Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21936


  3. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1160


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      11715


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 05/11/21 σε όλα

  1. Να το πω εγώ και λίγο διαφορετικά. Ένα πολύ ωραίο σόλο σ' ένα αδιάφορο συνθετικά κομμάτι, σίγουρα χάνει μεγάλο μέρος της ομορφιάς του και αδικείται. Ένα μέτριο σόλο σε ένα ωραίο κομμάτι θα φανεί καλύτερο, γιατί είναι πολύ ωραίο το όλον. Αν λοιπόν μπορείς να παίξεις ενδιαφέροντα σόλο, βάλτα σε ενδιαφέροντα κομμάτια να τα ανεβάσεις ακόμα περισσότερο επίπεδο. Και είναι και μια πρόκληση να φτιάχνεις κομμάτια με ενδιαφέρον, γιατί δεν χρησιμοποιείς τα πλεονεκτήματά σου μόνο για το σόλο. Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να σε απογοητεύσω. Αυτό που θέλω είναι να σε προκαλέσω να πας ένα βήμα παραπέρα, γιατί το έχεις, αν δεν το είχες δεν θα τα έγραφα όλα αυτά. Για τα επόμενα κομμάτια σου.
    1 βαθμός
  2. Πολυ σωστα τα λεει ο κυριος αποπανω. Διαβασε τα πολυ προσεκτικα. Οταν γραψεις το επομενο κομματι, φροντισε να σου αρεσει και να σου κινει το ενδιαφερον ΠΡΙΝ βαλεις lead κιθαρα. Αρα φροντισε να εχει εναλλαγες σε αρμονια/ρυθμο/μελωδικη γραμμη κλπ. Και εαν κατι το ειπες μια φορα, μην το ξαναπεις. Πες κατι διαφορετικο ή κλεισε το κομματι στα 3 λεπτα, αντι στα 5. Θα ειναι πολυ καλυτερο το αποτελεσμα. Και οταν σολαρεις δοκιμαστικα, κατα τη διαρκεια της συνθεσης, προσπαθησε να κρατησεις καποιες καλες μελωδιες που σου βγαινουν, και χτισε σε αυτες το κομματι. Τα σολο καντα στο τελος, εαν μενει χωρος στο κομματι για σολο. Μακαρι να ειναι γεματο μελωδιες και διαφορετικα μερη και να μη βρισκεις χωρο για σολο. Θεωρω οτι, με βαση αυτο που ακουσα, εισαι πολυ κοντα (λιγες παραγωγες ακομα) στο να επιτυχεις τον στοχο σου (αυτο που περιγραφει ο fusion).
    1 βαθμός
  3. Δεν ακούω μέρη. Δεν ακούω και θέμα, αλλά ας πούμε ότι σαν θέμα έχει το ρυθμικό ριφφ στην αρχή. Από εκεί και πέρα είναι όλο ένα vamp σαν χαλί για σόλο. Επίσης ίσως το πιο σημαντικό, είναι οι χρόνοι σου, ειδικά στην εισαγωγή και λίγο μετά το μπάσιμο των τυμπάνων. Δεν πατάνε καλά, και σε αυτό "βοηθάνε" οι έξτρα κιθάρες που είναι αλλού χρονικά. Έχεις δυνατότητες, και αυτό είναι εμφανές από τις μελωδίες στα σόλο σου, καθώς επίσης και από την διάθεσή σου να δημιουργήσεις μέρη με το να διαφοροποιήσεις τον ήχο της σόλο κιθάρας και την ενορχήστρωση. Εκμεταλλεύσου κατάλληλα αυτές τις δυνατότητες και βάλτες να δουλέψουν για σένα. Στην θέση σου, θα έδινα στην παρούσα φάση, μεγαλύτερη σημασία στην δημιουργία σύνθεσης, παρά σόλο. Και να σου πω το γιατί. Αφού έχεις τις μελωδίες, μην τις χρησιμοποιείς μόνο στο σόλο, τιθάσσευσέ τες, φτιάξε θέμα με μαμάτη μελωδική γραμμή. Μετά άλλαξε λίγο τον ρυθμό και τα ακκόρντα σε κάποιο σημείο, και φτιάξε ένα ακόμα μαμάτο θέμα γι' αυτό το μέρος. Μετά κάνε αυτά τα δύο μέρη να ξεχωρίζουν, το έκανες ήδη εδώ με τους κιθαριστικούς ήχους στο σόλο και την ενορχήστρωση του κάθε μέρους. Και χτίσε επάνω σ' αυτά τα δύο μέρη. Θα εναλλάσσονται? Θα αλληλοσυμπληρώνονται? Θα μπαίνει το ένα μέσα στο άλλο? Φαντασία να έχεις και μπορείς να κάνεις τα πάντα. Το θέμα είναι να είναι οκ το αποτέλεσμα. Και φυσικά, φτιάξε και μέρη για το σόλο, και παίξε μετά μπάλα. Ξαναγύρνα στο θέμα μετά το σόλο, και κλείσε όμορφα. And they lived happily ever after.
    1 βαθμός
  4. Πολυ ωραια παιξιματα και ηχος. Χορταινεις κιθαρα. Ευγε. Απλα, νιωθω οτι "λες" το ιδιο πραγμα ξανα και ξανα. Σαν να τζαμαρεις πιο πολυ ακουγεται, παρα σαν κομματι. Λιγο μονοτονο. Ισως κανω και λαθος.
    1 βαθμός
  5. και το πόδι πάνω παρακαλώ...
    1 βαθμός
  6. Ωραία πράγματα έφτιαξες πάλι! Έχεις δικό σου προσωπικό στυλ / σφραγίδα Μπράβο!
    1 βαθμός
  7. Πολύ ωραίο κομμάτι και πολύ ωραία ατμόσφαιρα όπως πάντα. Ξουρίζουν όμως οι κιθάρες σου ρε παιδάκι μου, άσε τις χορδές και 2-3 μέρες πάνω στην κιθάρα, δε θα αυτοκαταστραφεί το όργανο. ?
    1 βαθμός
  8. Good. Το πιο ωραιο σημείο είναι από το 3 20 και μετά. Και έξυπνο κλείσιμο.
    1 βαθμός
  9. Πολυ ωραιο. Η καινουρια στρατ?
    1 βαθμός
  10. Λαϊκή κιθάρα (μαζί με την 335) με λαϊκές χορδές ασούμε, flats. Αν έλεγες στο μαγαζί που πήγες ότι έχεις Ovation, θα σου δίνανε αμέσως flats ασούμε.
    1 βαθμός
  11. Το Mastering είναι το τελευταίο δημιουργικό βήμα στην παραγωγή της ηχογράφησης. Η γέφυρα μεταξύ της μείξης και της διανομής. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βελτιώσουμε τον ήχο και να διορθώσουμε προβλήματα σε ένα ακουστικά διαμορφωμένο χώρο. Μετά την ηχογράφηση και μείξη ενός τραγουδιού, ο Mastering Engineer εξισορροπεί τα ηχητικά μέρη στο ακουστικό φάσμα και βελτιστοποιεί το κομμάτι για αναπαραγωγή σε ποικιλία μέσων και μορφών. Κάποιες φορές δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα, ενώ άλλες θα βάλει την τελευταία πινελιά για το τελικό αποτέλεσμα. Αυτή η τελική έκδοση του κομματιού είναι γνωστή ως "master recording" και είναι αυτή που καταλήγει στα streaming ή download sites και στη δημιουργία φυσικών μέσων όπως CD ή βινύλιο. Το Mastering είναι ισότιμα τεχνικό και δημιουργικό. Οι Mastering Engineers χρησιμοποιούν σουίτες ηχογράφησης DAW με εργαλεία όπως ισοστάθμιση, συμπίεση και άλλα εφέ για να ρυθμίσουν εντάσεις, fades, στερεοφωνική εικόνα και ίσως να βελτιώσουν τον ήχο. Είναι επίσης η δουλειά του μηχανικού να διασφαλίζει ότι το κομμάτι σας ακούγεται εξ ίσου καλά, σε όποιο σύστημα αναπαράγεται. Από μικρά ηχεία laptop και κινητά τηλέφωνα μέχρι home theater, hi end συστήματα και ηχητικές εγκαταστάσεις κλαμπ και σινεμά. Το Mastering είναι επίσης το τελικό στάδιο ποιοτικού ελέγχου για τη μουσική σας. Είναι η τελευταία ευκαιρία να βεβαιωθείτε από ένα τρίτο και έμπειρο αυτί ότι δεν υπάρχουν σφάλματα ή τεχνικά προβλήματα προτού κυκλοφορήσει. Γι αυτό το mastering είναι σημαντικό βήμα στη διαδικασία παραγωγής. Λίγη ιστορία. Στην αρχή οι mastering engineers λέγονταν transfer engineers γιατί η δουλειά τους επικεντρωνόταν στη μεταφορά της ηχογράφησης από την ταινία στους 10-ιντσους δίσκους shellac 78 στροφών. Κι αυτό προέκυψε γιατί το υλικό αυτό και το βινύλιο (PVC) στη συνέχεια, είχε μηχανικούς περιορισμούς στην χωρητικότητα αλλά και στα μπάσα, την ένταση και τις δυναμικές που μεταφράζονταν σε μεγάλα αυλάκια που επίσης μπορεί να έκαναν την βελόνα ανάγνωσης να ξεφύγει απο την πορεία της και να πηδήξει αυλάκι. Με την έλευση του 12" βινυλίου με τα 23 λεπτά διάρκεια ανα πλευρά, το LP εξυπηρετούσε την αναπαραγωγή μεγάλων κλασικών έργων καθώς και συλλογές τραγουδιών σαν άλμπουμ. Οι mastering engineers ειδικεύτηκαν περισσότερο και φρόντιζαν να υπάρχει σωστή σειρά, ενιαίος ήχος και δυναμικό εύρος στο σύνολο των κομματιών, αφού ακούγονταν απο την αρχή ως το τέλος τους δίσκου σαν ολοκληρωμένο έργο. Απο τα 80'ς και μετά, το ψηφιακό CD επέτρεψε την αναπαραγωγή πολύ χαμηλών συχνοτήτων αλλά και μεγαλύτερο δυναμικό εύρος. Οι mastering engineers ασχολήθηκαν περισσότερο με την βελτιστοποίηση του ήχου ενω για μια εικοσαετία, παρακινούμενοι απο τους παραγωγούς επιδόθηκαν σε ένα ξέφρενο ανταγωνισμό loudness (έντασης), πως δηλαδή ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο θα ακούγεται δυνατότερα δίπλα σε κάποιο άλλο, μιας και το δυνατό εντυπωσιάζει μεν χωρίς απαραίτητα να είναι ποιοτικότερο ηχητικά, δε. Στα 00'ς και με το internet οι mastering engineers έγιναν επίσης υπεύθυνοι για την αναπαραγωγή σε ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών συσκευών και νέων πλατφορμών. Τα streaming sites, όπως το Spotify, το Soundcloud και η Apple Music, χρησιμοποιούν δικά τους σημεία αναφοράς στην ένταση για να διασφαλίσουν ότι όλα τα κομμάτια αναπαράγονται με λίγο - πολύ την ίδια ένταση. Εάν ένα κομμάτι είναι πολύ ήσυχο, το Spotify θα αυξήσει αυτόματα την ένταση. Ομοίως, θα την χαμηλώσουν εάν είναι πολύ δυνατή. Ωστόσο, αυτό έχει αρνητική επίδραση σε αυτά μιας και συμπιέζονται αυτόματα ακόμα περισσότερο και τυχαία, ακυρώνοντας όποιες δυναμικές υπήρχαν, με αποτέλεσμα να ακούγονται αφύσικα συμπιεσμένα. Γι αυτό είναι σημαντικό το master να έχει το level ειδικά για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ή το μέσο που θα κυκλοφορήσει. Να προσλάβετε έναν Mastering Engineer ή να το κάνετε μόνος σας; Το Mastering έχει τη φήμη σκοτεινής τέχνης και στελεχώνεται απο άτομα που εκπαιδεύουν τα αυτιά τους σε διάφορα είδη μουσικής και κορυφαία συστήματα ακρόασης, πολλά χρόνια. Είναι επίσης πολύ σημαντικός ένας σωστά ακουστικά επεξεργασμένος χώρος και ένα ποιοτικό σύστημα ηχείων, κάτι που δυστυχώς μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ. Γι αυτούς τους λόγους, ίσως είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν έμπειρο μηχανικό για να ολοκληρώσετε το έργο σας, ακόμα και σε μεγάλους, γνωστούς οίκους του εξωτερικού για να είστε σίγουροι πως δεν θα πέσετε σε τυχαίο pretender. Είναι επίσης μια ευκαιρία να πάρετε μια δεύτερη γνώμη από κάποιον με φρέσκο και έμπειρο αυτί, ιδιαίτερα όταν έχετε ακούσει το ίδιο κομμάτι για μήνες ατελείωτα. Ωστόσο, η υπηρεσία αυτή κοστίζει και μπορεί να πληρώσει κανείς από 50 έως 150 ευρώ το κομμάτι σε έναν έμπειρο μηχανικό. Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες υπηρεσίες mastering όπως τα Landr και Aria, που χρησιμοποιούν αλγόριθμους υπολογιστών για να κάνουν τις μίξεις σας να ακούγονται πιο κοντά σε δημοφιλείς παραγωγές. Ωστόσο, αυτή είναι μια σχετικά νέα υπόθεση και πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι υπηρεσίες δεν το προσεγγίζουν όπως κάποιος έμπειρος επαγγελματίας. Εναλλακτικά, με ένα βιβλίο σαν αυτό του μάστορα του είδους, Bob Katz, Mastering Audio: The Art and the Science απαραίτητα και καλή υποδομή με προσεγμένα ηχεία, μπορεί να κάνετε αρκετά για να καλύψετε τις προσωπικές ανάγκες σας και να μην χαλάσετε αυτό που τόσο πολύ κοπιάσατε να ηχογραφήσετε.
    1 βαθμός
  12. Μια καινούργια σύνθεση που ταιριάζει κι όλας με το πνεύμα των ημερών. Ήταν μια ιδέα που ξεκίνησε σχεδόν 2 χρόνια πριν και αυτές τις μέρες βόλεψε να ασχοληθώ. Είναι λίγο ambient, λίγο samples από την συλλογή μου. Εχω το χούι να ηχογραφώ γενικά στις βόλτες μου είτε με το φορητό tascam είτε για μεγαλύτερη ευκολία με το κινητό. Ετσι προέκυψε και η ιδέα γι αυτό. Γι αυτό μάλιστα η ιδέα ήταν άμεση. Να το σώσω για να το δουλέψω όχι απλώς μήπως και προκύψει, αλλά οπωσδήποτε. Λίγα όργανα, λίγα σχετικά takes, αρκετό Post processing. Και μια extreme ιδέα στη μέση που ήταν μεγάλος πειρασμός που ίσως ξενίσει μερικούς. Κάνονικά έπρεπε να ανεβάσω πρώτα το βίντεο, αλλά με έπιασε ως συνήθως η βιασύνη. Αύριο μεθαύριο το οπτικό.... Η τελε με τις καινούργιες ! χορδές, s-gear σε όλες τις κιθάρες, joyo american sound σε μια, στο αταστο μόνο ένα διπλο reverb, δυο κανάλια midi με ήχους της east-west που με πεθαναν καθώς στο export έβγαιναν dry και έκανα ένα σωρό μασονίες για να το περάσω πρωτα στο tascam όπως κάναμε ηχογράφηση τον παλιό καλό καιρό
    0 βαθμοί
  13. Ένα καινούριο κομματάκι μου... Ξεκίνησε σαν instrumental, αλλά στην πορεία (ποιά πορεία..., το είχα τελειώσει και μού'ρθε φώτιση...) μου φάνηκε καλή ιδέα να προσθέσω κάποια στιχάκια. Έκατσα λοιπόν και έγραψα μερικές μ@λ@κιούλες, τις απήγγειλα και εγένετο τραγουδάκι.... Edit....: Αφαιρέθηκε η φωνή και μπήκε η instrumental εκδοχή λίγο "πειραγμένη". Ό λόγος..., δεν μπορούσα να το ακούσω με αυτήν μέσα πλέον....??
    0 βαθμοί
  14. Δεν ισχυει αυτο. Το παλικαρι, το οποιο ειναι και εξαιρετικος κιθαριστας, εχει μια ευκαιρια μπροστα του. Να εξελιχθει και να προχωρησει στο επομενο σταδιο. Το ιδιο κανατε και σε μενα, οχι πολυ καιρο πριν. Αρπαξα την ευκαιρια, ακουσα, δουλεψα, και εξελιχθηκα. Εαν δεν μου λεγατε και μενα ακριβως τα ιδια πραγματα, ακομα θα σολαρα...
    0 βαθμοί
  15. Γεια χαρά σε όλους!! Ένα ακόμα μου κομμάτι.. Ακούω να πάρω γνώμες!
    0 βαθμοί
  16. Οχι, οι 2 νεες tele :)
    0 βαθμοί
  17. Ενα νεο κομμάτι που τελείωσα πρόσφατα. Ελπίζω να σας αρέσει.
    0 βαθμοί
  18. Μαλλον του διαταραξε την κανονικοτητα.
    0 βαθμοί
  19. Το πρώτο pedalboard μου ήταν και "χειροποίητο". Είχα αγοράσει μια βάση κοπής τροφίμων (10 ευρώ), και μια 19άρα βαλίτσα για λαπτοπ (20 ευρώ), για θήκη... Το είχα χρησιμοποιήσει, λίγο καιρο μετά, στην πρώτη μου εμφάνιση, σε "συναυλία" του ωδείου, το μακρινό 2017....
    0 βαθμοί
  20. Ανακύκλωση το λένε αυτό. Αν δεν σου αρέσει η κιθάρα σου, την ρίχνεις στο τζάκι, και μετά παίρνεις τα κάρβουνα και φτιάχνεις μια άλλη. Αλλά άμα είναι να φτιάξεις Tele ... καλύτερα ψήσε μια μπριζόλα στο μπάρμπεκιου.
    0 βαθμοί
  21. Τον Αγγελόπουλο ή τον Χναράκη; ??? Ποιά, η Ovation?
    0 βαθμοί
  22. Πλάκα πλάκα τον συγκεκριμένο αοιδό δεν μπορώ να τον φανταστώ με άλλης μάρκας κιθάρα... Τα dots βέβαια..., τσαντίρια! Edit: Ρε συ Στράτε, γιατί του ζωγράφισες μουστάκι; Δεν έφταναν τα μαλλιά και το χρώμα....; Μην μιλήσω για την Φα ματζόρε!
    0 βαθμοί
  23. Πέρσυ το καλοκαίρι έκατσα και έφτιαξα αυτό. Μου κόστισε πιο πολύ χρόνο και χρήμα απ' ότι θέλω να παραδεχτώ αλλά εν τέλει άξιζε τον κόπο.
    0 βαθμοί
  24. Εγώ πάντως τις έβαλα τις Ghs 011-046 στην strat του @argytar και κελαηδάει το εργαλείο... Πολύ χρήσιμος ήχος για recording
    0 βαθμοί
  25. Είμαι ανεπιδεκτος. Πήγα στο μαγαζί για να πάρω Flats αλλά είχε τις ti swings 22 ευρώ και τις dogal 33 ευρώ. Μάλιστα η υπάλληλος μου είπε όταν κοιτουσα τις dogal ότι αυτές τις παίρνουν οι λαϊκοί, εσύ είσαι ροκερ δεν τις θες αυτές. Τες πα κατέληξα μ αυτές στα 7,5 ευρώ. Τζάμπα όλη η συζήτηση . Τουλάχιστον είναι round core https://www.thomann.de/gr/ghs_gbtgbl_boomers.htm?ref=search_rslt_Ghs_172906_1_12_f4ac1945-ee53-439d-aebe-c3dfb3098721
    0 βαθμοί
  26. Εγώ πάντως βλέπω μια κιθάρα με πολύ ωραίο-smooth μπράτσο και καλοδουλεμένα τάστα, πολύ ωραία contours στο σώμα (ένωση μπράτσου σώματος και σημείο που ακουμπά ο αγκώνας), έξυπνη θέση βύσματος, "καλά" κλειδιά και μαγνήτες (με πολλές επιλογές ήχων) πασπαρτού που τα παίζουν όλα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Εντάξει λίγο το ανάποδο headstock με χαλάει, αλλά περί ορέξεως..... Θά'θελα νά'ξερα εάν δεν είχε σχήμα Tele θα ασχολιόσασταν.....; Edit: Το συγκεκριμένο άτομο που κάνει την παρουσίαση μου αρέσει πολύ και παρακολουθώ τα βιντεάκια του πολύ συχνά.
    0 βαθμοί
  27. Τι εφαρμογή έχεις στο κινητό και τι βάζεις για να βγαίνουν τέτοιες εικόνες?
    0 βαθμοί
  28. Και εγω, θα ηταν εξαιρετικος στοχος για τοξοβολια ? τα εκανε ηδη αυτα στα 80s η Charvel δεν περιμενε τη Fender... εκανε εξαιρετικες κιθαρες.....για κατι τετοιους τυπΟΙ
    0 βαθμοί
  29. Καταπληκτική, θα την έπαιρνα πολυ ευχαρίστως αν... μου την χάριζαν!
    0 βαθμοί
  30. ο τύπος είναι απο τους αντιπαθείς. Εγώ εκείνο που κρατώ (και γι αυτό το ανέβασα) είναι ότι η fender στην γραμμή παραγωγής της Charvel προωθεί όλες τις τρελλές και μοντέρνες ιδέες, γι αυτό κρατάει καθαρή τη συνταγή tele. Αλλιώς θα βλέπαμε εκεί κουφά πράγματα.
    0 βαθμοί
  31. Τι είναι αυτό το....ΠΡΑΜΑ? Και γιατί δεν έχει κανονικούς μαγνήτες? Και γιατί δεν έχει input jack? Και γιατί είναι ανάποδα το headstock? O τυπος λεει ανακριβιες,δεν εχω δει προσφατο αμερικανικο μοντελο της Fender που να μην εχει πολυ καλό fretwork...in fact δεν εχω δει σχεδον ποτε σε αμερικανικη Fender Am std (και ολα τα επομενα μοντελλα που την αντικατεστησαν δηλ. απο τα late 80s μεχρι και τωρα) κακο fretwork ,οι δε σειρες deluxe,elite ,ultra κτλ. εχουν/ειχαν ολες εξαιρετικο fretwork οπως και οι American Original.
    0 βαθμοί
  32. Super reverb re. Είχα κι εγώ παίξει πάνω σ» αυτόν. Ωραίος και δυνατός.
    0 βαθμοί
  33. Εννοείται. Πρωτίστως ότι έχει ο καθένας στο μυαλό του. Εγώ π.χ. τρελαίνομαι για τον outa phase ala P. Green ήχο της Les Paul που άλλοι ξινίζουν όταν τον ακούν.
    0 βαθμοί
  34. Πάρτε μου ένα KRONOS 2 AΦΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΣΥΛΟ ΣΤΟ ΠΛΑΪ
    0 βαθμοί
  35. Η αγαπημένη μου tele με νεο pickguard (το μαυρο που ειχε δεν μου κολλησε ποτε καλα) και φρεσκιες χορδες LXL πηρα και εγω να δοκιμασω ? Και η Thinline Θέλω και μια ακόμη σίγουρα,ισως κ δυο.
    0 βαθμοί
  36. Καλησπέρα. Το κομμάτι ανήκει σε μια σειρά 5 6 κομματιών που είναι γραμμένα πολλαααααα χρόνια πριν και αποφάσισα κάποια στιγμή κάποια από αυτα να τα γράψω πιο οργανωμένα για να υπάρχουν. Ταυτόχρονα με την παραγωγή σύγχρονων. Το συγκεκριμένα έχει τουλάχιστον 20 χρόνια. Το ενορχήστρωσα, το έγραψα και το μιξαρα(και καλά) πριν περίπου 2 με 2,5 χρόνια. Είναι από τα κομμάτια που θυμάμαι και παίζω ακόμα, κάνω δοκιμές στον εξοπλισμό μου με τη μελωδία από αυτό, γενικώς με συνόδεψε σε όλες τις φάσεις. Οι στίχοι όπως καταλαβαίνετε είναι εκείνης της περιοδου(εφηβικοί), αλλά σε όλα τα χρόνια τους κρατησα ατοφιους, παρ, όλο που είναι ευκολοεπιτηδευμενοι, αλλά τότε είχα χαρεί όταν τους έγραψα και μάλλον με εξεφραζαν:)))) Καλή ακροαση Στιχοι Υποχωρω στη ζωή που μολύνει την αγαπη Υποχωρω σ αυτή τη λέξη που γλυκαίνει την απατη Υποχωρω στον τρόμο που πλανιέται στον αιθερα Υποχωρω στη λεπίδα που λυτρώνει αυτή τη μερα Κοιτα Ώχρα πρόσωπα στο κενό, κορμιά δίχως ψυχη Ακου Θεριά κι άγγελοι σκουζουν, μπερδεμένη ιαχη Υποχωρω στον πόνο που μας ντύνει με γλυκά καρφια Υποχωρω στην οργή που σπάει θλίψης κελια Υποχωρω στη φθορά που μας κερνάει παραμυθια Υποχωρω στην αλήθεια που μοιάζει μόνο με αληθεια Κοίτα...... Ώχρα πρόσωπα στο κενό, κορμιά δίχως ψυχη Άκου..... θεριά κι άγγελοι σκουζουν, μπερδεμένη ιαχη
    0 βαθμοί
  37. Ανόητος εγώ... (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει, για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse 1) Εμένα που με νοιώθεις πια σαν ξένο, σε εμένα μια ξένη δεν αρκεί. Τέρμα πια στο όνειρο τέρμα πια στο ψέμα. (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ... (Verse2) Εμένα που με βλέπεις πια εχθρό σου, σε εμένα ζητάς να σβήσω μια ζωή. Τέρμα πια με πόλεμο, τέρμα πια με αίμα (Chorus) Εσένα που στα μάτια ο Θεός κοιτάει. Εσένα μες στα χέρια ο χρόνος σταματάει για πες μου μια αλήθεια που να μην πονάει Ανόητος εγώ...
    0 βαθμοί
  38. Ε Π Ο C !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0 βαθμοί
  39. Ωχ...κΣεχασα να απαντησω στην ερωτηΞη ?
    0 βαθμοί
  40. ένα επετειακό remix που μου εμπιστεύθηκε να της κάνω η αγαπημένη φίλη Tirill Mohn από την Νορβηγία για promo στα ραδιόφωνα εκεί, σε ένα κομμάτι από το άλμπουμ της Nine and Fifty Swans που είχε κυκλοφορήσει το 2011, με συνθέσεις της βασισμένες σε ποιήματα του William Butler Yeats (1865–1939)... ΥΓ. ουσιαστικά αυτό είναι ένα "premix" που της έστειλα για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με αυτό που έχει στο μυαλό της (η απόσταση είναι μεγάλο πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις)... η προσπάθεια να δοθεί το "απόκοσμο" περιβάλλον που μου περιέγραψε ότι επιθυμεί η Tirill (σε συνδυασμό με κάποιες τεχνικές δυσκολίες όπως πχ τα padοειδή track ήταν γραμμένα από midi κιθάρα σε mono), με οδήγησε σε ένα αέναο παιχνίδι με τις χρονικές φάσεις που είχε ως αποτέλεσμα την (επιτηδευμένη σε αυτήν την περίπτωση) "αστάθεια των ειδώλων" στην stereo απεικόνιση (χωρίς να χρησιμοποιηθεί ad hoc auto pan ή volume)... λόγω αυτών το ανέβασα κι εδώ μετά και από προτροπή φίλου, θέλοντας να πιστεύω ότι θα έχει ενδιαφέρον και ως παράδειγμα μετά την πρόσφατη κουβεντούλα μας περί panning...
    0 βαθμοί
  41. Για να πω την αλήθεια ένα α δίκιο το έχει
    -1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...