Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. Latinos

    Latinos

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      34


  3. Rebel_Of_South

    Rebel_Of_South

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1275


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/14/21 σε όλα

  1. Καλά τα κατάλαβε ο dj_pns στο αρχικό του ποστ. Ακόμα και για τους εξηντάρηδες. ? Σε γενικές γραμμές καλό είναι να μην αφορίζει κανείς δημιουργώντας δόγματα τύπου, αναλογικό καλό, ψηφιακό κακό (κι αντίστροφα) και όλα θα πάνε καλά, αρκεί να κρατάμε αυτιά ανοιχτά. Υπάρχουν θετικά και αρνητικά στα πάντα και εξαρτάται από τον καθένα τι τον εξυπηρετεί περισσότερο. Ευτυχώς ότι και να χρησιμοποιηθεί σήμερα είναι άξιο λόγου. Different strokes for different folks έλεγαν οι Σουμέριοι.
    2 βαθμοί
  2. Μπορείς να βγάλεις ένα λάιβ με έναν μονοκάναλο ενισχυτή και ένα boost μπροστά, μόνο με το reverb του ενισχυτή. Το κάνουν πολλοί. Εάν θέλεις να έχεις σε κάθε κομμάτι του playlist και διαφορετικό ήχο, τότε χρειάζεσαι αρκετό εξοπλισμό. Περι ορέξεως. Έχει τεράστια διαφορά στο πως αισθάνεσαι το χτύπημα των χορδών. Είναι πολύ πιο ευαίσθητο στις δυναμικές. Επίσης, έχει τεράστια διαφορά και στον ήχο, εφόσον συγκρίνεις δίπλα δίπλα ένα λαμπάτο και έναν τρανζιστοράτο. Ο ένας θα ακούγεται φουλ οργανικός και "τέλειος", και ο άλλος θα προσπαθεί να μιμηθεί αυτόν τον ήχο, αλλοτε επιτυχημένα και άλλοτε αποτυχημένα. Σε συνθήκες λάιβ, οι διαφορές είναι κάπως μικρότερες. Αυτός που ξέρει να ρυθμίζει τον ήχο του, θα έχει ηχάρα είτε παίζει με μπουτικ λάμπα, είτε παίζει πανω στην κονσόλα με πεταλιέρα των 200 ευρώ. Έχει πάμπολες οικονομικές λύσεις σε λαμπάτους. Οι ψηφιακές λύσεις είναι πιο ακριβές. Εάν θες να γίνεις καλύτερος κιθαρίστας, θα πρέπει να παίζεις πιο πολύ με ενισχυτές όπως ο vox, οπου η παραμικρή διαφορά στο χτύπημα των δακτύλων ή της πένας θα ακουστεί (κάτι που δε συμβαίνει στα simulators). Σε λαμπατους, είναι ακόμα πιο έντονο αυτό το feedback. Οι καλές ψηφιακές λύσεις είναι πολύ κοντά με τις καλές αναλογικές λύσεις. Δεν έχω εμπειρία με ψηφιακές, αλλά θεωρώ ότι έχουν άριστο ήχο (πχ kemper). Βέβαια, δεν νομίζω ότι μπορούν να φτάσουν την αίσθηση στα δάκτυλα που δίδει ο λαμπάτος, χωρίς να έχω (επαναλαμβάνω) εμπειρία.
    1 βαθμός
  3. Καλησπέρα αγαπητέ psnick. Χαίρομαι που σου αρέσει η κιθάρα. Θα σου μιλήσω από τη δική μου εμπειρία. Έχω χρονάκια στην καμπούρα μου και πενηντάρισα πλέον. Παίζω από πρώτη γυμνασίου και δεν έχω σταματήσει. Εγώ προσωπικά πέραν του τι μου αρέσει να παίζω, χρωστάω την τεχνική μου και τα δάχτυλα που απέκτησα στη δασκάλα μου του ωδείου. Ξεκίνησα με κλασσική κιθάρα, με τράβηξε το λάτιν και το φλαμένγκο, παίζω και κάτι μπλουζοπράγματα. Η άποψή μου είναι ότι ο δάσκαλος θα σου στήσει τα δάχτυλα σωστά, δεν θα σε αφήσει να στραβομάθεις και θα σε διορθώνει ΣΥΝΕΧΩΣ. Είναι κακό πράγμα να σταβομάθει το χέρι σου, να συμπεριφέρεται σαν τσιμεντωμένο και αντί να μπορεί να ξεδιπλώσει και να βγάλει όλες τις τεχνικές σε αριστερό και δεξί χέρι (πάντα για τη μουσική που θέλεις) να φρενάρει την όλη κατάσταση. Ξεκίνησα με κλασσική και με τράβηξε το λάτιν/φλαμένκο. Ειλικρινά, αν δεν είχα φτιάξει το χέρι μου με κλασσικό ρεπερτόριο με δάσκαλο σε αριστερό και δεξί χέρι δεν θα μπορούσα να παίξω τα πράγματα που μου αρέσουν. Χρωστάω στη δασκάλα μου τα χέρια μου. Άκουσα για πρώτη φορά κάπου το 89-90 το τέρας που λέγεται Paco de Lucia (δεν είναι μαζί μας πλέον...δυστυχώς....) και βραχυκύκλωσα. Με σημάδεψε. Βρες ένα δάσκαλο και ξεκίνα μαζί του. Τουλάχιστον να σου στήσει τα χέρια για το πρώτο διάστημα, παράλληλα να μελετάς και εσύ και μετά κάνε ότι θέλεις. Καλωσήρθες στις μουσικές ομορφιές. Είτε κλασσική, είτε ροκ, είτε τζαζ, είτε φλαμένκο, είτε ακουστική, είτε ότι να ναι, τα χέρια σου πρέπει να στηθούν από δάσκαλο, τουλάχιστον στην αρχή. Επίσης μη φοβάσαι να μελετάς. Η μουσική είναι εγκεφαλικό πράγμα, και ως εργο πνεύματος, πρέπει να συντονιστούν: εγκέφαλος, αυτιά, χέρια, ρυθμός και μελωδία. Στην πορεία θα βελτιώνεσαι και θα γίνεσαι καλύτερος και θα ικανοποιείσαι και συ με την πορεία σου. Να πάρεις έναν μετρονόμο, να καταλαβαίνεις τι ακούς και να παίζεις αργά, όσες φορές και να χρειαστεί μέχρι να βγει σωστό. Επίσης να ακούς πολύ και απο πολλούς μουσικούς τη μουσική που σου αρέσει. Να την καταλαβαίνεις. Έτσι θα αποκτήσεις τη δική σου αντίληψη σταδιακά επί του θέματος. Επίσης όσο προχωράς και θα σε ακούει ο δάσκαλός σου, ο ήχος σου θα γίνεται καθαρότερος. Στο πιάνο πχ, πατάς το πλήκτρο και ο ήχος ακούγεται καθαρός απο την αρχή. Δυστυχώς στην κιθάρα πατάμε τις χορδές με τα δάχτυλά μας και είμαστε υπεύθυνοι εμείς για την καθαρότητα του ήχου μας. Στην αρχή οι χορδές μας τσιρίζουν και είναι θαμπές στον ήχο. Μετά όμως, το πράγμα στρώνει. Καλή επιτυχία και μη φοβηθείς να δουλέψεις για την κιθάρα που αγαπάς !. Τάκης.
    1 βαθμός
  4. όταν έκοψα το τσιγάρο και το γύρισα σε ηλεκτρονικό μετά από κάποιο καιρό ξεβρώμισαν όλα . Σπίτι , αυτοκίνητο , ρούχα , χέρια - σώμα Θα ξεμυρίσει ο χώρος σου απλά θα πάρει χρόνο . Και κάποια πράγματα είναι μη αναστρέψιμα , όπως πχ ίσως σου έχουν κιτρινίσει οι τοίχοι ξέρω γω Ένα βάψιμο εκτός από το όμορφο της αλλαγής θα σώσει και αυτή την κατάσταση
    1 βαθμός
  5. Καλησπέρα παιδιά! Έχει εδω και καποιο καιρό που μαθαίνω ηλεκτρική κιθάρα κανονικά με μαθήματα και παράλληλα και όλα τα μαθήματα θεωρίας κτλπ. Εχω ασχοληθεί με την μουσική τεχνολογία και την ηχοληψία καθώς το έχω σπουδάσει αλλα μέχρι εκεί, απο μουσική η μόνη μου επαφή είναι τώρα με τα μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας. Έχω κάποιες ερωτήσεις που θα ήθελα να αποφύγω να τις κάνω στον δάσκαλο γιατί όσο καλός κιθαρίστας και δάσκαλος και να είναι, είναι παλιάς σχολής (65 ετών) οπότε θέλωντας και μή αυτός έχει μάθει σε "όλα analog" γιατι προφανώς και μόνο αυτά υπήρχαν τότε. Στο θέμα μας λοιπόν ... προφανώς και δεν μιλάω για τώρα στα κοντά καθώς ακόμα είμαι σε πολύ αρχικό επίπεδο, απλά θα ήθελα να ξέρω καποια πράγματα για το τί γίνεται σε καταστάσεις λάιβ. Παράδειγμα εγώ παίζω με το καλό τα επόμενα χρόνια σε κάποιο μαγαζί η με μια μπάντα, με το θέμα των κομματιών/ ήχων τι γίνεται? Τι εννοώ: Σε περίπτωση που παίζεις με αναλογικά πεταλάκια, εαν θέλεις να αλλαξεις ρυθμισεις στο reverb π.χ. γιατι το "Ζητάει" ενα κομμάτι που παιζει η μπάντα, πρέπει να σκύψεις και να πειράξεις το πετάλι, σωστά? Εκτός εαν έχεις ένα πετάλι ρυθμισμένο αναλογα για το καθε κομματι (που ειναι καπως χαζο κατα την γνωμη μου) ?? Το ίδιο ισχυεί και με τα υπόλοιπα εφέ, παραμορφώσεις κτλπ. Με πεταλιέρα όμως τύπου helix μπορέις μέχρι και έτοιμα preset να φτιάξεις για το κάθε κομμάτι και απλά να τα αλλάζεις το ενα μετά το άλλο live. Για τον ήχο οκ ας μην δώσω έκταση στο θέμα, αναλογικό ψηφιακό ο καθένας έχει την άποψη του, εγώ όμως με την μικρή εμπειρία μου και με το να έχω δοκιμάσει μερικά πετάλια και ενισχυτές, μπορώ να πω οτι στο σπίτι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με το helix vst που συνδέω την κιθάρα μου στην κάρτα ήχου και τα ακούω όλα απο τα studio monitors μου. Εαν παίζεις με πεταλιέρα τύπου helix π.χ. διάβασα οτι δεν χρειάζεσαι λαμπάτο ενισχυτή και καμπίνα καθώς το helix ειναι ηδη προσομοίωση ενισχυτή και καμπίνα και στην ουσία εαν ολο αυτο το συνδέσεις στο clean καναλι καποιου ενισχυτή π.χ. είναι σαν να βάζεις "προσομοίωση" πανω στο αληθινό πράγμα και οτι δεν είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. Αντιθέτως διάβασα οτι ενα αυτοενισχυζόμενο PA ηχείο 10άρι η 12άρι είναι η καλύτερη λύση για amp simulators όπως το helix καθως θα χρωματισει λιγοτερο το αποτελεσμα που θα βγαλει. Εαν ισχυεί κάτι τέτοιο τότε γλιτώνεις και απο το κουβάλημα όλων αυτών των βαριών μηχανημάτων (λαμπάτοι - κεφαλές, καμπίνες με 2 η και 4 ηχεία κτλπ) - πάς κύριος με το αυτονισχυζόμενο 12άρι σου και την πεταλιέρα μόνο αλλα και απο όλη την μανούρα κατα την διάρκεια του λάιβ με το να σκύβεις και να πειράζεις τα πεταλάκια σου σε όποιο κομμάτι είναι απαραίτητο καθώς μπορείς να προετοιμάσεις όλες τις ρυθμίσεις απο το σπίτι και να τις αποθηκεύσεις, σωστά? Οπότε απο ότι κατάλαβα η φάση είναι ή πας σε αναλογικό setup το οποιο περιλαμβάνει τα τάδε πετάλια που έχεις διαλέξει + εναν δυνατό λαμπάτο (η όχι απαραίτητα?) ενισχυτή και σε ακολουθεί ολη αυτή η "μιρλα" και μη-πρακτικότητα του αναλογικού, ή πάς σε amp simulator πεταλιέρα με ενα αυτοενισχυζόμενο ηχειάκι και είσαι κύριος στο θέμα πρακτικότητα, ευκολία στην επιλογή/δημιουργία ήχων preset κτλπ και δεν σπάς και την μέση σου με το να κουβαλάς όλα τα παραπάνω, θυσιάζοντας ενα μικρό ποσοστό στην ποιότητα του ήχου που θα βγάζεις? Εαν λέω βλακείες συγχορέστε με (τρολλάρετε ελεύθερα) αλλα είμαι νέος στον χώρο ακόμα όπως είπα!
    0 βαθμοί
  6. ΗλεΧτρικιΑ Κιθάρα που φτιάχτηκε ποτέ . Και όπως έλεγαν και οι αρχαίοι Αιγύπτιοι: "Αν δεν είναι telecaster ΠΕΤΑ τη" :) :)
    0 βαθμοί
  7. Δικαιως διαμαρτυρεστε, καθως ισως στην αρχη να δωθηκε η εντυπωση, απο τα λεγομενα μου, οτι "τα ψηφιακα ειναι υποδεεστερα", αλλα, ξεκαθαρα, δεν ειναι αυτη η αποψη μου, και εξηγουμε στο 2ο ποστ μου, προς το τελος. Το πιστευω, αλλα δεν το γνωριζω... Δεν κατεχω περι ψηφιακων λυσεων, περα απο μερικες οικονομικες πεταλιερες και καποια simulators που εχω δοκιμασει στο pc. Απο συγκρισεις με αντιστοιχου μπατζετ αναλογικο rig, εχω καταληξει οτι υπερεχουν σε αισθηση και ηχο. Για πολυ ακριβο εξοπλισμο δεν εχω εμπειρια, ειτε αναλογικο, ειτε ψηφιακο. Peace brothers!
    0 βαθμοί
  8. Kαι ανοιξαντασανε τον κυτιον και απΕκαλυφθει η butterscotch ΘΕΑ και λαμβάνοντας την εις χείρας ο Μωυσής εβαρεσεΝ πανκ ΛΑ μινόρε Και ανοιξαντασΙν αι ουρανοί και εβρεξαντασην πΣαρια,μπριτζολες και τόνοι τζιτζιμπυρας Και εφαγασιν και πιουΣιν και εδοξασαντενασανταν τω κυριω Και ακούσθηκεΝ φωνή ΜΕΓΑ: "Εις το εξης ΜΟΝΟ telecaster " Και τα λοιπά αποτελούν πλέον πεπραγμένα και ιστορία εις τους αιώνες των αιώνων αμήν. Έτσι ειπεν ο ΑΠΙΣΤΟΣ Θωμάς. Και ακούσθηκε φωνή βροντερή εκ των ουρανών : "ότι λες ,ΦΟΥΤΣΑ θες"
    0 βαθμοί
  9. Και επήρεν ο Μωυσής την κιβωτόν της διαθήκης, και εκατέβηκεν από το όρος Σινά όπως του είπεν ο Θεός, και κόσμος πολύς εμαζεύτει τριγύρω. Και ερωτούσαν τον Μωυσήν τι επεριέχετο εις το κυτίον το ξύλινον. Και απαντούσεν ο Μωυσής .... "δεν ξέρω αλλά μου έχει κοπεί η μέση στο κουβάλημα, αν δεν είναι κοτρώνες, σίγουρα είναι telecaster στο κιβώτιο".
    0 βαθμοί
  10. Και ηγγικεΝ η ώρα η ιερή και καιγοντουστασανε η βάτος. Και πηρεν η Μωυσής την πλάκα με τις εντολές και ειχεν απανοΥ χαραγμένη μόνο ΜΙΑ: "Και να την αλλάξεις την telecaster πάλι telecaster θα πάρεις " Και ιπεΝ ο Μωυσής "θου κύριε και θαυμαστά τα έργα σου και λυπήσου τους ΑΔΑΕΊΣ που δεν τους άρεσε η telecaster..ου γαρ ιδασΕι τι πιΝουν"
    0 βαθμοί
  11. Κι έτσι, μετά τις 10 πληγές, ο Φαραώς την κήρυξε ιερή, γιατί σκοτώνανε μ' αυτή τις ακρίδες, τις σκνίπες και τις αλογόμυγες, δένανε τα πλεούμενα στον Νείλο, την έκαιγαν τον χειμώνα για ζέστη και μαγείρεμα, πηγές μάλιστα αναφέρουν ότι οι δαυλοί τους, ήταν από αναμμένα μπράτσα tele. Όσο για τον ήχο ..... άμα δεν έχεις ενισχυτή ασούμε .... δεν παίζει.
    0 βαθμοί
  12. Να τα 100στήσει για να γελάμε και στα επόμενα.
    0 βαθμοί
  13. Καθαρισμός + βάψιμο ίσως αρκούν για να μην το καταλαβαίνει ένας καπνιστής. Άλλοι λένε ότι η τσιγαρίλα φεύγει μόνο αν ρίξεις τον τοίχο...
    0 βαθμοί
  14. Τι κάρτα ήχου έχεις και τι λειτουργικό? Δοκίμασες με τον ASIO driver και πάλι έχει μικρή καθυστέρηση? Εγώ στην θέση σου (επειδή παίζεις πολύ καλή κιθάρα) θα ξόδευα λίγο χρόνο να μάθω ενα DAW (τα βασικά που χρειάζεσαι εσύ έστω και το πως λειτουργεί όλη αυτή η φιλοσοφία) - το Reaper π.χ. που ειναι και δωρεάν και τέλειο για να ξεφύγω απο το audacity. Θα σε βοηθήσει πολύ να βγάλεις καλή ποιότητα ηχογραφήσεων και να φτιάξεις και λίγο τον ήχο σου με τα plugins αργότερα, όλα αυτά με μια κάρτα ήχου και ενα ζευγαράκι μονιτορς, ακόμα και μικρά και φθηνά να είναι την δουλίτσα στο σπίτι την κάνουν.
    0 βαθμοί
  15. Σε περίπτωση μπάντας θα τα έχεις όλα σεταρισμένα έτοιμα από από πριν, οπότε τη ρύθμιση για κάθε κομάτι θα την δεις στην ΠΡΟΒΑ, όταν φτάσεις στο σημείο να κάνεις πρόβα με άλλα άτομα και θα έχεις μπροστά σου το playlist και τους τόνους των κομματιών και την διάρθρωση των κομματιών (couple, refrain, solo, intro κτλ) εκει θα καταλάβεις τι πρέπει να χρησιμοποιήσεις. όσο πιο δύσκολα τα κομάτια και όσο πιο πολύπληθές το σχήμα τόσο και πιο δύσκολο το σετάρισμα. αν πάτε τωρα 2 ακουστικές με ένα καχόν είναι πολύ απλά τα πράγματα.
    0 βαθμοί
  16. Κανει μια χαρα. Περιπου σαν 10-15 watt λαμπατο σε ενταση καθαρων. Εκπληκτικη πλατφορμα για πεταλια. Το εχω χρησιμοποιησει σε μερικα λαιβ, με επιτυχια.
    0 βαθμοί
  17. Χρυσόστομε...σοφέ γέροντα....!!!! Ήμουν έτοιμος να απαντήσω...όχι τόσο κομψά?
    0 βαθμοί
  18. Προσωπικά χρησιμοποιώ πλέον για live σχεδόν αποκλειστικά το VOX MV50 Clean (το έχει και ο @gkourmoul1 ) το οποίο μπορεί να μην είναι λαμπάτο με την παραδοσιακή έννοια, αλλά κάνει άψογα την δουλειά του και με το παραπάνω. Σε συνδυασμό με το pedalboard μου φυσικά και μια 12άρα καμπινούλα (πολύ πιο βολικό από το να κουβαλάς μόνιτορ). Γενικά η μόνη περίπτωση που μου ''άρεσε'' η φάση της ''πεταλιέρας'' ήταν όταν η μπάντα έχει ηλεκτρονικά τύμπανα (και φυσικά το μπάσο είχε και αυτό προενίσχυση, όχι με ενισχυτή δικό του δηλαδή) και έβγαινε όλος ο ήχος της μπάντας από τα ηχεία. Και όταν λέω ότι μου άρεσε, δεν εννοώ ότι ξετρελάθηκα με τον ήχο, απλά ήταν ΟΚ. Όσες φορές έχω ακούσει πεταλιέρα καρφί σε μονιτορ ενώ η μπάντα έχει κανονικά τύμπανα πχ, το αποτέλεσμα εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου. Από την άλλη, πεταλιέρα καρφί σε καλό ενισχυτή κιθάρας (ή και με 4 cable method) μου ακούγεται ΟΚ, αν και είμαι της άποψης ότι αφού χρησιμοποιεί που χρησιμοποιεί ενισχυτή ας έχει και πεταλάκια για ακόμη καλύτερο αποτέλεσμα.... Γενικά είναι θέμα τι σε βολεύει σαν παίκτη και τι μουσική παίζεις, σε τι χώρο παίζεις κτλ.
    0 βαθμοί
  19. Κατ' αρχήν, εάν δεν έχεις ανάγκη έναν λαμπάτο ενισχυτή, τότε μην πάρεις λαμπάτο. Θα είσαι μια χαρά με έναν τρανζιστοράτο ή με μια καλή πεταλιέρα απευθείας στην κονσόλα. Όλα θα σου κάνουν δουλειά, το καθένα με διαφορετικό τρόπο και ήχο. Όσο πιο αναλογικός, τόσο και καλύτερος είναι ο ήχος, εφόσον ξέρεις να τον ρυθμίσεις. Είτε πας σε λύση ενισχυτή (λαμπάτου ή μη) με αναλογικά πετάλια, είτε πας σε λύση ενισχυτή και πεταλιέρας multieffect, είτε σε λύση modeling ενισχυτή (έχει μέσα όλα τα εφέ ενσωματωμένα και τα ελέγχεις με footswitch), είτε με πεταλιέρες τύπου helix στην κονσόλα. Εάν αποφασίσεις να πας αναλογικά, και θέλεις να έχεις διαφορετικές ρυθμίσεις στο delay, τότε αγοράζεις ψηφιακό delay και το ρίχνεις στο pedalboard μαζί με τα υπόλοιπα αναλογικά. Μπορείς να βάλεις ο,τι πετάλι θες, ανάλογα με τις ανάγκες σου. Μπορείς να έχεις αναλογικό τον ήχο σου, και να ρίξεις στο τέλος της αλυσιδας ένα multieffect πετάλι με μπολικα preset. Είναι πολλά που μπορείς να κάνεις. Βρες τη λύση που σε ευχαριστεί ήχος της σε συνδυασμό με την ευκολία ρύθμισης και το κόστος. Προσωπικά, παίζω με λαμπάτο, και ένα pedalboard περιλαμβάνει αναλογικά πετάλια od/dist και αρκετά ψηφιακά (πχ chorus, tremolo, univibe, delay, reverb). Δεν θα άντεχα να παίζω με ψηφιακή προενίσχυση, καθώς δεν "ακούει" στο χέρι όπως θα ήθελα. Αλλά καθένας έχει διαφορετικά στάνταρ και ανάγκες.
    0 βαθμοί
  20. URGENT SUPPORT FOR THE FIRE-STRICKEN AREAS IN GREECE: Μια πρωτοβουλία αλληλλεγγύης προς τους πληγέντες από τις πυρκαγιές Το project Urgent Support Greece δημιουργήθηκε με σκοπό την συγκέντρωση χρημάτων μέσω μιας συλλογής rock και metal τραγουδιών που περιλαμβάνει πάνω από 50 καλλιτέχνες και σχήματα από όλο τον κόσμο (Ελλάδα, Ιαπωνία, Ισπανία, Ρουμανία, Σερβία, Γερμανία, Ιράν, Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Βραζιλία, Αργεντινή) με σκοπό την υποστήριξη των πυρόπληκτων περιοχών στην Ελλάδα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τo σχετικό video; Η πλήρης tracklist με τις μπάντες που συμμετέχουν σε αλφαβητική σειρά είναι: Above Us The Waves – Rough On High Seas Aetherian – Primordial Woods (feat. Sakis Tolis) Afformance – Anapaest Align In Time – This Is Later Amalunga – Birds Over The City Amir Hossein Bazhrang – Cross Andrι Miranda – Cello Imrpov At The Grove – Night Gloom ayfel – Don't Dream Bella Fuzz – Land Of Betrayal Black Path – Barren Conflagration Calyces – Those Flames Are Dancing Wild Christoph Eisinger – Drop Chthon – A Legacy Of Filth Cj Espiga – The Unexpected Possibility Darkfield – Phoenix Down Dimos Vryzas – Steamboat Peaceful Ride Dreambleed – Drama Queen Drones Que Caen – Animal Eldingar – Maenads Crave Euphrosyne Project – Thorns Above The Skies Fires Burn Low – Remembrance Forey Between Ocean – Katavasis (The Fall Of Man) Golden Hymns Sing 'Hurrah' – Jimmy's Song In Inertia – Lost In Thought Jason Kiesling – And the Rest Is Rust And Stardust Juno – Desire Khirki – Raging Bull Low Texture – This Light Is Blinding Me Mike Bodulow – Near Future Dystopia Mind If I Say – I'm Fine New Day Slave – Faceless New World Disorder – Insight Non Somnia – The End Of The World Once Upon A Winter – Lack Of A Greater Possible Memory Passengers In Panic – Tsampasin People of the Black Circle – The Ghoul And The Seraph (Ghoul's Song II) Petar Alargic – AFLAME Psycorepaths – Blessed rhubiqs – Goodbye Meteor-Tape, Pt. 2 (remix) Sacred Outcry – Crystal Tears Secret Gardens – Squall Sidus – Seasons Reversed (feat. Kostas Milonas) Six Days Of Calm – Breathe Skόma – Dead Disco Skybinder – Burden Sold Out – Madness Spineless – I Wake Up Tardive Dyskinesia – Echoes 213 The Abyss Inside Us – Aerialist The Dandelion Fields – Resistance And change The Voodoo Project – Drunken Diary This Darkness Of Mine – Through Ashes Thought Trials – The Peg That Held The World Together Till Silence Breaks – Dead Fairytales Unverkalt – Solitude II Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα δωθούν απευθείας στον Ελληνικό Οργανισμό του Ερυθρού Σταυρού προκειμένου να βοηθηθούν οι άνθρωποι που έχασαν τα σπίτια τους και η αποκατάσταση των καμένων εκτάσεων λόγω των πυρκαγιών του Αυγούστου 2021. Δράστε τώρα! Σύνδεσμοι επικοινωνίας με το project Bandcamp: https://wildfiresgreece.bandcamp.com/ YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Tk9GE-BglLk Email: [email protected] Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν και ανταποκρίθηκαν το συντομότερο δυνατό στο κάλεσμά μας. Συγκεντρώσαμε καλλιτέχνες που γνωρίζουμε προσωπικά και ήταν διαθέσιμοι μέσα σε 2 ημέρες, οπότε ζητάμε συγγνώμη από όλους όσους ήθελαν να συμμετάσχουν και δεν ενημερώθηκαν από εμάς. Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε τον Επίτροπο Σωτηρίας και τον Ιορδάνη Κιουρτσίδη (Artizans Of The New Age) που μας βοήθησαν στην οργάνωση και την προώθηση του project προκειμένου να το παρουσιάσουμε σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...