Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/15/21 σε όλα
-
Η Spitfire Audio διοργανώνει κλήρωση με δώρο όλες τις βιβλιοθήκες της, αξίας πάνω από 16.000 ευρώ και 20.000 ξεχωριστά. https://www.spitfireaudio.com/everything https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSco4h49BQkqB0YvjJ-XIYr2LY1ylupg23zDvAD2z4n0-prGOw/viewform2 βαθμοί
-
Oι ΩΑΕ είναι ήχοι που παράγονται από την ταλάντωση των τριχωτών κυττάρων από το ίδιο μας το αυτί. Έχει διάφορες όπως TEOAEs κλπ πχ για τα νεογνά. Οι DPOAEs χρησιμοποιούνται και σε νεογνά και σε ενήλικες αλλά αν έχεις καλό μετρητή μπορείς να απομονώσεις συχνότητες. Είναι αντικειμενική μέτρηση ακοής, δεν είναι όπως το ακοόγραμμα που επηρεάζεται από την κρίση του εξεταζόμενου. Αυτά τα ολίγα, τις χρησιμοποιώ συχνά όταν ψάχνω λεπτομέρειες. Σε μένα πχ μετά από αρκετα χρόνια σε dB δεν παράγονται στα 6kHz στο Δεξί αυτί και έχω και την ανάλογη εμβοή που ευτυχώς πλέον έχω συνηθίσει. Γενικά από ένα σημείο και μετά τις alpine τις έχω στο μπρελόκ μου με το μεσαίο το φιλτράκι και με έχουν σώσει πολλές φορές. Γενικά φοράτε ωροασπίδες όταν εκτίθεστε σε θόρυβο. Καλύτερα ειδικές ¨μουσικές ωτοασπίδες¨ για να απολαμβάνετε και τη μουσική. Είναι συμβιβασμός αλλά αν το κάνεις επαγγελματικά πρέπει να προσέχεις για να έχεις.2 βαθμοί
-
1 βαθμός
-
Ακούστε εδώ όλο τον δίσκο1 βαθμός
-
Το θέμα είναι πως η τραγουδίστριά σου όπως λες δεν τραγουδάει σωστά κι εσύ προσπαθείς να την διορθώσεις με τεχνικούς τρόπους. 1) Της λες να μάθει να τραγουδάει σωστά, διαφορετικά αλλάζεις τραγουδίστρια. 2) Το χειρότερο, αν αυτή η τραγουδίστρια βγεί να τραγουδίσει σε live θα εκτεθεί διότι ακούγοντας αυτό που εσύ της "κατασκεύασες" με τεχνικούς τρόπους, θα νομίζει πως είναι σωστή.1 βαθμός
-
Αν εχεις θεμα και ανησυχείς στο γιατρο ξανα. Εδω δε καταλαβαίνω τι μπορεί να ακούσεις που θα σε βοηθήσει. Περαστικά εύχομαι.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Καλησπέρα Πάει κάποιος καιρός που χρησιμοποιώ τα ακουστικά ( m40x) και πιστεύω καλο θα ήταν να γράψω μία γνώμη . Η χρήση τους είναι τόσο για μίξη όσο και ακρόαση μουσικής. Πιστεύω πως και στα δύο τα πάνε πολύ καλά! Καταρχάς, η πρώτη φορά που τα άκουσα ήταν σε ένα απλό παίξιμο που έκανα σε αρμόνιο, και εκεί είδα τεράστια διαφορά , ευκρίνεια μέχρι και στο θόρυβο (φύσιμα)! . Αυτό σημαίνει πως ακόμα και μικρές ατέλειες σε κάποιο mix γίνονται εύκολα αντιληπτές, κάτι που όντως διαπιστωσα σε κάποια mix μου. Βέβαια, σε αυτό δε σώζει τόσο το monitor όσο η ικανότητα και η εμπειρία αυτού που αναλαμβάνει τη μίξη, συνεπώς , χρειάζομαι ακόμα δουλειά σε αυτό το κομμάτι ?. Το ίδιο και στην αναπαραγωγή μουσικής, εμφανίζονται στοιχεία που πλέον τα γίνονται εύκολα αντιληπτά. Τα μεσαία του είναι επίσης πολύ ευκρινή , διατηρώντας το άκουσμα του ήχου "οικείο" στο συνηθισμένο με τον συγκεκριμένο ήχο αυτί. Περίμενα να είναι ελαφρώς άσχημη η ακρόαση , όπως στα μόνιτορ yamaha hs80m τα οποία είναι και αυτά πολύ ευκρινή, κάνουν καλή δουλειά στη μίξη και θεωρούνται πως δε "χρωματίζουν" τον ήχο. Δε γνωρίζω αν το γεγονός πως τα m40x μου φαίνονται "οικεία" στην ακρόαση μουσικής σημαίνει πως χρωματίζουν , πάντως στις μίξεις φαίνεται να βοηθάει. Το stereo image τους επίσης, σε εμένα πρωτόγνωρο. Δε φανταζόμουν πως ένα ζευγάρι ακουστικών θα δώσει τόσο εύρος σε στερεοφωνικό ήχο (δεδομένου πως όλα τα ακουστικά είναι "κουμπωμένα" στο αυτί, σε αντίθεση με τα nearfield monitors τα οποία έχουν να υπερνικήσουν και αντανακλάσεις του χώρου). Καμιά φορά μεχρι να αρχίσω να τα συνιθίζω , ειδικά σε κομμάτι που έχω συνηθίσει σε συμβατική πηγή ήχου, όταν αναπαράγονταν ήχος με μεγάλο εύρος στερεοφωνίας γυριζα να δω απο που ήρθε ? Ίσως αυτό που να με προβληματίζει είναι τα μπασα του , καθώς έχω την αίσθηση πως υπερκαλύπτουν κάποιες χαμηλές συχνότητες γύρω στα 80-100+ hz. Το "bottom end " ικανοποιητικά γεμάτο. Στα αρνητικά τους, το γεγονός πως με κουράζει η εφαρμογή τους . Είναι λίγα τα ακουστικά που έχω δοκιμάσει σε παρόμοια -ίσως λίγο χαμηλότερη- τιμή(συν ένα dj aiaiai των 200) , αλλά έστω συγκριτικά και με αυτά η ποιότητα ήχου μου φαίνεται τουλάχιστον ένα επίπεδο επάνω . Στο ερώτημα που τέθηκε εαν θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου με τα 20χ ή 30χ, δεν μπορώ να δώσω απάντηση γιατι δεν τα έχω ακούσει, αλλά δεδομένης της ποιότητας, τα χρήματα για τα 40x αισθάνομαι πως έχουν πιάσει τόπο. Τέλος , θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις συμβουλές σας.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Έχω μόνο τα free της Spitfire, δηλαδή το BBC Discover και όλα τα LABS. Φοβερά προϊόντα γενικά, μακάρι να κάτσει σε κάποιον από εδώ η καλή.0 βαθμοί
-
Πάρα πολύ ωραίο κομμάτι. Μπράβο σας! Οι ήχοι δεν είναι μέταλ, αλλά ροκ. Και εάν δεν είχες αυτό το χαρακτηριστικό βιμπράτο, θα έλεγα ότι ο ήχος και το παίξιμο θυμίζει έντονα Φώτη.... Πολύ ωραιο πάντρεμα και ωραία παιξίματα. Να φτιάξετε κι άλλα τέτοια.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
το Waves Tune είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει μετά το Melodyne και σίγουρα τηρουμένων των τεχνικών αναλογιών και της διαφοράς τιμής αξίζει να το αποκτήσει κάποιος... όπως έχουν προαναφέρει οι φίλοι μας, "θαύματα" δεν κάνει (ούτε και το melodyne ή κάποιο άλλο φυσικά)... λειτουργεί όμως πολύ καλά για διόρθωση των συνήθων "λογικών" τονικών παρεκκλίσεων και επαρκεί για δημιουργία δεύτερων φωνών αν το μουσικό είδος και η αρμονική συνοδεία το επιτρέπουν (εννοείτε acapela καταστάσεις τις ξεχνάμε σε αυτήν την περίπτωση)... τώρα ως προς τις απαιτήσεις έχω χρησιμοποιήσει παλιότερη έκδοσή του σε αρκετά πιο αδύναμους υπολογιστές από τα System Requirements χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά για το δικό σου σύστημα και με την έκδοση που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή δεν μπορώ να ξέρω... ένα email στην Waves φαντάζομαι θα σου λύσει υπεύθυνα την απορία... ΥΓ. παρεμπιπτόντως θυμήθηκα ένα τεστάκι που είχα χρησιμοποιήσει το Waves Tune για μικροφαλτσάκια και για δημιουργία φωνητικών από κόπια του αρχικού τρακ της φωνής, σε ένα κομμάτι του φίλου Σπύρου (Jazzjoker)... Jazzjoker - Keeps On Raining (Npap safe mix test)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.0 βαθμοί
-
Έχω νέα! Τελικά εάν δεν χρησιμοποιείς τον εξοπλισμό που έχεις ήδη στην κατοχή σου, σε όλο το εύρος των δυνατοτήτων του, δεν κερδίζεις και πολλά. Το θέμα του θορύβου δεν υπάρχει πλέον και αυτό έγινε δίχως χρήση eq ή άλλων εφφέ σκληρών ή μαλακών. Έχοντας ήδη μία κονσολίτσα μείξης έχω κάνει την εξής συνδεσμολογία: πέρασα την έξοδο του πλήκτρου που θέλω να βρωμίσω τον ήχο του απευθείας σε ένα κανάλι της κονσόλας, έπειτα τράβηξα ένα καλώδιο από το RETURN της κονσόλας στην είσοδο ακουστικών του μονοτρον και τράβηξα και ένα καλώδιο από την είσοδο AUX IN του μονοτρον στην έξοδο AUX SEND του μείκτη και ρύθμισα μόνο το κανάλι που δέχεται τους ήχους του πλήκτρου να περνάει από το AUX SEND το σήμα του ώστε να επηρεάζεται ο ήχος του από το μόνοτρον όταν αυτό είναι σε λειτουργία. Με απλά λόγια με αυτή τη συνδεσμολογία, το μόνοτρον κατάντησε μία καθαρή μονάδα φιλτροεφφέ και ο θόρυβος δεν υπάρχει πιά!!! Οπότε η αγορά αποδείχτηκε 100% επιτυχία. Τώρα σκέφτομαι να χτυπήσω ακόμα ένα μόνοτρον για να τον τρον παρέα 2 μαζί και σε στερεοφωνία. ;D Αλλά δεν ξέρω τί συνδεσμολογία θα κάνω στο 2ο. :-\0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Παιζει να ειναι το χειροτερο review που γραφτηκε ever ;D Δεν καταλαβα Χριστο. Τουλαχιστον το πιτογυρο ηταν καλο.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00