Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5340


  2. σκούφοΣ

    σκούφοΣ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      3716


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1160


  4. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      7492


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/08/22 σε όλα

  1. Είναι ωραίο και κινηματογραφικό Δημήτρη. Θεωρώ ότι η διάρκειά του, χωρίς εικόνα, είναι πολύ μεγάλη καθότι περιέχει σημεία που δε συμβαίνει τίποτα ουσιαστικά, ειδικά δεδομένου ότι αρμονικά πρόκειται για μία επαναλαμβανόμενη συγχορδία και τα transpositions της. Τα (αυτοσχεδιαστικά) arranger's improvisation σημεία πιστεύω ότι θέλουν περισσότερη δουλειά καθότι γράφτηκαν με κιθαριστική λογική που δεν κάθεται πολύ καλά σε orchestrated κομμάτι. Με άλλο λόγια προσωπικά, σε αυτά τα σημεία θα ήθελα να ακούσω 1-2 θέματα, κάποιες χαρακτηριστικές μελωδίες ή κάτι που να έχει στάμπα και όχι αυτοσχεδιαστικά κιθαριστικά σόλο, transcribed νότα νότα για πνευστά (έτσι μου ακούγεται τουλάχιστον). Αυτά με ένα άκουσμα.
    2 βαθμοί
  2. Λοιπον το εφτιαξα. Το ανεβαζω κ απο γιουτιουμπ κ σαν audio για οποιον θελει Bm Backing.mp3
    2 βαθμοί
  3. πάρα πολύ καλό. είναι κλασσικό, αλλά μοντέρνο κλασσικό, δεν μπορώ να το πως κάπως αλλιώς. διηγείται σίγουρα ιστορία το κομμάτι. επίσης δημιουργεί εικόνες. αν κάτι θα άλλαζα είναι η διάθεση σου να το διορθώσεις......... ίσως να έβαζα σε λίιιιιιιιιγα περισσότερα σημεία τα πιο πληθωρικά βιολιά( ή ότι έχεις βάλει) αλλά σιγά τα ωά. είναι ωραιότατο. συγχαρητήρια.........προχώρα σε άλλο..... α και κάτι ακόμα για το οποίο δεν είμαι σίγουρος μη χαλάσει την αρχική ιδέα που είχες. φαντάζομαι σε κάποια σημεία απαλά εμβατηριακά κρουστά, ίσως προς το τέλος για να μη χρειάζεται να τα ξανακόβεις ή να τα κρατήσεις σε όλο το κομμάτι.
    1 βαθμός
  4. Ακριβώς. Δεν χρειάζεται σχόλιο. Από τη στιγμή που είναι μεγάλο και ακουγεται μέχρι το τέλος, με ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  5. Ίσως ο ήχος και η ένταση των κρουστών "χρειάζεται" αναθεώρηση....
    1 βαθμός
  6. Εξαιρετική σύνθεση και σούπερ ενορχήστρωση! Το ξέρω δεν σε βοηθάει το σχόλιο αλλά δεν μπορώ να βρω κάτι αρνητικό σε αυτό που άκουσα
    1 βαθμός
  7. Δεν υπαρχει κάτι τετοιο, διότι η φιλοσοφία του κομματιού αυτού με ξεπερνα σαν άκουσμα, πόσο μαλλον σα δυνατότητες σύνθεσης και παραγωγής. Δεν θα αλλαζα κατι διότι απλά ακόμα το επεξεργάζομαι και το χωνεύω. Ίσως μεγαλύτερος εύρος δυναμικών, ωστε να μην είναι τοσο φλατ, για τοση πολλή ώρα.
    1 βαθμός
  8. Μην του βάζεις ιδέες... Αν και φρονώ ότι το uss του φόρουμ (ultimate sex symbol) δεν έχει ανάγκη από τέτοια boosters ?
    1 βαθμός
  9. Δεν δοκίμασες να κάνεις clear cache στους browsers σου μπας και? Μην σου πω οτι θα έσκιζα και τα cookies αλλά... ΥΓ: Win10 εδω, δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα αλλα για για το σιτ εντ γκιγκλς το δοκίμασα (χωρις να εχω συνδεθει σε καναλι μου***, firefox και chrome), κανένα προβλημα . EDIT: ***συνδεδεμένος εννοούσα, τον καφέ μου μέσα...
    1 βαθμός
  10. Αυτές τις μέρες ολοκλήρωσα κάτι που ξεκίνησα πριν ένα ενάμιση χρόνο αλλά το είχα παρατήσει γιατί καταπιάστηκα με το Tarkus. Το κομμάτι το είχα παρουσιάσει εδώ και ήταν ένα αρκετά ενορχηστρωμένο σύγχρονο ...άσμα με μεγαλούτσικη διάρκεια και αρκετό χώρο για αυτοσχεδιασμό. Μετά από κάποιο διάστημα μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα να το ενορχηστρώσω όλο απ την αρχή αλλά σε αμιγώς κλασσική μορφή. Είχα ήδη "ασχοληθεί" με το είδος της κλασσικής σε κάποια ας πούμε "soundtracks" και το θεώρησα αρκετά ενδιαφέρουσα πρόκληση. Η ιδέα ήταν να φτιαχτεί ένα "κλασσικό" κομμάτι με τα αυτοσχεδιαστικά μέρη να παίζονται από κάποια πρώτα όργανα, ας πούμε σολίστ, με αρκετή δόση της "προσωπικότητας" του εκάστοτε σολίστ... (τα διάφορα εισαγωγικά που βάζω δεν είναι τυχαία, και ας ληφθεί υπόψιν). Ετσι όλα τα αυτοσχεδιαστικά μέρη που στο αρχικό κομμάτι ήταν με κιθάρα μεταγράφτηκαν νότα νότα σχολαστικά και δόθηκαν σε κλασσικά όργανα. Αντίστοιχα δόθηκε μεγάλη προσοχή να αποδοθούν σωστά δυό δύσκολα μέρη τα οποία στο αρχικό είχαν αποδοθεί με synths, reversed slide κιθάρα και delay το ένα και με heavy distorted guitar το δεύτερο. Σ αυτό το δεύτερο αποφάσισα να προσθέσω και ένα νέο θέμα. Κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι πειραματικά, απλά με τη γνωστή μου συνήθεια, το βαρέθηκα και είπα να βγεί έξω μπας και πάρω κάποια ιδέα για βελτίωση. Οπότε μου λέτε τι σας άρεσε, τι δεν σας άρεσε και ενδεχομένως προτάσεις.
    0 βαθμοί
  11. με καθαρίσατε αμφότεροι.? Ευχαριστώ πάντως !
    0 βαθμοί
  12. 0 βαθμοί
  13. Τι χρησιμοποιείτε ? χθες έπαιξα λίγο με αυτό : https://github.com/bancika/diy-layout-creator/releases/tag/v4.22.0
    0 βαθμοί
  14. Πολλα μπακινγκ τρακ εχω φτιαξει. Τα περισσοτερα ειτε δεν ειναι καλα ειτε με το καιρο τα εχω σβησει. Αυτο βγηκε καλο γιατι τα voicing τα πηρα ετοιμα απο το οριτζιναλ. Αν βρω κανενα αλλο καλο θα το ανεβασω! Οχι ειναι συνδυασμος του οτι θυμιζει τοσο πολυ το προγκρεσιον του comfortably numb που κατευθειαν το σκεφτομαι για outro solo. Επισης οπως ειπα πιο πανω αν ηταν στη μεση κομματιου μαλλον θα το ηθελα πιο.. spicy αρμονικα εκτος αν ηταν σε πιο βαρυ στυλ . Βασικα τωρα που το ξανασκεφτομαι αν ειχε αλλο ενα διαφορετικο προγκρεσιον μετα (οχι παλι απο Σι) θα ηταν μια χαρα αλλα ας οψεται η βαρεμαρα. Αρα μενει ως εχει..
    0 βαθμοί
  15. Μήπως σε επηρέασε το fade out? Θα μπορούσε να είναι και εισαγωγή (με θέματα αντί σόλο), αλλα και στη μέση (με πολύ πιο μικρή διάρκεια). Εάν του βάλεις ρεφρέν και γεφυρα έχει γίνει κομματαρα. Όταν σε επόμενο μάθημα (φαντάζομαι είσαι ο δάσκαλος) δημιουργηθεί κάνα άλλο backing track, μη με ξεχάσεις σε παρακαλώ! ?
    0 βαθμοί
  16. Πολυ ωραιο! Πολυ πιο ορθολογικη προσεγγιση! Για την ακριβεια αφου το εφτιαξα το μπακινγκ οταν μου ειπες ? καταλαβα πως μουσικα θα ειχε νοημα σαν outro κομματιου να κραταει 2-3 λεπτα κ να παιζεις ενα σολο σαν το δικο σου μεχρι να κλεισει το κομματι. Πριν ειχα μονο την ιδια λουπα να παιζει 3-4 κυκλους κ πηγα να το προσεγγισω σαν να ταν σολο στη μεση κομματιου που δε του ταιριαζει τοσο. Ιδανικα θα ηθελα να το κανω με modulations να αποκτησει αλλο αερα αλλα... πρωτον βαριεμαι κ δευτερον πηρα συγκεκριμενο προγκρεσιον (του No Ordinary Love της Sade) και εκανα μπακινκ ενα κυκλο μονο οποτε αφου το ειχα ετοιμο επαιξα κιολας απο πανω. Αν δε το ζηταγες δε θα το φτιαχνα κανονικο μπακινγκ να ξερεις!!! (επειδη ειναι το ιδιο ολη την ωρα κ νομιζα πως δε θ'αρεσει σε κανεναν?)
    0 βαθμοί
  17. Έγραψα και εγώ πάνω, one take, με τα λαθάκια του. Πολύ μου αρέσει το backing αυτό. Να 'σαι καλά Bill! backing bill.mp3
    0 βαθμοί
  18. Είναι που ταιριάζει με το μανό τους βρε Ιγνάτιε. Δηλαδή αν (λέω αν) βγει ο Νέστορας με ροζ κιθάρα .... lock up your daughters, lock up your wives που έλεγε κι ο Bon Scott.
    0 βαθμοί
  19. Σε αφογκραζομαι επειδη ηλικιακα ειμεθα κοντα. Να πω παντως στο φιλο οτι στα live επαιζα με τη fender που ειναι σε μαυρο καμια αντιδρση. Οποτε εβγαζα τη ροζ στη σκηνη γινοταν χαμος απο τις γυναικες απο κατω? (εχει προοπτικες )
    0 βαθμοί
  20. Περα απο την πλακα αν ξαναβρω αυτο το shell pink σε fender am pro ii θα την παρω με κλειστα ματια.Απο κοντα ειναι τρομερο χρωμα. Ο ενισχυτης ειναι ο grandmeister deluxe 40. Εαν παιζεις live και οας studio συχνα και δεν θες να κουβαλάς (εχω προβλημα στη μεση)ειναι φοβερη λυση. Δεν εχει τον απολυτο ηχο (δεν γινεται βεβαια σε αυτη την τιμη)αλλα ευκολια χρησης και πρακτικοτητα σε κανουν να τα ξαχνας αυτα. Εαν ειχα εναν ενισχυτη μονιμα καπου χωρις κουβαληματα θα ειχα αλλον(jvm hjs) αλλα επειδη εγω κουβαλαω εγω στηνω ξεστηνω δεν τον αλλαζω. Πολλες φορες μππινουν μεσα στο στουντιο και με ρωτανε με τι παιζω....αρα καλα μαλλον ακούγεται. Εαν εχεις ορεξη μπες στο καναλι μου στο you tube και ακουσε τον και σε live να ακουσεις τι λεει. Ξαναλεω δεν είναι holy-grail αλλα Swiss army. Ειναι bright ενισχυτης.
    0 βαθμοί
  21. Δεν κάνω τίποτα αν δε στείλει μήνυμα ότι την παρέλαβε? Το δέμα έχει φτάσει Γερμανία και από μέρα σε μέρα θα την έχει. Μη μείνω και χωρίς κιθάρα και πρέπει να του γυρίσω και τα χρήματα! Αλλά όλα θα πάνε καλά, και ήδη σκέφτομαι τι blade μαγνήτες να βάλω σε middle και neck? Δεν παίζω τόσο χαμηλά σχεδόν ποτέ, αλλά και σε μια dikny που είχα με κανονικό heel σαν αυτό μου την έσπαγε μεν αλλά όχι τόσο που να με εμπόδιζε. Αντιθέτως το volume pot στις strat με ενοχλεί πολύ γιατί κάνω mute σε όλες τις χορδές ακόμα και στα σόλα, η charvel το έχει out of the way.
    0 βαθμοί
  22. Ωραία ατάκα αυτή. Καλορίζικη λοιπόν η totally black κυρία.
    0 βαθμοί
  23. Η esp έφυγε 1450. Μάλλον για εδώ με βλέπω https://www.thomann.de/gr/charvel_pro_mod_sd_hss_fr_e_bk.htm. Αφού ακούω τα καλύτερα από τους πάντες, sassafras και άγιος ο θεός και τα ρέστα αγιασμός? Ας ελπίσουμε να φτάσει στον αγοραστή της in one piece, με χει φάει το άγχος!!!
    0 βαθμοί
  24. Ευχαριστω για τα καλα σας λογια! Καποια στιγμη μεχρι το απογευμα θα κοιταξω μηπως το πειραξω με τις δυναμικες τουλαχιστον να εχει λιγο ποικιλια, να το ανεβασω
    0 βαθμοί
  25. Με τη σολάρα σου δεν ακούστηκε καθόλου βαρετό, παντως. Παίξε λίγο με τις δυναμικές εάν χρειαστει (ήρεμα σημεια και σημεία κορύφωσης). Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται για να τζαμάρει κάποιος.
    0 βαθμοί
  26. Σπαστικός ο θόρυβος, όντως. Πολύ ωραία παιξίματα! Είσαι μοναχοφαγάς όμως. Έπρεπε να το ανεβάσεις ως backing track και να τζαμάρουμε λίγο. Και οι τρεις καλύτεροι θα αυτοκεραστούνε μπύρα, ενώ οι χαμένοι θα πέρνουν κάμψεις...?
    0 βαθμοί
  27. Αυτο το σολακι προεκυψε απο ενα μαθημα. Εφτιαξα ενα μπακινγκτρακι με το chord progression του No Ordinary Love . Μετα για να μην καθεται ξεχαρμανιαστικα απο πανω κ ειπα να το ανεβασω. Εχω ενα θεματακι με το βιντεο εντιτορ κ μεχρι να το λυσω δε μπορω να κανω εξπορτ σε οτι κ να φτιαξω οποτε το ανεβασα κατευθειαν οπως ηταν απο κινητο το βιντεο. Ενα αλλο θεματακι (μαλλον θεματαρα) ειναι η ανυπαρκτη γειωση στο σπιτι. Βαλε τωρα πως παιζω με μονοπηνιους με hi-gain preset κ ο θορυβος ειναι στα υψη. Ευτυχως οταν αρχιζει το παιξιμο δεν ακουγεται τοσο. Ελπιζω να σας αρεσει. Βαζω κ το audio απο το daw που ειναι πιο ανθρωπινο Solo Over Bm Chord Prosgression.mp3
    0 βαθμοί
  28. Καλησπέρα ? Έκανα ένα σχετικά απλό τεστ με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών, κυρίως από περιέργεια, από το οποίο προέκυψε ένα βιντεάκι που μπορεί να είναι ενδιαφέρον σημείο εκκίνησης για συζήτηση. Ενδεχομένως το τεστ να μην είναι εντελώς "δίκαιο" λόγω του ότι ξαναπαίζω τα samples για κάθε είδος πυκνωτή. Σκοπεύω να κάνω και ένα follow-up με re-amping ώστε να μην υπάρχει αυτή η μεταβλητη (i.e. παίξιμο). Το βίντεο είναι διαθέσιμο κ υπάρχει και αντίστοιχο blog post με μερικές επιπλέον πληροφορίες εδώ. Το ερώτημα λοιπόν είναι - αν ακούτε κάποια διαφορά ανάμεσα στα διαφορετικά είδη ή αν τελικά το μόνο που έχει επίδραση είναι η χωρητικότητα του πυκνωτή. PS: Σόρρυ που είναι στα "ξένα", αλλά στόχευα σε ιντερνασιοναλ κοινό. ?
    0 βαθμοί
  29. Μερικές λεπτομέρειες σχετικά με το 70% και το 30%. Το knob αφου μπήκε στο 70% δεν ξανα-μετακινήθηκε κατα την διάρκεια του τεστ. Δηλαδή, έκανα όλες τις ηχογραφήσεις με τους διαφορετικούς πυκνωτές με το knob στο 70%, μετά το πήγα στο 30% και έκανα και τις υπόλοιπες. Δεν χρειάστηκε να παω απο το 30% πίσω στο 70% το οποίο όπως σωστά σημειώνεις είναι αδύνατο χωρίς να μετρήσεις την αντίσταση. Για τα υπόλοιπα, ναι συμφωνώ, γι αυτό θέλω να το επαναλάβω και με re-amping (αν και το φίλτρο σε αυτή την περίπτωση δεν θα είναι στο κύκλωμα της κιθάρας, οπότε θα αλλάξουν σε κάποιο βαθμό τα χαρακτηριστικά του κυκλώματος)
    0 βαθμοί
  30. Είναι δύσκολο να αποκτήσει κανείς την απαιτούμενη πείρα μόνο με ακουστικά. Εγώ θα προτιμούσα μικρά, έστω και 4' studio monitor. Είναι και πιο ξεκούραστο. Επίσης θα προτιμούσα φτηνότερα ώστε να έχω και ακουστικά και monitors, αντί για μόνο μια λύση. Είναι αρκετά διαφορετικό το να ακούς (και να γράφεις) από απόσταση, και από κοντά. Όπως και τα ακουστικά όμως, έτσι και τα monitors μπορεί να δίνουν λάθος εικόνα, αναλόγως τον χώρο και την ποιότητα. Το ζητούμενο τελικά είναι με τον ένα η άλλο τρόπο, να αποκτήσεις μια πείρα, γράφοντας, ακούγοντας και συγκρίνοντας με επαγγελματικές παρόμοιες ηχογραφήσεις, σε διάφορα ηχοσυστήματα, αμάξια, κινητά, σπίτια φίλων, σε εντάσεις και χαμηλά, κτλ.. Μετά μαθαίνεις λίγο και το τι να ακούς και να προσέχεις, αλλά και το χώρο σου και τα μηχανήματα σου.
    0 βαθμοί
  31. Επειδή έχουν ξεκινήσει διάφορα παράξενα στο youtube, προσθέτω και αυτό που το πρωτοπαρατήρησα εχθές: Το autoplay επανενεργοποιείται μόνο του.
    0 βαθμοί
  32. Προχθεσινό που ξέχασα να ανεβάσω. Κατσικάκι στην γάστρα. Λουκουμάκι.
    0 βαθμοί
  33. Έχουν usb τουλάχιστον;
    0 βαθμοί
  34. Εγώ μια χαρά τα βλέπω τα βίντεο σου (εσυ δεν το έχεις γυρίσει αΦτο?πρωταγωνιστΗς κι ολας από ότι βλέπω)
    0 βαθμοί
  35. ας επανέλθω. Οι διαφορές μεταξύ ακουστικών και ηχείων monitor κυρίως είναι οι εξής: Πλήρες φάσμα ανεξάρτητο του χώρου σε ένα ακουστικό (όταν λέμε πλήρες μιλάμε ότι κατεβαίνει στους 20 κύκλους κάτι που δεν ισχύει για ηχεία προσιτά σε μένα και σε σένα και προφανώς οι 20 κύκλοι είναι αδύνατον να αναπαραχθούν σε μικρό χώρο). Το ίδιο ισχύει και για πολυ ακριβά ηχεία με τις προϋποθέσεις ότι έχεις καλά σχεδιασμένο χώρο, και κάθεσαι σωστά. Επίσης για τον ίδιο λόγω έχεις πλήρη απομόνωση από ο,τιδήποτε εξωτερικό εκτός εάν δουλεύεις αυστηρά μόνος. Από την άλλη το κυριώτερο μειονέκτημα των ακουστικών είναι η αδυναμία να δημιουργήσουν soundstage μπροστά σου, με βάθος, ύψος και πλάτος σκηνής. Αντίθετα αυτό το δημιουργούν μέσα και πάνω από το κεφάλι σου. Αυτή η αλλιώτικη αίσθηση περιορίζεται στα diffusion field ακουστικά. Αν έχεις μάθει να μεταφράζεις στον εγκέφαλό σου το άκουσμα με ακουστικά στο ανάλογο με χωρίς τότε δεν έχεις να φοβηθεί τίποτα. Να υπενθυμίσω στο σημείο αυτό ότι σήμερα ο κόσμος ακούει πολύ με ακουστικά οπότε οι παραγωγοί λαμβάνουν σοβαρά το άκουσμα με τον τρόπο αυτό. Αντίστοιχα μεγάλοι παραγωγοί όπως ο QJ πάντα είχε στον χώρο της μίξης ένα απλό φορητό ράδιο, ένα boombox γιατί τον ενδιέφερε ο μέσος πελάτης και όχι οι λίγοι που θα είχαν ένα πανάκριβο σύστημα. Σήμερα παράγοντες που μπαίνουν στην εξίσωση είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζουν την μίξη οι υπηρεσίες streaming, τα μικροσκοπικά ηχεία των κινητών τηλεφώνων με τα οποία ακούει μεγάλο ποσοστό κόσμου, οι ασύρματες ψείρες κλπ. Μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα υπήρχαν και ακόμα υπάρχουν φορητά μηχανήματα αναπαραγωγής με υπερβολική ενίσχυση μπάσων, πχ dsp bass, mega bass κλπ, και όλα αυτά σίγουρα ισοπεδώνουν κάθε έννοια διαφορών που θα μπορούσαν να υπάρχουν σε παραγωγές με μόνιτορ ή ακουστικά. καταλήγω: politically correct είναι η παραγωγή μόνο μέσω μόνιτορ. Σίγουρα αν θες να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη
    0 βαθμοί
  36. Εγώ θα πω τα εξής χωρίς να είμαι κανένας ειδικός. Έτσι όπως θέτεις την ερώτηση στον τίτλο "Αξίζουν τα ακουστικά αντί μόνιτορ για μίξη;", η απάντηση είναι μάλλον όχι. Αν όμως αρχίσουμε να βάζουμε στο παιχνίδι υποκειμενικούς παράγοντες του στυλ "έχω συνηθίσει να ακούω με ακουστικά", "ξέρω πώς να διαχειριστώ την έλλειψη χώρου στα ακουστικά", κλπ, αλλάζει το πράγμα. Αν όμως πας σε μόνιτορ, το καλύτερο θα είναι να έχεις έναν σχετικά διαμορφωμένο χώρο με προσοχή στην θέση των μόνιτορ. Αλλιώς κάνεις την καρδιά σου πέτρα, και επιλέγεις ανάλογα, ακουστικά ή μόνιτορ, με την προϋπόθεση όμως να φας ένα μεγάλο διάστημα πειραματισμών και συγκρίσεων, μέχρι να βρεις τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του συστήματός σου, και να μάθεις πώς λειτουργούν σε μια μίξη που να έχει κάποια βασικά προαπαιτούμενα στοιχεία για αρχή. Ότι και να επιλέξεις θέλει χρόνο, προσπάθεια, και όχι τόσα πολλά χρήματα (μέχρι 300 ευρώ πιστεύω ότι θα σε καλύψει άνετα ένα σύστημα μόνιτορ). Καλό κουράγιο!
    0 βαθμοί
  37. Εγώ θα πω και το άλλο, το οποίο τα φανεί να αντιφάσκει, αλλά hear me out. Όσο ακριβό εξοπλισμό και να έχεις, χρειάζεται πάντα και η γνώση. Ένας καλος γνώστης με μέτριο εξοπλισμό θα φτιάξει καλύτερη μείξη από έναν "άσχετο" με τον καλύτερο εξοπλισμό. Η γνώση νικάει - εφόσον δεν μιλάμε για ακουστικά των 10 ευρώ. Όπως είπα και πριν, και όπως ξανα-αναφέρθηκε, ό,τι εξοπλισμό και να πάρεις πρέπει να μάθεις τα καλά και τα κακά του έτσι ώστε να προσαρμοστείς. Τα αυτιά, όπως και τα μάτια, συνηθίζουν πολύ εύκολα σε αυτό που έρχονται σε επαφή, και είναι δύσκολο να το αλλάξεις, οπότε πρέπει να βρεις τρόπους να προσαρμόζεσαι και να ξεγελάς τις αισθήσεις σου, γιατί αρκετές φορές μας απατούν λόγω της συνήθειας. Φυσικά ο καλός εξοπλισμός βοηθάει στην εκμάθηση, μιας και οι συχνότητες είναι κάτι φυσικό που πρέπει να εκπέμπεται σωστά, αλλά από την άλλη, δε χρειάζεται να έχεις το υπερκαλύτερο όλων. Αν μάθεις όμως να χρησιμοποιείς meters, γραφικά και άλλα σύγχρονα εργαλεία, τότε μπορείς να κάνεις αξιοπρεπέστατη δουλειά. Έχω δει/ ακούσει αρκετούς με σούπερ εξοπλισμό αλλά δεν κατέχουν τίποτα από μείξη, ακόμα και επαγγελματίες σε μεγάλες παραγωγές. Εν ολίγοις, μη περιμένεις να πάρεις ακριβό εξοπλισμό για να κάνεις καλή μείξη. Το hardware βοηθάει αλλά μέχρι ένα σημείο. Προσωπικά πιστεύω ότι με open-back θα είσαι μια χαρά. Ο κύριος λόγος ύπαρξής τους είναι η μείξη και η ακρόαση υψηλών προδιαγραφών, μιας και είναι σαν να έχεις ηχεία στα αυτία σου. Αρκεί να μάθεις και ένα δυο πρακτικά πραγματάκια.
    0 βαθμοί
  38. ε... όχι και ΑΦΕΝΤΙΚΟ. Την άποψη μου την έχω πει και ισχύει. Απο εκεί και πέρα όποιος έχει όρεξη μπορεί να μπει στη διαδικασία. Εξ άλλου οι απόψεις που γράφονται εδω εκφράζουν τους συνομιλητές και όχι την σελίδα.
    0 βαθμοί
  39. Ειχα την παρακατω για σχεδον 2 χρονια. Λοιπον για μενα ισως το πιο ωραιο μπρατσο σε κιθαρα ππυ εχω πιασει ποτε. Το Floyd που εχει ειναι το 1000 series το οποιο ειναι εξαιρετικο δεν ξεκουρδιζει κλπ δεν εχει να ζηλεψει τιποτα αλο το γερμανικο. Οι μαγνητες ειναι οι γνωστοι υποπτοι jb/59. Ηχητικα για αυτο που θες ειναι ταμάμ Εγω την εδωσα γιατι παιζαμε απο Ευρυδικη μεχρι whitesnake και η κιθαρα ηταν συνεχεια στα κάγκελα και δάγκωνε. Τωρα βεβαια το μετανιωσα επρεπε να την κρατήσω αλλα θελω να παρω την fender am pro ii hss και επρεπε να χρηματοδοτησω. Εχε υποψη σου εαν παρεις τη HH εχει εναν 3θεσιο επιλογεα που οταν αλλαζεις θεση επιλογης κανει ενα κενο (οταν αλλαζεις πολυ αργα τις θεσεις) εγω τον ειχα αλλαξει και ειχα βαλει εναν 5θεσιο SUPERSWITCH και ειχα κανει τις συνδεσμολογιες. Στα μοντέλα hss που εχουν 5θεσιο δεν υπαρχει τετοιο θεμα Για μενα εξαιρετικες κιθαρες για αυτο που κανουν P.s την ειχα παρει στο καλυτερο χρωμα ever.
    0 βαθμοί
  40. Έβαλα και την ουρά,Στράτο!
    0 βαθμοί
  41. Το τσάκισες το ζωντανό βρε Δημήτρη. Μόνο την ουρά δεν βλέπω στην σχάρα.
    0 βαθμοί
  42. Προσευχή πριν τη νηστεία...
    0 βαθμοί
  43. Πρόκειται για μελοποίηση ενός ποιήματος του Μίλτου Σαχτούρη. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό το κομματάκι που το πονάω ιδιαίτερα, αφού έγινε με πολύ μεράκι. Είναι αρκετά παλιό, αλλά η ηχογράφηση και η μίξη του έγινε πριν περίπου δυο χρόνια. Το μόνο που με χαλούσε ήταν τα φωνητικά μου. Πρόσφατα πρότεινα στον PAL (Πάνο) να το τραγουδήσει αυτός, αφού θεώρησα ότι η φωνή του θα ταίριαζε και νομίζω ότι πέτυχε πλήρως. Έχω τη γνώμη ότι η φωνή του κρύβει κάτι πολύ ωραίο ιδιαίτερα για μερικά είδη. Με τη βοήθεια του Πάνου λοιπόν στα φωνητικά, στο τελικό μάστερινγκ, αλλά και λόγω της ενσυναίσθησης που τον διακατέχει ολοκληρώθηκε κάτι που ήταν στα συρτάρια μου και το θεωρώ σημαντικό για μένα. Καλή ακρόαση. Μουσική : Geka( Γιώργος) Στίχοι: Μίλτος Σαχτούρης Φωνητικά: Pal( Πάνος) Το Ποιημα Ανηκει στη συλλογή Τα φάσματα ή η χαρά στον άλλο δρόμο (1958) Δεν έχω γράψει ποιήματα μέσα σε κρότους μέσα σε κρότους κύλησε η ζωή μου 5 Τη μιαν ημέρα έτρεμα την άλλην ανατρίχιαζα μέσα στο φόβο μέσα στο φόβο πέρασε η ζωή μου 10 Δεν έχω γράψει ποιήματα δεν έχω γράψει ποιήματα μόνο σταυρούς σε μνήματα καρφώνω
    0 βαθμοί
  44. Κατά την γνώμη μου αυτά τα δύο παρακάτω, είναι ίσως τα πιο κλασσικά 80s σρεντοκίθαρα από εμφάνιση. Κυκλοφόρησαν το 87, και κράτησαν ελάχιστα (3-4 χρόνια). Η πρώτη έχει 29 τάστα, και η 2η έχει 36.
    0 βαθμοί
  45. Το πρωτο μου walkman (αν και δεν περπαταγα, αλλα επαιζα τυμπανα ακουγωντας τον αμερικανικο στα μεσαια και ηθελα ελευθερα τα χερια μου) ηταν αυτο σε συνδυασμο με αυτο
    0 βαθμοί
  46. Νομιζω οποιος ειναι 45-65 ειχε!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...