Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Ali Barout

    Ali Barout

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2362


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11715


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 06/02/21 σε όλα

  1. Εγώ αυτό που καταλαβα είναι οτι τους καταναλωτές δεν τους πολυαφορά (μάλλον) και ότι είναι θέμα κεντρικής (ευρωπαϊκής) διαχείρησης της απόδοσης ΦΠΑ.
    3 βαθμοί
  2. εγω προτείνω να επιστρέψει το επίμαχο ποστ με την κριτική και να σβηστούν όλα τα άλλα που λέμε. Όλη αυτή η παραφιλολογία κάνει κακό και στο κομμάτι του Νίκου και στο νοιζ. Ας φαίνεται να το διαβάζει όποιος θέλει και να βγάζει τα συμπεράσματά του, όπως τα βγάλαμε όλοι ήδη. Αλλωστε με την συζήτηση αυτή...σοφότεροι δεν βγήκαμε.
    2 βαθμοί
  3. Τώρα έχουμε χιπ χοπ και ραπ :) Γιατί έχεις ακούσει τίποτα το....νέο τα τελευταία 15 χρόνια? Εκτός από αναιμικά "έντεχνα " νιαουριΖματα ή φασον γάβγισματα? Για το mainstream μιλάω οκ ?όχι για τις underground εξαιρέσεις... Βρες μου ΕΝΑ λαϊκο τραγούδι της τελευταίας 15ετιας που να μπορεί να φτάσει έστω και στο μικρό δαχτυλάκι του αυτό εδώ (το βάζω με τα σωστά ακόρντα προς τιμήν του φίλου μου @Μανώλης Χναράκης :) )
    1 βαθμός
  4. Αυτό ισχύει και σήμερα. Παράδειγμα: Όταν ο Thomann πουλάει στον Έλληνα πουλάει με το ΦΠΑ της Ελλάδας, όταν πουλάει στον Βέλγο πουλάει με το ΦΠΑ του Βελγίου. Παράδειγμα: https://www.thomann.de/gr/roland_fantom_6.htm = 3.333 ευρώ για Ελλάδα https://www.thomann.de/be/roland_fantom_6.htm = 3.199 ευρώ για Βέλγιο
    1 βαθμός
  5. Τρομερα ρεαλιστικο το αποτελεσμα και συνθετικα/ορχηστρικα αρτιο για μενα.
    1 βαθμός
  6. ωρε τι ΤΕΡΑΣ ειναι τουτοσΔο....
    1 βαθμός
  7. Α... Λεπτή ποιότητα! Μέτρησε.? ?(Το καπέλο που σου βγάζω γι' αυτό το ποιοτικό λογοπαίγνιο.)
    1 βαθμός
  8. Έχει εκτινασσόμενο κάθισμα (για παν ενδεχόμενο)? Επίσης βλέπω ότι λέει gaming seat. Καλή είναι η seat, κι ο αδερφός μου έχει το Leon και δεν του βγάζει προβλήματα, αλλά μήπως να πάμε σε κάτι Ιαπωνικό (κανένα civic type-r ασούμε)?
    1 βαθμός
  9. Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.
    1 βαθμός
  10. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
  11. Εκανα ρετροσπεκτιβα ΤζεΊμΗσ Μποντ αυτό το Σ/Κ ?
    0 βαθμοί
  12. Πέρσι το καλοκαίρι ένας φίλος μου ζήτησε ένα κομμάτι για ένα μικρό project, αλλά επειδή βιαζόταν να το ανεβάσει, πήρε το πρώτο draft που του έστειλα. Ήταν καλό για draft αλλά είχα ήδη κάποιες ιδέες για τη συνέχειά του που μου άρεσαν, αλλά πέρασε ο καιρός και δε το τελείωσα ποτέ - μέχρι πριν καμια βδομάδα, που είπα, καιρός είναι να το κάνω. Το κομμάτι ήταν για μια διαφορετική εκδοχή-εμφάνιση ενός video game χαρακτήρα, η οποία έχει βάση ασιατικά στοιχεία φαντασίας. Ο συγκεκριμένος ήρωας συνοδεύεται πάντα από έναν δεύτερο, που ο ένας συμπληρώνει τον άλλο. Στο official soundtrack του ήρωα, ο ένας είναι το πιάνο, ενώ ο άλλος το τσέλο: https://youtu.be/aB_DbCpFvHA Η draft έκδοση: https://youtu.be/ECp022Jg1iE
    0 βαθμοί
  13. Καλησπέρα, Για όποιον ενδιαφέρεται πριν λίγους μήνες έδωσα μία συνέντευξη σε έναν Σουηδό, φίλο μου (αλλιώς σίγα. Ποιός θα μου έπερνε συνέντευξη) και βγήκε σήμερα, οπότε την βάζω κι εδώ για όποιον εδιαφέρεται. https://www.pianostreet.com/blog/articles/beethoven-celebration-in-retrospect-11005/ Νικόλας
    0 βαθμοί
  14. Για να μην ξεχνιόμαστε.....
    0 βαθμοί
  15. ΓΙΑ τέλε, όχι ΜΕ τέλε χαχαχαχαχα ††† ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ!!! †††
    0 βαθμοί
  16. 0 βαθμοί
  17. Με τρομαζεις! Εχω δει μια ωραια cabronita. Να αγχωθω...?
    0 βαθμοί
  18. E διάβασα στα γρήγορα κάτι για φόρους, αγχώθηκα και λέω κάτσε να γλιτώσω κανα ευρώ. Ναι ξέρω, δε μας επιρρεάζει, αλλά αγχώνομαι συχνά χωρίς λόγο και αιτία :P
    0 βαθμοί
  19. @gmoukouΕίδα το σχόλιο σου και νόμιζα, ότι παρέθεσες συνταγή,στο "Τί τρώτε σήμερα"! Εκφραστικότατος.
    0 βαθμοί
  20. Η τέχνη είναι, ήταν και πάντα θα είναι η αποτύπωση μιας ιδέας, με κάποιο μέσο. Φυσικά δε την καθιστά καλή ή κακή, απλή ή πολύπλοκη, χρήσιμη ή άχρηστη. Απλά είναι. It is what it is. Οποιοδήποτε είδους τέχνης και αν σκεφτείς, θα περιπλέκεται από αυτή τη φράση, μόνο και μόνο γιατί αν μια ιδέα δεν αποτυπωθεί, δε θα γίνει ποτέ τίποτα. Θα παραμείνει γνωστή μόνο στον δημιουργό της. Το ότι εσύ λαμβάνεις το 1 αστέρι διαφορετικά από έναν άλλο, επιβεβαιώνει ότι είσαι 100% υποκειμενικός, και δείχνει ότι μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς είναι κριτική. Κριτική δεν είναι ένα σχόλιο με αστεράκια. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότεροι δε μπαίνουν στον κόπο να κάνουν κριτική, και απλά λένε την άποψή τους αφήνοντας ένα σχόλιο. Μια κριτική έχει συνήθως μορφή έκθεσης. Πρέπει να είναι πολύ καλά δομημένη και οφείλει να εμβαθύνει στη λεπτομέρεια, να χρησιμοποιεί παραδείγματα και στοχευμένα σχόλια, επίκληση στην αυθεντία, ή ακόμα και βιβλιογραφία. Αν δε κάνει κάτι από αυτά, τότε είναι άποψη, ή λόγια του αέρα που δεν αποδίδουν μια βάση. Ένα κομμάτι μπορεί να είναι κακό για διάφορους λόγους, γι αυτό πρέπει να ορίσεις το τι είναι κακό και τι όχι. Μπορείς να το χωρίσεις σε δημιουργικότητα, πολυπλοκότητα, εκτέλεση, συνέπια, κτλ. Αν ένα από αυτά δε σε ικανοποιεί στο 100%, δε το καθιστά αυτόματα κακό. Σου ξαναλέω, κάνε ένα βήμα πίσω. Η άποψή σου συνεχίζει να είναι στοχευμένη και εξαιρετικά μεροληπτική.
    0 βαθμοί
  21. Έχω την εντύπωση πως το άρθρο λέει μ....ς. Εκτός κι αν μιλάει για κάτι που δεν γνωρίζουμε.
    0 βαθμοί
  22. Το ότι νομίζεις, δε σημαίνει ότι ήσουν. Το να γράψεις ότι είναι το χειρότερο τραγούδι είναι ότι πιο υποκειμενικό μπορεί να γράψει κάποιος. Καταρχάς δεν είναι τραγούδι, είναι κομμάτι. Επίσης είναι μουσικά σωστό και σωστά εκτελεσμένο, οπότε σίγουρα δεν είναι το χειρότερο, ούτε το λιγότερο δημιουργικό. Έχει αρκετά όργανα, έχει αλλαγές, φράσεις, θέματα. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν εκατομμύρια κομμάτια λιγότερο δημιουργικά και σίγουρα ακραία χειρότερα δομημένα και εκτελεσμένα. Το να πεις ότι θα μπορούσε να γίνει καλύτερο, πάλι δε λέει κάτι. Οκ αν φέρεις για κιθάρα τον Jimmy Page, για μπασο τον Victor Wooten, keyboard τον Jon Lord και για drums τον Steve Gadd, καλύτερο δε θα ήταν? Βάλε και να γίνει mix-master από επαγγελματία που έχει αφιερώσει τη ζωή του σε αυτό. Κυριολεκτικά μιλώντας, ναι τα πάντα θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα, ακόμα και η Mona Lisa. Θα ήταν όμως ο χαρακτήρας του SF και αυτό που ήθελε να δώσει ο ίδιος με όλα αυτά που κατέχει? Όχι. Στην "κριτική" σου έγραψες επίσης ότι είναι το ίδιο με προηγούμενα κομμάτια του SF. Πέραν του ότι δεν αληθεύει, αρκετά κομμάτια ενός καλλιτέχνη θα μοιάζουν, κυρίως γιατί χρησιμοποιεί ήχους που του αρέσουν προσωπικά, και σίγουρα έχει επιλέξει συγκεκριμένο είδος, με συγκεκριμένες επιρροές. Στην πραγματικότητα αυτά είναι που καθιστούν το μουσικό χαρακτήρα του καλλιτέχνη, τον κάνουν αναγνωρίσιμο και επιθυμητό στο κοινό του, και δεν είναι ιδιαίτερα εύκολο να γίνει. Είμαι σίγουρος ότι ο καθ'ένας που ανεβάζει μουσική εδώ προσπαθεί με ότι έχει και δεν έχει για να φέρει εις πέρας μια ιδέα που έχει στο μυαλό του. Γιατί αυτό είναι τέχνη άλλωστε, η αποτύπωση μιας ιδέας. Το 1 αστέρι σημαίνει κακή εκτέλεση, κακή μείξη, κάτι που δεν ακούγεται με τίποτα, κάτι που δεν αντιπροσωπεύει κανέναν. Συνεπώς, σε κάθε περίπτωση η κριτική σου χάνει την αξία της. Ναι, έχεις το δικαίωμα να την κάνεις, αλλά αυτό δε την καθιστά κριτική, και έχει ως αποτέλεσμα να χάσεις την αξιοπηστία σου σαν μουσικός, και σαν κριτικός, αλλά και σαν ακροατής. Κανείς δε θα σε πάρει στα σοβαρά. Κάνε ένα βήμα πίσω, μην αφήσεις τον υποκειμενισμό σου να κυριεύει τη συζήτηση. Τέτοιες άμυνες είναι οι χειρότερες. Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι.
    0 βαθμοί
  23. δηλ. το οτι μπορει να πληρωσεις αλλα μπορει και να ΜΗΝ πληρωσεις ? οντως αυτο ποτε δεν το καταλαβα (εκτος αν ΕΙΔΙΚΑ για τον Θωμα ο ΦΠΑ πλερωνεται στην Ελλαδα μια και εχει παρει ολο το χαρτι ?)
    0 βαθμοί
  24. Ανάποδα κσύπνησες σήμερα ωρε Διμσονίκιε. Εγω μπήκα στον κόπο να μεταφράσω πιστά ότι λέει η οδηγία. Μικρέ, κάνε και καμμιά δουλειά. Ολα στο τραπέζι τα θέλεις; Εχω βάλει λινκ με την οδηγία και όσα μας κάνει γνωστά, που είναι όσα ανέφερα πιο πάνω.
    0 βαθμοί
  25. Οχι αφορα μια χαρα. Οσο αφορα το νοιζ το οτι αυτο γίνεται για το καλο μας ετσι αφορα και το οτι ο φπα για το καλο μας εφευρέθηκε.
    0 βαθμοί
  26. Για να καταλάβω κι εγώ που είμαι μπουμπούνας. Παίρνω κάτι από τον Thomann. Το ΦΠΑ που πληρώνω είναι έτσι κι αλλιώς το ελληνικό (24%). Η αλλαγή είναι ότι τώρα θα το πληρώνω στην Ελλάδα και όχι στον Thomann? Αν ναι, πότε θα το πληρώνω? Θα γίνεται εκτελωνισμός?
    0 βαθμοί
  27. 0 βαθμοί
  28. είχα προλάβει να διαβάσω την κριτική με το μισό αστέρι και παραξενεύτηκα, γιατί είχα τουλάχιστον 3-4 χρόνια να διαβάσω τέτοιο ύφος. Εδώ βαθμολογούμε τα κομμάτια μεταξύ μας (τυφλοί μεταξύ τυφλών και ημιμαθείς μεταξύ ημιμαθών give or take) και κυρίως σεβόμαστε τον κόπο του άλλου. Ό,τι κομμάτι και να ανέβει εδώ έχει πίσω του χρόνο, κόπο και ιδρώτα. Οι περισσότεροι εδώ μέσα προσπαθούμε να είμαστε ειλικρινείς και χρήσιμοι και να ενθαρρύνουμε την προσπάθεια ακόμα και του πιό πρωτάρη, ιδίως όταν βλέπουμε να γίνεται εντατική προσπάθεια και έστω και ελάχιστη πρόοδος. Με στεναχώρεσε το γεγονός και ειλικρινά δεν θα ήθελα να το ξαναδώ, ούτε να δω κάποιον να βρίσκεται στη δύσκολη θέση να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας και να υπερασπιστεί τον προφανέστατο κόπο του.
    0 βαθμοί
  29. 01. Shine On You Crazy Diamond (Parts 1-5) (feat. Geoff Tate, Steve Hackett, Billy Sheehan, Mel Collins, Geoff Downes, Ian Paice) 02. Welcome To The Machine (feat. Todd Rundgren, Rick Wakeman, Tony Levin) 03. Have A Cigar (feat. James LaBrie, Steve Stevens, Patrick Moraz, Rat Scabies, Jah Wobble) 04. Wish You Were Here (feat. Rik Emmett, Joe Satriani, Edgar Froese, David Ellefson, Carmine Appice) 05. Shine On You Crazy Diamond (Parts 6-9) (feat. Rod Argent, Steve Hillage, Ian Paice, Bootsy Collins)
    0 βαθμοί
  30. Dual tone! το binding κάνει όλη τη διαφορά! Μαύρο μεταλλιζέ για τα πλάγια και το μανίκι!
    0 βαθμοί
  31. Ταπεινό και τιμΓιο κοτοπουλακι,12 ώρες στο slow cooker με κρεμμύδι, ζωμό,καρότα . Σούρωσα και το ζουμί και το έδεσα με ελάχιστο κορν φλάουρ. Όνειρο (ακομα και το..... στηθος τρωγεται ?)
    0 βαθμοί
  32. Γι' αυτό καλό είναι να μην τα τρώμε κι αυτά. Ας φάμε μόνο τα ψητά.
    0 βαθμοί
  33. Mετά το final sanding Ήρθε το νίτρο σήλερ...
    0 βαθμοί
  34. Έτσι και βγει το 60% των κιθαρων που υπάρχουν στις αγγελίες του Noiz στις ΤΙΜΕΣ που ζητάνε οι ιδιοκτήτες τους στο reverb η στο ebay θα έχουμε ΑΚΟΜΑ έναν λόγο να ΓΕΛΑΕΙ ο κόΖμος μαζί μας... (καλά αν βάλουμε και τις ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ θα γίνει stand up comedy η φάση)
    0 βαθμοί
  35. Εγώ Ukranian με 200 - 300 αμεταχείριστη.
    0 βαθμοί
  36. 0 βαθμοί
  37. Ενώ με άλλους δεν θ’ ακουστεί καλά.
    0 βαθμοί
  38. Εγώ θα πω να πάρεις μια flying v, πάρτε με με τις τομάτες, φέυγω.
    0 βαθμοί
  39. να πίνεις πολλά νερά και να αθλείσαι . Κόψε το noiz για ένα μήνα και ίσως σου περάσει αυτή η " τρέλα " που πας να κάνεις ?
    0 βαθμοί
  40. Είναι απλό. Έχεις πέσει θύμα των influencers του noiz, dim, και ΣΦ. Όταν έλεγα εγώ να απαγορευτεί το ποστάρισμα βίντεο για Tele πάνω από μια φορά την εβδομάδα κάτι ήξερα. Σου πλύνανε τον εγκέφαλο ασούμε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...