Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Ετους
1 Φεβρουαρίου 2024 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Μήνας
1 Ιανουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Εβδομάδας
25 Ιανουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Σήμερα
1 Φεβρουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
11/09/21 - 11/09/21
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/09/21 σε όλα
-
2 βαθμοί
-
Περαίωση λέγεται. Και σου τρίβουν στα μούτρα ότι κάτι έχεις κάνει αφού την δέχεσαι, μιας και δεν θες να μπεις στη διαδικασία να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας για το παραμικρό λεπτό του ευρώ που έχει διακινηθεί απ'την επιχείρησή σου όλο αυτό το διάστημα.1 βαθμός
-
μια χαρά είναι και τα 4 λεπτά (και λίγα είναι) και το ίδιο σχήμα. Γιατί δηλαδή ο Γκρην πως το κάνει και 7 και 8 στο in the skies? Βέβαια το έκανε 45 χρόνια πριν....1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Προσωπικά απο τις αρχές του 20 έκανα συνδρομή σε ένα εγκεκριμένο πάροχο και κρατάω τα βιβλία μου συμπληρώνοντας έσοδα - έξοδα, ενώ αυτόματα ενημερώνει το myData. Είχα ξεκινήσει να περνάω τα έσοδα κατευθείαν στο myData αλλά ήταν τόση η έλλειψη πληροφόρησης και η ανασφάλεια αν γίνεται σωστά, (και δίκαια μιας και η εφαρμογή "τιμολόγιο" δεν υπήρχε καν) που ψάχνοντας όλες τις διαθέσιμες λύσεις κατέληξα στο pelatologio.gr που είναι μια εξαιρετική λογιστική πλατφόρμα, που προσφέρει σε λογικό κόστος ότι χρειάζομαι. Το "τιμολόγιο" της ΑΑΔΕ δεν το έχω χρησιμοποιήσει.1 βαθμός
-
Μπαίνω λίγο σφήνα, για να ενημερώσω τον ΟΡ και όποιον άλλο δεν το γνωρίζει ότι οι λογαριασμοί ΔΕΗ, Cosmote και ΕΥΔΑΠ πληρώνονται στα site τους με κάρτα χωρίς προμήθεια. Για Vodafone δεν γνωρίζω.1 βαθμός
-
Πολύ ωραία λούπα του μπάσου, εξαιρετικοί ήχοι, πολύ καλά παιξίματα, ωραιότατες μελωδίες. Το έχεις! Αυτά ήταν τα pros.... τα cons τώρα.... Καλά ρε τέσσερα (4:00...) λεπτά το ίδιο; Το μπάσο καλό αλλά κάποια στιγμή το σιχάθηκα... Καλά ρε τέσσερα (4:00...) λεπτά το ίδιο; Η Lead καλή αλλά την βαρέθηκα μετά από κάποια στιγμή, έπαιξε ρόλο και ο ίδιος ήχος της σε όλο το κομμάτι. Τα τύμπανα χαμηλά στην μίξη και υποτονικά-βαρετά. όπως σου έγραψα και αλλού, σέρνουν το κομμάτι... Κατά τ'άλλα πολύ ωραίο άσμα, με μια χαρά παραγωγή και ωραίο χαλί από τα strings. Υ,Γ... Αρχίζω και ακούγομαι σαν τον Dim.... γεράματα!1 βαθμός
-
Πολύ δυνατός αυτοσχεδιασμός. Σε κάποια σημεία το σόλο εκσφενδονίζει τον ακροατή στον ουρανό! 1 take είναι;1 βαθμός
-
Ετσι κι αλλιως παει στην εφορια κατευθειαν απο τον ΠΑΡΟΧΟ στο τελος της χρονιας και συνυπολογιζεται οποτε τζαμπα κανεις τη μανουρα.... Οι τραπεζες ετσι κι αλλιως εχουν ΠΕΘΑΝΕΙ παγκοσμια,στην Ελλαδα υπαρχουν κυριως ως "σπιουνοι" της εφοριας και για να "εργαζονται" οι,στην ουσια δημοσιοι, υπαλληλοι τους εξασφαλιζοντας λιγα ψηφαλακια στην εκαστοτε κυβερνηση , στο εξωτερικο με την τελικη επικρατηση των κρυπτονομισματων ως μεσο συναλλαγης αντε να εχουν ακομα 20 χρονια μπροστα τους οποτε αν βαλουμε και την κλασσικη ελληνικη υστερηση αντε να εχουν ακομα 30 χρονια υπαρξης. καλα να παθεις.? οι λαλακιες πλΕρωνονται. εγω ουτε ΕΞΩ απο τραπεζα δεν περναω πλεον και εχω να πλΕρωσω με μετρητα τουλαχιστον 10 χρονια.... στελνε κατευθειαν εμβασμα απο το λογαρισμο σου στην Revolut για να μην εχεις θεμα (αν τσιγκουνεύεσαι το 1 ευρω προμηθεια στελνε απο τον Ολλανδικο που ανοιξες εκει δεν χρεωνουν τιποτα για εμβασμα μια και συμπεριλαμβανεται στα παγια εξοδα) μπορεις ανετα να την χρησιμοποιεις για τα παντα, VISA/MASTERCARD ειναι.1 βαθμός
-
Χθες παρέλαβα το Behringer (πρόκειται για cheap κλώνο του Sennheiser e906). Έκανα μια δοκιμή με orange rocker 15 και καμπινα 1x12 με G12-35XC. Ήθελα κάτι πιο dark, σε σχέση με το sm57, για ποικιλία. Έδωσα 35 ευρώ. Και μονο που το τοποθετώ κρεμαστό (και γλιτώνω από σταντ) μου φτάνει... Καθαρός ήχος με b906, sm57, και συνδυσμό τους: b906clean.mp3 SM57clean.mp3 both clean.mp3 Crunchy ήχος με b906, sm57, και συνδυσμό τους: b906crunch.mp3 SM57crunch.mp3 bothcrunch.mp3 Dirty ήχος με b906, sm57, και συνδυσμό τους: b906dirty.mp3 SM57dirty.mp3 bothdirty.mp30 βαθμοί
-
τα ιδια στα οποια...επενδυσαν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ οι τραπεζες και τα ασφαλιστικα ταμεια και οταν χρεοκοπησε το δημοσιο πηραν τα..... μεζεα τους λες?0 βαθμοί
-
Παιδιά εγώ το πήρα και μου βγαλε αυτό το link σαν refer a friend, με 10% έκτπωση για όποιον κάνει αγορά μέσα από αυτό. Δε νομίζω να κερδίζω εγώ κάτι. Βασικά κάτι πόντους δίνει μάλλον αλλά δεν έχω ιδέα τι παίζει. https://www.waves.com/r/8172500 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Προσωπικά έχω Yamaha, είναι σκυλιά αλλά οι παλιές δεν έχουν τους καλύτερους ήχους, οι καινούργιες δεν γνωρίζω. Εάν πας σε μεταχειρισμένη Yamaha- Roland κρατάνε αξία και έχουν καλή ποιότητα κατασκευής. Σε συνδυασμό με ezdrummer2 ή Superior Drummer 3 είσαι καλυμμένος. Καλή αρχή.0 βαθμοί
-
Κοίταξε και τα Roland TD-1 που είναι πιο μαζεμένα για σπίτι. Επίσης λάβε υπ' όψη και τα θεματα θορύβου όπως π.χ.0 βαθμοί
-
Εμ δεν προσκομισες τα 165,76 δικαιολογητικα που ζητανε. Τι σοι τεχνογνωσια εχεις αποκτησει με 30 χρονια επαφης με το δημοσιο; Ανεπιδεκτος μαθησεως εισαι.0 βαθμοί
-
Αρχισε η νεα σαιζόν σήμερα με το εμβόλιο της γρίππης. Σε 15 μέρες πάμε για το 3ο ημίχρονο...0 βαθμοί
-
πάντως για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας, έτσι απο περιέργεια θα πάω το απόγευμα να δω αν λειτουργεί η κάρτα της εθνικής που χρησιμοποίησα να φορτίσω την ρεβολουτ ή την μπλόκαραν πάλι....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ωχ εχω ενα τετοιο που ειχα παρει στο μικρο οταν ηταν 1 ετους.... την μαμησα....δεν με σωζει ουτε το μη αναλλωθεν του Springsteen...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ΔΕΛΦΙΝΙΑ? δηλαδη..ΘΑΛΑΣΣΑ... δηλαδη ΠΛΟΙΑ δηλαδη ΕΙΣΑΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙΣΤΟΕΜΑΤΟΥΛΑΓΟΥΜΕΤΟΜΠΟΥΡΙΤΗΣΣΟΜΠΑΣ (τυπικη συλλογιστική Ελληνα "αριστερου" ? )0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
μα δεν ειναι "λογιστης" μου,φιλος ειναι που τον παιρνω τηλ και μου δινει συμβουλες...σιγα μην ειχα λογιστη...για...μπρουκλη με περασες? ?0 βαθμοί
-
κανονικα το Ε906 ειναι πιο bright. μια χαρα ακουγεται σε σχεση με το 57αρι που ακουγεται οριακα "καλυτερα", αλλα ετσι κι αλλιως ΚΙΘΑΡΑ ηχογραφεις δεν εχει και τιποτα τρομερες απαιτησεις, οποιοδηποτε δυναμικο, τοποθετημενο σωστα ,θα την κανει τη δουλεια ,ειδικα μεσα στο mix σιγα μην καταλαβει κανεις τη διαφορα.0 βαθμοί
-
Πόσο χαίρομαι που η γυναίκα μου είναι λογίστρια και δεν ασχολούμε καθόλου με τις μ@...ίες αυτές..0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν πήγαινα για κομμάτι. Μια λούπα έκανα και έβαζα πάνω διάφορα ρυθμικά, ώστε να τεστάρω καθυστερήσεις. Ε, έβαλα και τη σόλο, και λίγο πληκτρο για αλάτι και έκανα export... Να το κοιτάξεις ?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ποιότητα κατασκευής: Δεν έχω δει και πολλούς ακριβούς marshall από κοντά για να μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης, αλλά για την τιμή του θεωρώ ότι είναι φυσιολογική η ποιότητα κατασκευής του. Τα “ξύλα” και τα ηλεκτρονικά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η συναρμολόγηση. Πρέπει να είναι, χαλαρά, ο ενισχυτής που χρειάζεται τον λιγότερο χρόνο για να γίνει βίδες, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Το 10άρι celestion V-type είναι μεσαίας κατηγορίας και αρκετά ποιοτικό. Καλή, απλή και στιβαρή κατασκευή, σε γενικές γραμμές. Βαθμολογία 8/10 Εμφάνιση: Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το vintage look, με τα χειριστήρια στην κορυφή. Έχει μια απλότητα, σαν φιλοσοφία, και αυτό τον κάνει πολύ όμορφο στα μάτια μου. Μέχρι και οι γρίλιες δίπλα στα χειριστήρια έχουν πολύ προσεγμένο σχεδιασμό. Από όποια γωνία και να τον κοιτάξει κανείς, σχεδιαστικά πραγματικά ξεχωρίζει. Βαθμολογία 10/10 Λειτουργίες: Τα specs του origin 20 είναι αρκετά πλούσια. Χορταστικά, θα έλεγα. Μόνο το reverb λείπει. Με τα τόσα χειριστήρια, πάντως, που έχει είναι δύσκολο να μη βρεις τον τόνο που σου αρέσει. Έχει πολύ καλό attenuator, με επιλογές 0,5 watt, 5 watt και 20 watt. Έχει εξαιρετικό emulated output και, κάτι που δεν αναφέρει στο manual, έχει ενσωματωμένο loadbox, για σιωπηλές ηχογραφήσεις. Έχει fx loop, το οποίο δουλεύει μόνο εάν έχω συνδεδεμένο και ενεργοποιημένο το footswitch. Είναι κάτι αρκετά εκνευριστικό. Επίσης, έχει και booster το οποίο ενεργοποιείται τραβώντας το ρυθμιστικό gain ή μέσω footswitch. Δίδει τη δυνατότητα να παίξεις od/booster χωρίς πετάλια μπροστά. Βαθμολογία 9/10 Ήχος: Ο ήχος του origin είναι ο κλασικός 60’ ήχος της Marshall. Ωμός, πλούσιος σε αρμονικές, ιδανικός για blues και hard rock. Όσο και να έχω προσπαθήσει δεν έχω καταφέρει να του βγάλω πιο μοντέρνο “still got the blues” ήχο, ακόμα και με βοήθεια πεταλιών. Δεν το έχει καθόλου. Κάνει άλλα πράγματα και τα κάνει εξαιρετικά καλά. Με πραγματικά σούπερ καθαρά, αποτελεί μια εξαιρετική πλατφόρμα πεταλιών. Ότι πετάλι και να μπει πάνω, δεν αλλάζει ο χαρακτήρας του ήχου. Φωνάζει marshall από μακριά. Ο crunchy και ο overdriven ήχος είναι το στοιχείο του. Αυτό είναι είναι που ζητά. Και το κάνει και αυτό σε πολύ καλό βαθμό για την τιμή του. Στο low output (0,5 watt) o ήχος είναι μέτριος. Δεν έχει “σώμα” και του λείπει ζωντάνια. Από ένταση, είναι ιδανικό για σπίτι και παίξιμο με καθαρό ήχο. Εάν το gain και το volume περάσουν τη μέση, ο ένταση ανεβαίνει αρκετά. Στο medium output (5 watt) υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά έντασης, όσο και μεγάλη διαφορά στην ποιότητα ήχου, σε σχέση με το 0,5watt. Δεν έχω παίξει ακόμα σε live με τον origin, αλλά σε πρόβες που τον έχω πάρει είναι αρκετά δυνατός στα 5 watt. Βγάζει εύκολα και live στη ρύθμιση αυτή. Και επειδή ίσως να υπολείπεται σε headroom σε περιπτώσεις που θέλει κανείς καθαρά, υπάρχει και το high output (20 watt) όπου υπάρχει αισθητή διαφορά στην ένταση, και λιγότερη διαφορά στην ποιότητα ήχου. Γενικότερα, ο OR20 θέλει να έχεις μετά την μέση το volume, ώστε να δουλεύουν οι τελικές λάμπες και να συμμετέχουν και εκείνες, διαμορφώνοντας τον τελικό ήχο. Κάνουν μεγάλη διαφορά, καθώς ως γνήσιος marshall, ένα μεγάλο μέρος του overdriven ήχου προέρχεται από τις τελικές λάμπες. Το 10άρι V-type μεγάφωνο της Celestion είναι αρκετό. Δεν γεμίζει το μάτι, αλλά αντέχει άνετα τα 20 watt. Δεν μπουκώνει, σε αντίθεση με το 10άρι celestion VX10 που φορά ο ac10, ενώ οι ένταση στον OR20 είναι αισθητά υψηλότερη. Το μόνο που λείπει, με το 10άρι, είναι το σώμα, δηλαδή το μπάσο. Με την αλλαγή που έκανα βάζοντας 12άρι μεγάφωνο (G12-65), η ένταση δεν άλλαξε, αλλά πήρε το “σώμα” που του έλειπε, κάποια ενοχλητικές ψηλές συχνότητες εξαφανίστηκαν. Και το 10άρι V-type αντικατέστησε το αναιμικό vx10 από τον AC10 (του έκανε μεγάλη διαφορά). Ο Origin 20 βγάζει καλούς και αξιοποιήσιμους ήχους σε όλο το εύρος gain και volume. Αυτό παύει να ισχύει μόλις η ένταση περάσει το 8. O ήχος χαλά. Είναι κάτι που διορθώνεται με αλλαγή τελικών λαμπών, απ’ ότι έχω διαβάσει. Μεταξύ 7 και 8 είναι το sweet spot του ενισχυτή. Να αναφέρω, επίσης, ότι με το gain μετά το 7 ο ήχος γίνεται πιο μπάσος και κομπρεσσαρισμένος. Χρειάζεται να μειώνω τα μπάσα, όταν περνά το 7. Σε κάθε ρύθμιση gain και volume χρειάζεται μια αναπροσαρμογή στο eq, στο presence και στο tilt, ώστε ο ήχος να μη χάνει την οξύτητά και την ζωντάνια του. Θέλει προσοχή, βέβαια, διότι είναι εύκολο να εμφανιστούν κάποιες ενοχλητικές ψηλές συχνότητες. Βαθμολογία 9/10 Δείγματα ήχου: Η ηχογράφηση ήταν σιωπηλή, με το emulated output να με βγάζει ασπροπρόσωπο. Χρησιμοποίησα stratocaster με hot μονοπήνιους (στα 14 kohm). Ξεκίνησα με ΕQ, tilt, presence όλα στη μέση, και όσο ανέβαζα gain, εκανα αναπροσαρμογή. Λίγο reverb μπήκε μέσω daw. Με gain στο 1/4 και volume στη μέση. 1.mp3 Με gain στο 2/4 και volume στη μέση. 2.mp3 Με gain στα 3/4 και volume στη μέση. 3.mp3 Με gain τέρμα και volume στη μέση. 4.mp3 Mε gain στα 3/4 και volume στα 3/4 (sweet spot), και boost on. 7.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση TS9. 8.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση OCD 9.mp3 Mε gain στα 1/4 και volume στα 3/4, και με χρήση DOD CARCOSA FUZZ 10.mp3 Pros n’ Cons + Τιμή + Ήχος + Σχεδίαση - 10άρι ηχείο - Δεν δουλεύει το fx loop χωρίς footswitch - Μετά το 8, στην ένταση, χαλά ο ήχος Tube combo amp for electric guitar · Gain boost function · Two voicings (Normal, High Treble), which can be mixed steplessly via the tilt control · Switchable power reduction for full sound in any environment · 1 channel · Power: 20 watts · Preamp tubes: 3x ECC83 (12AX7) · Power tubes: 2x EL34 · Equipped with: 1 x 10" Celestion V type speaker · Controls: Gain - Tilt - Bass - Middle - Treble - Master - Presence · Switches: Power On / Off - Output Low / Mid / High - Gain Boost (Pull Volume) · Serial effect grinding path · Connectors: Input (6.3 mm jack) - DI Out (6.3 mm jack) - FX Send & Return (2 x 6.3 mm jack) - Footswitch (6.3 mm jack) · Speaker Outputs: 3 x 6.3 mm jack (16 ohms / 8 ohms) · Dimensions (W x D x H): 520 x 240 x 240 mm · Weight: 13.9 kg · Includes footswitch0 βαθμοί
-
Εμενα που δεν μου αρεσουν τα πολλα πριμα δεν θα το επελεγα. Ας κοιταξει εδω βιντεακια που εχει πολλα shoutouts με μεγαφωνα και ελπιζω να καταλαβει τα χαρακτηριστικα τους γα να επιλεξει. Ετσι οπως το πηγαινες και σου αρεσε περισσοτερο ο 1974x στο τελος σε fender θα κατεληγες, ?0 βαθμοί
-
Από τη στιγμή που έχεις τον 800 και μπορείς και παίζεις σπίτι, εγώ θα πήγαινα σε 1987x αλλά επειδή αυτός δεν έχει μάστερ, ο SV20H είναι πιο συνετή επιλογή. Τον όγκο που έχει ο 1987 δεν τον έχει αλλά δεν είναι άσχημος. Βέβαια δεν ξεφεύγεις πολύ από τον 800αρη, αλλά μπορεί και να μη "θέλεις" να ξεφύγεις. Κι εγώ με τον 800 έχω "ξεμείνει" (τον 2210) και δεν μου λείπει κάτι από Μάρσαλ. Γλυκοκοιταζω τον Jvm του satriani λόγω επιλογών και αυτοματισμών και για να μη ταλαιπωρω τον παλιό 800αρη, αλλά να μη μπω σε περιπέτειες χωρίς κέρδος (αφού τα λάιβ σπανιζουν πλεον, αλλά και να γίνονταν που να κουβαλάω, ούτε τον 800 κουβαλάω. Μόνο στούντιο. Έχω ένα koch studiotone 20αρη, για αυτές τις δουλειές. Καλός, αλλά marshall δεν είναι). . Τον origin δεν τον έχω αναφέρει καθόλου, γιατί δεν τον συμπάθησα ποτέ. Καλός αλλά δεν είναι το marshall type που μου αρέσει. Φυσικά jcm 900 και 2000 ούτε να τους βλέπω. O anniversary καλουτσικος. Jubilee δεν τρελαίνομαι. Κι όπως ειπώθηκε, τα μεγάφωνα αλλάζουν τα πάντα.0 βαθμοί
-
Έιχα διάφορους τέτοιου είδους ενισχυτές. Σήμερα από τη Marshall σχολή έχω έναν 50άρη JCM 4104 και έναν Matchless Chief που είναι ουσιαστικά ένας overbuilt 100άρης plexi με πιο ευέλικτο voicing. Το πρώτο σχόλιο μου σε αυτό το thread είναι πως μεγαλύτερες διαφορές θα ακούσεις με διαφορετικά μεγάφωνα παρά με διαφορετικά κεφάλια της ίδιας σχολής. Αν το ίδιο μαρσαλοκέφαλο το παίξεις με V30, με G12 65, με G12 H30, με Alnico Gold με EV κλπ κλπ... οι διαφορές είναι επιπέδου άλλος ενισχυτής. Οι καμπίνες είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που αλλάζει όλη την απόκριση στα μπάσα και στα μεσαία ανάλογα με την κατηγορία και την υλοποίηση. Το δεύτερο σχόλιο για τους Marshalls (και σχεδόν για οποιοδήποτε καλό ενισχυτή) είναι πως πρώτα επενδύεις σε καλό reactive attenuator και μετά σε ενισχυτή. Είτε τον θες για πρόβα, είτε για το σπίτι. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως η επάνοδος των single channel θηρίων συνέπεσε με τον ερχομό των attenuators. To master volume είναι απλά μια λύση ανάγκης είτε είναι normal, είτε ppimv. Αλλιώς είναι σα να αγοράζεις Ferrari με ελαστικά που έχουν όριο ταχύτητας τα 80χλμ. Από κει και πέρα όπως ήδη ξέρεις φαντάζομαι άλλο voicing οι EL84 άλλο οι EL34. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά όσο το να άλλαζες μεγάφωνα, αλλά είναι πιο jangly, λιγότερο throaty. Οπότε μια διαφορά ο 20w με τον 50w plexi την έχουν. Ο JTM45 είναι πιο dark σαν ήχος (όταν τον ανοίξεις) & spongy στην ατάκα απ τον plexi σε ένα γενικό. Όλα αυτά σε περίπτωση που θες να παίξεις με το γκάζι του ίδιου του ενισχυτή. Αν θες να παίξεις καθαρά με πετάλια για το drive, είναι άλλη συζήτηση.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όντως απίστευτη σειρά γενικώς η συγκεκριμένη. Εγώ είμαι λίγο του πιο modern βέβαια. Θα προτιμούσα τα 20w που έβγαλε ο Friedman με Pink Taco, JJ Jr, κλπ. Τα έπαιξα εδώ στην Ολλανδία και ερωτεύτηκα.0 βαθμοί
-
Εκανα λαθος Για τον combo τον jtm μιλαγα τον Bluesbraker Aυτος δεν μου αρεσε και τον εδωσα. Δεν ειχε τα χαμηλομεσαια του 800 και του mkII (50W) (Νομιζω o 1987x ειναι το reissue του mkII για τον οποιο μιλαω και ειναι πολυ κοντα ηχητικα). Μου λειπαν συχνοτητες. Και jumpered που τον ειχα. (χωρις ηταν τραγικα) Οπως και στο jtm45 το κεφαλι. Με καμπινα 4χ12 ομως αλλος κοσμος. Θελω να εχει ψυχα η νοτα και να κλωτσαει η πενια και δεν τα ειχα με τον jtm. Ηταν σαν ειχε ενα κουμπι αναμεσα στο bass και στο middle και να ηταν αρκετα χαμηλωμενο. Οπως και το bass λιγο μειωμενο. Ενω τα μεσαια σαν να ηταν fucus σε συγκεκριμενη συχνοτητα με περιορισμενο ευρος. Μου λειπαν συχνοτητες. Κατι που δεν γινοταν στον MKII και στον 800 ΥΓ με τον mkII εχω γκρεμισει τοιχο σε στουντιο. Κυριολεκτικα. Ειχαν βαλει μια ραμποτε (πως τη λενε) ξυλινη επενδυση στον τοιχο απο τη μεση και κατω και με 2-3 καλα Ε ανοιχτα ακορντα το ειδαμε να ξεκολλαει και να ξαπλωνει στο πατωμα απο τη μια μερια μεχρι την αλλη, 5 μετρα μηκος. Ακομα θυμαμαι τη φατσα του ηχοληπτη με ανοιχτο στομα να το κοιταει και να μη το πιστευει και μετα να γελαει κι αυτος ?0 βαθμοί