Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/07/22 σε όλα
-
Εγώ θα πω τα εξής χωρίς να είμαι κανένας ειδικός. Έτσι όπως θέτεις την ερώτηση στον τίτλο "Αξίζουν τα ακουστικά αντί μόνιτορ για μίξη;", η απάντηση είναι μάλλον όχι. Αν όμως αρχίσουμε να βάζουμε στο παιχνίδι υποκειμενικούς παράγοντες του στυλ "έχω συνηθίσει να ακούω με ακουστικά", "ξέρω πώς να διαχειριστώ την έλλειψη χώρου στα ακουστικά", κλπ, αλλάζει το πράγμα. Αν όμως πας σε μόνιτορ, το καλύτερο θα είναι να έχεις έναν σχετικά διαμορφωμένο χώρο με προσοχή στην θέση των μόνιτορ. Αλλιώς κάνεις την καρδιά σου πέτρα, και επιλέγεις ανάλογα, ακουστικά ή μόνιτορ, με την προϋπόθεση όμως να φας ένα μεγάλο διάστημα πειραματισμών και συγκρίσεων, μέχρι να βρεις τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία του συστήματός σου, και να μάθεις πώς λειτουργούν σε μια μίξη που να έχει κάποια βασικά προαπαιτούμενα στοιχεία για αρχή. Ότι και να επιλέξεις θέλει χρόνο, προσπάθεια, και όχι τόσα πολλά χρήματα (μέχρι 300 ευρώ πιστεύω ότι θα σε καλύψει άνετα ένα σύστημα μόνιτορ). Καλό κουράγιο!2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα ? Έκανα ένα σχετικά απλό τεστ με διαφορετικούς τύπους πυκνωτών, κυρίως από περιέργεια, από το οποίο προέκυψε ένα βιντεάκι που μπορεί να είναι ενδιαφέρον σημείο εκκίνησης για συζήτηση. Ενδεχομένως το τεστ να μην είναι εντελώς "δίκαιο" λόγω του ότι ξαναπαίζω τα samples για κάθε είδος πυκνωτή. Σκοπεύω να κάνω και ένα follow-up με re-amping ώστε να μην υπάρχει αυτή η μεταβλητη (i.e. παίξιμο). Το βίντεο είναι διαθέσιμο κ υπάρχει και αντίστοιχο blog post με μερικές επιπλέον πληροφορίες εδώ. Το ερώτημα λοιπόν είναι - αν ακούτε κάποια διαφορά ανάμεσα στα διαφορετικά είδη ή αν τελικά το μόνο που έχει επίδραση είναι η χωρητικότητα του πυκνωτή. PS: Σόρρυ που είναι στα "ξένα", αλλά στόχευα σε ιντερνασιοναλ κοινό. ?0 βαθμοί
-
Εκτός από το sony της άνω φώτο, έχω κρατήσει αυτά τα 2. Το ένα (NOS) το έχω ακομα στο κουτί το....όπως πωλειτο. Το άλλο το εσωσα απο εναν ξαδερφο (μαζι με μια video camera Τεελεφουνκεν με VHS-C που ήθελε να τα πετάξει). Αν και εχω ψύχωση με τα tapes, με τα walkman δεν το εχω τοσο, όσο με τα decks και τα VHS VCR, αν και μου υποσχέθηκα να μην μαζεψω άλλα....εκτος αν ειναι σπουδαία περίπτωση ?0 βαθμοί
-
Εγώ είχα διπλοκάσσετο, όχι όμως walkman, "κανονικό", της πρίζας. Δεύτερο εργαλείο πάντα δίπλα μου ένα στυλό. Άνοιγα ασούμε το πορτάκι, και μέσα γινόταν της Πόπης, σερπαντίνες του κιαρατά από το συνεχές "μπρος/πίσω". Και από την ανυπομονησία μου, γύριζε ανάποδα η ταινία όταν την έστριβα να την φτιάξω. Και πάνω στο σόλο που πάλευα, άκουγα ξαφνικά για μερικά δευτερόλεπτα την άλλη πλευρά της κασσέτας. Πίκρα.0 βαθμοί
-
Ωραία και χαίρομαι. Αν άνοιγες κανα ντουλάπι και έπεφτες πανω σε nakamitci dragon. ...θα σε μισούσα ?0 βαθμοί
-
Αμ εμένα δεν είχε. Συμπαρέσυρε το rec το play. Είχε μια μικρή σκάλα στην αρχή, έναν τζόγο, αλλά μετά όταν το πατούσες (είχε βαριά αίσθηση), πατιόταν μαζί και το play. Τώρα που το σκέφτομαι, μεγαλύτερος και πιο ώριμα (μουυαααχαχα), υπήρχε μια καρμική δικαιοσύνη σε όλο αυτό το σκηνικό. Γιατί στα "δύσκολα" περάσματα, εκεί γινόταν το πολύ rewind/play rewind/play, αυξάνοντας κατά πολύ τις πιθανότητες να πατηθεί το rec, και να αφήσει στην κασέτα και στο κομμάτι ανεξίτιλα το σημάδι: Ντριγκι?ντριγκι?ντριγκι"Όχιρεπού..!!!"Ντριγκι?ντριγκι?ντριγκι. Ήταν σαν να σου μιλάει ο κοσμικός νόμος και να σου λέει: "Φίλε, αν δεν το πιασες με την πρώτη, τη δεύτερη, την τρίτη, δε θα το πιάσεις ποτέ. ΚΑΙ δεν θα το ξαναακούσεις επειδή έγραψες τη βρισιά ΑΚΡΙΒΩΣ στο "δύσκολο" σημείο που ήθελες να βγάλεις. Οπότε ή τράβα με τα ποδαράκια σου στον κασετά να στο ξαναγράψει, ή θα το παίζεις μια ζωή γαλλία." Τους ερμηνεύεις αυτούς τους οιωνούς αν είσαι μικρό παιδί όμως;? Πού να τους ερμηνεύσεις...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τι μαυρομελέτη είχα ρίξει με αυτές τις μπούρδες... Κι εκείνη η στιγμή που πάνω στο ατελείωτο rewind/play rewind/play έφευγε το δάχτυλο και πάταγα το rec... ΠΩΩωωωω...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Εγώ μια χαρά τα βλέπω τα βίντεο σου (εσυ δεν το έχεις γυρίσει αΦτο?πρωταγωνιστΗς κι ολας από ότι βλέπω)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ας επανέλθω. Οι διαφορές μεταξύ ακουστικών και ηχείων monitor κυρίως είναι οι εξής: Πλήρες φάσμα ανεξάρτητο του χώρου σε ένα ακουστικό (όταν λέμε πλήρες μιλάμε ότι κατεβαίνει στους 20 κύκλους κάτι που δεν ισχύει για ηχεία προσιτά σε μένα και σε σένα και προφανώς οι 20 κύκλοι είναι αδύνατον να αναπαραχθούν σε μικρό χώρο). Το ίδιο ισχύει και για πολυ ακριβά ηχεία με τις προϋποθέσεις ότι έχεις καλά σχεδιασμένο χώρο, και κάθεσαι σωστά. Επίσης για τον ίδιο λόγω έχεις πλήρη απομόνωση από ο,τιδήποτε εξωτερικό εκτός εάν δουλεύεις αυστηρά μόνος. Από την άλλη το κυριώτερο μειονέκτημα των ακουστικών είναι η αδυναμία να δημιουργήσουν soundstage μπροστά σου, με βάθος, ύψος και πλάτος σκηνής. Αντίθετα αυτό το δημιουργούν μέσα και πάνω από το κεφάλι σου. Αυτή η αλλιώτικη αίσθηση περιορίζεται στα diffusion field ακουστικά. Αν έχεις μάθει να μεταφράζεις στον εγκέφαλό σου το άκουσμα με ακουστικά στο ανάλογο με χωρίς τότε δεν έχεις να φοβηθεί τίποτα. Να υπενθυμίσω στο σημείο αυτό ότι σήμερα ο κόσμος ακούει πολύ με ακουστικά οπότε οι παραγωγοί λαμβάνουν σοβαρά το άκουσμα με τον τρόπο αυτό. Αντίστοιχα μεγάλοι παραγωγοί όπως ο QJ πάντα είχε στον χώρο της μίξης ένα απλό φορητό ράδιο, ένα boombox γιατί τον ενδιέφερε ο μέσος πελάτης και όχι οι λίγοι που θα είχαν ένα πανάκριβο σύστημα. Σήμερα παράγοντες που μπαίνουν στην εξίσωση είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζουν την μίξη οι υπηρεσίες streaming, τα μικροσκοπικά ηχεία των κινητών τηλεφώνων με τα οποία ακούει μεγάλο ποσοστό κόσμου, οι ασύρματες ψείρες κλπ. Μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα υπήρχαν και ακόμα υπάρχουν φορητά μηχανήματα αναπαραγωγής με υπερβολική ενίσχυση μπάσων, πχ dsp bass, mega bass κλπ, και όλα αυτά σίγουρα ισοπεδώνουν κάθε έννοια διαφορών που θα μπορούσαν να υπάρχουν σε παραγωγές με μόνιτορ ή ακουστικά. καταλήγω: politically correct είναι η παραγωγή μόνο μέσω μόνιτορ. Σίγουρα αν θες να κάνεις τη ζωή σου δύσκολη0 βαθμοί
-
Εγώ θα πω και το άλλο, το οποίο τα φανεί να αντιφάσκει, αλλά hear me out. Όσο ακριβό εξοπλισμό και να έχεις, χρειάζεται πάντα και η γνώση. Ένας καλος γνώστης με μέτριο εξοπλισμό θα φτιάξει καλύτερη μείξη από έναν "άσχετο" με τον καλύτερο εξοπλισμό. Η γνώση νικάει - εφόσον δεν μιλάμε για ακουστικά των 10 ευρώ. Όπως είπα και πριν, και όπως ξανα-αναφέρθηκε, ό,τι εξοπλισμό και να πάρεις πρέπει να μάθεις τα καλά και τα κακά του έτσι ώστε να προσαρμοστείς. Τα αυτιά, όπως και τα μάτια, συνηθίζουν πολύ εύκολα σε αυτό που έρχονται σε επαφή, και είναι δύσκολο να το αλλάξεις, οπότε πρέπει να βρεις τρόπους να προσαρμόζεσαι και να ξεγελάς τις αισθήσεις σου, γιατί αρκετές φορές μας απατούν λόγω της συνήθειας. Φυσικά ο καλός εξοπλισμός βοηθάει στην εκμάθηση, μιας και οι συχνότητες είναι κάτι φυσικό που πρέπει να εκπέμπεται σωστά, αλλά από την άλλη, δε χρειάζεται να έχεις το υπερκαλύτερο όλων. Αν μάθεις όμως να χρησιμοποιείς meters, γραφικά και άλλα σύγχρονα εργαλεία, τότε μπορείς να κάνεις αξιοπρεπέστατη δουλειά. Έχω δει/ ακούσει αρκετούς με σούπερ εξοπλισμό αλλά δεν κατέχουν τίποτα από μείξη, ακόμα και επαγγελματίες σε μεγάλες παραγωγές. Εν ολίγοις, μη περιμένεις να πάρεις ακριβό εξοπλισμό για να κάνεις καλή μείξη. Το hardware βοηθάει αλλά μέχρι ένα σημείο. Προσωπικά πιστεύω ότι με open-back θα είσαι μια χαρά. Ο κύριος λόγος ύπαρξής τους είναι η μείξη και η ακρόαση υψηλών προδιαγραφών, μιας και είναι σαν να έχεις ηχεία στα αυτία σου. Αρκεί να μάθεις και ένα δυο πρακτικά πραγματάκια.0 βαθμοί
-
Η καταγραφή σε cloud δεν είναι δωρεάν συνήθως. Με 40-50 ευρώ παίρνεις κάποια που παίρνει κάρτα μνήμης αλλά εκεί έχεις το πρόβλημα ότι αν κάποιος μπει στο χώρο σου θα πάρει την κάμερα ή την κάρτα μνήμης.0 βαθμοί
-
Είναι θέμα πίστης ή γνώσης; Ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα πιθανώς δεν έχει εντρυφήσει ή σπουδάσει στα του ήχου (απο τα συμφραζόμενα) αλλά κάνει το χόμπι του και καλά κάνει. Οπότε θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να συζητήσουμε την τοποθέτηση σε βάθος και πλάτος της στερεοφωνικής σκηνής σε μια μείξη εδώ. Δεν συζητάμε αυτό γιατί υπολείπονται άλλα βασικά. Και ένα ακουστικό εξυπηρετεί τα μάλα σε αυτά και συμφωνώ. Για να σου απαντήσω στο τι "πιστεύω", αν το ακουστικό το χρησιμοποιήσει κάποιος έμπειρος και γνώστης ηχολήπτης, ναι θα πετύχει πολλά. Όχι το απόλυτο που επιθυμεί. Γιατί το ακουστικό και το ηχείο αλληλοσυμπληρώνονται. Στην τελική όμως τίποτα δεν αντικαθιστά ένα πιστό ηχείο.0 βαθμοί
-
Χρησιμοποιώ στο δικό μου και στο πατρικό δυο μάρκες σε 3 τύπους. Μια d-link και μια foscam με παρόμοιες δυνατότητες. Καλύπτουν άνετα τα 1. (με λίγο πιό αυξημένο κόστος-εκτός αν περιμένεις εκπτωτικές ευκαιρίες)2.3. και το 4. σίγουρα μέσω της εφαρμογής τους στο cloud της εταιρείας (όσο πιό γνωστή μάρκα τόσο πιό αξιόπιστα) και πιθανότατα και στο πισί (εκεί σίγουρα βλεπεις - δεν θυμάμαι αν υποστηρίζει και την καταγραφή διότι δεν χρειάστηκα - πιθανότατα γίνεται με λίγο πιό καλά μοντέλα αν και γι αυτή τη δουλειά παίρνεις λύση συνηθισμένου καταγραφικού)0 βαθμοί
-
Όπως είπε και ο Ali σχεδόν όλα γίνονται και γίνονταν χωρίς το 12 Pro, αρκεί να ήξερες και να'χες και λίγο χρόνο. Εννοείται πως έχω ρυθμίσει το/α controller (faders, κουμπια) μόνος μιας και δεν αλλάζω controller... τακτικά. Βέβαια για ένα στουντιο που μπαινοβγαίνουν διάφοροι έχει νόημα να γίνεται αυτόματα. Οσο για τα υπόλοιπα τα έχω συσσωρέψει σε standalone εφαρμογές όπως και όσοι απο εμάς δουλεύαμε και πριν. Φυσικά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες αλλά για έναν home recordist για προσωπική χρήση, όπως εγω πλέον, το Elements είναι ταμαμ και το αναβάθμισα κιόλας σε 12 με 25 ευρώ για να υπάρχει. Σίγουρα υπάρχουν τσάμπα προτάσεις όπως το Bandlab που θα μου έκανε την δουλειά, όμως γνωρίζω την πλατφόρμα για να δουλεύω με πλήκτρα αντι για ποντίκι και κυριότερο έχω εκατοντάδες τελειωμένα και ημιτελή projects που δεν θα δουλέψουν σε άλλη πλατφόρμα εκτός του Cubase.0 βαθμοί
-
λίγο πολύ, οι περισσότεροι έχουμε κάποια μελωδία ή κάποιο θέμα που σκαλίζουμε ξανά και ξανά όταν καθόμαστε να παίξουμε για να ζεσταθούμε ή να χαλαρώσουμε. έτσι και εγώ πολλές φορές έπαιζα αυτό το θεματάκι και πάντα σκεφτόμουν ότι θα μου άρεσε με συνοδεία κρουστών. έτσι και έγινε λοιπόν, ηχογράφησα ένα bass solo ή ένα ντουέτο για μπάσο και κρουστά αν προτιμάτε. συνήθως τα bass solo έχουν πληθώρα δύσκολων και απαιτητικών τεχνικών που δεν συνηθίζονται στο standard παίξιμο και έχουν σκοπό να δώσουν ένα πιο lead χαρακτήρα στο όργανο. εδώ είναι πιο άπλα τα πράγματα, λίγα double stops για την αρμονία, κάποια pinch harmonics και για το κυρίως θέμα ο συνδυασμός κενών χορδών με νότες ψηλά στο μανίκι. ελπίζω να σας αρέσει !!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00