Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9837


  2. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1904


  3. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      2626


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/29/21 σε όλα

  1. 21 του μήνα παράγγειλα, 28 του μήνα (σήμερα δλδ) παρέλαβα (από Thomann). Πολύ γρήγορη η UPS. Ήρθε μέσα σε δυο κούτες, με έξτρα προστασίες και τυλίγματα (πέραν του συνηθισμένου). Τι να πω, η κιθάρα είναι αστέρι. Πανάλαφρη, πανέμορφη, ποιοτικότατη, και με πολύ ισορροπημένο ήχο. Πολύ ανώτερη απ’ ότι περίμενα, με ελάχιστα αρνητικά σημεία. Αναλυτικά μιλώ παρακάτω… Ποιότητα κατασκευής/Αισθητική: Μπορώ να πω ότι είμαι εντυπωσιασμένος από τη λεπτομέρεια και το πόσο προσεγμένο είναι το όργανο. Πραγματικά όμορφη κιθάρα, αν και αυτό είναι υποκειμενικό. Μοιάζει να είναι ένα κομμάτι το σώμα, όχι κάτι συνηθισμένο σε κιθάρες αυτής της τιμής. Το λούστρο είναι άψογο και με λεπτό φιλμ, τόσο στο σώμα , όσο και στο μανίκι (δεν κολλαει το χερι οπως στη ΜΙΜ tele). Το τελευταίο είναι αρκετά σκούρο maple. Σαν μέγεθος είναι πιο στενό σε σχέση με την ΜΙΜ tele. Νομίζω ότι είναι σχεδόν το ίδιο με τη vintage modified strat που έχω, εάν όχι ακριβώς το ίδιο, σε βαρύτερη και ποιοτικότερη εκδοχή. Και η αίσθηση βάρους στο maple μανίκι είναι κάτι που το εκτιμώ. Τα 21 narrow tall τάστα δεν έχουν αιχμηρές άκρες και είναι άψογα τοποθετημένα πάνω στην όμορφη indian laurel ταστιέρα. Βέβαια, δεν είναι καλογυαλισμένα και θέλει λίγες ώρες παίξιμο για έχουν smooth αίσθηση τα bends και το vibrato. Η vintage γέφυρα είναι μια χαρά, αν και θα προτιμούσα να έχει brass saddles, αντί τα ατσάλινα. Το control plate, τα δυο knobs είναι πολύ μαλακά και ακριβή στη λειτουργία τους. Ο 3-way διακόπτης είναι αρκετά σκληρός στον χειρισμό και απαιτεί δύναμη για να αλλάξω θέση. Αυτό διορθώθηκε με λίγο λίπανση στις λάμες επαφής, εσωτερικά. Παραμένει σκληρός, αλλά δεν θέλει δύναμη πλέον. Ενδεχομένως, με τον καιρό να βελτιωθεί κι άλλο. Τα κλειδιά είναι τα κλασικά vintage safety tuners με την τρυπούλα στο κέντρο. Δεν έχουν την καλύτερη αίσθηση στο κούρδισμα, αλλά την κάνουν τη δουλειά, και δεν τρυπάνε δάκτυλα οι χορδές. Η κιθάρα έφτασε σε μέτρια κατάσταση σετάπ. Εντελώς ξεκούρδιστη, το μανίκι ήθελε 2-3 στροφές ίσιωμα, και το action ήθελε ρύθμιση για να μπορώ να παίξω. Το intonation ήταν σχετικά καλό, αλλά σίγουρα θέλει δουλειά (λίγο άνοιγμα και λίπανση) το nut καθώς οι χορδές σκαλώνουν λίγο. Επίσης, οι μαγνήτες ήθελαν λίγο ρύθμιση στο ύψος για να ισορροπήσει το bass/treble, αλλά και μεταξύ τους. Κατά τα άλλα, άψογη. Εργονομία: Θέλω να σταθώ στο βάρος και στο ζύγισμα. Ζυγίζει 3.336 gr, και είναι η ελαφρύτερη που έχω. Αρκετά πιο ελαφριά από την ΜΙΜ tele, και λίγο πιο ελαφριά από την vintage V52. Εκτός αυτού έχει και εξαιρετικό ζύγισμα, καθώς δεν έχει τάση το βάρος προς το σώμα σε μεγάλο βαθμό. Ο λαιμός είναι σχετικά λεπτός και στενός , σε σύγκριση με fender. Προσωπικά με βολεύει πάρα πολύ στο παίξιμό μου (κυρίως lead). Σε άλλες περιπτώσεις, είναι κάτι που αποτελεί μειονέκτημα για κάποιους. Τα χειριστήρια είναι εκεί που πρέπει να είναι, και όλα λειτουργούν όπως πρέπει. Η κιθάρα είναι “βούτυρο” στο παίξιμο. Ήχος/μαγνήτες: Καταρχήν, μου έκανε εντύπωση πως το καπάκι του neck μαγνήτη δεν είναι ίσιο, αλλά ακολουθεί τη καμπύλη της ταστιέρα (9,5 inch radius), και αυτό είναι κάτι που δεν έχω ξαναδεί. Επίσης, ο μαγνήτης της γέφυρας έχει μεν flat τους πόλους, αλλά είναι είναι όλοι σηκωμένοι, σαν να είναι μαγνήτης strat που περιμένει το καπάκι να μπει. Έχουν σχεδιαστεί από την fender (δεν είναι οι toneriders παλαιότερων μοντέλων), αλλά δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο γι’ αυτούς. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για low output μαγνήτες, υπολογίζω κάτω από 7Κοhm, με αρκετά φλατ χαρακτήρα. Έχουν έντονα μπάσα, όχι έντονα μεσαία, και πολύ γλυκά πρίμα. Θα έλεγα ότι τα χαρακτηριστικά τους ταιριάζουν σε alnico 2. Ο ήχος του bridge μου αρέσει. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά έχει πολύ γλυκό και καθαρό ήχο. Είναι ευχάριστος. Ο ήχος στον neck δε με τρελαίνει, καθώς είναι πολύ πλαδαρός. Του λείπει το definition. Ομοίως, και ο ήχος στη μεσαία θέση δεν έχει τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα. Βέβαια, ζήτημα να έχω παίξει 20 λεπτά με την κιθάρα και ενδεχομένως να βελτιώνεται λίγο με έξτρα ρύθμιση στα ύψη των μαγνητών. Γενικότερα, δεν έχει το αγριωπό ήχο ενός κλασικού alnico 5. Επίσης, μου λείπει το definition, αν και ο ήχος είναι, ομολογουμένως, παραπάνω από καλός. Δεν “σπάει” εύκολα, και είναι γεμάτος. Στα βρώμικα παραμένει γεμάτος, αλλά δεν είναι σφικτός, όσο θα ήθελα. Πολύ καλοί μαγνήτες, αλλά σε σχέση με τους Q pickups που έχω στις άλλες κιθάρες, είναι απλά οκ. O απαιτητικός θα αναζητήσει αναβάθμιση σε κάτι με εντονότερη γεύση. Θετικό, επίσης, είναι το γεγονός ότι καθαρίζει εξαιρετικά με ρίξιμο του vol pot, και κρατά και πολλά από τα πρίμα του ήχου, ενώ δεν έχει treble bleed. Πιθανότατα να μη βάλω καν. Εδώ κάποιες πρώτες ηχογραφήσεις: Καθαρός ήχος clean.mp3 Σπασμένα καθαρά breakup.mp3 Crunchy crunch.mp3 Distorted distorted.mp3 Μεσα στο μιξ. in the mix.mp3 Εν κατακλείδι Για τα χρήματά που κόστισε (περί τα 390 ευρώ) είναι μια εξαιρετική κιθάρα. Εάν είχε λίγο καλύτερο σετάπ, εξαρχής, και λίγο ποιοτικότερους μαγνήτες, θα την χαρακτήριζα άριστη και συγκρίσιμη με πολύ ακριβότερες telecaster. Την προτείνω ανεπιφύλακτα, καθώς δεν θεωρώ ότι μπορείς να αγοράσεις πιο tele στα χρήματα αυτά. Pros n’ Cons + Κούκλα + Ελαφριά και καλοζυγισμένη + Υψηλή ποιότητα κατασκευής + Καλός ήχος - Σφικτός 3-way διακόπτης - To nut θέλει δουλειά στα αυλάκια Specs · Body: Nato · Bolt-on neck: Maple · Fretboard: Indian laurel · Pearloid dot fretboard inlays · Neck profile: C · 21 Narrow Tall frets · Nut width: 42 mm (1.65") · Scale: 648 mm (25.51") · Fretboard radius: 241 mm (9.49") · Bone nut · Pickups: 2 Fender-designed Alnico single coils · Master volume knob, master tone knob · 3-Way toggle switch · 3-Ply parchment pickguard · Tele string-through-body bridge with 3 saddles · Vintage style machine heads · Nickel hardware · Ex-factory stringing: Fender 250L NPS .009 - .042 (article no. 133191) · Colour: 3-Colour sunburst
    1 βαθμός
  2. Με γεια. Καλοπαικτη Είμαι ένας από αυτούς κι εγώ. Έπιασα πριν 3-4 χρόνια μια στον Νάκα να παίξω και την άφησα σχεδόν αμέσως λόγω του μπράτσου της Ήταν με maple αυτή ( μάλλον ήταν η 50's ) . Δεν μου άρεσε καθόλου
    1 βαθμός
  3. Πάααααλι τέλε? Καλή ακούγεται για τα λεφτά της πάντως
    1 βαθμός
  4. Ακούγεται πάρα πολύ ωραία! Την ηχογράφηση πως την έκανες; Έχεις γενικά mini studio (καρτά ήχου η τίτοτα τέτοιο) στο σπίτι σου; Πάρα πολύ καθαρή ακούγεται, ούτε θόρυβος ούτε τίποτα!
    1 βαθμός
  5. Kσλοπαιχτη! Να την χαρεις Η squier εχει ξεπερασει κατα πολυ το 100% σχεση ποιοτητα/τιμη. Ειδικά οι Ινδονησίας. Πολύ προσεγμένα όργανα .
    1 βαθμός
  6. Πολύ ωραίο Φάνη! Γεμάτο ιδέες! Καλή Ανάσταση!
    1 βαθμός
  7. Γεματο ,ολοκληρωμενο με συναισθημα.Αντε και καλη Ανασταση
    1 βαθμός
  8. Θεσπεσιο, με ωραια ροη. Σε καποια σημεια φανταζομουν πως θα ηταν σε πιο μπαλαντοροκ μορφη, με αρπισμους και τυμπανα a lá cigaret13. Θα ειχε ενδιαφερον, καθως η μελωδια ενδυκνειται.
    1 βαθμός
  9. με γειες..καλοπαιχτη...κουκλακι...
    1 βαθμός
  10. Αυτη χωρις το λευκο binding σηκωνει τα μαυρα χρωματα.
    1 βαθμός
  11. Πάντως έτσι... .... κατ'εμέ, είναι πιο ωραία... Πόσο καιρό τώρα λέω να αλλάξω όλα τα λευκά πλαστικά (πικαρντ κ.τ.λ.) σε μαύρα στην Strat μου και όλο το αναβάλω..
    1 βαθμός
  12. Σε κιθάρες καμίας λογικής τιμής (εκτός και αν πας στα 4500+ σε CS masterbuilt). Βέβαια το σώμα είναι nato και ενδεχομένως το δέντρο αυτο να είναι μεγάλο και να δίνει εύκολα one piece bodies. Εγώ 2 piece βλέπω (slab board κατασκευή),1 piece λέμε τα κλασσικά maple necks της Fender που δεν έχουν ξεχωριστή τοστιέρα. Να την χαίρεσαι!
    1 βαθμός
  13. Με γεια και ευχαριστούμε για το ωραίο review
    1 βαθμός
  14. συνάδελφε? βλέπω μαθαίνεις, καλά τα πας? χαχαχαχαχαχα Υπέροχο και ηχητικά φυσικά και πολύ ωραία μουσική δουλειά!!!!! Μια μέρα θα μάθω κι εγώ να τα φτιάχνω ηχητικά έτσι. την ίδια μέρα που θα γίνω Πρωθυπουργός?
    1 βαθμός
  15. Ευχαριστώ master! Μόλις ολοκληρωθεί η oddball παίρνει σειρά η πολυπόθητη 335 ! Καλές γιορτές με υγεία!
    1 βαθμός
  16. 0 βαθμοί
  17. Το σωστό panning δυστυχώς δεν γίνεται βάζοντας "απέναντι" τις κιθάρες, ούτε υπολογίζεται με ποσοστά επί τις %. Τα "είδωλα" των οργάνων στην στερεοφωνική εικόνα δεν είναι σταθερά κατά την διάρκεια του mix και αλληλοεπηρεάζονται με τα γειτονικά τους (και όχι μόνο) σε κάθε επέμβασή μας. "Μετακινώντας" κάποιο με το pan ή ανεβοκατεβάζοντας την έντασή του ή ακόμα ακόμα "πειράζοντας" το συχνοτικά με ένα eq, ήδη έχουμε επηρεάσει ανάλογα και τα υπόλοιπα. Κυρίως όμως αυτό που μας ενδιαφέρει, την συνολική ισορροπία στην στερεοφωνία ώστε η "ενέργεια" να "μοιράζεται", ξεκινώντας πάντα από το κέντρο. Οπότε η θέση των οργάνων πρέπει συνεχώς να "διορθώνεται" καθ όλη την διάρκεια του mix μέχρι να καταλήξουμε και μάλιστα να είναι πάντα το τελικό μας "χτένισμα". Καλό βέβαια είναι το "τελικό" να γίνεται με ξεκούραστα αυτιά (άλλωστε ειδικά μετά τα σαράντα έχει πολύ πλάκα το τι και πως ακούει ο καθένας μας και αν μπει και η κόπωση στη μέση βράστα). Έτσι, όσο πιο απλά μπορώ να το θέσω, το "μυστικό" είναι να αντιμετωπίζεις το mix σαν ακροατής μιας μπάντας. Φρόντισε λοιπόν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να στήνεσαι στο sweet spot των ηχείων σου (τα ακουστικά εδώ τα ξεχνάς για λίγο) και να προσπαθείς να "δεις" τους μουσικούς σου στον χώρο (κλείνοντας για λίγο και τα μάτια έχεις καλύτερη αντίληψη). Σου ακούγονται σωστά εκεί που θα έπρεπε να είναι και ισορροπημένοι μεταξύ τους?... αν όχι, διορθώνεις προσωρινά θέσεις και εντάσεις και πας παρακάτω. Εννοείται ότι η χρήση των effects (ειδικά του reverb) λειτουργεί "καταλυτικά" ως προς την αίσθηση της θέσης των "ειδώλων". Η όλη διαδικασία να γίνεται σε "ρεαλιστική ένταση" και όχι χαμηλά γιατί οι ρυθμίσεις θα βγουν λάθος. Επίσης βοηθά πολύ να ακούς αποσπασματικά γκρουπάροντας τα solo σε ομάδες οργάνων (πχ τις ρυθμικές κιθάρες ξεχωριστά). Το σωστό γκρουπάρισμα των επιμέρους οργάνων είναι σημαντικότατο όχι μόνο για το pan φυσικά. Σημαντικό βοήθημα είναι και το να ακούς συχνά και mono / stereo σε A/B συγκρίσεις. Έτσι και δεν θα "θάψεις" κάτι ξεχασμένο στα άκρα και θα αποφύγεις εύκολα τις "υπερβολές" και το σύνηθες λάθος των περισσότερων που προσπαθώντας να "απλώσουν" την στερεοφωνία δημιουργούν μια "τρύπα" στο κέντρο συσσωρεύοντας "αφύσικη" ενέργεια στα άκρα. ΠΑΝΤΑ η "ενέργεια" πρέπει να απλώνεται "γραμμικά" χωρίς κενά (πλην περιπτώσεων που το επιδιώκουμε για x λόγους). Τέλος ένα VST plug in όπου μπορείς να συμβουλεύεσαι (ή και να επεμβαίνεις με σύνεση όμως) στο mid και τα sides του mix σου είναι τo Voxengo MSED και είναι και free. EDIT - ακολούθως συμπληρώνω με την απάντηση που έδωσα στις παρατηρήσεις των φίλων μας στα σχόλια. Χονδρικά, ο άνθρωπος βρισκόμενος σε ένα χώρο, αποκτά αίσθηση της απόστασης και της θέσης μιας ηχητικής πηγής μέσα σε αυτόν, από τις διαφορές των ηχητικών σημάτων (χρονικές και έντασης) που φτάνουν στα δυο αυτιά του. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ, είναι ότι τα αυτιά μεταφέρουν την πληροφορία αλλά πάντα στο τέλος ο εγκέφαλος καλείται να «ερμηνεύσει» τα ηχητικά δρώμενα κατά κανόνα υποκειμενικά. Καλώς η κακώς η ακοή ως αίσθηση επηρεάζεται κατά κάποιο τρόπο λογαριθμικά και από τις εξωτερικές διεγέρσεις αλλά και από το θυμικό. Είναι αδύνατο να μετρηθεί αντικειμενικά σε προβολή με την πραγματικότητα μια κοινή ακουστική αίσθηση που προκαλεί ένα ερέθισμα, καθότι μπορούν να δοθούν από τον κάθε ακροατή ξεχωριστά μεγάλες διάφορες στις εκτιμήσεις του. Επίσης συνυπολογίστε το ότι παρότι η ακουστική αντίληψη παίζει σημαντικό ρόλο και η ταυτόχρονη χρήση της όρασης (όταν η πηγή είναι ορατή) επηρεάζει θετικά την ακρίβειά στον εντοπισμό της θέσης της βελτιώνοντας δραστικά την διαδικασία… Μετά από τόσα χρόνια στο κουρμπέτι πάντως, έχω καταλήξει ότι καλή η ακουστική και η ηλεκτροακουστική αλλά το παιχνίδι στην πράξη ορίζεται εν πολλοίς από την ψυχοακουστική η οποία κάνει άνω κάτω τα όποια νούμερα μέτρησης υπολογισμού και καταγραφής. Αnyway και παμ’ παρακατ’. Επί της ουσίας οι στερεοφωνικές μέθοδοι κατά την ηχογράφηση, επεξεργασία και αναπαραγωγή είναι η τεχνητή προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε την αίσθηση της αρχικής φυσικής κατανομής του ήχου στον χώρο. Τώρα η απόλυτη σχέση «αιτίας αιτιατού» (που μπορούμε να την ορίσουμε και ως «πιστότητα») έχει να κάνει κυρίως με την κλασική μουσική (ή εν γένει διάφορα ακουστικά σύνολα πολλών μουσικών ειδών). Ηχογραφούμε από απόσταση με κάποια από τις δοκιμασμένες επιτυχώς στην πορεία των χρόνων stereo mic τεχνική, την φυσική ακουστική του περιβάλλοντος μαζί με την ηχητική πηγή (π.χ. μια συμφωνική ορχήστρα σε μια αίθουσα συναυλιών) και όλα καλά όλα ανθηρά στο βασίλειο της "audioμαρκίας". Αναπαράγοντας πλέον σε ένα hi end σύστημα σε ρεαλιστικές εντάσεις, εισπράττουμε εν δυνάμει αληθοφανείς εμπειρίες αναπαράστασης του αρχικού μουσικού δρώμενου. Κάποιες φορές και συγκλονιστικές. 'Οσοι είχαν την τύχη να απολαύουν ανάλογες, με καταλαβαίνουν φαντάζομαι καλύτερα. Στα καθ ημάς από την άλλη, για κοινωνικο-εμπορικο-οικονομικούς κατά βάση λόγους που δεν είναι του παρόντος αλλά φαντάζομαι κατανοείτε, ως επί το πλείστον στην μουσική βιομηχανία η ηχογράφηση της ηχητικής πηγής, γίνεται από πολύ κοντινή απόσταση (close mic technique). Αποτέλεσμα η καταγραφή όσον δυνατόν λιγότερο της φυσικής ακουστικής του περιβάλλοντος δηλαδή με όσα δυνατόν λιγότερα στοιχεία χώρου. Αναπόφευκτα λοιπόν στην σύγχρονη μουσική, το panning (σε συνδυασμό πάντα με τα effect εξομοίωσης χώρων και τις εντάσεις) αποτελεί περισσότερο μια δημιουργική post production διαδικασία, που δεν περιορίζεται απαραίτητα από την ανάγκη κάποιας φυσικής αναπαράστασης, τουλάχιστον ως προς την χωροθεσία των μουσικών (τι να πουν και τα έρμα τύμπανα που στην πορεία των χρόνων έκαναν «βόλτες» δεξιά αριστερά στις διάφορες παραγωγές). Κατά κανόνα φτιάχνουμε εκ βάθρων (περισσότερο ή λιγότερο πετυχημένα) εικονικά περιβάλλοντα (σκηνές) προσπαθώντας να καθορίσουμε κατά βούληση τις θέσεις των οργάνων στον οριζόντιο και κάθετο άξονα με τέτοιον τρόπο ώστε να μην αλληλεπιδρούν αρνητικά ως προς την διακριτότητα τους και να μην αλλοιώνονται (το δυνατόν) οι χροιές τους «αναπνέοντας» αναλογικά στο δικό τους μέρος, υπηρετώντας την μουσικότητα και δίνοντας την ψευδαίσθηση στον ακροατή του αμιγούς ηχητικού δρώμενου σε έναν χώρο κι όχι της αποσπασματικής multitrack “συραφής”. Κι αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΚΟΛΟ… πέραν της έλλειψης της επικουρικής βοήθειας της όρασης και την μη γραμμική συμπεριφορά της ευαισθησίας της ακοής αναλόγως της συχνότητας, έχουμε να παλέψουμε συνεχώς και με το φαινόμενο masking effect που στην εξέλιξη του mix επηρεάζει την γενική ηχητική συνισταμένη και ως προς την ικανότητα διάκρισης της κάθε θέσης οργάνου ανά πάσα χρονική στιγμή (το «σπρώξιμο» που λέγαμε) και αποκρύπτοντας παράλληλα επιμέρους πληροφορία ή αλλοιώνοντας την χροιά της. Τεράστιο ρόλο στην δυνατότητα επιτυχούς panning παίζει και η «σωστή» ενορχήστρωση. Δεν είναι δύσκολο με μια κακή με 5 όργανα να οδηγήσουμε ένα mix σε μια «ηχητική λάσπη», ενώ από την άλλη με 10 σε μια καθαρή όπου όλα θα ακούγονται δεμένα αλλά ταυτόχρονα και ευκρινή. Επίσης ρόλο παίζει και το Pan law που έχουμε επιλέξει στο daw αλλά δεν με βλέπω να τελειώνω σήμερις (άλλωστε η τιμή των 3db boost στα άκρα που νομίζω ότι δίνεται ως default επί το πλείστον στα daw είναι μια γενικά αποδεκτή τιμή). Εν κατακλείδι μην περιορίζετε την φαντασία σας. Αν σας ακούγεται κάθε φορά ωραία το αποτέλεσμα (σε ένα αποδεκτό μόνιτορ σύστημα), τότε περί σπιτικής κολοκυθόπιτας το ανάγνωσμα και κερνάτε και τους άλλους από αυτήν. Άσε που μπορεί να δημιουργήσετε "σχολή" με μια πρωτότυπη προσέγγιση... ποιος ξερ'. ? Π.χ. Θέτε το μπάσο δεξά?. No prob. Στράτο μου η κατευθυντικότητα ξεκινά μετά από τα 80 έως 120Hz περίπου. Απλά ντουμπλάρισε το κανάλι του μπάσου. Στο πρώτο βάλε ένα high cut φίλτρο στα 120 και άστο στο κέντρο σε mono mode. Στο δεύτερο ένα low cut πάλι στα 120 και γείρε το όσο δεξιά θέλεις (σε stereo mode αυτό φυσικά). Κατόπιν πειραματίσου λίγο ως προς την ένταση μεταξύ τους για να μην «γέρνει» πέραν του φυσιολογικού το master διατηρώντας επαρκή την ενέργεια του και με την κλίση οκτάβας στα φίλτρα (ξεκίνα στα 18db και κινήσου αυξητικά) για να είναι ομαλή η μετάβαση και είσαι έτοιμος (ο στόχος λογικά είναι να παραμείνει ο ήχος ίδιος με το αρχικό για αυτό κράτα το και αυτό σε ένα τρίτο κανάλι για A/B συγκρίσεις. Εκτός αν δεν σε νοιάζει κάτι τέτοιο και βρεις κάποιον ήχο πλέον που σου αρέσει περισσότερο κατά το blend).? Ελπίζω να λύθηκαν οι απορίες σας (σε κάποιο βαθμό έστω) και επιφυλάσσομαι. ΥΓ. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που απλά θέλουμε απλά να "ανοίξουμε" ή να "κλείσουμε" την αίσθηση της στερεοφωνίας, ναι. Σε ένα ή περισσότερα subgroup και ή master. Επ ευκαιρία όμως πιο ειδικά για pannnig και όχι μόνο, ρίχτε μια ματιά στο καταπληκτικό Pan Pot της Goodhertz. https://goodhertz.co/panpot/
    0 βαθμοί
  18. Ημέρα αυτοσχεδιασμού σήμερα. Και μια και μιλούσαμε για τον bridge της deluxe ειπα να φτιάξω κάτι μ αυτόν. Σε αντίθεση απο ό,τιδήποτε έχω ανεβάσει μέχρι σήμερα το σημερινό χρειάστηκε 24 λεπτά. 3Χ8. Τρία tracks από 8 λεπτά το καθένα. Επαιξα την κιθάρα με το delay repeat hold, μετά το μπάσο και μετά τα τύμπανα. No edits, no nothing. Το γρηγορότερό μου. Απ αυτή και μόνο την άποψη είμαι πολύ ικανοποιημένος. Αν σας αρέσει κι όλας, διπλή χαρά.
    0 βαθμοί
  19. Είναι πολύ παλιά δουλειά . Βασίζεται σε μελοποίηση στίχου (της Ευαγγελίας Κουράτορα) που είχα κάνει τω καιρώ εκείνω (χωρίς φωνητικά) και τώρα το ξεσκόνισα λιγάκι ξεφεύγοντας ίσως κι από το στίχο , έτσι για να περάσει η ώρα. Καλή ακρόαση ! (Έγινε τροποποίηση στη μίξη) Καλή Ανάσταση !!
    0 βαθμοί
  20. Το έχεις πιάσει! Έτσι όπως σε ακούω βέβαια, αυτό είναι καθαρό head voice, όχι πολύ δυνατό, αλλά συνεχίζει να είναι head voice. Το falsetto είναι ναι μεν "πάνω" από το crack όπως στο head, αλλά είναι πολύ πιο αδύναμο, βγαίνει πολύς αέρας και δε χρειάζεται καθόλου δύναμη. Είναι σαν να ψιθυρίζεις με head voice. Στο Head voice ii, είναι chest τα 3 τελευταία aa. Τώρα για τα υπόλοιπα: 1) Ναι. Σκέψου ότι ο θώρακας (chest) είναι πιο χαμηλά από το κεφάλι (head). 2) Ναι, πάντα - αλλά δεν είναι ακριβώς κοιλιακοί. Δεν είναι η ίδια αίσθηση με το όταν κάνεις ασκήσεις κοιλιακών. Το διάφραγμα είναι πιο ψηλά. Σκέψου ότι είναι σαν να πας να σηκώσεις βάρη και ζορίζεσαι - ή προσπάθησε να κλείσεις τον αέρα μέσω του διαφράγματος. 3) Ναι. Και στο falsetto κατεβαίνει λιγο πιο χαμηλά. 4) Όσο ανεβαιβένεις στο chest voice τόσο θα σου βγαίνει πιο "μπροστά" νομίζω. Όταν πας να ζοριστείς, μπαίνει το mixed voice που λέμε, που είναι σαν να χρησιμοποιείς head voice αλλά με τη δύναμη του chest. Είναι λίγο περίεργο. Σε κάποιους βγαίνει και λίγο τσιριχτά. 5) Αλλάζοντας το καταφέρνεις διαφορετική χροιά. Εξαρτάται από το τι θες, και το στυλ που τραγουδάς. Όσο πιο μπροστά, τόσο πιο σαν "νιαούρισμα" ή σαν παιδάκι που κλαίει θα ακούγεσαι. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό. Παίζει ρόλο και η γλώσσα και η γνάθος. 6) Σωστά, αλλά όπως σου έγραψα πιο πάνω, είναι ΠΟΛΥ πιο αδύναμο. Σκέψου τo πρώτο "and I Will always love you" στο γνωστό κομμάτι της Whitney Houston. Ακούς το τραχύ του αέρα που βγαίνει - και πόσο διαφορετικό είναι από το υπόλοιπο κομμάτι που είναι πολύ πιο γλυκιά η φωνή της. 7) Άσε τα ποσοστά. 100% θα είναι αν κάνεις Power Metal Manowar screams WWWOAAAAAAAAA!
    0 βαθμοί
  21. Κι εγώ λέω λόγο ημερών (άσχετο...) έκανες διασκευή το "Λάθος εποχή" του Πέτρου Γαϊτάνου....! ?? Κύριε Φάνη μας πολύ καλό! Στα μονοπάτια σου βέβαια (φυσαρμόνικες, vintage ήχοι? από τα πλήκτρα, "άδειος" ήχος από τα τύμπανα...) αλλά από την άλλη πολύ αξιόλογο! Πάντως ο τίτλος του ίσως ταιριάζει με την θέση του στην εποχή μας..... Είσαι αισθηματικό και νοσταλγικό αγόρι....
    0 βαθμοί
  22. @roberto30 Να είσαι καλά Απόστολε , Χρόνια Πολλά !
    0 βαθμοί
  23. Όμορφα πράγματα. Αναμένουμε και από looper.
    0 βαθμοί
  24. @Panos Kostagiannis Να είσαι καλά Πάνο , Χρόνια Πολλά !
    0 βαθμοί
  25. Καλες γιορτες, Φανη!
    0 βαθμοί
  26. Πάντως τα hit hat τα αφαίρεσα κατ' ευθείαν χωρίς 2η σκέψη... χααχαχχαχαχα Να είσαι καλά Γιώργο , καλές γιορτές !
    0 βαθμοί
  27. Ωχ...κΣεχασα να απαντησω στην ερωτηΞη ?
    0 βαθμοί
  28. Μετα τον Νεστωρ, εισαι ο επομενος (που θα παρει tele)...?
    0 βαθμοί
  29. και το χρωστουμενο ηχιτικο απο το morning glory...first take οτι βγηκε με την παραμελημενη 335 που αξιωθηκα και τις αλλαξα χορδες μετα απο δεν ξερω και γω ποσο καιρο 335=>morning glory=>pearl=>daw(λιγο reverb και delay no post processing) https://drive.google.com/file/d/1rxlE88dB9ZW1PyxMcDvTv6gf_R3zqiV0/view?usp=drivesdk ετοιμαζω ενα προτζεκτ με parallel looper το οποιο αν πετυχει θα εχει ενδιαφερον για τα wet effects καλες γιορτες!
    0 βαθμοί
  30. 0 βαθμοί
  31. Γιώργη μεγειές και από μένα. Για μένα στο 2tsb πάει το μαύρο pg. Στο 3tsb που έχει η custom σε συνδυασμό με το binding, απλά δεν μπορείς να βάλεις κάτι άλλο πέρα από κιτρινισμένο λευκό, δεν μπορείς. Ρε ‘σείς έχουμε ξεφύγει, μετά την επιβολή tele σαν την μόνη κανονική κιθάρα, πάμε να επιβάλλουμε και τους χρωματικούς συνδυασμούς της?
    0 βαθμοί
  32. εισαι αντιχριστος τελικα....
    0 βαθμοί
  33. Ελα μωρε, φτηνοκιθαρες ειναι τωρα που μαθαινω το οργανο. Αλλοι εχουν δυο custom shop και διδουν μια περιουσια... ?
    0 βαθμοί
  34. Καλόπαιχτη ρε Γιώργο. Πάντα τέτοια.... Μπήκα πριν λίγο στο προφίλ σου και μέτρησα τις κιθάρες σου, καλά ρε δεκαπέντε (15...) ηλεκτρικές έχεις; Μην μιλήσω για τους ενισχυτές και τα πεταλάκια σου....?
    0 βαθμοί
  35. Τρεις μήνες τώρα έχω στην κατοχή μου την εν λόγω κιθάρα. Είναι η δεύτερη vintage που έχω στην κατοχή μου, και σίγουρα όχι η τελευταία. Είχα παραγγείλει την απλή έκδοση butterscotch blonde, και μου έστειλαν την distressed. Mου κόστισε 300 ευρώ, και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, από την ποιότητα κατασκευής, το playability, και τον ήχο. Την ημέρα που την αγόρασα είχα αλλάξει τους μαγνήτες με ένα σε τ area hot t/area t, και δεν είχα σχηματίσει άποψη για τους μαμά Wilkinson μαγνήτες. Πριν λίγο τους επανέφερα, και είπα να κάνω αυτό το review. Ποιότητα κατασκευής: Προσεγμένη κατασκευή σε γενικές γραμμές. Αρκετά ελαφρύ poplar σώμα, maple λαιμός με πολύ άνετο και βολικό “soft C” σχήμα. Έχει 22 medium jumbo τάστα, τα οποία δεν έχουν καμία κατασκευαστική ατέλεια. Βοηθούν πολύ στο παίξιμο. Το nut από γραφίτη είναι εξαιρετικό. Δεν ήθελε καμία επέμβαση, ούτε καν λίπανση. H (σκουριασμένη) vintage γέφυρα είναι αρκετά καλή, έχει brass saddles, και σίγουρα προσφέρει τα μέγιστα στον ήχο του οργάνου. Η βαφή είναι απλή ματ, χωρίς λούστρο, και είναι αρκετά ανθεκτική (δεν ξεφτίζει με το νύχι...), παρότι σκοπίμως ταλαιπωρημένη και σε πολλά σημεία απούσα (έχω το distressed μοντέλο). Τα κλειδιά ήταν σκουριασμένα, εσωτερικά και εξωτερικά. Μιλάμε για πολύ σκουριά. Σχεδόν δεν γυρνούσαν. Έριξα αρκετό wd40 στο εσωτερικό τους, και έρεαν μαύρα ζουμιά προς τα έξω. Μετά από αυτό επανήλθε η λειτουργία τους. Παρότι κάνουν καλά τη δουλειά τους και κρατάν το κούρδισμα, κάποια έχουν χάλια αίσθηση και ακρίβεια κατά κούρδισμα, και ένα από αυτά σκαλώνει συνεχώς κατά το ξεκούρδισμα. Θα αγόραζα καινούργια, καθότι πολύ οικονομικά, αλλά δεν μπορώ να τα βρω σκουριασμένα… Ηλεκτρικά: Το (σκουριασμένο) control plate έχει τα μικρά, σε μέγεθος, χειριστήρια. Αρκετά άνετα στη χρήση. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ποιοτικά. Οι Wilkinson μαγνήτες είναι πολύ καλοί. Θα έλεγα ότι είναι φλατ ο ήχος τους. Αρκετά πρίμα, ισορροπημένα μεσαία, αρκετά μπάσα. O bridge είναι γύρω στα 8kohm, flat poled, με base plate, ενώ ο neck είναι γύρω στα 7kohm. Ένα βασικό μείον είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο καλώδιο γείωσης να πηγαίνει προς τη γέφυρα. Αναγκάστηκα να το κάνω ο ίδιος, ώστε μόλις ακουμπώ τη γέφυρα ή τις χορδές να σταματά ο πολύς θόρυβος. Μικρό το κακό. Playability: Η κιθάρα είναι εξαιρετικά ευκολόπαιχτη. Τα βασικά ατού της είναι ο σούπερ λαιμός της, και το πολύ ελαφρύ σώμα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι ο λαιμός είναι αρκετά πιο παχύς από κείνον μια fender ΜΙΜ, ή squier standard, οι οποίες είναι και αρκετά βαρύτερες σε σχέση με την V52. To setup της είναι αρκετά εύκολο, με το relief να είναι σχεδόν μηδενικό, το action να πέφτει εύκολα κάτω από 1,5mm χωρίς ίχνος buzz, και το intonation να είναι αρκετά ακριβές, παρά τις δυσκολίες λόγω vintage γέφυρας. Μακάρι να ίσχυε το ίδιο σε άλλες ακριβότερες κιθάρες που έχω. Αισθητική: H κιθάρα είναι αρκετά όμορφη. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα να την κρατήσω, παρά το γεγονός ότι προτιμούσα την απλή έκδοση non-distressed. Είναι σχετικά υπερβολικό το ρέλικ, τόσο στις ξύλινες, όσο και στις μεταλλικές επιφάνειες, αλλά θεωρώ ότι είναι αρκετά προσεγμένο για την αξία της κιθάρας. Νομίζω θα ξαναέπαιρνα distressed vintage κιθάρα, ειδικά εκείνη τη γαλάζια στρατ που μου έχει γυαλίσει. Αυτό που είναι σίγουρο, είναι το γεγονός ότι κάθε κιθάρα που έχω δει σε φωτογραφίες έχει τόσο διαφορετικό επίπεδο τεχνητής “φθοράς”, όσο και διαφορετικά σχέδια στην φθορά αυτή. Ήχος: Τόσους μήνες την είχα με άλλους μαγνήτες και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για τον ήχο των Wilkinson. Οι ηχογραφήσεις που ακολουθούν είναι ενδεικτικές για το τι ψάρια πιάνει. v52ht1CLEAN.mp3 v52ht1BREAKUP.mp3 v52ht1CRUNCH.mp3 v52ht1DIRTY.mp3 v52ht1HIGHGAIN.mp3 Η ηχογράφηση έγινε με blackstar HT1R, απευθείας line out στην κάρτα, και προστέθηκε λίγο reverb από το daw. EN ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ Τα υπέρ + ποιότητα κατασκευής + ήχος + εργονομία + χαμηλό βάρος + χαμηλή τιμή Τα κατά - κλειδιά κουρδίσματος - υπερβολικό relic (υποκειμενικό)
    0 βαθμοί
  36. Ευχαριστώ πολύ! Επίσης! Ευχαριστώ πολύ! Καλές Γιορτές και Καλή Ανάσταση! Δεν ήταν απλό γιατί το αρχικό κομμάτι (το παλιό) που διασκευάστηκε ήταν για τσέμπαλο και κάποιες νότες δεν μπορούν να τραγουδηθούν (είναι πολύ μικρές ή πολύ μεγάλες σε διάρκεια) ή είναι σε "λάθος" έκταση.. Ευχαριστώ πολύ και Καλές Γιορτές!
    0 βαθμοί
  37. Έφτιαξα το χέντστοχ ala Custom Kraft Auerbach. Τρύπησα για 6-in-line tuners. Έκανα το radius. (12”). Άρχισα να περνάω τάστα. Θα βάλω το binding μετά ala Gibson. Άρχισε να μοιάζει με οδδμπωλλίαση!
    0 βαθμοί
  38. Δυο τελε εχω...(και οι δυο με SD Hot Rails που σπλιταρουν).Εχω και Gibson Les Paul και Srat αλλα αν επρεπε να διαλεξω ΜΙΑ μονο κιθαρα πχ για να βγαλω ενα live με διασκευες απο Chris Isaak εως Pantera....θα διαλεγα μια απο αυτες τις δυο.... Παιζουν τα παντα αξιοπρεπεστατα...
    0 βαθμοί
  39. Σήμερα έκανα τα ηλεκτρικά και έφτιαξα το γκαρντ. Συναρμολογήθηκε και... μ άρεσε! Ο ήχος είναι αρκετά versatile θα έλεγα από σκαστά καθαρά μέχρι γεμάτα βρώμικα. Ζυγιάζει ωραία στα όρθια και το Maestro κρατάει κούρδισμα (δεν έφτασα σε dive bombs). Ένα μικρό δείγμα! Enjoy! Φοράει GAS 58 legends , GMI halon steel abr-1 και Monteaux parts maestro. Με το τέλος του πρότζεκτ αυτού και με την ολοκλήρωση της οδδμπωλλ περνάμε επίσημα στο βήμα 4: κατασκευή 335! Stay tuned!
    0 βαθμοί
  40. ΕΠΕΙΔΗ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΤ' ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΠΟΙΑ WORKSTATIONS ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ (ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ) ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ (ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ). ROLAND - D20 KORG M1 ENSONIQ SQ-1 YAMAHA SY22, SY77. ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΩ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΨΑΜΕ (?) ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ SEQUENCER ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΝ WORKSTATIONS ΑΛΛΑ ΔΙΕΘΕΤΑΝ ΤΑ MINIMUM REQ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ "ΣΚΛΑΒΩΣΕΙΣ" ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ CUBASE ΚΛΠ (ΔΗΛ 16-32 MULTITIMBRALITY, 32+ ΠΟΛΥΦΩΝΙΑ ΚΛΠ). ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1. ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΟ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ SENSITIVITY ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΩΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ. ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙΣ ΟΜΗΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ SAMPLERS ΑΚΑΙ KAI EMU (ΜΙΛΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ ΤΙΜΗΣ) ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΕΛΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΗΣ EMU ΓΙΑ ΤΑ ORCHESTRAL ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΟΥΣΤΑ(!!!) ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΥ ΕΙΣ ΚΑΙΡΟΝ ΚΑΙ Η ROLAND ΠΟΥ ΠΥΡΟΒΟΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ (S-50, S-770, W-30 ΚΛΠ). 2. ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΜΙΑ ΠΙΚΟΙΛΙΑ ΑΠΟ...ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ. ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ Η KORG ΕΧΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΞΥΛΙΝΑ ΠΝΕΥΣΤΑ (ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ) ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ. (ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ Α CLASS ΟΡΧΗΣΤΡΕΣ ΤΑ ΒΙΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ). ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΖΩ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΗΧΟΣ ΤΟΥ 1ΜΒ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΟΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ "ΦΤΗΝΑ"). 3. ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ ΕΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ. Η ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΗΡΘΕ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗΧΗΤΙΚΑ ΕΦΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΧΓΡΟΝΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΙ ΟΧΙ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ. ΣΤΟΥΣ PRODIGY ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΒΒΥ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ NORD LEAD ΚΑΙ ΤΟΥ ORBIT (ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ), ΣΤΟΥΣ FAITHLESS ΤΑ PRESET TOY C6 ΚΛΠ ΚΙ Ο MILES ΑΛΛΑΞΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΤΟ ΠΙΑΝΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ DELAY ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΠΙΑΝΟ. ΚΟΙΝΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: Η ΚΑΛΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...