Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      1904


  2. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1416


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/29/21 σε όλα

  1. Όσο παράξενο και αν ακούγεται, η ορχήστρα είναι το μουσικό όργανο του μαέστρου.
    4 βαθμοί
  2. tl;dr το βιντεο στο τελος Ειναι τεραστιος ο ρολος του μαεστρου σε μια συμφωνικη ορχηστρα, και δεν περιοριζεται μονο στο τι κανει την ωρα της παραστασης. Το τι κανει κατα τη διαρκεια της παραστασης ισως ειναι και το λιγοτερο σημαντικο δηλαδη. Η πιο ευκολη αναλογια πιστευω για καποιον που δεν γνωριζει πως λειτουργει μια συμφωνικη (και γενικα η ερμηνεια ενος "κλασσικου" εργου), ωστε να καταλαβει το ρολο (και την τεραστια σημασια) του μαεστρου ειναι ο παραλληλισμος με εναν προπονητη ομαδας ποδοσφαιρου. Προφανως και δεν ειναι στο γηπεδο να κλωτσαει τη μπαλα με τους παικτες, αλλα αμφισβητει κανενας τη σημασια του κατα τη διαρκεια του αγωνα, ποσο μαλλον κατα την διαρκη προετοιμασια/προπονηση της ομαδας? Καταρχας πρεπει να καταλαβεις το εξης τρομερα σημαντικο. Καμια παρτιτουρα ποτε δεν ειναι πληρης. Ειτε μιλαμε για μπαροκ παρτιτουρες οπου αναγραφονται συχνα μονο οι νοτες με ελαχιστους χρωματισμους, ειτε μιλαμε για μια πιο μοντερνα παρτιτουρα τιγκα στην πληροφορια, αυτη η πληροφορια παντα, μα ΠΑΝΤΑ ειναι ελλιπης. Ειναι μια πληροφορια που πρεπει να ερμηνευτει, και παντοτε υπαρχει σημαντικοτατο περιθωριο ελευθεριας ως προς το ΠΩΣ θα ερμηνευτει ακριβως. Και εκει ειναι που ξεχωριζει μια καταπληκτικη εκτελεση απο μια πολυ καλη - στην λεπτομερεια και την αρτιοτητα της επιλεγμενης ερμηνειας. Σε ενα σολιστικο περιβαλλον, η ερμηνεια αυτη ειναι ευθυνη του σολιστ. Σε μια ορχηστρα ομως, προφανως δεν γινεται ο καθενας απο τους 100+ μουσικους να ερμηνευει το πως θα παιχτει μια φραση, τις σχετικες εντασεις μεταξυ μελων και τις ρυθμικες διακυμανσεις στο τεμπο κλπ κατα το δοκουν. Εκει ειναι που εκπληρωνει ο μαεστρος εναν απο τον πιο κυριο ρολο του. Ειναι αυτος που αποφασιζει το ΠΩΣ θα παιχτει η παρτιτουρα, πως θα κυλισει το phrasing του κομματιου, ποσο πλαστο θα ειναι το τεμπο, που θα κοπει/ανεβει ταχυτητα, που θα "αναπνευσουν" οι φρασεις. Ειναι αυτος που αποφασιζει ΤΙ ακριβως σημαινει "forte" και τι "piano", ειναι αυτος που θα δωσει οδηγιες στο oboe ωστε η φραση που στην παρτιτουρα φαινεται γραμμενη ως "affetto" να ακουστει οπως ΑΥΤΟΣ νομιζει οτι πρεπει να ακουστει μια "affetto" φραση, ειναι αυτος που αποφασιζει με ποιο ακριβως ρυθμο θα επιβραδυνουν συγχρονισμενα τα 20+ βιολια εκει που η παρτιτουρα γραφει απλα "rit.". Ειναι πραγμα τρομερα πιο περιπλοκο απο το να διαβαζεις απλα ποιες νοτες θα παιχτουν για ποσο (αν αρκουσε αυτο θα ακουγαμε απλα midi plays ολη μερα). Περαν απο το μουσικα εκφραστικο κομματι, η ευθυνη αυτη επεκτεινεται και στον ηχο της ορχηστρας. Σκεψου τον μαεστρο σαν εναν real-time mixing engineer, ο οποιος με τις εντολες του ελεγχει τον ηχο της ορχηστρας, αλλαζωντας το ηχοχρωμα, τις δυναμικες και τις εντασεις των επιμερους μελων της. Kαι οι αποφασεις αυτες δεν λαμβανονται απο τον μαεστρο willi nilly οπως του καρφωσει. Η τουλαχιστον, δεν λειτουργουν ετσι οι σοβαροι μαεστροι. Οι ερμηνευτικες αποφασεις λαμβανονται με γνωμονα προφανως σε ενα βαθμο με βαση τα προσωπικα γουστα του μαεστρου, αλλα τεραστιο ρολο παιζει και η γνωση του εργου. Κανενας σοβαρος μαεστρος δεν ερμηνευει "εν κενο". Γνωριζουν πληρως και εις βαθος οχι μονο το εργο που θα παιχτει αυτο το βραδυ αλλα και τα υπολοιπα εργα του συνθετη, τη ζωη και το εργο του, τη ζωη και τα εργα των συγχρονων του, το περιβαλλον στο οποιο δημιουργηθηκε το εργο αυτο ωστε να μπορεσει να ερμηνευσει οσο το δυνατον πιο "αυθεντικα" το εργο, συμφωνα οχι μονο με το πως θα ηθελε αυτος να ακουγεται, αλλα με το πως πιστευει οτι ο συνθετης του πιστευε πως θα επρεπε να ακουγεται. Σε ολες αυτες τις αποφασεις σχετικα με το ΠΩΣ λοιπον θα παιχτει κατι, οι μουσικοι της ορχηστρας αφηνουν σχεδον καθε κριση πανω στον μαεστρο. Αυτος φερει την ευθυνη των αποφασεων αυτων, αυτος ειναι υπευθυνος για το σχηματισμο του συνολου που ειναι η εκτελεση του εργου και ως τετοιος φερει σε ενα μεγαλο βαθμο και την ευθυνη για την επιτυχια/αποτυχια των αποφασεων του. Σκεψου λοιπον ολα αυτα τωρα και καταλαβαινεις οτι η δουλεια του μαεστρου κατα τεραστιο βαθμο δεν ειναι το τι κανει επι σκηνης, αλλα οι ατελειωτες ωρες προβας οπου λειτουργει ο συνδετικος κρικος και "εγκεφαλος" για 100+ μουσικους, προσπαθωντας να τους φερει ολους ακριβως στο σημειο που πρεπει να ειναι ωστε να λειτουργησουν ως αρτιο, ενιαιο συνολο, ωστε να επιτελεσουν την δικια του ερμηνεια της παρτιτουρας. Κατα τη διαρκεια της παραστασης, προφανως και δεν χορευει απλα - καθε του κινηση ειναι μελετημενη και επικοινωνει στην ορχηστρα συγκεκριμενα πραγματα σχετικα με δυναμικες, με entry cues, με ρυθμικες μεταβολες κλπ. Οι μουσικοι προφανως δεν χρειαζονται τον μαεστρο να τους μετρα τον χρονο συνεχως σαν ανθρωπινος μετρονομος, ή να τους δινει καθε cue για το ποτε θα παιξουν τι - ειδικα αν μιλαμε για μια καλη ορχηστρα. Ο μαεστρος ειναι εκει για να βεβαιωθει οτι ολα τα εκτελεστουν ως πρεπει, για να δωσει cues σε δυσκολα σημεια οπου οντως χρειαζονται, για να δωσει time σε καποιο μελος που χαθηκε και γενικα για να δωσει τις οποιες ερμηνευτικες πινελιες θελει. Η βαρια δουλεια ομως κατα κυριο λογο εχει πεσει πριν την παρασταση, και οσο καλυτερη δουλεια εκανε πριν τοσο πιο "χαλαρος" και ισως λιγοτερο απραιτητος μπορει να ειναι και on the night. Τελος, σε περιπτωση μαλιστα που μιλαμε και για music director μια ορχηστρας και οχι απλα μαεστρο τοτε ο ρολος του επεκτεινεται και στο να αποφασιζει το ΤΙ θα παιξει η ορχηστρα (διαμορφωνει δηλαδη και το υφος και ρεπερτοριο της), αν οχι και το ΠΟΙΟΙ παιζουν στην ορχηστρα. Εν συντομια - καλυτερα απο μενα, και με παραδειγματα, θα στα πει ο τεραστιος εδω, ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ βιντεακια και τα δυο, δειτε το ολοι πραγματικα δε θα το μετανιωσετε:
    3 βαθμοί
  3. Δες το πιο απλά: Είσαι εσύ με ένα φίλο σου και θέλετε να παίξετε μαζί, είστε δίπλα δίπλα. Πώς ξεκινάτε να παίζετε? Ένας από τους δύο θα πει το "ένα, δύο, τρία, και..." γκαραγκαγράν Μια μπάντα πώς ξεκινάει να παίζει? Θα δώσει πχ ο ντράμερ σήμα.Πώς θα κλείσουν? Κάποιος θα κοιτάξει πχ τον κιθαρίστα να δει πότε θα κάνει την κίνηση ματ για να πέσει το τελευταίο πιατίνι. Φαντάσου λοιπόν να πρέπει να συγχρονιστούν 100 άτομα + άλλοι τόσοι αν υπάρχει μεγάλη χορωδία (μπορεί πχ να υπάρχουν 20 παιδιά, 20 γυναίκες και άλλοι 20 άντρες). Νομίζεις ότι τόσα άτομα μπορούν να συγχρονιστούν με το "ένα δύο τρία πάμε"? Πρέπει να υπάρχει ένας, να τους κοιτάει όλους και να μπορούν να τον κοιτούν όλοι ανά πάσα ώρα και στιγμή, και να τους λέει/δείχνει τι να κάνουν, όχι τι νότα να παίξουν προφανώς, αλλά το πώς και πότε θα την παίξουν. Επίσης όπως προαναφέρθηκε, οι παρτιτούρες δεν αποτυπώνουν το 100% της πληροφορίας, γι αυτό και άλλωστε είναι σχεδόν αδύνατο να ξέρουμε πώς ακριβώς ήθελε ο κάθε συνθέτης να αποτυπώσει το κομμάτι του. Γι αυτό και είναι αδύνατο κάθε μουσικός να παίξει ακριβώς το ίδιο πράγμα ταυτόχρονα με άλλους 99. Αν έχεις ακούσει λίγο κλασσική μουσική, ίσως να έχεις διαπιστώσει ότι αρκετά κομμάτια διαφέρουν σε ύφος, τέμπο και διάρκεια. Να πω και το ότι... Εσύ έκανες ερώτηση, και εμείς απαντάμε. Δεν ήρθαμε εμείς σε σένα να σε πείσουμε... Να μας αλλάξεις γνώμη με το να λες ότι ένας άσχετος να διευθύνει ορχήστρα, δε νομίζω...
    2 βαθμοί
  4. Αν μιλάς σοβαρά, τότε μάλλον δεν έχεις μπει για τα καλά στον κόσμο της κλασσικής μουσικής, ή δεν έχεις παίξει σοβαρά κάποιο κλασσικό όργανο. Ο μαέστρος είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της ορχήστρας, εφόσον μιλάμε για ένα μεγάλο σχήμα. Τα παρακάτω εξαιρούνται όταν μιλάμε για ένα κουαρτέτο πχ, που ναι μεν και εκεί μπορεί να υπάρχει μαέστρος, αλλά είναι πιο διαχειρίσμια τα πράγματα (αρκετές φορές μπορεί ένας παίκτης από το κουαρτέτο να κάνει το μαέστρο). Το πρώτο πράγμα που κάνει ο μαέστρος είναι να δώσει το μέτρο. Με το ένα του χέρι, που συνήθως έχει ένα ραβδί (μπακέτα) ως προέκταση, μετράει και σηματοδοτεί ένα ή δύο μέτρα έτσι ώστε να ξεκινήσουν όλοι στον ίδιο τόπο και χρόνο. Κάθε είδους μέτρο (4/4, 3/4, 5/8, 7/8, κτλ) έχει δικό του τρόπο μέτρησης, κουνόντας τη ράβδο με συγκεκριμένο τρόπο. Έτσι με το που δεις τη ράβδο καταλαβαίνεις σε πιο σημείο του μέτρου βρίσκεσαι. Εδώ να πούμε ότι στις παρτιτούρες δεν υπάρχει bpm. Αλλά ακόμα και να υπήρχε, είναι αδύνατο να "μαντέψουν" το ίδιο 100 άτομα ταυτόχρονα τον ίδιο ακριβώς χρόνο. Αντί αυτού, στις παρτιτούρες υπάρχει κείμενο, πχ Allegro, μόνο αυτό μπορεί να σημαίνει πχ από 120 μέχρι 160bpm. Οπότε είναι ευθύνη του μαέστρου για το πόσο γρήγορα θα πάει το κομμάτι. Το άλλο χέρι χρησομοποιείται με διάφορους τρόπους. Είναι αρκετά εκφραστικό, και συνήθως σηματοδοτεί οτιδήποτε δεν έχει να κάνει με το μέτρο. Μπορεί να είναι έλεγχος ένταση, σινιάλο προετοιμασίας, κάποια υπόδηξη, και άλλα. Ένα μεγάλο πλήθος από κλασσικά κομμάτια χωρίζονται σε τμήματα και κάθε τμήμα έχει μεγάλες αλλαγές, που το καθιστούν σχεδόν διαφορετικό κομμάτι. Άλλο tempo, άλλο μέτρο, και μεγάλες παύσεις, που αρκετές φορές δεν "μετριούνται" καν, είναι αόριστες (fermata) Επίσης ο μαέστρος πρέπει να ξέρει απ'έξω το κομμάτι, όλα τα τμήματα, όλα τα όργανα, να έχει το αυτί να καταλάβει λάθη στο χρόνο, στις εντάσεις, στην εκφραστικότητα... Οποιοσδήποτε χαθεί, δε θα κοιτάξει τον διπλανό του, αλλά το μαέστρο. Όσο επαγγελματίας και να σαι, μπορεί να συμβει το οτιδήποτε, από το να φταρνιστείς, μέχρι να σου σπάσει μια χορδή. Οι οργανοπαίκτες δεν κοιτούν καν την παρτιτούρα. Κατά πάσα πιθανότητα για να είσαι σε μια ορχήστρα με σοβαρό μαέστρο, ξέρεις όλα τα κομμάτια απ'έξω. Φυσικά την έχεις για δικλείδα ασφαλείας. Έτσι κι αλλιώς, όπως προανέφερα, οι παρτιτούρες δεν έχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο οργανοπαίκτης, ειδικά όταν έχει να κάνει με συμφωνικό παίξιμο (που πρέπει όλα τα όργανα να συμφωνούν μεταξύ τους, με την κυριολεκτική έννοια της λέξης) Τέλος για να γίνει κάποιος μαέστρος πρέπει να περάσει από παντού. Είναι μετρ σε κάποιο όργανο, και σίγουρα θεοί στη θεωρία της μουσικής + όλα τα παρελκόμενα που πρέπει να γνωρίζει κάποιος για τη διεύθυνση ορχήστρας. Αν οποιοσδήποτε που δε γνωρίζει πάει να κάνει το μαέστρο, τότε ή το κομμάτι δε θα ξεκινήσει ποτέ, ή θα παίξει για 2-3 μέτρα, ή θα είναι πανωλεθρία.
    2 βαθμοί
  5. θέλω κι άλλα τέτοια! Ο Αργύρης έδεσε απίστευτα με το ασήκωτο άσμα
    1 βαθμός
  6. ε Ξ α Ι ρ Ε τ Ι Κ Ο !!!!
    1 βαθμός
  7. Όχι, εντελώς σοβαρά τα έγραψα, χωρίς δόση υπερβολής.
    1 βαθμός
  8. Εγώ νομίζω είναι ακριβώς αυτό που βιώνουμε με τη ζέστη... Οι φυσικές επιρροές δε κρύβονται!
    1 βαθμός
  9. Είναι μάλλον μεγαλύτερο απ' ότι θα το ήθελα, και σε κάποια σημεία πλατειάζει (τραβάει περισσότερο απ' όσο θα έπρεπε). Τα παραπάνω που έγραψα είναι τα αρνητικά. Γιατί είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, και ΣΙΓΟΥΡΑ το καλύτερό σου (και συνθετικά). Πολύ φρέσκιες ιδέες μελωδικά, "ιδιότροπες", απρόσμενες, γεμάτες μπαχάρια. Το παίξιμο του Αργύρη πάρα πολύ καλό, και εντελώς μέσα στο κλίμα του κομματιού, συντελεί στην ατμόσφαιρα που αυτό αποπνέει. Εδώ έχω να πω πραγματικά ΜΠΡΑΒΟ και στους δυο. Με κάνατε να πεταχτώ απ' την καρέκλα σε κάποια σημεία την ώρα που το άκουγα, και δεν το περίμενα αυτό. Ενθουσιάστηκα!!!!!!!!!!!!!
    1 βαθμός
  10. Η χθεσινή μέρα θα χαραχτεί στις μνήμες όλων των ποδοσφαιρόφιλων. Δευτέρα 28 Ιουνίου του σωτήριου έτους 2021. Δεν είδαμε (και δεν βλέπουμε πια συχνά) παιχταράδες, τεχνίτες, ντριπλαδόρους, μπούκες, ζωγραφιές στο χόρτο. Δεν βλέπουμε αμυνάρες, σεντερμπακάρες. Βλέπουμε όμως παιχνίδια που σε κρατάνε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, να μην μπορείς να πας ούτε για τσίσα. Παιχνίδια με ψυχή, με καρδιά, παιχνίδια χωρίς προγνωστικά, παιχνίδια που μπορεί να μπει (και μπαίνει) γκολ οποτεδήποτε και από το πουθενά. Γκολ απίθανα, άλλα γελοία (αυτογκόλ) και άλλα όνειρο (Πογκμπά). Τα έβλεπα και δεν τα πίστευα. Και τα δυο παιχνίδια. Και τα περίμενα "σούπες" και τα δυο. Χθες το ποδόσφαιρο πρέπει να κέρδισε νέους φίλους. Από τις 19:00 μέχρι τις 00:30 πανδαισία. Τα ουρλιαχτά μου με τα "αχχχ", τα "νάτο" και τα "κάρφωσε το", πρέπει να τα άκουγαν μέχρι και στην Αθήνα.
    1 βαθμός
  11. Αποκοσμο κομματι. Σε χαλαρωνει και τηλεμεταφερει αλλου. Μεγαλο bonus οι lead κιθαρες. Μπραβο σας! Αργυρη, τον βρωμικο ηχο πως τον εβγαλες?
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Δεν ακούγεται καθόλου παράξενο. Είναι αυτό ακριβώς που λες. Χωρίς διευθυντή ορχήστρας, 100 οργάνων, θα γίνει της π'τάνας.
    0 βαθμοί
  14. Να ρώταγες για τον Ξαρχάκο ή τον Θεοδωράκη, τι κάνουν σε 9-μελή λαϊκή ορχήστρα που εκτελεί 3λεπτα τραγούδια, θα το καταλάβαινα πάντως.
    0 βαθμοί
  15. Εφτασα στο τελος της παραγραφου ΑΚΡΙΒΩΣ καθως ο γειτονας μου απο πανω ξεκινησε να ουρλιαζει γκοοοοοοοοολ, εχεις clairvoyance? Ποτε προλαβες? ??
    0 βαθμοί
  16. Ο μαέστρος είναι και περιττή προσθήκη, και περιττό κόστος αλλά αυτο που με ενοχλει περισσότερο είναι η σημειολογία. Ο δικτάΚτορας με την μπαγκέτα που επιβάλλει στον λαό τον τρόπο. Το πότε, το πως και το μέχρι πόσο. Γι αυτό τον διατηρούν??. Η Νέα Τάξη Πραγμάτων που θέλει να μας οδηγήσει again στο σκοταδισμό. Στον βασιλικό έλεγχο, στην υπηρεσία τους, σε ένα κόσμο που ελέγχουν μερικές φατρίες ολιγαρχων, οι τράπεζες, το CERN, οι πολυεθνικές, ο έλεγχος, το φακέλωμα, η καταπίεση, η κατάργηση της συλλογικότητας, ο περιορισμός δικαιωμάτων και ελευθεριών. Υποταγή, ακριτη και αβουλη υποταγή, λογοκρισία στο όνομα δήθεν του δημοσίου συμφέροντος, της δημόσιας ασφαλείας και οι πολυεθνικές αφηνιασμένες και ανεξέλεγκτες να πλουτίζουν σε βάρος του βασανισμένου, κατατρεγμενου, φοβισμένου, ανήμπορου και φτωχού ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛ!!!!! Ο ΣΤΕΡΛΙΝΓΚ!!!!!
    0 βαθμοί
  17. Και θα ακούγεται μια μαλακία γιατί το τέμπο δεν είναι quartz, το tempo είναι εύπλαστο. Έχεις δει big band καλή με μαέστρο; Έχεις δει ότι δίνει 4 και τους αμολάει; Μετά έχεις δει ότι δίνει κάποια σολο σε όποιον έχει ή κάποια σημαντικά break και cues? Εγώ το έχω δει. Έχεις δει τον τεμιρκάνοφ να διευθύνει την αγία πετρουπολη; Ούτε μπακέτα ούτε τίποτα. Με το φρύδι διευθύνει. Γιατί τα έχουν πει στην πρόβα. Υπάρχουν μαέστροι που διευθύνουν καράτε; Υπάρχουν. Είναι όλοι έτσι; Όχι. Είναι το 90% της δουλειάς ενός σωστού μαέστρου αόρατη; Είναι. Εσύ λες να μη βγαίνει καθόλου, και ό,τι θυμηθούν οι μουσικοί και ότι μολυβιές έχουν τραβήξει στις πάρτες. Και να δίνει ο κοντσερτίνος τέμπο. Βασικά θα ήθελα να δω Πετρούσκα χωρίς μαέστρο, για να γελάσω. Να γίνεται της μουρλής!?
    0 βαθμοί
  18. Τι δουλειά κάνει ο μαέστρος... Εξαρτάται από το έργο. Ο μαέστρος καθορίζει την ερμηνεία. Γιατί Allegro είναι 120 allegro και 132. Γιατί δεν υπάρχει αντικειμενικά μετρήσιμο sforzando piano,ούτε αποδεκτή "ποσότητα" μαρτελέ στα χάλκινα όταν παίζουν mf. Φυσικά και οι μουσικοί γνωρίζουν να παίζουν, και οι επαγγελματίες γνωρίζουν να παίζουν και με πολλούς τρόπους (ώστε να κάνουν τα χατήρια των εκάστοτε μαέστρων που τους διευθύνουν). Επίσης, η ποιότητα της ερμηνείας ενός μαέστρου εξαρτάται και από το πόσο μπορεί να "ψήσει" την ορχήστρα. Σίγουρα κάποιος μουσικός θα σφίξει τα δόντια και θα εκτελέσει συμφωνα με τις οδηγίες, αλλά αν ένα έργο το έχει παίξει με 10 μαέστρους και οι 9 λένε σε ένα σημείο άσπρο, και ο ένας στο ίδιο σημείο μαύρο, ο μουσικός θα σκέφτεται "χέσε μας ρε φίλε ήρθες εσύ να μας μάθεις πώς παίζεται το χ έργο." Και αυτό συμβαίνει με απλά έργα συνήθως, που είναι πολύ οργανοκεντρικά. Με άλλα λόγια, ο μαέστρος ασκεί εξουσία μεταξύ ίσων, γιατί αν έπρεπε δημοκρατικά 120 άτομα να αποφασίσουν για τις τάσεις κάποιων βαθμίδων σε συγκεκριμένες συγχορδίες, ή ένα βολικό τέμπο, ή το πόσο στακκάτο πρέπει να είναι το στακκάτο σε ένα πέρασμα, ή πόσο θα τραβήξει ένα ριτενούτο, ή πόσο θα κρατήσει στο cedéz μια ορχήστρα ολόκληρη... δε θα παιζόταν ποτέ τίποτα.
    0 βαθμοί
  19. Σε θαυμάζω. Εχω διαβάσει τα....ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σε αυτό το φόρουμ 17 χρόνια τώρα (από το ότι οι Beatles ειναι αμπαλοι μέχρι το ότι ο Χεντριξ δεν έπαιζε καλή κιθάρα για να μη μιλήσω για πολιτικοκοινωνικές....αναλύσεις και απόψεις γύρω από τα οικονομικά ? ) Αυτό που μόλις έγραψες πήγε κατευθείαν στο νο.1 της 17ετιας..... και θα μεινει μάλλον εκεί για τουλάχιστον 40 χρόνια....σαν το The Dark Side of the Moon των απίστευτων δηλαδή ενα πράμα... Υποκλίνομαι.
    0 βαθμοί
  20. Οταν βρεις μετρονομο που μετραει φερματες πες μου και μενα να παρω δυο.
    0 βαθμοί
  21. Στην παρτιτούρα αναγράφεται το μέτρο. ΟΛΟΙ ξέρουν πώς θα παίξουν στα 4/4 π.χ. Το μόνο που τούς λείπει είναι το tempo. Ένας μετρονόμος στα ακουστικά αρκεί! Και παίζουν όλοι το ίδιο ταυτόχρονα. Θα βρούμε πώς και πότε θα κλείσουμε το κομμάτι περιμένοντας μπακάλικα τον κιθαρίστα;! Στο live ίσως. Στο κανονικό κομμάτι θα πρέπει να παίζουμε με κλειστά μάτια και αυτιά, πιστοί στο μέτρο και το tempo μας. Πότε θα κλείσει το κομμάτι; Όταν έρθει η ώρα για το τελευταίο όγδοο, που θα έρθει μετά το τέταρτο, κλπ... Αυτό τό καθορίζει το μέτρο, το tempo, η παρτιτούρα... Όχι ένας οργανοπαίκτης! Δεν παίζουμε βάσει των κεφιών ενός, αλλά υπακούοντας στη παρτιτούρα που γράψαμε... Δεν είχα ποτέ τέτοια πρόθεση, αγαπητέ... Μα ούτε και άνοιξα το νήμα για να φιλονικήσω. Απλώς οργίζομαι με τη δημοσιότητα που παίρνει ένα πρόσωπο που δεν κάνει τίποτε χρήσιμο (θαρρείς κι έγραψε αυτός το έργο!), ενώ παράλληλα αυτοί που πραγματικά μόχθησαν για να master το όργανό τους, να μάθουν την παρτιτούρα, να συγχρονιστούν, να συνεργαστούν, θα παραμείνουν παγκοσμίως άγνωστοι...
    0 βαθμοί
  22. Ένα tribute που κάναμε για το άλμπουμ-σταθμός στην ιστορία της μουσικής, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την κυκλοφορία του. Ο υποφαινόμενος είναι υπεύθυνος για την παραγωγή και τις κιθάρες-μπάσο. Ο Αντώνης Ασπρόπουλος έπαιξε τύμπανα και ο Μάριος-Κώστας Παππάς (Narcosis) ήταν στα πολυπόθητα φωνητικά! Καλή σας ακρόαση και ελπίζω να σας αρέσει και να σας λύσω οποιεσδήποτε απορίες! Rock on! Αν θέλετε να ακούσετε και τα 5 κομμάτια που κάναμε, πηγαίνετε στο playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLoUpUlr0FLjhqSbecF90iPBs0v-SUMiKk
    0 βαθμοί
  23. Αυτός 99% δε λέει ότι να'ναι. Αρα μάλλον τα μετέφερες λαθος Και καρατσεκαρισμενο όταν έπαιζε πιάνο ή φωνή έβγαινε καλυτερα
    0 βαθμοί
  24. Έχω κάνει δηλαδή αυτό που οι καλιετεχνΕ λένε "αποτύπωση της πραγματικότητας "? Φω τον φουστη και δεν μου το είχα! :) Και νομίζει μόνο ο @cos_dr ότι κάνει σοΖιαλΗστικο ρεαλισμό.
    0 βαθμοί
  25. @Alex Raptakisυπερβολές..... εδώ ο Φασιον ζωγραφίζει λέμε!
    0 βαθμοί
  26. Δεν είδα να κάνει ακριβώς αυτό που λες, αλλά το πιο κοντινό είναι αυτό που κάνει στην αρχή του 04, που κανονικά δεν είναι και πολύ σωστός τρόπος, λόγω προβλημάτων phasing που πιθανότατα θα εμφανιστούν. Τα υπόλοιπα οκ, είναι plugins που ουσιαστικά βοηθούν στο να δημιουργήσεις την ψευδαίσθηση του double tracking, χωρίς να έχεις παραπάνω takes, αλλά είναι πολύ pop μέθοδος όπως αναφέρει, δεν είναι για όλο το κομμάτι.
    0 βαθμοί
  27. Παιδια εδω θελουμε να κανουμε φωνες Aretha Franklin με οχι πανω απο 50€.
    0 βαθμοί
  28. Ξανακοίταξε τα παραπάνω και απάντησε μόνος σου.
    0 βαθμοί
  29. Ένα δροσερό (και …value for money ? σε διάρκεια) καλοκαιρινό dub μια και η ζεστή δεν επιτρέπει γρηγορότερους ρυθμούς…. Συμμετέχει ο εκλεκτός συμΦορουμιτης , φίλος και αδερφός ,κιθαροκατασκευαστής και υπερκιθαρίστας @argytar στην lead κιθάρα Στην ηχογράφηση χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά κιθάρες Argytar για ακόμα πΓιοτικοτερο ήχο! ?
    0 βαθμοί
  30. Λέει "κάπως έτσι", οπότε καταλαβαίνω ότι στο βίντεο που είδε μάλλον είναι bounced effects από mixer, και έχει δλδ τα εφέ σε ξεχωριστά track. Ε και αφού το "σωστό" είναι να βάζεις verb και delay σε send/fx track, αυτό καταλαβαίνω :P
    0 βαθμοί
  31. Καλησπέρα και από μένα , να ευχαριστήσω τον ΣΦ για την πρόσκλα που θα έλεγε και ο Μίθρι αλλά να κόψει κάτι από τους επαίνους γιατί θα κοκκινίσουμε στο τέλος! Η κιθάρα πρώτα από όλα είναι ο νεοξαναμανααγαπημένος PIMP. Με τους μαγνήτες του Νικ ήρθε το όργανο εκεί που το ήθελα. Οπότε ακούτε σερφιές στον μπριτζ σιλβερτρον με τρεμολιές Halon GMI. (Έκανα plug όλο το ελληνικό κατασκευαστικό posse?!) Στο τελευταίο μέρος θεώρησα ότι θέλει κάτι δραματικό και κατεστραμένο για τελείωμα οπότε έβαλα τον neck silvertron μέσα από Analogman Peppermint Fuzz , σε Dunlop mini wah, σε analogman Ts-808 .... και βγήκε αυτός ο lo-fi cocked wah ήχος τον οποίο έπειτα μαρινάρισε ο ΣΦ. Γενικά να πω ότι με ξεκούνησε λίγο η συνεργασία μέσα στον πανικό και με έκανε να χαρώ γιατί τα είχα λίγο παρατήσει τελευταία. Θέλω κι άλλα τέτοια. Μου έλειψαν τα live και οι μπάντες και το να γράφω. (Έγραψα και κάτι θεόφαλτσες τρομπέτες που τελικά δεν πέρασαν αν και θα έδιναν το κατιτίς τους αν ήξερα να παίξω στον τόνο.) Τέλος πάντων να έχουμε ένα καλό καλοκαίρι με υγεία! (Και μουσικές).
    0 βαθμοί
  32. Αυτό με τα tracks είναι το κλασσικό double tracking που λέμε. Ένα hard left, ένα hard right. Αυτό γίνεται κανονικά με διαφορετικό performance σε κάθε take. Αν τα κάνεις copy paste τότε δημιουργούνται προβλήματα phasing. Στη φωνή βέβαια κρατάς το main performance στο κέντρο. Τώρα το track για το delay και το reverb κανονικά έτσι γίνεται. Πρέπει να γίνονται με send και αν τα κάνεις bounce, πανε σε ξεχωριστό track το καθ'ένα.
    0 βαθμοί
  33. μπλιαχ? χαχαχσχαχαα
    0 βαθμοί
  34. Του αλλαξες τα φωτα του ηχου ?
    0 βαθμοί
  35. Δεν ξερω τι εκανε ο Αργύρης (που οτι και να κανει ειναι τοσο καλος μουσικος που εκπληκτικα θα ακουστει) αλλα εγω 3πλαρισα το τρακ και αφησα ενα στο κεντρο στο οποιο εβαλα comp,eq & delay , ενα στα δεξια στο οποιο εβαλα αλλο comp,eq,delay & reverb & ενα στα αριστερα με reverse delay,delay,eq,heavy comp & reverb ?
    0 βαθμοί
  36. Εθιμοτυπικό είναι, σαν τον πρόεδρο της δημοκρατίας ? Κάποιος πρέπει να τους κάνει νόημα να ξεκινήσουν. Θα μου πεις θα μπορούσε να και ένας από την ορχήστρα να χτυπήσει ρυθμικά το πόδι του και να μετρήσει δυνατά ένα δύο τρία πάμε ή ένα δύο πάμε αν είναι άλλος ο χρόνος και να πάρουν και το τέμπο Και εγώ άχρηστο τον βρίσκω τον μαέστρο, μαλακιες μωρέ για να δώσουν κύρος δήθεν. Κομπλεξισμοι ??
    0 βαθμοί
  37. Αν είχε omnisphere δεν θα το έχανε το πέναλτι ο MPAPE
    0 βαθμοί
  38. Πιο προσωπικό από το omnisphere?? Να δούμε άμα πάει η Γαλλία στα πέναλτι
    0 βαθμοί
  39. αν ήσανε μαύρος και πιανίστας θα σε μπέρδευα με τον Erroll Garner
    0 βαθμοί
  40. Τι ψάχνετε ? το παίζει πεντακάθαρα στο τέλος με πιάνο και ακορντεόν! παράλληλες τρίτες μεγάλες Α ύφεση και C που κινούνται χρωματικά προς τα κάτω στα άλλα σημεία ο πιανίστας το ψιλοδοκιμάζει και στη μέση το παίζει με άλλο ρυθμικό μοτίβο με κάνει εντύπωση βρε όλοι κιθαρίστες είστε??
    0 βαθμοί
  41. Μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά. Όλοι άριστοι ο τραγουδιστής είναι όλα τα λεφτά. Πολύ ευχάριστη έκπληξη και τα κομμάτια που άκουσα από Έμμονο Γκρίζο. Εύχομαι καλή συνέχεια σε όλους.
    0 βαθμοί
  42. Αν έχεις το pc που χρειάζεται αυτό να πάρεις και πάρε και ένα καλό controller. https://www.athensproaudio.gr/en/spectrasonics-omnisphere-power-synth.html
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...