Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2513


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  4. PAL

    PAL

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      858


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/07/22 σε όλα

  1. Δυνατή ροκιά, πολύ ωραία παραγωγή και ο Γιώργος δίνει ρέστα στη φωνή. Μου άρεσε και το hammond, έδωσε ποικιλία.
    2 βαθμοί
  2. Πάω για ύπνο τώρα. Αύριο θα το ξαναπάω από την αρχή. ? Ωραίο concept πάντως. Μου άρεσε.
    1 βαθμός
  3. ακούστε προσεκτικά. Η μουσική θα σας αποκαλύψει το password
    1 βαθμός
  4. Αγοραζω κιθάρα με βάση την εμφάνιση και την ευκολία που μου δίνει στο να παίζω...καθώς αυτά σε συνδυασμό με τον ήχο θα είναι που θα με κάνουν να πάρω μια κιθάρα από το stand και να παιξω...η οχι.Σε πολύ μεγάλο βαθμό ξέρω τι θα ακούσω από τον εκάστοτε μαγνήτη και ξέρω και τι ήχο θέλω... Ευτυχώς δεν έχω τίποτε ιδιαίτερες απαιτήσεις για χρώμα (οτιδήποτε natural ώστε να φαίνονται τα νερά του ξύλου το λατρεύω...αρκεί να είναι matched η να μην είναι από....15 διαφορετικά κομμάτια το σωμα...και οτιδήποτε χρωματιστό το σιχαίνομαι) Θα αγόραζα εύκολα μια κιθάρα εμφανισιακά όπως τη θελω και με τα specs που θέλω και ας ήξερα ότι θα αλλάξω μαγνήτες...παρά μια που θα φορούσε τους αγαπημένους μου μαγνήτες (ας πούμε πχ SD hotrails με coil split wiring) αλλά θα ήταν είτε μπλε...είτε πράσινη είτε flame είτε quilt...κτλ.Δοξα τω Γιαραμπη στις μέρες μας είναι τόσες πολλές οι επιλογές...
    1 βαθμός
  5. Δεν αγοράζω κιθάρα με βάση τον ήχο που ΜΠΟΡΕΙ να έχει αν αλλάξω μαγνήτες. Οπότε ψηφίζω στοκ (με εξαίρεση τους bridge μαγνήτες των American std tele μέχρι το 2012 που είναι για κλωτΣες ενώ οι κιθαρες είναι σουπερ) Γενικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τους στοκ αμερικανικους Fender μαγνήτες όπως και με τους alnico ΜΙΜ και Squier.
    1 βαθμός
  6. μπράβο Bill, είναι πολύ του γούστου μου αυτά τα projects. Αν το πετύχαινα σε κάποια λίστα Spotify, σίγουρα θα πήγαινα να βρω κι άλλες δουλειές του καλλιτέχνη. Μου αρέσει που άφησες τον ήχο της κιθάρας να είναι ήχος κιθαρας, και συμφωνώ ότι δεν πρέπει να pad-οποιηθει. Δεν μου αρέσει το shimmer και έχω βαρεθεί τα reverse, αλλά περί ορεξεως. Γράφω γιατί μπορεί να έχω να πω κάτι χρήσιμο, όπως : 1) τέτοια projects καλύτερα να παρουσιάζονται ολοκληρωμενα, όπως πχ τα scores: ένα μεμονωμένο κομμάτι μπορεί να φαίνεται ημιτελές ενώ αν υπάρχει συνοχή με τα υπολοιπα, το κατανοούμε καλύτερα ως αυτοτελές. 2) από τη στιγμή που το automation σου έδωσε τη βαση (τη δομή να πω?), νομίζω ότι μπορείς να ολοκληρώσεις το κομμάτι και χειροκίνητα. Για παραδειγμα, κάποιο από τα εφέ σου, δημιουργεί ερωταπαντήσεις. Μπορείς να τις αντιγράψεις και να τις ολοκληρώσεις κατά βούληση με κάποιο freeze εφέ. 3) (αν δεν σου κάνει το 2) μπορείς να βάλεις τα τρακς μέσα σε ένα sampler και να κάνεις real time automation (από το sequencer του sampler) για να έχεις και τυχαίο glitching και on time και άμεσα παραμετροποιησιμο :)
    1 βαθμός
  7. Φανταστικό αποτέλεσμα! Μου άρεσε πολύ το πάντρεμα των ήχων που έκανες αλλά και το πόσο καθαρά ακούγονται όλα παρά τον ambient χαρακτήρα του κομματιού.
    1 βαθμός
  8. Θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο "γυρίσματα και μοιρολόγια" του Πετρολούκα Χαλκιά και στα βάθη που χρησιμοποιούν οι Cocteau Twins (Eventide Blackhole / Valhalla Shimmer), αν όντως θες το βάθος να ακούγεται σαν εφέ - που δεν το θεωρώ απαραίτητο. Δεν είναι ότι δεν τα κατάφερες να ακουστεί εκκλησιαστικό. Ίσα ίσα αυτό εννοούσα όταν ανέφερα τον Γαϊτάνο. Απλά αυτή η αισθητική του "fake cathedral" reverb που χρησιμοποιείται πολύ συχνά για να δώσει έμφαση σε ηχογραφήσεις (ή ακόμη και live!!!) τόσο βυζαντινών όσο και καθολικών ψαλμωδιών, εμένα μου κάνει κιτς - νοιώθω κιολάς ότι αφαιρεί απ την κατάνυξη/σοβαρότητα.
    1 βαθμός
  9. Πρωτότυπο κι ενδιαφέρον. Ωραία μουσική, που δεν ξερω αν είναι δική σου, όλα τα όργανα ακούγονται φυσικότατα. Δεν έχει κενό. Η επανάληψή σου είναι επιβεβλημένη και δεν θα έπρεπε να αλλάξει ούτε ημιτόνιο. Μπράβο. Καθηλωτικό χωρίς φλυαρίες. Κι οι στίχοι είναι υπέροχοι επίσης δε γνωρίζω αν είναι δικοί σου. Πολύ ωραίο. Αν η μουσική είναι δική σου να ξέρεις πως έχω σκοπό να την, πως να το πούμε, να τη κλέψω. Δε θα ναι αυτό που θα κάνω κάτι πολύ διαφορετικό. Να την κλέψω;
    1 βαθμός
  10. Επειδή ακριβώς είναι εξαιρετικό, θα μου επιτρέψεις αν θες δύο μικρές παρατηρήσεις που πιστεύω θα με έκαναν να το ευχαριστηθώ ακόμη περισσότερο: Η πρώτη αφορά τα βάθη στη φωνή. Είναι υπερβολικά και λίγο κιτς, βασικά μου θυμίζουν Γαϊτάνο. Νομίζω ότι θα πρέπει να μειωθούν πολύ. Αν τελικά τα θέλεις οπωσδήποτε, τότε καλύτερα να κινηθούν προς την κατεύθυνση των Cocteau Twins (με κάποιο eventide ή valhalla ίσως). Το δεύτερο είναι περισσότερο θέμα άποψης και γενικότερης αισθητικής. Το μοιρολόι είναι μια έκφραση του ανθρώπου που βγαίνει απ τα βάθη της ψυχής ως λυτρωτικό στοιχείο κι αυτό δεν το ένιωσα. Η μελωδική γραμμή είναι πολύ τεχνική και "κλειστή". Δεν έχει τις μεγάλες εκπνοές και την αμεσότητα που χαρακτηρίζει το είδος. Νομίζω λοιπόν ότι σε κάποια σημεία το κομμάτι θα έπρεπε να "ανοίγει" παραπάνω.
    1 βαθμός
  11. Νομίζω την παρα-ψυρίζουμε την μαιμού!! Τι ωραία χρόνια τότε που δεν μας ενδιέφερε τι ξύλα έχει, τι μαγνήτες, ή τι ηλεκτρικά! Φτάνει να έγραφε πάνω Gibson ή Fender και θα ήταν σίγουρα καλή. Δε λέω, μάθαμε πολλά από τότε, αλλά χάσαμε την ουσία... Να μη πω για την λέξη 'boutique' που μπήκε στο μουσικό λεξιλόγιο και ως δια μαγείας θα έλεινε όλα τα προβλήματα! Για εμάς τότε 'boutique', ήταν το μαγαζί της Ρούλας στη γωνία που πουλούσε ρούχα?
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Καταπληκτική αρμονία, πολύ ωραίος ήχος και παλμός.
    1 βαθμός
  14. Πάρα πολύ όμορφο, αν και μερικά γκλίτσις (και delay repeats) δεν κάθονται καλά στον χρόνο. Θέλει λίγο περισσότερη εξοικείωση με το timing του delay. Ότι είπε ο JJ παραπάνω. Σκέψου ένα μελωδικό ambient θέμα. Σκίζει. Πρέπει να έχεις λιώσει το κανάλι "Chords Of Orion" στο Youtube.
    1 βαθμός
  15. Είναι μια πολύ ωραία βάση για να προσθέσεις πράγματα. Μια που το κάνεις που το κάνεις το meditation, κάτσε και με την κιθάρα θα σου έλεγα και δες τι μπορείς να βάλεις από πάνω και πολύ σύντομα μπορεί να έχεις και μελωδικό θέμα. Μου αρέσει η ατμοσφαιρική μελαγχολία και του κομματιού αλλά και του εξωφύλλου. Το τελευταίο δε, μου μοιάζει με μια πόλη κλεισμένη σε εσωτερικό χώρο.
    1 βαθμός
  16. Πάρα πολύ ωραίο. Σχεδόν στέκεται μόνο του. Νομίζω ήθελε να το συνεχίσεις... Επίσης, θα μου άρεσε πολύ περισσότερο εάν είχε πιο μαλακή ατάκα. Έμπαιναν "σκληρα" οι νότες. Θα χρησιμοποιούσα κομπρεσορα αρκετό, με αργό attack και να δίδει και λίγη ουρά στον καθαρό σου ηχο.
    1 βαθμός
  17. Πολύ ωραίο. Μου θυμίζει ως κατεύθυνση το Pygmalion των Slowdive.
    1 βαθμός
  18. Συγχαρητήρια για την επανεκτέλεση τότε. Πολύ ωραίο κομμάτι... δεν το είχα ακούσει!!
    1 βαθμός
  19. Σκληρή κριτική δεν θέλεις? Τώρα θα δεις. Μόνο αυτό έχω να πω. Αν είχα μπαρ, σε προσλάμβανα οπωσδήποτε (θέλεις δεν θέλεις) για κιθάρα - φωνή. Και ξέρεις γιατί? Γιατί αφ' ενός είσαι αξιοπρεπέστατος, αφ' ετέρου .... το πουλάς καλύτερα από όσο το έχεις. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να φεύγουν τα ποτά σαν ζεστά ψωμάκια. Edit: Μην μου πεις ότι η κιθάρα είναι η line 6 .... θα τρελαθώ.
    1 βαθμός
  20. Πλάκα μας κάνεις βρε Πανόριε...; Αυτό είναι πολύ καλό! Βάλε κάνα πεντάλεπτο σόλο ακουστικής (σαν αυτό που έχεις στην αρχή) στο τέλος για να γίνει τέλειο!!
    1 βαθμός
  21. Έπιασες το vibe του τραγουδιού 100%, μπράβο!
    1 βαθμός
  22. Αυτο ηταν πολυ αξιοπρεπες για να παρουμε το θαρος οι υπολοιποι ν βαλουμε κτ εξευτελιστικο?
    1 βαθμός
  23. Eνα κλιπ που φτιαξαμε με τον αγαπητο fusion gtr. Ευχαριστουμε. scolevator_nz_fin.mp3
    0 βαθμοί
  24. Είναι γνωστό ότι εδώ και πολλά χρόνια έχω εγκαταλείψει το ροκάδικο παίξιμο. Όμως σαν κακό χούι έρχεται κάποιες φορές στην επιφάνεια και άμα μερακλωθείς, αλλά έχεις συνηθίσει σε σκληρότερες χορδές και αποφυγή σηκωμάτων τότε αρχίζουν τα ζόρια. Ετσι γενικά για τη δουλειά αυτή έχω κρατήσει στην deluxe ένα σετ 9-42 ή 9-46 δεν θυμάμαι... Τα τελευταία χρόνια βλέποντας τον Beato να ορκίζεται σε λεπτές χορδές, θυμήθηκα τα νιάτα μου που για αρκετό καιρό έπαιζα με galli 008. Ετσι αποφάσισα για τα παιξίματα αυτά να δοκιμάσω να βρω κάτι να περάσω στη στρατ μου. Με δεδομένο το άλλο βίτσιο μου να παίζω με φλατς και κατα προτίμηση την σολ ατύλιχτη, τουλάχιστον πριν ένα χρόνο (γειά σου Νικόλα) είχα βάλει τις daddario chromes ECG25 flat wound μια θέση πιό πάνω με μια 010 στην μι. Οπότε το σετ ήταν 10 12 16 24 32 42. Σήμερα είπα να κάνω ένα τεράστιο άλμα. Εβαλα τις ECG23 και πλέον το σετ είναι 8 10 14 20 28 38. Πρέπει να είναι το μοναδικό στον κόσμο 8-38 φλατ με ατύλιχτη σολ. Εχω βγάλει ήδη ένα ελατήριο από το τρέμολο και ίσως βγάλω κι άλλο και μείνω με 2 γιατί τώρα έχει λιγοστέψει η διαδρομή προς τα πίσω. Δεν έχω πειράξει τίποτα άλλο. Και για την ώρα είναι ...γουαου.
    0 βαθμοί
  25. 0 βαθμοί
  26. Στη μι δε θέλει καν δάκτυλα. Τη φυσάς...
    0 βαθμοί
  27. χαχ, η αλήθεια είναι ότι έχω αλλάξει πολύ λίγες φορές και ακόμα λιγότερες έχω παρατηρήσει διαφορά στον ήχο. Από την άλλη δεν χρησιμοποιώ πετάλια οπότε κάτι πρέπει να αντισταθμίζει αυτό!!
    0 βαθμοί
  28. Έχω αγοράσει τρεις ηλεκτρικές. Πλην της μιας που ήταν μάλλον παρορμητική αγορά, οι άλλες δύο με ενδιέφεραν πολύ. Συνεπώς και των δύο οι μαγνήτες και τα λοιπά ηλεκτρικά πετάχτηκαν ανενδοίαστα. Όμως (big fuckin' όμως) αυτοί που αλλάχτηκαν ήταν στη δική μου περίπτωση μέτριοι ή και κακοί μαγνήτες σε χαμηλής ή μεσαίας κατηγορίας όργανα. Αν ποτέ θα έχω τη δυνατότητα να αγοράσω μια κιθάρα επιπέδου, ελπίζω πως η συζήτηση θα αρχίσει από άλλη βάση (δε θα μου κακόπεφτε ?) Οπότε ψήφισα Αλλαγή ?
    0 βαθμοί
  29. Αν η κιθάρα έρθει με μαγνήτες που μου κάνουν εκεινη την στιγμη, δεν τους αλλάζω (π.χ. 57RI με 57/62, για 13 συναπτά χρόνια εμειναν ως είχαν). Αν δεν μου κάνουν, τους αλλάζω (π.χ. MIJ/CIJ 68Ris με Texas Specials, εφυγαν τα σετς με την μια και μπηκαν CS69, ή πριν απο 2 χρόνια που συνειδητοποιησα οτι δεν έχω σχεση πλεον με single coil voicings, έφυγαν και αυτοι). Ξερω, ξέρω, duh? Το ίδιο και με τα wirings, αλλάζουν και τα γουστα και οι ανάγκες κοκ. Αν ήταν να αγοραζα όργανα με βάση τους μαγνήτες και όχι με προτεραιότητα το playability και το functionality (και τα δύο με τα δικά μου standards προφανώς) αντί για 3 κιθάρες θα έπρεπε να έχω καμιά 10αριά σε βάθος χρόνου 30 ετών, χωρίς κανέναν σοβαρό λόγο. Το οτι αλλάζουν τα γούστα/θελω δεν σημαίνει οτι θα πουλήσω όργανα τα οποια με καλύπτουν κατα τα άλλα για να αγοράσω νέα μονο και μόνο για τους μαγνήτες ούτε και να έχω μισό δωμάτιο απο όργανα τα οποία σπάνια θα αγγίζω (εδω 3 κιθάρες έχω και νιώθω και άσχημα γιατι ουσιαστικά μονο μία ακουμπάω). Και όπως πάντα, YMMV ΥΓ1: δεν ψήφισα γιατι δεν με κάλυπτε καμία από τις 2 επιλογές ΥΓ2: ναι, η αναζήτηση μαγνητών είναι μεγάλο rabbit hole, ευτυχισμένοι αυτοι που παιρνουν όργανο που τους ικανοποιούν οι μαγνήτες από την πρώτη στιγμή μεχρι και το τέλος.
    0 βαθμοί
  30. Χαιρετώ τη παρέα με "νέο" έργο. Πιανιστικό έργο για έξι χέρια σε ένα πιάνο, γραμμένο κατόπιν παραγγελίας για το Pythia Trio (Μυρτώ Ακρίβου, Ηρώ Μενέγου, Θάλεια Παπαδοπούλου), το οποίο ναι μεν γράφτηκε το 2020 αλλά, λόγω των μέτρων covid κλπ, μόνο φέτος κατάφερε να παιχτεί ζωντανά στο Ωδείο Αθηνών (εξού και το "νέο" παραπάνω). Το πρόγραμμα περιελάμβανε αμιγώς νέες συνθέσεις που ανέθεσε το τρίο στους συνθέτες: Νίκη Κρασάκη, Σταμάτης Πασόπουλος, Μιχαλής Παρασκάκης, Νικόλας Τζώρτζης, Άντης Σκορδής, Ανθή Δαμβουνέλη, Γιώργος Μουρκούσης. Σας παραθέτω και το κείμενο που συνοδεύει το έργο μου: Το έργο Proximal πραγματεύεται την αιώνια διαμάχη με το χρόνο. Τη μάταιη προσπάθεια του ανθρώπου να εξουσιάσει, και τελικά να καταλύσει, αυτή τη δύναμη οδηγώντας τον ίδιο σε μια ατέρμονη κίνηση της οποίας γίνεται δέσμιος. Οι εκτελεστές, τα μουσικά υλικά αλλά και το ίδιο το μουσικό όργανο, τοποθετούνται πίσω από το πρίσμα ενός διαστηματικού concept με σκοπό να αποκτήσουν μια σχέση αλληλεπίδρασης και παλμικότητας που θα τα οδηγήσει στην ολότητα. Αναλυτικότατες πληροφορίες για το προτζεκτ των κοριτσιών θα διαβάσετε εδώ. Το ηχητικό που ανεβάζω εδώ δεν είναι live αλλά γραμμένο μέσω VST (το Grand Rhapsody της waves αν δε κάνω λάθος) με επιπλέον κάποιους ηχογραφημένους ήχους (χτυπήματα, τσίμπημα χορδής μέσα στο πιάνο, παίξιμο με τρίχα δοξαριού κλπ) που δεν μπόρεσα να έχω αλλιώς. Αναμένω σχόλιά σας υγ: το εικαστικό έργο που συνοδεύει το κομμάτι στο soundcloud το έχει φιλοτεχνηθεί η αδελφή μου Αθηνά Μουρκούση.
    0 βαθμοί
  31. ρε τι πιο "αρκετά πιο επιθετικός"; Εγώ ούτε αμυντικός μπροστά σε αυτή τη μπουλντόζα (θεέ μου, το κατεδαφίζει το πιάνο!)
    0 βαθμοί
  32. βασικά δεν είμαι υπέρ των αλλαγών. Αλλά επειδή οι περισσότερες (ακόμα) κιθάρες μου είναι στην budget κατηγορία αγοράζονται με άμεσο στόχο την αλλαγή μαγνητών σαν πρώτη κίνηση, διότι ως γνωστόν το 95% του ήχου μιας κιθάρας είναι οι μαγνήτες (και η θέση τους στην κιθάρα)
    0 βαθμοί
  33. Θέλω από τότε που μετακόμισα να γράψω ένα EP με ambient αισθητική. Το concept υπάρχει για το τι και πώς, αλλά δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα. Το τελευταίο διάστημα κάνω κάτι σαν μουσικό διαλογισμό, κάθομαι μπροστά στο DAW, γράφω 2-3 λούπες και μετά ηχογραφώ διάφορων ειδών automation μέσω του midi keyboard. Κάτι τέτοιο είναι και το παρακάτω δίλεπτο. Έχω χρησιμοποιήσει της Παναγιάς τα μάτια, οπότε ας μείνουμε στα βασικά που είναι Eventide Blackhole, Valhalla Shimmer, Soundtoys Echoboy και ο star του track, Portal by Output. Η φωτογραφία είναι generated από AI, όπως θα είναι το μελλοντικό artwork για το EP. Ambient.mp3
    0 βαθμοί
  34. @blue σε ευχαριστώ πολύ για τα σημεία που επισημάνεις, συμφωνώ με την οπτική σου, αλλά ας τα πάρουμε και 1-1. Συμφωνώ για το shimmer και το reverse, τα έχουν κάνει όλοι λίγο-πολύ, αλλά δεν προσπαθώ να ανακαλύψω τον τροχό. Μακάρι να μπορούσα παρ'όλα αυτά! Το shimmer προσπαθώ να το κρατάω σε ένα minimum επίπεδο, ως ear candy κυρίως, αλλά πάντα ξεφεύγω λίγο εν τέλει. 1) Συμφωνώ απολύτως και είναι ένας από τους λόγους που δεν πολυποστάρω κομμάτια. Προτιμώ να τα παρουσιάσω όλα μαζί σαν ολοκληρωμένο έργο με πλήρες context, απλά τώρα ήθελα το feedback που μου δώσατε, για να προχωρήσω με το όλο εγχείρημα. Θεωρώ ότι θα βγάζει πολύ περισσότερο "νόημα" μαζί με τα υπόλοιπα. 2) Η δομή υπήρχε από πριν ως ένα βαθμό, ήθελα να πάρω μια ιδέα (εν προκειμένω ένα απλό i-VII-III-VI), να βγάλω 2-3 λούπες με διαφορετικά picking patterns και πάνω σε αυτά να βάλω το automation. Θέλω πολύ να ψαχτώ με τις δυνατότητες που δίνει το freeze, ίσως είναι μια καλή αφορμή. 3) Τελικά αυτό κατέληξα να κάνω, ηχογράφησα μερικά takes με live automation μέσω του Portal, κράτησα αυτά που μου βγάζανε περισσότερο νόημα και προσπάθησα να τα φέρω στα μέτρα του arrangement που ήθελα με το μολύβι, αλλά δεν είμαι ακόμα proficient με την όλη διαδικασία.
    0 βαθμοί
  35. Έχουν γίνει πολλά τέτοια αλλά αυτό είναι το καλύτερο που έχω δει, γρήγορο και μεθοδικό.
    0 βαθμοί
  36. Είναι δύσκολο,να ξεφύγω,τώρα, που το ξέρω. Σίγουρα, θα με παρέπεμπε και σ'αυτό. Αγωνία-Έπαρση-Ματαιοδοξία.
    0 βαθμοί
  37. Νομίζω δεν μπορώ να ψηφίσω καμία απ’ τις 2 επιλογές. Στην 1 και μοναδική κιθάρα που πήρα πριν αρκετά χρόνια άλλαξα 2 σετ καθώς γενικά δεν ήξερα τι ήθελα και ακολουθούσα το trend της εποχής. Σίγουρα θα έπρεπε να δώσω περισσότερο χρόνο στους στοκ. Αν έπαιρνα ξανά κιθάρα που θα ήταν και πιο συνειδητοποιημένη αγορά, θα το σκεφτόμουν πολύ περισσότερο για να κάνω την οποιαδήποτε αλλαγή γενικά.
    0 βαθμοί
  38. Καλησπέρα σε όλους. Μετά από πολύ κόπο ολοκλήρωσα ένα κομμάτι όπου προσπαθώ να μπερδέψω μια ελληνικού χαρακτήρα μελωδία με πιο ambient και world ηχοχρώματα. Η αλήθεια είναι ότι ενορχηστρωτικά μου αφήνει ένα κενό το οποίο δυστυχώς δεν μπορώ να εντοπίσω. Όπως και να έχει σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ακρόαση.
    0 βαθμοί
  39. Ενα κομμάτι που ξεκίνησα να γράφω πριν κάμποσους μήνες και το είχα σταματήσει λόγω απουσίας στίχων (δεν ήθελα να το κάνω ορχηστρικό). Την παράσταση έσωσε ο αγαπητός, και πάντα πρόθυμος, Πάνος @PAL, που μου έγραψε στίχους κομμένους ραμμένους για το κομμάτι αυτό. SPIDER GAME You keep wrapping me in silk threads, pouring venom into my veins. When the day gets to night and the sun stops shining. like a spider you get place. As I am for you the perfect victim, I get attacked by several ways. But when you 'll stop I will start and the roles will change, you will be my late night game. Come and get me, lets show tonight from what we are made. Come and get me, lets play together your spider game. Now you are hiding behind your secrets and you have no more talk to say. When the day gets to night and the sun stops shining, like a spider you get your place. Come and get me, lets show tonight from what we are made. Come and get me, lets play together your spider game.
    0 βαθμοί
  40. Καλημέρα kpeyos... σε ευχαριστώ πολύ. Όσο αφορά το βάθος προσπάθησα να προσομοιώσω ένα church environment να ακουστεί η φωνή σαν ψαλμωδία. Ίσως να μην τα κατάφερα... θα ακούσω όπως και να έχει τις προτάσεις σου μήπως μου δώσουν καμιά ιδέα. Για το δεύτερο σκέλος των παρατηρήσεων συμφωνώ... αυτή η μελωδία όμως μου έκατσε στην αρχή και μετά μου ήταν δύσκολο να την απλώσω. Ευχαριστώ πάρα πολύ. Μουσική δική μου και στίχοι εκτός από το στιχάκι 'Ν΄ άψω μια λαμπάδα να ανάψω ένα κερί' που το πήρα από ένα παραδοσιακό κρητικό μοιρολόι. Ναι εννοείται να κλέψεις ότι θέλεις.
    0 βαθμοί
  41. 0 βαθμοί
  42. Τίποτα το ιδιαίτερο αν και η παραγωγή και φωνή ήταν καλές. Και παίδες, προσέξτε λίγο τους στίχους.
    0 βαθμοί
  43. Εδώ είναι αρκετά πιο "επιθετικός" βέβαια, αλλά μια ιδέα την παίρνεις.
    0 βαθμοί
  44. αυτό, εδώ, φαίνεται να το έχεις βάλει μπρος και μπράβο. Πολύ του γούστου μου και να το συνεχίσεις. ο πειραματισμός είναι το ήμισυ του παντός! Έτσι θα βρεις το δρόμο για αυτό που αναζητάς αλλά και θα ξεσκαρταρεις αυτά που θα κρίνεις ότι δε θα χρειαστείς μαζί σου. Οπότε μη σταματήσεις να το κάνεις αυτό. Εννοείται να το συνεχίσεις! (ακόμα και στα πλαίσια του πειραματισμού/διαλογισμού)
    0 βαθμοί
  45. πρέπει να στρώσανε τα πράγματα εκεί στη χώρα της χάουντα
    0 βαθμοί
  46. Συμφωνώ απολύτως. Αν είναι να πάμε για ξεφτίλα, να πάμε μέχρι κόκαλο. Αυτό μια χαρά ήταν.? (Έχω το δάχτυλο στο κουμπί, το 90% των πρότζεκτ μου είναι για κλωτσές, στειλιάρι και ψόγο. Shitposting, αλλά με μουσική)
    0 βαθμοί
  47. σημασία εχει ότι είσαι παραγωγικός
    0 βαθμοί
  48. Λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει διαφορά, πέρα απο το feel σκληρότητας (κι αυτό το συζητάμε, εφ' όσον αφορά εφελκυσμό ελατηρίου με διαφορά τεντώματος ενάμισι χιλιοστού έκαστο). Πιθανόν κάτι άλλο έχει συμβεί στο όργανο μέσα από όλη τη διαδικασία η οποία "μάσκαρε" την πραγματική αιτία. Ακόμη και να επηρέαζε, αυτό θα ειχε συμβεί σε όλες τις θέσεις. Με άλλα λόγια, βάλτε παράλληλα ή βάλτε τριγωνικά, ό,τι εξυπηρετεί το οπτικό (και κατ' επέκταση ηχητικό ocd σας). Δεν υπάρχει λάθος για μένα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...