Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 01/07/22 σε Αναρτήσεις
-
ήμουν φαντάρος το 81 όταν τον πήρα σε μια άδεια. Είχα πάθει πλάκα. Από τους πρώτους ψηφιακούς δίσκους το συγκεκριμένο είναι ένας παράξενος συνδυασμός Martino/Rosenwinkel/Metheny1 βαθμός
-
Εγώ να δεις πως αναμένω να την πάρω. Πέρασε και λίίίίγος καιρός απ' όταν την παρήγγειλα. Για να είμαι και δίκαιος, όμως, του ζήτησα πολύ ιδιαίτερα πράγματα. Περισσότερα, όταν με το καλό παραλάβω. Οι μαγνήτες, απ'όσο ξέρω, είναι επιλογή του πελάτη. Ό,τι ζητήσεις βάζει.1 βαθμός
-
Καλησπέρα σας, Με αφορμή το ποστ συμφορουμίτη στο θέμα με το faux binding σε telecaster, ανακάλυψα αυτό το κατάστημα με parts: https://clandestineguitars.com/en/ Άραγε είναι εύκολο να συγκεντρώσουμε κάπου όλα τα ευρωπαϊκά καταστήματα που πουλάνε parts σε ένα topic και να το "καρφιτσώσουμε"; Καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι ενδιαφέρονται για strat/tele αλλά θεωρώ καλό να υπάρχει κατι αντίστοιχο για τους υπόλοιπους τύπους κιθάρας. Στο google βγάζει πάρα πολλά από Αμερική/Κίνα όπου λόγω τελωνείου δεν συμφέρει πια, οπότε μικρότερα ευρωπαϊκά καταστήματα "χάνονται".0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
My dream band, σε όλα τα επίπεδα. Και το απόλυτο όνειρο μου για cover band. Ότι όργανο και να παίζεις είναι εκεί μέσα. Τούτια, μέτρα - αμέτρητα, γκάζια, μελωδίες... για κιθάρες, πλήκτρα, μπάσο, κιθάρα, τύμπανα; Τα πάντα όλα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Διάβασα ολόκληρο το topic με πολύ ενδιαφέρον για να δω αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να υποστηρίξει ότι αξίζει σήμερα να διαθέσει σοβαρά χρήματα και να παιδευτεί με κάποιο workstation. Για μένα η δημιουργία πρέπει να είναι μια γρήγορη υπόθεση. Αν πρέπει να καθίσω μία ώρα είτε για να φτιάξω έναν ήχο είτε για να συγχρονίσω midi clocks είτε για να σετάρω sequencers, η έμπνευση και κυρίως η όρεξη μου έχει πάει περίπατο. Αν βέβαια ήμουν κάποιος 20χρονος επαγγελματίας χωρίς άλλες ιδιαίτερες υποχρεώσεις, μπορεί να το έβλεπα διαφορετικά. Τώρα απλά μου δημιουργεί κούραση κι εκνευρισμό. Πάντως κι εγώ ανά περιόδους θα κάνω μια επανεκτίμηση κόστους/ωφέλους (ή ποιότητας/ευκολίας αν προτιμάτε) και μπορεί να αλλαξω κάποια πράγματα: Πχ έδιωξα το Strymon Mobius. Παρόλες τις ευκολίες που μου προσέφε δε μου άρεσε και πολύ ο ήχος του και μιας που σπάνια θα χρησιμοποιήσω modulation fx, προτιμώ μακράν τα αναλογικά μου εφέ. Kράτησα το Yamaha RY30 γιατί μου φαίνεται πολύ πιο inspiring σε IDM καταστάσεις απ το να κάθομαι να γράφω τετοια beats στο DAW. Αγόρασα ένα Deepmind γιατί τα VST analog emulations δε με εμπνέουν για live πειράγματα του ήχου. Δεν έχω ακόμη μετανοίωσει όμως που έδιωξα όμως τα workstations τα οποία μου φαίνονται obsolete σε σχέση με τις ITB λύσεις, ούτε το FM Synth μιας που το FM8 είναι μακράν καλύτερο κι ευκολότερο, ούτε τα tape echos με τις χίλιες δυο ιδιοτροπίες τους κρατώντας τελικά δύο Eventide H9.0 βαθμοί
-
Γεια χαρά σε όλους και καλή χρονιά! Η δική μου απάντηση στην πολύ καλή ερώτηση είναι ΟΥΤΕ για πλάκα πια σε Workstation. Πλεονεκτήματα υπάρχουν και στους δύο "κόσμους". Για μένα κυρίαρχο είναι η ταχύτητα και η ευκολία. Το editing στον υπολογιστή είναι ΚΛΑΣΕΙΣ γρηγορότερο και ευκολότερο, κάνεις ακριβώς αυτό που θέλεις χωρίς κουμπάκια, μενού και δάχτυλα επάνω σε λιλιπούτιες οθόνες. Δουλεύω χρόνια με 2 οθόνες στο λαπτοπ μου και είμαι σίγουρος ότι δεν μπορώ να πετύχω το αποτέλεσμα που θέλω σε ένα workstation, όσο εξελιγμένο κι αν είναι (πχ Fantom). Όμως θυμάμαι με νοσταλγία (δεν το κρύβω) τις πρώτες μου δημιουργίες πριν από "χιλιάδες" χρόνια σε ένα Roland D20 και μετά σε ένα Korg Μ1.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πάλι αυτός ο απίστευτος τύπος που προτίμησε κάποτε να σπουδάσει κλασσική κιθάρα αντί για jazz κιθάρα (όχι ότι δεν έκανε και μαθήματα jazz κιθάρας βέβαια). Ο λόγος? "Jazz μαθαίνω ακούγοντας τους δίσκους, αλλά η κλασσική μουσική θέλει ειδική εκπαίδευση". Πήρε με άριστα το πτυχίο του, και έκτοτε έχει παίξει με όλους τους jazz τέρατους, πχ Kenny Barron, Brian Blade, Walter Becker, Michael Brecker & Randy Brecker, Ravi Coltrane, Christian McBride, Uri Caine, James Carter, Regina Carter, Ravi Coltrane, Larry Coryell, Eliane Elias, Marcus Miller, Joe Jackson, George Russell, David Sanchez, Bill Evans, Gil Evans Orchestra, Forq, Norah Jones, Jack McDuff, Mingus Big Band, John Patitucci, Chris Potter, Paul Simon, Alex Sipiagin, Phillip Bailey, Kenny Werner, Cassandra Wilson, Lizz Wright, John Zorn.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ένας τύπος έχει ένα μίνι μάρκετ, και έχει μεγαλώσει πια. Αναρωτιέται τι να κάνει, να το πουλήσει, ή να το κρατήσει. Ξαφνικά ακούει μια φωνή από ψηλά να λέει "ΠΟΥΛΑ, ΠΟΥΛΑ". Τρελάθηκε λοιπόν απ' την φωνή και έβαλε πωλητήριο. Την άλλη μέρα μπαίνει ένας μέσα, του λέει "πόσο το δίνεις?", και ξανακούει την φωνή από ψηλά να λέει "50.000". Λέει λοιπόν 50.000, και του λέει ο άλλος "πάρτα, το παίρνω". Αφού το πούλησε, αναρωτιόταν τι να κάνει τα χρήματα, και ακούστηκε πάλι η φωνή "ΚΑΖΙΝΟ". Παίρνει τα 50.000 και πάει στο καζίνο. Μπαίνει μέσα και βλέπει έναν χαμό, δεν ήξερε που να πάει. "ΜΠΛΑΚ-ΤΖΑΚ" ακούει πάλι την φωνή. Πάει στο τραπέζι που έπαιζαν μπλακ τζακ, κάθεται, και του έρχεται 17. Ακούει πάλι την φωνή .... "ΟΛΑ ΜΕΣΑ, ΟΛΑ ΜΕΣΑ". Βάζει και τα 50.000, και ακούει την φωνή "ΤΡΑΒΑ". Τραβάει από 17, και έρχεται 2, έχει 19 τώρα και πάει να πει σταματάω, αλλά ακούει πάλι την φωνή ... "ΤΡΑΒΑ ΠΑΛΙ". Έχει αλλάξει 15 χρώματα ο τύπος, ξανατραβάει και έρχεται πάλι 2, έχει 21 και κερδίζει. Και η φωνή από πάνω "ΡΕ Π@#ΣΤΗ ΚΩΛΟΦΑΡΔΕ....."!!!!!!"0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00