Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2362


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6399


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/05/21 σε όλα

  1. Μου στοίχησαν πολύ οι 12 οκτάβες. Και όλη μέρα εχτές δηλαδή ημουν πολυ ταραγμένος. Έκανα βουτιά έβγαινα απάνω, 12 οκτάβες. Κάπνιζα τα άφιλτρα το να πίσω απ' τ' άλλο, 12 οκτάβες. Φίλαγα τη γυναίκα μου, 12 οκτάβες. Αλλά σήμερα, το είδα αλλιώς, όπως με συμβούλευσες. Και κάθισα ψύχραιμα, και λογικά πάνω απ' όλα και λέω. Στο αυτοκίνητο μου ήρθε δηλαδή η έμπνευση. Λέω. Βάνω πρώτη. Πάω με 15; Πάω. Βάνω δευτέρα; Πάω με 40; Και 15; 55. Βάνω τρίτη. Πάω με 65; Και 55; 120. Μετά τετάρτη μέχρι 80; 200. Και 5η στα 100; 300. Και μια 6η χαλαρή στα 120; 420. Εμ, έτσι ντε. Το αυτοκίνητο μου έχει 420 χιλιόμετρα την ώρα. Τώρα μάλιστα, το κατάλαβα!
    2 βαθμοί
  2. Bassically, αρχικά πρέπει να αποφασίσεις ποιο είναι το επίπεδο "ίδιου" για το οποίο μιλάμε. Από τη μία μας λες η παρτιτούρα είναι ευαγγέλιο και στείλτε τους μαέστρους για βρούβες, από την άλλη μας λες τι twin reverb τι mesa boogie, εγώ να πατάω στο ίδιο τάστο και την ίδια χορδή, ίδιο βγαίνει. Καταλαβαίνεις ότι μεταξύ των δύο υπάρχει άβυσσος; Θες να διαβάζεις ταμπλατούρες μόνο, διάβασε ταμπλατούρες. Δεν θα έρθει κανείς σπίτι να σου σβήσει το σκληρό. Σε διαβεβαιώ όμως, ότι αν θέλεις να ασχοληθείς, η παρτιτούρα προσφέρει μεθόδους αποτύπωσης για το 90% των περιπτώσεων που αφορούν εμάς τους κοινούς θνητούς. Κάτσε λίγο διάβασε τι σου λέει ο κόσμος, και μετά ψάξε παραπάνω μόνος σου. Έχε περιέργεια να μάθεις, όχι να υπερασπιστείς αυτά που ήδη ξέρεις. Α, και στείλε και κανα 200άρι σε εκεινον τον μαύρο @odis13. Τόσα πράγματα που σου έχει γράψει, είναι λες και σου έχει κάνει 10 ιδιαίτερα.
    2 βαθμοί
  3. Να ευχαριστήσω τον φίλο και εξαίρετο συμφορουμίτη/musician @gkourmoul1 που με ΓΝΩΜΟΝΑ την παρέα με καθοδήγησε μέσω βιντεοκλήσης να σετάρω το tremolo της κιθάρας μου. Είχα μια ωραία επαφή με την μηχανική του οργάνου που με έκανε να το εκτιμήσω περισσότερο παρόλο που δεν ξέρω να παίζω. Πως παίζω πλήκτρα φανταστείτε. Καμία σχέση?. Έμαθα και να την κουρδίζω σύμφωνα με τις ρυθμίσεις, έμαθα και τι νότα δίνει η κάθε χορδή? και μένει να καταλάβω και να ρυθμίσω το action και το intonation. Σε ευχαριστώ και μέσω του forum μας φίλε μου, με συγκίνησε το ενδιαφέρον σου και η υπομονή σου να με βοηθήσεις και φυσικά η παρέα σου είναι εξαιρετική!!!!
    1 βαθμός
  4. Δεν πειράζει. Έχασε η Βενετία βελόνι με τον γεροπαραλυμενο και κακομαθημένο covidiot. Στα τσακιδια. Δεν θα λείψει σε κανέναν και αυτος και οι υπόλοιποι βλαμμένοι που μοιράζονται την αντιδραστική ιδεολογία του την ώρα που η πανδημία σαρώνει και χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν καθημερινά. Έλεος πλέον με τον κάθε μαλακα που νομίζει ότι είναι το κέντρο του κόσμου.
    1 βαθμός
  5. Τι άλλο είναι; Γιατί το ντράμσετ υπάγεται θεωρητικά - στο 99% των περιπτώσεων, και πρακτικά - στην κατηγορία unpitched percussion. Κάθε θέση στο πεντάγραμμο αντιστοιχεί σε μία επιφάνεια του σετ αλλά όχι σε νότα (παρότι παράγει συγκεκριμένη συχνότητα αλλά σπανίως ασχολείται κάποιος μ' αυτήν). Ε καλά, δεν είναι και πυρηνική φυσική. Κάτι 'x' έχει, για να βοηθάει στο μάτι. Όχι σαν τα δύο πεντάγραμμα του πιάνου που στραβώνεσαι. ? Άσχετο: Περιμένω με αγωνία το θρεντ με θέμα "Η μουσική θεωρία είναι άχρηστη. Πανκ ρε μνιά!"
    1 βαθμός
  6. ΟΚ, δεν ειναι νοτες αλλα δεν ειναι ... μονο αξιες. .
    1 βαθμός
  7. Λες να μην έχω δει? Σε πεντάγραμμο γράφουνε, αλλά είναι αξίες για μέλη του σετ, εξ' ου και τα εισαγωγικά που έβαλες την λέξη "νότες". Δεν είναι φθόγγοι.
    1 βαθμός
  8. https://el.m.wikipedia.org/wiki/Μουσικά_Βραβεία_Αρίων
    1 βαθμός
  9. Και μετά θα πούμε για το πόσα ωδεία ΔΕΝ έχει τελειώσει ο ΒΒ King κλπ. Έτσι είναι, έτσι είναι.
    1 βαθμός
  10. https://classical-guitar-school.com/en/Files/1095.pdf vs https://www.songsterr.com/a/wsa/isaac-albniz-asturias-leyenda-tab-s23643t0 Προσωπικά βρίσκω το 1ο σαφώς καλύτερο σε όλα τα επίπεδα
    1 βαθμός
  11. Για τα γουστα μου ειναι ακριβως αυτο....... Καθομαι σε καλοκαιρινο υπερυψωμενο μπαρακι,εχω πιει τρια κοκταιλς χρωματιστα(οτι να 'ναι,με το χρωμα τα παραγγελνω αυτα παντα και να μην εχουν βοτκα)και ειναι η ωρα της μπυρας πια. Ακουγεται και λεω"ωραιο".Μολις μπαινουν οι "αρρωστες" κιθαρες και οι πενιες ξαναλεω "οπα,εδω ειμαστε". Κουνιουνται οι κοπελιες που σερβιρουν,παρεα και του λογου μου και γουσταρω.Ωραια πραγματα δηλ. Καπως ετσι. Μπραβο και στους δυο,ομορφιες.
    1 βαθμός
  12. Σε ταβέρνα της Μάνης ή σε ξενοδοχείο σερβίρονται αυτά; Tres κομψά θα έλεγα, πσάρια και κρέατα αλλά το κσύλο είναι και ανθυγιεινό μετά απο κάποιες χρήσεις και αν δεν αλλάζει συχνά γίνεται εστία μικροβίων. Ελπίζω να τηρούνται οι προδιαγραφές.
    1 βαθμός
  13. Όχι ρε συ. Δες το αλλιώς.
    1 βαθμός
  14. Γιατί? Υπάρχει ποτέ περίπτωση να παίξεις κάποια νότα σε κάποια χορδή ΟΛΟΙΔΙΑ? Τεσπα. Στην μουσική, υπάρχουν πέντε διαφορετικές κατηγορίες. 1. Οι μουσικοί 2. Οι ντράμερ (δεν ξέρω νότες αλλά αξίες) 3. Οι τραγουδιάρες (παιδιά σήμερα είμαι κρυωμένη, να το πάμε από ΡΕ αντί ΜΙ. Ξεκινάς ΡΕ και μπαίνει αυτή σε ΜΙ). 4. Τα arranger (το'χω προγραμματίσει, πατάω ένα κουμπί, και πίνω το ποτάκι μου την ώρα που οι άλλοι παίζουν τέσσερα λεπτά κομμάτι). 5. Οι κιθαρίστες (δεν έχει σημασία τι παίζω, αρκεί να παίζω γρήγορα. Σάμπως καταλαβαίνει κανείς τίποτα? Αφού το κοινό μου είναι κυρίως κιθαρίστες). Αυτά τα thread είναι για κιθαρίστες, και πολύ γουστάρω.
    1 βαθμός
  15. Δε μου λες, εσύ, ΠΩΣ ξέρεις ότι ονομάζεται κλειδί του ΦΑ ή κλειδί του ΣΟΛ, ή πώς ξέρεις ότι η τάδε νότα ονομάζεται Ντο, κτλ? Πώς έμαθες να μιλάς ελληνικά? Για τελευταία φορά. Είναι γνώση, όχι πίστη. Δεν πιστεύω, γνωρίζω. Κάποιος πολύ παλιά το όρισε, και κάποιος μου το δίδαξε όπως ορίστηκε. Το έμαθα, το ξέρω, το μεταφέρω προς εσένα για να το μάθεις και εσύ. Όπως δε γνωρίζει κάποιος να διαβάζει και σιγά σιγά μαθαίνει. Κόλλησες με τα tabs, αλλά ούτε και εκεί τα έχεις καλοσκευτεί. Πρώτον, τα tabs δε σου δείχνουν ποτέ νότες, αλλά θέσεις. Ξέρεις τη νότα μόνο αν δίνεται το κούρδισμα. Δεύτερον, τα tabs περιγράφουν θέσεις μόνο και μόνο για έγχορδα με ταστιέρα. Για εξήγησέ μου σε παρακαλώ πώς θα γράψεις tabs σε πνευστά, κρουστά, πιάνο ή ακόμα και σε άταστη κιθάρα? Εδώ έρχεται η γραφή της μουσικής όπως τη συζητάμε (γιατί υπάρχουν και άλλα είδη που δεν έχεις ιδέα). Είναι γραμμένη έτσι ώστε να μη περιορίζεται από το όργανο. Μια παρτιτούρα μπορεί να παιχτεί από τα όλα τα ευρωπαϊκά όργανα, αλλά ακόμα και από αρκετά ανατολίτικα, αν φυσικά το κούρδισμα και το range του οργάνου το επιτρέπουν. Αυτή η νότα είναι ένα τίποτα χωρίς κλειδί και οπλισμό. Μπορεί να είναι κυριολεκτικά οποιαδήποτε. Ακόμα και βλέποντας την αξία της (όγδοο), πάλι δεν μπορούμε να πούμε πόσο διαρκεί, διότι δε γνωρίζουμε το tempo, άσε που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα μπορούσε να είναι κάλλιστα μέρος από τρίηχα, πεντάηχα, κτλ. Αλλά φαντάζομαι δε το σκέφτηκες καν.
    1 βαθμός
  16. Δεν ειπα γελοια τη θεση σου. Ειπα να το παρεις απο την αρχη, γιατι εχεις βασικες ελλείψεις. Και το αποδεικνύεις με την ερωτηση σου. Ολοι σου λενε οτι η παρτιτουρα σου λεει ακιρβως ΣΕ ΠΟΙΑ ΟΚΤΑΒΑ θα παιξεις μια νοτα, εσυ λες για τη θεση που θα παιξεις τη νοτα. ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ θα την παιξεις ειναι αλλο θεμα. Και οχι τοσο σημαντικο, γιατι ας πουμε αν μιλαμε για κιθαρα και η νοτα ειναι στο κλειδι του σολ και στο οριτζιναλ κομματι ο κιθαριστας επαιξε τη μι που εγραψες, στη 2η χορδη στο 5ο ταστο με LP και neck και πας εσυ για να ακολουθησεις πιστα το TAB να την παιξεις με strat και bridge θα βγει μια πορδη (και οχι απο αυτες τις αντρικες τις βαρυγδουπες, αλλα απο τις φλωρικες που ειναι σαν να τριζει η οπισθεν) Θα πρεπει να την παιξεις στην 3η χορδη και στο 9 για να παρεις "παχος". Ιδια οκταβα θα την παιξεις. Βεβαια μετα αν εχουμε να κανουμε με ολοκληρες φρασεις, θα πρεπει να επιλεξουμε δαχτυλοθεσια βολικη για τις φρασεις, αλλα οχι απαραιτητα ιδια με του οριτζιναλ κιθαριστα. Μη μπερδευεις λοιπον τις οκταβες με τις θεσεις που παιζονται οι νοτες στην κιθαρα. Αλλα σου λεμε, αλλα καταλαβαινεις. Πολλα εγραψα Παμε απο την αρχη "τι είναι νότες ή φθόγγοι" κεφαλαιο 1 σελιδα 1
    1 βαθμός
  17. Παρακολουθησα με ενδιαφερον το αλλο θεμα στο οποιο ειχε συμμετοχη ο ΜπασσικαλυΓκιταριστ. Ηθελα πολυ να προσθεσω κατι αλλα απο τη στιγμη που ειχαν συνισφερει στο θεμα ατομα με πολυ περισσοτερη γνωση επι του θεματος κ αρκετα αναλυτικα (σε σημεια), ωστε να απαντησουν σε καποιες απο τις ερωτησεις του ΟΡ ή τουλαχιστον να του δειξουν προς τα που να κοιταξει για να αρχισει να καταλαβαινει τι εννοουν, αποφασισα να μην το κανω. Το ιντερνετ σε πολλες περιπτωσεις ειναι φιλος μας κ με τοσες υποδειξεις ο ΟΡ μπορει να κανει την ερευνα του για να καταλαβει καποια πραγματα απο αυτα που του ειπαν . Tο πιο σημαντικο δωρο που μπορει να δωσει ενας δασκαλος σε ενα μαθητη ειναι να τον κανει να καταλαβει πως να μαθαινει. Ο δασκαλος δινει υλικο κ κατευθυνση κ εξηγησεις αλλα η γνωση ερχεται μετα απο προσωπικη μελετη, τριβη κ κοπο. Κ η κατευθυνση δοθηκε Οσο περισσοτερο διαβαζα τοσο περισσοτερο ειχα την απορια αν ο ΟΡ ειναι τρολ η αρχαριος. Φανταζομαι ολοι αυτο σκεφτομασταν (καλα οχι ολοι μιας κ πολλοι μαλλον ειχαν καταληξει στο πρωτο) Κ καπου εδω ερχομαι σ'αυτο το θεμα. Οταν εισαι μπασσιστας κ λες η κιθαρα εχει 6 χορδες αρα 2 επι 6 = 12 οκταβες, 2 ειναι τα τινα (κ το λεω με ολη την καλη διαθεση στον ΜπασσικαλυΜπασσιστα): α) Σε καποια πραγματα μπορει να βλεπεις αποτελεσματα (κυριως τεχνικη) αλλα εχεις σοβαρες ελλειψεις στην κατανοηση του πως λειτουργει το οργανο σου. Κατα πασα πιθανοτητα η εμπειρικη σου προσεγγιση στο πως "φτιαχνουμε" μουσικη (θεωρια, αρμονια, συνθεση κλπ) εχει πιο μεγαλες τρυπες γνωσεων καθως αυτα ειναι πιο πολυπλοκα πραγματα απο την απλη σχεση 2 χορδων. Σου κανει κακο στην παρουσα φαση να συμμετεχεις σε θρεντ για μαεστρους καθως μια πληρης απαντηση θα ηθελε κ πολλες σελιδες κ δεν γινεται απο ενα φορουμ κ στην παρουσα φαση υπαρχουν πιο βασικα πραγματα που πρεπει να κατανοηθουν πριν απο αυτο. Ηδη υπαρχει πολυ υλικο να κοιταξεις απο τις απαντησεις αλλα δεν ξερω αν ειναι το καταλληλο να κανεις αυτη την στιγμη οπως ειπε λιγο πιο πανω η αλλη περιπτωση ειναι πως.... β) Μας τρολλαρεις. Αλλες φορες πιο πετιχυμενα (αλλο θρεντ) αλλες λιγοτερο (αυτο το θρεντ) ΥΓ: συγγνωμη για τον τονο μου. Εκανα edit στο αρχικο post για να θεσω την κουβεντα σε οσο πιο εποικοδομιτικη βαση γινεται
    1 βαθμός
  18. 1ον: Προφανως και η παρτιτουρα σου λεει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο Μι πρεπει να παιξεις. Το κλειδι στην αρχη αυτο κανει - σου υποδεικνυει ακριβως ποιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) βρισκεται σε ποιο σημειο του πενταγραμμου. Και προφανως δεν χωραει 2 οκταβες το πενταγραμμο, read a book ξερω γω... 2ον: Οταν μιλαμε για καποιο εγχορδο οργανο οπως η κιθαρα, οπου το ιδιο Μι (ή Φα ή Σολ ή...) μπορει να βρεθει σε πολλαπλα σημεια, σε διαφορετικες χορδες τοτε υπαρχουν επιλογες. Συχνα δεν αναγραφεται καποια ενδειξη του που στην κιθαρα πρεπει να παιχτει η συγκεκριμενη νοτα, επειδη "τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται", ειναι δηλαδη πολυ ευκολο μεσω του context της παρτιτουρα να καταλαβεις ΠΟΥ ειναι λογικο να παιχτει αυτη η νοτα. Αλλα αν θελεις, ειτε επειδη θεωρεις οτι ειναι complicated το συγκεκριμενο σημειο, ειτε επειδη θελεις απο τον παικτη το συγκεκριμενο ηχοχρωμα μιας χορδης, ΠΡΟΦΑΝΩΣ και μπορεις να υποδειξεις οχι μονο τη νοτα αλλα και σε ποια χορδη θα παιχτει. Συνηθως αυτο γινεται με ενα κυκλακι με ενα μικρο αριθμο διπλα στη νοτα.
    1 βαθμός
  19. Και γιατι να εμπιστευθεις την ταμπλατουρα? Ποιος σου λεει οτι αυτος που την εγραψε τεντωσε τα αυτια του? Ποιος σου λεει οτι εχει αυτια? Ξερεις ποιοι γραφουν τις ταμπλατουρες κατα 99%?
    1 βαθμός
  20. Εδώ λοιπόν διαφωνώ. Όχι για τη χρησιμότητα του μαέστρου αλλά επειδή δεν βλέπω ποια είναι η χρησιμότητα της όπερας. Αν ήταν στο χέρι μου θα απαγόρευα την όπερα παγκοσμίως γιατί τη βαριέμαι θανάσιμα (εκτός από την Κάρμεν, που είναι σέξυ). Και μιλώντας για όπερα - εντάξει αυτό είναι μιούζικαλ, το ξέρω - εδώ ο κύριος Μπερνσταϊν κοντεύει να κάνει έναν άμπαλο τενόρο ονόματι Πορσέ Καρέρα ή κάτι τέτοιο, να κλάψει. Τι, δεν χρειαζόταν ο Μπέρνσταϊν ε;
    1 βαθμός
  21. Χαιρετώ! Περνώντας στο ψητό, ήθελα μια κιθάρα που να συνδυάζει τα looks μιας telecaster και μιας jazzmaster. Να μην είναι ιδιαιτέρως offset αλλά να έχει ένα σχέδιο που να υποστηρίζει όμορφα την ύπαρξη του jaguar tremolo . Είχα δει πολλά σχέδια επί δύο χρόνια telecaster με offset tremolo αλλά δεν μου έδεναν στο μάτι οι γραμμές του τρέμολο με το jackplate της τέλε. Πετυχαίνω και τη σειρά parallel universe. Είχε πολύ ενδιαφέροντα κομμάτια. Αλλά ως επί το πλείστον έβλεπα πράγματα που τα είχα φανταστεί πολύ καλύτερα. Κατέληγα ότι είναι ευκαιρία να φτιάξω κάτι που δεν το βλέπω συχνά ή δεν το έχω δει καθόλου. Παράγγειλα μπράτσο από Έλληνα κατασκευαστή. Μαόνι , 22 ταστα, soft V, 12άρι radius. O φίλος μου Αντώνης Δρυς, που μαζί υλοποιήσαμε το project , έφτιαξε και έβαψε το σώμα που σχεδίασα, από ευρωπαϊκό ash σε έξι κομμάτια. Ξέραμε ότι σε αυτή την περίπτωση τα νερά πάνε χαμένα και θα έχει και πάρα πολλή προεργασία για solid . (Γιαυτό κι η fender επιλέγει alder στα solid). Pickguard από κόντρα πλακέ και βάψιμο που παρέχει πλαστική επικάλυψη σε κρεμ. Στα του χρώματος βρέθηκα ανάμεσα σε γκρι και mint green για να πάρω ενα πολύ ενδιαφέρον μπλε. Αρχικά είχα βρεί ένα πολύ ωραίο γκρι αλλά είπαμε να αναμίξουμε τα δυο χρώματα και βγήκε κάτι πολυ καλό τελικά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που κρατήσαμε πόρο με φινίρισμα σατινέ. Τελικά δεν φαίνεται άσχημα. Γέφυρα τώρα, shaller roller tuneomatic 12 radius. Για το neck heel επέλεξα να σκαφτεί 2 χιλιοστά περιπου λιγότερο σε σχέση με τα φεντεροειδή για να έχει καλύτερη τάση από τη γέφυρα. Η αισθηση δλδ θυμίζει archtop. Tremolo all parts . Ηθελα να μεινω σχετικά οικονομικά εδώ. Μαγνήτες fender nocaster. Δεν μπορει κατι να παει λάθος. κλειδιά kluson vintage. Εδώ ήταν η μεγαλύτερη απογοήτευση γιατί είχα ξαναπαρει και είχαν καλύτερο design σε εργονομία. Αυτά ως πιο κοντά μου σπάνε τα νεύρα με το να φεύγει τοσο εύκολα η χορδή. Δεν ξερω αν έκανα κατι λάθος στην παραγγελία... κόκκαλο το έφτιαξα απο το μηδέν και ήταν το πρώτο μου. Επειδή δεν έχω καποια εργαλεία όμως για filing ευχαριστώ πολύ τον Τζίμη Rock Stuff που μου το έφερε εκεί που πρέπει, καθώς έκανε και τα ηλεκτρικά και set-up. Αυτά για την ώρα...
    0 βαθμοί
  22. 0 βαθμοί
  23. Εντάξει, αλλά το όργανο που τα έχει επάνω του πιάνεται φαντάζομαι. Γι αυτό το λένε πιάνο. Γιατί το πιάνεις ασούμε.
    0 βαθμοί
  24. Μετά από μεγάλη συζήτηση με τον κουμπάρο, καταλήξαμε στο... να μιλήσω με τον γαμπρό και να αποφασίσουμε μαζί για κάτι που χρειάζεται το νέο σπίτι. Πέραν του ότι χάνεται η αξία της "έκπληξης", τουλάχιστον είναι και το βέλτιστο. Μπορεί να μου τη βιδώσει να του φτιάξω και κάτι πιο "προσωπικό" όπως προτείναν κάποιοι. Ευχαριστώ για όλες τις ιδέες και απόψεις!
    0 βαθμοί
  25. Αυτος παλι ποιος ειναι;
    0 βαθμοί
  26. Επειδή είσαι ακόμα ΝΕΟΣ κιθαρίστας είσαι ακόμα ΚΑΙ μουσικός. Όταν παλιώσεις θα ΠΑΨΕΙΣ να είσαι και θα γίνεις και εσύ ακόμα ένας κλαπατσιμπαλιστας Παράτα τα όσο είναι ακόμα νωρίς, σε κάνα χρόνο θα μας λες ότι δεν χρειάζονται οι μαέστροι και οι παρτιτούρες. Έτσι την πάτησα και εγώ, έχω δίπλωμα ανωτέρας στο πιάνο και δεν μπορώ να διαβάσω σε παρτιτούρα ούτε το φουρελιζε από τότε που έμπλεξα με τις telecaster. Οι καλύτεροι φίλοι του ανθρώπου.
    0 βαθμοί
  27. Αν κάνεις τέτοια διάκριση για τους κιθαρίστες και τους μουσικούς, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα σκέφτεσαι για τους ντράμερ...........
    0 βαθμοί
  28. Πέθανα κυρ Αλί μου ...
    0 βαθμοί
  29. Όταν φτάνεις σε αποτέλεσμα/συμπέρασμα που περιλαμβάνει το 420 είναι σίγουρα σωστό. Το λεγόμενο SnoopDogιο Θεώρημα.
    0 βαθμοί
  30. Μερικές διαπιστώσεις: 1. Καιρό είχαμε να δουμε τέτοιο μεγάλο θέμα, για μενα χτυπάει στα ισα τοπικς με αγγελιες και κσυλα 2. Αν αφιερώναμε το χρόνο που αφιερώσαμε στο τοπικ αυτο για να μελεταμε θα γινόμασταν καλύτεροι μουσικοί 3. Είναι λιγο υπερβατικό να συζητάνε άνθρωποι που δεν ειναι μαέστροι για το τι κάνουν οι μαέστροι. Ειναι λες και οι μαέστροι είναι ένα ξεχωριστό είδος (πχ κάποιο εξωτικό πουλί) και το μελετάμε από επιστημονικό ενδιαφέρον και προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τις ιδιότητες του 4.
    0 βαθμοί
  31. Με αφορμή το grande νήμα περί του αν χρειάζεται ή όχι ο μαέστρος, και το πολύ ωραίο βιντεάκι του Bernstein που παρέθεσε σε μια απάντησή του ο @odis13, παραθέτω μια playlist με τη σειρά διαλέξεων (έξι) που έκανε το 1973 στο Harvard ο Leonard Bernstein με τίτλο The Unanswered Question. Κατ' εμε, θησαυρός. Ο τίτλος των διαλέξεων πηγάζει απο το ομώνυμο εμβληματικό σύγχρονο ορχηστρικό έργο (1908, revised 1930–1935) του Αμερικανού συνθέτη Charles Ives (1874 - 1954). Ο Bernstein ξεκάθαρος και απλός, εξηγεί και αναλύει με ένα πολύ όμορφο τρόπο την ουσιαστική εξέλιξη της μουσικής απο τις απαρχές μέχρι το τώρα (1973). Οι διαλέξεις, άλλες έχουν διάρκεια το λιγότερο μια ώρα και το περισσότερο τρείς αλλά αξίζει κάθε λεπτό τους αν κάποιος ενδιαφέρεται να μορφωθεί. υγ: Όποιος δεν έχει υπομονή να παρακολουθήσει, ας πάει στο 50:00 του πρώτου βίντεο να δει το πολύ ενδιαφέρον σημείο που εξηγεί την άρρηκτη σχέση μεταξύ της σειράς των αρμονικών και της εξέλιξης της αρμονίας μέσα απο τους αιώνες πάνω στο Fair Harvard, το μουσικό σήμα κατατεθέν του Πανεπιστημίου. υγ2: εξίσου πολύ πολύ ενδιαφέρον το σημείο της 4ης διάλεξης που αναλύει πως το έργο του Claude Debussy, Afternoon of a Faun (1912), άνοιξε τις πύλες του "ακατάληπτου" στη σύγχρονη μουσική.
    0 βαθμοί
  32. @gmoukouΑυτό θέλει μελέτη, μετά κλιματισμού!
    0 βαθμοί
  33. Μεσημέρι, ζέστα, ελαφρά. Σαλάτα, με γαλοπούλα φουαντρέ και ντιρόλο χαμηλά λιπαρά, ελαιόλαδο και ξύδι. Στα μείον 23 κιλά σε 10 μήνες χωρίς κόπο. (Ε εντάξει όχι χωρίς τελείως κοπο. Λιγο περπάτημα κάνω κάνα 3χλμ, από εκείνη που πήγαινα με το αυτοκίνητο στη γωνία για καπνό) Πάμε για τα -33 ως στόχο. Μη κοίτατε σήμερα που το παίζω λαίδη με τα είδη υγιεινής. Ρίχνω και τις κρεαταρες και τις ψαρουκλες μου.
    0 βαθμοί
  34. Καθαρά από τύχη ακούω αυτό τώρα. (The unanswered question δεν είναι ορχηστρικό έργο. Είναι για 4 φλάουτο, κουαρτέτο εγχόρδων και μία τρομπέτα. Και τώρα πάω να ξανακρυφτώ στη σπηλιά μου). Ο Bernstein ήταν απίθανος και ως άνθρωπος και ως μουσικός... Ευχαριστούμε που το πόσταρες. Δεν τα ήξερα αυτά τα βίντεο.
    0 βαθμοί
  35. Ρε σύ, η μπριζόλα εξέχει απ'την οθόνη!
    0 βαθμοί
  36. Μου έχει μαραθεί το είναι.
    0 βαθμοί
  37. Οτι πρεπει για να μη τριζει η οπισθεν.
    0 βαθμοί
  38. Ευχαριστώ για τα σχόλια σου. Θέλουμε να τον προϊδεάζει, να ειναι αμηχανος στις χαλαρές σκηνές χωρίς να του πούμε τι θα γίνει. Έτσι είπε η σκηνοθέτης. Πάντως το zoo λίγο σχέση έχει με ζώα. Το έργο είναι αλληγορικο.
    0 βαθμοί
  39. 0 βαθμοί
  40. Τα υπολοιπα που εγραψα για την πορδη δεν φαινεται να σε αγγιξαν.
    0 βαθμοί
  41. Είναι για το ίδιο θεατρικό που είχα γράψει και στο the zoo story track 2. Το οποίο δεν ανέβηκε ποτέ λόγω καραντίνας. Το συγκεκριμενο είναι για το άνοιγμα του έργου και μέχρι να πέσουν τα πρώτα λόγια. Δεν έχει εντονη κλιμάκωση γτ είναι στην αρχή του έργου. Είναι σχεδόν τελειωμένο. Καλή ακρόαση.
    0 βαθμοί
  42. Νομίζω ότι η καλύτερη λύση για να καταλάβεις τη δουλειά του μαέστρου είναι να πάρεις τη θέση του, όχι σε καμία συμφωνική, αλλά σε μια μικρή ορχήστρα 4-5 ατόμων. Αμισθί φυσικά αφού δεν θα κάνεις και τίποτα, έτσι για το πρεστίζ ότι είσαι μαέστρος.
    0 βαθμοί
  43. BassicallyGuitarist, μήπως είσαι ... βασικά κιθαρίστας? Γιατί έτσι εξηγούνται αρκετά πράγματα.
    0 βαθμοί
  44. Πρωτα ηρθαν για το κλειδι του Φα, και σιωπησα - γιατι δεν ημουν πιανιστας. Μετα ηρθαν για τον μαεστρο, και σιωπησα - γιατι δεν ημουν μαεστρος. Τελος ηρθαν και για μενα, και σιωπησαν ολοι - γιατι ελειπε ο μαεστρος και χασανε ολοι το cue τους. Τι α κανς, α κατς α σκας?
    0 βαθμοί
  45. 0 βαθμοί
  46. Με τον καύσωνα,να τρώτε ελαφριά...
    0 βαθμοί
  47. Είναι σαν 11γραμμο Δυο πεντάγραμμα με μια κοινή γραμμή ενδιάμεσα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...