Πίνακας συμμετοχής
- σε όλα
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
All time
29 Οκτωβρίου 2018 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Ετους
1 Φεβρουαρίου 2024 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Μήνας
1 Ιανουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Εβδομάδας
25 Ιανουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Σήμερα
1 Φεβρουαρίου 2025 - 31 Ιανουαρίου 2025
-
Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
10/24/21 - 10/24/21
-
All time
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/24/21 σε όλα
-
The last pedal is what you hear the most. Ακολούθησε αυτό και κάνε τα ματσαρίσματά σου.2 βαθμοί
-
Τι ήχο ακριβώς ψάχνεις?? Εννοείται ότι αυτό ΔΕΝ ισχύει. Και τα δύο γίνονται, αλλά εάν θες έναν σοβαρο lead ήχο, κάνεις το ανάποδο..2 βαθμοί
-
Σε πολλα ωδεια υπαρχει δυνατοτητα να κανεις εξασκηση καποιες ωρες σε ντραμς εκει, οποτε μπορεις να το ψαξεις!2 βαθμοί
-
Ναι μικρός είναι ο χώρος και αφαιρετικός ο τροπος που προσπαθώ να δουλεύω με στάθμες , δηλ τουλάχιστον δεν επιδιωκω παραπάνω εντάσεις από γούστο . Επομένως νομίζω με κάλυψες , ευχαριστώ για τη συνδρομή .0 βαθμοί
-
Καλησπέρα και από μένα! Εχω την Player (όχι την plus) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος το μόνο αρνητικό που βρήκα στην κιθάρα ήταν οι μαγνήτες.Τους έβγαλα λοιπόν και έβαλα τους Pure Vintage 65. Αλλο πράγμα!!!!!!0 βαθμοί
-
Ευτυχώς οι παρενεργειες του άστρα ζενεκα ξεθυμαναν0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ίσως ένα looper, με τουλάχιστον δύο κανάλια, που να μπορούν να παίξουν παράλληλα. Θα πρέπει εκτός από banks (μνήμες) για να γράψεις την κάθε φράση - τραγούδι ξεχωριστά να διαθέτει και αρκετή μνήμη ανά bank - tracks για να μπορείς να γράψεις μεγάλες φράσεις, στην περίπτωσή σου τραγούδια. Στην αρχή ξεκινάς το ψάξιμο με πεταλάκια όπως για παράδειγμα το Boss RC-10R. Μετά κοιτάς σε κάτι μεγαλύτερο και με περισσότερες δυνατότητες όπως για παράδειγμα το Boss RC-300 και μετά πας σε desktop κατάσταση εάν σε βολεύει όπως για παράδειγμα το Boss RC-505.0 βαθμοί
-
Κάτι τέτοιο ίσως? https://www.musicstore.com/en_OT/EUR/DigiTech-JamMan-Solo-XT-Stereo-Looper-Phrase-Sampler-Pedal-/art-GIT0026360-0000 βαθμοί
-
Είπα και εγώ να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό, σε σχήμα telecaster. Έριξα την παραγγελία μου από το musicstore, και έπειτα από 10 μέρες αναμονής, η κιθάρα ήρθε ελαττωματική, οπότε και επεστράφη την επόμενη μέρα (δλδ σήμερα). Πέρασα μερικές ώρες μαζί της, και λέω να γράψω τις πρώτες μου εντυπώσεις από αυτό το όργανο. Για όσους δεν την γνωρίζουν, η G&L (το L προέρχεται από το Leo Fender, ο οποίος ήταν και συνιδρυτής της) είναι μια πολύ ποιοτική εταιρεία, της οποίας τα αμερικάνικα μοντέλα έχουν εφάμιλλες προδιαγραφές με τις fender. Εκτός από US μοντέλα, η εταιρεία αυτή παράγει και μια πιο οικονομική σειρά, στην Ινδονησία. Πρόκειται για κιθάρες με τιμή 500-800 ευρώ, οι οποίες έχουν πολύ καλό φινίρισμα, και υλικά κατασκευής (θεωρητικά, ανώτερα σε σχέση με classic vibe). Αισθητική Είναι μια από τις πιο όμορφες telecaster style κιθάρες που έχω δει, μέχρι 1000 ευρώ. Το clear orange χρώμα, το οποίο πιο πολύ θυμίζει κεραμιδί, δίδει αρκετούς πόντους, καθώς δεν είναι συνηθισμένο, και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τα πανέμορφα νερά του σώματος. Και το μανίκι, επίσης, πολύ όμορφο με ωραία νερά. Μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι το truss rod είναι τοποθετημένο από την πάνω πλευρά του μανικιού, και από πάνω έχει κολληθεί η maple ταστιέρα. Έτσι, η πίσω πλευρά του μανικιού κερδίζει έξτρα πόντους ομορφιάς. Από την άλλη, το βασικό αισθητικό ελάττωμα της ASAT είναι το headstock, καθώς είναι μεγάλο και με περίεργο σχήμα, το οποίο σίγουρα ξεχωρίζει από το αντίστοιχο μιας fender. Και σε συνδυασμό με την ασυνήθιστη γέφυρα, δίδεται η αίσθηση ενός εκκεντρικού σχεδιασμού, κάτι που δεν είναι πάντα καλό, εμπορικά. Προσωπικά, δεν μου έκανε το κλικ, από κοντά, σαν σύνολο. Σαν να της λείπει η ταυτότητα, σχεδιαστικά. Ίσως φταίει που δεν είχα και προηγούμενη εμπειρία με G&L. Ποιότητα κατασκευής Ο λόγος που προχώρησα στην αγορά της, ήταν τα “εντυπωσιακά” specs, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το σώμα είναι από swamp ash, και έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στις ενώσεις των τριών κομματιών, καθώς δεν είναι ορατές (οι ενώσεις). Στο λουστράρισμα έγινε, επίσης, καλή δουλειά, και πέραν τη ζημιάς, δεν υπάρχουν ατέλειες. Το hard rock maple, με medium C σχήμα, μανίκι μου άρεσε αρκετά καθώς το ένιωθα βαρύ στο χέρι μου. Δεν έχω προτίμηση σε κιθάρες που το μανίκι τους μου δίδει την εντύπωση πως είναι ελαφρύ, και η συγκεκριμένη ήταν εξαιρετική στο σημείο αυτό. Μάλιστα, το μανίκι ήταν και η αιτία του σχετικά μεγάλου βάρους της, παρότι ως ημι-κουφωτή θα έπρεπε να είναι πούπουλο. Τα medium jumbo τάστα ήταν αρκετά καλά τοποθετημένα, χωρίς να προεξέχουν κοφτερές άκρες κλπ. Η όλη αίσθηση του μανικιού θυμίζει MIM telecaster μανίκι. Ίσως λίγο πιο παχύ και με ταστιέρα που με βόλεψε περισσότερο για bending. Το φινίρισμά του αναφέρεται ως “vintage tint satin finish”. Το hardware, επίσης, αναβαθμισμένο σε σχέση με μια classic vibe. Η ατσάλινη γέφυρα, σήμα κατατεθέν της G&L, με τα έξι brass βίνταζ βαγόνια μοιάζει αρκετά ποιοτική και προδιαθέτει για λεπτομερή ρύθμιση intonation (δεν πρόλαβα να κάνω). Τα χειριστήρια μοιάζουν στιβαρά, και λειτουργούν σωστά και αθόρυβα (στον 3 way switch αναφέρομαι). Τα ποτενσιόμετρα περιστρέφονται έχοντας μια αντίσταση, κάτι που προσωπικά δεν προτιμώ, καθώς με δυσκολεύει να τα ανοιγοκλείνω, γρήγορα, με το μικρό δακτυλάκι. Τα κλειδιά κουρδίσματος θα τα προτιμούσα να ήταν vintage, αλλά και τα standard sealed είναι μια χαρά. Έχουν ομαλή, ακριβή λειτουργία, και σίγουρα συνδράμουν στο γεγονός ότι δεν μου ξεκούρδισε καθόλου η κιθάρα όση ώρα έπαιζα. Οι μαγνήτες είναι made in USA και είναι οι ίδιοι που χρησιμοποιούνται στα αμερικάνικα μοντέλα. Ο ΜFD (magnetic field desigh) bridge μαγνήτης, σχεδιασμένος από τον Leo, δεν θυμίζει συνηθισμένο telecaster μαγνήτη, τόσο ηχητικά όσο και σχεδιαστικά. Έχει κεραμική μπάρα, και δίδει τη δυνατότητα για ρύθμιση ύψους κάθε πόλου ξεχωριστά. Τον μέτρησα στα 6,2 Kohm. Ο μαγνήτης στη θέση neck, είναι alnico 5, σχεδιασμένος από τον Paul Gagon, και είναι μετρημένος στα 4,2 Kohm. Αίσθηση κατά τη χρήση Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κάποιος όταν την πιάνει, είναι το σχετικά μεγάλο βάρος αλλά και η στιβαρότητα που έχει. Σε σχέση με μια τυπική telecaster, όπου οι γωνίες του σώματος κουράζουν στο πολύωρο παίξιμο, είναι αρκετά πιο άνετη, καθώς οι γωνίες έχουν μετατραπεί σε καμπύλες. Με τον τρόπο αυτό, δεν κοκκινίζει το χέρι στο σημείο του πήχη που ακουμπά το σώμα. Το μανίκι είναι πραγματικά πολύ άνετο, και το χέρι κινείται χωρίς να “κολλά” στο φινίρισμα. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι ακριβώς εκεί που πρέπει να είναι (δεν έχει διαφορά με μια telecaster), άρα ο μέσος χρήστης telecaster θα νιώσει πολύ οικεία παίζοντας την κιθάρα αυτή. Ο 3-way switch είναι αρκετά προσεγμένος. Έχει μαλακή λειτουργία, και δεν προβληματίζει όταν από τη θέση bridge θέλω να πάω σε κάποια άλλη θέση, διότι το πιάνεται πιο εύκολα και δεν κολλάει εντελώς στο ποτενσιόμετρο της έντασης. Η κιθάρα ήρθε, πολύ καλά σεταρισμένη (σε σχέση με το απαράδεκτο σετάρισμα της classic vibe). Πέρα από το truss rod που ήθελε ρύθμιση, όλα τα άλλη μου φάνηκαν πολύ καλά ρυθμισμένα. Θα έπρεπε να ξεκινήσω να κάνω ελέγχους με μεζούρα και κουρδιστήρι για να δω εάν κάτι χρειάζεται επιπλέον ρύθμιση. Ήχος Ο ήχος, όπως προανέφερα, δεν είναι ο τυπικός μιας telecaster. Ο bridge κεραμικός μαγνήτες, είναι πολύ πριμάτος, σχετικά σκληρός, και , “αρπάει” πιο εύκολα σε σχέση με έναν τυπικό tele μαγνήτη. Είναι αρκετά touch sensitive, του αρέσουν τα καθαρά, αλλά πιο πολύ του αρέσουν τα πιο βρώμικα. Από την άλλη ο neck humbucker έχει πιο συμβατικό ήχο, και παρότι είναι αρκετά dark sounding, δένει άριστα με τον bridge. Είναι αρκετά πιο “γλυκός”, ηχητικά, και πολύ διαυγής. Όντας πιο low output, είναι σεταρισμένος πιο κοντά στις χορδές (περίπου 1,5-2mm, έναντι 3-3,5mm του bridge), αλλά έχει ακριβώς την ίδια ένταση και ηχόχρωμα με τον bridge. Εκπληκτικό ταίριασμα, το οποίο φαίνεται και στην μεσαία θέση, όπου ο ήχος είναι επίσης εξαιρετικός. Το twang υπάρχει, αλλά δεν είναι στο 100%. Ο ηχητικός χαρακτήρας είναι διαφορετικός από μια telecaster, αλλά η ποικιλία στους παραγόμενους ήχους είναι εξίσου μεγάλη. Μπορεί να παίξει κανείς από jazz (o neck μαγνήτης είναι ταμάμ για τη δουλειά αυτή), μέχρι και ροκ. Δοκίμασα την κιθάρα στον Marshall origin 20, όπου και έπαθα την πλάκα μου με τον ήχο. Φοβερή ατάκα, καθαρότητα και διαύγεια. Πολύ καλό το ταίριασμα. Στη συνέχεια, δοκίμασα στον vox MV50 (ήχος blackface), όπου δεν μου πολυάρεσε τόσο. Επίσης, δεν μου άρεσε και με τον bugera T5 που έχω σε άλλο δωμάτιο. Ίσως εάν ρύθμιζα καλύτερα τους μαγνήτες να άλλαζε κάτι. Έκανα μια ηχογράφηση με τον Blackstar HT1R σε καμπίνα 1x12, και ο ήχος ήταν αρκετά καλός. Όχι, πλήρως, του γούστου μου. Ηχητικά κλιπ gl clean.mp3 gl crunch.mp3 gl dirty.mp3 Προβλήματα που αντιμετώπισα. Μόλις άνοιξα τη συσκευασία και έβγαλα την κιθάρα από το προστατευτικό νάιλον, σοκαρίστηκα, καθώς δίπλα στο control plate υπήρχαν ραγάδες/σκασίματα στο φινίρισμα, τα οποία ξεκινούσα από την τρύπα την βίδας. Θα έλεγε κανείς πως μόλις βιδώθηκε πρώτη φορά η βίδα, το λούστρο ράγισε σαν το γυαλί. Πιθανόν να έχει πάθει ζημιά και το ξύλο εσωτερικά, αν και κάνοντας δακτυλοσκόπηση (αφαιρώντας το control plate), δεν αντιλήφθηκα ζημία στην εσωτερική πλευρά. Δεύτερο, και μικρότερο πρόβλημα, ήταν η απουσία μια μαύρης κουκίδας από το 12ο τάστο, στο πλάι του μανικιού. Κατασκευαστική ατέλεια. Τρίτο, που παρατήρησα, είναι ότι μια βίδα από εκείνες του pickguard προεξείχε και όσο κι αν βίδωνα, αυτή δεν έλεγε να μπει βαθύτερα μέσα στο ξύλο. Τέταρτο, και αυτό είναι υποκειμενικό, δεν μου άρεσε το headstock, καθώς ήταν μακρύ και πλατύ. Μου κάνει εντύπωση το γιατί μου έστειλαν την κιθάρα σε αυτή την κατάσταση. Είχε ταμπέλες και χαρτιά όπου έγραφαν ότι είχε ελεγχθεί. Επίτηδες την έστειλαν και ήλπιζαν ότι με 30 ευρώ partial refund (τόσο έδιναν) θα την κρατούσα? Ή απλά δεν υπήρχε έλεγχος πραγματικός. Να σημειώσω ότι η συσκευασία ήταν άψογη. Specifications CONSTRUCTION: bolt-on SCALE: 25 1/2" PICKUPS: G&L AS4255C Alnico neck humbucker, Leo Fender†-designed G&L MFD™ single coil bridge pickup made in Fullerton, California BODY WOOD: semi-hollow Sassafras with twin voice chambers and f-hole NECK WOOD: Hard-Rock Maple with Maple or Rosewood fingerboard NECK WIDTH AT NUT: 1 5/8" NECK RADIUS: 9 1/2" NECK PROFILE: medium C FRETS: 22 medium jumbo, nickel TUNING KEYS: 18:1 ratio, sealed-back BRIDGE: traditional boxed-steel bridge with individual brass saddles CONTROLS: 3-position pickup selector, volume, tone0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Για να έχεις σωστή ρύθμιση των νοτών στο 12ο τάστο, ήτοι του intonation θα πρέπει να συντρέχουν οι παρακάτω λόγοι όλοι μαζί ταυτόχρονα: 1. η ταστιέρα να έχει μηδενικό relief ή πολυ λίγο 0,15mm στο 7ο τάστο 2. να έχεις βάλει καινούργιες χορδές 3. να έχεις κουρδιστήρι με μεγάλη ακρίβεια (τα λεγόμενα strobe) ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ μπορείς να κανεις δουλειά και με απλό κουρδιστήρι, αλλά δεν είμαι οπαδός αυτης της ρύθμισης. Αν εχεις πολύ καλό αυτί, τότε προτιμότερο είναι να κουρδίσεις με το αυτί παρά με κουρδιστήρι που δεν είναι strobe. A και κάτι τελευταίο, δεν υπάρχει τέλειο intonation στην κιθάρα, πάντα κάπου κάτι θα χάνεις, τώρα αν το ακούς και σε εκνευρίζει είναι άλλο θέμα... Το να έτυχες σε ελατωματικές χορδές, η κιθάρα σου να μην είναι καλά κατασκευασμένη, να έχει πιο κοντές βίδες από ότι χρειάζεται είναι σενάρια με πολυ χαμηλή πιθανότητα, κατά 99% είτε κάνεις κάτι λάθος ή έχεις υπερβολικό relief ή έχεις παλιές χορδές ή δεν σε βοηθάει το κουρδιστήρι. Μπορείς να συνεχίσεις να τυρανιέσαι ή να την πας σε έναν τεχνικό ο οποίος ανάλογα με τη δουλειά μπορεί και μέσα σε μια μέρα να στην έχει έτοιμη.0 βαθμοί
-
Επανέρχομαι στα του review, αφού εδώ και λίγες ημέρες έχω στα χέρια μου μια G&L ASAT CLASSIC Bluesboy! Νομίζω στα χρήματά της δεν έχει αντίπαλο, φτάνει να μην την συγκρίνει κάποιος με κλασσική tele που έχει μονό μαγνήτη στη neck θέση, γιατί ο neck humbucker δίνει άλλο ήχο! Πιό ζεστό, με πολλά μπάσα και μεγαλύτερη ένταση - πράγμα που για εμένα ήταν ζητούμενο. Ο συνδιασμός neck humbucker με τον κλασσικό tele-bridge δίνει σε όλες τις θέσεις πιο ζεστό και γεμάτο ήχο, αλλά είναι λίγο λιγότερο punchy. Επίσης ο humbucker οδηγεί λίγο καλύτερα τα drives με καλύτερο sustain! Το μπράτσο είναι με medium C profile, τα τάστα medium-jumbo με καλά στρογγυλεμένες άκρες και τα κλειδιά με 18:1 ratio! Είχα παίξει πριν λίγες ημέρες με μια αντίστοιχη Αμερικάνα ASAT Bluesboy και προτίμησα αυτή την κιθάρα -εκτός των πολύ καλών reviews που είχα διαβάσει- βασικά για 2-3 λόγους έναντι κάποιας Fender. Ο ένας είναι ότι δεν αντέχω τα narrow-tall τάστα που βάζει η Fender στα περισσότερα από τα τελευταία της μοντέλα. Επίσης δεν μου αρέσει στην όψη το Pau Ferro που βάζει σε όλα τα μοντέλα χαμηλο-μεσαίας τιμής καθώς και το ότι προτιμώ τελικά το κλασσικό glossy finish στο neck. Γενικά πρόκειται γιά ένα πολύ βολικό όργανο, με βάρος στα 3,2 Kg και αρκετά όμορφο! Τώρα όσον αφορά το σχήμα του headstock κι έμένα στην αρχή με ξένιζε, τώρα που παίζω και βλέπω την κιθάρα, το αντιμετωπίζω σαν κάτι λίγο διαφορετικό με μια αρτίστικη προσέγγιση από τη μεριά της G&L, που τελικά μου αρέσει! Μη ξεχνάμε πως αντικειμενικά το headstock της telecaster ήταν-είναι 'άσχημο' αλλά τελικά πολύ γοητευτικό και σε συνδιασμό με το φετίχ που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, το κάνει classic! Η κιθάρα έφτασε με πολύ καλό set up, έτοιμη να παίξει. To neck πολύ καλά ρυθμισμένο για τις 10άρες που φορούσε, αλλά γι' αυτό μπορεί και να ευθύνεται το συγκεκριμένο μαγαζί που παραδίδει τα όργανα έτοιμα και μπράβο του! Κρίμα που δεν υπάρχει στην Ελλάδα κάποιο μαγαζί να φέρνει τις G&L, γιατί πρόκειται για πολύ αξιοπρεπή όργανα που ατυχώς δεν τα γνωρίζει ο κόσμος!!0 βαθμοί