Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!
Για το νήμα θα το σκεφτώ, είναι ωραία ιδέα. Κάτσε να ξεκινήσουμε με το καλό και βλέπουμε :)
Η conceptual σύνθεση ήταν αυτό που πρότεινα στον art director, αλλά είναι λίγο ξεροκέφαλος δυστυχώς. Το επόμενο είναι για τον Invoker/Sorcerer, και ενώ εγώ θέλω να το κάνω Epic/Doom με folk στοιχεία, αυτός μου ζήτησε κάτι παντελώς άκυρο, κάτι τόσο pop-rock που παίζει να το άκουγες και Eurovision... Προσπαθώ να τον πείθω όσο μπορώ αλλά δε δουλεύει πάντα...
Αυτό που λες στην τοξότρια ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που πρότεινα. Ήθελα να είναι γρήγορο, ευλύγιστο (πιο prog) με μελωδικά στοιχεία (ομορφιά), βλέπε κάτι σαν Dream Theater, Dance of Eternity. Δυστυχώς ήθελε ακριβώς αυτό το στυλ ξεκάθαρα λόγω "δυναμισμού" και το πόσο badass γκόμενα είναι.
Για την assassin πήγαμε απλά με κάτι γρήγορο, επαναλαμβανόμενο, κοφτό, με ένα γύρισμα που πάει πάνω κάτω (η κίνηση που σκοτώνει και γυρνάει πίσω). Αυτό που λες θα ταίριαζε πολύ αν ήταν τύπου rogue με invisibility, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι έτσι. Θα το κρατήσω όμως σε περίπτωση που έχουμε κάτι αντίστοιχο!
Αυτό με την ενορχήστρωση το έχω προτείνει για την in-game μουσική. Σε αυτά τα themes είναι δύσκολο βέβαια. Στο Metal τον κύριο λόγο τον έχουν οι κιθάρες και το distortion, οπότε είναι δύσκολο να αναδείξεις ένα πολύ διαφορετικό όργανο χωρίς να φύγεις τελείως από το είδος (πχ Asian metal, Irish metal, κτλ). Δεν είναι σαν την κλασσική που μπορείς να αναδείξεις οποιοδήποτε όργανο. Θα είναι και αρκετοί η χαρακτήρες οπότε θα πρέπει να υπάρχει συνέπεια. Πρέπει να πειραματιστώ όμως γιατί αξίζει πολύ σαν ιδέα!