Δεν ακούω μέρη.
Δεν ακούω και θέμα, αλλά ας πούμε ότι σαν θέμα έχει το ρυθμικό ριφφ στην αρχή.
Από εκεί και πέρα είναι όλο ένα vamp σαν χαλί για σόλο.
Επίσης ίσως το πιο σημαντικό, είναι οι χρόνοι σου, ειδικά στην εισαγωγή και λίγο μετά το μπάσιμο των τυμπάνων.
Δεν πατάνε καλά, και σε αυτό "βοηθάνε" οι έξτρα κιθάρες που είναι αλλού χρονικά.
Έχεις δυνατότητες, και αυτό είναι εμφανές από τις μελωδίες στα σόλο σου, καθώς επίσης και από την διάθεσή σου να δημιουργήσεις μέρη με το να διαφοροποιήσεις τον ήχο της σόλο κιθάρας και την ενορχήστρωση.
Εκμεταλλεύσου κατάλληλα αυτές τις δυνατότητες και βάλτες να δουλέψουν για σένα.
Στην θέση σου, θα έδινα στην παρούσα φάση, μεγαλύτερη σημασία στην δημιουργία σύνθεσης, παρά σόλο.
Και να σου πω το γιατί.
Αφού έχεις τις μελωδίες, μην τις χρησιμοποιείς μόνο στο σόλο, τιθάσσευσέ τες, φτιάξε θέμα με μαμάτη μελωδική γραμμή.
Μετά άλλαξε λίγο τον ρυθμό και τα ακκόρντα σε κάποιο σημείο, και φτιάξε ένα ακόμα μαμάτο θέμα γι' αυτό το μέρος.
Μετά κάνε αυτά τα δύο μέρη να ξεχωρίζουν, το έκανες ήδη εδώ με τους κιθαριστικούς ήχους στο σόλο και την ενορχήστρωση του κάθε μέρους.
Και χτίσε επάνω σ' αυτά τα δύο μέρη.
Θα εναλλάσσονται?
Θα αλληλοσυμπληρώνονται?
Θα μπαίνει το ένα μέσα στο άλλο?
Φαντασία να έχεις και μπορείς να κάνεις τα πάντα.
Το θέμα είναι να είναι οκ το αποτέλεσμα.
Και φυσικά, φτιάξε και μέρη για το σόλο, και παίξε μετά μπάλα.
Ξαναγύρνα στο θέμα μετά το σόλο, και κλείσε όμορφα.
And they lived happily ever after.