Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      4446


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      47922


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      6399


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/26/21 σε όλα

  1. Συμφωνώ εν μέρει Φωτάρα μου, αλλά πιστεύω ότι το συγκεκριμένο κομμάτι δεν είναι για να κεντρίσει το μυαλό κάποιων. Κατά την γνώμη μου, είναι ένα "στρατευμένο" κομμάτι που απευθύνεται σε συγκεκριμένη αγορά-στόχο. Και ούτε αυτό με ενοχλεί (ούτε το πρώτο είναι ούτε το τελευταίο), μου αρέσει η διαφορετικότητά του στην μουσική προσέγγιση, αλλά θεωρώ ότι είναι too much σε διάρκεια και θέματα που πραγματεύεται. Θα μου πεις "τι σε πειράζει εσένα?" και ίσως έχεις δίκιο, αλλά για κάποιο λόγο μου φαίνεται ότι πάει να πιάσει τα πάντα με ένα σμπάρο, και αυτό δεν μου αρέσει προσωπικά. 'Εχω κι εγώ τα κολλήματά μου βλέπεις.... EDIT: Μου φαίνεται ότι το κομμάτι στιχουργικά δεν έχει θέμα. Για ποιο πράγμα μιλάει? Για όλα?
    3 βαθμοί
  2. Καλή είναι Σπύρο μου η μουσική (και σίγουρα διαφορετική για το είδος), αλλά είναι κάποια μέτρα σε replay (θα μπορούσε να είναι looper). Από εκεί και πέρα αυτό το είδος στηρίζεται στον στίχο έτσι κι αλλιώς. Ο οποίος είναι μεν δυνατός, αλλά πολύ ομιχλώδης. Τα πάντα όλα μέσα, μου θύμησε κάποιες εκπομπές στην τηλεόραση (που δεν βλέπω έτσι κι αλλιώς) που καταπιάνονται με ότι υπάρχει και κάνει γκελ στον μέσο άνθρωπο. Δεν έχουν δηλαδή θέμα (οι στίχοι). Ένας αχταρμάς (καλός βέβαια) από οτιδήποτε απασχολεί τον μέσο Έλληνα. Θα το ήθελα να είναι περισσότερα κομμάτια, καθένα εστιασμένο σε κάτι, και όχι μια κατσαρόλα που τα πετάμε όλα και τα ανακατεύουμε. Προσωπική άποψη όλα αυτά βέβαια.
    3 βαθμοί
  3. Διαφωνώ κάργα. Το ότι το πουσάρουν κόμματα για δικό τους όφελος, δεν το κάνει κομματικό. Αν δηλαδή αύριο ένα κόμμα πουσάρει το Alexander the great (ενάντια στην συμφωνία των Πρεσπών), θα το κάνει να είναι κομματικό κομμάτι? Με τίποτα.
    2 βαθμοί
  4. Θα απαντήσω λίγο συνοπτικά γιατί είμαι ανάμεσα σε διαβάσματα, το βράδυ αν ακόμα τρέχει το thread θα τα πούμε πιο αναλυτικά. Α) Το κομμάτι έγινε viral κυρίως γιατί προωθείται από συγκεκριμένους κομματικά χρωματισμένους διαδικτυακούς μηχανισμούς, όπως ιστοσελίδες ενημέρωσης, Twitter accounts, meme accounts, κλπ. Όποιος κάνει ένα google search με key words θα δει τι λέω. Για το συγκεκριμένο θέμα έχω κάνει έρευνα όσο ακόμα έδινε τα analytics του το Twitter. Είναι ένας μηχανισμός που χρησιμοποιείται και από κυβέρνηση και από αντιπολίτευση, το γράφω για να μην παρεξηγηθώ. Β) Για την πλειοψηφία του κόσμου, ενδιαφέρον παρουσιάζει μόνο ο στίχος. Ούτως ή άλλως η λούπα παραμένει ίδια σε όλα τα Acts. Γ) Εδώ τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα και δεν γίνεται να απαντήσω με "ναι" ή "όχι". Υπάρχουν ανάμεσα στο ναι και στο όχι άπειρες αποχρώσεις οι οποίες διαφοροποιούνται ανά περίπτωση, ανά εκφραστικό μέσο, ανά περίοδο, κλπ. Ακόμα και η ίδια λέξη μπορεί στο ένα τραγούδι να έχει κομματική απόχρωση και στο άλλο όχι. Καλύτερο κριτήριο για να αποφασίσει κανείς πού κατατάσσει το συγκεκριμένο τραγούδι, είναι το context. Κατά τη δική μου γνώμη, βάσει του παρόντος context (2021, πανδημία, ΝΔ στην εξουσία, κλπ) το τραγούδι είναι κομματικό. Όσο πιο controversial στίχο έχει ένα τραγούδι, τόσο πιο πολύ θα συζητηθεί εδώ αντί για τον κλαρινοπαίχτη. Οι προεκτάσεις αυτού που λέω αφορούν τη διαχείριση. Το Noiz έχει έναν απλό κανόνα ώστε να τηρείται ένας μπούσουλας, είναι αδύνατο να γραφτούν άρθρα κατά περίπτωση, οπότε δεν υπάρχει άσπρο και μαύρο.
    2 βαθμοί
  5. Εγώ τώρα γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι το κεντρικό νόημα όλων όσων γράφεις σε αυτό το νήμα? Γιατί πιστεύω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος, και δεν μπορεί να μην καταλαβαίνεις την διαφορά ενός μουσικού κομματιού (μαζί με τους στίχους του) έστω και στρατευμένου ιδεολογικά, από ένα επίσης στρατευμένο ιδεολογικά σχόλιο χωρίς να υπάρχει κάποια σύνδεσή του με την μουσική. Το θέμα είναι κυβέρνηση vs αντιπολίτευση? Και αν θέλεις να το πάω παραπέρα. Ο Μιθριδάτης με τους στίχους του εδώ, κατά την γνώμη σου, κάνει αντιπολίτευση? Ένας που μπορεί να βρίζει τους πολιτικούς και την υπάρχουσα κοινωνικοπολιτική πραγματικότητα, κάνει αντιπολίτευση? Αυτό κάνανε και οι Pistols? Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί υπάρχουν άνθρωποι που αντιλαμβάνονται τα πάντα με κομματικούς όρους (δεν με νοιάζει ποιου κόμματος). Και γράφω την λέξη "κομματικούς" γιατί όταν μιλάμε για κυβέρνηση και αντιπολίτευση, αναφερόμαστε αυτόματα στα κόμματα της βουλής (όποια και να είναι αυτά), από την στιγμή που το ένα κυβερνάει και τα άλλα ασκούν αντιπολίτευση. Τσακώνονται δηλαδή πάνω στο κεφάλι του κασίδη ποιος θα φάει τα περισσότερα. Όλα αυτά είναι φυσικά προσωπικές απόψεις, και σίγουρα οι περισσότεροι θα διαφωνείτε.
    2 βαθμοί
  6. Το τραγούδι είναι απαράδεκτο, είναι εμφανώς στοχευμένο σε κομμάτι της κοινωνίας που πιστεύει ότι για όλα φταίει ο συγκεκριμένος ΠΘ by default και ότι σκοπός των "απέναντι" είναι να τους πιει το μεδούλι, μέσω σκοτεινών σχεδίων και σκιωδών πιονιών, σε μια σκακιέρα της κακής elite. Επειδή όμως δε θέλω να κάτσω να κάνω discourse analysis σε ένα κομμάτι που ούτε σε πρωτοετείς φοιτητές του τμήματός μου δε θα έμπαινε, όποιος θέλει να καταλάβει, θα καταλάβει. Ο καθένας την ευθύνη των πράξεων και των δυνατοτήτων του. Καλώς ποστάρεται το κομμάτι, όπως και οποιοδήποτε κομμάτι. Κριτής είναι πάντα το κοινό. Όποιος είναι να τον φάει τον παπά θα τον φάει, δεν περιμένει το Noiz.
    2 βαθμοί
  7. To να αντιγράψεις κάποιο τραγούδι - παραγωγή δεν είναι καθόλου εύκολο. Ισως να μην έχει καλλιτεχνικό ενδιαφέρον αλλά τεχνικό, έχει μεγάλο. Ασε δε την ικανοποίηση των συμμετεχόντων και σίγουρα δεν το έκαναν για να δρέψουν δάφνες ευρηματικότητας. Μπράβο Χάρη και οι υπόλοιποι.
    2 βαθμοί
  8. Διεθνως Και με εμενα στην κιθαρα να μεταλιαζω.? Αυτοτρολαρωμαι
    1 βαθμός
  9. Ανάξιο λόγου το βρίσκω και δεν πιστεύω καθόλου ότι είναι κομματικά υποκινούμενο. Άλλο πώς το εκμεταλλευτήκαν. Γνωρίζοντας λίγο τη δουλειά του Μιθριδάτη που μου φαίνεται ταλαντούχος (ραπ) στιχουργός αλλά κυρίως πανέξυπνος άνθρωπος, θα έλεγα ότι εδώ έκανε μια πολύ καλή μπίζνα με μικρό ρίσκο. Σημάδεψε στον τραυματισμένο, λόγω εποχής και πρωτοφανούς περίστασης, ψυχισμό πολλών ανθρώπων και είπε αυτά που πιστεύουν ότι τους φταίνε με ιδιαίτερα επιθετικό τρόπο. Είναι ένα καλλιτεχνικό ας πούμε "σκίσιμο μνημονίων" σε πλήρη αναλογία με την εποχή. Πριν μερικά χρόνια ο κόσμος άκουγε για σχισμένα μνημόνια (αριστερόθεν και δεξιόθεν) και πάθαινε συναισθηματικό οργασμό. Τώρα ηδονίζεται με επίθεση εναντίον της παρούσας κυβέρνησης. Αύριο με κάτι άλλο. Αχ πού είναι οι εποχές που ο κόσμος την έβρισκε με Καίτη Γαρμπή "αυτό το κάτι που θέλω".
    1 βαθμός
  10. Τέτοιον νόμο για τα εργασιακά/συνδικαλιστικά μόνο ο Μητσοτάκης έχει το ΘΡΑΣΟΣ να περάσει. Θα απαλλάξει τον ΣΥΡΙΖΑ από τον πονοκέφαλο των προαπαιτούμενων και των θέλω των εθνικών εργολάβων ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    1 βαθμός
  11. Πέρα από το Noiz, τους κανόνες του και το τι ανεβαίνει εδώ....., εάν κατάλαβα καλά σύμφωνα με κάποια μέλη, ότι έχει να κάνει με κριτική (όποια είναι αυτή...) στην εκάστοτε κυβέρνηση (για να μην μιλήσω μόνο για την σημερινή), είναι αντιδημοκρατικό (sic). Θεατρικές παραστάσεις, τραγούδια, άρθρα σε ψηφιακά και μη έντυπα, γνώμες σε social media κ.τ.λ κ.τ.λ...εφόσον λένε πράγματα ενάντια σε αυτούς που κυβερνούν, αποφασίζομεν και διατάσσομεν να κλείσουν τα στόματα. Και όπως λέει ο Μιθρι.... "σε λίγο θα έχουμε ματατζήδες στο σαλόνι μας"
    1 βαθμός
  12. 12 λεπτά κλάψα και γκρίνια με αυτον το ρυθμό....για οποιοδήποτε λόγο...με τίποτα ...ούτε μισό λεπτό δεν το άντεξα
    1 βαθμός
  13. Το διάβασα το βίντεο, μπράβο στο Μιθριδάτη, έχει ευφράδεια λόγου. Μόνο κάτι βίαιοι λαθροεξελληνισμοί με ξένισαν, κάτι να φυτρώσει ζευγάρι εκ του grow a pair, που θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει αυτούσιο και να ριμάρει με ισαπέρ'. Κατά τα άλλα, δεν είναι πράξεις τα acts, δεν έχουν συνοχή, καλυτερα να τα έκανε ταμπλώ. Πώς είναι οι εικόνες από μια έκθεση; Ε, να έλεγε τσόντες από τη ζωή μας. Τώρα για πολιτική... Δεν ξέρω. Κραξίδι ρίχνει ο άνθρωπος από τη δική του σκοπιά. Το κραξίδι εγώ δεν το θεωρώ πολιτική. Ότι (το κραξίδι) θεωρείται πολιτική είναι μία από τις πολλές παραμέτρους που καθορίζουν το επίπεδό της. Είναι σάτιρα καθαρή, αιχμηρή, και όπως τις περισσότερες φορές ανέξοδη. Ήδη μερικά acts φάσκουν κι αντιφάσκουν. (Παραφράζω: κι αμά είσαι πλεμπαρία σε χαλάει το λουκετόνι; Βάλε άκου Μότσαρτ Σεβερίνο Γκαζελόνι... Και λούσου κάθαρση ασπίλα σαν ψοφάει η καταπιτάλα... ανατριχίλα κτπ κτπ.) Δηλαδή, στο ένα ακτ λέμε για τη μάσα που κάνουν αυτοί, και μετά στο σλλο ακτ κλαίμε τη μάσα τη δικιά μας. Αλλά δεν λέμε "και πεινάγαμε όλοι", γιατί άλλο δράμα έχει η πείνα του χοντρού κι άλλη του συναγρίδα. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοηθείς. ?
    1 βαθμός
  14. Ο Νίκος χεΖμενη την έχει την "δεξιά" (από ανέκαθεν, όπως άλλωστε και την "αριστερά " μια και τα δυο αποτελούν μουσειακα αντικείμενα και ζεχνουν σαπίλα....και εξυπηρετούν μόνο κρατικιστικη και κομματική μασαμπουκα) Ο Νίκος αντιδρά μόνο όταν βιάζεται η κοινή λογική ,απειλειται η δημοκρατία (ναι αυτή που έχουμε και δεν εκτιμούμε) και αμφισβητειται η ελευθερία των ανθρώπων να εκφράζονται ελεύθερα . Επίσης ο Νίκος ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ από την επικράτηση της μαζικής ΒΛΑΚΕΙΑΣ.
    1 βαθμός
  15. Μπράβο Γιώργο κιθάρα φωνή.....φοβερός. Τυχερή η κόρη έχει καλό μπαμπά και καλό δάσκαλο και καλά ακούσματα!
    1 βαθμός
  16. Kαι να μας έλεγε και τίποτα το πρωτότυπο... Μας λέει ότι : 1.εχουμε ΧΟΥΝΤΑ και συνταγματική εκτροπή...το ΙΔΙΟ έλεγαν οι....δεΚσιοι αντίπαλοι και για την προηγούμενη κυβέρνηση 2.η ημεΤεροι ....τρώνε...τα ΔΑΝΕΙΚΑ....το ΙΔΙΟ έλεγαν οι.... δεΚσιοι αντίπαλοι και για την προηγούμενη κυβέρνηση 3.δεν δουλεύουμε 8ωρο (λες και υπάρχει Έλληνας μη δημόσιος υπάλληλος που να δουλεύει 8ωρο εδώ και 50 χρονια) 4.η κυβέρνηση ελέγχει η θέλει να ελέγξει την δικαιοσύνη και τα ΜΜΕ το ΙΔΙΟ έλεγαν οι.... δεΚσιοι αντίπαλοι και για την προηγούμενη κυβέρνηση (και τρέχουν και 2 δικες για αυτο) κτλ,κτλ.. Περυσινα ξυνα σταφύλια δηλαδή...και έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχωραφα σου..... Μετριότητα....
    1 βαθμός
  17. To κομμάτι είναι καταρχάς αντι-κυβερνητικό. Ο Μιθριδάτης (όπως και άλλοι καλλιτέχνες) από την αρχή πήρε στραβά την απαγόρευση φεστιβάλ, συναυλιών και εκδηλώσεων (λογικό, εφόσον από αυτό έβγαζε το ψωμί του ο άνθρωπος) και κήρυξε ''πόλεμο'' (καλλιτεχνικά) με την συγκεκριμένη κυβέρνηση και τα μέτρα κατά του Covid 19 (τουλάχιστον εγώ δεν θυμάμαι τον Μιθρι να αναφέρεται ποτέ σε ΤΟΣΟ συγκεκριμένα πράγματα). Αν δεν συνέβαινε αυτό, δεν ξέρω κατά πόσο θα ασχολιότανε (μπορεί να κάνω και λάθος γιατί δεν τον παρακολουθώ καλλιτεχνικά, αλλά αυτή την εντύπωση έχω). Τώρα το αν είναι κομματικό, δεν ξέρω. Νομίζω ότι απευθύνεται γενικά στο αριστερό ακροατήριο, ανεξάρτητα από το αν είναι ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, ΜΕΡΑ25 ή άλλο. Αντι-κυβερνητικό πάντως είναι σίγουρα. Όπως και να'χει πάντως, είναι στοχευμένο και εγώ προσωπικά με τα στοχευμένα δεν τα πάω και πολύ καλά, ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή διαφωνώ σε σημεία.
    1 βαθμός
  18. Μπορεί και να γινόταν, αλλά σίγουρα δε θα έπιανε 125.000 προβολές σε 1 μέρα. Για τα Ελληνικά δεδομένα αυτό είναι τουλάχιστον ύποπτο. ? Τέτοιους μηχανισμούς χρησιμοποιούν όλα τα κόμματα λίγο έως πολύ, κυρίως μέσω Twitter και Facebook. Την αρχή στη χώρα μας την έκανε ο Σύριζα το 2014-2015 και ακολούθησε η ΝΔ. Πλέον τα περισσότερα κόμματα της Βουλής έχουν το καθένα από 1 (τουλάχιστον) δίκτυο με ιστοσελίδες ενημέρωσης και Twitter accounts που "παίρνουν γραμμή" (το λέω πολύ μπακάλικα) για το εκάστοτε θέμα της ημέρας και ποστάρουν κατάλληλα. Παράλληλα κάνουν αναδημοσιεύσεις μεταξύ τους ώστε αυτό το περιεχόμενο να φτάνει σε όσο πιο πολύ κόσμο γίνεται. Το θέμα είναι όμως να μην μπαίνουμε σε πολιτικές συζητήσεις εντός του site και εν τέλει αυτό γίνεται. ΥΓ: Αυτή τη στιγμή είναι νο.1 στα Twitter Trends ο Μυθρι.
    1 βαθμός
  19. Δεν ξέρω αν έγινε viral, δεν ασχολούμαι με κοινωνικά δίκτυα. Σίγουρα όμως, όταν υπάρχουν κοινωνικοοικονομικά προβλήματα, και κάτι τα αναφέρει και τα αναδεικνύει, χαίρει δημοφιλίας. Δεν είναι τωρινό φαινόμενο αυτό. Πάντα συνέβαινε, είτε μέσω τραγουδιών, είτε μέσω θεάτρου, κλπ. Επίσης γιατί αν κάνει κανείς έναν γύρο στα ίντερνετς, θα διαπιστώσει ότι λέγονται ανάλογα πράγματα από τον κόσμο. Αυτό το κομμάτι τα σουμάρει, τα ανακατεύει στην κατσαρόλα, και τα σερβίρει έτοιμα προς λαϊκή κατανάλωση. Μόλις απάντησα.
    1 βαθμός
  20. Στίχοι τελευταίου Act: Και εμείς οι καλλιτέχνες τα παράσιτα, καταπίνουμε τα προσβολίδια αμάσητα, από τραχανάδες γιαπηδοχαλβάδες, αμοιβάδες να μας λεν τεμπελχανάδες. Τουμπεκί τραγουδιστό οι διορισμένοι, κάνουν τον Marcel Marceau οι βολεμένοι, και οι φίρμες να μου κάνουν τους τουρίστες, οι πρωινοδουλίτσες φρικάρουν και οι χομπίστες. Οι αρτίστες πεταμένοι χειροπόδαρα δεμένοι και μέσα στη συντέλεια, ανάγκη ή πολυτέλεια? εδώ ο κόσμος χάνεται, το θέατρο να μένει, που στο κάτω κάτω είναι όλοι τους διεστραμμένοι. Βολεύει που η φάση είναι ξεφτιλισμένη, ποιος χέστηκε που είστε πεινασμένοι? Σε τηλεγλεντοκόπι κόποι καίγονται σαν πελεκούδι, ενίσχυση θα πάρεις της κωλότσεπης το χνούδι. Οι διάλεκτοι της εξουσίας, για δοσοληψία ούτε μετά την πανδημία δεν θα κάνουν χειραψία. Γιαυτό εγώ δεν είμαι της τέχνης εργαζόμενος, είμαι ο σύζυγος της και ο κρυφός της γκόμενος. .
    1 βαθμός
  21. Ωραίο. Αν ελειπε εντελώς η κιθάρα θα ήταν ακόμα καλύτερο.
    1 βαθμός
  22. 1. Αναφερόμουν καθαρά στο φαινόμενο "προδοσία μετά φιλήματος" ή αλλιώς "report μετά like". 2. Το post του Σπύρου αφορά ένα μουσικό κομμάτι του οποίου η θεματολογία μπορεί να έχει σχέση με τα πάντα. Δεν φαντάζομαι να φαντάζεσαι ότι θα μπει λογοκρισία στην στιχουργική θεματολογία των κομματιών, ακόμα και για την επίπεδη γη να μιλάνε, ή ακόμα και φασιστική/ναζιστική να είναι. Άλλο είναι να ποστάρει κάποιος απόψεις που δεν έχουν σχέση με την μουσική, και άλλο να ποστάρει στρατευμένη μουσική άποψη. Εδώ στο ίδιο το noiz έχουν ανέβει πονήματα/δημιουργήματα μελών του, που είναι στα όρια της δικής μου τουλάχιστον ηθικής σφαίρας (με στοιχεία ρατσισμού). Δεν απαγορεύεται αυτό.
    1 βαθμός
  23. Και κομματαρα και ειμαι και ΝτιΑνο φαν. Σου παει γαντι στη φωνη. Και το ειπες πολυ ωραια,γουσταρα. Μπραβο ρε Γιωραγαρα,εφτιαχθημεν.
    1 βαθμός
  24. Πρωινό άσμα. Δοκιμή των δυνατοτήτων μου στην ηλεκτρονική μουσική, μαζί με λίγο τζαμ...
    0 βαθμοί
  25. Νομιζω οτι αυτο το θεμα δεν επρεπε να εξελιχθει ετσι. Θα επρεπε η διαχειριση να βαλει μια ταξη, με το να δωσει την δικη της ερμηνεια του κανονισμου. Την επισημη ερμηνεια, δηλαδη, αφου εκεινη βαζει τους κανονες και εκεινη ειναι υπευθυνη για την εφαρμογη τους. Και σε οποιον αρεσει η ερμηνεια. Εκεινη εχει την πιτα, εκεινη και το μαχαιρι. Πιθανοτατα θα επρεπε να κλειδωσει το θεμα, καθως εχει εξαντληθει προ πολλου. Αυτο θα εκανα εγω, τουλαχιστον. Δεν υπαρχει κανενα κερδος για το φορουμ απο την εικονα αυτη. Μονο ξενερα και μελλοντικες τασεις εσωστρεφειας βλεπω... Χαλαρωστε λιγο...
    0 βαθμοί
  26. Καλο θα ειναι να διαγραφει το θεμα γιατι αν απασφαλισω ... Αντε με τον καθε μπιπολαρ γκρουεζα. .
    0 βαθμοί
  27. ΕΝΑ πράμα θέλει ο λαΓος. Τον @cos_dr πρωθυπουργό.
    0 βαθμοί
  28. Απορρέει από τα λεγόμενα κάποιων. Επειδή όμως δεν μου αρέσουν οι πολιτικές συζητήσεις όταν δεν έχω απέναντι τον άλλον και επειδή τα γραφόμενα πολλές φορές παρεξηγιούνται, συγχώρα με αλλά το σταματάω εδώ.
    0 βαθμοί
  29. Εχουμε μπερδεψει τα μπουτια μας. Εδω εχουμε ενα στιχο διαμαρτυριας και σατυρας. Αν καποιοι το χρησιμοποιουν για το κομμα τους ή ξερωγωτι δεν με ενδιαφερει. Αν καποιοι δεν συμφωνουν, απλα ας μη το ακουνε. Το τραγουδι θα συνεχισει να υπαρχει και χωρις αυτους. Ειναι ανεπιτρεπτο ομως να το απαγορευσουν, ή να το εξισωνουν με τραγουδια πραγματικα κομματικης προπαγανδας, ιδιως αντιδημοκρατικης. Εχεις κατι σε χιπχοπ καλυτερο να μου δωσεις να ακουσω? (μουσικα λεμε) .
    0 βαθμοί
  30. Ναι, αλλά εσύ τα γράφεις εδώ μέσα να σε διαβάζουμε 20 νοματαίοι, ενώ ο άλλος τα έκανε ρίμα και έχει χεστεί στο τάλλαρο αγόρι μου. Ξύπναααααα.
    0 βαθμοί
  31. Ένα γρήγορο cover, ίσα ίσα για να ζηλέψει η κόρη μου, να τελειώσει γρήγορα τα μαθήματά της και να ξεκινήσει και εκείνη να ηχογραφεί... Μέχρι να ηχογραφήσω, να μιξάρω και να κάνω export, τα είχε τελειώσει σχεδόν όλα. Κανονικά, της παίρνει κάνα 2ωρο... remember tomorrow.mp3
    0 βαθμοί
  32. Ευέλικτο,σπαστό ωράριο παντού για να έχουμε χρόνο να μαζεύουμε τις ελιές μας και να ψωνίζουμε τις Κυριακές. Ατομικές συμβάσεις ελεύθερης απασχόλησης και ελεύθερες απολύσεις ΠΑΝΤΟΥ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Ασφαλίστε τα σπίτια σας για πυρκαγιές και τρομοκρατικές ενέργειες κυρία μου. Τα είχατε ασφαλίσει? Τότε τι μιλάτε? Πάρτε κύριε εργοστασιάρχη το παιδί μου κανα δυο χρόνια δωρεάν να αποκτήσει εμπειρία και μετά όποτε έχετε πληρώστε το, δώστε του ότι έχετε ευχαρίστηση και εγώ θα ψηφίσω τον δικό σας. ELLADA 2.0 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα?
    0 βαθμοί
  33. Για υγιεινό βραδινό... Ντάκο οικογένειας Τσατσαρωνάκη με φέτα σπέσιαλ , με ντομάτα και ελαιόλαδο δικής μου παραγωγής ?
    0 βαθμοί
  34. Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Που είδες εσύ να γράφει κάποιος ότι είναι κομματικά ελεγχόμενο το κομμάτι? Τι θα πει αυτό? Χάρηκα που τα είπαμε, πάρε κανένα τηλέφωνο.
    0 βαθμοί
  35. Διαφωνώ με ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ είπα. Από που κι ως που ένα κομμάτι που καταδικάζει τα άσχημα της πραγματικότητας που ζούμε, είναι κομματικό? Και οι άλλοι που έγραψες, οι "αναρχοάπλυτοι", κι αυτοί αντιπολίτευση κάνουν? Έτσι αντιλαμβανόταν τα πράγματα κι ο πατέρας μου. Έχανε η ΑΕΚ, κι αυτός έλεγε ότι φταίει ο Ανδρέας. Έβρεχε κι αυτός κατηγορούσε τον Καραμανλή. Υπάρχουν κι άλλα πράγματα στην ζωή εκτός από τα κόμματα.
    0 βαθμοί
  36. τι λες ρε? πφτοαποτασυνεφα (τΟ καρμιΝαμπουρανα παιζει την ωρα που βγαινει ο αρτιστας στη σκηνη αλλα τα δινουν ολα οι ΡΟΥΒΙΤΣΕΣ απο κατω και δεν ακουγεται τιποτιΣ) πρεπει ομως να του το παραδεχτω...ροκσταροφουστηςιτανε ?
    0 βαθμοί
  37. Κάτσε για να καταλάβω και εγώ που ιμελιγοβλακσ Είναι σαν στην επόμενη μάζωξη του ΝΟΙΖ να τον βγάλω έξω και να σας κυνηγώ γύρω γύρω από το τραπέζι του μπύραΔικου για να σας τον φορέσω σε αντιδιαστολή με το να σας δείξω το τελευταίο βίντεο του Sneak?
    0 βαθμοί
  38. 0 βαθμοί
  39. Το 1987 ειχα επισκεφτει τον ξαδερφο μου (τεραστιος φαν και γνωστης της jazz) στην Washington (DC) για ενα Σαββατοκυριακο για να παμε να δουμε εναν "φοβερο" κιθαριστα που ειχε ανακαλυψει ...ηταν ο Danny Gatton... Πραγματικα πηγαμε στο Blues Alley (δεν ξερω αν υπαρχει ακομα) και τον ειδαμε και πραγματικα μου επεσε το σαγονι.... Το επομενο πρωι ετοιμαζομουν να φυγω (εμενα τοτενες στην ΝΥ) και ακουω τον ξαδερφο να ουρλιαζει "δεν θα πας πουθενα,αυριο (Δευτερα) παιζει σε ενα μικρο bar ο Charlie Byrd που ειναι ο αγαπημενος μου τζαζ κιθαριστας".... Ε...."τζαζ κιθαριστας" σκεφτηκα....ΚΑΛΟΣ θα ειναι...? Φτανει λοιπον η Δευτερα βραδυ και παμε σε ενα ψιλοπεταμενο μαγαζι που ειχε δεν ειχε μεσα 50 ατομα... Κοιταζω την σκηνη....ουτε drums ,ουτε μπασο,ουτε πιανο.....ΟΥΤΕ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ.... Μονο μια....μονη ΚΛΑΣΣΙΚΗ κιθαρα να περιμενει στη μεση της σκηνης και ενα μικροφωνο.... Με εκοψε κρυος ιδρωτας "θα κοιμηθουμε αποψε" σκεφτηκα... Βγηκε λοιπον στην σκηνη ενας τυπος ντυμενος με ενα αψογο κοστουμι της εποχης,ΠΑΠΙΓΙΟΝ και λουστρινι καθρεΦτη και....αρχισε να παιζει...μονος του.... Σε διαβεβαιωνω οτι...δεν κοιμηθηκε...κανεις.....ηταν πραγματικη εμπειρια... Φευγοντας δε παρατηρησα οτι πρωτο τραπεζι πιστα....καθονταν...ο.....Danny Gatton...... ευλαβικά σαν να ηταν σε εκκλησια
    0 βαθμοί
  40. Δηλαδή να σταματήσω να γράφω κομμάτια για πόρνες, ανεκπλήρωτους έρωτες, πιθανές αυτοκτονίες, κλπ .... Εσύ τα λες σε μένα?
    0 βαθμοί
  41. Ειλικρινά δεν ξέρω, και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Ακούω το αποτέλεσμα, και βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα, βασισμένα στην δική μου εμπειρία και άποψη, η οποία φυσικά μπορεί να είναι λάθος.
    0 βαθμοί
  42. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Μιθριδάτης είπε σε ένα πόνημα του, όσα λέμε εδώ και 1-1,5 χρόνο (ίσως και παραπάνω....) όλοι μας μεταξύ μας.... Εδιτ: ! Ελάσσονος σημασίας θέμα..., αλλά μου άρεσε πολύ η θεατρικότητα του καλλιτέχνη.
    0 βαθμοί
  43. Γεια σου φίλε blue! Χαίρομαι που το ευχαριστήθηκες. Είχα δει και γω τον Malone και ήταν αρκετά παραπάνω από τις προσδοκίες μου το αποτέλεσμα και έχεις δίκιο ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να βγουν όπως πρέπει να κομμάτια. Φυσικά το ζητούμενο είναι η φωνή αλλά ήμασταν τυχεροί που ο Mάριος είναι (για μένα) το πιο κοντινό στον Cobain παγκοσμίως, οπότε η δουλειά μου ήταν σαφώς ευκολότερη. Μακάρι να υπάρξει φέτος ή γενικώς κάποια αξιόλογη φάση που θα μπορούσαμε να εμφανιστούμε, είδωμεν. Όσο για το κιθαριστικό μέρος, ευχαρίστως να σου πω ότι θέλεις. Οι ήχοι που ακούς στο Come As You Are είναι από μια Squier bullet Mustang (bridge position) περασμένη πρώτα από ένα vst small clone (του Audified Amplion 2) ρυθμισμένο σε χαμηλό depth και μεγάλο rate, και μετά σε ένα amplitube 5 με έναν Vibroverb με μια καμπίνα ΜΗ. Μπροστά τους, στα πιο βρώμικα μέρη άνοιγε ένα boss ds1 (του amplitube). Γενικώς στα κομμάτια, ο cobain χρησιμοποιούσε έναν fender bassman 65 και ένα Mesa boogie studio preamp, Αντίστοιχα, στο amplitube, οι πιο κοντινοί ήχοι που έκανα ήταν με τον vibroverb και τον mesa mark3 αντίστοιχα μαζί με την ΜΗ καμπίνα, όλα στο amplitube με το sm57 και το U87. Μπροστά τους ανοίγει πάντα ένα Boss Ds1 ή πιο σπάνια ένα Big Muff (lithium)
    0 βαθμοί
  44. Κάποιος το ανέβασε στο YT και μου ξυπνησε αναμνήσεις...(αυτο το κομμάτι το είχα γράψει πριν απο......30...χρονια... ο χρονος ειναι....αδυσώπητος τελικα... )
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...