Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      668


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      11715


  4. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2626


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/24/21 σε όλα

  1. Νομιζω παιζει Β D A, B D Ab Άρα Βm7 και Bm6
    2 βαθμοί
  2. Τα balanced καλώδια συνήθως καταλήγουν σε βύσματα XLR ή στερεοφωνικό καρφί και χρησιμοποιούνται στη διασύνδεση συσκευών σε αποστάσεις μεγαλύτερες απο 2-3 μέτρα για την αποφυγή απώλειας σήματος. Τα Unbalanced καταλήγουν σε μονοφωνικό καρφί ή RCA και χρησιμοποιούνται στη διασύνδεση συσκευών σε μικρή απόσταση αφού όσο μακρύτερο το καλώδιο τόσο μεγαλύτερη η απώλεια του αρχικού σήματος. Απώλειες σε καλώδιο κάτω απο 3 μέτρα δύσκολα γίνονται αισθητές. Unbalanced είναι η μεταφορά σήματος μέσω καλωδίου 2 αγωγών. Στον ένα αγωγό περνά το σήμα και ο άλλος είναι η γείωση. Η balanced σύνδεση χρειάζεται καλώδιο 3 αγωγών. Στον ένα αγωγό είναι η γείωση και στους άλλους 2 το σήμα (στον έναν με αντεστραμμένη φάση). Τα δύο αυτά σήματα (το κανονικό hot ή +, και το αντεστραμμένο cold ή -) φθάνοντας σε μία κονσόλα ή σε οποιαδήποτε συσκευή δέχεται balanced σύνδεση θα περάσουν από ένα κύκλωμα που ονομάζεται διαφορικός ενισχυτής. Δουλειά αυτού είναι να "αφαιρέσει το ένα σήμα από το άλλο. Γι αυτό και ονομάζεται διαφορικός. Το αποτέλεσμα θα είναι να διπλασιαστεί το σήμα (εφόσον έχουν διαφορά φάσης και αφαιρούνται) και θα αφαιρεθεί τυχόν θόρυβος που θα "μαζέψουν" τα καλώδια στη διαδρομή (εφόσον αν μαζέψουν θόρυβο οι 2 αγωγοί σήματος θα έχουν την ίδια φάση και στην αφαίρεση θα μηδενιστεί). Το unbalanced σήμα των 2 αγωγών δεν έχει τέτοιες δυνατότητες και γι αυτό λέμε ότι βγάζουν θόρυβο. Πιο αναλυτικά τα λέει ο @lxenos.
    1 βαθμός
  3. 1 βαθμός
  4. Πολύ ωραίο! Μπράβο!
    1 βαθμός
  5. 1 βαθμός
  6. Παιδιά τι ψαχνουμε? Ϋστερα από 6 σελίδες σχολίων το ΄γραψε ο άνθρωπος
    1 βαθμός
  7. Ειδες ποσο ισχυει? Ακομα κι αυτος
    1 βαθμός
  8. Δε θα έλεγα ότι το παίζουν λάθος. Φαντάζομαι πως ξέρουν πολύ καλά πως παίζεται. Το πείραξαν και το έχουν σα χαλί σε όλο το κομμάτι εκτός από το ρεφρέν. Δε θυμάμαι την στουντιακη εκτέλεση του τραγουδιού. Εδώ πάντως το ρεφρέν είναι λες κι έχουν πάρει το ρεφρέν του Down Under των Men at Work.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. 1 βαθμός
  11. E|--16--------------17---------- B|--15--------------15---------- G|--14--------------14---------- D|--14--------------14-------------- A|---------------------------------- E|----------------------------------
    1 βαθμός
  12. Πολύ ωραίο Φώτη, χαρούμενο και αισιόδοξο! Πολύ καθαρός και ο ηχος σου. Μπράβο!
    1 βαθμός
  13. Εδώ το βρήκα, εσύ το έγραψες ότι δεν έχεις σύγχρονο κινητό. Αν προσπαθούσες να είσαι συγκεκριμένος (από την αρχή του thread που άνοιξες, οι συμφορουμίτες είδαν κι έπαθαν να καταλάβουν τι εννοείς σε διάφορες περιπτώσεις), δεν θα είχες προβλήματα να γίνεις κατανοητός. Αν σου συμβαίνει γενικότερα αυτό, να καταλάβεις τι ζητούν από σένα ή τι πρέπει να κάνεις όπως π.χ. με το Τόμαν, να το κοιτάξεις. Στα άλλα που γράφεις στο τελευταίο σου σχόλιο, δεν έχω λόγο να διαφωνήσω ή να αμφιβάλλω, εμπιστεύομαι αυτό που γράφεις με καλή πρόθεση, παρά τους χαρακτηρισμούς που μου κάνεις. Κι αυτό γιατί ούτε ξερόλας είμαι ούτε "δεν με παίρνει" να σου ανταποδώσω. Μια χαρά θα σου απαντούσα αν δεν είχες ήδη αρκετά προβλήματα επικοινωνίας με τον κόσμο, όμως το να αποκτήσεις ξαφνικά σε ένα φόρουμ -όπου σημειωτέον μπήκες ζητώντας βοήθεια σε ένα τεχνικό ζήτημά σου- και πρόβλημα συμπεριφοράς με τους άλλους, δεν θα ήταν καλό για κανέναν. Καλή τύχη με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, το δικαστήριο της Χάγης και το δικαστήριο Ανθρωπίνων δικαιωμάτων της ΕΕ, προβλέπω ότι θα φτάσεις ψηλά για να αγοράσεις αυτό το αλέτρι.
    1 βαθμός
  14. Που γραφω οτι δεν εχω υπολογιστη με ιντερνετ, που γραφω οτι δεν εχω ουτε κινητο των 20 ευρω;... απο που εβγαλες αυτο το συμπερασμα;... Αμφισβητεις αυτα που λεω παριστανοντας τον ξερολα ενω εισαι παντελως ασχετος, μαζεψου λοιπον και κοψε το υφακι γιατι δε σε παιρνει με την καμια. Τελος μαζι σου. Για τους υπολοιπους, εχω κινητο με android 5.1 (lollipop). Η καρτα μου εχει χρηματα και υπερκαλυπτει το ποσον της αγορας, δεν εχει μπλοκαριστει και δεν εχει ληξει. Τελειωνοντας λοιπον την παραγγελια απο thomann βγαινει η επομενη σελιδα που ζηταει, συμφωνα με τους νεους κανονισμους ασφαλειας, να κατεβασω μια εφαρμογη στο κινητο, να την τρεξω και να γινει η επαληθευση. Κατεβαζω την εφαρμογη, αλλα για να "τρεξει" χρειαζεται ενεργοποιηση του δακτυλικου αποτυπωματος ή του FaceID, λειτουργιες που δεν υποστηριζει η εκδοση του android που εχω ουτε φυσικα και η συσκευη. Εψαξα και διαβασα στα γρηγορα την ευρωπαικη οδηγια και μαλλον πρεπει να ισχυει για ολες τις ελληνικες τραπεζες με καποιες διαφοροποιησεις αναλογα με την τραπεζα... Μολις τωρα μιλησα με εθνικη και μου επιβεβαιωσαν απο απο την 1/4/21 ισχυει για ολους. Καλα να παθουμε.
    1 βαθμός
  15. Δωσε 80-90 ευρω και παρε ενα σετ Q pickups A2/A5 γυρω στα 8-9Κohm (ή οποιο μοντελο αλλο θελεις. Θελει συζητηση λιγο η σωστη επιλογη). Σε 10 μερες τα εχεις στα χερια σου, και θα εχεις πολυ καλυτερο ηχο σε σχεση με τους tonerider. Σου εγγυωμαι το αποτελεσμα. Μην κοιταξεις καν αλλου.
    1 βαθμός
  16. στο συγκεκριμένο κομμάτι σχεδόν τα πάντα, απλά για να κάνω τα "παιχνίδια" με τις φάσεις όπως είπα και παραπάνω... για να περιγράψω όμως περιφραστικά την διαδικασία θα θελα διπλά σεντόνια και μάλλον δεν θα ήμουν και πλήρως κατανοητός... οπότε Γιώργο υπόσχομαι σύντομα να ανεβάσω κάνα δυο ηχητικά και οπτικά παραδείγματα με βασικούς "τρόπους" και πρακτικές που χρησιμοποιώ και με ποια plug in, ώστε ενδεχομένως να φανούν και σε κάποιους χρήσιμα στην πράξη πέραν της "φιλολογικής" προσέγγισης και περιγραφής τους...
    1 βαθμός
  17. ευχαριστώ, τα ακούω ήδη όλη μέρα. πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, όμορφα αισθητικά, δεν πρηξανε στη συνδεσμολογια, όλα καλα. αρχική εντύπωση για τον ήχο πολύ θετική, αλλά δεν έχω τεσταρει ούτε δύσκολες μουσικές ούτε μεγάλες εντάσεις. Αν βρω κάτι ενοχλητικό θα επανέλθω. Ευχαριστώ και πάλι για την προτροπή, νομίζω ήταν ακριβώς αυτό που ηθελα
    1 βαθμός
  18. Δεν εχω λογια καταπληκτικο το αποτελεσμα.Ισως να μου βουιζε λιγο σε καποια σημεια αλλα παλι ισως να φταινε και τα ηχεια μου οποτε δεν τρεχει και τιποτα.
    1 βαθμός
  19. 16 ετών με δικά μου χρήματα ( χαρτζιλίκι προφανώς ) αγόρασα από τον Μεταλλίδη στο Νέο Ηράκλειο μια στρατοκαστερ που τις έφτιαχνε ο ίδιος ο άνθρωπος , καθαρά entry level Το μπράτσο είχε καταστραφεί με τα χρόνια και με την βοήθεια του φίλου πλέον @HellFire της κάναμε ένα extreme makeover και είναι ακόμα στην κατοχή μου ως η μια από τις δυο κιθάρες μου , της βάλαμε και bareknuckle true grit single coils και είναι απλά υπέροχη
    1 βαθμός
  20. Νίκο (πατέρα...?) είσαι πολύ ωραίος!
    1 βαθμός
  21. Ένα καινούριο κομματάκι βασισμένο σε μια παλαιότερη μελωδία του Αραβανή. Φωνή ο Νίκος Φράγκος, πλήκτρα ο Αραβανής, στίχοι απ'όλους.
    0 βαθμοί
  22. Ένα καινούριο κομματάκι από μας. Στίχοι: Αραβανής-Φράγκος. Σύνθεση: Φράγκος. Αλλάχθηκε το κομμάτι με άλλη βερσιόν μετά τις υποδείξεις του Yameth και του Cos_dr...
    0 βαθμοί
  23. Ασφαλώς και βοηθάει την προσωπική καριέρα οποιουδήποτε καλλιτέχνη ώστε να αγγίζει μια μερίδα του κοινού και με αυτόν τον τρόπο (με το προσωπική καριέρα εννοώ την παραγωγή προσωπικής δισκογραφίας, σε αντιδιαστολή με το να ακολουθεί κάποιος καριέρα sideman ή σεσιονά... μιας και ο Ford υπήρξε και τέτοιος για κάποιο διάστημα και πετυχημένος μάλιστα). Πιστεύω ότι όσοι ξεπαίρνουν από νωρίς στο να γίνονται φωνητικοί ερμηνευτές της μουσικής τους (εφόσον φυσικά μπορούν στοιχειωδώς να το υποστηρίξουν αυτό), τόσο πιο εύκολη κάνουν τη μετέπειτα ζωή τους... που φαντάζομαι είναι και το νόημα του σχολίου σου παραπάνω. Από κει και πέρα, όταν μιλάμε για επίπεδα μουσικότητας και κιθαριστικής παικτικότητας όπως αυτό του Ford, οι πιθανότητες αυξάνονται πολύ ώστε να βρεθεί κάποιο - έστω μικρό αριθμητικά - κοινό να ακολουθεί πιστά και διαχρονικά τον καλλιτέχνη, ακόμα κι όταν έχουμε να κάνουμε με φουλ οργανικά ακούσματα. Για να μην το πάμε μακριά σε παραδείγματα, ο Henderson καλή ώρα που δεν τραγουδάει και το 80% της προσωπικής του δισκογραφίας δεν περιέχει φωνητικά, έχει καταφέρει να ζει από τη μουσική του (δηλ. τις περιοδείες με το τρίο του και τους Tribal Tech παλιότερα) και τα μαθήματα που κάνει... γιατί πολύ απλά η μουσική του οντότητα και αξία κατάφερε να χτίσει ένα fanbase αρκετό ώστε να συμβεί κάτι τέτοιο. Ο Ford αντίστοιχα έχει υπάρξει παλιότερα σε περιόδους που τα άλμπουμς του ήταν οργανικά, και πάλι είχε το δικό του fanbase να ακολουθεί. Κοινώς, προφανώς και τέτοιοι μουσικάρες έχουν δουλέψει μια ολόκληρη ζωή για να φτάσουν εδώ που βρίσκονται, έχουν φάει το σκατό τους όταν πρωτοξεκίνησαν να είναι επαγγελματίες bandleaders, αλλά μέσα από τις εμπειρίες και την αξία τους, κατάφεραν να βρουν την άκρη τους χωρίς να αναγκαστούν να υπομείνουν τρομερούς δημιουργικούς συμβιβασμούς (το τελευταίο σχόλιο πάει στο ότι ο Ford απλά μπορεί - και γουστάρει - να είναι και τραγουδιστής της μουσικής του, δεν τον αναγκάζει κανείς).
    0 βαθμοί
  24. Οχι δεν εχω ουδεμια σχεση με αυτον τον οργανισμο και ουτε θελω να εχω στο μελλον.
    0 βαθμοί
  25. Πάνο, Νίκο και Φάνη ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να το ακούσετε και να σχολιάσετε...! Ναι όντως το παράκανα με τον comp στο μπάσο Νίκο, έχω δύο....!! Ο λόγος..., τότενες δεν ήξερα γρι από μπάσο, έχει πολλές διακυμάνσεις στις εντάσεις του και έπαιζα με πένα κοντά στην γέφυρα, οπότε έπρεπε κάπως να το φέρω.... Edit: Το κομμάτι αλλάχθηκε... Τώρα έχει μόνο έναν κομπρέσορα και με πιο light ρυθμίσεις στο μπάσο.....
    0 βαθμοί
  26. Reverb. Εχει ολη τη γκαμα. Μπορεις να επικοινωνησεις μαζι του, ωστε να σου φτιαξει κατι στα specs που θελεις.
    0 βαθμοί
  27. Όχι....? αλλά έχω άλλα προσόντα! ?
    0 βαθμοί
  28. Να πω και εγώ! Squier HM. Την έδωσα κάποια στιγμή για άλλη αγορά (στα φοιτητικά μου χρόνια). Ξαναπέτυχα μια πρόσφατα και την τσίμπησα. Τώρα προσπαθώ να συνηθίσω ξανά το floyd 20κάτι χρόνια μετά!
    0 βαθμοί
  29. Vintage κε κσερό πσομί! Κι εγώ μια early 60s Teisco Starway MJ-2 πήρα με τα λεφτά που έβγαλα απο το συνεργείο αυτοκινήτων στις διακοπές μου. Πήγα στο Piano House με τη γυναίκα του αφεντικού που πλήρωσε μετρητά τον πόθο που κρεμόταν στον τοίχο με τις κιθάρες. Η φωτό είναι 1973 στη Zambia και δυστυχώς δεν έχω άλλη για την κιθάρα, ούτε βρήκα ίδια στο δίκτυο. Πολύ καλή κιθάρα, βούτυρο ταστιέρα αλλά την έδωσα για μια Yamaha SG-5 1968 καινούργια. Και μετά ακολούθησε το χάος.
    0 βαθμοί
  30. Της αγκινάρας το κάγκελο αυτή τη περίοδο. Ομελέτα με αγκινάρες.
    0 βαθμοί
  31. Χαζεύοντας στην σελίδα του Rory Gallagher και συγκεκριμένα στην συλλογή των οργάνων του, έπεσα πάνω σ' ένα μπουζούκι που αν και όχι τίποτα σπουδαίο, ξεκινούσε με την ακόλουθη περιγραφή: Αν και είναι γνωστό το Ιρλανδικό μπουζούκι (επίπεδο) σαν όργανο που χρησιμοποιούν με διαφορετικό παίξιμο οι Ιρλανδοί, φαίνεται πως ο Rory είχε πιο ιδιαίτερη γνώση του ελληνικού μπουζουκιού και του μάστορα του. Ιδού το δικό του (που μοιάζει πολύ με του δικό μου εν τω μεταξύ). Εδώ https://rorygallagher.com/greek-bouzouki/
    0 βαθμοί
  32. Τώρα μπορείτε να προσθέσετε στο προφίλ σας εδώ, τη σελίδα με τις αγγελίες σας στο smart.noiz.gr. Έτσι μπορείτε να δει ο καθένας τι πουλάτε αλλά και να τον κατευθύνετε για να σας αξιολογήσει. Συμπληρώστε στο εδώ προφίλ το link απο τις αγγελίες που θα αντιγράψετε ως εξής: 1. Απο το προφίλ σας πάτε σε μια αγγελία σας και επιλέγετε "Όλες οι καταχωρίσεις" 2. Αντιγράφετε την διεύθυνση url 3. Επιλέγετε 'Επεξεργασία προφίλ" στο Προφιλ σας εδώ και την προσθέτετε στο ειδικό πεδίο Smart noiz του Bio.
    0 βαθμοί
  33. Samick κλασική όταν ήμουν 7 χρόνων.Το action ήταν περίπου 5 εκατοστα και ο καβαλάρης ξεκολλησε όταν διάβαζα sagreras.Την έχω όμως ακόμα στο πατρικό μου.
    0 βαθμοί
  34. Θ-Ε-Ο-Σ!! Πρώτη κιθάρα: samick stratocaster, δυστυχώς δεν υπάρχει πια. Μετά από λίγα χρόνια samick superstrat με floyd το οποίο ποτέ δεν συμπάθησα. Την έκανα δωρεά στο χαμόγελο του παιδιού. Αργότερα Samick interceptor, δωρεά και αυτή στο παλιό μου ωδείο...
    0 βαθμοί
  35. Όλες έτσι τις πηγαινοφέρνω... Μόνο μια έχω set neck και θα την φέρω στην Ελλάδα μόνο όταν αποφασίσω να επιστρέψω οριστικά και μετακομίσω μια και καλή... Επίσης φίλε Δήμο, νόμιζω ότι το έχω ξαναγράψει, ότι είναι μια κιθάρα Stagg, pre-lawsuit era. Είχα εκπλαγεί όταν την πήγα σε μάστορα το 2012, μια και ήταν το μόνο όργανο που δεν πούλησα μέσα στην βαθειά κρίση, αλλά το κράτησα για λόγους συναισθηματικούς και επειδή δεν πίστευα ότι θα έπιανε σοβαρά χρήματα όπως τα άλλα όργανα που πούλησα τότε, η Τελεκάστερ μου , ο τουιν Ριβέρμπ ή η 12χορδη ovation που είχα. Ο guitar tech την "εγδυσε" για να δει ηλεκτρικά κλπ, βάλαμε καινουρια τάστα και Klyson locking tuners, γιάτρεψε τις τρύπες με καβίλλιες από μαόνι, γενικώς με πρόσεξε ιδιαίτερα και ο λόγος ήταν ότι την καραγούσταρε και με είδε στην απελπισία και χωρίς λεφτά και είχε σκοπό να την αγοράσει. Μου πρότεινε λοιπόν να την πάρει για 1.500 ευρώ *το 2012 έτσι; Του είπα όχι γιατί ήταν η μόνη κιθάρα που μου είχε απομείνει... Μετά μου πρότεινε 1500 και μια άλλη κιθάρα των 500 ευρώ... Όταν με είδε αμετανόητο τον ρώτησα γιατί τόσα πολλά για μια Stagg, μου είπε ότι είναι όλη ένα κομμάτι μαόνι και ότι έχει φοβερό ήχο (thanks για την πληροφορία). Όταν απόρησα και του είπα "τι μασίφ μαόνι μου λες, η 70s Ibanez Les Paul του κιθαρίστα μου (ίσως η καλύτερη LP που έχω παίξει ποτέ) είναι δυο φορές πιο βαριά από τη δικιά μου", μου απάντησε ότι είναι ασιατικό μαόνι και ότι θα πλήρωνε όσο όσο για ένα τέτοιο όργανο. Σημερα, φοράει στο bridge έναν Dragon ΙΙ ... και στο neck κράτησα τον DiMarzio dual Humbucker, Alnico 5, που είχα , ο οποίος είναι handcrafted by Larry DiMarzio himself (!) όπως μου απάντησαν από την εταιρία που τους έστειλα φωτος ρωτώντας τι στα κομμάτια είναι αυτό. Γενικά μιλώντας είναι ένα εξαιρετικό όργανο σε ήχο, με καταπληκτικό intonation (σε πολλά watt, αρπάζει feedback στη νότα όπως οι κιθάρες που έπαιζε ο Zappa! , αξιόπιστο και με έχει βγάλει σε καμια200αρια συναυλίες από τα '80s μέχρι σήμερα κα ακόμη με βγάζει - και όλοι απορούν όταν βλέπουν π.χ. να παίζω με Stagg και Squier στο εξωτερικό... :) Ο μαγνήτης με το Sun Logo της DiMarzio που είχα πάρει από το Do Re Mi στα '80s και μου βγήκε χρυσάφι :) https://www.tdpri.com/threads/dimarzio-humbucker-with-sun-logo.396075/?fbclid=IwAR196x5_t0RgrwIvtqFMLEs39SVBcjam-1CdPAhI3SIP-iQH2kt5K28GgQk
    0 βαθμοί
  36. Δεν θα μπορούσα να συμφωνησω περισσότερο. Εχω ένα nano και ένα junior pedaltrains (to junior είναι το... "μεγάλο" μου). Ενίοτε χρησιμοποιώ τα πετάλια του ενός στο άλλο, γιατί μπορεί να έχω αρκετά και να αλλάζω συχνά διάφορα, αλλά βασικά είναι δυο τρια πεταλια που μένουν σταθερά. Guess what... 8 στις 10 φορές, είτε σε gig είτε σε πρόβα, με το nano πηγαίνω: drive, delay, tremolo, vibrato και είτε ένα δεύτερο drive και wah είτε κομπρέσορας και ένα phaser (αντί για wah). Tώρα... o Κομπρέσορας (Malekko), to mini wah (Dunlop ή Μooer autowah), to phaser (Malekko) και το vibrato (TC) είναι όλα mini pedals - αλλά τα έχω επιλέξει μετά από ψάξιμο, γιατί μου πάει ο ήχος τους και επειδή είναι πιο ποιοτικός (δεν ακούγεται "φτενός") από άλλα μινι, τύπου Xvive, Outlaw Effects, Κοκκο, Νux kλπ . Είμαι της γνώμης ότι "“The Bitterness of Poor Quality Remains Long After the Sweetness of Low Price is Forgotten” και αυτό επιβαιώνεται και από το update του OP όπου τα τρια Xvive του χάλασαν όπως έγραψε λίγο καιρό μετά. Ουκ εν τω πολλώ το ευ. Αν είναι έτσι, και αφού παίζω με 5-6 πετάλια τη φορά, προτιμώ να είναι εμπνευστικά και αξιόπιστα (να έχουν χαμηλά ποσοστά θορύβου π.χ.) και όχι της πλάκας. Αν τα ήθελα βέβαια μόνο για να παίζω στο δωμάτιό μου, ίσως την εβλεπα αλλιώς τη δουλειά. Αλλά και πάλι...
    0 βαθμοί
  37. Νηστησιμο σήμερα Χταποδάκι με κοφτό μακαρονάκι μισκο
    0 βαθμοί
  38. Ο πραγματικά μεγάλος μουσικοσυνθέτης, ο Άρχοντας του Variphrase, ο Shogun των Keyboards και υπέροχος, συγκλονιστικός άνθρωπος, ο cos_dr, μέσα από τη φυλακή του lockdown παρουσιάζει. Ένα track που ολοκλήρωσα σήμερα και το είχα αρχίσει πριν καιρό σιγά σιγά και με αυτό τελειώνω έναν κύκλο σχεδόν τριών ετών συνεχούς ενασχόλησης στον μουσικό μου χρόνο, με το Roland V-Synth. Αγαπητό V-Synth. Υπήρξες από την κυκλοφορία σου το 2003 αντικείμενο του πόθου μου γιατί ενσάρκωνες όλες τις τεχνολογίες και τις μεθόδους που αφορούν τα synthesizers, τη σύνθεση και διαμόρφωση ήχου. Οι συγκυρίες σε έφεραν σε εμένα και σου αφιέρωσα σχεδόν αποκλειστικό χρόνο στις μουσικές μου ανησυχίες και δημιουργίες. Η ιδιαιτερότητα των δυνατοτήτων σου με οδήγησε πολλές φορές σε αποτελέσματα που δεν νομίζω να τα πετύχαινα με άλλο εξοπλισμό. Δεν ξέρω τελικά αν ήταν όντως καλά κάποια κομμάτια που δημιουργήσαμε μαζί, αλλά ξέρω πως το διασκέδασα αφάνταστα όλο αυτό το διάστημα. Με τις ευκολίες και την αμεσότητα που μου παρείχες μπόρεσα να έχω αποτελέσματα που προσωπικά με κάνουν ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ! ΑΞΙΟ! Τολμώ να πω ΜΟΝΑΔΙΚΟ? Όμως νιώθω πως έχω αφήσει αδικημένο το εξαιρετικό software που έχω, μου έλειψε και λίγο το triton μου και οι arpeggiators του karma. Και θέλω να ασχοληθώ λίγο με αυτά, με τα καλούδια του KOMPLETE, με το OMNISPHERE και τα άλλα παιδιά μου. Και έτσι λοιπόν για λίγο καιρό θα σε βάλω στη θήκη και στη ντουλάπα. Να ξεκουραστείς κι εσύ, να αλλάξω μουσική διάθεση και εγώ χαλαρώνοντας πειραματιζόμενος αλλού. Είσαι ένα όργανο που πραγματικά τιμάς τα synthesizers και τους samplers με τις απαράμιλλες ιδιαίτερα στο sampling και sound shaping δυνατότητες σου. Σε αγαπώ. Θα σε σκέφτομαι. Και θα ξαναβρεθούμε σίγουρα μαζί. Ακούστε φίλοι μου το τελευταίο λοιπόν κομμάτι που δούλεψα αποκλειστικά μέσω του Roland V-Synth, με τη βοήθεια του Sonar φυσικά στο mixing και το sequencing και περιμένω απόψης. Καλό lockdown με υγεία.? EDIT. Aφαιρέθηκε το bonus και δίδεται η τελική έκδοση με διορθωμένα τα φωνητικά στα τελευταία μέτρα.
    0 βαθμοί
  39. Η Ιθάκη Γερνά (Verse 1) Πως με μαύρα φτερά πετάς πιο ψηλά στον άδειο ουρανό. Πως με άδεια ματιά ζητάς πιο πολλά για να 'σαι καλά. (Chorus) Κι είναι η κορυφή μακριά για να τρέξω, δάκρυ ξανά το φιλί. Μία η καρδιά και θαρρώ δεν θα αντέξω μέχρι να έρθεις εσύ. (Verse 2) Πως με μαύρα πανιά μακραίνει η χαρά στου Οδυσσέα τα νερά. Πιες κι άσε ανοιχτά. Πονεμένα κορμιά. Η Ιθάκη Γερνά. (Chorus) Κι είναι η κορυφή μακριά για να τρέξω δάκρυ ξανά το φιλί. Μία η καρδιά και θαρρώ δεν θα αντέξω μέχρι να έρθεις εσύ. (Verse 3) Ζητάς θησαυρούς στα ρηχά μα η λάμψη περνά, η σκουριά την νικά. Ξανά το ταξίδι αρχινά, προς τα πίσω φυσά. Η Ιθάκη Γερνά.
    0 βαθμοί
  40. Εν μεσω πολλων,γενικων αλλα και προσωπικων δυσκολιων το τελευταιο διαστημα,αυτο ειναι ενα μικρο,τριλεπτο,κομματακι αγαπης που φτιαξαμε με τον Νικολα(Αραβανης). Απλοικο μεν περα για περα αληθινο δε. Ξεδωμα επισης.
    0 βαθμοί
  41. Το έγραψα στις αρχές της προηγούμενης καραντίνας, τότε που δεν ξέραμε τι μας ξημερώνει (καλά όχι πως ξέρουμε τώρα...). ΑΝΑΚΩΧΗ (Verse 1) Απόψε απαντάς απόψε εγώ ρωτώ πες μου για την κλωστή που ενώνει εμάς τους δυο. Μιας χώρας βουητό που έγινε σιωπή Ο ήλιος φωτεινός μα η άνοιξη μουντή. (Chorus) Θεέ μου Ανακωχή μαραίνεται η φωνή σε γλάστρα το κορμί και ο τοίχος φυλακή. Θεέ μου Ανακωχή άσε να φανεί αχτίδα φωτεινή της καρδιάς η Κυριακή. Θεέ μου Ανακωχή. (Verse 2) Απόψε εσύ και εγώ γουλιά απ΄ την αυγή η ζάλη απ΄ το ποτό θα φύγει το πρωί. Στα χέρια Σου ζωή στο βήμα Σου εμείς κι ο ήλιος φωτεινός την Άνοιξη θα βρει. (Chorus) Θεέ μου Ανακωχή μαραίνεται η φωνή σε γλάστρα το κορμί και ο τοίχος φυλακή. Θεέ μου Ανακωχή άσε να φανεί αχτίδα φωτεινή της καρδιάς η Κυριακή. Θεέ μου Ανακωχή
    0 βαθμοί
  42. Ένα κομματάκι που έγραψα ...μεταξύ των jam που προέκυψαν το ΣΚ ?
    0 βαθμοί
  43. Καλησπέρα σε όλους! Ενα κομμάτι για το Halloween που πέρασε.... Ελπίζω να σας αρέσει. Επειδή είχα και χρόνο στη διάθεσή μου, έφτιαξα και βιντεάκι. Καλή συνέχεια σε όλους!
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...