Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/10/22 σε όλα
-
Σε ποιες περιπτωσεις χρειαζεται ενισχυση η ακουστικη κιθαρα και η φωνη στο σπιτι? Εμενα με ακουει ολη η πολυκατοικια και χωρις ενισχυση Κοιταζω μηπως πρεπει να βαλω μονωση3 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Και αν σου τη βαρέσει και θελήσεις να την πουλήσεις, θα πιάσει τα ίδια με τη Frankie;1 βαθμός
-
Το ενα θεμα συζητησης μπορει να ειναι η ιδιοκατασκευη μιας ρεπλικα της frankenstrat (οπου μπορεις να θεσεις μονος σου το υψος του μπατζετ και αναλογα την ποιοτητας της κιθαρας) και αλλο το θεμα συζητησης ειναι αν αξιζει η συγκεκριμενη Evh Frankie τα 1400. Αν θελεις να τη φτιαξεις μονος σου ΟΚ, συμφωνω να δωσεις οσο λιγοτερα χρηματα (οπως εκανε αλλωστε και ο ιδιος ο EVH) κοβωντας απο οπου μπορεις, πχ parts φτηνα αλλα καλα, πχ μεταχειρισμενα ή noname. Αλλα στο μαστορα για να φτιαξεις μια κιθαρα, θα δωσεις τα ιδια χρηματα για εργασια, ειτε φτιαξεις μια κιθαρα που τα υλικα θα κοστισουν 1000€, ειτε θα κοστισουν 100€. Και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ειναι ευκαταφρόνητο το ποσο της αμοιβης του μαστορα για τετοια δουλεια με βαψιματα κλπ. (γιατι εθεσες και το θεμα "μερακλης" μαστορας και σιγουρα ο μερακλης δεν θα βαψει με spray ή ακομα κι αν το κανει - γιατι ετσι το εκανε και ο EVH - θα θελει την τεχνη του για να μοιαζει και η τεχνη πληρωνεται κι αυτη αδρα, οχι μονο τα υλικα. Μεσα στην τεχνη ειναι και τα κοψιματα, η συναρμολογηση, τα ηλεκτρικα κλπ) Συμφερει πχ να δωσεις 500€ σε μαστορα και να εχεις μια κιθαρα με υλικα που κοστιζουν 300€? Συνολο 800€ και η κιθαρα ουσιαστικα σαν οργανο να αξιζει 300€? Ή να δωσεις 500€ για εργασια και 1000€ για υλικα, συνολο 1500€ και να εχεις μια κιθαρα που αξιζει για 1000€? Και εδω ερχονται οι συγκρισεις. Η Α κιθαρα των 300€ (800€ συνολο) θα ειναι καλυτερη απο την Frankie των 1400€? (δυσκολο) H Β κιθαρα των 1000 (1500€ συνολο) θα ειναι καλυτερη απο την Frankie των 1400€? (παιζεται, και καλυτερη και χειροτερη) . Δεν νομιζω οτι θα ειχε κανενα προβλημα καποιος που δεν παιζει σε VH cover band να παιζει με αυτο το στησιμο κιθαρας. Ειναι μια κανονικη κιθαρα που ειτε σου κανει ο ηχος της και την παιρνεις και παιζεις, ειτε δεν σου κανει. Σε καποιον μπορει ευκολοτατα να μην κανει μια κιθαρα με κανονικο pickguard και κανονικα ηλεκτρικα. Εγω την ειχα για λιγο καιρο και ηταν μια χαρα. Δεν μου ελειπε κατι. Μου ελειπε η ταχυτητα και ευκολια στην αλλαγη χορδων. Αλλα αυτο μου ελειπε και απο αλλες κιθαρες μου, με κανονικους μαγνητες και ηλεκτρικα, που ειχαν floyd rose Οπως μου ελειπαν και οι θεσεις 2-4 του πενταθεσιου της strat, αλλα αυτο μου ελειπε και στις αλλες κιθαρες με διπλους μαγνητες. Γιατι οσο και να σπλιταρεις τους διπλους, ηχο τετοιο δεν βγαζεις. Γιαυτο και κατηργησα το σπλιτ στις κιθαρες με διπλους και οταν θελω τετοιο ηχο, παιζω με strat με μονους. .1 βαθμός
-
Το σώμα είναι Jumbo, ίσως γι' αυτό. Μήπως να δοκίμαζες άλλου τύπου σώμα (πχ dreadnought, ή concert)?1 βαθμός
-
Πιστεύω ότι είναι πολύ φιλόδοξο, αλλά δεν στέκεται τόσο ψηλά όσο θα μπορούσε. Στα τραγουδιστικά μέρη λείπουν πλάτες (δεν φτάνουν οι φωνές, μην σου πω ότι γίνονται και κουραστικές γιατί είναι συνέχεια εκεί). Τα "τύμπανα" επίσης θέλουν δουλίτσα, έχει δίκιο ο Φώτης, παραείναι busy εκεί που δεν χρειάζεται. Κατά την γνώμη μου θέλει σύνθια (και άλλα όργανα), και αρκετή προσπάθεια ακόμα στην ενορχήστρωση. Αλλά έχει πολλές δυνατότητες (στο είδος του) αν και δεν είμαι ο καταλληλότερος να το πω αυτό.1 βαθμός
-
Τρελη εμπνευση ειχες παλι παιχταρα μου!!!Δε μου λες τα Pitch Shift Delays με τι τα εφτιαξες?1 βαθμός
-
Ωραίο είναι, αν και μου φαίνεται λίγο "μονοδιάστατο", χωρίς ιδιαίτερη εξέλιξη δηλαδή (και ηχητικά). Το όλο παιχνίδι γίνεται στην ενορχήστρωση νομίζω. Μωρέ γ@μεις, αλλά δεν με ενόχλησε καθόλου.1 βαθμός
-
Γνώμες μου και μόνο γνώμες μου.... Αρχίζω από τα κρουστά που είναι πολύ busy, απλοποίησε τα. Συνεχίζω με το ρεφραίν που, στα αυτιά μου, είναι πολύ "αδύναμο" μελωδικά σε συνέχεια του κουπλέ. Χαμήλωσε την χορωδία στην μίξη... Πολύ ωραία κουπλέ, φωνή και τέλειο ράπισμα....? Σου πάει η ραπ-χιπ χοπ... να περιμένουμε κάτι πάνω σε αυτό το είδος;1 βαθμός
-
Ο Eno δεν αναφέρεται στον τρόπο αναπαραγωγής αλλά στα μέσα παραγωγής. Με λίγα λόγια, το που θα ακούσεις τη μουσική της Βέμπο (Spotify, YouTube, βινύλιο ή κασέτα) δεν είναι το θέμα. Το θέμα είναι ότι όσο και αν τα μέσα ηχογράφησης ήταν τότε χαμηλής ποιότητας αυτό σήμερα είναι μέρος του συνόλου και όχι ατέλεια.1 βαθμός
-
Από τα λίγα που καταλαβαίνω (χαζός γαρ), αυτό που λέει ο Eno, είναι ότι εξ' ορισμού κανένα μέσο δεν μπορεί να αποτυπώσει απόλυτα την πραγματικότητα, ειδικά όταν αυτή "ξεφεύγει από τον έλεγχο", είναι δηλαδή όσο το δυνατόν ακραία και υπερβολική, ανθρώπινη και μη εύκολα μετρήσιμη και καλουπώσιμη. Έτσι όλα τα μέσα όταν πρωτοβγαίνουν δέχονται κάποια κριτική σχετικά με το πόσο καλά αποτυπώνουν αυτή την πραγματικότητα, η οποία κριτική, όταν τα μέσα αυτά ξεπεραστούν, συνεχίζει να τα ακολουθεί με τον μανδύα ενός αγαπημένου πλέον χαρακτηριστικού τους.1 βαθμός
-
Ο κάθε ένας υλικός φορέας, με τα όποια artifacts του , σηματοδοτεί μια εποχή. Τη χρονική στιγμή που θα βγει - εισαχθεί στην αγορά , λογικό να κριθεί μα άλλα κριτήρια από αυτά που θα τον κρίνουν ιστορικά. Στην ιστορική ανασκόπηση του το μέσον παίρνει πόντους ......νοσταλγίας, αναμνήσεων κ.ο.κ.1 βαθμός
-
εγώ θα πρότεινα να πάρεις όποιον Marshall θέλεις και μετά να κοιτάξεις εδώ: https://www.thomann.de/gb/attenuators.html1 βαθμός
-
Με την συζήτηση για ένα phaser προχτες αρπαξα την ευκαιρία να σας δείξω τα πρώτα μου πετάλια και να αναφερθούμε στην ιστορία της ΕΗ και του απίστευτου Mike Matthews. Γεννημένος το 1941 ήταν επιχειρηματίας από τα 6 του. Ψάρευε μπάλες μέσα στους υπονόμους και τις πουλούσε. Αργότερα πήγαινε στα γήπεδα του γκολφ και μάζευε τα μπαλάκια που έβγαιναν έξω από το γήπεδο. Μουσικός και οργανίστας, έπαιξε και περιόδεψε με τους Isley brothers, γνώρισε τον Hendrix, πήρε πτυχία στα ηλεκτρονικά και στις επιχειρήσεις. Ήταν εκεί όταν άρχισε να φτιάχνει κλώνους του maestro fuzz και έφτιαξε το πρώτο του πετάλι το LPB1 που ήταν το πρώτο OD booster. Αργότερα έφτιαξε το big muff για τον Hendrix που ....όλοι το έπαιξαν. Ετσι ξεκίνησε την εταιρεία του και τα πετάλια του κατάκλυσαν την Αμερική και όλο τον κόσμο. Χτυπημένος από τα συνδικαλιστικά χρεωκόπησε στην δεκαετία του 80. Φυσικά δεν το έβαλε κάτω. Πήγε στη Ρωσσία και αγόρασε ένα παλιό εργοστάσιο λυχνιών. Ετσι γεννήθηκαν οι λάμπες EH. Τα κυκλώματα και η ρώσσικη μαφία τον έκαναν κάποια χρόνια αργότερα να πουλήσει το εργοστάσιο, αλλά εκμεταλλευόμενος την μανία των μουσικών για vintage πετάλια αναβίωσε την ΕΗ ξανά. Σήμερα στα 81 είναι ακόμα όρθιος με ένα τεράστιο πούρο και ...σκέφτεται business συνέχεια σαν να μην έχει αύριο. Αγόρασα το πρώτο μου ΕΗ, το treble booster - screaming tree από ένα μαγαζάκι πίσω από την Ομόνοια το 1977 για 750 δραχμές. Είχα δει τον Ντάνη Τραγόπουλο όταν πρωτοφτιάξαμε τους a priori να χρησιμοποιεί το LPB1 και είχα εντυπωσιαστεί. Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία περίπτωση να μπουστάρεις ξαφνικά τα πρίμα. Συντομα του έκανα και μοντίφα true bypass! Σε επόμενη κάθοδο λίγο μετά στην Αθήνα πήρα το Small Stone για 3500 ή 4500 δραχμές. Το ιστορικό phaser πολύ πριν ο,τιδήποτε άλλο, ήταν το μοναδικό στη Θεσσαλονίκη και για πολλά χρόνια ο ήχος μου είχε την υπογραφή phaser, treble boost και FBT wah wah. Τεράστιο κουτί, λαμαρινόβιδες για να αλλάξεις μπαταρία, λαμαρίνες που έκοβαν χέρια αλλά κράτησε όλα αυτά τα χρόνια και πάει για 50ετία. Αργότερα ερωτεύτηκα τα MXR, αλλά δεν ψώνισα όσο ήμουν δραστήριος, μετά πήρα ένα boss od1 που το έπαιξα σε μια συναυλία και μετά το χάρισα στον κουνιάδο μου. Πάντα ήθελα και ένα memory man και ένα electric mistress, που ίσως ψωνίσω για νοσταλγικούς και μόνο λόγους. Ελπίζω να σας κάνω ένα βιντεάκι μια μέρα. Πιό κάτω ο παππούς και η ιστορία του https://www.ehx.com/about/0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Hello! Ανεβάζω ένα κομμάτι που ξεκίνησα κάποιους μήνες, στη συνέχεια άφησα και ξανάπιασα. Είχε ξεκινήσει ως ιδέα στο πιάνο και "ντύθηκε" τελικά με διάφορα virtual instruments, κυρίως strings. Φυσικά και ακόμα θέλω να διορθώσω πράγματα αλλά νομίζω είναι καλό σημείο να σταματήσω και να προχωρήσω στο επόμενο. Τα στοιχεία που έπαιζα στο μυαλό μου στο συγκεκριμένο ήταν να γράψω κάτι Ελληνικό, κινηματογραφικό και το να είναι τόσο ανατολίτικο όσο και δυτικό. Ο τίτλος κάπως άσχετος, αλλά είχα δει την ταινία εκείνη την περίοδο και επειδή έχω μια δυσκολία στο να ονομάζω τα πράγματα δεν το σκέφτηκα παραπάνω :p Αν θέλετε να πείτε μια γνώμη, πείτε το όπως το σκέφτεστε: μόνο καλό θα μου κάνει!0 βαθμοί
-
Αντιμετωπίζω τα πονήματά σου περισσότερο ως θεατρικο-ποιητικο-μουσικά, παρά ως αμιγώς μουσικά. Και αυτό που κάνεις, το κάνεις πολύ καλά. Πάρα πολύ καλά.0 βαθμοί
-
Η μαγεία των Spitfire Chamber Strings είναι στο συνδιασμό του δωματίου και στο μικρό μέγεθος παικτών. Έχον πετύχει ένα πολύ χαρακτηριστικό ήχο με μοναδικό texture. Με το reverb που έχεις βάλει έχει χαθεί όλο αυτό και ακούγεται πιο "μεγάλο" ενώ είναι ένα VST που έχει ηχογραφηθεί με στόχο το ακριβώς αντίθετο. Το να "φτιάξεις" το δικό σου εικονικό δωμάτιο είναι σωστή σκέψη, αλλά προϋποθέτει να έχεις όσο πιο ωμό ήχο γίνεται, όπως πχ το LA Scoring Strings. Σε άλλα vst όπως στα περισσότερα Spitfire, αρκεί να αφήσεις μόνο το πρώτο κοντινό μικρόφωνο και να κλείσεις τα υπόλοιπα. Αν αφήσεις τα υπόλοιπα, παίρνεις πολύ από τον ήχο του δωματίου, συνεπώς το έξτρα reverb θα κάνει λίγο (έως πολύ) χάος, και είναι πολύ δύσκολο να το ελέγξεις. Ως έχει, τα έγχορδα ensemble είναι "μεγάλα", το solo βιολί ακούγεται σαν να παίζει μόνο του στο μπάνιο, και έχει σχετικά ίδιο ήχο με το πιάνο, και τα κρουστά είναι τόσο κοντά που ακούγονται φουλ συνθετικά. Κατ' εμέ, ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστείς μια τέτοια περίπτωση είναι να προσπαθείς να τα παίρνεις ένα ένα και να τα ταιριάζεις σιγά σιγά πριν βάλεις οποιοδήποτε τρελό εφέ (εκτός αν μιλάμε για sound design). Όταν νιώθεις ότι δε μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω, τότε βάζεις τα έξτρα plug-ins, σιγά-σιγά, ένα-ένα. Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο, και σίγουρα θα περιμένω να ακούσω και τα επόμενα με χαρά!0 βαθμοί
-
Σαν σύνθεση μου αρέσει, έχει πολλά σημεία με πολύ ενδιαφέρον. Τα τύμπανα / κρουστά στο τέλος ακούγονται αρκετά παράταιρα σε σχέση με τα υπόλοιπα όργανα. Περιμένω να ακούσω με ενδιαφέρον τα επόμενα σου0 βαθμοί
-
Εμένα μου άρεσε πολύ αυτό που άκουσα, χωρίς να είμαι γνώστης, άρχισα πολύ πρόσφατα να ασχολούμαι με το σπορ. Όντως το τελευταίο μέρος με τα percussions έχει θέματα. Πολύ χρήσιμα τα σχόλια του @Alex Raptakis όπως πάντα. Τα κρατάω για όταν έρθει και η δική μου ώρα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ενδιαφέρουσα σύνθεση. Υπάρχουν όμως πολλά θεματικά που δεν οδηγούν κάπου. Θα κρατούσα το πρώτο θέμα και θα έπαιζα γύρω του μέχρι και το τέλος. Όμως είναι τώρα, μου φαίνεται ότι μέσα σε 3 λεπτά έχει πάρα πολλή πληροφορία. Για παράδειγμα, το ελληνικό στοιχείο στο τέλος φαίνεται πολύ ξένο και απρόοπτο. Το κύριο πρόβλημα βέβαια να είναι το τι VST έχεις διαλέξει. Το κάθε όργανο που χρησιμοποιείς (σαν "μάρκα" VST, όχι σαν είδος οργάνου) είναι πολύ διαφορετικό με όλα τα υπόλοιπα. Αυτό σημαίνει ότι έχει ηχογραφηθεί με διαφορετικό τρόπο, σε διαφορετικά δωμάτια, και το αποτέλεσμα που βγαίνει είναι αρκετά... ψεύτικο, καθώς στην πραγματικότητα είναι αδύνατο να ακούσεις τόσα διαφορετικά "δωμάτια" ταυτόχρονα. Έρχονται και στο τέλος τα κρουστά που ακούγονται σαν Generic Midi και χάνεται όλη η μαγεία. Επίσης το μπάσο μου βγάζει πολύ μπάσο... Στο συγκεκριμένο κομμάτι θα χρησιμοποιούσα κάτι σε Chamber Strings, μικρή ορχήστρα ή κουαρτέτο. Θα ταίριαζε πολύ, θα έδενε καλύτερα και δα έβγαζε περισσότερο "νόημα" για αυτό που θες να περάσεις, κατά τη δική μου γνώμη πάντα.0 βαθμοί
-
Ναι τον έχω δοκιμάσει ενδελεχώς και τον έχω χρησιμοποιήσει σε μαθήματα, πρόβες και live !! Μιλώ για τον Bugera AC60. Τον συστήνω ανεπιφύλακτα και νομίζω στην τιμή του δεν υπάρχει κάτι που να τα κάνει όλα τόσο καλά! Μάλιστα έχω πάρει δύο...0 βαθμοί
-
Λόγω του αδύναμου ρεφρεν ήμουν έτοιμος να μη το ανεβάσω. Ούτε εμένα με ικανοποιεί 100%. Φώτη έχεις δίκιο και για τα τύμπανα, σε κάποιο σημεία ακούγεται σαν φορτωμένο remix. Ραπ - Χιπ Χοπ δεν είναι η μουσική που προτιμώ να ακούω και να γράφω αλλά κατά καιρούς μου έρχονται διάφορα :) Μπορεί ? Σε ευχαριστώ πολύ Φώτη! Γιώργο αν είναι να ξανασυνεργαστούμε, τραγουδάω μέχρι και όπερα? Το pitch μεταβάλλεται γιατί πείραξα το tempo στα συγκεκριμένα σημεία. Το ανακάλυψα τυχαία και μπορεί και να το παράκανα και λίγο μέσα στο κομμάτι. Για τα Delays / echos στις συγκεκριμένες λέξεις: Απομόνωσα τις λέξεις αυτές, τις τράβηξα σε ξεχωριστό track και έβαλα στο συγκεκριμένο track πολύ delay Σε ευχαριστώ πολύ Πάνο! Στράτο έχεις δίκιο σε όλα. Οι πλάτες που δημιουργήθηκαν με τα φωνητικά έχουν μείνει πολύ μέσα στο κομμάτι. Προσπάθησα στο ρεφρεν να δημιουργήσω κίνηση με το kickstart vst αλλά με όλα τα όργανα τα εφε και τα τυμπανα μέσα, τα φωνητικά εξακολουθούν να ακούγονται στατικά με αποτέλεσμα να κουράζουν. Τα τύμπανα είναι too much. Προσπάθησα να μην φορτώσω το κομμάτι με synth αλλά όμως ομελέτα χωρίς αυγά δεν γίνεται. Θα έπρεπε να κάνω δοκιμές. Το είδος προσφέρεται. Σε ευχαριστώ πολύ Στράτο!0 βαθμοί
-
Όταν ξεκίνησα να το γράφω είχα στο μυαλό μου να το κάνω χορωδιακό, με φωνές αντί για όργανα από την αρχή μέχρι το τέλος. Τελικά όμως μου βγήκε αλλιώς :) Πιο pop με όργανα, εφέ και 808's. Σαν να μην έφτανε αυτό, ραπάρω κιόλας :) Άγραφοι Νόμοι (Verse1) Πες μου για εκείνο το ψέμα που πάντα θα δένει χρόνους και λόγια που σβήσαν για Άγραφους Νόμους (Chorus) Δεν σε κατηγορώ για ότι μου συμβαίνει μονάχα φταίω εγώ που έζησα σ' αυτό. Δεν σε κατηγορώ, σαν ήχος πάντα μένει η λέξη σε "μισώ" που έραψε στα χείλη το κενό... (Verse2) Πες μου για εκείνο το βλέμμα που πάντα θα μένει μόνο. Να σβήνει τα λόγια στο άδικο ψέμα (Bridge) Πες μου ένα ψέμα να μην έχει επιπτώσεις, ποτέ μου δεν με νοιάξαν της καρδιάς οι εντυπώσεις. Και τώρα που παλεύω τη ζωή μου να γυρίσω ένα, δύο , τρία, πίσω Καίω λογική και προκαταλήψεις Δεν είναι ώρα τώρα για να κάνω επαναλήψεις. Του Άγραφους τους Νόμους ποτέ μας δεν ξεχνάμε ένα, δύο, τρία, πάμε.0 βαθμοί
-
“Whatever you now find weird, ugly, uncomfortable and nasty about a new medium will surely become its signature. CD distortion, the jitteriness of digital video, the crap sound of 8-bit - all of these will be cherished and emulated as soon as they can be avoided. It’s the sound of failure: so much modern art is the sound of things going out of control, of a medium pushing to its limits and breaking apart. The distorted guitar sound is the sound of something too loud for the medium supposed to carry it. The blues singer with the cracked voice is the sound of an emotional cry too powerful for the throat that releases it. The excitement of grainy film, of bleached-out black and white, is the excitement of witnessing events too momentous for the medium assigned to record them.” A Year with Swollen Appendices Originally published: September 5, 1996 Brian Eno. Μετάφραση google, «Οτιδήποτε τώρα βρίσκετε περίεργο, άσχημο, άβολο και δυσάρεστο σε ένα νέο μέσο, σίγουρα θα γίνει η υπογραφή του. Η παραμόρφωση του CD, η ταραχή του ψηφιακού βίντεο, ο χάλια ήχος των 8 bit - όλα αυτά θα αγαπηθούν και θα εξομοιωθούν μόλις μπορέσουν να αποφευχθούν. Είναι ο ήχος της αποτυχίας: τόσο πολύ η μοντέρνα τέχνη είναι ο ήχος των πραγμάτων που ξεφεύγουν από τον έλεγχο, ενός μέσου που φτάνει στα όριά του και διαλύεται. Ο παραμορφωμένος ήχος της κιθάρας είναι ο ήχος από κάτι πολύ δυνατό για το μέσο που υποτίθεται ότι μπορεί να το μεταφέρει. Η τραγουδίστρια των μπλουζ με τη ραγισμένη φωνή είναι ο ήχος μιας συναισθηματικής κραυγής πολύ δυνατής για τον λαιμό που την απελευθερώνει. Ο ενθουσιασμός του κοκκώδους φιλμ, του ξεθοριασμένου ασπρόμαυρου, είναι ο ενθουσιασμός της παρακολούθησης γεγονότων πολύ σημαντικών για το μέσο που έχει ανατεθεί να τα καταγράψει».0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
https://www.musicland.gr/enischytes-akoustikon-organon/bugera-ac60?gclid=CjwKCAiArOqOBhBmEiwAsgeLmQgQyzrnLkUv4YcxJTVyIr-1c1SJS7On8IL0gN6Qs9Iga3zmYA2WHxoCDSUQAvD_BwE Με γειά!!!0 βαθμοί
-
Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη, έχω παρακολουθήσει κάποια reviews στο YouTube και ακούω μια "βραχνάδα" στον ήχο της, και στα μπάσα ενώ υπάρχει όγκος δεν ακούω αυτόν τον κρυστάλλινο ήχο που πιστεύω πρέπει να έχει μια ακουστικη κιθαρα.. Ίσως όταν είμαι εγώ ο παίκτης και όχι ο ακροατής να ακούσω κάτι άλλο από αυτό που προσπαθώ να περιγράψω Fusiongtr σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες με το " θέμα μου" Θα καταθέσω την άποψή μου όταν αποκτήσω άποψη.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχει τα υπέρ του και τα κατά του το να είναι "μονοδιάστατο". Ανάμεσα σε αυτά είναι και το χαμηλό ρίσκο να μη "δέσει" το γλυκό. Δεν υπάρχει κάποια φοβερή μουσικη και αρμονία. Ένα ντο παίζω σε όλο, και πετάω νότες εδώ και κει. Το παιχνίδι είναι στην αμεσότητα και απλότητα του μηνυματος, καθώς και στον "εντυπωσιακό" τρόπο της μετάδοσης. Και η καλή ενορχήστρωση κάνει τη διαφορά, όπως και το καλό σενάριο. Θα μπορούσα να έχω βάλει πιο έντονες αλλαγές δυναμικής, αλλά δεν το έκανα. Μόνο του με πήγε σε αυτόν τον δρόμο το κομμάτι.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το ότι γ@μώ; Άσε και κουνηθήκαμε για τα καλά πριν 20 λεπτά... τελικά 5,3 στην Φλώρινα0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχει ξαναραπαρει ο Απόστολος σε κομμάτι που φτιαξαμε, πέρσι. Νομίζω το "Ζωή που νοσεί". Έχει και τη χορωδία του μέσα...0 βαθμοί
-
Αυτό που εγώ καταλαβαίνω, είναι ότι λέει ότι το μέσο είναι πολύ "μικρότερο/λιγότερο" από αυτό που πάει να αποτυπώσει.0 βαθμοί
-
Όλο το ζουμί είναι εδω και αναφέρεται σε αυτά που έγιναν ήδη: Οτιδήποτε τώρα βρίσκετε περίεργο, άσχημο, άβολο και δυσάρεστο σε ένα νέο μέσο, σίγουρα θα γίνει η υπογραφή του. CD distortion, το jitter στο digital video, ο κακός ήχος των 8-bit - όλα αυτά θα αγαπηθούν και θα προσομοιωθούν μόλις μπορέσουν να εξαλειφθούν. Είναι ο ήχος της αποτυχίας: πολλή απο τη μοντέρνα τέχνη είναι ο ήχος των πραγμάτων που ξεφεύγουν από τον έλεγχο ενός μέσου που φτάνει στα όριά του και διαλύεται.0 βαθμοί
-
Πόσο σωστή παρατήρηση και απόλυτα αληθινή. " θα αγαπηθούν και θα προσομοιωθούν μόλις μπορέσουν να εξαλειφθούν." Που πα ρε χωρίς τη... θαλπωρή της λάμπας και του βινυλίου; Χωρίς wow & flutter ή χωρίς... ογκώδη 8μπιτα φίλτρα; Οταν δεν έχεις κατανοήσει τον απώτερο στόχο μιας συσκευής, κάνεις τέχνη. Μέγας ο Brian Eno.0 βαθμοί
-
Δε μας είπες αν θέλεις combo ή κεφαλή, οπότε θα κάνω 2 προτάσεις που έχουν και τις 2 επιλογές. Ακριβή-Friedman Mini Dirty Shirley: Για μένα ο Friedman έχει το καλύτερο με διαφορά Master Volume στην αγορά, έχω δοκιμάσει τους περισσότερους ενισχυτές του και όλοι διατηρούν το χαρακτήρα τους ακόμα και στο 0.5. Ναι είναι ακριβοί, αλλά παίρνεις τοπ ενισχυτή. Value For Money-Marshall Studio Vintage SV20: Mini Plexi με wattage από 20 έως 5. Προσωπική γνώμη αυτή, αλλά θεωρώ καλύτερο τον Friedman σε χαμηλές εντάσεις. Γενικά όταν πέφτεις σε εντάσεις δωματίου κάτι χάνεις στους λαμπάτους, αλλά και αυτός στέκεται πολύ καλά. Σημασία έχει βέβαια και η ευαισθησία των speakers που θα χρησιμοποιήσεις. Αν θέλεις ακόμα πιο οικονομική επιλογή, μπορείς να τσεκάρεις τον Marshall Origin, αλλά εφόσον θες να βιώσεις την εμπειρία όπως πρέπει, θα έλεγα να κοιτάξεις λίγο πιο ψηλά.0 βαθμοί
-
Χαιρετώ την παρέα και εύχομαι καλή χρονιά με υγεία για όλους!Ολοκληρώθηκε επιτέλους ένα coverάκι το οποίο έτρεχε απ'τον Αύγουστο και είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να το παραθέτω αυτή τη στιγμή εδώ στο forum. Ένα cover σε κομμάτι από τον πολύ καλό καινούριο δίσκο των Helloween, το πρώτο που ακούσαμε, το SKYFALL. Με το που το άκουσα ήξερα ότι πρέπει να το φτιάξω κάποια στιγμή και αυτή η στιγμή ήρθε! Θυμίζει πολύ το πνεύμα των παλιών Helloween, όπως και μεγάλο μέρος του δίσκου, άλλωστε.Για τα τεχνικά θέματα και για όποιον ενδιαφέρεται:--- Ηχογραφημένο, μιξαρισμένο στο Reaper.--- Masterαρισμένο με T-racks.--- Τα ντραμς είναι ένας συνδιασμός από EZ Drummer 2, Addictive Drums 2 και Perfect Drums--- Μπάσο έχω γράψει με ένα μπάσο της Harley Benton, SHB-1 Ignite Amp και καμπίνα από Amplitube 4.--- Ρυθμικές κιθάρες είναι reamped. Οι 2 κύριες κιθάρες είναι με ένα μονταρισμένο Randall που καταλήγει σε μία 2 X 12 καμπίνα Randall και οι 2 "πίσω" κιθάρες είναι με έναν Orange micro dark τον οποίο τον συνδέω στην λούπα του Randall για να εκμεταλλευτώ το τελικό του στάδιο. Και στις 2 περιπτώσεις ηχογραφώ με Shure SM57 τις αριστερές κιθάρες και με Shure SM58 τις δεξιές. Κάρτα ήχου η Focusrite Scarlett 18i20.Αυτά τα ολίγα. Ελπίζω να σας αρέσει... Περιμένω γνώμες!!! Cheers Pumkins!!! https://www.youtube.com/watch?v=NSCOaru-yyw0 βαθμοί
-
Σ ευχαριστω πολυ!!! Το Flow ειναι Remix ,το original Flow ειναι απο τον πρωτο μου δισκο με τιτλο Empathy(2017) και ειναι solo ακουστικη κιθαρα ,σε αυτη την εκδοχη ενορχηστρωσα και εκανα edit στο κομματι προσθετοντας το σαξοφωνο του Τασου Φωτιου απο την ζωντανη παρουσιαση του δισκου στο The Zoo οπου το ειχαμε παιξει ντουετο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
E , μα φυσικά και ναι. Που βλέπεις το περίεργο; Άνθρωποι είναι και οι Γεωργιανοί απατεώνες, απλά πήραν τον κακό το δρόμο και την εύκολη ζωη, αν σφάλλουν ζητάνε συγνώμη και σου στέλνουν τα κλεμμένα πίσω μαζί με μια δια βίου κάρτα ελευθέρας και στις 1546 ΟΠΕΡΕΣ της Τυφλιδας. Μα που ζεις ?στο 2019? ?0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00