Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. geka

    geka

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      899


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      7492


  4. Flotzen

    Flotzen

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      358


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/05/22 σε Αναρτήσεις

  1. Κακά τα ψέματα, no Frusci=no peppers
    3 βαθμοί
  2. Πλάκα μας κάνεις βρε Πανόριε...; Αυτό είναι πολύ καλό! Βάλε κάνα πεντάλεπτο σόλο ακουστικής (σαν αυτό που έχεις στην αρχή) στο τέλος για να γίνει τέλειο!!
    2 βαθμοί
  3. Σκληρή κριτική δεν θέλεις? Τώρα θα δεις. Μόνο αυτό έχω να πω. Αν είχα μπαρ, σε προσλάμβανα οπωσδήποτε (θέλεις δεν θέλεις) για κιθάρα - φωνή. Και ξέρεις γιατί? Γιατί αφ' ενός είσαι αξιοπρεπέστατος, αφ' ετέρου .... το πουλάς καλύτερα από όσο το έχεις. Δεν χρειάζεται τίποτε άλλο για να φεύγουν τα ποτά σαν ζεστά ψωμάκια. Edit: Μην μου πεις ότι η κιθάρα είναι η line 6 .... θα τρελαθώ.
    1 βαθμός
  4. Αυτο ηταν πολυ αξιοπρεπες για να παρουμε το θαρος οι υπολοιποι ν βαλουμε κτ εξευτελιστικο?
    1 βαθμός
  5. 16 Η καμπίνα σκοτώνει, ξαναλέω. Απ' τον κατασκευαστή ερχόταν με Celestion/Bad Cat Vintage 30's. Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε αυτό το συνδυασμό. Ένας φίλος με πολύ "παράξενο" αυτί νόμιζε ότι έπαιζα stereo την πρώτη φορά που την άκουσε. Το γεμίζει απίστευτα το δωμάτιο. Αυτή τη μάζωξη που κάνουν οι Αθηναίοι noizάδες πρέπει να την κάνουμε διήμερη για να γίνεται η δουλειά και για μας τους παραόξω. Να μαζευόμαστε να παίζουμε, μετά να ξεφτιλιζόμαστε στις μπύρες, να πίνουμε ένα καφέ το επόμενο πρωί (βαθύ μεσημέρι) και να μετά να χαιρετιόμαστε και να γυρνάμε στα χωριά μας.
    1 βαθμός
  6. Ναι μεν, αλλά και το One Hot Minute με τον Dave Navarro ήταν πολύ ωραίος δίσκος. Βέβαια ίσως το λέω γιατί μου αρέσουν πολύ και οι Jane's Addiction.
    1 βαθμός
  7. Οχι. Τα eq ηταν πριμα 5 μεσαια 4 μπασα 4. Η κιθαρα ηταν sh tele. Το bright switch περισσοτερο σε καθαρα μ αρεσει Συνηθως δε παιζω με σπασμενο τον ενισχυτη , αλλα ειναι πολυ ωραιος οταν σπαει και καθαριζει πολυ καλα
    1 βαθμός
  8. Kαλησπέρα. Action σε γενικές γραμμές, ορίζεται ως η απόσταση μεταξύ του κάτω μέρους της χορδής και της κορυφής των τάστων, και αποτελεί μέρος της έννοιας playability στο όργανο. Low action δεν σημαίνει απαραίτητα καλό playability, ούτε και high action κακό. Όλα εξαρτώνται από πολλαπλούς παράγοντες, αντικειμενικούς και υποκειμενικούς. Αντικειμενικός παράγων του action, είναι η κατάσταση των τάστων, η ευθεία του μανικιού, το ύψος του nut, η ελαστικότητα του μανικιού (παράγοντας μη παραμετροποιήσιμος), το ύψος των μαγνητών (στις ηλεκτρικές), και φυσικά το radius των τάστων (λέω τάστων γιατί πολλές φορές διαφέρει απ' ότι το radius της ταστιέρας). Υποκειμενικοί παράγοντες έχουν να κάνουν με το είδος μουσικής η οποία εκτελείται στο όργανο, με τον τρόπο παιξίματος του κιθαρίστα (και fretting και picking hand), και τις τυχόν ανοχές και επίπεδο συμβιβασμού του σε fret buzz. Aς δούμε τους αντικειμενικούς παράγοντες και τι απαιτείται για να πετύχουμε low action. Nut: To ύψος των αυλακιών του nut παίζει μεγάλο ρόλο και μια απειροελάχιστη απόκλιση, μπορεί να μεταφράζεται σε ικανή απόκλιση στο 12ο τάστο. Σε διαμορφώσιμα nut αυτό μπορεί να ρυθμιστεί, αλλά σε fixed καταστάσεις (όπως πχ locking nuts) όπου υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην καμπύλη του τάστου/ταστιέρας και στην-από κατασκευής-καμπύλη του nut, αυτό είναι αδύνατο. Θα πρέπει να γίνει αντικατάστασή του με το κατάλληλο, για το radius της ταστιέρας, nut. Tάστα/ταστιέρα: Η ταστιέρα πρέπει να μην έχει τυχόν στρεβλώσεις και φυσικά τα τάστα να είναι ευθυγραμμισμένα (fret level/dress). Στη διάρκεια της ζωής ενός οργάνου, αυτά είναι μεταβαλλόμενα ( φθορά από παίξιμο, χαλάρωση τάστων, μετατοπίσεις λόγω περιβάλλοντος ). Radius ταστιέρας/τάστων: Ένας από τους βασικότερους παράγοντες επίτευξης low action, καθώς, για καθαρά γεωμετρικούς λόγους, μια ταστιέρα με μικρό radius/μεγάλη καμπύλη είναι λογικό να έχει fret out (σβήσιμο/πνίξιμο νότας) από το 10/12ο τάστο κι έπειτα. Ο λόγος που ανέφερα radius τάστων κι όχι ταστιέρας, αρχικά, είναι ότι πολλές φορές αυτό διαφέρει από όργανο σε όργανο, μετά από το εργοστασιακό fret dress, γι' αυτό και πολλές φορές σε -φαινομενικά ίδιες ταστιέρες- μπορεί να επιτευχθεί χαμηλότερο action σε κάποιες, ενώ σε κάποιες άλλες, όχι. Ακανόνιστη δόνηση χορδής οργάνου: Συμβαίνει όταν οι μαγνήτες (κυρίως ο neck) βρίσκονται πολύ κοντά στη χορδή. Συμβαίνει επίσης και πολλές φορές, όταν όλο το σύστημα δόνησης της χορδής δημιουργεί στρεβλώσεις στην ομαλή κίνηση της χορδής λόγω πχ. υπερβολικής ή μη ομαλής ελαστικότητας του μανικιού. Σπάνιο μεν αλλά συμβαίνει σε όργανα με τέλειο fret dress και απόλυτα ρυθμισμένο, να εξακολουθούν να έχουν προβλήματα με fret buzzes χωρίς προφανή αιτία. Μπαίνοντας σε πιο πρακτικό επίπεδο, ας πάρουμε ως case study, ένα όργανο με ταστιέρα 7,25" radius. Γεωμετρικά, είναι αδύνατο να πάρουμε action χαμηλότερο των 1,9-2mm (Ε καντίνι, 12ο τάστο) χωρίς να έχουμε πνίξιμο νότας σε bends τόνου μετά το 10ο τάστο. Υποκειμενικά όμως, αν το όργανο χρησιμοποιείται πχ. μόνο για jazz παιξίματα χωρίς bends, το να χαμηλώσουμε το action, είναι απόλυτα εφικτό. Όσο ανεβαίνουμε σε radius, τόσο πιο εύκολο είναι να χαμηλώσουμε το action χωρίς να έχουμε fret out, αλλά πάντα με αυξανόμενο επίπεδο fret buzz. Eνδεικτικά, σε μια ταστιέρα 9,5" radius μπορούμε να έχουμε από 1,5-1,6mm το χαμηλότερο, σε 12" από 1,2-1,3mm, σε ταστιέρες από 14" και πάνω, από 1-1,1mm το χαμηλότερο. Κάτω από 1mm action σε όργανο, είναι ανέφικτο, ανεξαρτήτως radius. Eκεί αποκτούμε πραγματικά πρόβλημα fret buzz. Όλες οι μετρήσεις αφορούν την Ε καντίνι. Η Ε μπάσσα κυμαίνεται συνήθως στο +0,1 με +0,5 από την Ε καντίνι. Σε κάθε περίπτωση, πέραν του καλού στησίματος αλλά και περιορισμών του οργάνου, είναι θέμα πειραματισμού και εμπειριών το πόσο χαμηλά ή ψηλά θα "κάτσει" στο χέρι το action. Επαναλαμβάνω: low action δε σημαίνει απαραίτητα και καλό playability. Kαλό playability είναι να μπορεί το όργανο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, το στυλ και τις δυναμικές παιξίματος, αλλά και τις ιδιοτροπίες του κάθε μουσικού χωριστά.
    1 βαθμός
  9. Ελα τελευταιο poll ,το υποσχομαι ? Me: 3 strat ,2 Fender (1991 plus,1993 am std) & μια custom made 5 tele ,3 Fender (8502,AO 70s custom,AO 60s thinline), 1 custom made, 1 partscaster thinline 1 YAMAHA SA1200S (335 style) (αλλα φευγει) 1 Cruscianelly Elite του 1964 1 Gretsch White Falcon DC 1 Jazzmaster (custom made on the way...)
    0 βαθμοί
  10. Λέω εδώ να βάζουμε ότι φτιάχνουμε που ξέρουμε ότι σηκώνει καζούρα, εξευτελισμό και πραγματικά σκληρή κριτική. Δε χαρίζουμε και δε μας ενδιαφέρουν οι ευγένειες. Roast me όπως λένε και στο χωριό μου. Ξεκινάω με ένα κομμάτι του Rodrigo Amarante και νομίζω ότι το σηκώνει έτσι όπως το εκτέλεσα. Έχετε δει το Narcos ; Ωραία σειρά, δε γνωρίζω Ισπανικά, τραγουδάω ότι διαβάζω ? Αν είμαι σε λάθος μέρος παρακαλώ να με διορθώσετε κύριε αντμίν. tuyo.mp3
    0 βαθμοί
  11. 1)Fender Stratocaster 2000 Mexican με fender custom shop Fat 50s neck και middle και GAS gas and them bridge 2)Prs SE SANTANA με toneriders P90 neck και GAS Gastation Bridge
    0 βαθμοί
  12. 0 βαθμοί
  13. Συμφωνώ απολύτως. Αν είναι να πάμε για ξεφτίλα, να πάμε μέχρι κόκαλο. Αυτό μια χαρά ήταν.? (Έχω το δάχτυλο στο κουμπί, το 90% των πρότζεκτ μου είναι για κλωτσές, στειλιάρι και ψόγο. Shitposting, αλλά με μουσική)
    0 βαθμοί
  14. Ανδρέα, η συζήτηση αφορά εσένα και τη δουλειά σου. Όλοι οι υπόλοιποι σπαμάρουμε, εσύ όχι. Και μακάρι να βλέπουμε πιο συχνά κατασκευαστές και τεχνικούς, να συμμετέχουν και να μας λύνουν απορίες, όπως κάνεις εσύ.
    0 βαθμοί
  15. Mε το που πάτησα στο κινητό μου να διαβάσω το θέμα για τον Frusciante....άνοιξε αυτόματα και ο κομπρεσορας στην πεταλιερα!!!!!
    0 βαθμοί
  16. Ωρε,αν έμενα πουθενά Τρίκαλα, θα έβαζα εγώ τα τσίπουρα και τις κιθάρες. Τώρα μόνο τσικουδιές με τα ελτά μπορώ να στέλνω....
    0 βαθμοί
  17. 0 βαθμοί
  18. Ανάσταση μετά από 2 χρόνια μιας και έσκασε το πρώτο καινούργιο κομμάτι με τον Frusciante πάλι. Μου θυμίζει τραγούδι από stadium arcadium. Δεν με ξετρελαίνει, αλλά δεν βαριέσαι τουλάχιστον θα ακούγεται κι ένα κιθαροσολο στα mainstream ραδιόφωνα. Ελλάδα στο τουρ τους δεν έχουν τελικά, όπως είχε ανακοινωθεί προ covid.
    0 βαθμοί
  19. 1. Strat Alleycat relics/Florance pups 2. Thinline custom Tele/OC Duff-Teisco pups 3. Yamaki 1977 LP standard/original pups 4. Vagabond Korina LP/Nick Silver pups 5. Stigma custom by G.Zotos/original pups 6. Pinecaster Tele custom/Danocaster-Budz pups 7. Tele build in progress/Florance pups 8. Harmony H-162 mid 50s acoustic 9. OOO acoustic by P.Lambis και διαφορα προτζεκτ σε κομματια, σώματα. μπράτσα, μαγνήτες, cigar boxes, parlor και ένα τάβλι διασκορπισμένα σε αναμονή. Πιο πολύ ενδιαφέρον θα είχε να σας έλεγα τι κιθάρες είχα! ??
    0 βαθμοί
  20. Δείτε στο παρακάτω link πως κατασκευάζουν τις ηλεκτροακουστικές κιθάρες Crafter στην Κορέα! Σίγουρα ξέρουν τι κάνουν κι έχει ενδιαφέρον να δεί κάποιος πόσα εξειδικευμένα και πανάκριβα εργαλεία χρησιμοποιούν!! Ταχύτητα κατασκευής επίσης σε άλλο level.. Θα ήθελα κάποια στιγμή, έτσι από περιέργεια να έδινα στην Martin να μοντάρει μια κιθάρα με τα ξύλα της Crafter και στην Crafter με τα ξύλα της Martin, έτσι για να ακούσουμε τις διαφορές και να δούμε επιτέλους τι μετράει πιο πολύ! Τα κσύλα ή η κατασκευή???
    0 βαθμοί
  21. Οσο εχω διαβασει, η επιλογη των 2-4-8 ωμ απο τη φεντερ ηταν καθαρα τι μεγαφωνα υπηρχαν διαθεσιμα στο εργοστασιο η στους προμηθευτες (jensen, oxford, cts). Δεν ηταν θεμα "ακουστικό".
    0 βαθμοί
  22. Όσο μπορούσα κι έβρισκα μου άρεσε πάρα πολύ το σετ 11-50 pure nickel John Pearse. Γενικά τα pure nickel τα αγαπάω...Rotosound, Fender κλπ. Ένα σετ που επίσης το βρήκα πολύ ενδιαφέρον είναι το steel της Duesenberg, όσες φορές το χρησιμοποίησα μου άρεσε ιδιαίτερα. Για τα μέτρα μου ιδανικό gauge σετ είναι: 11-15-18-30-40-50 Συνήθως όμως βάζω τα φθηνά και εύκολα προσβάσιμα Ernie Ball.
    0 βαθμοί
  23. Με μισο χιλιοστο μαλλον η συζητηση φευγει απ το θεμα action σε ταστιερα και παει σε action σε touchscreen ;D
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...