Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/23/21 σε Αναρτήσεις
-
Καθε φορα και καλυτερος, απο τεχνικης αποψης. Παιζεις καθαρα, και ακολουθεις σταθερο τεμπο. Δουλευεις αρκετα και φαινεται. Προσπαθησε να γινεις πιο μελωδικος οταν σολαρεις. Δεν αρκει να παιζεις τις σωστες νοτες. Πρεπει αυτα που παιζεις να εχουν νοημα. Μολις το καταφερεις αυτο, θα εχεις αλλαξει επιπεδο.1 βαθμός
-
Μην το παίρνεις προσωπικά man.εδω οι metallica ανεβάζουν βιντεάκι και το περνάμε στο γρήγορο.παιξε για την πάρτη σου και για τα φιλαράκια σου.και συνέχισε να ποσταρεις!1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Η μοκετα ομως δυσκολα καθαριζει, και δε θελεις ατμους και νερα σε στουντιο. Ενω το χαλι το βγαζεις..1 βαθμός
-
Οι χρήσεις των δύο δεν έχουν κανένα μέτρο σύγκρησης πέρα του χρηματικού, αν και νομίζω κατά μέσο όρο ένα midi είναι πολύ φθηνότερο από μια 12χορδη. To midi που λες κάνει γύρω στα 170. Αμφιβάλω αν βρεις αξιοπρεπή κιθάρα (και μάλιστα 12χορδη) με τόσα - στα ίδια λεφτά, η ποιότητα του midi μάλλον θα είναι καλύτερη και θα βγάλει περισσότερο value. Επίσης αν δεν έχεις καθόλου midi τότε υποθέτω ότι θα αυξήσει την παραγωγηκότητά σου, ειδικά αν θες να πειραματιστείς. Δε χρειάζεται να δώσεις και πολλά λεφτά. Εξαρτάται και από το τι θες από ένα midi (πλήκτρα/keybed, μέγεθος, knobs, faders, pads, κτλ). Η 12χορδη οκ, θα σου δώσει τον μαγικό ήχο της, αλλά μέχρι εκεί. Νομίζω λοιπόν ότι το midi έχει προτεραιότητα - αν φυσικά δεν έχεις.1 βαθμός
-
τελικα το looper πετυχε! η ιστορια εχει ως εξης: χαζευοντας στο youtube ξαφνικα μου πεταει ενα βιντεο με ενα πεταλι το οποιο ηταν parallel looper και το βρηκα πολυ ενδιαφερον διοτι παιζω που και που και πιο ambient φαση με heavy reverb και delay. για οσους δεν γνωριζουν στην ουσια ειναι ενα πεταλι στο οποιο του συνδεεις πεταλια οπως σε εναν ενισχυτη με effects loop (δλδ send return) και εχεις την επιλογη να ενεργοποιησεις οποιο θες και σε οποια ενταση το θες,ολα αυτα παραλληλα με το dry signal...αυτο εχει σαν αποτελεσμα το σημα να εχει ευκρινια και παραλληλα τα wet effects να ειναι αρκετα εντονα...κατι δλδ σαν wet/dry το οποιο θελουμε δυο ενισχυτες αλλα το πετυχαινουμε με εναν. ψαχνωντας στο ιντερνετ ειδα δεν υπαρχουν πολλα,περιπου 3-4 τετοια πεταλια μεταξυ τους και ενα electro harmonix και φυσικα εψαξα να δω αν υπαρχει καποιο κιτ ετοιμο για να φτιαξω κατι αντιστοιχο οπως εχω κανει και με τα προηγουμενα αλλα δεν βρηκα κατι και αρχισα να ψαχνω σχεδια κτλπ για να δω αν μπορω να το υλοποιησω...εν τελει μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα δυο σχεδια τα οποια δεν σου εδειχναν ολοκληρωμενα πως θα το φτιαξεις αλλα σου εδιναν τα βασικα στοιχεια. επομενο βημα ηταν να φτιαξω pcb πλακετες,παιρνω καποιον που βρηκα στο ιντερνετ και του λεω θελω να φτιαξουμε μερικα pcb απο κατι σχεδια που εχω...τελοσπαντων τα φτιαχνει το ενα ειναι το buffer και το mixer μετα το θεμα ηταν οτι εγω ηθελα να ειναι stereo,οποτε ηθελε και αυτο ψαξιμο πως θα το κανω...για να μην μπω σε αλλες λεπτομερειες εκανα ενα κουτακι στην στραντζα βαψιμο κτλπ και αρχισα να το συναρμολογω,το τελειωσα και παιζει πολυ καλα!! θα προσπαθησω να κανω ενα βιντεο να το δειξω στην πραξη για να φανει πληρως η λειτουργικοτητα του επισης τελειωνοντας αυτο το πεταλι ολοκληρωσα και την πεταλιερα την οποια ειχα φτιαξει μαζι με εναν μαραγκο στην οποια επιμεληθηκα το βαψιμο https://drive.google.com/file/d/1IGCxfv_S456mgzHzVLLikd-43hO_czQd/view?usp=drivesdk καπως ετσι εχουν μεχρι στιγμης τα πραγματα0 βαθμοί
-
μια και σα πάνου μνημονεύτηκαν αι tele εγώ σε αυτούνα την φχαριστιέμαι πιότερο...?0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
και παραγωγή ΑΝΑΦΟΡΑΣ (με μπολντ και κεφαλαία ταυτόχρονα) συν τοις άλλοις... έχουν δώσει τα ρέστα τους οι engineers...?0 βαθμοί
-
Σύνθεση Allen Toussaint, εκτελεσάρα από την υπερμπάντα (Little Feat) με τρομερή ενορχήστρωση, μοναδική ερμηνεία από τον τεράστιο Lowell George. Η πολύ δυνατή περίοδός του δημιουργικά. Και λίγο Τεξανή μπλουζ αντίστιξη από τον Θεό.0 βαθμοί
-
τα ερωτήματα που θέτεις απλώς δεν υφίστανται. Βασικά εγώ ακολουθώ τους εξής κανόνες. Με δεδομένη την τεράστια δυναμική περιοχή που διαθέτεις σε ένα daw, βασικός κανονας είναι ότι δεν κυνηγάς το 0. Γράφεις κάθε όργανο φροντίζοντας γενικά να μην χτυπάει 0 αλλά να έχει ένα αρκετό περιθώριο (εγώ διαλέγω τουλάχιστον 5-6 db) έτσι ώστε να μπορεί να βάλεις μετά πάνω του κάτι άλλο που θα το γκαζώσει επι πλέον και φυσικά να μπορεί να δουλέψει σωστά ένα plugin. Αν κάθε όργανο δεν έχει λίγο headroom προς τα πάνω ελεύθερο τα plugins δεν έχουν χώρο να δουλέψουν. Προσθέτεις όργανα και τα βάζεις να παίζουν λίγα λίγα ώστε να έχουν σωστές στάθμες στο αυτί. Δεν γίνεται όλα τα όργανα να χτυπάνε 0. Μετά χωρίζεις τα όργανα σε groups. Χωρια κιθάρες ηλεκτρικές, χώρια ακουστικές, χώρια μπάσα, πλήκτρα, φωνές κλπ. Αφού το κάνεις τηρώντας πάντα τον αρχικό κανόνα και βλέποντας κάθε φορά τι γίνεται στο master out, (διότι αν βάλεις δυό όργανα να παλεύουν με το 0, στο master out αυτά αθροίζονται και ήδη το καβάλησαν το 0) ακούς κάθε group ώστε να έχει την ισορροπία ανάμεσα στις ακουστικές πχ. Αφού τελειώσεις με κάθε group φέρνεις το κάθε group σε ισορροπία με τα άλλα. Εχοντας headroom για κάθε track μπορείς να βάζεις eq ή compressor φροντίζοντας πάντα να μην ξεπερνάς το 0. Αν το πρόγραμμά σου σου δίνει δυνατότητα να ρυθμίσεις το pre gain στο master out αν ξεφύγεις κατεβάζεις από εκεί όσο χρειάζεται ώστε το master να κυμαίνεται γύρω στο -6. Γιατί μετά θα βάλεις υποτίθεται mastering plugins που αυτά και αν θέλουν αέρα. Φυσικά στο τέλος με μια εφαρμογή LUFS θα φέρεις το τελικό αποτέλεσμα γύρω στα -14 με peak -1 που είναι το σημερινό αποδεκτό επίπεδο για να μπορεί να στρημαριστεί το κομμάτι σου στις γνωστές πλατφόρμες. Διότι αν δεν το κάνεις εσύ θα το κάνουν αυτές αυτόματα με ...άγνωστα αποτελέσματα για το κομμάτι σου. Γενικά δούλευε στο -6 έως -10 για κάθε track. Διότι όλα αυτά αφ ενός αθροίζονται στο τέλος και φυσικά στην πορεία θα χρειάζεσαι να ανεβάσεις κάποιο και αν όλα τρέχουν ήδη στο 0 δεν θα μπορείς. Επίσης ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξεκινάει σωστά. Όλοι στην πορεία μαθαίνουμε. Διάβαζε στο νετ και ρώτα. Εχει χιλιάδες άρθρα και βίντεο. Αλλά αν δεν φτιάξεις....λάθος δεν μαθαίνεις.0 βαθμοί
-
Καταρχάς ας χωρίσουμε τις διαδικασίες: Composing - Recording - Mixing - Mastering. Τις περισσότερες φορές, αν μιλάμε για σοβαρή δουλειά, κάθε κατηγορία την αναλαμβάνει άλλος. Αυτό σημαίνει ότι - εφόσον έχει τελειώσει η σύνθεση, έχουν γίνει οι ηχογραφήσεις, κτλ, ο Mixing Engineer πρέπει να παραλαμβάνει μόνο αρχεία ήχου (stems), όχι midi. Εκεί, το gain staging είναι το πρώτο πράγμα που κάνει όταν ξεκινάει το mixing. Βέβαια τώρα μιλάμε για έναν solo μουσικό που τα κάνει όλα μόνος. Εκεί ο καθένας μπορεί να δουλεύει διαφορετικά. Σίγουρα δεν είναι τίποτα απόλυτο. Δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος που πας τυφλά και ξεμπέρδεψες. Υπάρχουν κάποια προκαθορισμένα βήματα που μπορείς να ακολουθείς, αλλά πρέπει να μπορούμε να ελισσόμαστε ανάλογα την περίπτωση. Ας τα πάρουμε ένα ένα: Midi to Audio: Midi σε wav κάνεις σε 2 περιπτώσεις: Όταν ζορίζεται ο υπολογιστής, και όταν θες να κάνεις περεταίρω επεξεργασία που γίνεται μόνο μέσω Audio (πχ να κάνεις κάτι σε reverse). Αν το κάνεις, θα πρέπει να κάνεις disable/freeze το midi track σου, έτσι ώστε να μπορείς να γυρίσεις πίσω και να κάνεις αλλαγή. Δε χρειάζεται να κάνεις ολική διαγραφή, και σίγουρα δε κάνεις απλά mute γιατί ο υπολογιστείς συνεχίζει να "διαβάζει" ότι πληροφορία έχει το track. Αν δε ζορίζεται ο υπολογιστής, δε βρίσκω λόγω να κάνεις ένα midi σε audio. Ο υπολογιστής ζορίζεται όσο τον φορτώνεις με libraries, vst και plugins. Εδώ παίζει ρόλο το buffer size που έχεις ρυθμίσει στην κάρτα ήχου. Όσο μικρότερο το buffer size, τόσο μικρότερο το latency (για recording), αλλά τόσο περισσότερο ζορίζεται ο υπολογιστής. Όσο μεγαλύτερο, τόσο περισσότερα μπρούμε να φορτώσουμε. Gain Staging & Mixing: Το gain staging είναι το πρώτο πράγμα που κάνει ο mixing engineer όταν λάβει τα stems. Αυτό σημαίνει ότι τα φτιάχνεις σωστά τις εντάσεις παντού. Αυτό δε σημαίνει ότι όσο γράφεις τη σύνθεσή σου, αφήνεις τα πάντα στην ένταση που έχουν όταν τα φορτώνεις. Πρέπει όταν βάζεις ένα νέο όργανο ή κάποιο εφε, να κάνεις ένα πρώτο gain staging έτσι ώστε να έχεις ένα καλό balance πριν πας στο στάδιο του mixing. Άλλα samples είναι προ-ρυθμισμένα στο -6db, άλλα στο -12, άλλα πάλι στο 0. Αν δε πειράξεις τις εντάσεις, θα γίνει χαμός όσο συνθέτεις. Το ίδιο ισχύει και με το panning, compressing, EQ, reverbs, και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Ναι, συνήθως αυτά γίνονται στο mixing γιατί δε θες να ζορίσεις τον υπολογιστή όσο συνθέτεις, αλλά αν είναι βασικά κομμάτια της σύνθεσης τότε πρέπει να τα κάνεις πριν το mixing. Ένα βασικό παράδειγμα είναι το double-tracking στις κιθάρες. Φυσικά και δε θα αφήσεις το panning στο κέντρο. Η μία θα είναι hard left και η άλλη hard right. To ίδιο ισχύει για το EQ και το compressing, γιατί έτσι μπορείς να φτιάξεις τον ήχο που θες (sound design) πριν πας στο mixing. Και σίγουρα μπορείς να βάλεις reverb, delay και άλλα εφέ. Εγώ πχ δε κάνω ποτέ bounce ή freeze ή pre-render, γιατί ο υπολογιστής μου αντέχει και κάνω καλή διαχείρηση (πχ purge samples στο Kontakt, disable tracks όταν γράφω ένα άλλο section και δε τα χρησιμοποιώ, κτλ). Επίσης, επειδή δεν ζορίζεται το pc, κάνω mixing πάνω στα midi, κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του project. Θα κάνω το side-chain μου, θα κάνω σίγουρα EQ, να δω αν ένα sample ταιριάζει με ένα άλλο, για να δω τι μπορώ να κάνω ή αν χρειαστεί να αλλάξω σε ένα άλλο. Τίποτα δεν είναι απόλυτο, θέλει αρκετό πειραματισμό, εξοικίωση με όλα αυτά που έχεις, και κάποια στιγμή βρίσκεις ένα ρυθμό που απλά σε κάνει αποτελεσματικό.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Ντάξει ρε μη βαράτε :P Έψαξα στα γρήγορα το μοντέλο του αΘρώπου να δω τα specs και βρήκα αυτά... Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Είμαι γενικά τρόμπας, να το ξέρετε.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00