Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/19/22 σε όλα
-
Κάτοικος ΗΠΑ, μπήκε στις αγγελίες του noiz και αποφάσισε να αγοράσει από εκεί. Δηλαδή αγνόησε την εγχώρια αμερικάνικη αγορά και ήρθε σε ελληνικό site, πρόθυμος να πληρώσει εκτελωνισμούς, μεταφορικά και μάλιστα προσφέρει και τιμή υψηλότερη από αυτή την πώλησης. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια είναι understatement.3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Δεν νομίζω να είναι από Αμερική. Από αυτά που έγραψες .... μην ασχολείσαι καν. Απατεώνας.2 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
Αν δεν είχε αυτό το headstock, θα βλεπότανε. Αλλά είναι σαν να τρως τούρτα σοκολάτα με σαρδέλες.2 βαθμοί
-
Είναι το ίδιο πράγμα με την μουσική, "ακούω όταν σιδερώνω" "το ακούνε όλοι οι άλλοι" "το ακούω για να πετάω γαρούφαλλα" "είναι μια παρέα", κλπ, όταν μιλάμε για το μεγαλύτερο ποσοστό mainstream μουσικής στην Ελλάδα (ελληνική ή "ξένη").1 βαθμός
-
Επί της ουσίας συμφωνώ. Με βάση τις δικές μου προσλαμβάνουσες το "Χ survivor" είναι για τον κάλαθο των αχρήστων. Όμως- θα σου έχει τύχει και εσένα, όπως και σε άλλους- στο ερώτημα που είχα απευθύνει στο παρελθόν σε άτομα που το παρακολουθούσαν "μα πώς μπορείς να βλέπεις αυτό το πράγμα", οι απαντήσεις ήταν κάτι του στιλ "το βλέπω για να χαζεύω" ή "έχει πλάκα" κ.ο.κ. Άλλες προσλαμβάνουσες... Σαφέστατα και κανείς δεν είπε ότι το παρακολουθεί για την... ποιότητα του, αλλά και κανείς δεν το αντιμετώπισε ως κάτι παρακμιακό. Δεν θα πω ότι σώνει και ντε θα πάμε και εμείς με το ρεύμα. Όμως θα δεχθούμε (και) αυτή την κοινωνική πραγματικότητα. Τι μου θύμισες... κάποιες φορές (στις εποχές των πρώτων reality) σε κάποιες παρέες ένοιωθα λίγο... αποσυνάγωγος καθώς οι "εξελίξεις" των παιχνιδιών μονοπωλούσαν τις κουβέντες- απίστευτη βαρεμάρα. Και έγραφα σε τηλεοπτικό περιοδικό. Και είχα μπει στο σπίτι του πρώτου Big Brother στην δημοσιογραφική παρουσίαση και μου είχε κάτσει το πάσο με αριθμό 666! Όμως πάντα ήμουν αποστασιοποιημένος. Αν τώρα, σε κάποια χρόνια το σημερινό survivor θα θεωρείται ποιότητα, η "λογική" εξήγηση θα είναι μια: Το τότε "survivor" θα είναι συγκλονιστικά αθλιότερο και κάποιοι (μάλλον λίγοι) θα έχουν μια διαφορετική- από την κυρίαρχη- αντίληψη. Και όπως λέει το moto μου: all this has happened before and will happen again ?1 βαθμός
-
Πρόσεξε όμως Τέρυ μου εδώ κάτι. Τα "διαμάντια" στα οποία αναφέρεσαι, προσπάθησαν λίγο να διορθώσουν κάποια "σκουπίδια" (τα οποία είναι κυρίαρχο καθεστώς στις κοινωνικές δομές ανά τις εποχές). Δεν θα υπήρχαν σουφραζέτες αν η θέση της γυναίκας δεν ήταν σχεδόν δουλική, και δεν θα ήταν τίποτα το ιδιαίτερο ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ (δεν θα χρειαζόταν καν) αν οι αφροαμερικάνοι δεν ήταν δούλοι χωρίς δικαιώματα. Έτσι κι αλλιώς, πάντα τα "σκουπίδια" κυριαρχούσαν ως νοοτροπίες, με ελάχιστες σύντομες εξαιρέσεις.1 βαθμός
-
Τι ακριβώς εννοείτε πού πάμε; Η παρακμή του "Δυτικού" πολιτισμού φαίνεται εδώ και καιρό, αλλά μην πάμε μακριά. Δημοψήφισμα 2015, Brexit 2016, εκλογή Trump 2016 και αντιμετώπιση Covid, είναι σημεία στην πρόσφατη Δυτική ιστορία που δείχνουν πού πάμε, ποιος είναι ο διπλανός μας, τι πιστεύει για τον εαυτό του, για εμάς, αλλά και για την ίδια την κοινωνία. Δε θα κρίνω αυτή την πορεία γιατί δε θέλω να κάνω πολιτικό σχόλιο, αλλά το παιδάκι που ποσταρίστηκε δεν είναι σύμπτωμα, το έχουμε ξεπεράσει προ πολλού αυτό το στάδιο, τώρα βλέπουμε αποκλειστικά σήψη.1 βαθμός
-
Παρόλο που δεν αρνούμαι σε καμία περίπτυστη την ταχύτατη αποβλάκωση του πληθυσμού της γης και δη του ελληνικού, που σπεύδει να αναπαραγάγει ό,τι άθλιας αισθητικής προϊόν (τηλεοπτικό ή άλλο) πέφτει στα χέρια του, να μην ξεχνάμε ότι οι ασιατικές χώρες που πρωτοστατούν σε θέματα εμπορίου, τεχνολογίας, εξαγωγής κουλτούρας κλπ, εξάγουν και τεράστιες ποσότητες πνευματικών σκουπιδιών που δεν μπορούμε να φτάσουμε. Μην ξεχνάμε π.χ. ότι το αθλιότερο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης που υφίσταται, το οποίο έδωσε μια απίστευτη σπρωξιά παγκοσμίως στον κόσμο να ασχολείται με ακόμα περισσότερες και μεγαλύτερες ηλιθιότητες, είναι κινεζικής έμπνευσης και λειτουργίας. Θέλω να πω, αν είσαι ανταγωνιστική χώρα στην εξαγωγή "ποιότητας" είσαι σίγουρα σπουδαία και στην εξαγωγή κουράδων.1 βαθμός
-
οχι φυσικα ,παιδι θαυμα ειναι ο Σγουρος, ο Buddy Rich και ο Μοτσαρτ. ναι αλλα η VR ειναι πλεον μερος της...reality Τα παιδια δεν ειναι αντικειμενα για να τα επιδεικνύουμε ουτε φυσικα μέσα για να κανουμε τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ ονειρα πραγματικοτητα. Το προβλημα δεν το εχει το ΠΑΙΔΙ που δεν θελει να γινει "καλλιτεχνης" ή βιρτουοζος (αν το εχει μεσα του θα γινει θες δε θες) το προβλημα το εχει ο ΓΟΝΙΟΣ που ΠΙΕΖΕΙ το παιδι του να γινει "καλλιτεχνης" ή βιρτουοζος. Ο γονεας πρεπει απλα να υποστηριζει το παιδι του και να του εξασφαλιζει τις ιδανικοτερες συνθηκες διαβιωσης τοσο ΥΛΙΚΑ οσο και ΨΥΧΙΚΑ. Για εμενα το να βγαζω το ΑΝΗΛΙΚΟ παιδι μου ως "τροπαιο" στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης ειναι τεραστιο φαουλ (μια και παραβαινει την βασικη αρχη της ιδιωτικοτητας) και καποια στιγμη θα δημιουργησει ΜΕΓΑ θεμα στο παιδι. To να ΒΓΑΖΩ και ΧΡΗΜΑΤΑ απο αυτο ειναι φυσικα εγκλημα (παρανομη παιδικη εργασια )1 βαθμός
-
Major Razor sits on his own In a planet he made out of rope And a special rhyme By his corner that feels like a womb And his spirit so fine With a wide wine list From which You ’ll decide Will you pick red my darling? Will you take French my buddy? Will you pick white? He’s gonna love you and hate you Set and reset you Will you pick white? Major Razor fights the good fight In a world that he made out of everyone’s hide With a special rhyme Major Razor sits by the phone With a sigh or a sign, with a thorn or a feather You decide Are you too late my darling? Are you too vain my buddy? Will you pick white? He’s got a pill for everything that ails you He’s got a feel for everything that ails you Step up, step up, step up and see The life, the walk, the glory My heart’s an ever open shining door That’s waiting for you only So hold on0 βαθμοί
-
Είχα χρόνο και είπα να βοηθήσω, αν και τώρα που το ξανακούω δε μου αρέσει, θα το κανα πάλι διαφορετικά. Κλασικό...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Γενικά, τα εφέ τα βάζουμε συγκρίνοντας πάντα με το υπόλοιπο mix, εκτός αν μιλάμε για a capella φυσικά. Εννοείται ότι έχει να κάνει και ύφος και είδος του κομματιού, και φυσικά την προσωπική προτίμηση, καθώς δεν υπάρχουν "πρέπει". Υπάρχουν όμως κάποιοι περπατημένοι δρόμοι που φαίνεται να οδηγούν σε κάτι το γνώριμο, σύμφωνα με τα ακούσματά μας πάντα. Χάρης_fx.mp3 Τι έχω κάνει: Τι είναι όλα αυτά, από πάνω μέχρι κάτω: 1) Frequency (1): Πρώτο πέρασμα EQ. Με το 1 κόβω τις συχνότητες που αργότερα θα μπλεχτούν με τα υπόλοιπα όργανα, οπότε πρέπει να κάνεις πάντα χώρο για να μη λασπώσει η μείξη. Το 8 είναι ένα cut γιατί υπήρχε κάποιος θόρυβος που δε μου άρεσε, με το 4 να δίνει λίγο αυτό που μείωσε το 8. Το ίδιο ισχύει και για το 3. Τα υπόλοιπα είναι και λίγο προσωπική προτίμηση. Κατά πάσα πιθανότητα σε ένα full mix θα άλλαζαν αρκετά. To 7 είναι ένα δυναμικό EQ που το χρησιμοποίησα σαν έξτρα DeEsser. 2) DeEsser: Βγάζει τα πολλά SSS, όπως παράδειγμα τη φράση "μέΣα Σε δρόμουΣ..." γιατί τα Σ τείνουν να κάθονται και να ανεβάζουν συγκεκριμένες συχρότητες. 3) Frequency (2): Μια επιπλέον απόπυρα να μειώσω κάποιους θορύβους που χτύπαγαν 4-5) Compressor: Χρησιμοποιούμε για να μειώσουμε τις δυναμικές έτσι ώστε να ακούγονται όλα πάνω κάτω στην ίδια ένταση, κάτι που το θέλουμε στη φωνή, μιας και κατά την ερμηνεία, κάποιες λέξεις θα είναι πιο χαμηλά. Γι αυτό χρησιμοποιούμε κομπέσορα, έτσι ώστε να μπορούν να ακούγονται όλα το ίδιο, ειδικά σε ένα full mix. Ο vintage είναι ένας λίγο πιο ζεστός ας πούμε. Τον έχω σε πιο ήπια λειτουργία, αλλά ο καθένας κάνει ότι θέλει. Το αποτέλεσμα της κυματομορφής, πρίν (πάνω) και μετά (κάτω): 6) Gate: Έχω ένα gate το οποίο εν τέλει δεν κάνει και πολλά γιατί έκοψα χειροκίνητα το audio track. Κανονικά το θες για να σου κλείνει αυτόματα κάποιους ανεπιθύμητους θορύβους. Πάμε τώρα στα εφέ. Θα παρατήρησες ότι τα χω βάλει σαν Sends αντί για inserts, γιατί ήθελα παραπάνω έλεγχο σε κάθε εφέ ξεχωριστά. Τα send πρέπει να ειναι 100% wet, και ελέγχεις την ένταση μέσω του μείκτη στο send view (2η εικόνα πάνω πάνω. Αν τα βάλεις σαν insert, ρυθμίζεις την ένταση dry/wet. 1) PingPongDelay: Ένα απλό επαναληπτικό εφέ που γυρνάει δεξιά-αριστερά για βάθος. Εδώ να σημειώσω ότι, επειδή λειτουργεί με tempo, έχω κόψει το track και το χω τοποθετήσει σωστά πάνω σε grid 126bpm. To send μου επιτρέπει να κάνω επιπλέον επεξεργασία χωρίς να επιρρεάσω το αρχικό track. Οπότε εδώ έχω βάλει EQ. Και έχω κάνει ένα sidechain με κομπρέσορα ο οποίος παίρνει σήμα από το audio track, έτσι ώστε όταν "τραγουδάει" ο Χάρης, το εφέ "πέφτει" και ανεβαίνει όταν σταματάει να τραγουδάει, για να μη δημιουργείται χάος. Είναι λίγο πιο προχωριμένο αυτό βέβαια. (Πατάς το γρανάζι δίπλα από το πορτοκαλί και κάνεις add το audio track). 2) Roomworks: Tέλος έχω βάλει ένα απλό reverb, πειραγμένο preset. Η πιθανότητα να άλλαζαν ΟΛΑ αυτά μέσα στο mix είναι υπερβολικά μεγάλη, οπότε πρέπει να παίξεις μόνος ανάλογα τις συνθήκες.0 βαθμοί
-
Καλό είναι να διαβάζει κανείς τις Οδηγίες για να αποφεύγει τις δυσάρεστες εκπλήξεις: Μην εμπιστεύεστε ενδιαφερόμενους που σας προσφέρουν μεγαλύτερο αντίτιμο ή ζητούν να στείλετε τα μεταφορικά. Επιτήδειοι τηλεφωνούν σε ανυποψίαστους πωλητές και με πρόφαση ότι ενδιαφέρονται να αγοράσουν άμεσα το προς πώληση προϊόν, ζητούν από τα θύματα τους να τους δώσουν είτε τα στοιχεία της κάρτας τους είτε τους κωδικούς του e-banking τους και τους κωδικούς μίας χρήσης (OTP) που λαμβάνουν εκείνη την στιγμή στο κινητό τους ώστε δήθεν να τους καταθέσουν/βάλουν τα χρήματα. Άλλες φορές πάλι οι ανυποψίαστοι πωλητές, πείθονται από τους δράστες ότι : είτε έχουν ήδη εξοφληθεί για το προϊόν που πούλησαν, κυρίως με το να τους επιδεικνύουν πλαστή βεβαίωση μεταφοράς εμβασμάτων. είτε ότι δήθεν εκ παραδρομής τους έχουν καταθέσει μεγαλύτερο χρηματικό ποσό και ζητούν την επιστροφή της διαφοράς. Συνήθως ισχυρίζονται ότι κατά την πληκτρολόγηση του ποσού «πάτησαν κατά λάθος» ένα μηδενικό παραπάνω και αντί π.χ. για 800 ευρώ κατέθεσαν 8.000. Και σε αυτή την περίπτωση για να αποδείξουν τον ισχυρισμό τους, αποστέλλουν πλαστό αποδεικτικό της κατάθεσης χρημάτων. Τι πρέπει να προσέχετε Μην αποκαλύπτετε για κανέναν λόγο (ακόμη και με την πρόφαση ότι έτσι θα μπορέσουν να σας καταθέσουν τα χρήματα) σε τρίτους τους κωδικούς πρόσβασής σας στο e-banking, τους κωδικούς μίας χρήσης (OTP) που λαμβάνετε μέσω SMS/Viber, τα στοιχεία της κάρτας σας καθώς και τα προσωπικά και οικονομικά σας στοιχεία. Αρκεί να τους δώσετε μόνο τον λογαριασμό IBAN σας. Να ελέγχετε την κίνηση των λογαριασμών σας για το ακριβές ποσό το οποίο σας έχει πιστωθεί από τον αγοραστή. Μην βασίζεστε μόνο σε τυχόν αποδείξεις κατάθεσης που σας προσκομίζει ο αγοραστής.0 βαθμοί
-
Ε, αυτό δεν είναι και reference... Έχω δει (ακούσει) και χειρότερα από εκείνη την πλευρά του Ατλαντικού όσον αφορά τη γεωγραφία. Αλλά βέβαια δεν είναι και οι μόνοι... Ναι (και όχι). Σαφέστατα και όπως ορθώς θίχτηκε από προλαλήσαντες, τα social media έδωσαν βήμα σε έναν ορυμαγδό βλακείας, άγνοιας, αμάθειας, συνωμοσιολογίας- προσθέστε ότι θέλετε. Καταστάσεις βέβαια που προϋπήρχαν διαχρονικά στις κοινωνίες μας, με την υποσημείωση ότι βγήκαν με έντονο τρόπο στην επιφάνεια. Όμως ήταν πάντα εδώ. Οπότε το ερώτημα θα μπορούσε να είναι αν το blame είναι των social media ή των κοινωνιών. Από την άλλη (και εδώ πάει το όχι) η αίσθηση της παρακμής στις δυτικές κοινωνίες είναι και αυτή διαχρονική. Δεν θυμάμαι ποιος το είχε θίξει- νομίζω ο Νίκος σε ένα thread ενός νεαρού που είχε κάτι... μουσικές ανησυχίες. Και (χονδρικά) είπε ότι για την τζαζ τα μπλουζ ήταν "παρακμή" κ.ο.κ. Γενικά, πάντα υπάρχει μια διάχυτη ανησυχία όταν "διασαλεύεται η τάξη του κόσμου"- τουλάχιστον (και κυρίως) στις μεγαλύτερες ηλικίες που έχουν βαθύτερα παγιωμένες απόψεις. Όμως μπορώ να σκεφτώ έτσι πρόχειρα ορισμένες "διασαλεύσεις" που πήγαν τον κόσμο μπροστά- τις σουφραζέτες, τη Ρόζα Παρκς, ακόμα και το κίνημα των χίπις. Μη αποδεκτές στην εποχή τους, ήθελαν να αλλάξουν το status quo, παρακμιακές για μερίδα της κοινωνίας. Βέβαια κατανοώ ότι ως παράδειγμα είναι λίγο... ακραίο. Όμως αποτυπώνει μια πραγματικότητα: Κοινωνίες σε διαρκή κίνηση. Δεν τα έγραψα όλα αυτά βέβαια για να υπερθεματίσω την προβολή ενός ανηλίκου- προσωπικά με βρίσκει αντίθετο. Όμως η αίσθηση μου είναι ότι ζούμε μια μόνιμη παρακμή (αιώνες τώρα), αλλά με μόνιμη κίνηση (τουλάχιστον πιο έντονα στις δυτικές κοινωνίες). Και αυτή η κίνηση ενίοτε θα ανεβάσει στον αφρό "σκουπίδια" ή "διαμάντια". Έναν Χίτλερ ή έναν Μάρτιν Λούθερ Κινγκ... Θα δώσει δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες, πολιτικά δικαιώματα στους αφροαμερικανούς ή θα δημιουργήσει μια "πανδημία" ατόμων που ρίχνουν παγωμένους κουβάδες στο κεφάλι τους. Όλα έχουν χώρο, όλα (πρέπει να) περνάνε από προσωπικά φίλτρα, κάποια θα αφομοιωθούν, κάποια θα απορριφθούν. Κατά την ταπεινή μου άποψη όσον αφορά την παρακμή, σαφέστατα πρέπει να υπάρχουν κάποιες κοινώς αποδεκτές "σταθερές" που οριοθετούν κάποιες αξίες- όμως δεν είναι "άσπρο-μαύρο". Κλείνοντας, μου υπενθυμίζω ότι ως πρώην μακρυμάλλης, ροκάς, με σκουλαρίκια, δερμάτινα τζάκετ και σκισμένα τζην, σαφέστατα θα συγκαταλεγόμουν στην παρακμή της εποχής ? Πλέον για πολλούς είμαι απλά ένας μεσήλικας συντηρητικός. ΥΓ: Ευτυχώς τότε δεν υπήρχαν social media...0 βαθμοί
-
Μην εισαι και τοσο σιγουρος. Επειδη εχω μικρο παιδι (8 ετων) μπορω να σου πω οτι υπαρχει μια τεραστια μεριδα γονεων που πιεζουν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ τα παιδια τους (ναι τα 8χρονα παιδια τους) για να "ειναι τα καλυτερα" σε μια σειρα απο "πεδία" (αθλητισμο,μαθηματα,τεχνες). Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ δε που επιβαλλουν με τη συμπεριφορα τους ειναι σκετη βομβα στα θεμελια της κοινωνικοποιησης των παιδιων. Ηδη εγω τον σταματησα απο το μπασκετ που πηγαινε γιατι ηταν τετοια η ΕΝΤΑΣΗ απο τους γονεις των παιδιων κατα τη διαρκεια των προπονησεων και των αγωνων που το παιδι....τρομαξε (μιλάμε για καφριλες του στυλ να βριζει ο ενας γονιος το παιδι του αλλου που δεν εκανε σωστη πασα στο παιδι του και ετσι ο ΚΟΝΤΟΠΙΘΑΡΟΣ κανακαρης του δεν θα γινει ποτε Αμπντουλ Τζαμπαρ.....) Εχουμε χασει τη μπαλα... Το αποτυπωμα της χωρας σου ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟ στον παγκοσμιο χαρτη. Αυτο δεν μπορει να μη το ξερεις. Εγω το καταλαβα απο τα 14 μου οταν σε ενα ταξιδι στη Νεα Υορκη ενας πλανοδιος πωλητης χοτ ντογκ ρωτησε τον πατερα μου "where are you from?" και ο πατερας μου ειπε "Greece" ...."οh that's near Venezouela isn't it?" του ειπε ο πωλητης.....0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00