Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/13/21 σε όλα
-
Σε συνέχεια της κουβέντας για τις "αέναες αγγελίες", προστέθηκαν απο σήμερα στην φόρμα Νέας αγγελίας και κάτω απο το πεδίο της Τιμής, οι επιλογές "Ζητείται" και "Ανταλλαγή". Επιλέγοντας ένα απο τα δύο, δεν χρειάζεται πλέον τιμή και ταυτόχρονα στη λίστα των αγγελιών, εμφανίζεται σαν tag αυτό που έχουμε επιλέξει, όπως φαίνεται στην εικόνα, για να ξεχωρίζει. Όσοι έχετε τέτοιες αγγελίες, μπορείτε να τις "διορθώσετε" στο προφίλ σας, επιλέγοντας στην αγγελία που επιθυμείτε το tab "Διόρθωση". Έχω ήδη διορθώσει μερικές για να φανεί η διαφορά αλλά ελπίζω σιγά - σιγά να διορθωθούν όλες καθως θα μπαίνουν νέες και θα ανανεώνονται οι παλιές. Στην κατηγορία αναζήτησης μουσικών έχει προστεθεί επίσης το tag Ζητείται και προστίθεται με τον ίδιο τρόπο.3 βαθμοί
-
Εννοεις το μπρατσο? Δεν εχω καταληξει μεχρι σημερα. Εμενα προσωπικα νομιζα με βολευουν τα medium thin. Αλλα και στα πιο χοντρα μπρατσα αν μου αρεσει το οργανο τα συνηθιζω. Δεν εχω παρατηρησει περισσοτερη κουραση. Κουραση μου φερνει ο κακος ηχος και το κακο monitoring (οπως φυσικα και μια οχι καλα ρυθμισμενη κιθαρα, setup). Πχ παιζω λαιβ με καλο ηχο κλπ και δεν καταλαβαινω για ποτε τελειωσε. Και παιζω λαιβ με κακο ηχο και στη μιση ωρα ειμαι πεθαμενος, και κοιταζω το ρολοι ποση ωρα ακομα πρεπει να παιξω.2 βαθμοί
-
Ενα πραγμα που σιγουρα βοηθαει, ειδικα απο μια ηλικια και μετα, ειναι η χαλαρη αρχη. Ενα δυο χαλαρα κομματια και οχι κατευθειαν πλακωμα. Μετα ειναι η καλη τεχνικη, το να παιζεις δηλαδη χωρις καμμια ενταση και καμμια αχρειαστη προσπαθεια. Το οποιο γινεται πιο ευκολα αποτι ακουγεται, αν μελεταει κανεις ετσι (συγκεντρωμενος δηλαδη σε χαλαρα δαχτυλα, χερια, ωμους και αυχενα, σωστη σταση, σωστα ρυθμισμενες κιθαρες κτλ.). Συνηθως το κανουμε μετα απο τραυματισμους η καποιο σχετικο προβλημα, αλλα καλα ειναι να γινει και πριν. Μετα ειναι η καλη κατασταση των χεριων (ηπια γυμναστικη, λιγες διατασεις), και το να μην τα ταλαιπωρεις, ειδικα πριν το λαιβ. Ελαφρυα μηχανηματα αν γινεται, οχι πολυ κουβαλημα, οχι πολυ οδηγημα... εγω τα κανω ολα αυτα, ειναι συνταγη αποφυγης προβληματων. Ειδικα το πρωι, αν ξεκινησω αργα (συνηθως παιζω κλασικη η fingerstyle ασκησεις) μετα μπορω να παιζω ολη μερα με διαλλειματα. Αν ξεκινησω με κατι γρηγορο, σε 5 λεπτα τα χερια ειναι off. Ειναι βασικο να ξερεις τα ορια σου, και να καταλαβαινεις ποτε τα χερια σου κουραζονται, οποτε να μην φτανεις εκει. Ακομα και το να ξερεις τι αποθεραπεια να κανεις σε τυχον ταλαιπωρια βοηθαει (διατασεις, παγους, ασκησεις κτλ) .2 βαθμοί
-
Βασικά εννοώ την οικονομία και τις εναλλακτικές, απο κει και πέρα φαντάζομαι ο καθένας υιοθετεί τρόπους που αποδεδειγμένα του κάνουν καλό, ίσως όμως δεν ενδείκνυνται για όλους. ΥΓ. Μόλις άκουσα λίγο απο τα κομμάτια της πρόβας που έβαλες. 1. Εύγε. 2. Να παίζεις με Τέλε ? (την "κατάπιε" την 245 ? ).2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Επισης, κατα την ωρα της μελετης, η σταση του σωματος και η θεση (γωνια) του οργανου πανω στο σωμα, ειναι πολυ σημαντικο θεμα. Ενα λαθος που βλεπω σε πολλους, ειναι οτι οταν καθονται, βαζουν την κιθαρα στο δεξι ποδι και καθονται και σταυροποδι για μουρη και καμπουριαζουν και μπροστα για να μπορουν να παιξουν. Καμια σχεση δηλαδη με το στησιμο που εχει ενας κιθαριστας που παιζει λαιβ ορθιος. Πρεπει η σταση του σωματος και η θεση (γωνια) του οργανου πανω στο σωμα να ειναι ακριβως ιδια με αυτη που εχουμε οταν παιζουμε λαιβ. Και να φοραμε και τη ζωνη οταν καθομαστε. Η ζωνη βοηθαει για να βλεπουμε και οτι βρισκεται στο σωστο υψος η κιθαρα στο σωμα μας οταν καθομαστε. Αν χαλαρωνει η ζωνη στην πλατη μας, σημαινει οτι η κιθαρα ειναι ψηλα. Φυσικα αυτο δημιουργει και προβλημα στο performance. Αν μελεταει καποιος ωρες καθιστος σε αλλη θεση το οργανο πανω του και μετα παει να παιξει ορθιος, τα βρισκει σκουρα. Ενα κολπο ειναι να σταθεις ορθιος, με την κιθαρα κανονικα οπως παιζεις λαιβ, και να κατσεις χωρις να αλλαξεις καθολου την θεση της κιθαρας πανω στο σωμα. Εγω πχ οταν καθομαι, την κιθαρα την εχω αναμεσα στα ποδια, οπως οταν ειμαι ορθιος, και στηριζεται ελαφρα στο αριστερο ποδι και οχι στο δεξι. .1 βαθμός
-
Μπορείς να κάνεις stretching τα δάκτυλα και το δικέφαλο για να λυθεί λίγο αλλά μην περιμένεις θαύματα, μια ελαφριά ανακούφιση. Το βράδυ πριν να πέσεις για ύπνο είναι η καλύτερη ώρα και όχι ακριβώς πριν το activity. Η κιθάρα γενικά απαιτεί ΑΘΛΙΑ στάση σώματος και μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει, αλλά γουστάρουμε ?1 βαθμός
-
Το μόνο που φταίει είναι ότι κουράζεις το χέρι σου παραπάνω από όσο μπορεί/ προλαβαίνει να αναρρώσει. Ως αρσιβαρίστας έχω τα ίδια προβλήματα, ναι μεν το χέρι μου και τα δάκτυλα μου είναι ΠΟΛΥ πιο γερά από το μέσο άνθρωπο το οποίο είναι και μεγάλο πλεονέκτημα παικτικά, όταν όμως έχω κάνει βαριά προπόνηση το παίξιμο μου είναι impared και τα δάκτυλα δεν πετάνε σε legato πχ. ενώ είναι το φόρτε μου. Το πρόβλημα υπάρχει κυρίως στο αριστερό και όχι στο δεξί. Οι μυς κουράζονται από την επαναλαμβανόμενη κίνηση όπως και οι τένοντες, αν δεν τους ξεκουράζεις δεν θα μπορείς να αποδώσεις στο μέγιστο. Το ίδιο συμβαίνει όταν είσαι από ύπνο και είσαι ακόμα κρύος. Ps. Δεν υπάρχει κάτι να "βάλεις", "πάρεις" το οποίο θα κάνει undo την καταπόνηση και τα "χιλιόμετρα" που έχεις γράψει.1 βαθμός
-
Καλα σε αυτο ευθυνεται εκτος απο το οτι ο ανθρωπος παιζει πεντακάθαρα..το γαμάτο patch που εχει φΚιάσει στην πεταλιέρα του!!!! Oντως αυτο το hum ειναι ανυπόφορο...εχεις κανει shielding;(Σωστο....δηλαδη μετρημενο με πολυμετρο...μολις κουμπωνει το pickguard να κλεινει ο κλωβος Faraday και να καταληγουν ολα στη γείωση.Σε εμενα ειδα τεραστια διαφορα που ειχα θεματα με hum...δεν ειναι η πηγη του προβληματος...συνηθως ειναι απο εξωτερικους παραγοντες...ομως το απομονωνει μια χαρα η τελοσπαντων σε επιπεδα πολυ ανεκτα...οπως ειπε και ο Σπυρος σε φαση να μην περναει στον ενισχυτη η να μη γινεται της κακομοιρας οταν δεν παιζεις...)Διαφορετικα δοκιμασε να κοψεις λιγα πριμα απο το eq η μηπως υπαρχει καποιο αλλο σημειο στο χωρο που να εχεις λιγοτερο hum...ενα ελαφρυ noise gate...(δε συνεχιζω...γιατι βγαινω off topic)1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Απλά δεν σου έχει γίνει δεύτερη φύση να κλείνεις το vol pot ασυναίσθητα, όπως πχ κλείνεις το στόμα σου όταν τελειώσεις αυτό που έχεις να πεις. Φταιει και ότι παίζεις με άλλες κιθαρες και όχι στρατ που έχει το pot στη θέση που πρέπει. Φταιει και ότι παίζεις με υπερβολικό gain. Και μια πρόταση. Αν παίζεις σε καθαρό ενισχυτή, που έτσι νομίζω κάνεις, φροντίσε να έχεις δύο στάδια gain από τα πετάλια σου. Όχι χρησιμοποιοντας τα ξεχωριστά, αλλά στη σειρά. Πχ ενισχυτής clean, πατάς το δευτερο έχεις drive, πατάς και το πρωτο (boost) και έχει περισσότερο drive με sustain για σόλο πχ. Εγώ το επιτυγχάνω αυτό με ένα πετάλι γιατί έχω crunchy-drive ενισχυτή και με το πετάλι (ts για boost) πάω στο dist. Ταυτοχρονα με το vol pot μπορώ να πάω από το crunchy-drive στο punchy clean και με πατημένο το πετάλι, από το dist στο punchy crunchy-drive. Τα ονομαζω αυθαιρετα "punchy" γιατι εχει πολυ διαφορετικη χροια το clean απο drive ενισχυτη με κομμενο vol pot κιθαρας, απο οτι τερμα vol pot σε clean ενισχυτη (αυτα τα clean, τα δευτερα, ειναι για τους τζαζιστες ? ) Σημειωση: clean boοster (micro amp) always on στην αρχη για ογκο.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ισχύει, όντως. Είμαι ξεκούραστος και το χέρι παίρνει τα πάνω του. Βέβαια, ξεχνάω λίγο την ταστιέρα με αυτόν τον τρόπο και αυτό είναι αισθητό στα σόλο. Αλλά μπορώ να δουλέψω λίγο κλίμακες, χωρίς να ζορίστώ. Η στρατ με βολεύει πάρα πολύ. Το switch και το vol pot, όπου τα χρησιμοποιώ συνέχεια, έχουν την πιο βολική θέση, μακράν από τη δεύτερη. Καθαρίζει καλά, και δε με προβληματίζει το μανίκι. Το πρόβλημα είναι οι μονοί μαγνήτες. Στην μία είναι, μεν hot και με ηχάρα, αλλά έχουν πολύ θόρυβο με κακά ρεύματα. Στην έταιρη στρατ, είναι πολύ low gain και δεν μπορώ να τους χρησιμοποιήσω όπως θέλω. Γιαυτό έλεγα να τους αλλάξω με humfree. Αυτό έκανα σε μια από τις tele και την χρησιμοποιώ στις πιο πολλές περιπτώσεις. Ακόμα και σε low ηχογραφήσεις στο σπίτι, όπου θέλω ησυχία (έχω χάλια ρεύματα). Εάν είχα στρατ με hot μονούς, χωρίς θόρυβο, που να καθαρίζουν με ρίξιμο vol, δεν θα έμπαινα σε δίλλημα για τα λάιβ. Χρόνια πολλά!1 βαθμός
-
χρόνια πολλά Σπύρο! νομίζω τα είπαμε όλα, αλλά πέρα από κάθε πλάκα Γιώργο, γύρνα στο οικονομικό παίξιμο. Κανείς δεν έχασε απ αυτό. Ιδίως ο θείος αυτός1 βαθμός
-
Να ξέρεις ότι η αποχή (από το παίξιμο) για μερικές μέρες, ιδίως όταν έχει γίνει κατάχρηση, πολλές φορές επιδρά ευεργετικά, και σε απόδοση και σε έμπνευση. Δοκίμασε το. Επίσης θα συμφωνήσω για τη επιλογή της strat. Σας έχει καταστρέψει ο SF. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις μαγνήτες. Έλεγχο στο gain και στο volume pot χρειάζεται. Μάθε να αποδέχεσαι αυτό που σου δίνει η εκάστοτε κιθάρα (και κατ' επέκταση ο ενισχυτής και τα πετάλια), κι όχι αυτό που θέλεις να πάρεις από αυτή. Αλλιώς άλλαξε όργανο. Το οικονομικό παίξιμο, εκεί που δεν χρειάζεται να τα δίνεις όλα, είναι το μυστικό (και σίγουρα δεν χρειάζεται να τα δίνεις συνέχεια όλα, διώξε το άγχος, μάθε να ακούς το σύνολο σαν απλός ακροατής και θα καταλάβεις τι εννοώ). Μεγάλη ξεκούραση είναι ο καλός ήχος και το καλό monitoring. Έχω προλάβει τις εποχές που παίζαμε 6 μέρες την εβδομάδα, 5 ώρες λάιβ με 10 λεπτά διάλειμμα. Έχω μια μικρή εμπειρία. ? .1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Όπως έχουν γράψει και οι προηγούμενοι, πράγματι είναι θέμα μέρας. Αν έτυχε να είσαι λίιιιγο παραπάνω αγχωμένος εκείνη την ήμερα απλά δεν. Από τη προσωπική μου εμπειρία προτείνω τα εξής: Ζέσταμα πριν παίξεις, αλλά όχι κιθαριστικό, ζέσταμα γυμναστικής με περιφορές τα χέρια, καρπούς κλπ όπου δίνεις βάση εκτός απο χέρια/ώμους σε πλάτη, μέση, αυχένα. Όπως έγραψε σωστά κάποιος, ξεκινάτε με τα εύκολα κομματια, αυτό σε ζεσταίνει και σου δίνει αυτοπεποίθηση. Μελέτα/παίξε όρθιος, όπως δηλαδή παίζεις στα λαηβ. Έχε κάποιες ασκήσεις για ζέσταμα για συγκεκριμένα πράγματα. Πχ για να ζεστάνω το δεξί ξεκινάω και παίζω strum σε 6 χορδές, μετά σε 4, 3, 2 με σκοπό να μειώνω σταδιακά το εύρος της κίνησης του δεξιού και αυτό με βοηθάει να έχω καλύτερο έλεγχο. Τέλος, προσπάθησε να έχεις μια νοητή check list όταν ξεκινάς να παίξεις (θα ακουστεί λίγο χαζό αλλά σε μένα δουλεύει): Κάθεται η κιθάρα σωστά; check Με βολεύει η ζώνη; check Έχω τη σωστή πένα; τη κρατάω σωστά; check Ακουμπάει το δεξί στο σημείο της κιθάρας που με βολεύει; check κ.ο.κ.1 βαθμός
-
Σούπερ!Και φωνή και κιθάρα και μπάσο ...τυμπανα...ολα!!!Δεμένη μπάντα!!!Ευκολα θα ερχόμουν σε live σας με την παρέα μου και θα περνούσα και καλά!!!!!1 βαθμός
-
Πάρα πολύ καλοί!!! Γεμάτος ήχος, η φωνή σου είναι ότι πρέπει για classic rock!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δοκίμασες να παίξεις πιο εντατικά με Stratocaster; Θα έχεις το attack των μονών και πιο χαμηλό tension λόγω floating bridge. Α, δεν σου είπα και το πιο σημαντικό, είναι η πιο όμορφη κιθάρα του κόσμου1 βαθμός
-
Να μην παίζεις με tele. Προτίμησε την Les Paul, και ακόμα καλύτερα την SG.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ενδιαφέροντα ακούσματα, καλό παίξιμο και ωραίος ήχος! Νομίζω σε αρκετά σημεία η σόλο κιθάρα είναι χαμηλά στο μιξ, ειδικά αν το λάβουμε σαν "κιθαριστικό" άλμπουμ. Θα την ήθελα ένα τσικ παραπάνω. Μου άρεσε πολύ και το album cover art!1 βαθμός
-
καλησπερα σε ολους ,πριν λιγες μερες κυκλοφορησε το κιθαριστικο μου αλμπουμ ,στην παρακατω διευθυνση μπορειτε να το ακουσετε ολοκληρο ,και αν σας αρεσει μπορειτε να το υποστηριξετε .ευχαριστω πολυΔημητρης Thoughts and emotions in unison by DIMITRIS GALLIKAS0 βαθμοί
-
Να πας στην σύζυγο να την ρωτήσεις αν χρειάζεται καμιά κρέμα προσώπου. Ξέρεις εσύ.0 βαθμοί
-
Σ’ αυτή την περίπτωση το σήμα σου είναι ήδη πιο hot όταν φτάνει στο βασικό drive ή στον “αρπαγμένο” ενισχυτή, γι’ αυτό δεν χρειάζεται να έχεις ψηλά το gain στο εκάστοτε πετάλι ή στον ενισχυτή. Δηλαδή στην ουσία προσθέτεις λίγο-λίγο gain από κάθε μπλοκ ώστε να φτάσεις εκεί που θες πιο ομαλά. Είναι πολύ ωραία προσέγγιση αυτή και νομίζω σε κάποιο βιντεάκι το ανέφερε και ο Josh από jhs pedals.0 βαθμοί
-
Η τιμή είναι απαραίτητη και μόνο με τσαλιμάκια προχωράει η διαδικασία αλλά μετα τρώνε πόρτα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Κάτι βασικό που ξέχασα, το ύψος που κρεμάς την κιθάρα είναι πολύ σημαντικό στο minimisation της "ζημιάς", όπως και το πάχος του μπράτσου.0 βαθμοί
-
Φυσικα. Δεν ειπα strat για το tension συγκεκριμενα. Απλα επειδη ειναι το τελειο οργανο. Και ο Λεωνιδας εκανε τη δοκιμη του στην αρχη και μετα εφτιαξε το καλο οργανο χωρις τα προβληματα του πρωτου. Οτι σχεδιαστηκε μετα απο αυτο (απο οποιονδηποτε κατασκευαστη), ηταν απλα για εμπορικους λογους. Δουλεια να'χουμε. ? .0 βαθμοί
-
Δεν νοείται treble bleed χωρις να καθαριζει, ή εχει προβλημα το pot ή εχεις κανει κατι λαθος στη συνδεσμολογια ή δεν επελεξες σωστο πυκνωτη. Μη θεωρεις δεδομενες τις τιμες που βλεπεις στα σχεδιαγραμματα. Μπορει στη δικια σου κιθαρα να χρειαστει να δοκιμασεις μερικους πριν βρεις τον καταλληλο.0 βαθμοί
-
Με αδικΑς αφεντικο , λατρευω strat! (αν και ΦΥΣΙΚΑ δεν ισχυει οτι οι tele εχουν μεγαλυτερο tension απο τις strat ,καθε κιθαρα εχει το...tension που τις δινεις με το σεταρισμα που επιλεγεις)0 βαθμοί
-
Καλά και πολύ σωστά όλα αυτά που έγραψαν τα παιδιά πιο πάνω, αλλά... Κρητικός είπαμε είσαι.... Λοιπόν, παίρνεις το 45άρι με 2-3 γεμιστήρες καβάντζα και με το θηριώδες σου 4x4 ανεβαίνεις στο βουνό. Εκεί πυροβολάς στον αέρα μόνο με το αριστερό σου χέρι και τις ~30 σφαίρες. Μετά από μία ώρα μόλις φύγει το μούδιασμα είσαι έτοιμος για πρόβα... ούτε ασκήσεις, ούτε γυμναστικές, ούτε άλλα τέτοια δεινά! Υ.Γ. Εννοείτε ότι στις μπαλωθιές θα φοράς ωτοασπίδες....γιατί μετά στην πρόβα άλλα θ'ακούν τα μάτια σου και άλλα τα αυτιά σου!0 βαθμοί
-
Χρησιμοποιώ παραπάνω gain, γενικά για να γεμίζει ο ήχος μια και δεν υπάρχει άλλο όργανο ρυθμικό. Έχω καταλάβει ότι με λιγότερο gain (απ' ότι πρέπει) ο ήχος είναι κακός, ενώ με περισσότερο δεν τρέχει και κάτι σοβαρό (στο αυτί μου). Θα συμφωνήσω ότι το gain ήταν πολύ, ειδικά στο δεύτερο. Είχα μόλις αλλάξει κιθάρα, από μονούς σε διπλούς και είχα αφήσει τις ρυθμίσεις των πεταλιών τις ίδιες. Με τέλε, που παίζω συνήθως, το ρυθμίζω καλύτερα το πράγμα. Το παλεύω, πάντως. Άκομα δεν έχω κατασταλάξει σε εξοπλισμό, άρα και ρυθμίσεις. Ούτε με βλέπω να το κάνω.. Ανεβάζω και το ain't no sunshine να υπάρχει.... aint no sunshine.mp3 Τώρα παρατηρώ ότι σολάρω παραπάνω απ' ότι πρέπει. Πρέπει να μετριάσω λίγο την ποσότητα.0 βαθμοί
-
Το άγχος παντα υπάρχει, κυρίως σε λάιβ, και επηρρεάζει το καθαρό μυαλό, πρωτίστως. Συχνά, για κάποια κομμάτια "κοκκαλώνουν" τα χέρια σε κάποια σημεία, ειδικά με πολύ κόσμο, αλλά ευτυχώς επανέρχομαι γρήγορα χωρίς προβλήματα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές Μίλτο!0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Προφανώς εχει πΓιει (μια και μας δείχνει τον ήχο των φλατς με....φαζ) αλλά τουλάχιστον όταν μιλάει βγάζει νόημα :)0 βαθμοί
-
Συνηγορώντας με τον @leon7pap πιο πάνω, να προσθέσω τα ακόλουθα. Έχε πάντα σε εγρήγορση τα αισθητήρια στο σώμα σου που χτυπάν τα καμπανάκια κινδύνου καταπόνησης, όσο γρηγορότερα αντιληφθείς το πρόβλημα, τόσο πιο άμεσα το αντιμετωπίζεις. Μάθε τους τρόπους ανακούφισης και εφάρμοσε τους το συντομότερο (στα πλαίσια των συνθηκών), ειδικά σε πρόβες. Είναι πολύ καλύτερα να στεναχωρεθείς με την απόδοση σου σε ένα κομμάτι αλλά να είσαι 100% έτοιμος για τα επόμενα παρά το πρόβλημα να τραβάει σε μάκρος με ημίμετρα. Αυτές οι καταστάσεις είναι κοινός τόπος για όσους παίζουν πολύ λάιβ και - δυστυχώς η ευτυχώς - οι εμπειρίες είναι που φέρνουν τις ισορροπίες, το να έχεις όμως εξαρχής κατα νου κάποια πράγματα σίγουρα θα βοηθήσει. Συμβιβάσου με τη φθαρτή και ατελή μας φύση, το χρωστάμε στους εαυτούς μας και στη μουσική που αγαπάμε να παίζουμε, αυτή είναι πιο σημαντική απο λάθη κι αστοχίες του καλλιτέχνη. Παίζε με το όργανο που κοιτώντας το θα σε εμπνεύσει, οι δοκιμές και οι πειραματισμοί σε απαιτητικές συνθήκες δεν είναι πάντα καλός σύμβουλος, όσο κι αν εξιτάρουν.0 βαθμοί
-
Τώρα σοβαρά ... - Μην ζορίζεις τους πήχεις, ειδικά την μέρα που θα παίξεις. Έχω παίξει live, και το μεσημέρι της ίδιας μέρας έκανα 1 ώρα μονόζυγο, και κουβάλησα κιθάρα και ενισχυτή με λεωφορείο και πόδια για μεγάλη απόσταση. Ε, έπαιζα και πονούσα, δεν πήγαιναν τα χέρια μου με τίποτα. - Παίζε με ελαφριές κιθάρες. Οι βαριές δεν επιβαρύνουν μόνο τους ώμους και την πλάτη, αλλά και τους πήχεις, γιατί ασυναίσθητα προσπαθείς να ανακουφίσεις τους ώμους. - Μην παίζεις full μπαρέ για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η πίεση από τους καρπούς στους πήχεις είναι μεγάλη (ειδικά σε περίπτωση που κάποιος κρατάει το ίδιο ακκόρντο για αρκετή ώρα). Αν παίζεις με full μπαρέ, ενάλλασσέ τα με μισά μπαρέ. - Πρόσεχε την θέση του αντίχειρα και το πώς πιάνεις το μπράτσο, καθώς επίσης και το πόσο χαμηλά έχεις την ζώνη. Ξέρω ότι είναι ροκ και attitude, αλλά είναι πολύ κακό για τις αρθρώσεις σου. - Μην παίζεις με tele.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
αμ δεν σε είχα εδώ να συντονίσεις την δική μου που μετακόμισα σε 3 μερες αλλά 3 μήνες τώρα κοιτάω τις βίδες (και μύρια τζάτζαλα) και ψάχνω να βρω που στο διάολο πάνε...? καλώς να τα χαρείς τα καλούδια σου στον νέο χώρο και μη μασάς... μπορείς να βάλεις απ΄όξω και μια ταμπέλα του στυλ να βάλεις κι ένα εισιτήριο και να βγαίνουν τα έξοδα και του χαλιού και της καθαρίστριας....? ΥΓ. ακόμα σου χρωστάω κάτι φωτογραφικές μηχανές των 60-70ς... τις βρήκα στην διαδικασία της μεταφοράς αλλά τις ξανάχασα σε κάποια κούτα... που θα πάει θα τις ξαναβρώ όταν αποφασίσω να τις ανοίξω όλες...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ναι τι. Ζηλεψα και ειχα το πρωινο μου ελευθερο, οποτε οριστε μπολικο μπλα μπλα για τις κιθαρες μου. Get the rig rundowns rolling!0 βαθμοί
-
Πολύ κακό αυτό. Περιορίζει δραματικά τις επιλογές σου σε α) χτυπημένη μητρική ή β) χτυπημένη οθόνη. Εφόσον το μοντέλο σου δεν είναι τόσο σπάνιο, ένας πιθανός τρόπος είναι να βρείς ενα δευτέρο που λειτουργεί και να ξεκινήσεις τις τράμπες μέχρι να βρείς τι έχει χτυπήσει στο δικό σου.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00