Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      6399


  3. kpeyos

    kpeyos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      2513


  4. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      4446


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/10/21 σε όλα

  1. Υπάρχουν κιθαρίστες, υπάρχει και ο Kotzen. Έχω τέτοια λατρεία που πήγα και τον άκουσα μόνος μου το '18 στην Αθήνα σε ένα μισογεμάτο Κύτταρο. Τρομακτικό live και από ήχο και από παιξίματα και από φωνάρα. Καλλιτέχνης ογκόλιθος κατά τη γνώμη μου, σίγουρα πολλά παραπάνω από Shrapnel shredder.
    2 βαθμοί
  2. ρε θηρίο έκοψες 37 ολόκληρα δευτερόλεπτα?
    2 βαθμοί
  3. Ναι αλλά σε κέρδισε και ανέβηκε ποιοτικά η τηλεόραση.....??
    2 βαθμοί
  4. θα τα πουλήσω όλα και θα πάρω μια ακουστική. Μην πω θα μείνω με την παιδική 3/4
    2 βαθμοί
  5. Κι ομως αυτο που κανει το sweep picking να ακουγεται καλα, δεν ειναι το ... picking, αλλά το αριστερο χερι. Ετσι οπως παταει και αφηνει την καθε χορδη πολυ γρηγορα, αλλα μιουταροντας την ταυτοχρονα. Το δεξι ανεβοκατεβαινει απλα με το "βαρος" του, σαν strumming σε αργη ταχυτητα, και θελει μονο προσοχη οπως ειπε ο Alex Raptakis στο "να κρατήσεις την ίδια "ταχύτητα". Απο Gambale τα εμαθα κι εγω τελη δεκαετιας του 80 σε βιντεοκασσετα.
    2 βαθμοί
  6. Πάρα πολύ δυνατό, προσεγμένο, εμπνευσμένο. Πολύ μου άρεσε!!! Μπράβο!!!!! ??️
    1 βαθμός
  7. Δεν ανεφερα τον συγχρονισμο των δυο χεριων, γιατι για μενα ειναι δεδομενο οτι πρεπει να υπαρχει ειτε σε sweep ειτε σε alternative ειτε σε οποιοδηποτε τροπο.
    1 βαθμός
  8. Εν προκειμένω εννοώ delay μόνο. Το Echoboy είναι ένα από τα καλύτερα delays που έχω ακούσει, ακόμα και σε σύγκριση με πετάλια. Πέρα από τον ήχο του, μόνο καφέ δεν κάνει, άπειρα πράγματα να πειράξεις. Πέρα από το Echoboy όμως, το Decapitator είναι φανταστικό saturator ειδικά για synths, το MicroShift είναι top για 80s κιθάρες αλλά και vocals. Επίσης το FilterFreak και το PrimalTap είναι πολύ ενδιαφέροντα για ψάξιμο ήχων. Αν δεν είχα ήδη μεγάλη συλλογή, θα χρησιμοποιούσα μόνο Soundtoys, είναι πάρα πολύ βολικά και ακόμα και με τα presets κάνεις δουλειά.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. ακριβώς. μετα από 14 μήνες....έχεις ξεφύγει επικίνδυνα... Μακάρι να το έκανες τώρα
    1 βαθμός
  11. Είπαμε, οι χορδές είναι σαν το παλιό κρασί....? Ευχαριστώ Στράτο!!
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Δεν το θυμομουν καθολου. Ειναι πολυ δυνατο. Η συνθεση "μυριζει" Φωτης απο χλμ.Οι κιθαρες σκοτωνουν,μελωδικες και καλοπαιγμενες. Ομοιως και τα ρυθμικα σου.Ο Πατρινος οπως παντα,ουσιαστικος. Ενορχηστρωτικα μου φαινεται αψογο. Μπραβο ρε γιγαντες,μου αρεσε πολυ. Με εφτιασε.
    1 βαθμός
  14. Ωραίο κομμάτι και φοβερό πιάνο από τον Νίκο. Που χάθηκε ρε ο Πατρινός? @Nikos Aravanis μας ακούς???
    1 βαθμός
  15. Πολυ ωραιο ειναι Γιωργη. Το παιξιμο και ο ηχος στις κιθαρες εξαιρετος. Μπραβο ρε φιλε.
    1 βαθμός
  16. Καλά ρε 3 κομμάτια σε 4 μέρες; ? Άφησες πάντως στο τέλος το καλύτερο....? Όλα ακούγονται στα ακουστικά μου όπως πρέπει, εκτός ίσως της μπότας που μάλλον φωνάζει για χαμήλωμα..
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. 5 είχα, πρώτα στα 7 και μετά στα 10. Ετρεχε βεβαια απο τότε πήραν ενα κάρο αναβαθμίσεις
    1 βαθμός
  19. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη σαν τεχνική (μιλάμε για φυσιολογικά πράγματα, όχι για εξωπραγματικά), και κατά την γνώμη μου δεν θέλει περισσότερο κόπο και υπομονή από άλλες που όλοι χρησιμοποιούμε. Θέλει απλά λίγο κάθε τόσο να ασχολείσαι, και έρχεται σιγά σιγά. Το θέμα είναι να την βάλεις στο παίξιμό σου σαν τεχνική (ας μην την "έχεις" τέλεια) στην πιο απλή μορφή της. Μετά όλα γίνονται μόνα τους. Αν βέβαια το μέτρο είναι ο Gambale, τότε το αντίστοιχο μέτρο στο alternate picking θα πρέπει να είναι πχ ο McLaughling. Δεν περιμένεις να γίνεις Malmsteen για να χρησιμοποιήσεις τις τεχνικές αυτές στο παίξιμο. Είναι όπως λέω εγώ "παραπάνω όπλα στο οπλοστάσιο". Αν σου αρέσει, η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις που και που να ασχολείσαι, και να αρχίσεις να την χρησιμοποιείς στο παίξιμο. Αν δεν βιάζεσαι τρελά ... μια χαρά θα σου έρθει. 1. Έχεις κι εσύ κάτι αναφορές κιθαριστών ... Δηλαδή ο Μιχαήλ Άγγελος δεν έπαιζε γρήγορα alternate picking? Αυτό γιατί δεν είναι ταρζανιλίκι? Ποιος ήχος του κιθαρίστα αυτού σου λέει κάτι? Ο συγκεκριμένος είναι ακριβώς αυτό (για τα γούστα μου) ότι και να κάνει, δεν φταίνε οι τεχνικές, αν αυτός που τις χρησιμοποιεί .... 2. Δεν είναι στην πραγματικότητα. Αν μιλάς για τέτοιες ταχύτητες, όλα είναι εξωπραγματικά. 3. Αυτό το "από τα μπάσα στα πρίμα" είναι για τα δικά μου γούστα ζητούμενο, όποτε το ακούω τρελαίνομαι. Και σε άλλες τεχνικές είναι πολύυυυυ πιο έντονο (πχ μεγάλα διαστήματα, string skipping, κλπ). 4. Εντάξει βρε συ, γούστα είναι αυτά, αλλά .... ΝΑΙ.
    1 βαθμός
  20. Τρελαινομαι με αυτες τις κιθαριες!!!Πολυ ωραιο και διαφορετικο απ οτι μας εχεις συνηθίσει,κοσμικο με πολυ ωραιες ατμοσφαιρες
    1 βαθμός
  21. Εδώ έχει να κάνει βέβαια και η επιτυχία με την οποία κοπιάρεται κάτι αλλά κυρίως το κοινό. Αν συγκρίνεις πχ τους πληκτράδες με τους κιθαρίστες θα δεις ότι οι πρώτοι κάνουν τις συγκρίσεις τους, βάζουν και τους φασματογράφους τους κάτω και στο τέλος οι περισσότεροι αγοράζουν ότι βγάζει η Behringer πανευτυχείς που δε χρειάζεται να πληρώσουν τα δεκαπλάσια για το "vintage original". Κι αν το αντίγραφο φτάνει στο 95%, θα πουν "so what?, τόση διαφορά έχουν και τα originals μεταξύ τους. Component drift λέγεται". Οι κιθαρίστες από την άλλη που σόρυ αλλά θυμίζουμε περισσότερο περίπτωση αυτόχθονων ιθαγενών που χορεύουν γύρω απ το τοτέμ τους, θα δώσουν περιχαρείς 5.000 ευρώ για το "ΚΛΟΝ με το χρυσό κουτάκι" και θα υπερασπιστούν μέχρι θανάτου το ότι ακούγεται καλύτερα απ τις 2.000 απομιμήσεις του.
    1 βαθμός
  22. Ίσως το καλύτερο που έχω ακούσει από σένα!, μου άρεσε πολύ! Να κάνεις κι'άλλα τέτοια ;)
    1 βαθμός
  23. Ναι, καλό είναι, ιδιαίτερα για όσους θέλαν να στήσουν system link και θέλαν τυπικά 2 άδειες. Εμένα με αυτό το κάθε 30 μέρες online με κόβει λίγο σύγκρυο, γιατί τυχαίνει να τραβάμε τα πάθη του χριστού με το BFD αυτή την περιόδο με κάτι τέτοιες μπούρδες. (που είμαι online συνέχεια και δε θα έπρεπε να έχω πρόβλημα)
    1 βαθμός
  24. Αυτο το μια άδεια 2 μηχανηματα μου αρεσει
    1 βαθμός
  25. Κι εγώ τα έχω δώσει, απλά όταν πλέον μπορώ να πάρω άλλον ένα αξιοπρεπή ενισχυτή ή ακόμη και μια αξιοπρεπή κιθάρα με αυτά τα λεφτά, αρχίζω να πιστεύω ότι δεν αξίζει. Πρίν λίγους μήνες πχ, βρήκα έναν Tiny Terror Combo με Celestion G12H στα 250 ευρώ. Μιλάμε για ενισχυτάκι φοβερό που μου έχει δώσει χίλιες λύσεις. Με τί καρδιά να πάω να δώσω τα ίδια για έναν καλοβαμμένο κλώνο του Tubescreamer πχ; Άσε που για μένα που ασχολούμαι παράλληλα και με τα synths, νομίζω ότι τα επόμενα δέκα 300άρια ευρώ που θα μου περισσεύουν είναι ήδη κλεισμένα.
    1 βαθμός
  26. Τα σωστό είναι να ακούς μέσω monitor (είτε παίζεις ηλεκτρική με ενισχυτή με μικρόφωνο, είτε ακουστική με piezzo) ή με in ear monitor και βοήθεια από side monitor, τόσο τον εαυτό σου, όσο και τους υπόλοιπους. Βέβαια ακόμα κι αν έχεις δικό σου monitor, θα πρέπει να υπάρχει η υποδομή και στο εξοπλισμό του χώρου, δηλαδή να έχει aux η κονσόλα του ηχολήπτη να σου στείλει mix. Αν δεν υπάρχει τίποτα από αυτά, θα πρέπει να κάνεις κάτι ώστε να ακούς τον εαυτό σου τουλάχιστον από κάποια πηγή και τους άλλους εκ φυσικού (κάτι που ούτε αυτό είναι σωστό γιατί θα τους ακούς πχ απ' έξω με καθυστέρηση, αλλά από ολότελα ... ). Μετά πάμε στο θέμα ότι η ακουστική δεν βγαίνει από ενισχυτή ηλεκτρικής. Όποτε θέλεις διαφορετικό ενισχυτή για ηλεκτρική και ακουστική, εκτός κι αν παίξεις με πεταλιέρα την ηλεκτρική και βγεις στο monitor και με τις δύο κιθάρες. Για in ear δεν σου αναλύω γιατί δεν νομίζω να υπάρχει η υποδομή για κάτι τέτοιο. Ή παίρνεις δικό σου active monitor, το οποίο δεν πάει μόνο του, θέλει και κάποιο μιξερακι για να φτιάξεις το eq, να βάλεις λίγο reverb και να στείλεις και direct out στον ηχολήπτη. Εκτός κι αν έχει built-in. Μια ερασιτεχνική λύση είναι ένα φτηνό μιξερακι και ακουστικό της πλάκας αλλά μη νομίζεις ότι θα ακούς της προκοπής αν βάλεις ακουστικά από ... τηλέφωνο. Θέλει ειδικό in ear για όργανο. Ενώ αν βάλεις και τα δύο στα αυτιά δεν θα ακούς τους υπόλοιπους. Μια αξιοπρεπή λύση για ανεξαρτησία (και για ηλεκτρική και για ακουστική) είναι μια ηλεκτρική με piezzo (για να παίζει και σαν ακουστική), μια πεταλιέρα (με στημένα presets για την ηλεκτρική και για την ακουστική) και ένα active monitor. Ανάλογα τα outputs κλπ, μπορεί να χρειαστεί και ένα active di για να ξεχωρίζει το σήμα μετά την πεταλιέρα που πάει στο μόνιτορ και στον ηχολήπτη. Ενώ αν χρησιμοποιείς δύο κιθάρες θα πρέπει να υπάρχει ab box για να ξεχωρίζει το σήμα που πάει στην πεταλιέρα, όταν αλλάζεις κιθάρες.
    1 βαθμός
  27. αφήστε τα αυτά τώρα, επενδύστε σε κρυπτονομίσματα, σε ακίνητα και υπηρεσίες ακινήτων και σε μετοχές της Walt Disney. Και με τους ιδιώτες τα ίδια και χειρότερα συνέβαιναν. Εδώ όμως τώρα μιλάμε για το σήμερα, εγώ σας έδωσα το tip ?xaxaxaxaxaxaxxaxaxa
    1 βαθμός
  28. Κοίτα δεν ξέρω για το "τιμολόγιο", πάντως στο myData μπορείς να περάσεις τιμολόγια αρκετά απλά. Το δύσκολο είναι να τα χαρακτηρίσεις. Εκει κόλλησα στην αρχή και γι αυτό πήγα στο https://www.pelatologio.gr/ που προσφέρει και ΔΩΡΕΑΝ πακέτο που κανει τη δουλειά. Σαν ικανοποιημένος πελάτης το με το Basic πακέτο, το συστήνω.
    1 βαθμός
  29. Το κομματάκι γράφτηκε και ανέβηκε εδώ πριν 14 μήνες. Η αρχική του διάρκεια ήταν 4:59 πλαταγίζοντας σε 2-3 σημεία. Έκανα το λοιπόν μια κοπτοραπτική πάνω του στο Reaper και το έφερα στα 4:22. Πετάχθηκαν κάποια σημεία από τα ήσυχα μέρη (σόρυ Νίκο...) και πλέον νομίζω ότι είναι πιο εύπεπτο.. Εννοείτε ότι έγινε καινούρια μίξη και ψευτομάστερινγκ. Σόλο κιθάρες ο gkourmoul1, πλήκτρα ο Nikos Aravanis.
    0 βαθμοί
  30. Θα προσθέσω το Decapitator, αν όχι το καλύτερο, σίγουρα top5 saturation plugins.
    0 βαθμοί
  31. Το άκουγα στήν δουλειά κάποτε στο γραφείο απόγευμα ...εγώ ανέβαινα στον ουρανό και οι"στόχοι" στα τάρταρα....
    0 βαθμοί
  32. Κόψε τον σασμό στην πόντια, για να μην σε επηρεάζει.
    0 βαθμοί
  33. βασικά ξέρεις ότι δεν πουλιέται τίποτα (δηλαδή δεν αγοράζονται). Όχι ότι τα waves είναι άσχημα, κάθε άλλο, απλώς κάποια είναι βλακωδώς απαράδεκτα. (αν και delay τους δεν έχω) Πχ είχα το cΑ-2a leveling amplifier της cakewalk, αλλά με τον καινούργιο υπολογιστή δεν κάθεται. (αν και κάτι έχω αρχίσει να υποψιάζομαι και το ξαναβάλω). Πήρα λοιπόν το CLA-2A που υποτίθεται ότι είναι το ίδιο (?) του Χρήστου Λόρδου Αλγους.... (καλή περίπτωση κι αυτός). Ε....δεν. Βρωμιάρικο και γρεζάτο. Όσο για delay, στα ζόρια βάζω το ρακένιο αναλογικό MXR Delay System II και τους ρίχνει στ αυτιά όλους. Μόνο που δεν μπαινοβγαίνει. Αποφασίζεις, παίζεις και ...αυτό είναι θες δε θες. Αλλιώς ξαναπαίζεις
    0 βαθμοί
  34. ασε ρε... κι αν μας αρέσει τι θα πουλήσουμε?
    0 βαθμοί
  35. Κι αυτα ειναι στην αρχη που δεν τα ειχε μετατρεψει ολα αυτα σε ... φρασολογιο κ ...γραμμολογιο Το ωραιο του Κοτζεν ειναι πως ειναι ο μονος απο τους Σρεντερ-σ της Σαρπνελ που ειναι τοσο δημιουργικος. Δεν επαιξε ποτε ουτε νεο-κλασσικα ουτε τιποτα (ενταξει τα πρωτα του Arthur's Museum, POizon κλπ δε μετρανε χα χα). Παρ'οτι παιζει τη μανα του κ τον πατερα του εχει κατι ροκαδικο στο παιξιμο του. Η μεγαλη του διαφορα ειναι το flow που εχει το παιξιμο του κ το οτι ολα ακουγονται κ ειναι σαν να βγηκαν μεσα απο αυτοσχεδιασμο κ οχι σαν υπερ-δουλεμμενο-γραμμενο σολο χωρις αυθορμητισμο. Γι'αυτο κι αγουγεται πιο ροκατος απο ολους. Ακομα κ στις fusion δουλειες του ακουγεται. Που οι μεταλο-σρενταδες οταν παν να παιξουν το ειδος το μονο που νογανε ειναι βαλε τριαντα κιλα πυροτεχνηματα κ στα changes... κλαφτα χαραλαμπε Τον εχω δει απο κοντα πριν απο 14 χρονια κ παροτι ηταν κοκαλο ο ηχος κ το παιξιμο ηταν σοκ
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Πολύ ωραίο θέμα, αν και δεν περίμενα να το ανοίξει ο Φώτης. Προσωπικά θεωρώ ότι η δυσκολία έγκειται αφ' ενός σ' αυτό που είπε ο Σπύρος περί αριστερού χεριού, αφ' ετέρου στον συγχρονισμό δεξιού και αριστερού χεριού, γιατί το δεξί παίζει με την λογική "ίσος χρόνος-ίση δύναμη" και πρέπει να συγχρονιστεί το αριστερό πάνω σ' αυτή την λογική. Από εκεί και πέρα πολλά παίζουν ρόλο, όπως πχ ο ήχος. Όσο πιο παραμορφωμένος είναι και όσο πιο πολύ sustain έχει, τόσο δυσκολότερα γίνονται τα πράγματα, γιατί πρέπει κάθε φορά να μιουταριστεί η νότα που μόλις παίχτηκε πριν ακουστεί η επόμενη. Επίσης όσο πιο χαμηλό το action τόσο το καλύτερο, γιατί όταν το δάχτυλο αφήνει την χορδή μειώνονται τα artifacts (που μεγενθύνονται όσο πιο παραμορφωμένος είναι ο ήχος). Θα σας φανεί αστείο, αλλά παλιότερα την απέφευγα σαν τεχνική, γιατί μου φαινόταν cheating, για να ακούγεται εντυπωσιακά κάτι που είναι απλό. Φυσικά μεγάλωσα κάποτε και κατάλαβα.
    0 βαθμοί
  38. εγω που πουλησα την 1060 6GB για 150 λίγο πριν γίνει το κακό με τις GPU Αν περίμενα 3-4 μήνες θα την πούλαγα για 650 γιατί ήταν και η Gaming X της MSI και θα έπαιρνα το komplete kontrol 61 και θα μου έμεναν κιόλας. χαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  39. Μάλλον όχι. Παλιότερα ίσως.... αλλά έχουν μπει τόσοι στο κόλπο, που από πλευράς πιθανοτήτων και μόνο είναι απίθανο να πρέπει να περάσεις το 200άρι. Μπορεί βέβαια εσύ να θες να το περάσεις, αλλά αυτή είναι μια τελείως άλλη συζήτηση... που σε ακραίες περιπτώσεις φτάνει μέχρι εδώ:
    0 βαθμοί
  40. Με την ίδια λογική, αξίζει να δώσουμε πάνω από 1000 ευρώ σε κιθάρα ή ενισχυτή? Υπάρχουν κάποιοι λίγοι που εκτιμούν τη διαφορά στις λεπτομέρειες(?) που προσφέρει η κατηγορία αυτή. Όλοι υπόλοιποι, είτε δεν τις αντιλαμβάνονται, είτε δεν τις εκτιμούν τόσο ώστε να σκάσουν τα 5πλάσια χρήματα για σχεδόν το ίδιο αποτέλεσμα. Παραδείγματα άπειρα...
    0 βαθμοί
  41. Αν κάναμε μια υποθετική ανάλυση του κοστολογίου ενός overdrive τύπου 808, με σημερινά δεδομένα στην Ελλάδα π.χ. R&D (Έρευνα) ? Υλικά 30 ευρώ Εργατικά 10 - 15 ευρώ (5/ώρα) Μεταφορικά 5 ευρώ Προμήθεια πωλητή 30% Απο εκεί και πέρα έχουμε άλλα λειτουργικά έξοδα και το κέρδος του κατασκευαστή. Αν κάνω λάθος διορθώστε ότι γνωρίζετε και ορίστε μια τελική τιμή.
    0 βαθμοί
  42. ή αλλιώς homo jazziens
    0 βαθμοί
  43. 0 βαθμοί
  44. Θέλει μπόλικη δουλειά αυτός ο κόσμος και δυστυχώς έχει στοιχεία γυμναστηριακού πρωταθλητισμού, στα οποία πλέον έχω αλλεργία. Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί όμως, ας τσεκάρει Frank Gambale (για τους μη μεταλλάδες) και Jason Becker/Yngwie Malmsteen/Jeff Loomis για τους μεταλλάδες. Περιττό να πω ότι αν δεν κάτσει κανείς ώρες ολόκληρες με τον μετρονόμο στο 50-60 δε θα γίνει δουλειά. Πρέπει να κλειδώσει η κίνηση και σιγά σιγά να γίνει όσο πιο efficient γίνεται. Εγώ πέρασα αρκετό καιρό με ασκήσεις πάνω σε αυτό, αλλά εν τέλει περισσότερο το ένιωθα σαν γυμναστήριο παρά σαν μουσική. Έκτοτε όταν έχω όρεξη για τέτοια κασκαντεριλίκια, προτιμώ να μελετάω αποσπάσματα από τραγούδια, είναι τουλάχιστον πιο μουσική εμπειρία.
    0 βαθμοί
  45. Ναι, δεν ακούγεται σωστά. Το σωστό είναι αυτό...: Θα μας κοροϊδεύουν οι μεταλάδες (κι όχι μόνο...) ?
    0 βαθμοί
  46. Κατω οι πληκτραδες
    0 βαθμοί
  47. Κάνα πορτοφόλι που να αυγατίζουν τα λεφτά ξέρει κανείς?
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...