Χριστός Ανέστη και νομίζω πως τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, ακούγονται πιο ξεκάθαρα και μυρίζουν ακόμα πιο ξεκάθαρα. Πως σου μυρίζουν εσένα, στρατιώτη? χαχαχαχααχαχα?
Είναι ένα σοσιαλιστικό anti-social κομμάτι, ένα πόνημα που καταπιάνεται με τετριμμένες για την εποχή που ζούμε καταστάσεις για να παράγει αντίστοιχα τετριμμένα νοήματα που όμως δεν είναι "άλλο ένα πόνημα". Γιατί? Μα είναι απλό.
Γιατί πηγάζει από έναν καλλιτέχνη που αδιαμφισβήτητα έχει κάτι να πει, το έχει αποδείξει στο παρελθόν αρκετές φορές και το λέει όμως ιδιαίτερα όχι μόνο στην απόδοση αλλά σε όλη τη διαδικασία, από τη σύλληψη, την αρχική ιδέα και ιδιαίτερα κατά την μέθοδο που χρησιμοποιεί σε όλα τα στάδια της διάρθρωσης, αν τελικά υπάρχει μέθοδος. Μάλλον μεθοδικότητα υπάρχει, όχι μέθοδος.
Αν το πούμε method acting, method performing για να βάλω και τους άλλους συντελεστές στο κάδρο της κριτικής? νομίζω πως και αυτό ακούγεται και μυρίζει.
Το κομμάτι είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ γι αυτό που είναι?
Πιο εξαιρετικό είναι όμως και σίγουρα πιο εκτιμητέο για κάποιον που το βίωσε και ως δημιουργία.
Δεν μπορώ να κρύψω τον θαυμασμό μου για το ταλέντο που έχει ο Samy να φτιάχνει την ατμόσφαιρα, πρώτα ξεκινώντας με τον εαυτό του και αφού "φτιαχτεί" με τον τρόπο του, παίρνει το όργανο του και αρχίζει να το βγάζει. Αυθόρμητα και ακομπλεξάριστα, μια βάση μουσικής προόδου που επαναλαμβάνει χωρίς να την έχει σκεφτεί, χωρίς να τον νοιάζει τι παίζει και λέει στον πρώτο καλλιτέχνη που θα φέρει στον χώρο ηχογράφησης παίξε. Τι να παίξω. Δεν ξέρω. Παίξε και άντε να σου πει το πολύ πολύ καμία παρατήρηση όχι αυτό κάτι άλλο, χωρίς να σου πει το τι.
Η δομή φτιάχνεται ανορθόδοξα λοιπόν σε αυτό το κομμάτι και από τον αυτοσχεδιασμό προκύπτει και ένα στυλ στο οποίο από πάνω θα έρθουν να χτίσουν και οι άλλοι. Προφανώς οι άλλοι στην περίπτωσή μας, ο μπασίστας και ο ντράμες, όντες με υψηλή μουσική αντίληψη και εμπειρία μπορέσανε να δώσουν την απαραίτητη δομή στην αναρχία και κάποιος που μάλλον είναι ο κύριος Αργυρίου όχι μόνος του αλλά με τις παρατηρήσεις του samy έκανε την "κοπτοραπτική" της ενορχήστρωσης και την παραγωγή ......... να πω σώζοντας την κατάσταση? ΄Όχι. Δεν υπήρχε κάτι να σωθεί.
Εγώ προσωπικά ήμουν ντεφορμέ αλλά και σε πλήρη φόρμα να ήμουν δεν μπορώ να αυτοσχεδιάζω σε pro επίπεδο. Θέλω τον χρόνο μου και τη μελέτη μου. Δεν είχα και την πολυτέλεια ούτε τον χρόνο αλλά ούτε και τη διάθεση την περίοδο εκείνη, αλλά και να τα είχα, θα είχα προσφέρει όπως είπα περισσότερο δίνοντας μου ένα track και να το δούλευα σπίτι.
Ο δημιουργός όμως ήθελε δια ζώσης παρουσία και πατάμε rec και πάμε ότι να ναι και ποιος είμαι εγώ για να του χαλάσω τον δημιουργικό οίστρο, τη διάθεση? Τι φίλος και συμφορουμίτης θα ήμουν. Τι πρεσβευτής του σοσιαλιστικού πνεύματος της αλληλεγγύης.
Οι άλλοι συντελεστές του έδωσαν τα μέγιστα και πιστεύω πως με περισσότερο χρόνο και επιμέλεια θα ήταν ακόμα καλύτερο.
Πάραυτα και τώρα αντικειμενικά στην μεγαλύτερη διάρκειά του έχει εξαιρετικές στιγμές μουσικά και δένει το τελικό όλον αρκετά καλά, εξ άλλου τώρα ελεύθερα γράφω,δεν σκέφτομαι τι γράφω ελπίζω να βγαίνει νόημα και να είμαι δίκαιος αλλά και να μην είμαι τι μας νοιάζει, ότι γουστάρουμε κάνουμε κυρίως ως ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ μιας 20 ΧΡΟΝΗΣ ΠΑΡΕΑΣ του ΘΕΪΚΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΖ και την καταβρίσκουμε και να μαστε όλοι καλά.
Ειλικρινά Samy, Τερρυ, Βασίλη που δεν έχουμε γνωριστεί και κύριε Τακη του στούντιο 111 χάρηκα πάρα πολύ που περιλήφθηκα στους συντελεστές, σας ακούω και σας θαυμάζω όλους, είναι τιμή μου που εγώ ένα ασήμαντο και ατάλαντο μπροστά σας σκουπίδι στάθηκα δίπλα σας και σκύβω από ντροπή και δέος το κεφάλι μου ?
Θα μου μείνει από όλη την εμπειρία και η συγκίνηση όταν έμαθα ότι παίζω σε ένα θρυλικό στούντιο γιατί είμαι άσχετος από αυτά και στο σημείο αυτό κουωτάρο τον κ. Δημήτρη
Υπάρχουν φορές που μου αναφέρουν ή με ταυτίζουν λίγο στις μουσικές μου προσπάθειες και παραθέσεις με κάποιο καλλιτέχνη, συνήθως δεν τον ξέρω γιατί δεν έχω πολλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και πρέπει να το ακούσω και μετά καταλαβαίνω γιατί τα ξέρω τα συγκροτήματα και έχω ακούσει τα κομμάτια, μέχρι και τα έχω παίξει στο σπίτι ή σε κανα live σε μερικά ερασιτεχνικά συγκροτηματάκια που έχω παίξει στο παρελθόν και δεν θυμάμαι ούτε τους τίτλους, μόνο η μουσική μου εντυπώνεται εύκολα και έχω καλό αυτί για να την αναλύω από μικρός γι αυτό και είμαι και συνθεταράς χαχαχαχ τελος πάντων θέλω να πω πως ήταν ωραία που έπαιζα σε ένα στούντιο που έχουν γραφτεί πολλές μεγάλες γνωστές ελληνικές παραγωγές και μάλιστα έπαιξα στο πιάνο που ηχογράφησαν για τη Ρόζα.
Χαχαχαχαχα μίλησα και για εμένα χαχαχαχαχαχαχα τι άλλο να πω.
Μπράβο ΣΑΜΥ, πάντα τέτοια,
Ναι είναι πανκ, είναι Αβαντ Γκαρντ, είναι ΡΟΚ!!!!!
Δεν είναι τα τραπ, τα γκανγκστα ραπ, τα πριόνια και τα σκυλάδικα στις ντισκοτέκ που είναι του σατανά και κάνουν πουρέ το μυαλό των νέων για να είναι σκλάβοι να τους εκμεταλλεύονται για ψίχουλα και να έχουν σκυμμένο το κεφάλι.
Συνέχισε να το βγάζεις από μέσα σου, να το εκφράζεις, είμαστε μαζί σου και προχώρα εσύ. Είμαστε δίπλα σου.
ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?