Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Giorgos rockstep

    Giorgos rockstep

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      306


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2367


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1904


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/23/21 σε όλα

  1. Καθε φορα και καλυτερος, απο τεχνικης αποψης. Παιζεις καθαρα, και ακολουθεις σταθερο τεμπο. Δουλευεις αρκετα και φαινεται. Προσπαθησε να γινεις πιο μελωδικος οταν σολαρεις. Δεν αρκει να παιζεις τις σωστες νοτες. Πρεπει αυτα που παιζεις να εχουν νοημα. Μολις το καταφερεις αυτο, θα εχεις αλλαξει επιπεδο.
    1 βαθμός
  2. Μην το παίρνεις προσωπικά man.εδω οι metallica ανεβάζουν βιντεάκι και το περνάμε στο γρήγορο.παιξε για την πάρτη σου και για τα φιλαράκια σου.και συνέχισε να ποσταρεις!
    1 βαθμός
  3. Η μοκετα ομως δυσκολα καθαριζει, και δε θελεις ατμους και νερα σε στουντιο. Ενω το χαλι το βγαζεις..
    1 βαθμός
  4. Εξαιρετικό! Με πήγε πενήντα χρόνια πίσω και το χάρηκα. Πες και για τα υπόλοιπα κάτι, ενισχυτής, ρυθμίσεις, μικρόφωνα κλπ.
    1 βαθμός
  5. Οι χρήσεις των δύο δεν έχουν κανένα μέτρο σύγκρησης πέρα του χρηματικού, αν και νομίζω κατά μέσο όρο ένα midi είναι πολύ φθηνότερο από μια 12χορδη. To midi που λες κάνει γύρω στα 170. Αμφιβάλω αν βρεις αξιοπρεπή κιθάρα (και μάλιστα 12χορδη) με τόσα - στα ίδια λεφτά, η ποιότητα του midi μάλλον θα είναι καλύτερη και θα βγάλει περισσότερο value. Επίσης αν δεν έχεις καθόλου midi τότε υποθέτω ότι θα αυξήσει την παραγωγηκότητά σου, ειδικά αν θες να πειραματιστείς. Δε χρειάζεται να δώσεις και πολλά λεφτά. Εξαρτάται και από το τι θες από ένα midi (πλήκτρα/keybed, μέγεθος, knobs, faders, pads, κτλ). Η 12χορδη οκ, θα σου δώσει τον μαγικό ήχο της, αλλά μέχρι εκεί. Νομίζω λοιπόν ότι το midi έχει προτεραιότητα - αν φυσικά δεν έχεις.
    1 βαθμός
  6. I’ll defect to the south you say I’ll defect to the lovers To the church of the living waves To the sound of the sea I’ll pluck apples from the swaying tree I’ll defect to the summer Where all borders are drawn By the flight of a wailing bee Build my house high upon a cliff Where the sages ’re still humming Where the sun would reveal itself In the prints of my feet I’ll be alright 'nith the silver moon By the crystal boom Of the fall, water fall Just wait for me Welcome to Greece boys Just let your hair fall Just let your mind go Everything’s free After this long fall Buy up this old soul Trinkets and toys boys Everything’s free Feet hurt, legs hurt Feeling old, man Everyone’s gone, man
    0 βαθμοί
  7. τελικα το looper πετυχε! η ιστορια εχει ως εξης: χαζευοντας στο youtube ξαφνικα μου πεταει ενα βιντεο με ενα πεταλι το οποιο ηταν parallel looper και το βρηκα πολυ ενδιαφερον διοτι παιζω που και που και πιο ambient φαση με heavy reverb και delay. για οσους δεν γνωριζουν στην ουσια ειναι ενα πεταλι στο οποιο του συνδεεις πεταλια οπως σε εναν ενισχυτη με effects loop (δλδ send return) και εχεις την επιλογη να ενεργοποιησεις οποιο θες και σε οποια ενταση το θες,ολα αυτα παραλληλα με το dry signal...αυτο εχει σαν αποτελεσμα το σημα να εχει ευκρινια και παραλληλα τα wet effects να ειναι αρκετα εντονα...κατι δλδ σαν wet/dry το οποιο θελουμε δυο ενισχυτες αλλα το πετυχαινουμε με εναν. ψαχνωντας στο ιντερνετ ειδα δεν υπαρχουν πολλα,περιπου 3-4 τετοια πεταλια μεταξυ τους και ενα electro harmonix και φυσικα εψαξα να δω αν υπαρχει καποιο κιτ ετοιμο για να φτιαξω κατι αντιστοιχο οπως εχω κανει και με τα προηγουμενα αλλα δεν βρηκα κατι και αρχισα να ψαχνω σχεδια κτλπ για να δω αν μπορω να το υλοποιησω...εν τελει μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα δυο σχεδια τα οποια δεν σου εδειχναν ολοκληρωμενα πως θα το φτιαξεις αλλα σου εδιναν τα βασικα στοιχεια. επομενο βημα ηταν να φτιαξω pcb πλακετες,παιρνω καποιον που βρηκα στο ιντερνετ και του λεω θελω να φτιαξουμε μερικα pcb απο κατι σχεδια που εχω...τελοσπαντων τα φτιαχνει το ενα ειναι το buffer και το mixer μετα το θεμα ηταν οτι εγω ηθελα να ειναι stereo,οποτε ηθελε και αυτο ψαξιμο πως θα το κανω...για να μην μπω σε αλλες λεπτομερειες εκανα ενα κουτακι στην στραντζα βαψιμο κτλπ και αρχισα να το συναρμολογω,το τελειωσα και παιζει πολυ καλα!! θα προσπαθησω να κανω ενα βιντεο να το δειξω στην πραξη για να φανει πληρως η λειτουργικοτητα του επισης τελειωνοντας αυτο το πεταλι ολοκληρωσα και την πεταλιερα την οποια ειχα φτιαξει μαζι με εναν μαραγκο στην οποια επιμεληθηκα το βαψιμο https://drive.google.com/file/d/1IGCxfv_S456mgzHzVLLikd-43hO_czQd/view?usp=drivesdk καπως ετσι εχουν μεχρι στιγμης τα πραγματα
    0 βαθμοί
  8. μια και σα πάνου μνημονεύτηκαν αι tele εγώ σε αυτούνα την φχαριστιέμαι πιότερο...?
    0 βαθμοί
  9. Mετά το final sanding Ήρθε το νίτρο σήλερ...
    0 βαθμοί
  10. Ενα κομματι του Antonio Carlos Jobim, παιγμενο σε μια Guild Paloma (εις διπλουν! ;) ).
    0 βαθμοί
  11. ΕπηρεΑζμενος απο τον δάσκαλο @makam τον φλατοpreacher @dimsonic & τον συντροφο τροτσΚιστη @matawan εβαλα 11αρες GHS Flatwound στην κοκκινη thinline tele & στην strat του αρχοντα @argytar ....παιζοντας μου βγηκε......αΦΤο ?...λιγο πρόχειρο αλλα έχει την πλάκα του....
    0 βαθμοί
  12. και παραγωγή ΑΝΑΦΟΡΑΣ (με μπολντ και κεφαλαία ταυτόχρονα) συν τοις άλλοις... έχουν δώσει τα ρέστα τους οι engineers...?
    0 βαθμοί
  13. Σύνθεση Allen Toussaint, εκτελεσάρα από την υπερμπάντα (Little Feat) με τρομερή ενορχήστρωση, μοναδική ερμηνεία από τον τεράστιο Lowell George. Η πολύ δυνατή περίοδός του δημιουργικά. Και λίγο Τεξανή μπλουζ αντίστιξη από τον Θεό.
    0 βαθμοί
  14. τα ερωτήματα που θέτεις απλώς δεν υφίστανται. Βασικά εγώ ακολουθώ τους εξής κανόνες. Με δεδομένη την τεράστια δυναμική περιοχή που διαθέτεις σε ένα daw, βασικός κανονας είναι ότι δεν κυνηγάς το 0. Γράφεις κάθε όργανο φροντίζοντας γενικά να μην χτυπάει 0 αλλά να έχει ένα αρκετό περιθώριο (εγώ διαλέγω τουλάχιστον 5-6 db) έτσι ώστε να μπορεί να βάλεις μετά πάνω του κάτι άλλο που θα το γκαζώσει επι πλέον και φυσικά να μπορεί να δουλέψει σωστά ένα plugin. Αν κάθε όργανο δεν έχει λίγο headroom προς τα πάνω ελεύθερο τα plugins δεν έχουν χώρο να δουλέψουν. Προσθέτεις όργανα και τα βάζεις να παίζουν λίγα λίγα ώστε να έχουν σωστές στάθμες στο αυτί. Δεν γίνεται όλα τα όργανα να χτυπάνε 0. Μετά χωρίζεις τα όργανα σε groups. Χωρια κιθάρες ηλεκτρικές, χώρια ακουστικές, χώρια μπάσα, πλήκτρα, φωνές κλπ. Αφού το κάνεις τηρώντας πάντα τον αρχικό κανόνα και βλέποντας κάθε φορά τι γίνεται στο master out, (διότι αν βάλεις δυό όργανα να παλεύουν με το 0, στο master out αυτά αθροίζονται και ήδη το καβάλησαν το 0) ακούς κάθε group ώστε να έχει την ισορροπία ανάμεσα στις ακουστικές πχ. Αφού τελειώσεις με κάθε group φέρνεις το κάθε group σε ισορροπία με τα άλλα. Εχοντας headroom για κάθε track μπορείς να βάζεις eq ή compressor φροντίζοντας πάντα να μην ξεπερνάς το 0. Αν το πρόγραμμά σου σου δίνει δυνατότητα να ρυθμίσεις το pre gain στο master out αν ξεφύγεις κατεβάζεις από εκεί όσο χρειάζεται ώστε το master να κυμαίνεται γύρω στο -6. Γιατί μετά θα βάλεις υποτίθεται mastering plugins που αυτά και αν θέλουν αέρα. Φυσικά στο τέλος με μια εφαρμογή LUFS θα φέρεις το τελικό αποτέλεσμα γύρω στα -14 με peak -1 που είναι το σημερινό αποδεκτό επίπεδο για να μπορεί να στρημαριστεί το κομμάτι σου στις γνωστές πλατφόρμες. Διότι αν δεν το κάνεις εσύ θα το κάνουν αυτές αυτόματα με ...άγνωστα αποτελέσματα για το κομμάτι σου. Γενικά δούλευε στο -6 έως -10 για κάθε track. Διότι όλα αυτά αφ ενός αθροίζονται στο τέλος και φυσικά στην πορεία θα χρειάζεσαι να ανεβάσεις κάποιο και αν όλα τρέχουν ήδη στο 0 δεν θα μπορείς. Επίσης ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ξεκινάει σωστά. Όλοι στην πορεία μαθαίνουμε. Διάβαζε στο νετ και ρώτα. Εχει χιλιάδες άρθρα και βίντεο. Αλλά αν δεν φτιάξεις....λάθος δεν μαθαίνεις.
    0 βαθμοί
  15. Καταρχάς ας χωρίσουμε τις διαδικασίες: Composing - Recording - Mixing - Mastering. Τις περισσότερες φορές, αν μιλάμε για σοβαρή δουλειά, κάθε κατηγορία την αναλαμβάνει άλλος. Αυτό σημαίνει ότι - εφόσον έχει τελειώσει η σύνθεση, έχουν γίνει οι ηχογραφήσεις, κτλ, ο Mixing Engineer πρέπει να παραλαμβάνει μόνο αρχεία ήχου (stems), όχι midi. Εκεί, το gain staging είναι το πρώτο πράγμα που κάνει όταν ξεκινάει το mixing. Βέβαια τώρα μιλάμε για έναν solo μουσικό που τα κάνει όλα μόνος. Εκεί ο καθένας μπορεί να δουλεύει διαφορετικά. Σίγουρα δεν είναι τίποτα απόλυτο. Δεν υπάρχει ένας και μοναδικός τρόπος που πας τυφλά και ξεμπέρδεψες. Υπάρχουν κάποια προκαθορισμένα βήματα που μπορείς να ακολουθείς, αλλά πρέπει να μπορούμε να ελισσόμαστε ανάλογα την περίπτωση. Ας τα πάρουμε ένα ένα: Midi to Audio: Midi σε wav κάνεις σε 2 περιπτώσεις: Όταν ζορίζεται ο υπολογιστής, και όταν θες να κάνεις περεταίρω επεξεργασία που γίνεται μόνο μέσω Audio (πχ να κάνεις κάτι σε reverse). Αν το κάνεις, θα πρέπει να κάνεις disable/freeze το midi track σου, έτσι ώστε να μπορείς να γυρίσεις πίσω και να κάνεις αλλαγή. Δε χρειάζεται να κάνεις ολική διαγραφή, και σίγουρα δε κάνεις απλά mute γιατί ο υπολογιστείς συνεχίζει να "διαβάζει" ότι πληροφορία έχει το track. Αν δε ζορίζεται ο υπολογιστής, δε βρίσκω λόγω να κάνεις ένα midi σε audio. Ο υπολογιστής ζορίζεται όσο τον φορτώνεις με libraries, vst και plugins. Εδώ παίζει ρόλο το buffer size που έχεις ρυθμίσει στην κάρτα ήχου. Όσο μικρότερο το buffer size, τόσο μικρότερο το latency (για recording), αλλά τόσο περισσότερο ζορίζεται ο υπολογιστής. Όσο μεγαλύτερο, τόσο περισσότερα μπρούμε να φορτώσουμε. Gain Staging & Mixing: Το gain staging είναι το πρώτο πράγμα που κάνει ο mixing engineer όταν λάβει τα stems. Αυτό σημαίνει ότι τα φτιάχνεις σωστά τις εντάσεις παντού. Αυτό δε σημαίνει ότι όσο γράφεις τη σύνθεσή σου, αφήνεις τα πάντα στην ένταση που έχουν όταν τα φορτώνεις. Πρέπει όταν βάζεις ένα νέο όργανο ή κάποιο εφε, να κάνεις ένα πρώτο gain staging έτσι ώστε να έχεις ένα καλό balance πριν πας στο στάδιο του mixing. Άλλα samples είναι προ-ρυθμισμένα στο -6db, άλλα στο -12, άλλα πάλι στο 0. Αν δε πειράξεις τις εντάσεις, θα γίνει χαμός όσο συνθέτεις. Το ίδιο ισχύει και με το panning, compressing, EQ, reverbs, και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Ναι, συνήθως αυτά γίνονται στο mixing γιατί δε θες να ζορίσεις τον υπολογιστή όσο συνθέτεις, αλλά αν είναι βασικά κομμάτια της σύνθεσης τότε πρέπει να τα κάνεις πριν το mixing. Ένα βασικό παράδειγμα είναι το double-tracking στις κιθάρες. Φυσικά και δε θα αφήσεις το panning στο κέντρο. Η μία θα είναι hard left και η άλλη hard right. To ίδιο ισχύει για το EQ και το compressing, γιατί έτσι μπορείς να φτιάξεις τον ήχο που θες (sound design) πριν πας στο mixing. Και σίγουρα μπορείς να βάλεις reverb, delay και άλλα εφέ. Εγώ πχ δε κάνω ποτέ bounce ή freeze ή pre-render, γιατί ο υπολογιστής μου αντέχει και κάνω καλή διαχείρηση (πχ purge samples στο Kontakt, disable tracks όταν γράφω ένα άλλο section και δε τα χρησιμοποιώ, κτλ). Επίσης, επειδή δεν ζορίζεται το pc, κάνω mixing πάνω στα midi, κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του project. Θα κάνω το side-chain μου, θα κάνω σίγουρα EQ, να δω αν ένα sample ταιριάζει με ένα άλλο, για να δω τι μπορώ να κάνω ή αν χρειαστεί να αλλάξω σε ένα άλλο. Τίποτα δεν είναι απόλυτο, θέλει αρκετό πειραματισμό, εξοικίωση με όλα αυτά που έχεις, και κάποια στιγμή βρίσκεις ένα ρυθμό που απλά σε κάνει αποτελεσματικό.
    0 βαθμοί
  16. Ντάξει ρε μη βαράτε :P Έψαξα στα γρήγορα το μοντέλο του αΘρώπου να δω τα specs και βρήκα αυτά... Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Είμαι γενικά τρόμπας, να το ξέρετε.
    0 βαθμοί
  17. Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...