Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      15323


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  4. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5466


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/25/21 σε όλα

  1. ...και το έψαχνα. Μπράβο Φώτη που το θυμήθηκες. Πρέπει να ανέβει στο Music για να μη χάνεται στο φόρουμ όπως και τόσα άλλα, εδω που τα λέμε. Τώρα.
    2 βαθμοί
  2. Πωπω ρε παιδιά.... Ας κάνει κάποιος τον Στράτο να ξαναπιάσει τ' όργανο επιτέλους.... Καθαρό 10αρι αυτό που άκουσα.
    2 βαθμοί
  3. πέντε στα πέντε αστέρια..
    1 βαθμός
  4. Aριστουργημα. Τοσο ομορφο και μελαγχολικο.
    1 βαθμός
  5. World class! Το είχα γράψει και το 2013 που το είχες ανεβάσει. Δεν άλλαξα γνώμη.
    1 βαθμός
  6. Ανατριχισα,ξανα...... Αριστουργημα. Σιγα μην τον ρωτησεις κιολας.
    1 βαθμός
  7. Πφφφ. Τι να πω τώρα, όλα περιττά θα είναι. 1) Όσοι ξέρετε ότι υπάρχουν τέτοια πράγματα στο forum ανεβασμένα, γιατί δεν κάνετε ανελέητα bump να τα μάθουμε κι εμείς οι νεοπότεροι; 2) Μερικές φορές γράφουμε "ημερολογιακά". Ανοίγουμε τον υπολογιστή και γράφουμε ό,τι ζήσαμε. Πολλές φορές η ιστορία είναι "σηκώθηκα, πήγα στη δουλειά, γύρισα, τίποτα το ιδιαίτερο.", άλλες φορές με λίγα ή πολλά όμορφα λόγια, άλλες φορές με λίγα ή πολλά πιο πρόχειρα. Ε λοιπόν, αυτό το κομμάτι νομίζω οτι δεν έχει καμία σχέση με μια τέτοια μέρα. Περιγράφει κάτι μεγάλο και μοναδικό (χωρίς να ξέρω τι είναι αυτό). Πέρα από την αρμονία, τη φόρμα, την τεχνική, υπάρχει κάτι που διατρέχει το κομμάτι που δεν μπορεί να ιχνηλατηθεί και να μετρηθεί. Υπάρχει ψυχή, και μου θύμισε μουσικές που ευχαριστιέσαι να της ακους ακόμα κι από την καραμούζα του γραμμόφωνου, και που η ενορχήστρωσή τους δεν μπορεί ελαφρά την καρδία να κάτσει στην τουαλέτα του μακιγιάζ για περιττό καλωπισμό. Δε λέω άλλα, είπα ήδη πολλά και ανούσια, το τεμάχιο μιλάει μόνο του.
    1 βαθμός
  8. Υπέροχο Στράτο! Συνειρμική γραφή πάνω σε δύο κιθάρες, γεμάτη ευαισθησία. Το κομμάτι αυτό μου δημιούργησε μια ξεκάθαρα μελαγχολική διάθεση (θέλω να πιω ένα μπουκάλι ουίσκι αυτή τη στιγμή). Θα ήθελα πολύ να ακούσω κι άλλα δικά σου κομμάτια.
    1 βαθμός
  9. Η αλήθεια είναι ότι μια φορα δε φτάνει για να συνειδητοποιήσεις αυτό που ακούς.
    1 βαθμός
  10. το έχω βάλει και παίζει λουπα για 6 φορά και χαλάρωσα, έχω δύσκολο απόγευμα με τηλεδιασκέψεις και στο τέλος της ημέρας το χειρότερο από όλα, να αντιμετωπίσω τη γυναίκα μου? και με βοήθησε να ξεφύγω, ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν, σαν θεϊκή παρέμβαση ακούγεται για να πέσει η πίεσή μου και να αποδώσω. Θα το αφήσω να παίζει. Είναι θεσπέσιο και εμπνευσμένο, γεμίζει το σαλόνι μου με εσένα αυτή τη στιγμή, δεν περιγράφω άλλο.
    1 βαθμός
  11. Μα είναι δυνατόν εγώ, ναι ναι εγώ λέγω να μην έχω ακούσει ή σχολιάσει αυτό το κομμάτι αυτού του τόσο σημαντικού, μεγάλου τρισμέγιστου, επιβλητικού αλλά κυρίως ευγενούς, επιτομής της εμπνευσμένης, καλοκάγαθης και ουσιαστικής συμμετοχής μέλους στο ένδοξο φόρουμ μας, μέλους της καρδιάς μας @fusiongtr. Πως μου συνέβη αυτό? Μήπως ήμουν απορροφημένος τότε με τους ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ για να φέρουμε την ΑΡΙΣΤΕΡΑ και τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ως ύστατο μέσο για την προάσπιση των κοινωνικών μας δικαιωμάτων που βιάζονταν φριχτά και χρειαζόταν ΑΛΛΑΓΗ?? Πιθανόν. Δεν πειράζει όμως, τώρα που ωρίμασαν οι καιροί και ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ?, τώρα το άκουσα και θα συμφωνήσω πως εκτός του ότι είναι αριστούργημα, ,μας χρειάζεται να ακούμε τον καλλιτέχνη περισσότερο, το ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΛΑΟΣ, το εκφράζει όπως φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ και ακριβώς όπως είπα, ο λαός σε αγαπά, ήσουν, είσαι και θα είσαι πάντα ο fusion της καρδιάς μας. ΕΥΓΕ!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    1 βαθμός
  12. πολύ θα ήθελα να σε γνωρίσω μια μερα από κοντά έτσι να πιούμε ένα ποτήρι...κάτι. Μέχρι τότε θα αρκεστώ σ αυτό. Εκτός από τις καθημερινές μας χαζομάρες.
    1 βαθμός
  13. Εύχομαι τα καλύτερα για τα αγαπημένα σου πρόσωπα, και ιδιαίτερα τα δίδυμα. Κομματαρα το twins! Ελπίζω να σε ακούσω σε κάποιο νέο κομμάτι! (Και μένα του 13' μοντέλο είναι η κόρη...)
    1 βαθμός
  14. Πολυ ωραίο. Το ειχα χασει την πρωτη φορα γιατι τοτενες γεννιοντουστασανε ο δικος μου ο υιος και που...μυαλα... Ευγε εστω και ετεροχρονισμένα!
    1 βαθμός
  15. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι... Άντε ρε ξαναπιάσε την κιθάρα.... άνοιξε και κάνα daw..! Ο καιρός γαρ εγγύς!! ? Το ξανάκουσα μετά από κάμποσα χρόνια και με γύρισε στις "παλιές "καλές" εποχές"...
    1 βαθμός
  16. The last pedal is what you hear the most. Ακολούθησε αυτό και κάνε τα ματσαρίσματά σου.
    1 βαθμός
  17. Θες πετάλι οπωσδήποτε; Πχ θα μπορούσες να γράψεις τα μέρη σε daw, export σε mp3 στο κινητό σου, το συνδέεις με την κονσόλα και τα ακούτε όλοι. Το κακό είναι οτι δεν έχεις την ευελιξία start/stop στα πόδια σου, αλλά αν θες ολόκληρα κομμάτια δεν σε νοιάζει πολύ.. Αν θες πετάλι, νομίζω ότι και η TC electronic κάνει αυτό που θες, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει οπότε θεώρησέ το σαν πρόταση και όχι σύσταση. ?
    1 βαθμός
  18. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μια Κυριακή βράδι με συνφορουμίτη από την Βόρεια Ελλάδα, έγραψα αυτό το κομματάκι, που το αφιερώνω σε δύο νεογέννητα δίδυμα κοριτσάκια που δεν θα γνωρίσω ποτέ, και την υπέροχη μαμά τους, με την οποία είχα την τύχη να μοιραστώ κάποια πολύ σημαντικά χρόνια της ζωής μου. Τους εύχομαι να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένοι, γιατί δεν αξίζουν τίποτα λιγότερο. Το κομμάτι είναι κάτι σαν "αυτόματη γραφή". Απλά έπιασα την κιθάρα, και χωρίς να ξέρω τι παίζω, βγήκε αυτό. Σαν να ήθελα κάτι να μου πω! Είναι όλο γραμμένο με το σκάφος μου, ένα ταπεινό αλλά πανέμορφο (και στην εμφάνιση και στον ήχο) Greg Bennett Jz-3. Το μπάσο είναι γραμμένο με midi κιθάρα και Edirol vst. Σας ευχαριστώ πολύ αν κάνετε τον κόπο να το ακούσετε.
    0 βαθμοί
  19. Πρόσφατα έμαθα κάποια πράγματα που με συγκλόνισαν! Έπρεπε να τα βγάλω κάπως από μέσα μου αλλά δεν ήξερα πώς. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μια Κυριακή βράδι με συνφορουμίτη από την Βόρεια Ελλάδα, έγραψα αυτό το κομματάκι, που το αφιερώνω σε δύο νεογέννητα δίδυμα κοριτσάκια που δεν θα γνωρίσω ποτέ, και την υπέροχη μαμά τους, με την οποία είχα την τύχη να μοιραστώ κάποια πολύ σημαντικά χρόνια της ζωής μου. Τους εύχομαι να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένοι, γιατί δεν αξίζουν τίποτα λιγότερο. Το κομμάτι είναι κάτι σαν "αυτόματη γραφή". Απλά έπιασα την κιθάρα, και χωρίς να ξέρω τι παίζω, βγήκε αυτό. Σαν να ήθελα κάτι να μου πω! Είναι όλο γραμμένο με το σκάφος μου, ένα ταπεινό αλλά πανέμορφο (και στην εμφάνιση και στον ήχο) Greg Bennett Jz-3. Το μπάσο είναι γραμμένο με midi κιθάρα και Edirol vst. Σας ευχαριστώ πολύ αν κάνετε τον κόπο να το ακούσετε. EDIT: Μην το σκέφτεστε, "χώστε μου". ? Twins.mp3
    0 βαθμοί
  20. μωρε σιγά μην ακούω το Νικο και τις δίαιτες. Θα το τσακίσω λέμε.... (ΑΝ λέμε...τώρα)
    0 βαθμοί
  21. όνειρο ήτανε και πάει....
    0 βαθμοί
  22. Και εκείνο το ρεβανί που λέγατε δεν το βλέπω ...
    0 βαθμοί
  23. 0 βαθμοί
  24. τα έχω ανεβάσει και γω παλιότερα. Πως παίρνει πάντα τη δόξα ο Φώτης....μυστήριο
    0 βαθμοί
  25. Δεν πήρα την άδεια του Στράτου, αλλά αφού τα έχει ανεβασμένα στο Soundcloud δεν χρειάζεται...
    0 βαθμοί
  26. Ε, είπα κι εγώ να αφήσω μια χαραμάδα έκφρασης στους αντιφρονούντες.?
    0 βαθμοί
  27. Κι εγώ στη θέση σου θα πήγαινα σε λύση Ableton Live με midi χειρισμό. Οτιδήποτε άλλο μου φαίνεται σκότωμα και δε θα έχει ούτε το ένα εκατοστό της ευελιξίας. Με το Ableton κι ένα midi controller θα μπορείς να κάνεις punch in/out οτιδήποτε θέλεις σε όλο το live set σου. To πρόβλημα που θα πρέπει να σε απασχολήσει κυρίως αν χρησιμοποιήσεις προηχογραφημένα είναι άλλο: Παίζει ο drummer με κλικ? Αν όχι, πώς θα μπουν οι λούπες στον σωστό χρόνο;
    0 βαθμοί
  28. Κατ αρχάς δεν κάνουν όλα τα κυκλώματα των drives ή των boosters για stacking, ας ξεκινήσουμε από αυτό. Κάποια όταν βρίσκονται πιο μετα στην σειρά και δέχονται ένα hot σήμα, ακούγονται overloaded. Από την άλλη υπάρχουν και κλασικοί συνδυασμοί όπως: 1. Δύο tubescreamers στη σειρά 2. Ένα πετάλι σε φάση Klon τελευταίο το οποίο μπορεί να δεχτεί πρακτικά οτιδήποτε από overdrive μέχρι fuzz. 3. Οποιοδήποτε πετάλι του Mad Professor/Bearfoot με όποια σειρά σου αρέσει καλύτερα. Είναι πετάλια ειδικά σχεδιασμένα για stacking, επίσης μπορούν να πάρουν και οποιοδήποτε σήμα από άλλα drives πριν από αυτά. Μετά έχει να κάνει και με το είδος του ενισχυτή. Για hard rock και συναφή είδη, ένα καλό booster τύπου Klon μπροστά από έναν σοβαρό ενισχυτή πρέπει να αρκεί. Άντε να πας και σε ένα soft clipping τύπου tubescreamer πιο πριν αν φτάνει μέχρι mid gain o ενισχυτής. Αν ο ενισχυτής είναι καθαρός, τότε καλύτερα να πας σε κάποιο amp in a box distortion που να δέχεται stacking με ένα booster ή overdrive πριν από αυτό. Χρησιμοποιείς το distortion με το gain χαμηλά και του δίνεις την τελική ώθηση με το προηγούμενο drive. Δεν αναφέρομαι σε fuzzes μιας που δεν πολυχρησιμοποιούνται στο είδος.
    0 βαθμοί
  29. Η παρουσίαση μου στο 57th Annual Conference της Royal Musical Association (RMA), που φιλοξενήθηκε από το Newcastle University. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2021.
    0 βαθμοί
  30. Όχι τα έχει για ομορφιά, κάτι σαν τα βυζγιά.
    0 βαθμοί
  31. Προσωπικά, τους πιο creamy ήχους τους πετυχαίνω κατά διαστήματα πατώντας κανα 2 (κάποιες φορές και 3) πετάλια ταυτόχρονα, συνήθως ένα fuzz και κατόπιν ένα booster και ένα TS η και πιό transparent drive. Με μια διαφορά...το volume της κιθάρας ΠΑΝΤΑ βρίσκεται κάπου ενδιάμεσα, ποτέ στο 10. Για μένα, εκεί ανάμεσα στο 3 και το 8-9 του volume κρύβεται η μαγεία και αληθινά μεγάλη παλέτα ηχοχρωμάτων. Όταν δε μπεί στην εξίσωση και το tone της κιθάρας, χρόνο και διάθεση νάχεις να ψάχνεις. Αυτά βέβαια για το δικό μου στυλ παιξίματος, δεν παίζουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο. Πάντως, δύσκολα μπορεί να ξεπεραστεί η αίσθηση του να παίζεις με κάποιον καλό full tube cranked up ενισχυτή και μόνο ένα range master στα πόδια σου.
    0 βαθμοί
  32. προσωπικά πάντα χρησιμοποιώ connect με όσο καλύτερο προενισχυτή μπορώ να έχω (ειδικά αν το μουσικό είδος "αξίζει" τον κόπο αναζήτησης ποιοτικής λεπτομέρειας στις μεσοχαμηλές), αλλά και πολλές φορές παράλληλες mic techniques κυρίως ως inspiration push (για τον μπασίστα ρε γκαμώτο)... έτσι κι αλλιώς κατά κανόνα ως placebo effect λειτουργεί στο tracking και στο mix ο ίδιος το θάβει...? δεν μπορώ να πω όμως, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις που θα λειτουργήσει εξ αρχής αυστηρά για την διαμόρφωση συγκεκριμένου ιδιαίτερου (αν όχι εξεζητημένου) ήχου ένας ενισχυτής, οπότε σε αυτές λειτουργώ αντίστροφα και συνήθως δεν χρησιμοποιώ καν το connect σήμα πλέον (αν και υπάρχουν περιπτώσεις που από αυτό θα κρατήσω σε μικρό ποσοστό τις bottom συχνότητες ως "μπαχαρικό" όταν στο τελικό mix δεν με ικανοποιήσει ο ενισχυτής σε θέματα όγκου και "σώματος")... ΥΓ. tip (που δεν ισχύει μόνο για το μπάσο): γενικά, αν στο πρώτο πεντάλεπτο αναζήτησης ποσοστού ανάμιξης των δυο σημάτων δεν επιτευχθεί ένας ξεκάθαρα επιθυμητός χαρακτήρας (που να "βγάζει αυτί") σε Α/Β συγκρίσεις, "ανακρούστε πρύμναν" και επιλέξτε μόνο του αυτό που επικρατεί, πριν η ψυχοακουστική αναλάβει με S/M πρακτικές την συνέχεια και καταλήξετε (μετά από πολλές "χαμένες" ώρες) σε ένα αποτέλεσμα που θα αναθεωρήσετε εκ βάθρου την επόμενη...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...