιρίζουν καν 24bit. 3) Τέλος, dithering. Το Dithering είναι μια μορφή θορύβου που κάπως εξισορροπεί κάποια προβληματάκια ας πούμε. Αυτό πρέπει να γίνεται πάντα στα τελικά αρχεία. Το Cubase από μόνο του δεν κάνει dithering στο export, οπότε θα πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα. Για να το κάνεις αυτό στο Cubase πας στο τέλος του master bus σου, και βάζεις σαν Insert το plugin με όνομα UV22HR. Πάνω βάζεις το bit rate που εν τέλει θα κάνεις export, και κάτω βάζεις το poso dithering πρέπει να γίνει, ανάλογα τις δυναμικές του κομματιού. Συνήθως το High είναι οκ για τις περισσότερες περιπτώσεις. Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά, τότε το κομμάτι θα πρέπει να ακούγεται "κανονικά", όπως το ακούς και μέσα στο Cubase.
    1 βαθμός
  4. Και το στυλ το είχε από τότε.
    1 βαθμός
  5. και είπαμε να κόψεις τα μπυρόνια
    0 βαθμοί
  6. Είχα σχετικά πρόσφατα αναφέρει ένα δυο πράγματα στο "Gear List" σχετικά με τα μηχανήματα (λίγο πολύ για όλα εκτός το φρέσκο Free-Way switch), και γράφω και κάποια ακόμα στα αγγλικά και στην περιγραφή του βίντεο στο Youtube. Φουλ προχειρογραμμένο και τσαπατσούλικο, αλλά με πολλή αγάπη για τη συγκεκριμένη κιθάρα και την όλη φάση... απολαύστε!
    0 βαθμοί
  7. Έκανα και από δαύτο... ενδεικτικά στις φρασούλες στο 5:22 ακούς μόνο του το 2o κανάλι του Marshall, ενώ και στο "Lenny" νωρίτερα ακούς την περισσότερη ώρα το 1ο κανάλι του Marshall απλά με ένα clean boost, το οποίο δεν χρωματίζει καθόλου τον ήχο (στο συγκεκριμένο σημείο είναι χαμηλωμένο μέχρι λίγο πιο πάνω από τη μέση και το volume της κιθάρας). Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις υπάρχει ένα πάρα πολύ διακριτικό delay που δίνει ένα ελάχιστο σκάσιμο σαν ουρίτσα για υποστήριξη της τελικής νότας, και τίποτα παραπάνω σαν ambience. Αν τώρα εννοείς ότι θα ήθελες να ακούσεις εντελώς ξερό τον ήχο χωρίς ίχνος delay, σόρυ αλλά δεν παίζω ποτέ έτσι. Όχι ότι θα καταλάβαινες και μεγάλη διαφορά αν ηχογραφούσα χωρίς ambience μέσω του κινητού, αλλά σίγουρα θα το καταλάβαινα εγώ όταν έπαιζα και δεν θα μου άρεσε.
    0 βαθμοί
  8. Μπράβο για το παίξιμο και την χρήση των εφφέ. Όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα κάποιος από τις διαφορές στην συνδεσμολογία με τόσα εφφέ στον ήχο. Κάνε και ένα καθαρό κλιπάκι βρε συ.
    0 βαθμοί
  9. Καλά, προφανώς... απλώς έκανα ένα δυο κλιπάκια με το κινητό μου δοκιμαστικά, μου ήρθε η ιδέα να κάνω μια σούμα ήχων, και το ένα έφερε το άλλο και το μόνταρα συνολικά ως είχε. Εφόσον έβλεπα ότι παρά τις κακές λήψεις (εικόνας και ήχου) δουλειά έστω κι έτσι για μένα ψιλογινόταν, δηλ. άκουγες το range και έπαιρνες μια ιδέα του πώς έχει το πράγμα σε φυσικό χώρο, για αυτό προχώρησα. Μελλοντικά σκοπεύω πάντως να πάρω κάποιο recorder ή καμερούλα για κάτι πιο επιμελημένο όπως λες. Για το τελευταίο που ρωτάς, πέρα από τα αυτούσια μέρη από κομμάτια που έπαιξα (Sting στην αρχή, SRV στη μέση, παραλλαγμένοι Zeppelin και jam α λα Band Of Gypsys προς το φινάλε), όλα τα άλλα είναι δικές μου ιδέες που προέκυψαν εκείνη την ώρα από αυτοσχεδιασμό και τις έγραψα (καλά και στο γκαζωμένο στο τέλος ξεκίνησα με "Running With The Devil" και το άλλαξα όσο πατάει η γάτα)... έτσι προέκυψαν και συγχορδίες εκεί στο 0:40 - 1:50 που ανέφερες, όπου σίγουρα φαίνεται η αγάπη μου προς Holdsworth και Eric Johnson. Πολύ καλοφτιαγμένο, πραγματικά.. δηλ. δεν χάνεις καθόλου την κλασική Strat φάση εναλλαγής θέσεων, και απλά προστίθεται άλλη μια συστοιχία ακριβώς από πάνω, με πολύ καλή λογική στη σειρά των θέσεων και εκεί. Προσωπικά μιλώντας, η μόνη αλλαγή από θέση της παραδοσιακής Strat 5άδας ήχων σε θέση της παραλλαγμένης που μου φαίνεται ότι χρειάζομαι να την κάνω πού και πού στα γρήγορα ενώ παίζω (τώρα που καλόμαθα να έχω και τους έξτρα 5 συνδυασμούς), είναι από το μονοπήνιο neck στον ας πούμε humbucker bridge (middle > bridge in series δηλ), και αυτή η αλλαγή με εξάσκηση 2-3 λεπτών την βρίσκεις εύκολα... τσακ μία τραβάς προς τα κάτω και φτάνεις στο μονοπήνιο bridge και στο καπάκι το σηκώνεις... Γενικώς, σίγουρα αν κάποιον τον ιντριγκάρουν μια δυο θέσεις από τις έξτρα, το προτείνω ανεπιφύλακτα το σύστημα. Θενξ.. καρδούλες σε όλους σας.
    0 βαθμοί
  10. Πολύ ωραία η κιθάρα και το "στήσιμο"¨που έκανες στο στούντιο σου, αλλά εγώ θα μείνω στα πολύ ωραία παιξίματα σου και στο touch που έχεις στις χορδές! Εδώ ίσως ταιριάζει ότι ο ήχος μας είναι περισσότερο στα δάχτυλα μας....Εύγε!
    0 βαθμοί
  11. Πολύ ωραίο στήσιμο. Φοβερό flexibility. Έχω μια απορία: πόσο εύκολο είναι να κάνεις λάθος με το switch? Ίσως να μου φαίνονταν πιο εύκολο ένας κλασσικός 5θεσιος με extra μικρό διακοπτακι για να κάνεις switch μεταξύ normal και special συνδεσμολογίας. Αν και είναι η αλήθεια ότι με το switch που έχεις βάλει, έχεις την ελάχιστη δυνατή επέμβαση στο όργανο.
    0 βαθμοί
  12. Μπράβο μεγάλε, σωραίος! Παρ' όλο που το βίντεο κάνει τη δουλειά του 100%, με λίγο "γυάλισμα" (καλύτερες λήψεις, εναλλαγές ίσως με τη πεταλιέρα/ρυθμίσεις της κλπ) σίγουρα έρχεται σε top level. Το μόνο που με ξένιζε ήταν που άκουγα το φυσικό ήχο του χώρου και δη τις χορδές αλλά.....ψιλά γράμματα. Πολύ πολύ του γούστου μου οι συγχορδίες μεταξύ 0:40-1:50! Εκεί απο το 1:20 είναι κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι ή αυτοσχεδιάζεις;
    0 βαθμοί
  13. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. πάρα πολύ Υλικό για να μάθουμε πολλά . Μπράβο σου για την συλλογή την τεκμηρίωση το κουράγιο και τις αναφορές.
    0 βαθμοί
  14. Thanks αγαπητέ.. χαίρομαι, ειδικά όταν το ακούω από σένα. Το octave είναι αυτό το πορτοκαλί χωρίς knobs χαριτωμένο πραγματάκι που βλέπεις στη φωτογραφία στο τέλος, είναι passive, και άπαξ τα πηγαίνεις καλά με τον ήδη υπάρχοντα ήχο σου, αυτό έρχεται από πάνω και κάνει τα μαγικά του (παίζεις soft και είναι σαν ring modulator, παίζεις συγχορδίες πάνω κάτω στην ταστιερα και το octave ακούγεται πειστικά παντού, παίζεις hard και είσαι στην Jimi land). Στο α λα U2 echo έπαιζα κάτι σαν άρπισμα σε 6/8 αν θυμάμαι σωστά.
    0 βαθμοί
  15. Τώρα κατάλαβα γιατί η μπλέ είναι η αγαπημένη σου κιθάρα. Πέρα από το φοβερό μανίκι, σου δίδει ο,τι ήχο θες... Μου άρεσαν όλοι οι ήχοι, ιδιαίτερα οι bluesy με τον marshall στον neck. Ενδιαφέρον είχαν στο 5ο λεπτο εκείνοι με το octave εφε. Πως πετυχαίνεις τον ήχο του edge? Πόσες νοτες παίζεις με το δεξί σου χέρι (δεν το δειχνει η κάμερα...)?
    0 βαθμοί
  16. Πω... πω... 5 χιλιάρικα για να πάρεις μια κιθάρα με σώμα "μαόνι" Swietenia macrophylla - origin: India/Indonesia. Κλοπή... Gibson LP= Μαόνι Ονδούρας, period. Και χαρά σε όποιον την έχει. Υπογραφή: Ο ξυλολάγνος ?
    0 βαθμοί
  17. Όντας στην ίδια βάρκα με τον @mpamps θα πω ότι ετοιμαζόμουν να πάρω το Superior Drummer 3, για ορισμένα features που δεν είχε το EzDrummer2. Αυτά είναι το Tap2Find, ο Onboard Grid Editor και το The Bandmate. Μόνο και μόνο για το Tap2Find θα τα έδινα τα λεφτά για το EzDrummer3, τώρα είναι no brainer. Παρ'όλα αυτά να πω ότι εδώ και 2 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά GetGoodDrums ως προς το ηχητικό κομμάτι. Συνήθως με έτοιμα δικά του grooves, αλλά έχω κάνει import και όλα τα grooves που είχα μαζέψει τόσα χρόνια από την Toontrack. Προσπαθώ τώρα τελευταία να μάθω να κάνω μόνος μου το drum programming, αλλά είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως. Για άτομα σαν κι εμένα, θα έλεγα ότι τα τελευταία προϊόντα της Toontrack είναι πραγματικά idiot proof. Το live walkthrough εδώ: Παραπάνω λεπτομέρειες για features εδώ: https://www.toontrack.com/product/ezdrummer-3/
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...