Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      13416


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11715


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/23/22 σε όλα

  1. Φανταστικό είναι Φώτη. Έμεινα με το στόμα ανοικτό. Το δε πρώτο σόλο σου είναι για μένα το καλύτερο δείγμα ότι μπορείς και .... "αλλιώς". Ο τρόπος που παίζεις ειδικά εκεί, είναι διαφορετικός από τον συνηθισμένο σου. Πολύ πιο jazzy, και όχι φτιαχτά, γνήσια. Οι χρόνοι σου, το φραζάρισμα, τα πάντα όλα. Το κομμάτι είναι πραγματικά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.
    3 βαθμοί
  2. Γιασάν του μάγκα του Νικ. Από πέρυσι είσαι άλλος παίκτης. Συνέχισε με τα backing tracks, ήδη σε έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. Μπράβο ρε γίγαντα!
    1 βαθμός
  3. Μπράβο Νικ! Εξελίσσεσαι σε σημαντικό βαθμό. Πολυ καλό το παίξιμο. Την επόμενη φορά θα βάλεις στη μεση, και όχι αριστερά, το backing track. Και την κιθαρα σου, επίσης στην μέση, ή και λίγο δεξιά. Όχι τέρμα. Επίσης, πρέπει να ψηλώσεις την ένταση στο backing. Ίσα που ακούγεται. Συνέχισε έτσι.....
    1 βαθμός
  4. Είναι κατάσταση αυτή για γραφείο - home studio; Γιατί άραγε μαζεύει όλα τα παιχνίδια του ο σκύλος, γύρω μου; Τα μαζεύω και τα βάζω στον χώρο του και μέσα σε μια ώρα όλα πάλι εδώ είναι... Άντε να πεις μετά "εργάζομαι εδώ, μην ενοχλείτε"!?
    1 βαθμός
  5. Μου άρεσαν αυτές οι 5-6 νότες της αρχικής μελωδίας της κιθάρας και είπα να φτιάξω ένα κομματάκι πάνω σ'αυτές. Κάθισα λοιπόν και έβαλα κάποια ακορντάκια πάνω της, έγραψα ένα δεύτερο μέρος, μια γέφυρα και το έκλεισα. Με παίδεψε λίγο η αρμονία, G# & F# μέσα στην Cmaj κλίμακα, αλλά αυτές τις νότες είχε η μελωδία μου και δεν ήθελα να τις αλλάξω. Γιατί Cmaj...; Μάλλον μου αρέσουν τα "δύσκολα" και η C lydian aug... Τώρα τι βγήκε; εσείς θα μου πείτε.... Υ.Γ. Κάποια σημεία του μπάσου θα αλλαχθούν κάποια στιγμή, γιατί σ'αυτά παίζω πολλά...
    0 βαθμοί
  6. Αυτο το κομματι το ειχα γραψει καμμια δεκαρια χρονια πριν. Φανκιζει αλλα με ροκ προσεγγιση , εχει κ δωδεκαμετρο μεσα. Αχταρμας δηλαδη.. Η κιθαρα προφανως ειναι στρατ τωρα ποια ακριβως ειχα τοτε δε θυμαμαι. Η μια 62 reissue ειναι ή (πιο πιθανο) μια G&L Legacy . Μεσα απο S-Gear εκτος απο αυτη που ειναι παναρισμενη στο κεντρο που ειναι καρφι με εφε απο Logic (χωρις amp sim ηθελα σαν να ακουγεται καρφι σε κονσολα με modulation μονο) Μπασο ενα Squier PJ VM που δεν εχει σεταριστει κ δεν εχουν αλλαχτει χορδες ποτε απο τοτε που το πηρα. Ως συνεπεια ενω ειναι συμπαθεσταστο ηχητικα ο ηχος απο χορδη σε χορδη κ ανα 5 ταστα ειναι λες κ αλλαζεις οργανο. Δεν ειμαι κ μπασιστας , φανκιζει που θελει παιχτη ικανο κιολας οποτε συγχωρηστε το παιξιμο. (Αν κ αυτο που ακουγεται στο μπασο πιο πολυ editing ειναι παρα παιξιμο, κ παλι δεν εκατσε οπως ηθελα) Τυμπανα ειναι addictive. Μιξη οτι μπορουσαμε καναμε, δεν σκαμπαζουμε κ πολλα... Εχει κανα δυο ιδεες μεσα που μου αρεσουν. Εκει στο 1:15 - 1:45 που ακουγεται καπως αδειο δεν ηθελα να βαλω σολο. Ουτως ή αλλως verse ειναι που αν γινει ποτε κομματι θα μπουν φωνητικα
    0 βαθμοί
  7. Escending or descending...; ? Κάτι έμαθα αυτές τις μέρες συνθέτοντας το κομμάτι....? Με πληγώνεις μ'αυτό Απόστολε (εκτός εάν σε χάκαρε ο Dimsonic...), σε συγχωρώ όμως γιατί το σώζεις παρακάτω.... ?
    0 βαθμοί
  8. Είναι το τρίτο mode της μελωδικής μινόρε. Η C lydian aug, είναι η A melodic minor.
    0 βαθμοί
  9. Θα σου απαντησω σε 10 χρονια παλι, τωρα ειναι νωρις.
    0 βαθμοί
  10. Ακόμη ενα νήμα πήγε πολύ καλά..
    0 βαθμοί
  11. Συμφωνώ. Όχι μόνο για το σόλο αλλά και για τα ρέστα
    0 βαθμοί
  12. Για οποιον ενδιαφερεται 7 ολοκληρες ωρες live studio tracking, δωρο απο τον Θειο Larry https://www.twitch.tv/iamthewook
    0 βαθμοί
  13. Το ότι την λες σε κάποιον με επιθετικό ύφος 1000 καρδιναλιων μετά από 10 χρόνια,χωρίς καν να έχεις διαβάσει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τι έχει γράψει, σε έχει προβληματίσει ή γεννήθηκες έτσι μλκς οπότε δεν επισκευάζεσαι με τίποτα?
    0 βαθμοί
  14. Τα τρως μόνο, ή τραβάς και καμιά τζούρα που και που?
    0 βαθμοί
  15. Ένα κομμάτι απο την καινούργια μου δουλειά. Oriental στοιχεία μαζί με ηλεκτρονική μουσική και ελπίζω να σας αρέσει!!
    0 βαθμοί
  16. Ε τότε μιλάμε για την κωλοφαρδία, την βγάζετε στο τζάμπα.
    0 βαθμοί
  17. Δίδακτρα στην Αγγλία, εξ'όσων ξέρω υπάρχουν, και μάλιστα αρκετά υψηλά από του χρόνου! Για Σκωτία δεν ξέρω, αλλά μπορώ να μάθω... Για γλώσσα εκτός από Σκωτία μπορείς και Ουαλία, και Ιρλανδία, και Αγγλία, και Ολλανδία, και Αμερική, και Καναδά. Τουλάχιστον σε κάποια ιδρύματα σε κάθε χώρα... Αυτό είναι ένα ψιλο-πρόβλημα, με την έννοια ότι στα μεταπτυχιακά κάνεις βασικά 3-4 μαθήματα (τουλάχιστον στα πανεπιστήμια στο Λονδίνο, που είμαι σίγουρος), και δεν υπάρχει χώρος να κάνεις "τα πάντα". Αν κάνεις performance, θα κάνεις και κάποια ιστορία/μουσικολογία/κλπ, και μπορεί να κλέψεις ένα μάθημα ως module από άλλο τομέα (πχ Μουσική τεχνολογία), αλλά όχι να κάνεις τα πάντα... Το πιο σημαντικό είναι να σκεφτείς τι θα κάνεις μετά, και γιατί θα κάνεις ότι κάνεις. Πλέον σπάνια ο πιανίστας θα είναι και διευθυντής ορχήστρας (πάνε οι εποχές Μητρόπουλου πχ...), και συνθέτης, και και και... Εγώ σύνθεση έκανα έξω και τώρα δε νιώθω άνετα να βγω να κάνω συναυλία πιάνου (αν και έχω δίπλωμα πιάνου). Εδώ... τρέχα γύρευε. Ζητάς ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Για Αγγλία που ξέρω, μπορώ να πω ότι κατά κύριο λόγο οι ακαδημία βγάζει καλούς performers (αλλά όχι και συνθέτες, αν και είναι ο Phil Cashian, head of composition εκεί). Μπες στο google, βάλε "high education map, uk" και τα υπόλοιπα δικά σου. Το CITY University είναι πολύ ακριβό γενικά, το πανεπιστήμιο του Λονδίνου και όλα τα κολέγια (Kings, Goldsmith, Royal Holloway, Queens, κλπ), έχουν τα ίδια δίδακτρα. Το royal Holloway (που ήμουν) είναι μάλλον για μουσικολογία, και μάλιστα για εθνομουσικολογία. Δεν είναι για performance, ούτε για σύνθεση πάρα πολύ. :( Το ότι έχεις δίπλωμα πιάνου δε λέει πολλά... Για μεταπτυχιακά ζητάνε πανεπιστημιακό πτυχίο, και τα διπλώματα του Ωδείου είναι αδιαβάθμιστα! Άρα... Κάποια πανεπιστήμια δέχονται φοιτητές με βάση τις γνώσεις και εμπειρία τους, σε μεταπτυχιακά προγράμματα, και κάποια όχι. (Πχ, το Birmingham ήθελε πτυχίο, το Manchester οχι). Για μεταπτυχιακά μετράει αρκετά το ποιος είσαι, τι έχεις κάνει, το φάκελό σου, ηχογραφήσεις που φαντάζομαι ζητάνε (ή βίντεο), κλπ... Για προπτυχιακά, πας μέσω UCAS (google it). Φοβάμαι πως η καθηγήτριά σου μάλλον κάνει λάθος. ΔΕ μετράνε πολύ τα διπλώματα του ωδείου, χωρίς να σημαίνει ότι δε θα σε δεχτούν, έτσι; Επίσημα σίγουρα δεν μετράνε (προσπάθησα να διδάξω στην Αγγλία σε σχολείο και πήρα το μακρύτερο από τα τρία). Ανεπίσημα τους λες ότι έχεις κάνει μουσική σε κάποιο καλό επίπεδο! Τίποτε άλλο. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι: α. Να αποφασίσεις αν θα πας για ΠΡΟ ή ΜΕΤΑ πτυχιακά. β. Να αποφασίσεις σε ποιο τομέα θα πας (σύνθεση; Εκτέλεση; Διεύθυνση ορχήστρας; ) γ. Να βρεις 5-6 πανεπιστήμια που σου φαίνονται πιο σοβαρά. δ. Να πάρεις τηλέφωνο τους εκεί καθηγητές και να τους πρήξεις. Τα λεφτά σου θέλουν, θα σου κάτσουν. ;) ε. Να κοιτάξεις για υποτροφίες, και τέτοια... (υπάρχει σχετικό θρεντ εδώ στο φόρουμ). Καλή επιτυχία.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...