χι χι...φυσικά και έχει...? και δεν το έχω μάλιστα και χαμηλά σε ένταση... είδες όμως το φαινόμενο της ακουστικής σκίασης που λέγαμε?... η "νότα" έχει χαθεί σε μεγάλο βαθμό στην συνισταμένη, αλλά αν αφαιρεθεί θα χαθεί ένα τεράστιο μέρος της χαμηλόσυχνης πληροφορίας που φτάνει στα αυτιά σου συνολικά ως αίσθηση...
ένα τσέλο που παίζει σε διάφορα σημεία μία ή δύο φωνές και μια midi κιθάρα που παίζει διαφορετικά θέματα σε 2 κανάλια (δυστυχώς wet σε mono tracking)... όλα μετετράπησαν σε pseudo stereo και τα pad μέρη διπλασιάστηκαν ή τριπλασιάστηκαν κατά περίπτωση και διαφοροποιήθηκαν μεταξύ τους με ένα σκασμό εφέ...
τα αρχικά τρακ αν θυμάμαι καλά ήταν 3 για τα κρουστά, 2 τσέλο, 2 syth guit, 1 μπάσο, 2 ακ κιθάρες και 4 φωνές (3 της Tirill και μια αντρική)... τώρα πως τα διαχειρίστηκα?... "παραβολικά" ως άρτον και ιχθείς... πολλαπλασιάζοντας τα...?
πραγματικά...
ακριβώς... τα περισσότερα έχουν να κάνουν με παιχνίδι με τις φάσεις... το pan του sonar σπάνια το χρησιμοποίησα για να ορίσω τις "θέσεις"... επίσης όλες οι φωνές έχουν επεξεργαστεί με "χειρουργικές" επεμβάσεις ειδικά στα plosives και τα sibilance πέραν του de essing, γιατί σε πάρα πολλά σημεία χτύπαγαν συνδυαστικά σε απαγορευτικό βαθμό...
στην απάντηση με πρόλαβε ο Στράτος (και μάλιστα έχω "φάει" και λίγο τα attack και συνολικά μαλάκωσε κι άλλο από το "άπλωμα" στην σκηνή )... να σου πω την αλήθεια αρχικά ήθελα να την ξαναγράψω (όπως και τα synth) μια και το αρχικό τράκινγκ δεν ήταν ότι καλύτερο, αλλά είπαμε να μην πειραχθεί τίποτα από το original υλικό για να μην χαθεί το επετειακό του πράγματος ως προς την κατάθεση του συναισθήματος των μουσικών που συμμετείχαν...