Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1904


  2. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1499


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      20926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      9837


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/14/21 σε Αναρτήσεις

  1. ....ένα νεο blog post με ένα θέμα που πιστεύω πως θα έπρεπε να ενδιαφέρει όλους όσους ασχολούνται εραστεχνικά ή επαγγελματικά με daws... https://www.mixingnik.com/post/mix-with-your-ears-not-with-your-eyes ....εσείς? ξεκολάτε καθόλου από την οθόνη?
    2 βαθμοί
  2. Ένα πολύ πρόσφατο βίντεο από τον Christian Henson της Spitfire Audio, που λέει για το +10 ώρες της τηλεόρασης και άλλα διάφορα, που το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  3. ακριβώς. Και με το offset μπορείς όλη την ώρα να στέλνεις το 0 όλο και πιό δεξιά. Είναι απαραίτητο.
    1 βαθμός
  4. Το βαρύ πυροβολικό είναι αργόστροφο σήμερα @gmoukou :P Εγώ θα πω την πληροφορία της ημέρας. Είναι καλό να μη ξεκινάμε ποτέ στο 0, για διάφορους λόγους. Στη βιομηχανία τηλεόρασης και κινηματογράφου, υπάρχει και -1, και +10 ΩΡΕΣ πριν το ξεκίνημα ενός project*. Είναι μεγάλη ιστορία. γι'αυτό πρέπει πάντα να συνεννοείσαι με τον συνεργάτη/μάνατζερ/εργοδότη/κτλ, για να είναι όλο το προσωπικό συγχρονισμένο, σε όλες τις πλατφόρμες, πριν καν ξεκινήσει το project.
    1 βαθμός
  5. Εχει 3 presets, που εχεις αμεση προσβαση με το ποδι. Εαν σκυψεις και βαλεις χερι, εχεις τα υπολοιπα toneprints.
    1 βαθμός
  6. Παλιες καλες εποχες.
    0 βαθμοί
  7. Ήταν αυτό, λύθηκε (τι βλακεία θεέ μου...) Ενώ έμοιαζε μια χαρά λύση αυτό που προτείνεις δεν γινόταν γιατί το κομμάτι έχει αλλαγές σε tempo και time signatures και αυτά τα 22 δευτερόλεπτα που πρόσθετα στην αρχή τα πήγαιναν όλα περίπατο. Τέλος καλο όλα καλά, Σας ευχαριστώ πολύ!
    0 βαθμοί
  8. Να πεις του συνεργάτη σου, να ξεκινάει τα δικά του (στο δικό του DAW) από το 22ο δευτερόλεπτο, και θα είναι μια χαρά συγχρονισμένα.
    0 βαθμοί
  9. Για πήγαινε Project -> Project Setup και τσέκαρε το "start". Αν είναι στο 22" μηδένισέ το. Λογικά αυτό θα είναι, αν όχι θα έρθει το βαρύ πυροβολικό αργότερα να βοηθήσει ( @Alex Raptakis ακούς; )
    0 βαθμοί
  10. Αφου τα ξερεις βρε ατιμο.... εμενα μου αρεσει περισοτερο το μη cursive αλλα περι ορεξεως........ Υπαρχει κι αυτο
    0 βαθμοί
  11. ΚατσεΤε να καΜω και μια ρετροσπεκτιβα απο τα ντιΛεγια που εχουν περασει απο τα χερΓια πόδΓια μου: 1. BOSS DM2 : θαυμασιο αν και λιγο θορυβωδες 2. ΒΟSS DΜ3: το καλυτερο αναλογικο delay που εβγαλε η Boss 3. BOSS DD3: all time classic στον πΣηφιακο ηχο 4. ROCKMAN ECHO (δεν ειναι πεταλι αλλα το χρησιμοποιούσα με on/off looper): το καλύτερο delay EVER αλλα δεν ειχε ,φυσικα ,tap tempo παρόλα αυτα εχω μετανιώσει που το εδωΚα 5. YAMAHA E1010 (δεν ειναι πεταλι αλλα το χρησιμοποιούσα με on/off looper): Φοβερος ηχος αλλα ελαχιστα ms. 6. DIGITHECH DIGIDELAY: Τρελλό value for money & tap tempo ,ακούγεται πολύ αναλογικό 7. VISUAL SOUND H2O: Εξαιρετικο chorus...τυπικό digital delay nothing to write home about 8. IBANEZ AD9: Ισως το καλυτερο αναλογικο slap back delay ever 9. AKAI HEADRUSH (το παλιο): Τρελλό value for money ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ all around delay με απιστευτες δυνατοτητες 10. ΕΗΧ Memory toy: τραγικη ποιοτητα κατασκευης,χαλασε μεσα σε μια εβδομαδα, καλος ηχος 11. ΕΗΧ Memory Man (το παλΓιο): ηχαρα αλλα πολύς θόρυβος 12. T-REX REPLAY BOX: Εντυπωσιακο all around digital delay ( ενα απο τα 3 που εχω αυτη τη στιγμή) 13. IBANEZ ES (το παλιό): Οτι πιο κοντινο στο Rockman αλλα με tap tempo,chorus & 1 sec delay, κανει και τρέλλες ....( ενα απο τα 3 που εχω αυτη τη στιγμή) 14. ΤONELAB SE (εφΙμοσ Μνια μια και για 10 χρονια το tape delay της ηταν το...μοναδικο delay που χρησιμοποιούσα):απλα υπέροχο 15. Strymon El Capistan: δεν μου αρεσε απο τα λιγα πεταλια που μου ακουγονταν "πσηφιακιλα" 16. MXR Carbon Copy: πολύ σκοτεινό για τα γούστα μου 17. ΧVIVE V5: εξαιρετικο ηχητικα...απο τα καλυτερα analog delay emulations που εχω ακουσει ...αλλα ...χαλασε (οπως και ολα τα Xvive που ειχα) ,το εχω κρατησει γιατι εχει κολλησει σε ενα ενδιαφερον slap back setting το οποιο χρησιμοποιω ως ψευτοreverb...( ενα απο τα 3 που εχω αυτη τη στιγμή) 18.Guyatone Flip Tube Echo : πεταλαρα αλλα μανουρΓιαρικο.
    0 βαθμοί
  12. Boss DD-3, Tc Electronic Flashback Version 1, EHX memory man with hazarai, αλλά τελευταία αγαπημένο είναι ένα πάμφθηνο Joyo Digital Delay που μιμείται τα αναλογικά, γιατί βγάζει κάτι από τη μουντίλα του boss dm-2, χωρίς να ξεπαραδιαστείς. Στα θετικά είναι και το αληθινά απαίσιο λογότυπο με τον δράκο
    0 βαθμοί
  13. μου ειπαν φυσικα αν εχω προβλημα να την γυρισω στον Θωμα και θα μου στειλουν αλλη (αλλα η απαντηση μου ηταν "crazy priest has named you" ? )
    0 βαθμοί
  14. στην περιπτωση μου ναι ειδικα λογω του οτι η κιθαρα θα επιστρεφονταν ΑΜΕΣΑ αν ειχε το...σωστο μπρατσο (ε οχι και να εχω κιθαρα 70s με λαθος round lam & clay dots.....εχουμε και ενα ΠΡΟΣΩΠΟ στην κΕνωνια ? )
    0 βαθμοί
  15. Μάχιμη. 5 λεπτα να μπουν 010-038 χορδΑΙ και 3 ώρες να βγάλω το πλαστικό από το pickguard ? Μια και είναι η πρωτη καινουργια κιθαρα που αγοραζω από το 1995 (προτιμω τις μεταχειρισμενες κιθαρες φανατικα) σκέφτηκα να γραψω & μια κριτικη…. Ξεκιναμε λοιπον: -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ: Η κιθαρα είναι οντως εντυπωσιακα κατασκευασμενη για κιθαρα παραγωγης…. H ενωση μπρατσου σωματος είναι airtight, τα ταστα αψογα τοποθετημενα,leveled & crowned,τα κλειδια aligned ,η γεφυρα ολοϊσια και το ,τεραστιο, pickguard 100% στην σωστη θεση του (όλα αυτά ΜΑΖΙ να είναι σωστα δεν είναι και κατι που ευκολα βλεπεις σε Fender :) ) Tο φινιρσμα ,το οποιο είναι full nitro στο πίσω μέρος του μπρατσου και poly undercoat /nitro topcoat στο σωμα είναι αψογο και λεπτο (καμμια σχέση με τα πολύ παχια φινιρισματα παλαιοτερων reissue) . Η κιθαρα….ΜΥΡΙΖΕΙ υπεροχα! ? Eίναι βεβαια «ιστορικα ανακριβες» μια και οι original εχουν 1 ποντο poly finish.. Ιστορικα ανακριβες είναι και το….ΒΑΡΟΣ της κιθαρας ,το οποιο προς μεγαλη μου εκπληξη είναι ΠΟΛY χαμηλο στα 6.9 pounds (σε σχεση με τo πολύ μεγαλο βαρος των original και σιγουρα η ελαφρυτερη ALDER κιθαρα που εχω δει ποτε και εχω δει…χιλιαδες..) . Tο σωμα είναι 2 piece alder και εχει το ΣΩΣΤΟ σχημα (σε αντιθεση με τις original που εχουν το λαθος σχημα που εχουν ολες οι 70s tele ,μετα το 73,με το pronounced “notch” στο πανω μερος του σωματος) βεβαια ΚΑΙ αυτό το κανει…ιστορικα ανακριβες (αλλα βεβαια ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ποιο ομορφο) και ,επισης πολύ σπανιο, είναι σχεδον 1 piece (το 85% της κιθαρας είναι ένα κομματι με ένα off center επιπλεον κομματι στο πανω μερος) Η ιστορικη ανακριβεια συνεχιζεται με το 9αρι radius & τα 6105 ταστα (οι original ειχαν 7αρι radius & vintage ταστα) αλλα αυτό βεβαια ενισχυει το playability της κιθαρας….και την κανει πιο accessible στον μεσο παικτη…..που του φταιει το vintage radius & frets για την…αμπαλια του ?… Eυτυχως τα ταστα ΔΕΝ είναι «πραγματικα» 6105 (τα οποια δεν συμπαθω ιδιαιτερα λογω του υπερβολικου υψους τους και μειωμενου παχους τους) είναι λιγο πιο χαμηλα και λιγο πια παχια. Το μπρατσο εχει αρκετο παχος και δεν είναι οδοντογλυφίδα (το αμερικανικο παχυμετρο μου βγαζει 0,85 της ιντσας στο πρωτο ταστο και 0,92 στο 12ο) ,εχει ένα mid 60s feel ,c shape αλλα με περισσοτερα shoulders ,σιγουρα όμως, και αυτό, δεν εχει το ιστορικα σωστo «βαθυ» U neck των early 70s. Παντως «γεμιζει» ευχαριστα το χερι χωρις να είναι ιδιαιτερα παχυ αλλα και χωρις να…ψαχνεις να το βρεις και μετα από 30 λεπτα παιξιματος να εχεις παθει κραμπα αν παιζεις ρυθμικη κιθαρα, όπως είναι τα περισσοτερα μοντερνα λεπτα c shape μπρατσα Για να τελειωσουμε με τα…ιστορικα….η κιθαρα φοραει τα σωστα ιστορικα F Tuners τα οποια είναι και…ιστορικα…ΑΘΛΙΑ ? τυλιγεις τις χορδες και κανεις την προσευχη σου μη σου μεινει το tuner στο χερι ….τοσο φρικτη αισθηση εχουν (το high E ήδη πνεει τα λοισθια αλλα εχω ηδη….. αλλα 4 αναπληρωματικα και η Fender θα μου στειλει αλλα 6 καθως και το κλειδι για το TR μετα το email που τους εστειλα) …αλλα οποιος ειχε Fender κατασκευης από το 1967 μεχρι το 1983 τα εχει συνηθισει….. (ευτυχως που τα κλειδια δεν είναι υπευθυνα για τα ξεκουρδισματα ετσι κι αλλιως ενώ αυτό που είναι,δηλ. το NUT, είναι ΤΕΛΕΙΑ κομμενο) Η κιθαρα ηρθε με 010-046 χορδες …η οποιες ακομα και με το traditional non intonated three saddle σετ εχουν σχεδον τελειο intonation στο 12ο….φυσικα με τις 010-038 το intonation εγινε 100% τελειο. Μια και τα 70s steel notched saddles ειναι και τα αγαπημενα μου ,γιατι δεν αφηνουν τις χορδες να γλυστρανε , δεν θα τα αλλαξω . Τελειο ηταν και το factory set up σαν να το ειχα κανει …εγω…με μηδενικο relief και medium low action. -ΗΧΟΣ Με το που εβαλα την κιθαρα στον tweed deluxe ανταμείφθηκα άμεσα με ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ηχο στον bridge μαγνητη,λιγο πιο ψωμωμένο από έναν τυπικο low output vintage tele (τον μέτρησα στα 7,6 Κ) αλλα με μπολικο twang και σκασιμο. Και…φθανουμε στον ΛΟΓΟ που οι περισσοτεροι θα παρουν αυτή την κιθαρα (ή θα δωσουν 230 ευρω να παρουν τον neck μαγνητη) δηλ. τον CUNIFE WR neck pickup… Είναι ενας humbucker neck μαγνητης που ΔΕΝ παραμορφωνει ,δεν λασπωνει και εχει το ιδιο definition με έναν καλο single coil μαγνητη…. Ο tweed deluxe (που αντιπαθει τους διπλους μαγνητες) τoν δεχεται αδιαμαρτύρητα και δεν μπουκωνει ,ουτε παραμορφωνει..ενω αν κλεισεις τα ματια νομιζεις ότι παιζεις έναν low output P90 μαγνητη χωρις θορυβο….ΑΚΡΙΒΩΣ ιστορικα σωστος λοιπον ? ο μαγνητης, όπως κάθε vintage WR μαγνητης που εχω παιξει…. (η κιθαρα εχει τα ,σωστα ιστορικα,250Κ volume pots & 1000K tone pots) Τον μετρησα στα 10.8Κ και ειναι μια τρανη αποδειξη του "Bill Lawrence's statement" ( "DC Resistance is NOT output") Όπως ηρθε από το εργαστασιο ηταν σωστα μπαλανσαρισμενος με τον bridge στη μεσαια θεση και δεν ειχε μεγαλυτερη εξοδο όταν αλλαζες θεση … ακουγονταν δε ,όπως ηδη ειπα,θαυμασια . @fusiongtr Προφανως η Fender εχει ακολουθησει τις οδηγιες setup του φιλου μου Telenator (που ηταν ο μοναδικος κατασκευαστης custom made αυθεντικων cunife WR μαγνητων για πολλα χρονια αφου σταματησε η Φεντερ να τους φτιαχνει ) για το τελειο clarity & σε punch,ο μαγνητης είναι ΠΟΛΥ ευαισθητος στις μικρες αλλαγες υψους. https://www.tdpri.com/threads/how-to-adjust-a-cunife-wide-range-humbucker.715465/ Η ΜΕΣΑΙΑ θεση (στη οποια προσωπικα «ζω» κατά το 90% του χρονου όταν παιζω με tele )είναι απλα ΘΕΪΚΗ ηχητικα, ο συνδιασμος των 2 μαγνητων είναι απλα εκπληκτικος Εν κατακλείδι: PROS: Εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης,μεγαλη ευελιξια στον ηχο,φανταστικος neck μαγνητης,ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ neck μαγνητης ? ,ολες οι εξυπνες ιδεες της CBS εποχης (3 bolt neck,bullet TR head adjustment,tilt) ΑΨΟΓΑ εκτελεσμενες,θαυμασιο set up/playability ,,nitro finish,φανταστικη χλιδατη vintage βαλιτσα ,ελαχιστο βαρος (η συγκεκριμενη για τις άλλες δεν παιρνω ορκο) ,ΚΟΥΚΛΑΡΑ. CONS: Αθλια F Tuners (το γνωριζουμε αυτό όμως από την αρχη) , ιστορικες ανακριβιες καποιες για να … “βελτιωθει” το playability (9αρι radius,6105 frets) …..και κάποιες να βελτιωθει το feel/εμφανιση (nitro finish,σωστο σχημα σωματος ),πολυ περιορισμένο χρωματολογιο ΕΓΚΛΗΜΑ: ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ? ……. (για τους γνωστους λογους οι περισσοτεροι που θα ηθελαν μια κιθαρα σαν και αυτή θα την ηθελαν σε μαυρο χρωμα :) ) Τελικο συμπέρασμα: Μια θαυμασια κατασκευασμενη και ευελικτη tele ,highly recommended για καποιον που ψαχνει μια «καλή» και ιδιαίτερη tele σε ΣΩΣΤΗ (όχι όμως χαμηλη) τιμη. Ο WR neck μαγνητης ΤΑ ΣΠΑΕΙ.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...