Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/03/22 σε όλα
-
Αυτό το τελευταίο μην το λάβεις και πολύ σοβαρά υπ'όψιν Τάκη... Ο Στράτος (fusiongtr) είναι ένα απ'τα μέλη του σάιτ με τα καλύτερα αυτιά και με πολλές γνώσεις σε σύνθεση και παραγωγή (μίξη κ.τ.λ.) ασμάτων.. Έχει βοηθήσει πολλά παιδιά εδώ μέσα!4 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Ωραία ιδέα και αποτέλεσμα. Το εξώφυλλο σκίζει! Το δεύτερο μέρος μου κάνει περισσότερο για soundtrack του Sonic Unleashed αλλά είμαστε όλοι επηρεασμένοι με τα γεγονότα της επικαιρότητας και ο νους μας πάει εκεί. Αν πάσχει κάτι στις δουλειές σου είναι το ότι ακούγονται σαν να γίνονται in the box στο arranger, με τα σχετικά εφεδιασμένα τύμπανα 90'ς. Οι πλάτες και τα σύνθια είναι άψογα ως συνήθως.1 βαθμός
-
Κάποιες σκόρπιες παρατηρήσεις (προσωπική άποψη). - Η φωνή είναι πολύ δυνατά, και σε άλλο χώρο από τα υπόλοιπα όργανα (τα οποία και μεταξύ τους είναι σε άλλους χώρους το κάθε ένα), είναι πολύ μπροστά. Σαν να έχεις βάλει την μπάντα 20 μέτρα πίσω από τον τραγουδιστή. - Επίσης στην φωνή υπάρχει διαφορετικό reverb/delay, είναι σαν να είναι σε άλλο μέγεθος χώρου (με διαφορετικά reflections) από τα υπόλοιπα όργανα. - Τα τύμπανα είναι χαμηλά, και παίζουν "πολλά", παραείναι busy χωρίς λόγο, και μάλιστα παίζοντας συνέχεια το ίδιο πράγμα. - Οι distorted κιθάρες θέλουν αρκετή δουλειά ηχητικά, ακούγονται σαν πλήκτρα/"συνθετικές". Θέλουν επίσης δουλειά και στις εντάσεις και στους χώρους, μου θυμίζουν μπάντα χωρίς ηχολήπτη και soundcheck. - Στην εισαγωγή η ακουστική γιατί πηγαίνει δεξιά-αριστερά συνέχεια (ping pong)? Γενικά θα έλεγα ότι η μίξη είναι άνιση. Τα επόμενα σίγουρα θα είναι καλύτερα. Υπ' όψιν, είμαι άσχετος στα περί ηχοληψίας, και "κουφός", οπότε ότι έγραψα μπορείς να μην το πάρεις σοβαρά.1 βαθμός
-
Κάτσε γιατί θα τρελαθώ.... Παίζεται η ηλεΧτρονική κιθάρα ΧΩΡΙΣ delay? Τι άλλο θα ακούσουμε δεν κΣερω :)1 βαθμός
-
Μου άρεσε είναι μια δουλειά άξια προσοχής μπράβο σου Γιώργο ωραίο τραγούδι ,ωραία σόλα .1 βαθμός
-
Ξέχασες τις 2 προενισχύτριες και 3 τελικές λάμπες που έχεις στον λαιμό...? Λίγο πολύ αυτό κάνουμε όλοι. Άλλά είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις σωστό ήχο με την πρώτη, δεύτερη, τρίτη φορά. Και να πετύχεις σωστό ήχο, μπορεί να μη σου ταιριάζει στο μιξ, σωστα. Χρειάζεται χρόνος, ατέλειωτες δοκιμές, ηχογραφήσεις και μίξεις, ώστε να καταλάβεις τι χρειάζεται. Εν τέλει, θα δεις πόσο ευκολο ήταν, καθώς τα εργαλεία θα παραμείνουν τα ίδια που είχες τοσο καιρο, και το μόνο που θα αλλάξει είναι οι ρυθμίσεις που τους κάνεις. Οι πιο πολλοί, εδω μέσα, που έχουν κορυφαίο ήχο στις παραγωγές τους, έχουν έναν απλό υπολογιστή, μια κάρτα ήχου, ένα μικρόφωνο και τα όργανά τους. Το τι κάνεις με αυτά, είναι το σημαντικό, Ο Φώτης κάνει παραγωγές κοντά μια 10ετία με τον εξοπλισμό που σου περιέγραψε, και έχει γράψει τουλάχιστον 70-80 ολοκληρωμένα κομμάτια. Κάθε κομμάτι του που θα ακούσεις, έχει βελτιωμένο ήχο σε σχέση με το προηγούμενο. Ακούει κομμάτια που έγραψε πριν 3 χρόνια, εντοπιζει τα αδύναμα σημεία στον ήχο, τα ξαναμιξάρει και τα βελτιώνει. Έχει την εμπειρία να το κάνει αυτό. Σε 3 χρόνια από τώρα, θα ακούει τα σημερινά και δεν θα του αρέσει ο ήχος του...1 βαθμός
-
Ωραίο περιεργο κοματι ,διαβάζοντας και τα σχετικά σχόλια γέλαγα,ωραία παρέα έχετε φτιάξει εδώ μπράβο σας δεν το περιμενα και βλέπω και μουσικό επίπεδο!1 βαθμός
-
@Χάρης Ο 1) Sample rate και 44100, 48000 κτλ: Αρχικά πρέπει να ξέρεις ότι πριν καν ανοίξεις οποιοδήποτε project, υπάρχει ρύθμιση sample rate στην κάρτα ήχου. Εμένα φαίνεται έτσι: Όταν ξεκινάς ένα project στο DAW σου, πχ Cubase, λογικά θα σου έχει αυτόματα ρυθμιστεί σε αυτό το sample rate. Αυτό το βλέπεις στο Project > Project Setup, κάτω κάτω. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάνεις κάποια ηχογράφηση, θα γίνει σε αυτό το sample rate. Αν σε ένα project με 48000 βάλεις ένα αρχείο 44100, τότε το Cubase θα σε ρωτήσει: Θες να γίνει μετατροπή? Κανονικά καλό θα είναι όλα το ίδιο. Αν δεν είναι, υπάρχει η πιθανότητα τα αρχεία να αποκτήσουν διαφορετική τονικότητα και διάρκεια. Για να δεις αν είναι όλα το ίδιο, πας στο Media > Open Pool Window Aν κάποιο ΔΕΝ είναι ίδιο με το Sample rate του project, τότε κάνεις δεξί click > Convert Files. (ή αλλάζεις το project setting). Τώρα το 44100 vs 48000 είναι άλλη συζήτηση. Το 44100 έχει μείνει από την εποχή των CD αν δε κάνω λάθος, ενώ το 48000 θεωρείται πιο μοντέρνο. Ποτέ περισσότερο από 48000, εκτός αν μιλάμε για sound design, που εκεί χρειάζεται η περισσότερη πληροφορία. 2) Το bit depth όταν κάνεις "τελικό" export, καλό θα ήταν να είναι 16bit, ή σε πολύ ειδικές περιπτώσεις 24bit. Φαντάσου ότι κάποιες πλατφόρμες δεν υποστιρίζουν καν 24bit. 3) Τέλος, dithering. Το Dithering είναι μια μορφή θορύβου που κάπως εξισορροπεί κάποια προβληματάκια ας πούμε. Αυτό πρέπει να γίνεται πάντα στα τελικά αρχεία. Το Cubase από μόνο του δεν κάνει dithering στο export, οπότε θα πρέπει να το κάνεις χειροκίνητα. Για να το κάνεις αυτό στο Cubase πας στο τέλος του master bus σου, και βάζεις σαν Insert το plugin με όνομα UV22HR. Πάνω βάζεις το bit rate που εν τέλει θα κάνεις export, και κάτω βάζεις το poso dithering πρέπει να γίνει, ανάλογα τις δυναμικές του κομματιού. Συνήθως το High είναι οκ για τις περισσότερες περιπτώσεις. Αν τα έχεις κάνει όλα αυτά, τότε το κομμάτι θα πρέπει να ακούγεται "κανονικά", όπως το ακούς και μέσα στο Cubase.1 βαθμός
-
4.5 ήθελα να βάλω, αλλά δεν έχει μισό αστέρι το μαγαζί! Πολύ ωραίες μελωδίες. Ωραίο groove. Το ευχαριστήθηκα και χάρηα που βγήκα αλώβητος από τον "πόλεμο" στο 2ο μέρος. Το μισό αστερί το κόβω επειδή κάτι με χαλάει στα τύμπανα. Δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Θα τολμήσω να πω ότι ο ήχος στο ταμπούρο μου φάνηκε πολύ "boxy" (?). Το οποίο όμως με χάλασε μόνο στο πρώτο μέρος. Στο 2ο μέρος που γίνεται ο χαμός μου ακούγεται ταιριαστό. Όλα τα λεφτά ο (guest star) Γκιώνης στο τέλος...1 βαθμός
-
Είναι καλό. Έχεις αίσθηση της μουσικότητας. Παρά τον πλούσιο ήχο όμως η μουσική είναι απλοική και θα σου έβαζα δύο αστέρια μέχρι που άκουσα το παράτολμο 2ο μέρος, που κρατά πάντα μέσα του το ρυθμό του κομματιού. Όχι φίλε με τη μοναδική λάμψη. Αυτό το κομμάτι παίρνει 3 αστέρια. Τα σέβη μου. Πάντα δικός σας.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
έωςPremiere league Jazz & Swing with emotion. Το σχήμα που θα ομορφύνει τα βράδια μας από 6 έως 9 Μαϊου στο Half Note Jazz Club, είναι συνάντηση τριών σπουδαίων μουσικών της τζαζ. Ο καταιγιστικός κιθαρίστας Mark Whitfield , ο απαράμιλλος ντράμερ Joe Farnsworth και o κορυφαίος μπασίστας Ari Roland, συνθέτουν το μοναδικό #timetoswing τρίο! Γεννημένος στην Νέα Υόρκη και γόνος μουσικής οικογένειας ο βιρτουόζος Mark Whitfield, έλαβε απ’ τον αδελφό του ως δώρο για τα 7α γενέθλιά του έναν δίσκο του Lightning Hopkins και μια κιθάρα κι άρχισε να τα παίζει και τα δύο! Αργότερα αν και ήταν κοντά στην επιλογή της ιατρικής, μία υποτροφία που κέρδισε για το Berklee College of Music στην Βοστώνη, τον έστρεψε οριστικά στην μουσική. Ως νέος και νιόπαντρος μουσικός ήρθε στην Νέα Υόρκη και βρήκε δουλειά στην house band του περίφημου club Blue Note στο Village. Εκεί τον άκουσε ο θρυλικός κιθαρίστας George Benson και θα εντυπωσιαστεί μαζί του και θα προτείνει τον πολλά υποσχόμενο νεαρό μουσικό στον θρυλικό οργανίστα Jack McDuff. Κοντά στον McDuff αλλά και στον ίδιο τον Benson εκείνο τον καιρό θα γνωριστεί με τον εμβληματικό παραγωγό δίσκων Tommy LiPuma και θα υπογράψει με την Warner Brothers. To 90’ οι New York Times τον χαρακτήρισαν ως “Καλύτερο νεαρό κιθαρίστα στην τζαζ”. Έτσι ο Whitfield σταδιακά εξελίχθηκε σε κορυφαίο κιθαρίστα παγκοσμίως και συνεργάστηκε επί σκηνής αλλά και δισκογραφικά με ιερά τέρατα της μουσικής όπως οι Dizzy Gillespie, Art Blakey, Quincy Jones, Ray Charles, Herbie Hancock, Carmen McRae, Gladys Knight, Burt Bacharach, Jimmy Smith, Clark Terry, Shirley Horn, Wynton & Branford Marsalis, Joe Williams, Stanley Turrentine, Diana Krall, Sting, Roy Hargrove και φυσικά τον μέντορά του, τον μεγάλο George Benson! Έχει ήδη 16 προσωπικά άλμπουμ και συμμετοχές σε εκατοντάδες άλλα. Πρόσφατα συνεργάστηκε για πολλοστή φορά με τον από 30 χρόνια φίλο του κορυφαίο μπασίστα και συνθέτη Christian McBride, η Big Band του οποίου με τον Mark Whitfield στην κιθάρα & τον Joey DeFrancesco στο όργανο για τον δίσκο “For Jimmy Wes and Oliver”, όχι μόνο προτάθηκε για Grammy 2022, αλλά το απέσπασε κιόλας! Τον Joe Farnsworth τον είδαμε να φτιάχνει την ρυθμική ραχοκοκαλιά για πολλούς σπουδαίους μουσικούς αλλά να φιγουράρει κι ανάμεσα στους καλύτερους jazz ντραμερς και leaders. Όπως και ο Whitfield, έτσι και ο εκ Μασαχουσέτης προερχόμενος Farnsworth μεγάλωσε σε οικογένεια που είχε πολλές σχέσεις με την μουσική. Σπούδασε με τον περίφημο Alan Dawson και τον Arthur Taylor πριν ακόμη τις κολεγιακές του σπουδές στο William Petterson. Από το 94’ που αποφοίτησε γνωρίστηκε με τον σαξοφωνίστα Eric Alexander & τον κιθαρίστα Peter Bernstein με τους οποίους ξεκινά να παίζει. Θα μετακινηθεί στην Ν.Υόρκη όπου θα αρχίσει να συνεργάζεται με τον Cecil Payne , τον Big Joe Patton, τον Harold Mabern, τον Eddie Henderson κα. Τα επόμενα χρόνια ο Joe Farnsworth, που χαρακτηρίζεται από την ακρίβεια, την ταχύτητα αλλά και το εξαιρετικά μελωδικό του παίξιμο, θα πλαισιώσει θρύλους της μουσικής όπως ο McCoy Tyner, ο Cedar Walton, ο Lou Donaldson, ο Horace Silver, ο George Coleman, η Diana Krall! Με συμμετοχές σε περισσότερους από 100 δίσκους και πολλούς προσωπικούς, ο Farnsworth είναι μόνιμο μέλος της μπάντας του θρυλικού Pharoah Sanders, του George Coleman αλλά και ιδρυτικό μέλος του περίφημου all star σεξτέτου One For All. Στην περιοδεία τους αυτή που εντάσσονται κι οι εμφανίσεις τους στο Half Note ο Whitfield κι ο Farnsworth πλαισιώνονται από έναν ακόμη εξαιρετικό μουσικό, τον ξεχωριστό μπασίστα Ari Roland, ειδήμονα του παιξίματος με δοξάρι! Οι τζαζ βραδιές που θα μας χαρίσουν θα είναι γεμάτες από μουσική με στοιχεία soul, funk, με στοιχεία ρομαντικά αλλά πάνω από όλα όπως λένε οι ίδιοι ….#timetoswing!! MARK WHITFIELD – Guitar JOE FARNSWORTH – Drums ARI ROLAND – Bass Ιnfo Ώρα έναρξης Παρασκευή & Σάββατο 22:00 Κυριακή & Δευτέρα 21:30 *Στις εκδηλώσεις η χρήση μάσκας κατά την είσοδο, την έξοδο και την μετάβαση στις τουαλέτες, είναι υποχρεωτική. Τιμές εισιτηρίων: A’ Ζώνη σε τραπέζι 30€ Β’ Ζώνη σε τραπέζι 25€ BAR ΟΡΘΙΩΝ 20€ *Τη Δευτέρα ισχύει εκπτωσή -5€ από την αρχική τιμή για φοιτητές & ανέργους. *Τα εισιτήρια είναι θεάματος και δεν περιλαμβάνουν ποτό. *Τα τραπέζια είναι τεσσάρων ατόμων και τα δυο άτομα το μοιράζονται μαζί με άλλους δυο. *Οι θέσεις διαμορφώνονται την ημέρα του live. *Η κατανάλωση ποτού δεν είναι υποχρεωτική. *Στον χώρο απαγορεύεται το κάπνισμα.0 βαθμοί
-
Update 2.0: Μια βραδινή επεξεργασία για ηπιότερη απόδοση των μπάσων για μεγαλύτερη εξισορρόπηση της μιξης και μια επεξεργασία του δεύτερου μέρους για καθαρότερο αποτέλεσμα. EDIT: Αναθεώρησα το δεύτερο μέρος με μερικά επαναληπτικά μέτρα στην κιθάρα για καλύτερο music articulation που νομίζω το διορθώνει αισθητά. Ε? χαχαχχαχα? Μετά από πολύμηνη απουσία του από το music section του noiz, σήμερα ανεβάζει ένα νέο κομμάτι του Ο ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟΣ, Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡΣ, ο ΣΟΓΚΟΥΝ ΤΩΝ VSTs, o AΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟΣ, ΑΜΦΙΤΑΛΑΝΤΕΥΟΜΕΝΟΣ μεταξύ ΔΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ, ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΑΜΨΗ Ο cos_dr λοιπόν, ΕΓΩ, είχα καιρό να παίξω με τα μουσικά μου μπλιμπλίκια και ζήλεψα και λέω εχθές άντε να κάτσω να παίξω λίγο τίποτις εκεί και συνήθως όποτε το κάνω βγαίνει και ένα κομματάκι, έστω και πλακατζίδικο. Το συμμάζεψα λίγο στο τέλος και το βάζω για την παρέα, την παρέα μας εδώ στο ΝΟΙΖ τη μουσική μας παρέα. Το κομμάτι βασίστηκε σε κάτι άλλο που είχα γράψει για να τρολάρω στο θέμα των 432hz και επειδή άνοιξα το sonar που είχε πιάσει αράχνες? μου σήκωσε αυτό, το ακούω και λέω άντε να παίξω πάνω στη φωνή μου και την αρμονία και έτσι για να το διασκεδάσω λίγες ωρίτσες μεταξύ jam και γραψίματος. Πάρτε το, νομίζω είναι και ηχητικά εντάξει, έριξα μια επιμέλεια τελευταία σήμερα. Απολαύστε με χαλαρά όπως χαλαρά και εγώ έπαιξα να διασκεδάσω!!!! Χρησιμοποιήθηκε το Korg Triton Le μου για τους synth ηχους το Guitar Rig στην κιθάρα και τα drums είναι από Abbey Road studio drummer Kontakt Library ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ και ας ελπίζουμε πως δεν θα δούμε μανιτάρια στον ουρανό στ΄ αλήθεια και όλα αυτά που ζούμε τελευταία θα έχουν happy ending!!! ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ!!!! ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!!!!!! Εγώ ο φίλος σας, ο cos_dr!!! Enjoy!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα? ΖΗΤΩ Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΖΗΤΩ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ!!! ΖΗΤΩ ΤΟ ΝΟΙΖ!!!!!!! ΖΗΤΩ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ!!!! ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!! ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ ΡΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Με αυτό το σκεπτικό ξεκίνησα κι εγώ το πιάνο και τελικά παράτησα την κιθάρα ?0 βαθμοί
-
Είχα σχετικά πρόσφατα αναφέρει ένα δυο πράγματα στο "Gear List" σχετικά με τα μηχανήματα (λίγο πολύ για όλα εκτός το φρέσκο Free-Way switch), και γράφω και κάποια ακόμα στα αγγλικά και στην περιγραφή του βίντεο στο Youtube. Φουλ προχειρογραμμένο και τσαπατσούλικο, αλλά με πολλή αγάπη για τη συγκεκριμένη κιθάρα και την όλη φάση... απολαύστε!0 βαθμοί
-
Μια "φιλόδοξη" ροκ μπαλάντα με στίχους του Πάνου Λαπούση (PAL). Τον ευχαριστώ για την προθυμία και την άμεση εξυπηρέτηση! lyrics: When the morning sun will just rise and wake you and your skin will shine I will be by your back Will you please remember my name When the night will come and you ll have to pay back all the youth and dreams I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be When you ll fall asleep and no matter how far I may be from you I will be by your back Will you please remember my name Ooooooooh.... We are no longer what we used to be we are ghosts that stucked in the empty time of a future that will never be0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έκανα και από δαύτο... ενδεικτικά στις φρασούλες στο 5:22 ακούς μόνο του το 2o κανάλι του Marshall, ενώ και στο "Lenny" νωρίτερα ακούς την περισσότερη ώρα το 1ο κανάλι του Marshall απλά με ένα clean boost, το οποίο δεν χρωματίζει καθόλου τον ήχο (στο συγκεκριμένο σημείο είναι χαμηλωμένο μέχρι λίγο πιο πάνω από τη μέση και το volume της κιθάρας). Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις υπάρχει ένα πάρα πολύ διακριτικό delay που δίνει ένα ελάχιστο σκάσιμο σαν ουρίτσα για υποστήριξη της τελικής νότας, και τίποτα παραπάνω σαν ambience. Αν τώρα εννοείς ότι θα ήθελες να ακούσεις εντελώς ξερό τον ήχο χωρίς ίχνος delay, σόρυ αλλά δεν παίζω ποτέ έτσι. Όχι ότι θα καταλάβαινες και μεγάλη διαφορά αν ηχογραφούσα χωρίς ambience μέσω του κινητού, αλλά σίγουρα θα το καταλάβαινα εγώ όταν έπαιζα και δεν θα μου άρεσε.0 βαθμοί
-
Μπράβο για το παίξιμο και την χρήση των εφφέ. Όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα κάποιος από τις διαφορές στην συνδεσμολογία με τόσα εφφέ στον ήχο. Κάνε και ένα καθαρό κλιπάκι βρε συ.0 βαθμοί
-
Καλά, προφανώς... απλώς έκανα ένα δυο κλιπάκια με το κινητό μου δοκιμαστικά, μου ήρθε η ιδέα να κάνω μια σούμα ήχων, και το ένα έφερε το άλλο και το μόνταρα συνολικά ως είχε. Εφόσον έβλεπα ότι παρά τις κακές λήψεις (εικόνας και ήχου) δουλειά έστω κι έτσι για μένα ψιλογινόταν, δηλ. άκουγες το range και έπαιρνες μια ιδέα του πώς έχει το πράγμα σε φυσικό χώρο, για αυτό προχώρησα. Μελλοντικά σκοπεύω πάντως να πάρω κάποιο recorder ή καμερούλα για κάτι πιο επιμελημένο όπως λες. Για το τελευταίο που ρωτάς, πέρα από τα αυτούσια μέρη από κομμάτια που έπαιξα (Sting στην αρχή, SRV στη μέση, παραλλαγμένοι Zeppelin και jam α λα Band Of Gypsys προς το φινάλε), όλα τα άλλα είναι δικές μου ιδέες που προέκυψαν εκείνη την ώρα από αυτοσχεδιασμό και τις έγραψα (καλά και στο γκαζωμένο στο τέλος ξεκίνησα με "Running With The Devil" και το άλλαξα όσο πατάει η γάτα)... έτσι προέκυψαν και συγχορδίες εκεί στο 0:40 - 1:50 που ανέφερες, όπου σίγουρα φαίνεται η αγάπη μου προς Holdsworth και Eric Johnson. Πολύ καλοφτιαγμένο, πραγματικά.. δηλ. δεν χάνεις καθόλου την κλασική Strat φάση εναλλαγής θέσεων, και απλά προστίθεται άλλη μια συστοιχία ακριβώς από πάνω, με πολύ καλή λογική στη σειρά των θέσεων και εκεί. Προσωπικά μιλώντας, η μόνη αλλαγή από θέση της παραδοσιακής Strat 5άδας ήχων σε θέση της παραλλαγμένης που μου φαίνεται ότι χρειάζομαι να την κάνω πού και πού στα γρήγορα ενώ παίζω (τώρα που καλόμαθα να έχω και τους έξτρα 5 συνδυασμούς), είναι από το μονοπήνιο neck στον ας πούμε humbucker bridge (middle > bridge in series δηλ), και αυτή η αλλαγή με εξάσκηση 2-3 λεπτών την βρίσκεις εύκολα... τσακ μία τραβάς προς τα κάτω και φτάνεις στο μονοπήνιο bridge και στο καπάκι το σηκώνεις... Γενικώς, σίγουρα αν κάποιον τον ιντριγκάρουν μια δυο θέσεις από τις έξτρα, το προτείνω ανεπιφύλακτα το σύστημα. Θενξ.. καρδούλες σε όλους σας.0 βαθμοί
-
20 χρόνια ,παρα πολλά! Ωραιος ο δημιουργός του forum μπράβο του. Δεν εχω προλάβει να ακούσω τα τραγούδια σας σιγά σιγά . χαιρομαι ιδιαίτερα Cos!0 βαθμοί
-
Πολύ ωραία η κιθάρα και το "στήσιμο"¨που έκανες στο στούντιο σου, αλλά εγώ θα μείνω στα πολύ ωραία παιξίματα σου και στο touch που έχεις στις χορδές! Εδώ ίσως ταιριάζει ότι ο ήχος μας είναι περισσότερο στα δάχτυλα μας....Εύγε!0 βαθμοί
-
Πολύ ωραίο στήσιμο. Φοβερό flexibility. Έχω μια απορία: πόσο εύκολο είναι να κάνεις λάθος με το switch? Ίσως να μου φαίνονταν πιο εύκολο ένας κλασσικός 5θεσιος με extra μικρό διακοπτακι για να κάνεις switch μεταξύ normal και special συνδεσμολογίας. Αν και είναι η αλήθεια ότι με το switch που έχεις βάλει, έχεις την ελάχιστη δυνατή επέμβαση στο όργανο.0 βαθμοί
-
Μπράβο μεγάλε, σωραίος! Παρ' όλο που το βίντεο κάνει τη δουλειά του 100%, με λίγο "γυάλισμα" (καλύτερες λήψεις, εναλλαγές ίσως με τη πεταλιέρα/ρυθμίσεις της κλπ) σίγουρα έρχεται σε top level. Το μόνο που με ξένιζε ήταν που άκουγα το φυσικό ήχο του χώρου και δη τις χορδές αλλά.....ψιλά γράμματα. Πολύ πολύ του γούστου μου οι συγχορδίες μεταξύ 0:40-1:50! Εκεί απο το 1:20 είναι κάποιο συγκεκριμένο τραγούδι ή αυτοσχεδιάζεις;0 βαθμοί
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. πάρα πολύ Υλικό για να μάθουμε πολλά . Μπράβο σου για την συλλογή την τεκμηρίωση το κουράγιο και τις αναφορές.0 βαθμοί
-
Να σου πω και εγώ όταν τυχαία ανακάλυψα το forum πριν 20 χρόνια έτσι ακριβώς ένιωσα, δεν το περίμενα. Το συναίσθημα να ανακαλύπτεις την μουσική παρέα του noiz είναι ασυναγώνιστο! Καλωσηεθες και καλές μουσικές περιηγήσεις!! Thank you!0 βαθμοί
-
Thanks αγαπητέ.. χαίρομαι, ειδικά όταν το ακούω από σένα. Το octave είναι αυτό το πορτοκαλί χωρίς knobs χαριτωμένο πραγματάκι που βλέπεις στη φωτογραφία στο τέλος, είναι passive, και άπαξ τα πηγαίνεις καλά με τον ήδη υπάρχοντα ήχο σου, αυτό έρχεται από πάνω και κάνει τα μαγικά του (παίζεις soft και είναι σαν ring modulator, παίζεις συγχορδίες πάνω κάτω στην ταστιερα και το octave ακούγεται πειστικά παντού, παίζεις hard και είσαι στην Jimi land). Στο α λα U2 echo έπαιζα κάτι σαν άρπισμα σε 6/8 αν θυμάμαι σωστά.0 βαθμοί
-
Τώρα κατάλαβα γιατί η μπλέ είναι η αγαπημένη σου κιθάρα. Πέρα από το φοβερό μανίκι, σου δίδει ο,τι ήχο θες... Μου άρεσαν όλοι οι ήχοι, ιδιαίτερα οι bluesy με τον marshall στον neck. Ενδιαφέρον είχαν στο 5ο λεπτο εκείνοι με το octave εφε. Πως πετυχαίνεις τον ήχο του edge? Πόσες νοτες παίζεις με το δεξί σου χέρι (δεν το δειχνει η κάμερα...)?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κανείς δεν αμφέβαλε ότι έχεις όρεξη...απλώς για το κομμάτι μίξη-μάστερινγκ-παραγωγή των πονημάτων μας μην νομίζεις ότι κι εγώ ξύπνησα ένα πρωί και τα κομμάτια μου τα έκανα να ακούγονται όπως ήθελα (αν και ακόμη αυτό δεν το κατάφερα, αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο...), μου πήρε καιρό για να φτιάχνω έστω αποδεκτές παραγωγές, που φυσικά απέχουν παρασάγγας από τις επαγγελματικές! Θέλει υπομονή για να εντρυφήσεις στο "άθλημα" γι αυτό και έγραψα παραπάνω για όρεξη κ.τ.λ.. Όσο για την φωνή..., κατ'αρχάς η εγγραφή σου πρέπει να είναι όσο καλύτερη μπορείς, βάζεις έναν κομπρέσορα για αρχή σε κάποιες έτοιμες ρυθμίσεις του που σου αρέσουν, ίσως ένα Eq για να κόψεις κάποιες πολύ χαμηλές αλλά και κάποιες πολύ ψηλές συχνότητες που "χαλούν"την μίξη και βουαλά έκανες το πρώτο βήμα....0 βαθμοί
-
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Ο cigaret έχει μάθει "απ'έξω" όλα τα tutorials στο internet (youtube περισσότερο) σχετικά με το αντικείμενο, την χρήση του eq, του κομπρέσορα, του reverb, του παναρίσματος, της στερεοφωνίας, κλπ. Επίσης είχε πολύ καλή καθοδήγηση (συμβουλευτική) από κάποια μέλη εδώ, αλλά το θέμα είναι ότι ... ένα άκουγε, δέκα καταλάβαινε, κι αυτό λόγω του προσωπικού του ψαξίματος. Έχει ρίξει τρελή δουλειά, αλλά είναι κάτι που τον ευχαριστεί, και δεν το βλέπει σαν αγγαρεία. Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Λες για την φωνή. Αν σου πει πχ κάποιος ότι η φωνή θέλει ιδιαίτερο χώρο στο συχνοτικό φάσμα, να μην μπλέκονται δηλαδή οι συχνότητές της με τις συχνότητες των άλλων οργάνων (το κατά δύναμην πάντα), θα μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις παραγωγικά?0 βαθμοί
-
Τουλάχιστον 150.000Eu.... Ένα λάπτοπ 8ετίας, μια κάρτα ήχου 12ετίας, ακουστικά των ~30Eu και ένα μικρόφωνο Philips με μπαταρία αγορασμένο τέλη '80s από το σούπερμαρκετ Μασούτης. Αυτά από hardware! Από software, το Reaper για πρόγραμμα εγγραφής, το guitar rig 5 για χροιές της κιθάρας και του μπάσου και το ezDrummer 2 για ήχους τυμπάνων και φυσικά κάποια free vst's.. comp's e.t.c. Από όργανα μια fender Strat κιθάρα και ένα πάμφθηνο αρχαίο μπάσο. Τάκη καλός ο εξοπλισμός αλλά δεν φτάνει..., χρειάζεται όρεξη, μεράκι και αγάπη γι αυτό που κάνεις!0 βαθμοί
-
Καυτό Νερό (Verse1) Δείξε κι απόψε το όνειρο που θέλω να σκοτώσω πριν το πρωί ξανά με βρει τα χείλη θα πληγώσω. Μάνα που νιώθεις τα πολλά χρησμό θε να μου δώσεις. Πες μου για άστρα μακρινά που μέσα σου θα νοιώσεις. Τώρα τα μάτια άνοιξαν τον ίσκιο σου κοιτάζουν. Τι θέλουν εμένα οι σκιές τα μάτια μου πειράζουν. Το δέρμα τσακίζει στον σταυρό, εκεί που τα μάτια ενώνουν. Σάπιος προφήτης έγνεψε οι μέρες μου τελειώνουν. (Chorus) Μια σταλιά νερό τα χέρια μου να πλύνω. Καυτό νερό να πνίγει τον λαιμό. Αφού μηδέν κατάφερα να γίνω, κρατάν τα "δεν" με βία τον βυθό. (Verse2) Ο χρόνος μου τελείωσε καιρός να σου θυμίσω, ότι χρυσό μου δάνεισες διπλό να στο γυρίσω. Γυμνός να φύγω στ' άλογο όπως γυμνός σε βρήκα. Η μέρα γυρίζει μοναχή, θα μείνει για πάντα νύχτα (Chorus) Μια σταλιά νερό τα χέρια μου να πλύνω. Καυτό νερό να πνίγει τον λαιμό. Αφού μηδέν κατάφερα να γίνω, κρατάν τα "δεν" με βία τον βυθό0 βαθμοί
-
Ελπίζω να σου άρεσε στ' αλήθεια και να μην μου κάνεις καζούρα? Thank you, sir!!!0 βαθμοί
-
Πω... πω... 5 χιλιάρικα για να πάρεις μια κιθάρα με σώμα "μαόνι" Swietenia macrophylla - origin: India/Indonesia. Κλοπή... Gibson LP= Μαόνι Ονδούρας, period. Και χαρά σε όποιον την έχει. Υπογραφή: Ο ξυλολάγνος ?0 βαθμοί
-
Μιας και δε μπορώ να σου απαντήσω στο section των αξιολογήσεων, θα σχολιάσω εδώ την απάντηση σου. "Για την ώρα που αφιέρωσα, ουσιαστικά ένα βραδάκι, μην περιμένεις και θαύματα". Τάδε έφη cos_dr. ..ένα βραδάκι...ένα βραδάκι...ένα βραδάκι....ένα βραδάκι..ένα βραδάκι.. Έτσι αντηχεί στο κεφάλι μου και δαγκώνω το γραφείο μου από ζήλια ? ? ?0 βαθμοί
-
Προτίμησα να μην σχολιάσω αρχικά, και να αφήσω τα στερνά σταλάγματα θείας έμπνευσης να επιστεγάσουν τη δημιουργία. Τώρα λοιπον, και μετά το λαμογίστικο έντιτ, μπορώ να εκθειάσω εκ του ασφαλούς και άφοβα αυτό το έργο τέχνης, αυτή την ενδοσκοπική οδύσσεια, το μέγα πόνημα του μέγα @cos_dr. Ένα πρώτο μέρος καθηλωτικό, επιβλητικό, επίμονο. Και ένα δεύτερο βίαιο, κοσμογονικό, λυτρωτικό. Έτσι γράφουν οι σοσιαλιστές!0 βαθμοί
-
Θεϊκό! Άρτιο παραγωγικά και απόλυτα σοσιαλΗστικο εκτελεστικά. Θα έγραφα περισσότερα αλλά έχω σοβαρές δουλειές εδώ στο Βερολίνο.0 βαθμοί
-
Άντε ρε παλίκαρε και μας έλειψες!!!! Τι έγραψες ρε φούστη μου... Τελικά είσαι όντως ο βασιλιάς των synths!!! Φυσικά ποτέ δεν είχα καμιά αμφιβολία.... Ή αλλαγή στο 2:38 γ@μ@ει και δέρνει, όπως και το τέλος του κομματιού! Φαντάζομαι πουλάνε ακόμη ψυχοφάρμακα, έτσι στην ζούλα..... Υ.Γ. η φωτό φανταστική!0 βαθμοί
-
Όντας στην ίδια βάρκα με τον @mpamps θα πω ότι ετοιμαζόμουν να πάρω το Superior Drummer 3, για ορισμένα features που δεν είχε το EzDrummer2. Αυτά είναι το Tap2Find, ο Onboard Grid Editor και το The Bandmate. Μόνο και μόνο για το Tap2Find θα τα έδινα τα λεφτά για το EzDrummer3, τώρα είναι no brainer. Παρ'όλα αυτά να πω ότι εδώ και 2 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά GetGoodDrums ως προς το ηχητικό κομμάτι. Συνήθως με έτοιμα δικά του grooves, αλλά έχω κάνει import και όλα τα grooves που είχα μαζέψει τόσα χρόνια από την Toontrack. Προσπαθώ τώρα τελευταία να μάθω να κάνω μόνος μου το drum programming, αλλά είμαι ανεπίδεκτος μαθήσεως. Για άτομα σαν κι εμένα, θα έλεγα ότι τα τελευταία προϊόντα της Toontrack είναι πραγματικά idiot proof. Το live walkthrough εδώ: Παραπάνω λεπτομέρειες για features εδώ: https://www.toontrack.com/product/ezdrummer-3/0 βαθμοί
-
Θα ήθελα να πω πως είδα το βίντεο. Εξαιρετική, δεν μπορώ να πω υλοποίηση αλλά για 2080 ευρώ τώρα ουσιαστικά παίρνεις ένα vst in the box γιατί δεν δίνει τίποτα παραπάνω από παλαιότερα μοντέλα και πληθώρα vst/emulators με μάλιστα καλύτερα αποτελέσματα και περισσότερη λειτουργικότητα. Ευχάριστο το γεγονός του integration με pc και πως είναι και audio interface, ευπρόσδεκτο το sequencing και η προσθήκη κλασσικών drum machines της roland αλλά είπαμε. Όλους αυτούς τους ήχους που παίχτηκαν στο demo ακόμα και ως preset τους έχω στο roland v-synth μου και με καλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης και μίξης με άλλες μηχανές σύνθεσης και περισσότερα effects in the box, που είναι 20 ετίας synth και καλύτερα controllers on the box για εκφραστικότητα. Και το vocoder καλό είναι να υπάρχει αλλα τέτοια vocoder vst φθηνότερα και καλύτερα με ένα pc που όλοι έχουμε και ένα laptop με μια κάρτα....................................... Θα το χαρακτηρίσω ξαναζεσταμένο φαγητό. Καλό το zen core για παλλέτα ήχων και ποικιλία αλλα έχει patches και σε παλιότερα μοντέλα για αναλογικούς και κάθε είδους εμπορικούς ήχους ειτε σε hard ειτε σε soft synths που οποιοσδήποτε πληκτράς μπλιμπλικάς που ασχολείται χρόνια τα έχει ήδη στην παλέτα του και τα έχει φάει στη μάπα. Για έναν καινούργιο χρήστη που έμαθε πριν ένα μήνα και θέλει να πάρει ένα καλό hard synth να αναβαθμίσει το πρώτο του και γουστάρει να έχει ένα μηχάνημα "analog προσανατολισμού" τέτοιο για studio ή live χρήση είναι SUPER? Για τους παλιότερους και τους αρχαίους μάλλον είναι για χασμουρητό? Πάντως καλή παρουσίαση. Και καλό μηχάνημα, είπαμε, κάνω και λίγο χιούμορ, αλλά μεταξύ σοβαρού και αστείου..............0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ειμαι απολυτα σιγουρος οτι αμολυσαν τον κορονοϊό εσκεμμένα, τωρα ποιος και γιατι ο χρονος θα δειξει. Υπομονη παιδια και καλο Πασχα So you think you got away again So you think you are untouchable Well i have some news for you today I am coming for you I am coming for you I m the one who ll hunt you down I m the one who ll make you suffer What you ve done cannot be undone people are dying0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00