Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      20926


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9837


  3. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      15323


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/30/21 σε όλα

  1. σε μένα οι κανονικοί ακούστηκαν καλύτερα
    2 βαθμοί
  2. καλοριζικη-καλοπαιχτη.κουκλα ειναι. και εγω απο αυτη σειρα ειμαι αναμεσα σε αυτες https://www.nakas.gr/prd/fender-squier-classic-vibe-70-s-tele-custom-mn-3ts-ilektriki-kithara https://www.nakas.gr/prd/fender-squier-classic-vibe-70-s-tele-thinline-mn-nat-ilektriki-kithara (αυτη ειχα το προηγουμενο μοντελο κα την εδωσα..και δυστυχως το μετανοιωσα..).κ εμενα με "προβληματιζει" το λεπτο μπρατσο,γιατι εχω συνηθησει στο U-shape (αυτη που εχω ειναι λιγο κατω απο τη 1 ιντσα)
    1 βαθμός
  3. Καλόπαίκτες. Για την τελε δεν έχω ιδέα αλλά η ltd είναι φοβερή κιθάρα.εξαιρετικη επιλογη
    1 βαθμός
  4. Καλοπαιχτες! Την ιδια (ουσιαστικα πριν ονομαστει ultra και οσο λεγοταν elite) tele την εχω και ειναι εξαιρετικη κιθαρα.
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. 1 βαθμός
  7. Εκανες σωστη επιλογη και πηρες δυο! Καλοριζικες!
    1 βαθμός
  8. δεν μπορώ να κρίνω κιθάρες γιατί δεν ΚΣΕΡΩ, αλλά θα πω με γεια, μου αρέσει εμφανισιακά και επειδή ξέρω πως παίζεις και γράφεις ΤΡΟΜΕΡΑ (άκουσα και τα δείγματα που έβαλες) την βρίσκω πολύ ωραία στα αυτιά μου ακουστικά και σκέτη και σε αγαστή συνεργασία με τα εφφε και αφού σε ικανοποιεί και εσένα όλα ΣΟΥΠΕΡ. ΜΕ ΓΕΙΑ!!!!!!
    1 βαθμός
  9. Σωστή παρατήρηση. O Axl είναι γνωστός για το mixed voice του, γι αυτό και η χροιά του αλλάζει τόσο και γίνεται τόσο τσιριχτή. Το Sweet Child O Mine δεν είναι καθόλου εύκολο κομμάτι. Είναι και αρκετά ψηλό, και δυνατό! Πάρε το με το μαλακό αν είναι, φράση φράση, και δες πού μπορείς να πάρεις αναπνοές.
    1 βαθμός
  10. Το έχεις πιάσει! Έτσι όπως σε ακούω βέβαια, αυτό είναι καθαρό head voice, όχι πολύ δυνατό, αλλά συνεχίζει να είναι head voice. Το falsetto είναι ναι μεν "πάνω" από το crack όπως στο head, αλλά είναι πολύ πιο αδύναμο, βγαίνει πολύς αέρας και δε χρειάζεται καθόλου δύναμη. Είναι σαν να ψιθυρίζεις με head voice. Στο Head voice ii, είναι chest τα 3 τελευταία aa. Τώρα για τα υπόλοιπα: 1) Ναι. Σκέψου ότι ο θώρακας (chest) είναι πιο χαμηλά από το κεφάλι (head). 2) Ναι, πάντα - αλλά δεν είναι ακριβώς κοιλιακοί. Δεν είναι η ίδια αίσθηση με το όταν κάνεις ασκήσεις κοιλιακών. Το διάφραγμα είναι πιο ψηλά. Σκέψου ότι είναι σαν να πας να σηκώσεις βάρη και ζορίζεσαι - ή προσπάθησε να κλείσεις τον αέρα μέσω του διαφράγματος. 3) Ναι. Και στο falsetto κατεβαίνει λιγο πιο χαμηλά. 4) Όσο ανεβαιβένεις στο chest voice τόσο θα σου βγαίνει πιο "μπροστά" νομίζω. Όταν πας να ζοριστείς, μπαίνει το mixed voice που λέμε, που είναι σαν να χρησιμοποιείς head voice αλλά με τη δύναμη του chest. Είναι λίγο περίεργο. Σε κάποιους βγαίνει και λίγο τσιριχτά. 5) Αλλάζοντας το καταφέρνεις διαφορετική χροιά. Εξαρτάται από το τι θες, και το στυλ που τραγουδάς. Όσο πιο μπροστά, τόσο πιο σαν "νιαούρισμα" ή σαν παιδάκι που κλαίει θα ακούγεσαι. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Παίζει ρόλο και η γλώσσα και η γνάθος. 6) Σωστά, αλλά όπως σου έγραψα πιο πάνω, είναι ΠΟΛΥ πιο αδύναμο. Σκέψου τo πρώτο "and I Will always love you" στο γνωστό κομμάτι της Whitney Houston. Ακούς το τραχύ του αέρα που βγαίνει - και πόσο διαφορετικό είναι από το υπόλοιπο κομμάτι που είναι πολύ πιο γλυκιά η φωνή της. 7) Άσε τα ποσοστά. 100% θα είναι αν κάνεις Power Metal Manowar screams WWWOAAAAAAAAA!
    1 βαθμός
  11. Εφοσον γινει καλο σεταπ (σωστο περασμα χορδων, ανοιγμα και λιπανση στα αυλακια του nut ωστε να μην σκαλωνει η χορδη κλπ), δεν θα ξεκουρδιζει. Γενικοτερα, το κλειδια δεν ευθυνονται τοσο οσο νομιζουμε για το ξεκουρδισμα.
    1 βαθμός
  12. Το σωστό panning δυστυχώς δεν γίνεται βάζοντας "απέναντι" τις κιθάρες, ούτε υπολογίζεται με ποσοστά επί τις %. Τα "είδωλα" των οργάνων στην στερεοφωνική εικόνα δεν είναι σταθερά κατά την διάρκεια του mix και αλληλοεπηρεάζονται με τα γειτονικά τους (και όχι μόνο) σε κάθε επέμβασή μας. "Μετακινώντας" κάποιο με το pan ή ανεβοκατεβάζοντας την έντασή του ή ακόμα ακόμα "πειράζοντας" το συχνοτικά με ένα eq, ήδη έχουμε επηρεάσει ανάλογα και τα υπόλοιπα. Κυρίως όμως αυτό που μας ενδιαφέρει, την συνολική ισορροπία στην στερεοφωνία ώστε η "ενέργεια" να "μοιράζεται", ξεκινώντας πάντα από το κέντρο. Οπότε η θέση των οργάνων πρέπει συνεχώς να "διορθώνεται" καθ όλη την διάρκεια του mix μέχρι να καταλήξουμε και μάλιστα να είναι πάντα το τελικό μας "χτένισμα". Καλό βέβαια είναι το "τελικό" να γίνεται με ξεκούραστα αυτιά (άλλωστε ειδικά μετά τα σαράντα έχει πολύ πλάκα το τι και πως ακούει ο καθένας μας και αν μπει και η κόπωση στη μέση βράστα). Έτσι, όσο πιο απλά μπορώ να το θέσω, το "μυστικό" είναι να αντιμετωπίζεις το mix σαν ακροατής μιας μπάντας. Φρόντισε λοιπόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να στήνεσαι στο sweet spot των ηχείων σου (τα ακουστικά εδώ τα ξεχνάς για λίγο) και να προσπαθείς να "δεις" τους μουσικούς σου στον χώρο (κλείνοντας για λίγο και τα μάτια έχεις καλύτερη αντίληψη). Σου ακούγονται σωστά εκεί που θα έπρεπε να είναι και ισορροπημένοι μεταξύ τους?... αν όχι, διορθώνεις προσωρινά θέσεις και εντάσεις και πας παρακάτω. Εννοείται ότι η χρήση των effects (ειδικά του reverb) λειτουργεί "καταλυτικά" ως προς την αίσθηση της θέσης των "ειδώλων". Η όλη διαδικασία να γίνεται σε "ρεαλιστική ένταση" και όχι χαμηλά γιατί οι ρυθμίσεις θα βγουν λάθος. Επίσης βοηθά πολύ να ακούς αποσπασματικά γκρουπάροντας τα solo σε ομάδες οργάνων (πχ τις ρυθμικές κιθάρες ξεχωριστά). Το σωστό γκρουπάρισμα των επιμέρους οργάνων είναι σημαντικότατο όχι μόνο για το pan φυσικά. Σημαντικό βοήθημα είναι και το να ακούς συχνά και mono / stereo σε A/B συγκρίσεις. Έτσι και δεν θα "θάψεις" κάτι ξεχασμένο στα άκρα και θα αποφύγεις εύκολα τις "υπερβολές" και το σύνηθες λάθος των περισσότερων που προσπαθώντας να "απλώσουν" την στερεοφωνία δημιουργούν μια "τρύπα" στο κέντρο συσσωρεύοντας "αφύσικη" ενέργεια στα άκρα. ΠΑΝΤΑ η "ενέργεια" πρέπει να απλώνεται "γραμμικά" χωρίς κενά (πλην περιπτώσεων που το επιδιώκουμε για x λόγους). Τέλος ένα VST plug in όπου μπορείς να συμβουλεύεσαι (ή και να επεμβαίνεις με σύνεση όμως) στο mid και τα sides του mix σου είναι τo Voxengo MSED και είναι και free. EDIT - ακολούθως συμπληρώνω με την απάντηση που έδωσα στις παρατηρήσεις των φίλων μας στα σχόλια. Χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά. Καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό. Είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του. Επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… Μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής. Αnyway και παμ’ παρακατ’. Επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο. Τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών). Ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της "audioμαρκίας". Αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου. Κάποιες φορές και συγκλονιστικές. 'Οσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα. Στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique). Αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου. Αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές). Κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”. Κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της. Τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση. Δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη», ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή. Επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή). Εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας. Αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα), τότε περί σπιτικής κολοκυθόπιτας το ανάγνωσμα και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν. Άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'. ? Π.χ. Θέτε το μπάσο δεξά?. No prob. Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου. Απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου. Στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode. Στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά). Κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις. Εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend).? Ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας (σε κάποιο βαθμό έστω) και επιφυλάσσομαι. ΥΓ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι. Σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master. Επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz. https://goodhertz.co/panpot/
    0 βαθμοί
  13. 21 του μήνα παράγγειλα, 28 του μήνα (σήμερα δλδ) παρέλαβα (από Thomann). Πολύ γρήγορη η UPS. Ήρθε μέσα σε δυο κούτες, με έξτρα προστασίες και τυλίγματα (πέραν του συνηθισμένου). Τι να πω, η κιθάρα είναι αστέρι. Πανάλαφρη, πανέμορφη, ποιοτικότατη, και με πολύ ισορροπημένο ήχο. Πολύ ανώτερη απ’ ότι περίμενα, με ελάχιστα αρνητικά σημεία. Αναλυτικά μιλώ παρακάτω… Ποιότητα κατασκευής/Αισθητική: Μπορώ να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένος από τη λεπτομέρεια και το πόσο προσεγμένο είναι το όργανο. Πραγματικά όμορφη κιθάρα, αν και αυτό είναι υποκειμενικό. Μοιάζει να είναι ένα κομμάτι το σώμα, όχι κάτι συνηθισμένο σε κιθάρες αυτής της τιμής. Το λούστρο είναι άψογο και με λεπτό φιλμ, τόσο στο σώμα , όσο και στο μανίκι (δεν κολλαει το χερι οπως στη ΜΙΜ tele). Το τελευταίο είναι αρκετά σκούρο maple. Σαν μέγεθος είναι πιο στενό σε σχέση με την ΜΙΜ tele. Νομίζω ότι είναι σχεδόν το ίδιο με τη vintage modified strat που έχω, εάν όχι ακριβώς το ίδιο, σε βαρύτερη και ποιοτικότερη εκδοχή. Και η αίσθηση βάρους στο maple μανίκι είναι κάτι που το εκτιμώ. Τα 21 narrow tall τάστα δεν έχουν αιχμηρές άκρες και είναι άψογα τοποθετημένα πάνω στην όμορφη indian laurel ταστιέρα. Βέβαια, δεν είναι καλογυαλισμένα και θέλει λίγες ώρες παίξιμο για έχουν smooth αίσθηση τα bends και το vibrato. Η vintage γέφυρα είναι μια χαρά, αν και θα προτιμούσα να έχει brass saddles, αντί τα ατσάλινα. Το control plate, τα δυο knobs είναι πολύ μαλακά και ακριβή στη λειτουργία τους. Ο 3-way διακόπτης είναι αρκετά σκληρός στον χειρισμό και απαιτεί δύναμη για να αλλάξω θέση. Αυτό διορθώθηκε με λίγο λίπανση στις λάμες επαφής, εσωτερικά. Παραμένει σκληρός, αλλά δεν θέλει δύναμη πλέον. Ενδεχομένως, με τον καιρό να βελτιωθεί κι άλλο. Τα κλειδιά είναι τα κλασικά vintage safety tuners με την τρυπούλα στο κέντρο. Δεν έχουν την καλύτερη αίσθηση στο κούρδισμα, αλλά την κάνουν τη δουλειά, και δεν τρυπάνε δάκτυλα οι χορδές. Η κιθάρα έφτασε σε μέτρια κατάσταση σετάπ. Εντελώς ξεκούρδιστη, το μανίκι ήθελε 2-3 στροφές ίσιωμα, και το action ήθελε ρύθμιση για να μπορώ να παίξω. Το intonation ήταν σχετικά καλό, αλλά σίγουρα θέλει δουλειά (λίγο άνοιγμα και λίπανση) το nut καθώς οι χορδές σκαλώνουν λίγο. Επίσης, οι μαγνήτες ήθελαν λίγο ρύθμιση στο ύψος για να ισορροπήσει το bass/treble, αλλά και μεταξύ τους. Κατά τα άλλα, άψογη. Εργονομία: Θέλω να σταθώ στο βάρος και στο ζύγισμα. Ζυγίζει 3.336 gr, και είναι η ελαφρύτερη που έχω. Αρκετά πιο ελαφριά από την ΜΙΜ tele, και λίγο πιο ελαφριά από την vintage V52. Εκτός αυτού έχει και εξαιρετικό ζύγισμα, καθώς δεν έχει τάση το βάρος προς το σώμα σε μεγάλο βαθμό. Ο λαιμός είναι σχετικά λεπτός και στενός , σε σύγκριση με fender. Προσωπικά με βολεύει πάρα πολύ στο παίξιμό μου (κυρίως lead). Σε άλλες περιπτώσεις, είναι κάτι που αποτελεί μειονέκτημα για κάποιους. Τα χειριστήρια είναι εκεί που πρέπει να είναι, και όλα λειτουργούν όπως πρέπει. Η κιθάρα είναι “βούτυρο” στο παίξιμο. Ήχος/μαγνήτες: Καταρχήν, μου έκανε εντύπωση πως το καπάκι του neck μαγνήτη δεν είναι ίσιο, αλλά ακολουθεί τη καμπύλη της ταστιέρα (9,5 inch radius), και αυτό είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Επίσης, ο μαγνήτης της γέφυρας έχει μεν flat τους πόλους, αλλά είναι είναι όλοι σηκωμένοι, σαν να είναι μαγνήτης strat που περιμένει το καπάκι να μπει. Έχουν σχεδιαστεί από την fender (δεν είναι οι toneriders παλαιότερων μοντέλων), αλλά δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο γι’ αυτούς. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για low output μαγνήτες, υπολογίζω κάτω από 7Κοhm, με αρκετά φλατ χαρακτήρα. Έχουν έντονα μπάσα, όχι έντονα μεσαία, και πολύ γλυκά πρίμα. Θα έλεγα ότι τα χαρακτηριστικά τους ταιριάζουν σε alnico 2. Ο ήχος του bridge μου αρέσει. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά έχει πολύ γλυκό και καθαρό ήχο. Είναι ευχάριστος. Ο ήχος στον neck δε με τρελαίνει, καθώς είναι πολύ πλαδαρός. Του λείπει το definition. Ομοίως, και ο ήχος στη μεσαία θέση δεν έχει τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα. Βέβαια, ζήτημα να έχω παίξει 20 λεπτά με την κιθάρα και ενδεχομένως να βελτιώνεται λίγο με έξτρα ρύθμιση στα ύψη των μαγνητών. Γενικότερα, δεν έχει το αγριωπό ήχο ενός κλασικού alnico 5. Επίσης, μου λείπει το definition, αν και ο ήχος είναι, ομολογουμένως, παραπάνω από καλός. Δεν “σπάει” εύκολα, και είναι γεμάτος. Στα βρώμικα παραμένει γεμάτος, αλλά δεν είναι σφικτός, όσο θα ήθελα. Πολύ καλοί μαγνήτες, αλλά σε σχέση με τους Q pickups που έχω στις άλλες κιθάρες, είναι απλά οκ. O απαιτητικός θα αναζητήσει αναβάθμιση σε κάτι με εντονότερη γεύση. Θετικό, επίσης, είναι το γεγονός ότι καθαρίζει εξαιρετικά με ρίξιμο του vol pot, και κρατά και πολλά από τα πρίμα του ήχου, ενώ δεν έχει treble bleed. Πιθανότατα να μη βάλω καν. Εδώ κάποιες πρώτες ηχογραφήσεις: Καθαρός ήχος clean.mp3 Σπασμένα καθαρά breakup.mp3 Crunchy crunch.mp3 Distorted distorted.mp3 Μεσα στο μιξ. in the mix.mp3 Εν κατακλείδι Για τα χρήματά που κόστισε (περί τα 390 ευρώ) είναι μια εξαιρετική κιθάρα. Εάν είχε λίγο καλύτερο σετάπ, εξαρχής, και λίγο ποιοτικότερους μαγνήτες, θα την χαρακτήριζα άριστη και συγκρίσιμη με πολύ ακριβότερες telecaster. Την προτείνω ανεπιφύλακτα, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορείς να αγοράσεις πιο tele στα χρήματα αυτά. Pros n’ Cons + Κούκλα + Ελαφριά και καλοζυγισμένη + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Καλός ήχος - Σφικτός 3-way διακόπτης - To nut θέλει δουλειά στα αυλάκια Specs · Body: Nato · Bolt-on neck: Maple · Fretboard: Indian laurel · Pearloid dot fretboard inlays · Neck profile: C · 21 Narrow Tall frets · Nut width: 42 mm (1.65") · Scale: 648 mm (25.51") · Fretboard radius: 241 mm (9.49") · Bone nut · Pickups: 2 Fender-designed Alnico single coils · Master volume knob, master tone knob · 3-Way toggle switch · 3-Ply parchment pickguard · Tele string-through-body bridge with 3 saddles · Vintage style machine heads · Nickel hardware · Ex-factory stringing: Fender 250L NPS .009 - .042 (article no. 133191) · Colour: 3-Colour sunburst
    0 βαθμοί
  14. Είναι πολύ παλιά δουλειά . Βασίζεται σε μελοποίηση στίχου (της Ευαγγελίας Κουράτορα) που είχα κάνει τω καιρώ εκείνω (χωρίς φωνητικά) και τώρα το ξεσκόνισα λιγάκι ξεφεύγοντας ίσως κι από το στίχο , έτσι για να περάσει η ώρα. Καλή ακρόαση ! (Έγινε τροποποίηση στη μίξη) Καλή Ανάσταση !!
    0 βαθμοί
  15. Η επομενη θα ειναι αυτης της φιλοφιας. Σε αυτη λεω να μη ξαναβαλω χερι (μεχρι την Ανασταση)... ?
    0 βαθμοί
  16. Μην μου πεις μόνο ότι ήταν δική σου η κοκκινη σατιν 22 . Εγκληματίας είσαι , μεταξύ σοβαρού και αστείου ? δικιά σου η ζωή , μην παρεξηγηθούμε κιόλας τέτοιες μέρες ? εντιτ : μπεσα τώρα , εαν μπορούσα να διαθέσω το ποσό θα σε είχα πάρει τηλέφωνο από την πρώτη στιγμή
    0 βαθμοί
  17. Ένα ωραίο tutorial για να φτιάξεις vocals με το V-Synth ακόμα και με την απαίσια φωνή σου?
    0 βαθμοί
  18. Αν θέλατε να φτιάξετε το πρώτο σας πετάλι, αυτός είναι ένας πολύ καλός οδηγός με εικόνες και βοήθεια για να μην κάνετε νηπιακά λάθη. Γενικότερα η σελίδα έχει πολύ σχετικό ενδιαφέρον. https://www.coda-effects.com/2018/06/how-to-build-your-first-diy-guitar.html
    0 βαθμοί
  19. Κι έφτασε η μεγάλη μέρα. Η PRS από χτες είναι στα χέρια του καινούριου ιδιοκτήτη, ο οποίοιο δηλώνει ενθουσιασμένος... ...κι εγώ έχω ραντεβού στο Νάκα για να δοκιμάσω την Ultra Tele. Ένα plan B έχει φυτρώσει από χτες στο κεφάλι μου: Αντι για την Ultra Tele να παρώ 2 πιο φτηνά όργανα. -- American Performer Tele -- Κάποιο Les Paulοειδή -- ESP(LTD) EC1000 Δοκιμάζω την Ultra Tele... και όπως είναι φυσικό με ξενίζει αρχικα. Είναι πολύ ωραία παικτικά. Ηχητικά δαγκώνει μεν αλλά με ένα έντονο στυλ…που αρχικά με κανει να μαγκωθώ. Μέτα έρχεται η σειρά της American Perfomer. Ωραία, άνετη, αλλά το χαρακτήρα της Ultra δεν τον είχε. (Τουλάχιστον για έμενα). Στη συνέχεια δοκιμάζω την EC1000 που την είχα βαλει στο μάτι πριν 1-2 χρόνια και συνειδητοποιώ ότι είμαι κάφρος, τη γουστάρω. Και κάπου εκεί λέω θα με χωρίσει... ...αφου η κατάληξη ήταν η παρακάτω
    0 βαθμοί
  20. Να βαΝσ αΦτι ,αφού η κιθάρα εχει humbucker routing https://www.ebay.com/itm/Telecaster-Pickups-SET-Tele-Bridge-P-A-F-Humbucker-Neck-HandWound-Keith-Guitar-/112552283107?_trksid=p2349624.m46890.l49286 Να γΕνει η κιθάρα Keith Aproved (δεν θα παίζεις φυσικά με τον διπλό μόνο για μόστρα θα τον έχεις) :) Pickguard από εδώ https://www.ebay.com/itm/Musiclily-Humbucker-Pickguard-For-Fender-Standard-Tele-Telecaster-TL-Guitar-/191765733099?_trksid=p2349624.m46890.l49286 μου ήρθε σε 3 εργάσιμες ημέρες με κουριερ σπιτι!
    0 βαθμοί
  21. Κριμα το οργανο....ουτε να σαραντησει δεν προλαβε
    0 βαθμοί
  22. Παραδόξως οι δικές μου,αν και περίμενα την γνωστή αθλιότητα, ήρθαν σχεδόν τέλεια σεταρισμενες με σχεδον μηδενικό relief,εξαιρετική ταστοδουλεια και θαυμάσια κομμένο nut. Μέχρι και το intonation είναι μια χαρά ακόμα και με τα non compensated saddles. Ήταν, και οι δύο, οι πρώτες κιθάρες μαζικής παραγωγής που έχω αποκτήσει τις τελευταίες 3 δεκαετίες που ΔΕΝ χρειάζονται fret leveling & crowning... ώστε να σεταριστουν σύμφωνα με τα γούστα μου (μηδενικό relief και medium/low action μαζί με ελαφριές 010-038 χορδές) Anyway η δικη σου έχει βέβαια και το θεϊκό χρώμα που δεν βγαίνει πλέον...
    0 βαθμοί
  23. ακριβώς!Δυστυχώς το μόνο αρνητικό που είχε η κιθάρα μαζί με το πάρα πολυ κακό setup που είχε όταν την πήρα.Πλέον βέβαια είναι η Νο1 μου.
    0 βαθμοί
  24. εε όχι και καθόλου ? από fender AO_60s...άμα φοράς ζώνη με αγκράφα το relic το χεις σίγουρο με την πρώτη
    0 βαθμοί
  25. ναι αλλά η συνεισφορά του τελικού και καμπίνας είναι κολοσσιαία σε σχέση με την διαφορά λίγων τυλιγμάτων σύρματος. Αν υπάρχει κάποια αυτή θα εξαφανιστεί. γι αυτό καλύτερα είναι να βγούν έξω από την εξίσωση τα δυό τελικά στάδια. Στον τελικό ήχο σίγουρα διαμορφωθεί το αποτέλεσμα κύρια από τον ενισχυτή και καμπίνα, αλλά αφού ήδη έχεις καταλήξει στον μαγνήτη. Σίγουρα βέβαια κάποιοι μαγνήτες θα παίξουν εντελώς διαφορετικά με έναν συγκεκριμένο ενισχυτή. Αλλά μόνο αν έχεις καταλήξει στον ενισχυτή τότε να μιλήσουμε για κάποιο μαγνήτη. Πχ μια κιθάρα με έναν α μαγνήτη και έναν β ενισχυτή να είναι προτιμώτερη από τον α1 μαγνήτη και τον ίδιο β ενισχυτή αλλά ίσως με έναν β1 ενισχυτή να είναι κάτι ακόμα καλύτερο. Αλλά όταν συγκρίνουμε κάτι νομίζω η emulated έξοδος είναι μια χαρά. Μετά χάνεται η μπάλα και μπαίνει μέσα η προσωπική εντύπωση και αίσθηση. Αλλά εκεί δεν υπάρχει λόγος να μαζεύεις γνώμες. Εκεί αποφασίζεις τι θα κάνεις μόνος. Γιατί 50 άνθρωποι 50 γνώμες. Το τι καταλαβαίνεις εσύ είναι άλλη υπόθεση.
    0 βαθμοί
  26. Μόνο και μόνο για αυτό σε συγχωρΓιο "Κάθε κιθάρα με humbucker που σΙγει Άνοιξη φέρνει στη ΖωΗ" SF
    0 βαθμοί
  27. Go on “throw the money and run” awah. Το έλεγε και ο Stiv Muller.
    0 βαθμοί
  28. Ευχαριστω Κωσταντινε! Το βασικο ειναι η εμφανιση και το ευκολο παιξιμο. Ο ηχος φτιαχνει ευκολα.
    0 βαθμοί
  29. δεν εχει σχεση με το gain τα gold pins...υποτιθεται εχει καλυτερη αγωγιμοτητα ο χρυσος που οντως εχει αλλα τωρα πιαστο αυγο και κουρεφτο την tung sol την εχω δοκιμασει σε αρκετους ενισχυτες δεν ειχα παραπονο ποτε
    0 βαθμοί
  30. 12ax7=ecc83=7025=ecc803. Υποτίθεται οι 2 τελευταίες είναι premium versions.
    0 βαθμοί
  31. Γιώργη μεγειές και από μένα. Για μένα στο 2tsb πάει το μαύρο pg. Στο 3tsb που έχει η custom σε συνδυασμό με το binding, απλά δεν μπορείς να βάλεις κάτι άλλο πέρα από κιτρινισμένο λευκό, δεν μπορείς. Ρε ‘σείς έχουμε ξεφύγει, μετά την επιβολή tele σαν την μόνη κανονική κιθάρα, πάμε να επιβάλλουμε και τους χρωματικούς συνδυασμούς της?
    0 βαθμοί
  32. Είναι κάπως παρεξηγημένος μαγνήτης της γέφυρας στις telecaster. Έκανα ένα τεστ και έπαιξα σε ένα backing track μόνο με τον bridge μαγνήτη, σε συνδυασμό με συνεχές άνοιγμα κλείσιμο του tone. Νομίζω θα μπορούσα εύκολα να παίξω μόνο με bridge σε λαιβ. TELE BRIDGE TONE TEST.mp3
    0 βαθμοί
  33. ένα επετειακό remix που μου εμπιστεύθηκε να της κάνω η αγαπημένη φίλη Tirill Mohn από την Νορβηγία για promo στα ραδιόφωνα εκεί, σε ένα κομμάτι από το άλμπουμ της Nine and Fifty Swans που είχε κυκλοφορήσει το 2011, με συνθέσεις της βασισμένες σε ποιήματα του William Butler Yeats (1865–1939)... ΥΓ. ουσιαστικά αυτό είναι ένα "premix" που της έστειλα για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με αυτό που έχει στο μυαλό της (η απόσταση είναι μεγάλο πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις)... η προσπάθεια να δοθεί το "απόκοσμο" περιβάλλον που μου περιέγραψε ότι επιθυμεί η Tirill (σε συνδυασμό με κάποιες τεχνικές δυσκολίες όπως πχ τα padοειδή track ήταν γραμμένα από midi κιθάρα σε mono), με οδήγησε σε ένα αέναο παιχνίδι με τις χρονικές φάσεις που είχε ως αποτέλεσμα την (επιτηδευμένη σε αυτήν την περίπτωση) "αστάθεια των ειδώλων" στην stereo απεικόνιση (χωρίς να χρησιμοποιηθεί ad hoc auto pan ή volume)... λόγω αυτών το ανέβασα κι εδώ μετά και από προτροπή φίλου, θέλοντας να πιστεύω ότι θα έχει ενδιαφέρον και ως παράδειγμα μετά την πρόσφατη κουβεντούλα μας περί panning...
    0 βαθμοί
  34. Τι ηχάρα ω Θεοί... Δεν θυμάμαι κομμάτι χωρίς θέμα να μπαίνει τόσο γκρουβαριστά από το πρώτο μιλισεκόντ.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...