Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6399


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


  3. gutter

    gutter

    Μέλος


    • Βαθμοί

      154

    • Αναρτήσεις

      587


  4. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      194

    • Αναρτήσεις

      1499


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/20/21 σε Αναρτήσεις

  1. Περίεργο. Από τη δική μου εμπειρία, έχω παρατηρήσει ότι πολλές φορές σε μια ακουστική κιθάρα, μετά από μερικά χρόνια, αλλάζει συνήθως προς το καλύτερο έως το πολύ καλύτερο, ο ήχος της. Και το action της, στα χέρια ενός καλου μάστορα, μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά.
    5 βαθμοί
  2. έχει πολύ καιρό (10 χρόνια) που έπαιξα τελευταία live, και ήδη από τότε ήμουν σχεδόν έτοιμος να παίξω DI. Δυστυχώς τα πράγματα στράβωσαν, και όχι μόνο δεν έπαιξα όπως είχα σχεδιάσει, έπαιξα και ξένο setup και χωρίς soundcheck. ΑΝ ΠΟΤΕ ξαναγίνει είμαι πεισμένος όμως. Εδω τα λέει. Το πως και γιατί
    1 βαθμός
  3. Έχω να παίξω μπαρέ, από όταν ο τιτανικός ήταν ακόμα στο ναυπηγείο. Εσείς οι περισσότεροι να κάνετε ότι θέτε ασούμε.
    1 βαθμός
  4. δεν είναι δύσκολο. Ας είχατε και ένα πιάνο και θα σου'λεγα ...
    1 βαθμός
  5. Σας έχω πει στο παρελθόν για την αγαπημένη μου Epiphone. Πρόκειται για ένα jazz box σαν την Gibson ES-175 με όνομα απο κάποιο παλιό, διαφορετικού σχεδιασμού, μοντέλο της Epiphone. Καπάκι maple και πίσω και πλαινά απο μαόνι. Μαόνι και το μπράτσο με rosewood ταστιέρα. H κιθάρα είναι κατασκευασμένη απο την Peerless που έφτιαχνε τις Epiphone εκείνη την εποχή, στην Ν. Κορέα το 1999. Η ποιότητα κατασκευής είναι άψογη, αν εξαιρέσεις το hardware. Τα κλειδιά είναι κινέζικα (και ένα μου έσπασε εύκολα το πλαστικό του) αλλά κάνουν τη δουλειά τους μια χαρά. Έχει έναν Epiphone humbucker, 57CH(G) που βάζουν και στις Les Paul της εταιρίας, που είναι αρκετά θολός ιδιαίτερα σε αυτή την κιθάρα που δεν είναι solid body. Κατα τ' άλλα, ακουστικά παίζει δυνατά σχεδόν σαν dreadnaught ακουστική και έχει το αγαπημένο μου μπράτσο απ' όλες τις κιθάρες μου. Απίστευτα βολικό για τα γούστα μου και με σχεδόν μηδενικό σεταπ εκ μέρους μου. Η κιθάρα αυτή έχει αποκτήσει φανατικό κοινό στους κόλπους της jazz καθως είναι μια φτηνή 175 με μαόνι, όπως φτιαχνόταν για μια πενταετία απο την Gibson, ενώ η τιμή της μεταχειρισμένη πλέον έχει τριπλασιαστεί απο την αρχική της. Αποφάσισα λοιπόν να της βάλω το hardware που της αξίζει χωρίς να αλλάξω την προσωπικότητα της. Σκέφτηκα για έναν SD Seth Lover όπως προτείνουν πολλοί αλλά τα 150 μου φάνηκαν πολλά και επειδή στις άλλες 2 κιθάρες μου έχω Tonerider που εκτιμώ για την πολλή τίμια σχέση τιμής προς απόδοση, παράγγειλα έναν Classic Alnico 2 με χρυσό καπάκι προς 54 ευρώ. Ένα σετ Kluson κλειδιά καθως και ποτενσιόμετρα της προκοπής με τα καπάκια τους. Θα αλλάξω φυσικά και τον πυκνωτή με έναν 0.22 Orange Drop και την καλωδίωση με Fabric cable (υφασμάτινο vintage) για να μειώσω κάθε ίχνος απώλειας στο ελάχιστο. Συνολικά η επένδυση σε υλικό είναι 100 ευρώ, ένα ποσόν που δεν θα κλαίω, ούτε θα προσπαθώ να ψήσω τον όποιο μελλοντικό αγοραστή αν ποτέ αποφασίσω να την πουλήσω, πως έκανα την τρομερή αναβάθμιση και πρέπει να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Και περιμένω τον Αγιο Βασίλη. Ίδωμεν.
    0 βαθμοί
  6. πως μου διέφυγε αυτή η νηματάρα.... για σου ρε διαπλοκή, να και κάτι καλό σήμερα
    0 βαθμοί
  7. Χρησιμοποιουσα με την ιδια λογικη του νηματος σου, παιζοντας με φιλους. μια μινι πεταλιερα που κατεληγε σε πεταλι preamp και μετα το two note cab m απο οπου διαλεγα ψηφιακα…τελικο, καμπινα, μικροφωνα. μετα τη αναρτηση σου λεω … θα πουλησω τα δυο πεταλια και θα αγορασω το strymon. ψαχνοντας στο net διαπιστωσα οτι το two notes cab μπορουσε να αναβαθμιστει δωρεαν σε cab m plus, περιλαμβανοντας ψηφιακο preamp, reverb, noiz gate, tuner, και αλλα πολλα. οποτε η αλυσιδα θα καταληγει μονο στο two notes!!! Με ικανοποιητικη παραμετροποιηση. το preaml,pedal δεν το χρειαζομαι πλεον.
    0 βαθμοί
  8. Σχετικά με το 442, παλαιότερη τοποθέτηση του Sami Amiris.
    0 βαθμοί
  9. Αν παίζαμε ποκα στα 432 hz to φουλ κερδίζει το MEΓΑΧΕΡΤΖ Στο θέμα μας
    0 βαθμοί
  10. έχω ΜΕΓΑΧΕΡΤΖ ΡΟΥΑΓΙΑΛ. Σας τα μάζεψα πάλι?
    0 βαθμοί
  11. Δικαίωμα. Τα 442 σου και άλλα 50 μέσα.
    0 βαθμοί
  12. Σε 431,97 είναι ακόμα καλύτερα. Trust me ?
    0 βαθμοί
  13. Καλά τώρα είναι πσηφιακά, παλιότερα όμως ξέραμε αν το πικάπ ή το κασσετόφωνο έφερνε τισ σωστές στροφές για να έβγαιναν τα 440? Όλα στο περίπου δεν ήταν?
    0 βαθμοί
  14. Ασ' τους αυτούς. Είναι μουσικοί.
    0 βαθμοί
  15. Του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ βρε. Δεν προσέχεις καθόλου μου φαίνεται, είσαι αφηρημένος?
    0 βαθμοί
  16. Του Διακογιάννη?
    0 βαθμοί
  17. Λοιπόν , επειδή το θέμα είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ? και κάποια στιγμή πρέπει να το ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ μπήκα στον κόπο να παίξω κάτι στα γρήγορα. Το ένα το ΞΕΡΕΤΕ? Είναι η διαφορά μεταξύ καρδιάς και σκέψης. Σας παραθέτω την έκδοση των 440 hz αλλά και την έκδοση των 432 hz για να αποδείξω του λόγου το αληθές? Αυτό όμως που δεν ξέρετε είναι τι συμβαίνει άμα βάλεις και τα δύο μαζί να παίζουν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Ακούστε το τρίτο αρχείο για να ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΑ 432 hz. Και ο νοών νοείτω? φυσικά ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΨΗΣ. Πως τα έβγαλε έτσι ρε. ? Λοιπόν το πρώτο είναι στα 440 Το δίπλα είναι στα 432 και το απο κάτω είναι mix. cos_dr 440hz.mp3 cos_dr 432hz.mp3 cosdr 440+432=LALAI 872 hz .mp3
    0 βαθμοί
  18. Μου θύμισες ένα γραπτό στις τουαλέτες της γεωπονικής: Κάτω οι πάνω. "Οι κάτω" Κάτω οι κάτω. "Οι πιο κάτω".
    0 βαθμοί
  19. 0 βαθμοί
  20. να προσθέσω πως κάθε πιανο έχει το δικό του κουρδισμα που ενώ φυσικά "υπακούει" στους κανόνες του συγκερασμένου τονικού συστήματος παράλληλα έχει μικροδιαφορές σε ότι αφορά την ακριβή συχνότητα κάθε νότας....και αυτό συμβαίνει όχι μόνο από πιανο σε πιάνο αλλά και στην έκταση του κάθε πιάνου δημιουργόντας μια συγκεκριμένη τονική καμπύλη (πχ να είναι ελαφρώς πιο χαμηλό στις τρεις τελυταίες οκταβες και πιο ψηλό στις χαμηλές....πχ η χαμηλή λα να είναι 218 και δύο οκταβες πάνω να είναι 885 - υποθετικό το παραδειγμα). και κάτι τέτοιο φυσικά κάνει και κουρδισμα του μια εξαιρετικά πολυπλοκη και απαιτητική διαδικασία που απαιτεί τρομερές γνωσεις και εμπειρία.... ....γενικά το θέμα είναι αποκλειστικά και μόνο για ποπ κορν και χαβαλέ.... τουλάχιστον για όποιον αντιλαμβάνεται την φυσική του ήχου
    0 βαθμοί
  21. Μπορείς να κάνεις μια ηχογράφηση "κατά τα γνωστά" στα 440hz και μετά να την μεταφέρεις ψηφιακά σε όσες συχνότητες θέλεις (π.χ. στα 432 Hz). Αν ο αλγόριθμος μεταφοράς είναι ΟΚ θα ακούγεται τέλεια.. Από τη στιγμή που οι άνθρωποι γενικά δεν έχουν απόλυτο αυτί (perfect pitch) μάλλον τέτοιες διαφορές δεν παίζουν κανέναν απολύτως ρόλο. Αν ακούσεις κάποιον που βλέπει μεγάλη διαφορά ανάμεσα σε 432 Hz και 440Hz, τότε αυτός έχει 100% απόλυτο αυτί.. (υπολογίζονται 1 στους 10.000 ανθρώπους). Συμφωνώ με dimsonic, αν ζητήσεις περίεργο χόρδισμα του αληθινού πιάνου, τότε ή θα σε πλακώσει ο χορδιστής στο ξύλο ή θα ζητήσει τη μάνα του και τον πατέρα του..
    0 βαθμοί
  22. Και βέβαια έχει. Και φυσικά δεν είναι κιθάρα να αλλάζεις κούρδισμα για ψύλλου πήδημα Όχι βέβαια. Το πιάνο το κουρδίζει ειδικός επαγγελματίας. Χρειάζεται παρα πολύ ώρα και κόπος και χρήμα. Γι αυτό γίνεται μια φορά στις τόσες... Φυσικά και είχαν. Διότι το πιάνο ήταν ιδιοκτησία του studio και ακόμα και οι ίδιοι οι Beatles δεν είχαν τέτοιες...φαεινές ιδέες Το ηχητικό αποτέλεσμα όπως είπε πολύ σωστά ο beato είναι γενικά μάμπο τζάμπο γι αυτό
    0 βαθμοί
  23. Διότι δεν υπάρχει αρκετή συνομοσιολογία για την Ab. Νομίζω είναι 415hz; Ίσως το δοκιμάσω. Όχι δεν ζω κουρδισει αλλά έχει διαφορά σε πόσα hz θα το κουρδισεις; Ίδια διαδικασία δεν είναι; Δεν νομίζω οι Floyd να είχαν πρόβλημα να κουρδισουν ένα πιάνο. Εν πάση περιπτώσει με ενδιαφέρει μόνο το σκέλος αν έχει σημασία στο ηχητικό αποτέλεσμα. Δεν παίζω πιάνο.
    0 βαθμοί
  24. έχεις κουρδίσει ποτέ πιάνο? (τα ηλεκτρονικά γίνεται πιό εύκολα, έχουν ρυθμίσεις) Όλα γίνονται. ακόμα και να πας να ζήσεις σε σπηλιά στην έρημο.
    0 βαθμοί
  25. Και γιατί δεν κούρδισες ένα ημιτόνιο χαμηλότερα; Φυσικά, θα σε βολέψει στη φωνή και στην κιθάρα με χαμηλότερη ένταση στη χορδή. Απλά το ΛΑ σου θα είναι ΛΑ ύφεση.
    0 βαθμοί
  26. Σοβαρά τώρα πως θα παίζεις με τους άλλους όταν έχεις δικό σου κούρδισμα; Εκτός κι αν παίζεις μόνος σου. Αλλά να'σαι σίγουρος πως οι περισσότεροι κιθαρίστες στο σπίτι, σίγουρα δεν παίζουμε στα 440 αλλά όπου λάχει μιας και το όργανο ξεκουρδίζεται απο μόνο του. Δεν πρέπει να είμαστε όλοι κουρδισμένοι σε κοινό τόνο για να παίξουμε ταυτόχρονα; Λες να εμφανίζεται ο καθένας στην πρόβα με δικό του κούρδισμα επειδή πιστεύει πως το όργανό του κελαηδάει στα τόσα Hz οπότε "κάντε transpose κάπως"; For what! Έτσι κι αλλιως μπαρέδες παίζουμε οι περισσότεροι. Καταλήξαμε να χρησιμοποιούμε ένα σημείο αναφοράς αρχικά για να κουρδίζουν οι συμφωνικές ορχήστρες και αυτό είναι το στρογγυλοποιημένο 440 όπως λέει κι ο Ρικ. Στο παρελθόν έχουν γίνει συζητήσεις στο θέμα και συνήθως δεν κατέληγαν ευχάριστα παραδόξως. Αν αναζητήσεις θα βρεις 2-3.
    0 βαθμοί
  27. Σε όποια hertz και να του ακούσεις μεταξύ 432 έως 470 ακούγεται υπέροχα. Χωρίς ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ και RIHANNA απλά δεν αξίζει να ζεις, θα είσαι ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΟΥΣ και θα χορεύεις στα Hz που σου ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ. Αν δεν κάνεις ότι σου λένε θα ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙΣ ΠΙΚΡΑ.
    0 βαθμοί
  28. Η ES-175 είναι με ένα μαγνήτη όπως αυτη που έγινε γνωστός ο Herb και του έκαναν μετά την signature ως 165, ενω η ES-175D είναι με δύο μαγνήτες. Λεπτομέρεια: το μοντέλο ονομάστηκε ES-175 διότι στόχος ήταν η ονομαστική της τιμή στα 175 δολάρια όταν κυκλοφόρησε το 1949.
    0 βαθμοί
  29. Gibson ES-165 (Herb Ellis) για την ακρίβεια. Την αξίζει την αναβάθμιση η κούκλα.
    0 βαθμοί
  30. αγαπημενο "σοφριτο"με τηγανητες πατατες(στο χερι κομενες) και μια λιμνη απο σαλτσα...
    0 βαθμοί
  31. 0 βαθμοί
  32. 0 βαθμοί
  33. 0 βαθμοί
  34. Είναι και πιανίσται?
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...