Πολύ σωστά τα είπαν αμφότεροι οι προλαλλήσαντες. H στερεοφωνία προκύπτει είτε από διαφορές χρόνου, είτε από διαφορές πλάτους (του ίδιου σήματος που φθανει σε 2 mic, τοποθετημένα σε stereo διάταξη).
Το σήμα καλό είναι να πηγαίνει στο βάθος μέσα από aux send και να επιστρέφει stereo. Insert πάνε,κατά κανόνα, eq + dynamics (+ delay για forensic λόγους, συνήθως, όπως θα μπορούσε και στην εν λόγω περίπτωση).
Για αυτόν τον λόγο, στο ντουμπλαρισμενο, θα έβαζα το delay (<2ms) με insert FX (αντί από το track setting/inspector), ώστε, δηλαδή, να μπορώ να δώσω ελαφρώς διαφορετική απόκριση συχνότητας στο 2ο track. Επίσης, θα έκοβα και λίγο gain. Η θεωρία εδώ είναι ότι αν είχες στήσει ενα XY stereo pair, με το βιολί off to the right, το ένα εκ των 2 mic θα άκουγε το σήμα από το βιολί σε πιο χαμηλή στάθμη και σε διαφορετική απόκριση, δηλαδή με λίγο κομμένα ψηλά, καθότι off axis σε σχέση με το όργανο (το ΧΥ στήνεται με cardio που χάνουν ψηλά όσο τα βάζεις off axis).
Πάντως, αν στήνεις stereo pair για rec, μπορείς να τοποθετήσεις την καρέκλα του βιολιστή στο δεξί μέρος του pair και του τσελίστα, στο αριστερό. Στη συνέχεια, γράφεις το κάθε όργανο στο δικό του stereo track. Με αυτόν τον τρόπο το κάθε όργανο έχει μια πιο φυσική θέση στη στερεοφωνική εικόνα, χωρίς να καταλαμβάνει όλο το πανόραμα αλλά μόνο τη θέση που θα "έβλεπες" τον παίχτη, στημένο στην ορχήστρα.