Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/05/22 σε όλα
-
Ωραία! Πες μας τώρα πως τα κσύλα δεν παίζουν ρόλο στις ηλεκτρικές κιθάρες.1 βαθμός
-
Δεν ειχαμε πολλες συμμετοχες τελικα, αλλα για completeness να πουμε και τα αποτελεσματα - το βραβειο παει στον npap, μιας και τα πετυχε ακριβως! Η σειρα λοιπον ηταν1 βαθμός
-
Και εμένα μου ακούστηκε πάρα πολύ κοντά και ήχος και το παίξιμο. Congrats!!1 βαθμός
-
Μπράβο Ζωρζ! Η εξέλιξη σου κιθαριστικά σε feel αλλά και ηχογραφικά, είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με το κοντινό παρελθόν. You nailed it! Πολύ αποδεκτός ήχος και αισθητική ακόμα και για έναν die-hard Santanόπληκτο.1 βαθμός
-
Μια χαρά παίζεις κιθάρα Πάνο, ωραίες και οι διαφωνίες που έχεις γράψει. Χωρίς να είναι ειδικός και να σκαμπαζω πολλά από κιθάρα, μου αρέσει και ο ήχος που βγάζεις. Εγώ όμως θα επιμείνω στην φωνή σου, είναι, πολύ εκφραστική και γεμάτη. Τραγουδας Ελληνικο στιχο;1 βαθμός
-
Τολμηρό εγχείρημα, πολύ καλό αποτέλεσμα! Και η κιθάρα του David, αυτουνού που του λες παίξει ένα ΜΙ στη σολ χορδή, εκείνος πιάνει κάπου λίγο μετά το 4ο τάστο και τελικά βγάζει το ζητουμενο ΜΙ. Δεν είναι μπεντ, τικ έχει ο άνθρωπος.........1 βαθμός
-
Τις προαλλες που λετε γρατσουνουσα unplugged μια ηλεκτρικη κιθαρα που προσφατα ηρθε στα χερια μου. Η συγκεκριμενη κιθαρα εχει θα ελεγα αρκετα χαρακτηριστικο ηχο και μου εκανε εντυπωση ποσο εμφανη ηταν (στα αυτια μου τουλαχιστον) καποια καιρια χαρακτηριστικα αυτου ηχου της ακομα και unplugged. Που αν το σκεφτεις, δεν ειναι και πολυ περιεργο. Προφανως ο συνδυασμος μαγνητων και ενισχυτη καθοριζει σε καιριο βαθμο τον ηχο, ειδικα απο ηχοχρωματικη αποψη. Ποσα μεσαια ή πριμα ή μπασα εχει ο ηχος μας, αν ακουγεται ‘μοντερνος’ και high-output ή ζεστος και woody ειναι προφανως παραγοντες που επηρεαζονται περισσοτερο απο το ηλεκτρικο κομματι της αλυσιδας (μαγνητες/ενισχυτης). Αλλα δεν ειναι μονο το συχνοτικο περιεχομενο ο ηχος που ακουμε – ειναι και η ατακα, το decay της νοτας και χιλια αλλα δυο nuances τα οποια συχνα οφειλονται στην κατασκευη της κιθαρας και στην ακουστικη της συμπεριφορα. Ολοι πχ φανταζομαι εχουμε μια ιδεα σχετικα με το τι διαφορες μπορουμε να περιμενουμε μεταξυ 2 κατα τα αλλα πανομοιοτυπων οργανων, μετο Α να εχει 24.75’’ scale ενω το Β 25.5’’. ‘Η την διαφορα που κανει μια αλλαγη υλικου στην γεφυρα, ή στο βαρος του σωματος κλπ. Λογικο δεν ειναι αυτα τα χαρακτηριστικα του ηχου, που οφειλονται καθαρα στην μηχανικη κατασκευη του οργανου, να ειναι παρωντα και στον ακουστικο του ηχο, ποσο μαλλον οταν ειμαστε τοσο συνηθισμενοι να τα διακρινουμε και να αναγνωριζουμε την συμβολη τους στον ηλεκτρικο ηχο? Οπου βεβαια ηλεκτρικο ηχο εδω εννοω εναν “απλο” καθαρο ηχο, γιατι παραπερα περιπλεκεται υπερ του δεοντως το θεμα. Μου ηρθε λοιπον η ιδεα, καθαρα απο περιεργεια, να κανω μερικες δοκιμες και ηχογραφησεις με τις 4 ηλεκτρικες κιθαρες που εχω στην κατοχη μου αυτη τη στιγμη, προσπαθωντας να δω κατα ποσο (και αν) υπαρχει εμφανης συσχετιση μεταξυ του ηχογραφημενου ακουστικου και ηλεκτρικου ηχου. Καθαρα για χαβαλε βεβαια, προφανως δεν κοτπομαι ιδιαιτερα να βρω και να επαληθευσω οποιοδηποτε συμπερασμα, και ουτε και θα μπορουσα απο αυτο το χαζο-τεστ. Σε κουβεντα να γινεται πνευμα λοιπον, σας παραθετω το παρακατω συγκριτικο κουιζ/χασιμο χρονου. Εχω ηχογραφησει 8 μικρα κλιπ, οπου παιζω πανω κατω τα ιδια πραγματα με 4 διαφορετικες κιθαρες και οπου για καθε κιθαρα εχω ηχογραφησει ενα ακουστικο unplugged clip και ενα “κανονικο” στον ενισχυτη. Συγκεκριμενα: - Ολες οι κιθαρες φορανε Ernie Ball Slinky 10αρες χορδες, φρεσκοπερασμενες πριν το τεστ. - Η ακουστικη και η ηλεκτρικη ηχογραφηση για καθε κιθαρα γινανε σε 2 χωριστα take, και για πρακτικους λογους και για να μην υπαρχει ταυτοποιηση ευκολα μεσω παιξιματος. - Η ακουστικη ηχογραφηση εγινε με ενα Rode M3 να κοιταει χοντρικα προς το neck joint της κιθαρας. Η ηλεκτρικη ηχογραφηση εγινε παλι με το Rode M3 τοποθετημενο off-axis απο τον μεγαφωνο του ενισχυτη. - Ο ενισχυτης ειναι ενας Award-Session Sessionette:75 στο καθαρο του καναλι, με σχετικα φλατ eq και λιγο reverb. Δεν ειναι απαραιτητα ο πιο κολακευτικος καθαρος ηχος, αλλα προσπαθησα να βγαλω οτι πιο “αχρωματιστο” μπορουσα με τον εξοπλισμο μου καθαρα για το σκοπο του κουιζ. - Ολες οι κιθαρες παιζουνε στον neck μαγνητη με τα vol/tone πληρως ανοικτα. - Και τα 8 κλιπ περασανε ενα αυτοματο normalisation για ενταση αλλα κατα τα αλλα δεν εχουν πειραχτει. Το πρωτο κλιπ (Acoustic mixdown) περιεχει τα 4 ακουστικα takes, και θα ονομασουμε τις κιθαρες ως Κιθαρα 1, Κιθαρα 2 κλπ κατα σειρα εμφανισης στο ακουστικο αυτο κλιπ. Ακολουθουν τα 4 ηλεκτρικα clip, labelled A, B, C, D, με σειρα εμφανισης των οργανων προφανως ανακατεμενη. Για να δουμε λοιπον, ποια πιστευετε ειναι η αντιστοιχια? Υπαρχει καποιο στοιχειο, αν οχι για ολες εστω για καποιες, που θα σας εκανε να πειτε με σχετικη βεβαιοτητα οτι πχ η Κιθαρα 2 αντιστοιχει στο clip C? Για αρχη λεω να μην σας πω τι κιθαρες ειναι, δεν θα επρεπε να εχει και αρκετη σημασια εν τελει. Ας αρκεστουμε στο οτι ειναι και οι 4 αρκετα διαφορετικες μεταξυ τους, για αυτο και σκεφτηκα οτι ισως εχει ενδιαφερον το πειραμα (τι ακρη να βγαλεις πχ με 4 παρομοιες στρατ). Go! Acoustic 1 Acoustic_1.mp3 Acoustic 2 Acoustic_2.mp3 Acoustic 3 Acoustic_3.mp3 Acoustic 4 Acoustic_4.mp3 Electric A Electric A.mp3 Electric B Electric B.mp3 Electric C Electric C.mp3 Electric D Electric D.mp30 βαθμοί
-
SP Custom: The Rock Overwound official site here For THE big, fat, balanced and warm sound without caricatures on mahogany guitars. Based on vintage, enameled copper wire 42 bridge pickups, The Rock retains perfect articulation and delivers warmth and dynamics while adding more punch and bite. Ideal for picking, it can warm up a guitar that is too cold, make the treble of a guitar that is too piercing or make the most of the warmth of mahogany guitars. The Rock fits perfectly with a Boom Leacher in the neck on mahogany guitars with a "bassy" tendency in this position.0 βαθμοί
-
Προς πάτερ φαμίλια: βλέπεις τι κάνουν οι σοβαροί μπαμπάδες με τις κόρες τους; Μπορεί και η δική σου κάποια στιγμή (σύντομα) να προσπαθήσει να παίξει το ringtone του μπαμπά της και να σε κάνει περήφανο. Αρκεί να υπάρχει κανα μπάσο στον καναπέ και όχι κρυμμένο στις θήκες.0 βαθμοί
-
Εχει και θερμαστρα αναμεσα στους μαγνητες. Για ζεσταμα πριν τη συναυλια.0 βαθμοί
-
Το πρόβλημα με την χρήση του φίλτρου έχει σχεδόν εξαλειφθεί. Σας ευχαριστώ!0 βαθμοί
-
To έφερα όσο πιο κοντά μπορούσα με τα "υλικά" που χρησιμοποίησα. Prs se 24 -> Vox V845 wah (σχεδόν πατημένο όλο μπροστά) -> nobels odr mini (gain 4, vol 6, spectrum 6) ->Marshall Origin 20 (gain 7, low mids) -> E96 mic -> κάρτα ήχου -> reverb από το daw. (μη δώσετε σημασία στο παίξιμο...) samba pa ti tone.mp30 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
δεν είπα ότι είναι έτσι. Μπορεί να κάνω και λάθος. Απλά εκεί έχω καταλήξει. btw για μένα ίσως ένας από τους 3 καλύτερους ήχους που είχε ποτέ είναι αυτός. Αν και είναι βέβαια (50% ποτενσιόμετρο)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η Sterling by Music Man ανακοίνωσε τη νέα της σειρά για το 2022, που συμπεριλαμβάνει τις StingRay, Mariposa, Cutlass κ.α. συν νέα μοντέλα StingRay 34/35 bass. H StingRay SR50 έχει αναβαθμιστεί για το 2022 με roasted maple μπράτσο και poplar σώμα, vintage tremolo και locking tuners και κυκλοφορεί σε χρώματα Firemist Silver και Buttermilk. Τα δημοφιλέστατα StingRay Ray34 και StingRay 35 είναι τώρα διαθέσιμα σε πολλά νέα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων και Sparkle και Flame Maple για όσους επιθυμούν πιο εντυπωσιακή αισθητική. Αυτά τα μοντέλα έχουν επίσης roasted maple μπράτσο και ενεργούς μαγνήτες με EQ 3 περιοχών. Σχεδιασμένη σε συνεργασία με τον Omar Rodríguez-López, η δημοφιλής Mariposa είναι τώρα διαθέσιμη σε ροζ Pueblo Pink φινίρισμα. Έρχεται επίσης με roasted maple μπράτσο, locking tuners, δύο humbuckers και διακόπτη τριών θέσεων. Το κλασικό μοντέλο της εταιρίας πήρε κι αυτό ένα facelift. Για το 2022 η Cutlass είναι διαθέσιμη σε δύο "σατέν" εκδόσεις. Διαθέτει vintage-style tremolo, 4+2 headstock με HSS μαγνήτες και 5-way switch, roasted maple μπράτσο, locking tuners. Διαθέσιμα χρώματα Daphne Blue Satin και Pueblo Pink Satin. Οι νέες Axis AX3QM διαθέτουν φινίρισμα quilted maple, Spectrum Red ή Spectrum Blue, 5-θέσιο επιλογέα, ασύμετρο μπράτσο και vintage-inspired tremolo. Η John Petrucci 2022 Majesty σε Siberian Sapphire διατίθεται ως εξάχορδη MAJ100 ή εφτάχορδη MAJ170. Στα highlights ένα 12dB push-push volume, rosewood ταστιέρα και modern tremolo. https://www.music-man.com/0 βαθμοί
-
Μετά από πολύ κόπο... νομίζω κατάφερα επιτέλους να βγάλω έναν αρκετά αξιοπρεπή ήχο στην κιθάρα σε συνάρτηση πάντα βέβαια με το low budget setup που έχω + την αμπαλοσύνη. Κάθε ιδέα, σχόλιο, παρατήρηση για παραπάνω βελτίωση καλοδεχούμενη. Το chain όπως ακούγεται είναι το παρακάτω: Ibanez SA260FM -> Presonus BlueTube -> Rocktron G100 -> XENYX Q802 -> Sound Card0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αμα είχε και slow cooker εύκολα αγόραζα μια Μα πραγματικά, που να το πιάσεις και που να τ' αφήσεις το πράμα! Πάντως εγώ και μόνο που την είδα έπαθα λουμπάγκο!0 βαθμοί
-
Νταξ, αλλά η άλλη έχει και μπάσο, και ένταστα και άταστα μέρη, και midi, αλλά το κλου είναι η θέση για λάμπα που έχει. Άμα έχεις καλή βάση να την στηρίξεις, γίνεται και φωτιστικό ασούμε. Και last but not least .... έχει τρία μπράτσα αλλά δύο headstock. Λερναία Hydra, που της έκοψαν το ένα κεφάλι λέμε. Και ο Βάης είναι ο Ηρακλής. Τον βλέπω να παίζει με τους Manowar σε λίγο καιρό!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το τελευταίο πετάλι το βάζω περίπου στην ίδια ένταση με το καθαρό κανάλι. Δεν υπάρχει πρέπει, γενικώς. Στο πετάλι που χρησιμοποιουμε πιο πριν, εκείνο που μπουσταρει δλδ, το δουλεύουμε (συνήθως) με χαμηλό gain και υψηλή ένταση, για να μην λασπωνει ο ήχος. Επίσης, διαφορετικα συμβαλλει το tone του πρώτου πεταλιου, σε σχέση με εκείνο του δευτερου, ή με εκείνο του ενισχυτή. Πρέπει να τα δοκιμάσεις όλα και να δεις πως επιδρά το καθένα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Προσπάθησα να αναπαράγω τον ήχο από αυτή την εκτέλεση, που είναι με les paul. Επαιξα με les paul, μείωσα πολύ το delay, αύξησα το reverb, χρησιμοποίησα και δεύτερο overdrive για boost (μαζί με το mini ts). O ήχος, τώρα, είναι πιο κοντά στον κλασικό ήχο του Gary. loner les paul.mp30 βαθμοί
-
Ο άνθρωπος σε αυτό το clip είναι απόλαυση. Δεν είμαι και δεν πρόκειται να γίνω fan του, αλλά συνεχίζει να είναι μιά κατηγορία μόνος του. Αυτό δεν ονειρευόμαστε κατά βάθος όλοι;0 βαθμοί
-
Απάτη είναι. Αφτός πέζη 6χορδη, 12χορδη και μπάσο. Τα ντραμσ πιος τα πέζη? Αφού δεν έχη ντραμσ πάνο η κιθάρα ασούμε. Θα παραγκύλο μια ίδια αλλά να έχη και μπουζούκη, και θα σας φάο τις δουληές από τα ρεμπετάδηκα. Όλα μόνος μου θα τα πέζο, και θα πάρο μια τραγουδιάρα με ντέφη να τα σπρεχάρη.0 βαθμοί
-
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του noiz.gr. Στο σημερινό επεισόδιο Ask The Guitar Coach μιλάω για ένα θέμα που αφορά την ψυχολογία. Πιο συγκεκριμένα η ερώτηση που μου στείλανε είναι η εξής: "Κάνω πολύ εξάσκηση αλλά όταν ακούω όλους τους φοβερούς κιθαρίστες στο YouTube αποθαρρύνομαι" Αν έχετε κάποια απορία μην διστάσετε να την γράψετε από κάτω.0 βαθμοί
-
Ένα εμβληματικό κομμάτι του Sco από τα 80s, εδώ σε μια φανταστική live εκτέλεση (πρέπει να είναι 88 με 90), με μπάντα που σπέρνει. Jim Beard - πλήκτρα Sco - κιθάρα Gary Grainger - μπάσο Dennis Chambers - τύμπανα Προσέξτε τον διάλογο του Sco με τον Beard προς το τέλος του κομματιού, καθώς και τις διφωνίες.0 βαθμοί
-
Και κάτι ακόμα. Αυτό το κομμάτι όταν κυκλοφόρησε, είχε και βιντεοκλίπ. Μάλιστα κύριοι, βιντεοκλιπ, καθαρή 80ίλα.0 βαθμοί
-
Φαίνεται πως έκαναν γενική καθαριότητα στη Gibson πρόσφατα και ξεσκονίζοντας τα συρτάρια τους ανακάλυψαν ξεχασμένα πλάνα του 1967 απο το Kalamazoo Factory και το ανέβασαν στο Youtube. Είναι μια χρονοκάψουλα που μας ταξιδεύει πίσω στις μέρες με μαόνι Ονδούρας και βραζιλιάνικου rosewood. Δείτε πως απο τότε οι Αμερικάνοι αν και κατασκεύαζαν στο χέρι, είχαν τυποποιήσει τη διαδικασία για μεγάλη κλίμακα.0 βαθμοί
-
Κιθάρες: 1) Sterling by Music Man Cutlass CT50 (κουρδισμένη σε Eb) 2) Yamaha Revstar RS620 (κουρδισμένη συνήθως σε drop D) 3) Fender Vintera 50s Telecaster 4) Alhambra 4P 5) Μια φτηνή ακουστική Harley Benton που βρίσκεται σε σπίτι ξαδέλφου αυτή την στιγμή 6) Harley Benton JB μπάσο Τα 5 και 6 απλά υπάρχουν για ειδικές χρήσεις παρέας ή υποστηρικτικής ηχογράφησης. Κλασική δυστυχώς επίσης δεν πολυπαίζω λόγω χρόνου, αλλά η Alhambra είναι ωραίο οργανάκι. Οι πρώτες τρεις τώρα είναι καθεμία εξαιρετικά όργανα από κάθε άποψη.. μπορώ να πω παθαίνω πλάκα κάθε μέρα με την πάρτη τους. - Η Cutlass είναι η μοναδική S τύπου κιθάρα από όσες έχω παίξει, που σαν σχεδιασμό και εργονομία τη θεωρώ μία πραγματικά upgraded Strat, σαν ήχο πραγματική Strat, και σαν αίσθηση neck συνολικά το πιο όμορφο πράγμα που έχω πιάσει ποτέ. Σίγουρα η νούμερο 1 κιθάρα μου. - Η Yamaha είναι μία καλοσχεδιασμένη εναλλακτική πρόταση μεταξύ LP και SG, η οποία έχει ένα απέθαντο sustain, και σαν bonus το μαγικό dry switch που μπορεί να μετατρέψει έναν humbucker από κάπως φορτωμένο σε πιο open sounding (αφαιρώντας μπάσα). Με το όργανο αυτό μπορώ να έχω τόσο έναν λαμπρό ελαφρώς τσιμπημένο ήχο α λα Robben Ford (στο 1ο κανάλι του Marshall με απενεργοποιημένο το dry switch), όσο και έναν γκαζωμένο ήχο α λα Van Halen (στο 2ο κανάλι του Marshall με ενεργοποιημένο το switch). - Η Tele είναι απλώς μία true Tele, που ήταν και αυτό που ήθελα. Φαντάζομαι για κάποιους το παραδοσιακό radius μπορεί να είναι deal breaker, για μένα πάντως όχι. Το συνήθισα εύκολα από την πρώτη μέρα. Ενισχυτές: 1) Marshall 2525H Mini Silver Jubilee, συνδεδεμένος με Palmer 1x12 open back καμπίνα με ηχείο Celestion Greenback 2) Egnater Rebel 30 mark II, συνδεδεμένος με Palmer 1x12 open back καμπίνα με ηχείο Jensen P12N 3) Yamaha THR-10 Ο Yamaha είναι ένας πάρα πολύ καλοσχεδιασμένος desktop ενισχυτής που τον έχω σε άλλο χώρο, και οι άλλοι 2 οι βασικοί ενισχυτές μου που φαίνονται στη photo, τους οποίους τους χρησιμοποιώ σε ένα A/B rig ("poor man's Eric Johnson" η λογική του όλου σχεδιασμού)... ο μεν (2) στη ρύθμιση για 6V6 να παίζει μόνο καθαρά, ο δε (1) να παίζει τόσο στο pushed καθαρό κανάλι του για λίγο τσίμπημα, όσο και στο βρώμικό του για γκάζι. 3 gain stages συνολικά δηλ, και με το overdrive/boost πετάλι που αναφέρω παρακάτω τα 2 του Marshall γίνονται και hotter ακόμα κατά στιγμές... Με το πάτημα του A/B switcher μεταβαίνω άμεσα από τον ένα ενισχυτή στον άλλο, και με τις 7 διαφορετικές διαδρομές του WOBO ProgLooper μεταξύ και των 2 καναλιών του Marshall. Με λίγα λόγια για κάθε μετάβαση αρκεί μόνο ένα πάτημα, ενώ στην A/B αλλαγή των ενισχυτών υπάρχει και η ουρά του εκάστοτε delay να ακούγεται, κάνοντας το πέρασμα από τον ένα ήχο στον άλλο να γίνεται με φυσικό και ωραίο τρόπο (άλλος ένας λόγος για το χαρακτηρισμό "poor man's Eric Johnson" νωρίτερα). Πετάλια: - Lehle Little Lehle III A/B switcher Διαδρομή Α (καταλήγει στον Egnater): - Ernie Ball VP Jr. 250K volume (πάντα στο φουλ, εκτός από όταν χρησιμοποιείται για volume swells με συγκεκριμένα ambient delays) - Vertex Landau (Arion modded) Chorus (effects loop - υπέροχος αναλογικός ήχος) - TC Electronic Triple Flashback delay (always on εννοείται, και αυτό στο effects loop - το ένα είναι το βασικό μου delay για συγχορδίες με δάκτυλα κατά βάση, το δεύτερο ένα delay για volume swells, και το τρίτο ένα delay για The Edge τύπου πράγματα... όταν χρησιμοποιώ παραπάνω από ένα μαζί, γίνονται ωραία πράγματα, ενώ πού και πού παραλλάσσω το τρίτο σε ένα delay με σχεδόν άπειρες επαναλήψεις για να κάνω λούπες με drones και να τζαμάρω από πάνω.. σκεφτείτε τη λειτουργία hold που έχουν κάποια Boss, κάτι αντίστοιχο) Διαδρομή B (καταλήγει στον Marshall): - WOBO ProgLooper (προσφέρει δυνατότητα μετάβασης με το πάτημα ενός κουμπιού για 7 διαφορετικές διαδρομές για τον Marshall, τα 2 κανάλια του και τα εφέ της διαδρομής Β) - T. Jauernig Gristle King boost/overdrive (WOBO loop 1 - το πετάλι του κυρίου Greg Koch... το λάτρεψα από όταν το απέκτησα και σταδιακά έδιωξα όλα τα υπόλοιπα gain πετάλια της συλλογής μου για πάρτη του) - TC Electronic Polytune 3 buffer/tuner (WOBO loop 1 - απαραίτητο το πολύ καλό buffer του για το passive Octo Puss που ακολουθεί στη σειρά των εφέ) - Bigfoot Engineering Octo Puss octave (WOBO loop 1 - χωρίς knobs, πατάς και κάνεις γούστα τύπου Hendrix μια οκτάβα πιο πάνω) - Boss FV500H volume (σχεδόν πάντα στο φουλ, εκτός αν καμιά φορά θέλω να περιορίσω λίγο την όποια φασαρία) - ASound Equalization parametric eq (effects loop - always on πετάλι όποτε παίζω με τον Marshall... ανάλογα με την κιθάρα και τη λειτουργικότητα που θέλω να έχω, μπορώ να μετακινήσω το Mid Freq knob με το πόδι ενώ παίζω, ρυθμίζοντας έτσι την απόκριση των μεσαίων να συμβαδίζει ανάλογα με την κιθάρα και τη διάθεση της στιγμής... αυτό το κάνω έχοντας βάλει ένα μπιχλιμπίδι ονόματι Option Knob πάνω στο συγκεκριμένο knob του πεταλιού... πάρα πολύ χρήσιμο, το προτείνω ανεπιφύλακτα) - Fulltone Gold Deja 'Vibe (WOBO loop 3, effects loop ενισχυτή - θεϊκή Χεντριξίλα) - Danelectro Billionaire BK-1 Big Spender Spinning Speaker (WOBO loop 4, επίσης στο effects loop του ενισχυτή - μακράν το καλύτερο Leslie πετάλι που έχω ακούσει ποτέ.. είχα σκάσει τετραπλάσια κάποτε για ένα Neo Instruments Mini Vent, το οποίο όσο πιστό και να προσπαθούσε να είναι ηχητικά, έβγαζε ντιτζιταλιά η όλη φάση.. τούτο δω είναι ένας αναλογικός rotary speaker δαίμονας που μπορεί να σου προσφέρει και τεράστιο boost αν το θέλεις, και απορώ γιατί βγήκε εκτός κυκλοφορίας) - TC Electronic Flashback X4 (effects loop, και επίσης always on... κλασικό πετάλι, το μόνο που χρειάζεται είναι να πειραματιστεί κανείς μέχρι να βρει το TonePrint ή τον τύπο που του αρέσει, και μετά να καταλάβει και τι μπορεί να κάνει για να το αξιοποιήσει στο έπακρο... στο μεν Triple έχω ρυθμίσει τα presets σε quarter notes and dotted eighths για τα καθαρά delays, στο δε X4 σε quarter notes για τα μεσοβρώμικα και βρώμικα) - Ernie Ball VP Jr. 25K expression (effects loop - ρυθμίζει το εύρος των μεταβλητών στα presets του Flashback X4... στα 2 από τα 3 presets μεταβαίνω από πολύ μικρούς χρόνους με οριακά 1 επανάληψη, ψευδοreverb θα έλεγε κανείς, μέχρι κάπου 400 ms και 3-4 επαναλήψεις χοντρικά, στο 3ο ξεκινάει από lead delay με 3-4 επαναλήψεις και φτάνει σε λίγο μεγαλύτερους χρόνους και levels με ίδιες επαναλήψεις) Αυτά. Μετά από κάπου δύο χρόνια που αποφάσισα να κάνω την αλλαγή σε ένα A/B τύπου two-amp setup, αυτό επιτέλους υλοποιήθηκε.. κι αφού έβαλα όλα τα συμπράγκαλα σε ένα δωμάτιο στο οποίο είχε αργήσει αλλά έγινε η ανακαίνιση στα πατώματα που χρειαζόταν, πάτησα το κουμπί, και ευτυχώς όλα λειτουργούν όπως περίμενα. Happy times.0 βαθμοί
-
-1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00