Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      11715


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/28/21 σε όλα

  1. Θα ήθελα να καλωσορίσω τον @BillTrantos στην ομάδα του moderation. Τον ξέρουμε απο παιδί, όλοι εδώ μέσα και τον είδαμε να εξελίσσεσαι θετικά σαν μουσικός μέρα με την μέρα, δέκα χρόνια τώρα. Είναι ορθολογιστής και ψύχραιμος και μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη και σωστή κατεύθυνση των συζητήσεων. Welcome aboard Bill.
    7 βαθμοί
  2. 1 βαθμός
  3. Το ιδιο και με την κιθαρα και το (κοντρα)μπασο - πολυς κοσμος το αγνοει αλλα ειναι τεχνικα transposing οργανα, καθως ακουγονται και τα 2 μια οκταβα κατω απ'οτι γραφονται.
    1 βαθμός
  4. Αυτό είπα. Ίσως να μπορούσαν δηλαδή τα πεντάγραμμα να διαφέρουν μόνο ως προς τις οκτάβες. Αλλά με αυτό δεν μπορεί να κατανεμηθεί ανισομερώς η έκταση των φθόγγων στο πεντάγραμμο (κάτι που είναι συνήθως επιθυμητό, για να μην χρησιμοποιούνται πολλές έξτρα γραμμές εκτός πενταγράμμου).
    1 βαθμός
  5. Η δική μας δυσκολία δεν σημαίνει ότι το σύστημα είναι λάθος. Εμείς είμαστε λάθος μέχρι να προσαρμοστούμε με εκπαίδευση.
    1 βαθμός
  6. Κάτι δεν έχεις καταλάβει. Το κλειδί του Φα είναι η επέκταση του Σολ προς τα κάτω, δεν έχουν ουδεμία σχέση και οι αποστάσεις δεν είναι μόνο ένας τόνος. Χρησιμοποιείται επειδή καλύπτεται μεγαλύτερο εύρος. Είναι σαν να λες ότι δεν χρειάζονται πάνω από 2 οκτάβες σε ένα πληκτροφόρο.
    1 βαθμός
  7. Μα αν θες να γραψεις την ιδια νοτα στα 2 κλειδια τοτε οι νοτες ΔΕΝ μετακινουνται μονο ενα διαστημμα ή μια γραμμη πανω. Δεν ειναι μια μικρη 3η η διαφορα οπως λες, ειναι μια 8α + 6η. Κακως σκεφτεσαι απλα το ονομα της νοτας (Σολ, Φα, whatever) - σκεψου και την οκταβα. To "πενταγραμμο" οφελει περισσοτερο να το σκεφτεσαι σαν ενα συνεχες απο 2 πενταγραμμα (μαζι και με τον ενδιαμεσο χωρο τους οπου οι νοτες υποδεικνυονται με βοηθητικες γραμμες), με το Bass clef (φα) κατω και το Treble clef (σολ) πανω. Αν θες μπορεις να σκεφτεις τον ενδιαμεσο χωρο να καταλαμβανεται απο το Alto clef (ντο) αλλα μιας και αυτο δεν χρησιμοποιειται ευρεως ας το αφησουμε. Τωρα αν το σκεπτικο σου ειναι απλα γιατι να μην εχουν και τα 2 κλειδα (bass/treble) την ιδια "δομη" και να εχεις πχ το G4 στη δευτερη γραμμη του Treble clef και το G2 στη δευτερη γραμμη ενος νεου Bass clef, τοτε η συζητηση αλλαζει. Προσωπικα δε νομιζω οτι θα ηταν και τρομερα πιο ευκολο, ισα ισα που μπορω να δω σεναρια που θα δημιουργουσε αλλα μπερδεματα αν τα 2 κλειδια ειχαν την ιδια "σημειολογια". Βαλε και την ιστορικη εξελιξη της μουσικης και το ποσο αρηκτα εχει εδραιωθει η μορφη γραφης αυτη και νομιζω κερδιζει ξεκαθαρα το υπαρχον συστημα...
    1 βαθμός
  8. Μετά το ανελέητο Tele-πλύσιμο, να δείτε που θα αλλάξει και το σήμα του νοιζ σε κάτι τέτοιο .....
    1 βαθμός
  9. Δήλωσε ο υπαρχηγός της σέχτας των tele-influencers. Εμ βέβαια, κι εσύ πήρες Tele πρόσφατα. Τώρα εξηγούνται όλα.
    1 βαθμός
  10. Καλή αρχή καλό καλή δύναμη Bill.
    1 βαθμός
  11. Με bill-αρο στην εξουσία θα αλλάξουμε πορεία. Το αξίζει ο bill, είναι πολύ καλό παλικάρι, λογικό και μετρημένο. Άριστη επιλογή αφεντικό.
    1 βαθμός
  12. ΠΓιο καλα ακουγεσαι με την tele (οπως ΟΛΟΙ οι κιθαρισταραδες αλλωστε). Παρε μια ΧΘΕΣ. Top Loaded την εχει ή string through?
    1 βαθμός
  13. μια χαρά είναι ο Μπιλ.... (τώρα μεταξύ μας δεν ξέρω τι κάνουν οι mods εδώ μέσα ή αν χρειάζονται γενικώς, αλλά κάτι θα ξέρουν οι διοικούντες)
    1 βαθμός
  14. Άντε καλέ, λίγοι είμαστε εδώ μέσα! Στο τέλος θα καταλήξουμε όλοι με Tele και Blues? Απαπαπαπαπα Πάμε δυνατά Bill!
    1 βαθμός
  15. Πολύ καλή "επιλογή" Γιάννη! ? Λίγο από το μέταλ να ξεφύγει μόνο....?
    1 βαθμός
  16. Καλη δυναμη, Bill!
    1 βαθμός
  17. To να αντιγράψεις κάποιο τραγούδι - παραγωγή δεν είναι καθόλου εύκολο. Ισως να μην έχει καλλιτεχνικό ενδιαφέρον αλλά τεχνικό, έχει μεγάλο. Ασε δε την ικανοποίηση των συμμετεχόντων και σίγουρα δεν το έκαναν για να δρέψουν δάφνες ευρηματικότητας. Μπράβο Χάρη και οι υπόλοιποι.
    1 βαθμός
  18. Eίχα κάνει παλιά μια παρουσίαση για το πώς γίνεται η όλη διαδικασία. Τα ξαναγράφω. Εάν θέλουν οι αρμόδιοι, ας το διαχωρίσουν σαν ξεχωριστό θέμα. Εισαγωγή. Έχω μελετήσει στο θέμα, δημιουργώντας κιθάρες. Οι τεχνικές είναι ίδιες και για κιθάρες και για πετάλια και για οτιδήποτε παρόμοιο. Παραδείγματα και μεθοδολογία θα βρείτε εδώ https://www.customshop.gr Υπάρχουν 2 τρόποι να να πετύχουμε ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα. Οι UV printers και τα Water Transfer Decal Papers (αυτή είναι η περιγραφή για ψάξιμο και όχι Vinul decal paper). 1) UV printers Η εκτύπωση γίνεται σε εξειδικευμένους printers μεγάλης διάστασης που ουσιαστικά τυπώνουν outdoor. Τα αναλώσιμά τους είναι φτιαγμένα για να διαρκούν σε εξωτερικές συνθήκες (όχι για πάντα βέβαια αλλά για κιθάρες και πετάλια δεν υπάρχει πρόβλημα) και στο τέλος της διαδικασίας ο printer περνάει και ένα τελικό UV που προστατεύει το αποτέλεσμα. Την εποχή που έφταχνα τις κιθάρες, κάθε γειτονιά είχε και από έναν, ήταν σαν τα videoclubs αλλά με τη κρίση οι περισσότεροι έκλεισαν! Οι συγκεκριμένοι printers μπορεί να είναι 4χρωμοι, 5χρωμοι ή και περισσότερων χρωμάτων. Θα εξηγήσω με παράδειγμα 5χρωμίας παρακάτω. Είναι (κατ εμέ) η πιο φτηνή, πιο αποτελεσματική, πιο γρήγορη και επαγγελματική μέθοδος. Η εκτύπωση χρεώνεται με το τετραγωνικό μέτρο, οπότε μπορούμε να βάλουμε πολλά πετάλια με μία χρέωση. Για να τυπώσουμε σε ένα τέτοιο printer, χρειαζόμαστε 2 αρχεία. Ένα αρχείο με το περίγραμμα (template) της κιθάρας ή των πεταλιών και ένα δεύτερο με το εικαστικό. Για να πετύχουμε σύμπτωση, απλά βάζουμε σταυρούς και στα 2 αρχεία. Εδώ, περιγράφω αναλυτικά όλη τη διαδικασία για τις κιθάρες. https://www.customshop.gr/?page_id=445 Για τα πετάλια τώρα. Καλό είναι να έχουμε ένα άσπρο υπόβαθρο για να αποδοθούν σωστά τα χρώματα γιατί τα εκτυπωμένα χρώματα δεν είναι καλυπτικά, έχουν διαφάνεια. Φυσικά αυτοί οι printers τυπώνουν κανονικά σε οποιοδήποτε υπόβαθρο. Εδώ βλέπετε εικαστικό τυπωμένο χωρίς άσπρο υπόβαθρο για να φαίνονται τα ξύλα της κιθάρας. https://www.customshop.gr/?btp_work=the-bruvel-tele Τώρα εάν θέλουμε το πετάλι μας να έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα αλλά να αποδώσουμε σωστά και ένα εικαστικό, πρέπει ο printer που θα τυπώσουμε να είναι 5χρωμος. Εδώ θα δείτε ένα τέτοιο παράδειγμα https://www.customshop.gr/?btp_work=air-force Η κιθάρα βάφτηκε με ένα ειδικό μεταλλικό χρώμα, για τη κοπέλα πρώτα τυπώθηκε ένα άσπρο περίγραμμα (5χρωμία) και μετά από πάνω πέρασε όλο το υπόλοιπο εικαστικό. Άρα η κοπέλλα έχει κρατήσει το σωστό χρώμα της και το υπόλοιπο εικαστικό έχει τη διαφάνεια και την υφή του μετάλλου. Αυτή η μέθοδος απαιτεί 3 εκτυπώσεις. Μία το template, δύο το άσπρο (το άσπρο εδώ υπολογίζεται 5ο χρώμα) και τέλος όλο το υπόλοιπο. Αυτοί οι printers (συνήθως) μπορούν να τυπώσουν υλικά με max ύψος 5 cm ( μια Tele-Strat χωράει στο όριο) και (μέχρι τη δικιά μου εποχή) δεν μπορούσαν να τυπώσουν σε καμπύλες. Για σιγουριά στο τέλος, καλό είναι να το περάσουμε ένα λούστρο 2 συστατικών. Όλες οι κιθάρες μου έχουν περάσει στο στάδιο της προεργασίας και στο τελικό φινίρισμα από τα χέρια του Κώστα Κακανιάρη (https://www.jokerguitars.gr) και το χρώμα και τα εικαστικά είναι αναλείωτα εδώ και 15+ χρόνια που τις έχω φτιάξει. 2) Water Transfer Decal Papers Εδώ χρειαζόμαστε ΜΟΝΟ Decals ειδικά για laser printers (υπάρχουν και για Inkjets αλλά δεν κάνουν για τη δική μας περίπτωση). Υπάρχουν σε Α4 και Α3 μέγεθος, αλλά τα Α3 είναι δύσκολο να δουλευτούν. Τα Water Transfer Decal Papers είναι διαφανή οπότε χρειαζόμαστε άσπρο υπόβαθρο ή πειραματιζόμαστε με το αποτέλεσμα. Εδώ βλέπετε ένα δείγμα Εδώ περιγράφω όλη τη σχετική διαδικασία https://www.customshop.gr/?page_id=601 Τα δικά μου τα έπαιρνα από εδώ https://duradecal.com/collections/laser-media/products/laser-clear-waterslide-sheets-8-5-in-x-11-in Αυτά είναι πιο ευαίσθητα στις κακουχίες οπότε θέλουν σίγουρα ένα προστατευτικό λούστρο επάνω. Εδώ θέλει προσοχή γιατί κάποια λούστρα λειώνουν τα decals. Δεν μπορώ να πω με ακρίβεια γιατί δεν ξέρω τι λούστρα θα χρησιμοποιήσετε. Θέλει κάποιες δοκιμές πριν τη τελική εφαρμογή. Ελπίζω να είμαι αρκετά αναλυτικός. Εάν υπάρχουν απορίες, πείτε τες να τις προσθέσω.
    1 βαθμός
  19. Ένα tribute που κάναμε για το άλμπουμ-σταθμός στην ιστορία της μουσικής, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 χρόνων από την κυκλοφορία του. Ο υποφαινόμενος είναι υπεύθυνος για την παραγωγή και τις κιθάρες-μπάσο. Ο Αντώνης Ασπρόπουλος έπαιξε τύμπανα και ο Μάριος-Κώστας Παππάς (Narcosis) ήταν στα πολυπόθητα φωνητικά! Καλή σας ακρόαση και ελπίζω να σας αρέσει και να σας λύσω οποιεσδήποτε απορίες! Rock on! Αν θέλετε να ακούσετε και τα 5 κομμάτια που κάναμε, πηγαίνετε στο playlist: https://www.youtube.com/playlist?list=PLoUpUlr0FLjhqSbecF90iPBs0v-SUMiKk
    0 βαθμοί
  20. Αυτοί δεν έχουν τόνους. Αν βγάλουμε κι εμείς τους τόνους .... μπ#$@έλο θα γίνουμε. Πχ. "Μαλακα ε μαλακα" (για διαβασέ το) Άλλο παράδειγμα ..... "καποτες"
    0 βαθμοί
  21. Δυο πρόχειρα βιντεάκια και από παίξιμο και από ήχο (εξωτερική ηχογράφηση με το τηλέφωνο), ενώ αναμένεται το βίντεο-έπος με συνεργασία delta-gvour το οποίο χρειάζεται λίγη δουλίτσα ακόμα στην εικόνα. Jam on Whole Lotta Love (Led Zeppelin) Jam on Killing In the Name (Rage Against The Machine)
    0 βαθμοί
  22. Μπράβο Μπιλ Μόνο ΜΕΤΑΛ και ΚΑΤΩ η χουντα των ΤΕΛΕ
    0 βαθμοί
  23. Για να το πούμε και με άλλα λόγια, μήπως κάνει κλικ και αλλιώς. Όταν λέμε ότι ένα κλειδί (ΣΟΛ/ΦΑ/ΝΤΟ) δίνει το όνομα στη νότα της γραμμής... δεν δίνει μόνο το όνομα, δίνει και το ύψος. Δε λέει δηλαδή το κλειδί του Σολ στη δεύτερη γραμμή παίξε εκεί ένα σολ όποιο να ναι όταν το δεις, σου λέει παίξε ΣΟΛ κάτω από το Α=440, 442, 4xx τέλος πάντων. Σου λέει και ποιο ΣΟΛ να παίξεις. Όπως και το κλειδί ΦΑ σου λέει ποιο ΦΑ είναι αυτό. Υπάρχουν και κλειδιά στα οποία βάζουν οκτάβες από πάνω και απο κάτω, ή 15άβες αν μιλάμε για δύο οκτάβες, αλλά αυτά είναι δύσχρηστα. Επίσης υπάρχουν και άλλες εξαιρέσεις. Μιας και ασχολείσαι με τα φλάουτα, ξέρεις ότι το πίκολο γράφεται μία οκτάβα πιο κάτω από εκεί που ακούγεται. Αλλά δεν κάνει κάποιος κάτι γι' αυτό. Το γράφεις στο κλειδί του σολ, κι ο φλαουτίστας παίζει με τους δαχτυλισιμούς που ξέρει. Και ακούγεται εκεί που ακούγεται. Αλλά εδώ δε συζητάμε αυτό. Συζητάμε για πράγματα γραμμένα εκεί που ακούγονται.
    0 βαθμοί
  24. Aν θες να δεις ενα αλλο παραδειγμα του πως τα 2 κλειδια λειτουργουν ως συνεχες, κοιτα αυτο το παραδειγμα που σου παραθετω παρακατω. Ειναι η αρχη της σολιστικης παρτιτουρας για το Double Bass Concerto No. 2 του Bottessini, ειναι δηλαδη γραμμενη για να παιχτει απο κοντραμπασσο. Το κοντραμπασσο τυπικα γραφεται στο κλειδι του Φα (Bass clef) μιας και η φυσικη του εκταση ειναι στις μπασες νοτες και εκει καλειται να παιξει συνηθως. Επειδη ομως στο συγκεκριμενο εργο ο σολιστ καλειται να παιξει μερικες τρομερα ψηλες (για κοντραμπασο) νοτες, η παρτιτουρα αλλαζει κλειδι, συχνα και στη μεση του μετρου! Καθως η μουσικη φραση ανεβοκατεβαινει τις νοτες, για να αποφυγουμε μια κατασταση οπου θα γραφουμε ολοκληρα μετρα απο νοτες ολες εκτος πενταγραμμου (πχ στα μετρα 17-18), με πολλες βοηθητικες γραμμες, απλα αλλαζουμε κλειδι και ανεβαινουμε απο το bass clef στο treble cleff, ξανακατεβαινοντας στο bass clef οταν αυτο βολευει παλι (μεσα στη μεση του μετρου 19). Προσπαθησε να εσωτερικευσεις δηλαδη το παρακατω: τα 2 κλειδια ειναι ενα συνεχες. Αν ξεκινησεις απο τις χαμηλοτερες νοτες στο κλειδι του Φα και αρχισεις να ανεβαινεις, τοτε θα "μπεις" σε καποιο σημειο στο κλειδι του Σολ, και τουμπαλιν.
    0 βαθμοί
  25. Όχι killbill. Κάντο όμως αυτό που λες, για να το δεις και μόνος σου ΓΙΑΤΙ δε βολεύει. Δηλαδή στο πιο πάνω παράδειγμα, κάνε το κλειδί του ΦΑ κλειδί του Σολ με 15 στην ουρά και μετά γράψε το αριστερό χέρι σαν να το παίζαν φλάουτα (λα βοηθητική, ντο 2 βοηθητικές, μι 3 βοηθητικές). Κρίσιμη ερώτηση. Σε ποιο Λα θα βάλεις το αριστερό χέρι σου για να αρχίσεις να συνοδεύεις; Το να υπολογίζεις πάντα 2 οκτάβες διαφορά είναι ευκολότερο από το να διαβάζεις τη νότα εκεί που ακούγεται; ? Αντιθέτως, με τα κλειδιά ΦΑ/ΣΟΛ, έχεις ΜΙΑ συνεχόμενη έκταση όλου του οργάνου. Το ντο στο κλειδί του σολ με μία βοηθητική κάτω από το πεντάγραμμο, είναι το ίδιο και το αυτό με το ντο στο κλειδί του φα με μία βοηθητική πάνω από το πεντάγραμμο. Οπότε αν σμίξεις τα πεντάγραμμα ΣΟΛ και ΦΑ κοντά, βλέπεις ότι έχεις χώρο να γράψεις ας πούμε μια κλίμακα που ξεκινάει από το ΜΙ μπάσο κάτω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του ΦΑ και τελειώνει στο ΛΑ πάνω από το πεντάγραμμο στο κλειδί του ΣΟΛ (πάνω από την 4η βοηθητική), και όλη η κλίμακα θα είναι μία ευθεία γραμμή από νότες που ανεβαίνουν. Μπορείς μάλιστα να βάλεις το ντο κοινό μεταξύ των δύο πενταγράμμων για ποζεριά, εκεί που θες να αλλάξουν τα χέρια (ή όχι, αυτό είναι άλλο τεράστιο θέμα δαχτυλοθεσίας). Edit: Πρόλαβε ο άλεξ με ωραίο γραφικό.
    0 βαθμοί
  26. Ακόμη κι αν φοράνε 10-38;
    0 βαθμοί
  27. Τα κλειδιά υπάρχουν για να γράφεται η μουσική όσο το δυνατόν μέσα στο πεντάγραμμο, χωρίς χρήση βοηθητικών γραμμών. Επίσης δεν υπάρχουν ονόματα νοτών χωρίς κλειδιά. Τα κλειδιά δίνουν τα ονόματα στις νότες. Οπότε όταν διαβάζεις κλειδί φα, στο δεύτερο διάστημα είναι το ντο. Δεν είναι κάποιο λα που το τρανσπορτάρεις σε ντο. Είναι ντο. Ξερά. Επίσης η διαφορά δεν είναι μια τρίτη, Αλλά μια οκτάβα και μια έκτη ακόμα. (Από κλειδί φα σε κλειδί σολ, νότα γραμμένη στο ίδιο διάστημα π.χ.) Το κλειδί το σολ είναι μεταγενέστερο των κλειδιών του ντο, που υπάρχουν σε διάφορες γραμμές ακριβώς για να εξυπηρετούν τις εκτάσεις των φωνών. Αυτά.
    0 βαθμοί
  28. Δυστυχώς, Tele δεν στοκάρουμε. Είναι ελαττωματικές.
    0 βαθμοί
  29. Αυτό θα ήταν ιδανικό, αν ακούει κανείς...
    0 βαθμοί
  30. Ή ίσως με μια ακόμα Tele ....
    0 βαθμοί
  31. Ελπίζω να μην σε "έριξε" με κάτι λιγότερο από μεζονέτα στα Κιούρκα o Admin....??
    0 βαθμοί
  32. Ε εντάξει, κανείς δεν είναι τέλειος.
    0 βαθμοί
  33. ?? Καλη μου φανηκε σε καποια σημεια, ανεκτη σε αλλα. Εχει καλο ηχο στο bridge, αρκετα καλο στο neck, μετριο στη μεση. Ιδιως η Μι κενη σκαει καλα. Καθαρο ακορντο χωρις να λασπωνει. Τα διπλα saddles δεν βολευουν στη ρυθμιση του intonation και η βεργα που ρυθμιζεται απο κατω δεν ειναι και οτι πιο ανετο. Το μπρατσο λιγο πιο χροντρο απο οτι πρεπει για τα γουστα μου, αλλα το κουλαντριζω.
    0 βαθμοί
  34. Top Loaded με 10-46, αλλα θα δοκιμασει και string through
    0 βαθμοί
  35. Αυτό σημαίνει ότι κάνουν καλά αυτό που πρέπει να κάνουν.
    0 βαθμοί
  36. Αυτό είναι πολιτικό τραγούδι, και είναι ντροπή να το ανεβάζεις στο noiz. Άσε που το ακούνε όλοι οι αναρχοάπλυτοι και είναι προφανές ότι οι RATM κάνουν αντιπολίτευση ασούμε. Off topic: Η κιθάρα πώς σου φάνηκε εσένα?
    0 βαθμοί
  37. και τα χονΔρα του αρεσουν του @Nestoras , ο καλος ο μυλος ολα τα αλεθει παραξενο παντως η original ειναι toploader του 59 που ηταν σαν οδοντογλυφιδες τα μπρατσα τοτενες & στο site της Fender "thin D" το λεει (νομιζω γυρω στις 0,820" ειναι στο πρωτο ταστο αν θυμαμαι απο τις κουβεντες στο TDPRI) https://www.sweetwater.com/store/detail/TeleJPDrgn--fender-jimmy-page-telecaster-natural-with-artwork
    0 βαθμοί
  38. Θα αρέσει στον @Nestorasπάντως, έχει γκει λεπτο μπράτσο, vintage frets και 7,25 radius. (Και το ίδιο τατουάζ που έχει κάνει στη γάμπα του)
    0 βαθμοί
  39. Όχι εσυ Αυτός που το πλυντήριο των νοιζοτελεκαστεριστών τον κατέβαλε.
    0 βαθμοί
  40. Ευχαριστούμε πολύ! Λογικά, αν και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία για live, θα έχουμε την ευκαιρία να το εξετάσουμε, γιατί έχει να κάνει με πολλά πράγματα αυτό. Τουλάχιστον ακούγοντας τον Μάριο να τα λέει, σε "ταξιδεύει" λίγο να φανταζεσαι τον kurt, γιατί σε live, αν εξαιρέσεις τα κιλά που είναι ίδιος, στα υπόλοιπα σου βγάζει λίγη εώς πολύ διαφορά, χαχα
    0 βαθμοί
  41. Μπράβο Αντρέα εχεις φτιάξει πέταλο κατάσταση , πρέπει να τ ακούσουμε άμεσα ?
    0 βαθμοί
  42. Εντάξει ο στίχος έπος, αλλά λένε ότι στο είδος δεν γράφουνε και καλή μουσική. Ότι καλύτερο έχω ακούσει, νομίζω και παγκοσμίως. Και βίντεο τρομερό.
    0 βαθμοί
  43. Τρώγαμε ψωμί και ο λαός είχε λόγο. Από το 1993 και λιτότητα κάναμε, και ιδιωτικοποιήσαμε και χρηματιστηριοποιήσαμε και δανειστήκαμε για να πάρουμε σπίτι, αμάξι και να πάμε διακοπές για να φτιάξουν τα δομημένα ομόλογα και από καταθέτες που παίρναμε και τόκο, γίναμε επενδυτές που μοιραστήκαμε τα σπασμένα ενώ αυτοί ξέπλυναν τη χασούρα τους στην Ελβετία και στα ΚΕΥΜΑΝ και τώρα πεινάμε και χρωστάμε και έχουμε αναδουλειές και μας ζητάνε και άλλα μέτρα οι εταίροι που δεν ήξεραν. Οι εκσυγχρονιστικές κυβερνήσεις και οι ιδιώτες έκαναν τα όνειρά μας εφιάλτες. Και τι θα απογίνουμε. Δεν ξέρω τελικά αν την παραγωγή του ΜΙΘΡΙΔΑΤΗ την πλήρωσε η αντιπολίτευση. Και γιατί να μην την πλήρωσε η κυβέρνηση για να πετύχει την εκτόνωση της λαϊκής οργής. Να την πλήρωσε ένας εργολάβος που πληρώνει και την κυβέρνηση για να του δίνει έργα? Ε? Που το ξέρω εγώ αυτό? Να γίνει πόθεν έσχες στον μιθριδάτη, να δούμε ποιος χρηματοδότησε την παραγωγή. Γιατί έκαναν την παραγωγή και γιατί τώρα? χαχαααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  44. Ενα κομματι που ηθελα να διασκευασω απο καιρο, μου αρεσουν πολυ οι ευθυμες ανοιξιατικες μελωδιες του. Φετος οπως και περσι βεβαια ανοιξη εδω δεν ηρθε.. Δυνατη προκληση ηταν το δεξι χερι της συνοδευτικης κιθαρας
    0 βαθμοί
  45. αγνόησα εντελώς το πρώτο μέρος και διάβασα Signature Slash και λέω ΟΠΑ ποιά Les Paul του Slash έχει τετοια τιμή?? ?? (απάντηση στον εαυτό μου: "καμιά Epiphone μόνο" :p :p )
    0 βαθμοί
  46. Αν και στο βίντεο προβάλλονται τα Byzance της Meinl το αεράτο παίξιμο στο απίστευτα καλοκουρδισμένο σετ και ιδιαίτερα το ταμπούρο, μου έκαναν εντύπωση.
    0 βαθμοί
  47. Στίχοι τελευταίου Act: Και εμείς οι καλλιτέχνες τα παράσιτα, καταπίνουμε τα προσβολίδια αμάσητα, από τραχανάδες γιαπηδοχαλβάδες, αμοιβάδες να μας λεν τεμπελχανάδες. Τουμπεκί τραγουδιστό οι διορισμένοι, κάνουν τον Marcel Marceau οι βολεμένοι, και οι φίρμες να μου κάνουν τους τουρίστες, οι πρωινοδουλίτσες φρικάρουν και οι χομπίστες. Οι αρτίστες πεταμένοι χειροπόδαρα δεμένοι και μέσα στη συντέλεια, ανάγκη ή πολυτέλεια? εδώ ο κόσμος χάνεται, το θέατρο να μένει, που στο κάτω κάτω είναι όλοι τους διεστραμμένοι. Βολεύει που η φάση είναι ξεφτιλισμένη, ποιος χέστηκε που είστε πεινασμένοι? Σε τηλεγλεντοκόπι κόποι καίγονται σαν πελεκούδι, ενίσχυση θα πάρεις της κωλότσεπης το χνούδι. Οι διάλεκτοι της εξουσίας, για δοσοληψία ούτε μετά την πανδημία δεν θα κάνουν χειραψία. Γιαυτό εγώ δεν είμαι της τέχνης εργαζόμενος, είμαι ο σύζυγος της και ο κρυφός της γκόμενος. .
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...