καλησπέρα και πάλι...
στη συνέχεια του προηγούμενου δείγματος - τεστ ανεβάζω σήμερα μία δεύτερη εκδοχή του ίδιου midi pattern με κάποιες διαφοροποιήσεις σε ότι αφορά:
1. το "ταβάνι" του velocity (στο πρώτο δείγμα το έχω ορίσει ως ταβάνι για το velocity στο snare μία τιμή της τάξης του 94 που σημαίνει ότι δεν αντιλαμβάνεται ως πιο δυνατά hits πάνω από αυτό - η λογική όπως έγραψα και πιο πάνω ήταν να δωθεί η αίσθηση από ένα πιο relaxed παίξιμο) Εδώ πάλι η προσπάθεια είναι να φανεί σχεδόν όλο το εύρος των δυναμικών του συγκεκριμένου snare.
2. στο kick (και εδώ είναι το "ζουμί") έχουμε το ίδιο instrument ΑΛΛΑ muffled, με εντελώς διαφορετική αναλογία ανάμεσα στα elements του kick (beater, cell,subkick, distant mics) και την "είσοδο" ενός parallel comp.
3. στα tom έχει αλλάξει η αναλογία ανάμεσα στα close mics, overheads & room
4. στο κυρίως μέρος υπάρχει διαφορετική επιλογή σε ότι αφορά την τεχνική overheads που χρησιμοποιήται (ORTF σε σχέση με G.Johns)
γενικά η λογική πίσω από το library είναι μία πιο studio orientated προσέγγιση με τον χρήστη να έχει στην διάθεση του τις ανάλογες επιλογές σε ότι αφορά το όργανο (διαφορετικά τμήματα του κάθε element, muffling, noise κλπ) τα μικρόφωνα (διαφορετικές επιλογές και τεχνικές, χώροι κλπ) αλλά και την επεξεργασία (parallel compression, saturation, clipping κλπ) σε επίπεδο sample processing κυρίως στο αναλογικό domain πριν την dsp engine του kontakt (δλδ κάθε τμημα επεξεργασίας είναι διαφορετική ομάδα δειγμάτων ηχογραφημένη έτσι)
...επειδή φυσικά τα σκέτα τύμπανα ακούγονται "κάπως" ανέβασα και δυο εκδοχές των έως τώρα τεστ - δειγμάτων με μία (εντελώς) υποτυπώδη μουσική συνοδεία ώστε να είναι λίγο πιο καταννοητό το αποτέλεσμα...
(η εισαγωγή είναι κοινή σε ότι αφορά τα settings και στα δύο δείγματα)
ότι ακούμε είναι μέσα από το ίδιο το instrument και δεν υπάρχει κάποια επεξεργασία στο daw
ευχαριστώ για άλλη μια φορά για τον χρόνο σας @Alex Raptakis @stavros_d80 και όποιος άλλος περιμένω γνώμη...
...στις επομενες ημέρες θα ανεβάσω δείγμα του πως συμπεριφερεται το συγκεκριμένο σετ σε πιο extreme settings