Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1827


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/15/22 σε όλα

  1. Άλλο το παλιό, ακουστικο,όργανο και άλλο το παλιό ξύλο. Και όχι δεν έχουν ΟΛΑ τα παλιά όργανα πιο πλούσιο ήχο, υπάρχουν και παλιά όργανα με φτωχό ήχο όπως και ολοκαίνουρια που σκίζουν. Γενικά μιλώντας μην την...πολυψυριζεις τη μαϊμού :) Πάρε μια αξιοπρεπή κιθάρα και ΠΑΙΖΕ ,όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μονα τους :)
    2 βαθμοί
  2. Μια χαρά είναι για διαμέρισμα ο blues junior IV. Εγώ τον έχω και δε μου έχει κάνει ποτέ παράπονο ο υπερπαράξενος γείτονας που έχει ακοή σόναρ που πιάνει πολυπλεύρως 4 διαμερίσματα και τις δονήσεις τους. Ο ενισχυτής έχει καταπληκτικό ήχο και αποδίδει ωραιότατα και σε χαμηλές εντάσεις ενώ είναι και αρκετά φορητός ώστε να τον μεταφέρεις από δωμάτιο σε δωμάτιο με ευκολία, αν χρειαστεί. Μόνη μου ένσταση είναι ότι δεν τον χρειάζεσαι. Δηλαδή θα δώσεις τσάμπα (αρκετά) χρήματα για έναν ενισχυτή του οποίου θα χρησιμοποιείς το 1% της απόδοσης. Φυσικά αν δε σε πειράζει αυτό, εγώ μαζί σου.
    1 βαθμός
  3. εγω θα πω ότι 15 βατ λάμπα έστω και με attenuator σε κρεββατοκάμαρα μπορεί να είναι και αιτία διαζυγίου. Εκτός αν ο όρος κρεββατοκάμαρα χρησιμοποιείται με την έννοια σπιτικού δωματίου
    1 βαθμός
  4. Παίζεις με καθαρό ήχο ή με βρώμικο? Αν παίζεις με βρώμικο, τον παίρνεις από τον ενισχυτή ή θα χρησιμοποιείς πετάλια? Γενικότερα, είναι ακατάλληλος για σπίτι. Πολλά βατ, και θα πρέπει να τον έχεις σε ένταση που δεν αποδίδει. Εάν βάλεις πετάλια, θα πάρεις βρώμικο ήχο, καλύτερο από τρανζίστορ, αλλά μπορείς να βρεις άλλες λαμπάτες λύσεις πιο καλές για σπίτι.
    1 βαθμός
  5. Επαναλαμβάνω: το laminated wood ΔΕΝ είναι πλαστικοποιημενο ξύλο. Όταν κολλάμε ένα ΦΥΛΟ ξύλου πάνω σε ένα άλλο ουσιαστικά κάνουμε lamination. Ο λόγος που χρησιμοποιείται είναι κυρίως η δραματικά μεγαλύτερη αντοχή, ειδικά στο σκεύρωμα σε σχέση με το μασίφ. Σκέψου λοιπόν ότι ΟΛΑ τα μπράτσα ΟΛΩΝ των κιθαρών στον κόσμο είναι laminated μια και έχουν ξεχωριστή ταστιέρα κολλημένη πάνω στο υπόλοιπο μπράτσο, με εξαίρεση τα one piece maple των Fender φυσικά. Επίσης, με ελάχιστες εξαιρέσεις ΟΛΑ τα ντραμς από laminated ξυλο φτιάχνονται . ΚΑΝΕΝΑΣ κατασκευαστής κιθάρας δεν χρησιμοποιεί "φυσικά στεγνωμενα" ξύλα εδώ και 100 χρόνια. Όλα τα ξύλα είναι kiln dried,ακόμα και αυτά που καις στο τζάκι :)
    1 βαθμός
  6. Το laminate ΔΕΝ είναι πλαστικοποιημενο ξύλο.
    1 βαθμός
  7. Με την συζήτηση για ένα phaser προχτες αρπαξα την ευκαιρία να σας δείξω τα πρώτα μου πετάλια και να αναφερθούμε στην ιστορία της ΕΗ και του απίστευτου Mike Matthews. Γεννημένος το 1941 ήταν επιχειρηματίας από τα 6 του. Ψάρευε μπάλες μέσα στους υπονόμους και τις πουλούσε. Αργότερα πήγαινε στα γήπεδα του γκολφ και μάζευε τα μπαλάκια που έβγαιναν έξω από το γήπεδο. Μουσικός και οργανίστας, έπαιξε και περιόδεψε με τους Isley brothers, γνώρισε τον Hendrix, πήρε πτυχία στα ηλεκτρονικά και στις επιχειρήσεις. Ήταν εκεί όταν άρχισε να φτιάχνει κλώνους του maestro fuzz και έφτιαξε το πρώτο του πετάλι το LPB1 που ήταν το πρώτο OD booster. Αργότερα έφτιαξε το big muff για τον Hendrix που ....όλοι το έπαιξαν. Ετσι ξεκίνησε την εταιρεία του και τα πετάλια του κατάκλυσαν την Αμερική και όλο τον κόσμο. Χτυπημένος από τα συνδικαλιστικά χρεωκόπησε στην δεκαετία του 80. Φυσικά δεν το έβαλε κάτω. Πήγε στη Ρωσσία και αγόρασε ένα παλιό εργοστάσιο λυχνιών. Ετσι γεννήθηκαν οι λάμπες EH. Τα κυκλώματα και η ρώσσικη μαφία τον έκαναν κάποια χρόνια αργότερα να πουλήσει το εργοστάσιο, αλλά εκμεταλλευόμενος την μανία των μουσικών για vintage πετάλια αναβίωσε την ΕΗ ξανά. Σήμερα στα 81 είναι ακόμα όρθιος με ένα τεράστιο πούρο και ...σκέφτεται business συνέχεια σαν να μην έχει αύριο. Αγόρασα το πρώτο μου ΕΗ, το treble booster - screaming tree από ένα μαγαζάκι πίσω από την Ομόνοια το 1977 για 750 δραχμές. Είχα δει τον Ντάνη Τραγόπουλο όταν πρωτοφτιάξαμε τους a priori να χρησιμοποιεί το LPB1 και είχα εντυπωσιαστεί. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία περίπτωση να μπουστάρεις ξαφνικά τα πρίμα. Συντομα του έκανα και μοντίφα true bypass! Σε επόμενη κάθοδο λίγο μετά στην Αθήνα πήρα το Small Stone για 3500 ή 4500 δραχμές. Το ιστορικό phaser πολύ πριν ο,τιδήποτε άλλο, ήταν το μοναδικό στη Θεσσαλονίκη και για πολλά χρόνια ο ήχος μου είχε την υπογραφή phaser, treble boost και FBT wah wah. Τεράστιο κουτί, λαμαρινόβιδες για να αλλάξεις μπαταρία, λαμαρίνες που έκοβαν χέρια αλλά κράτησε όλα αυτά τα χρόνια και πάει για 50ετία. Αργότερα ερωτεύτηκα τα MXR, αλλά δεν ψώνισα όσο ήμουν δραστήριος, μετά πήρα ένα boss od1 που το έπαιξα σε μια συναυλία και μετά το χάρισα στον κουνιάδο μου. Πάντα ήθελα και ένα memory man και ένα electric mistress, που ίσως ψωνίσω για νοσταλγικούς και μόνο λόγους. Ελπίζω να σας κάνω ένα βιντεάκι μια μέρα. Πιό κάτω ο παππούς και η ιστορία του https://www.ehx.com/about/
    0 βαθμοί
  8. Αυτό ειναι ενα κομμάτι για corporate χρήση, Διαφημίσεις, επαγγελματικές παρουσιάσεις κτλ. Βέβαια, ως δημιουργός του, μπορεί να είχα τέτοιες προθέσεις αλλά τα πράγματα ξέφυγαν στην πορεία και το κομμάτι στην άποψη μου στάθηκε ανάμεσα στο corporate και στο pop. Ήθελα να το μοιραστώ με την παρέα σας. GEAR CUBASE 11 ABSOLUTE 5 BBCSO core
    0 βαθμοί
  9. Πριν 2 μέρες έκλεισαν 4 χρόνια από τον θάνατο του Τζιμάκου...
    0 βαθμοί
  10. Έχω απαντήσει παραπάνω σε όλα αυτά τα ερωτήματα φίλε μου (δεν το λέω με ύφος μη με παρεξηγήσεις). 1) Στο τελευταίο μου σχόλιο: Όχι μόνο με καθαρό ήχο, θέλω να έχω όλες τις επιλογές. Ως τώρα είχα digital amp (boss katana 100 MKII) όπου είχε όλες τις επιλογές on board οπότε δεν είχα δουλέψει με πετάλια. Αλλά δεν έχω πρόβλημα να δουλέψω με αυτά αν χρειαστεί. 2) Στο αρχικό μου σχόλιο στη πρώτη πρώτη πρόταση ξεκαθαρίζω ότι παίζω αποκλειστικά στο σπίτι και πουθενά αλλού. Τώρα για μελλοντικά να προσθέσω ότι δε με βλέπω να παίζω σε κάποιο live.
    0 βαθμοί
  11. Γενικα τα laminates ειναι ολιγον παρεξηγημενα. Laminate εχεις οταν κολλας πολλαπλα λεπτα φυλλα ξυλου μεταξυ τους, με τα νερα τους να κινουνται σε αντιθετες κατευθυνσεις. Μπορει να εχεις μονο 2 στρωσεις, μπορει να εχεις 3 (το πιο συνηθες, εχεις δυο εξωτερικα τρομερα λεπτα στρωματα "πολυτιμου" ξυλου οπως rosewood, mahogany και το εσωτερικο στρωμα ειναι ο,τι να'ναι), μπορει και πολυ περισσοτερες (βλεπε HPL High Pressure Laminates) ή και στη χειροτερη των περιπτωσεων κοντρα πλακε με πριονιδι. Ο κυριος λογος που γινεται ειναι το κοστος - ειναι πολυ μα πολυ πιο φτηνο να εχεις ενα μεγαλο κομματι laminate rosewood (πχ) οπου μονο οι 2 εξωτερικες, πολυ λεπτες φλυδες ξυλου ειναι απο rosewood και τα εσωτερικα στρωματα απο πολλαπλα κομματια αλλου ξυλου (πχ poplar, birch) παρα ενα μασιφ κομματι rosewood. Δε σε νοιαζουν μεγεθη, ροζοι, χιλια δυο αλλα. Η οικονομια υλικων ειναι μακραν ο κυριος λογος που βλεπεις laminates σε σχεδον καθε οργανο στις πιο χαμηλες κατηγοριες τιμης και τρομερα σπανια σε ακριβα οργανα. Απο κατασκευαστικη αποψη τωρα, ενα κομματι laminate θα ειναι κατα κανονα πολυ πιο stiff απ'οτι ενα αντιστοιχου παχους μασιφ ξυλο. Το αποτελεσμα ειναι οτι οπως σου ειπε ο SF ειναι πολυ πιο ανθεκτικο σε σκευρωματα, σπασιματα, ρωγμες κλπ. Ειναι επισης ομως και περισσοτερο αδρανες, και οχι ο,τι καλυτερο για την ακουστικη συμπεριφορα του οργανου. Μιας και το καπακι της κιθαρας ειναι τρομερα πιο "σημαντικο" στο συνολικο ηχο του οργανου απ'οτι τα πλαινα και η πλατη, συχνα ο συμβιβασμος μασιφ καπακιου και laminate πλαινων και πλατης βγαζει παρα πολυ νοημα οταν θελουμε να κρατησουμε το κοστος σε λογικα επιπεδα. Aπο εκει και περα, υπαρχουν και περιπτωσεις οπου το laminate χρησιμοποιειται ασχετως κοστους συγκεκριμενα λογω των ιδιοτητων του (ακουστικα και κατασκευαστικα). Στις ακουστικες κιθαρες ειναι σχετικα σπανιο, αλλα υπαρχουν παραδειγματα. Πχ υπαρχουν κατασκευαστες που θεωρουν οτι τα πλαινα της κιθαρας πρεπει να ειναι οσο το δυνατον πιο αδρανη/stiff γινεται, οποτε και βλεπεις laminates στα οργανα τους. Συχνα αυτα τα laminates ειναι ουσιαστικα ενα "κανονικου" παχους κομματι μασιφ ξυλου με ενα λεπτο στρωμα ενισχυσης απο μεσα. Οι Ramirez κλασσικες πχ απο το '80 εχουν συχνα "lined" rosewood sides, φτιαγμενες ουσιαστικα απο μασιφ rosewood με μια λεπτη στρωση cypress στο εσωτερικο για extra stiffness, οπως και αρκετες αλλες πλεον. Oι Smallman εχουν παρομοια κατασκευη στην πλατη τους, ωστε σε συνδυασμο με το ελαφρυ curve να εχει αρκετο structural strength ωστε να μην χρειαζονται braces. Και μιλαμε για οργανα τωρα που κοστιζουν ανω των 20.000$*. Ενα αλλο ενδιαφερον παραδειγμα ειναι και η Gibson Tal Farlow, η οποια εχει 17'' σωμα και 25.5'' scale (και τιμη) οπως η L5 (που ειναι παραδοσιακα μασιφ carved spruce top και μασιφ maple back n sides) αλλα ειναι fully laminate throughout, οπως οι ES-175 ακριβως επειδη θελανε ενα υβριδιο με τον ογκο και χαρακτηρα μιας full-sized archtop οπως η L5 αλλα και με το κομπρεσσαρισμα και το feedback resistance που εχουν τα laminated jazz οργανα οπως οι ES. Εν τελει το βασικο ομως ειναι αυτο Γιατι ωραιο το ακαδημαικο μπλα μπλα (ειμαι φαν ισως καταλαβες) αλλα εν τελει ολα αυτα ειναι δευτερευουσας σημασιας, βρες εσυ κατι που να σου μιλαει και να καλυπτει τις δημιουργικες αναγκες σου και μη σκας για spec sheets. *Funnily enough ιδια κατασκευη εχει ενα παλιο φτηνο ρεμπετοκιθαρο που εχω στην κατοχη μου, arched back απο μαονι σε σχεδον κανονικο παχος με μια λεπτη στρωση καποιου πιο λευκου ξυλου (birch? maple?) στο εσωτερικο.
    0 βαθμοί
  12. Ξεσηκωτικό το four on the floor ρυθμικό μοτίβο, ωραία η εξέλιξη το κομματιού προς τελική κορύφωση. Πολύ καλή και η παραγωγή.
    0 βαθμοί
  13. καινουργιο κιθαρωνη απο ριχαρδο. τη πιο φθηνη πηρα jacky jackson 85ε! σας την παρουσιαζω, και οπως παντα χαιρετω τη παρεα!!!
    0 βαθμοί
  14. Ούτε και εγώ είχα ιδέα, αλλά εάν καιγεσαι να βάλεις το νέο σετ μαγνητών, και δεν θες να πληρώνεις 50ευρα σε μαστόρους, τότε μαθαίνεις γρήγορα...
    0 βαθμοί
  15. Ξέρουμε να κολλάμε; Αυτό το βίντεο έχει όλα τα βασικά που πρέπει να γνωρίζει κάθε κιθαρίστας για ν' αλλάξει ή να διορθώσει τα ηλεκτρικά της κιθάρας.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...