Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      21936


  2. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      5466


  3. fanisatt

    fanisatt

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      304


  4. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1499


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/06/21 σε όλα

  1. υπάρχει ένα ακόμη σχετικό πρόσφατο θέμα με το ίδιο περίπου περιεχόμενο, όποτε θα μπορουσες να ξεκινήσεις από μία επίσκεψη εκεί: τώρα σε ότι αφορά τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και θέματα προς συζήτηση που θέτεις... - όχι δεν μπορούν να είναι σε διαφορετική θέση τα μικρόφωνα γιατί πρόκειται για μία coincident τεχνική που βασίζεται σε μία διεργασία (όπως εξηγώ και στο θέμα που παρέθεσα) που ονομάζεται sum and difference που με την σειρά της έχει νόημα και λειτουργικότητα μόνο εφόσον μιλάμε για ηχητική πληροφορία που φθάνει ταυτόχρονα στους δύο αποδέκτες μικρόφωνα....αυτό σε ότι αφορά την συγκεκριμένη στερεοφωνική τεχνική, από εκεί και πέρα δεν σου απαγορέυει κανεις να πειραματιστείς και ας μη ξεχνάμε ότι οι περισσότερες ενδιαφέρουσες τεχνικές προκύπτουν από πειραματισμό και "ατυχήματα" ? - η M/S ως τεχνική ηχογράφησης έρχεται τις περισσότερες φορές να καλύψει το κενό ανάμεσα στις καθιερωμένες coincident stereo τεχνικές με το ισχυρό κέντρο και την κάπως στενή στερεοφωνική εικόνα - και τις spaced stereo τεχνικές με την διευρυμένη στερεοφωνία αλλά το αδύναμο και επιρεπές στις φασικές διαφορές κέντρο....αυτό αποκτά ιδίατερη σημασία όταν μιλάμε για ηχητικές πηγές με ιδαίτερα μεγάλο μέγεθος ή πλάτος καλύτερα (πχ μία ορχήστρα ή μία χορωδία) και ακόμη περισσότερο όταν μιλάμε για πηγές με αμφιθεατρική τοποθέτηση και πολύπλοκη δυναμικά και συχνοτικά στερεοφωνική εικόνα....σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν η M/S έρχεται να "λύσει" τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι συνήθεις τεχνικές που προανέφερα. Το ίδιο ισχύει και για εξελιγμένες εκδοχές της κλασσικής a-b όπως η dekka tree στις διαφορες παραλαγές της, η ORTF και οι παραλλαγές της κλπ κλπ Όταν όμως μιλάμε για μία σημειακή πηγή όπως στην περίπτωση σου η κιθάρα (η οποία εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να έχει μία σαφή στερεοφωνική εικόνα πλην της θέσης της στο δωμάτιο και την αλληλεπίδραση με αυτό) τεχνικές όπως η M/S δεν έχουν και μεγάλη χρησιμότητα, παρά μόνο ίσως ως απομακρυσμένη τοποθέτηση στην λογική της χωρικής καταγραφής του ηχητικού δρώμενου. Και με αφορμή αυτό προχωράω στο επόμενο... - Αφενός δεν υπάρχει τρόπος να "διορθωθεί" εκ των υστέρων το αποτέλεσμα, πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κάποιο λάθος, αφετέρου γιατί πρέπει να θεωρήσουμε πως σε μία στερεοφωνική καταγραφή τα άκρα είναι ισοποσα και πανομοιότυπα? Αυτό που θέλω να πω λοιπόν είναι πως το αποτέλεσμα που έχεις πάρει δεν μπορεί επουδενί να χαρακτηριστεί "ανισόροπο" (και ας μην το έχω ακούσει...) γιατί πολύ απλά (υποθέτω) πως δίνει την στερεοφωνική εικόνα από ένα συγκεκριμένο σημείο στον χώρο σε σχέση με την κιθάρα...και έτσι όπως το φαντάζομαι κάτι τέτοιο μπορεί να είναι και πολύ ενδιαφέρον αλλά και πολύ ουσιαστικά επιδραστικό μέσα σε ένα μιξ...μία κιθάρα δλδ η οποία έχει προκαθορισμένη ρεαλιστικά την θέση της στην στερεοφωνική εικόνα ?
    1 βαθμός
  2. Το θέμα είναι έτοιμο προς επιθεώρηση. ?
    1 βαθμός
  3. Ξεκινα κατεβαζοντας ολες τις βιδες τερμα & ακολουθησε αυτες τις οδηγιες https://guitar.com/guides/diy-workshop/how-to-set-up-filtertron-pickups/
    1 βαθμός
  4. Εξαιρετο,σε πιανει απο τα μαλλια. Ακομα κι εμενα που δεν εχω. Μπραβο ρε παιδες.
    1 βαθμός
  5. Σπασιμπα! Ποιος ασχολειται ρε με λαθη,ειλικρινα τωρα. Τα σπανετε και το ξες. Τιγκα φτιαξιμο. Και βεβαια φωναρα.
    1 βαθμός
  6. Μπράβο στην παρέα! (Αν και ο χώρος εδώ είναι για original μουσική. Στο forum το επόμενο). Εμένα μια χαρά μου ακουστήκατε και θέλω να το μεταφέρεις και στον ντράμερ, γιατι εδώ με καλοκουρδισμένο κιτ και μπασίστα (!) έπαιξε μπόμπα. Κι αν έπαιζε λιγότερα fills ακόμα καλύτερα. Η Εβελίνα έχει πάρει τη μανιέρα της ώριμης Τζοπλινικής ροκ ντίβας και οι κιθάρες έχουν ωραίο και δεμένο ήχο. Το σόλο στο σημείο που βρίσκεται είναι δύσκολο και κατανοώ απόλυτα. Σε μια δεύτερη προβαρισμένη εκδοχή θα το'χες άψογα, είμαι σίγουρος αλλά αυτά είναι για τους φλώρους.? Να υποθέσω πως τηρείτε τις προδιαγραφές ασφαλείας για πρόβες και τηλεοπτικά γυρίσματα όπως στα reality.
    1 βαθμός
  7. Εξαίσιο παιδιά !!! Πολλά μπράβο !!!
    1 βαθμός
  8. Πολύ ωραίο παιδιά. Πρώτον .... Η ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ .... Φώτη, εδώ έκανες ένα βήμα παραπέρα (αυτά που λέγαμε κάποτε στο τηλέφωνο για τις "ανάσες" μεταξύ των φράσεων). Γιώργο πολύ ωραίες κιθάρες. Παιδιά θα το ξανακούσω αύριο, με καθαρά αυτιά, γιατί έχω την εντύπωση ότι κάτι υπάρχει που δεν μπόρεσα να εντοπίσω με το πρώτο άκουσμα, και θα σας πω. Πάντως η πρώτη εντύπωση είναι σούπερ θετική. Μπράβο!
    1 βαθμός
  9. Μπράβο ρε παιδιά, μπράβο. Τίγκα στην live-ίλα η εκτέλεση, ξεσηκωτική όσο δεν πάει. Καλά για τον Γιάννη τι να πω, γνωστός "φονιάς", αλλά κι εσύ Νέστορα, και η Έβελιν σκίζετε. Μου άρεσε ιδιαίτερα ο ενθουσιασμός στην εκτέλεση, περνάει στον ακροατή πολύ έντονα. Μπράβο και πάλι ρε παλίκαροι.
    1 βαθμός
  10. Ένα καινούριο τραγουδάκι μας. Να πω την αλήθεια δεν σκεφτόμουν να το ανεβάσω εδώ, γιατί το είδος του δεν πολυσυνάδει με ότι έχουμε συνηθίσει να ακούμε στο Νόιζ. Τελικά ενέδωσα στις Ερινύες.. Έχει πέσει πολύ δουλειά και από τους τρεις μας που δεν φαίνεται λόγω αφαιρετικής παραγωγής, με πολλές αλλαγές στα όργανα και στην φωνή για να πάρει αυτήν την τελική του μορφή. Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, εάν εξαιρέσουμε την μίξη-mastering-παραγωγή του που ακόμη δεν δύναμαι να την κάνω σωστά. Σύνθεση, στίχοι, φωνή: Νίκος Φράγκος Πιάνο: Νίκος Αραβανής Κιθάρες, μπάσο, τύμπανα (προγραμματισμός), παραγωγή: Φώτης Τσίγγος Η μίξη και το mastering έγιναν στο @studiotsiggos...
    0 βαθμοί
  11. Καλησπερες! Απεκτησα προσφατα ενα ribbon μικροφωνο (Superlux R102), και μιας και ειναι figure 8 pattern ειπα να δοκιμασω την Mid/Side τεχνικη για να ηχογραφησω ακουστικη κιθαρα. Εκανα λοιπον ενα προχειρο τεστ τις προαλλες (το ανεβασα πριν λιγο και στα Videos) και θα ηθελα γνωμες/συμβουλες απο τους πιο εμπειρους σχετικα με το mic placement στο συγκεκριμενο σεναριο. Χρησιμοποιησα λοιπον το Superlux R102 για τα Sides και ως Mid εβαλα ενα Rode M3 (small condenser). Απο συνηθεια, εβαλα το ζευγαρι να "κοιταει" την κιθαρα στο neck/body joint, σε αποσταση περιπου 30cm. Οταν λοιπον περασα τα tracks στο DAW και εστησα το mid/side decoding παρατηρησα οτι ο ηχος δεν ηταν κεντραρισμενος, και η στερεοφωνικη εικονα εγερνε προς τα δεξια - τα L/R levels στο master ειχαν εντονη διαφορα, πανω απο 6dB. In hindsight, αυτο προφανως προεκυψε επειδη το ribbon συγκεκριμενα δεν ηταν κεντραρισμενο στην ηχητικη πηγη αλλα ειχε τον κυριο ογκο της (σωμα/soundhole της κιθαρας) εκτος κεντρου, οποτε οταν εγινε το decoding το ολο σημα κατεληξε να μην ειναι κεντραρισμενο. Η απορια μου λοιπον ειναι σχετικα με το ποιος νομιζετε ειναι καταλληλος τροπος να διορθωθει αυτο, ειτε με διαφορετικο mic placement και re-recording ειτε με post processing στο DAW. Η προφανης λυση (για εμενα τουλαχιστον) θα ηταν το διαφορετικο mic placement και επαναηχογραφηση, φερνωντας το mic pair πιο κοντα στο κεντρο της ηχητικης πηγης, στην προκειμενη περιπτωση φανταζομαι να κοιταει καπου αναμεσα σε bridge και soundhole. Η απορια μου ειναι τι κανουμε σε αυτη την περιπτωση με τον ηχο του mid μικροφωνου. Προσωπικα οσες φορες δοκιμασα να γραψω με μικροφωνο να κοιταει κατευθειαν στο soundhole o ηχος μου φανηκε αρκετα boomy και σιγουρα οχι και οτι καλυτερο σε σχεση με ενα neck joint placement πχ. Θυσιαζουμε λοιπον τον ηχο του mid mic χαρην της ισορροπημενης στερεο εικονας και τον φτιαχνουμε μετα οσο γινετε μεσω EQ? Βαζουμε τα μικροφωνα πιο μακρια απο την πηγη για να μην ειναι τοσο εμφανες το misalignment με το κεντρο (καθαρα intuitively φανταζομαι οτι αυτο ισως δουλευε, απο την αλλη δεν το εχω δοκιμασει και τοσα ξερω τοσα λεω)? Ποσο σημαντικο ειναι να ειναι αυστηρα co-located τα 2 μικροφωνα? Αν πχ στησω το side ωστε να κοιταει κεντρο (πισω απο το soundhole) θα ηταν προβλημα αν το mid δεν ειναι τοποθετημενο ακριβως coaxially με το side, αλλα 10 εκατοστα πιο δεξια πχ ωστε να κοιταει την κιθαρα πιο κοντα στο neck joint? Υποθετωντας οτι η επαναηχογραφηση δεν ειναι επιλογη (πχ στην προκειμενη περιπτωση βαριομουν να ξαναγραψω ?), πως θεωρειτε ειναι καλυτερος τροπος να διορθωθει το imbalance στο DAW? Το κατεβασμα απλα του fader ενος απο τα 2 side καναλια (προ γκρουπαρισματος) δεν δουλευει, πρεπει σχεδον να το εξαφανισεις απο τη μιξη για να ισσοροπησει το master. Απο την αλλη ειχα καλυτερη τυχη με τα gain controls των side καναλιων, ανεβαζωντας λιγο το gain του ενος καταφερα να εχω πιο ισσοροπημενα L/R καναλια στο master. Η μηπως απλα ενα ελαφρυ panning στο master ωστε να ερθουν τα levels σε ισορροπια ειναι προτιμοτερο? Βοηθησε λιγο, αλλα και παλι για να φτασω σε σημειο να ειναι ισοσταθμα τα levels επρεπε να παναρω πολυ προς τα αριστερα, σε σημειο που τα λαμπακια συμφωνουσαν αλλα τα αυτια μου μου λεγανε οτι κατι παει στραβα. Υπαρχει καποιος λογος να προτιμηθει καποια απο τις 2 προσεγγισεις υπερ της αλλης? Μηπως στην τελικη δεν υπαρχει και ιδιαιτερος λογος να με απασχολει το ολο θεμα, στο context σολο ηχογραφησης? Ρωταω περισσοτερο απο γενικο ενδιαφερον (κουβεντα να γινεται) και για να ακουσω γνωμες σχετικα με το πως αντιμετωπιζετε παροιμοια θεματα, μιας και η τεχνικη αυτη μου ειναι καινουρια και οι γνωσεις μου πολυ βασικες.
    0 βαθμοί
  12. Κρίμα και είχα προετοιμάσει τον Φώτη για κράξιμο πάλι και μου την χαλάσατε :P Μερσί Νέστορα!
    0 βαθμοί
  13. https://www.kathimerini.gr/culture/music/1085871/ma-poios-itan-o-giannis-o-fonias/
    0 βαθμοί
  14. Τον τελευταίο καιρό τα κομμάτια που ανεβαίνουν εδώ στο Noiz έχουν ένα βασικό πρόβλημα (για μένα). Δεν έχουν μελωδική γραμμή που να κλέβει το ενδιαφέρον. E! λοιπόν αυτό είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Το ακούω μάλιστα 2η φορά. Όλα ωραία τ' ακούω και τα της παραγωγής. Μπράβο!
    0 βαθμοί
  15. To Direct Monitor σου δίνει πάντα το καθαρό σήμα πριν περάσει καν στον υπολογιστή. Είναι χρήσιμο για να ακούσεις αυτό που ακριβώς δέχεται η κάρτα ήχου σου από κάποιο όργανο ή μικρόφωνο. Κάθε κάρτα το έχει κάπως διαφορετικά. Άλλες το χουν με switch ή κουμπί, που απλά το ενεργοποιεί χωρίς να αλλάξει κάτι άλλο. Άλλες το έχουν με knob που μπλέκουν το αγνό σήμα με το output του υπολογιστή. Αυτό μάλλον είναι το Mix που λες. Θα βοηθούσε να μας πεις σε ποια κάρτα το είδες. "Κανονικά" το έχουμε πάντα off και παίζουμε μέσα από κάποιο πρόγραμμα, είτε παίζεις με το youtube να παίζει, είτε έχεις βάλει κάποιο backing track στο DAW σου. Το Direct Monitor το χρησιμοποιείς συνήθω για να ελέγξεις το σήμα σου, όχι για να παίξεις. Μια ειδική περίπτωση είναι να θες να παίξεις κιθάρα χωρίς καμία ενίσχυση με το ανγό σήμα της κιθάρας (σαν DI), χωρίς να ανοίξεις κάποιο πρόγραμμα, DAW ή amp simulator. Θα είναι αρκετά ξερό βέβαια. Μια άλλη περίπτωση είναι να περάσεις σήμα από ενισχυτή, amp modeler, πεταλιέρα, κτλ.
    0 βαθμοί
  16. Ο Φώτης έχει γίνει εξπέρ,παλαιότερα με έβριζε που δεν μπορούσε να χωρέσει το πιάνο στην μίξη και τώρα μου λέει "στείλτο όπως θες,με οτι βάθος θες κλπ και θα την βρώ την άκρη" Μερσί Ευστράτιε,Γεώργιε και Απόστολε!
    0 βαθμοί
  17. Το κομμάτι όταν το ξεκίνησα, είχα σκοπό να κάνω κάτι καινούριο (για τα δεδομένα μου), που μου είχε προτείνει ο Πνοή παλαιότερα. Να περιέχει ακόρντα με μια νότα κοινή. Οπότε, ξεκίνησα πολύ openminded και έκανα την αρχή. Στην πορεια είδα ότι μου κολλούσαν κι άλλες αρμονίες, κι έτσι κατέληξε το κομμάτι. Τα παράξενα ακόρντα (Dsus2, Cadd9 και κάτι άλλα ψιλά) είναι, καθαρά, άποψη. Αυτό το σολάκι το είχα γράψει στην αρχή αρχή που έψαχνα μελωδίες και θέματα. (Μετά την ρυθμική κιθάρα με την αρμονία, συνήθως γράφω μονοκοπανιά ένα σόλο με κιθάρα σε όλο το κομμάτι, προκειμένου να μου "δείξει" θέματα και μελωδίες που αργότερα θα χρησιμοποιήσω). Ενώ τα άλλαξα όλα τα άλλα, αυτό το σημείο του κομματιού δεν το πείραξα, διότι ήξερα ότι 20 φορές εάν το έπαιζα από την αρχή δεν θα έκανα παρόμοια φρασούλα.
    0 βαθμοί
  18. Πραγματικά η ενορχήστρωση και η παραγωγή με εντυπωσίασαν. Το είδος ως γνωστόν δεν μου αρέσει, αλλά είναι ένα καλοπαιγμένο κομμάτι, πολύ προσεγμένο. Όλα τα όργανα πεντακάθαρα, και ο Νικόλας ακούγεται πολύ καλά (και παιχτικά ταιριάζει πολύ το παίξιμό του). Σε κάποιες καταλήξεις η φωνή είναι λίιιιιιιιγο εκτός τόνου (έτσι το άκουσα), αλλά ψιλικοκό.
    0 βαθμοί
  19. Πολυ καλη δουλεια. Αρτιο αποτελεσμα. Μπραβο σας!
    0 βαθμοί
  20. μπα σε καλο σου με κοΠσοχολιασες.... (μετα ειδα οτι ηταν Η AlexA) ?
    0 βαθμοί
  21. Καταλαβαίνω τι μου λες κι επίσης καταλαβαίνω πως δεν είναι ο χώρος μου καλός γι αυτή τη δουλειά. Αλλά αυτό έχω με αυτό θα πορευθώ. Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα πάρω λοιπόν τις desktop μιας και με βολεύει περισσότερο. Και μία ερώτηση, άσχετο με το θέμα. Το Mix στην κάρτα ήχου με το direct monitor ποια είναι η διαφορά?
    0 βαθμοί
  22. .... δέχεται φωνητικές εντολές μέσω Alexa. Να λες δηλαδή ... - "Φούρνε ψήσε" - "Πώς το θέλετε ?" να σου λέει. - "Ξεροψημένο" Και στο τέλος ... - "Πάλι σκατά το έφτιαξες. Πρέπει να πάρω φούρνο με AI να μάθει να μαγειρεύει κιόλας."
    0 βαθμοί
  23. Εξαιρετικο ,ειδικα για οσους ασχολουνται με την ελληνικη λαϊκη μουσικη
    0 βαθμοί
  24. Μελοποίηση του ποιήματος "Μνήμες" του Γιώργου Γκανέλη, τον οποίο και ευχαριστώ ιδιαιτέρως. Στην αφήγηση ο Φώτης Τσίγγος. ΜΝΗΜΕΣ «Θυμήσου τα ωραία καλοκαίριαπου έκανες βουτιές στον ουρανόζωγράφιζες καράβια στο κενόκαι φύτευες τον ήλιο στα παρτέρια. Θυμήσου του φθινόπωρου τα βράδιαπου έσταζαν σκουριά και καταχνιάκλεισμένη μες στο σπίτι απ’ τις εννιάψηλάφιζες του τοίχου τα σκοτάδια. Θυμήσου του χειμώνα τα ταξίδιαπου κάναμε στις πίστες του χιονιούμετά στον καναπέ του σαλονιούσκαρώναμε ακατάλληλα παιχνίδια. Της άνοιξης θυμήσου τον αέραπου μύριζε αλκοόλ και γιασεμίη νύχτα σπαρταρούσε από ηδονήκαι άπλωνε τα δίχτυα της η μέρα.» «Γιατί δεν πας απέναντι να βρεις τη μοναξιάγιατί μετράς τον έρωτα με μνήμες και χαρτιά;Ποιος είπε πως οι όμορφες στιγμές θα διαρκούνμες στην αιωνιότητα και θα μας κυβερνούν;»
    0 βαθμοί
  25. Γενικά οι παραπάνω κανόνες είναι σωστοί αλλά για να έχεις σωστή εικόνα του όλου θέματος πρέπει να διαβάσεις με πολύ μεγάλη προσοχή το βιβλιαράκι που σου δίνουν μαζί με τα ηχεία σου. Π.χ. τα δικά μου ηχεία λόγω κατασκευής μπορούν χωρίς πρόβλημα να τοποθετηθούν σχετικά κοντά σε τοίχο. Επίσης, στο βιβλιαράκι μπορεί να σου λέει αν μπορείς να τα τοποθετήσεις οριζόντια, πάνω σε ποιο υλικό θα ήταν καλό να ακουμπάνε, αν χρειάζονται βάση, πώς θα βελτιώσεις τις ρυθμίσεις του ήχου (αν υπάρχουν) και πολλά άλλα τέτοια τα οποία μπορεί να μη συνάδουν 100% με τους γενικούς κανόνες.. Δυστυχώς ότι και να κάνεις, ο ήχος που θα έχεις μόνο flat δεν πρόκειται να είναι.. Προσπαθείς όμως να το κάνεις να ακούγεται όσο καλύτερα μπορείς για να έχεις όσο μπορείς πιο σωστή εικόνα..
    0 βαθμοί
  26. Οι φούρνοι μικροκυμάτων με ενσωματωμένο wifi είναι πιο επικίνδυνοι για την υγεία? Να προτιμήσω μόνο με ethernet συνδεση? https://celcook.ca/faqs/
    0 βαθμοί
  27. Αυτό δεν είναι κανόνας. Ισχύει για μεγάλα ηχεία και αυτά με bass reflex στην πλάτη. Αντιθέτως αν έχεις ένα μικρό ηχείο, με εως 7" woofer π.χ. βοηθάει κιόλας. Πολλά καλά studio monitors έχουν ρυθμίσεις Tilt και Roll-off χαμηλών ανάλογα με την τοποθέτηση τους σε απόσταση απο τον τοίχο. Οι εξωτερικές βάσεις σε ένα μικρό γραφείο δημιουργούν περίεργες συνθήκες τοποθέτησης και ιδανικά θα πρέπει να απομακρύνεσαι για ν' ακούσεις σωστά.
    0 βαθμοί
  28. Φαντάζομαι για να μην έχεις χώρο, έχεις και μικρό γραφείο. Ιδανικά σε ένα studio, το γραφείο (και τα ηχεία) δεν πρέπει να είναι κοντά σε τοίχο για να μην ακούς άμεσα τις αντανακλάσεις. Γι αυτό και είναι καλό να τραβιέται το γραφείο μισό με ένα μέτρο μπροστά. Αυτό βέβαια είναι αρκετά περιοριστικό για ένα τυπικό σπίτι. Τα ηχεία πρέπει να σχηματίζουν ισοσκελές τρίγωνο με εσένα να είσαι η 3η γωνία. Συνήθως, για να το πετύχουμε αυτό χωρίς βάσεις, είτε χρειάζεται μεγάλο, βαθύ γραφείο, είτε τρόπο να μπουν τα ηχεία πίσω από το γραφείο. Επίσης τα ηχεία πρέπει να είναι στο ύψος του κεφαλιού μας. Το καλύτερο είναι λοιπόν να πάρεις επιδαπέδιες βάσεις και να τις βάλεις πίσω από το γραφείο. Από την άλλη είναι αρκετά πιο ακριβές. Επίσης να κοιτάξεις να μπορούν να υποστηρίξουν τα ηχεία σου και σε μέγεθος και σε βάρος.
    0 βαθμοί
  29. Αν εχεις ένα γραφείο σε περιορισμένο χώρο, συστήνω αυτά. https://www.thomann.de/gr/auralex_acoustics_mopad.htm Τα χρησιμοποιώ με απόλυτη επιτυχία χρόνια τώρα.
    0 βαθμοί
  30. Αφού πήραμε άφεσιν αμαρτιών θα προχωρήσουμε σε ενάρετο βίο εφεξής.
    0 βαθμοί
  31. "Συγχωρείστε τα λάθη ενθουσιασμού, δεν είναι και λίγο να παίζεις με τους top." Συγχωρεμένοι....??
    0 βαθμοί
  32. Όσο μου αρέσουν οι μεσαίες θέσεις σε κιθάρες με single coils, τόσο αδιάφορες μου είναι οι μεσαίες θέσεις σε κιθάρες με humbuckers. Για να το αλλάξω αυτό έκανα μια μετατροπή στον μαγνήτη της θέσης neck, μιας epi g400, όπου δεν πολυχρησιμοποιώ. Τον ξεβίδωσα, ξεκόλλησα το καπάκι, χαλάρωσα τις βιδούλες στη βάση, έβγαλα τον μαγνήτη (πλάκα) της βάσης και τον ξανάβαλα ανάποδα, και στην πορεία έβαλα τον humbucker ανάποδα, με τις βίδες να είναι προς τη μεριά της γέφυρας. Θα αναλύσω τη διαδικασία παρακάτω. Το αποτέλεσμα είναι στη μεσαία θέση να είναι οι δύο μαγνήτες εκτός φάσης, και ως εκ τούτου, ο ήχος να είναι πρίμος, με χαμηλό output και να θυμίζει λίγο μονοπήνιο μαγνήτη. Έχει τον χαρακτηριστικό ήχο, στη μεσαία θέση, της κιθάρας του Peter Green (και αργότερα του Gary Moore). Ξεκινώ από τις ηχογραφήσεις. Εδώ έχουμε την epiphone g400 με το εργοστασιακό wiring. Neck/middle/bridge. Φοράει τους epiphone probuckers, και οι χορδές είναι 2 ετών... g400 normal wiring.mp3 Εδώ με τη μετατροπή στον μαγνήτη. Παίζω τα ίδια με την αποπάνω ηχογράφηση. Η διαφορά είναι εμφανής στη μεσαία θέση. Άλλος ήχος εντελώς. g400 greeny mod.mp3 Εδώ παίζω μόνο στην μεσαία θέση. Στην αρχή ρίχνω σταδιακά το volume του neck και στο δευτερο μισό κάνω το ίδιο με το vol του bridge. Ενδιαφέρον έχει ότι μόλις πέσει το vol ένα ελάχιστο, αμέσως γίνεται πιο fat ο ήχος. Πολύ μεγάλη παλέτα ηχοχρωμάτων στη θέση αυτή. g400 greeny mod middle position.mp3 Αναλύτικά η διαδικασία που ακολούθησα (στο τέλος παραθέτω και βιντεάκι από το net): Βήμα 1. Χαλαρώνουμε ή αφαιρούμε χορδές, και ξεβιδώνουμε τις τέσσερις βίδες της πλαστικής βάσης του μαγνήτη. Βήμα 2. Βγάζουμε τη βάση με τον μαγνήτη έξω και ξεβιδώνουμε τις δύο βίδες που ρυθμίζουν το ύψος του μαγνήτη. Βήμα 3. Εφόσον έχει νικελ καπάκι ο μαγνήτης, με τη βοήθεια κολλητηριού λιώνουμε τις δυο κολλήσεις και αφαιρούμε (με προσοχή) το καπάκι από τον μαγνήτη. Εάν δεν έχει νικελ καπάκι, παραλείπουμε αυτό το βήμα. Βήμα 4. Χαρώνουμε τις τέσσερις στραβόβιδες από το κάτω μέρους του μαγνήτη, τόσο ώστε να μπορεί να βγει η μαγνητική πλάκα, την οποία και έσπρωξα με ένα κατσαβιδάκι. Βήμα 5. Στρίβουμε 180 μοίρες, κατά μήκος, την πλάκα και την σπρώχνουμε με το δάκτυλο μας ώστε να πάει στην θέση της. Έπειτα σφίγγουμε τις τέσσερις βίδες. Βήμα 6. Βάζουμε το νίκελ καπάκι στη θέση του και κολλάμε με κολλητήρι. Εάν δεν υπάρχει καπάκι, παραλείπουμε αυτό το βήμα. Βήμα 7. Γυρίζουμε ανάποδα τον μαγνήτη, με τις 6 βιδούλες να βρίσκονται προς τη μεριά της γέφυρας. Έπειτα τον βάζουμε πάνω στη βάση και μετά βιδώνουμε όλη τη βάση στην κιθάρα. Αυτή τη διαδικασία ακουλούθησα, και την έγραψα αρκετά απλοποιημένα. Σε πολλά βήματα θέλει προσοχή. Μου ήταν δύσκολο να ξεκολλησω το νίκελ καπάκι, καθώς δεν έχω πολύ δυνατό κολλητήρι. Έπειτα δεν επαναφέρθηκε ακριβώς στη θέση του το καπάκι μετά την κόλληση, με αποτέλεσμα να είναι λίγο χαμηλότερα οι βιδούλες (θα ξανακάνω την εγχείρηση να το φτιάξω). Κάποιος άλλος μαγνήτης, ενδεχομένως, να έχει τα ίδια ή και περισσότερα θέματα. Γι' αυτό και ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΤΕΧΝΙΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι σε μαγνήτες που δεν έχουν καπάκι είναι πάρα πολύ απλή αυτή η μετατροπή. Και μια μικρή παρουσίαση στον ήχο από τον κύριο Koch....
    0 βαθμοί
  33. Δεν έχω τον ήχο φρέσκο να θυμηθώ τις διαφορές είχα μια Epiphone Joe pass κάποτε που και της άλλαξα τον neck μαγνήτη με Gibson paf Τρομερός ήχος αλλά στη μέση του διακόπτη ήταν εκτός φάσης οι δύο μαγνήτες αρχικά ανέστρεψα τα καλώδια αλλά επειδή απέκτησε θόρυβο έκανα το κόλπο με το μαγνήτη και ησύχασα
    0 βαθμοί
  34. Άλλο πράγμα το ζωντανό! Ο μπασίστας παίζει παπάδες, όλοι όμως είστε πολύ καλοί. Μπράβο σας! Άντε να τελειώνουμε με τον covid19 να δούμε κανένα live!
    0 βαθμοί
  35. Έχω κόψει και το τσιγάρο και είχα παραπάνω τρέμουλο στα χέρια.
    0 βαθμοί
  36. Φωναρα! Καλοι ειστε και οι υπολοιποι...
    0 βαθμοί
  37. Φίσκα στα λάθη είναι......? Φαίνεται πάντως ο ενθουσιασμός.... και ο μπασίστας γ@μ@ει!!! Εύγε σας, πολύ καλό....!
    0 βαθμοί
  38. Στην πρόβα που κάναμε προχθές ήρθε ο Ace (όχι Frehley) bass player της Ελλάδας Γιάννης Γρηγορίου. Παίξαμε χωρίς καμιά συνεννόηση, με τη μία το Get ready. Έτσι για να τη βρούμε. Συγχωρείστε τα λάθη ενθουσιασμού, δεν είναι και λίγο να παίζεις με τους top.
    0 βαθμοί
  39. Προσωπικα θα εβαζα τις 10-38 ωστε να εχω κοντινη αισθηση με την αλλη τελε. Επισης, επειδη (οπως λεει ο sf) με τις semihollow εχουμε πιο φλατ ηχο, θα εβαζα 10-38 ωστε να εχω περισσοτερο "σπασιμο" στις χορδες. Επισης, ειναι και οι φτηνοτερες. Εαν δεν σου κανουν το κλικ, τις βγαζεις και βαζεις τις elixir. Με καταστρεψατε με τις συμβουλες σας, εβαλα 10 38 στην thinline...εξαιρετικο αποτελεσμα!!! Για εναν περιεργο λογο κατεληξα να παραγγειλω Seymour Duncan Antiquity 50s για την αλλη tele μου με τους κλασικους μονους. Γιατι? Ουτε εγω καταλαβα... την επομενη φορα θα δοκιμασω 11αρες που προτεινει ο Ηλιας να δω... τι αλλο θα μου προκυψει...
    0 βαθμοί
  40. ουφ... οπότε επιστημονικώς αφού ο Χάρης βγάζει μαλλιά, συμπερασματικά εμένα δεν μου πέφτουν λόγω της χρήσης του όπως μου λένε οι διάφοροι... ίσα ίσα που έχω ελπίδες να μου ξαναβγούν κι όσα χάνω...? ΥΓ. βέβαια τώρα η αλλοίωση της τρικυκλοφωσφορικής πορδιαμίνης με ανησυχεί πάλι... πτου!... πάνω που τα χα βάλει σε μια σειρά...?
    0 βαθμοί
  41. "Great Hopes: Strategy" is a track of electronic music. It could very well be a sountrack. It was created using synthesizer sounds and was written in 2013. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    0 βαθμοί
  42. Με το ιατρικό υδατόλουτρο που βρήκα μπόρεσα να λιώσω και να κρατήσω ζεστή την ψαρόκολλα... Έπειτα με γρήγορες κινήσεις (έχεις 40" μέχρι να σβωλιάσει) έβαλα το kerfed bracing. Φαίνεται να εφαρμόζει καλά!! ... για να δούμε!! Ζέστανα και το πινέλο στο νερό καθώς και τα καμάρια στο καλοριφέρ για να μην ακουμπήσουν την ψαρόκολλα και την κρυώσουν... Είναι αναστρέψιμη διαδικασία. Ελπίζω βέβαια να πετύχει για να τη χρησιμοποιώ τη μέθοδο και σε άλλες κολλήσεις πχ στο μπράτσο με σώμα.. Ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στον Φάνη (Πνοή και Νύξη) που μου δίδαξε τη διαδικασία με τη hot hide glue!
    0 βαθμοί
  43. Εμένα σήμερα φτάσανε επιτέλους (χορδούλες μόνο) και με dhl παρακαλώ. Μάλλον λαχείο είναι (εκτός αν έχει η παραγγελία μέσα μια custom tele όπου εκεί στις στέλνουν το επόμενο πρωί και στις έχουν αρωματίσει κι όλα)
    0 βαθμοί
  44. εχω φτιαξει και ενα μικρό πολυ συντομο βίντεο για το πως δουλέυει η συγκεκριμενη τεχνική
    0 βαθμοί
  45. ναι είναι πολύ φυσικό να γέρνει και εξαρτάται φυσικά από την τοποθέτηση των μικροφώνων σε σχέση με την πηγή. Για να γίνει πιο έυκολα αντιληπτό αρκεί να καταννοήσουμε πως δουλέυει η τεχνική mid/side και πρώτα απ'όλα ποιος είναι ακριβώς ο ρόλος και η λογική πίσω από ένα μικρόφωνο figure 8. ας αρχίσουμε από το τελευταίο... ένα μικρόφωνο fig 8 λοιπόν κάθώς δεχεται τα ηχητικά κύματα με την μορφή πίεσης του αέρα και από τις δύο ανοιχτές του πλευρές είναι πολύ λογικό στην έξοδο του να εμφανίζει ένα (εντός πολλών εισαγωγικών) άθροισμα του τι συμβαίνει κάθε στιγμή σε αυτές τις δύο πλευρές του μικροφώνου. Με απλά λόγια και στην περίπτωση ενός ribbon mic για παράδειγμα, κάθε φορά που το μεταλικό έλασμα δέχεται πίεση από την εμπρόσθια πλευρά του μικροφώνου με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνηση και να εμφανίζει μία θετική τάση στην έξοδο, αν το ίδιο σήμα το εξετάσουμε από την αντίστροφη πλευρά θα εμφανίσει αντίστοιχα εκεινη την στιγμη μία αρνητική τιμή τάσης. Στην τεχνική mid/side λοιπόν αξιοποιούμε αυτό το γεγονός μέσω μίας διαδικασίας που ονομάζεται "sum and difference" και καταλύτης της οποίας είναι το μεσαίο στοιχείο, δλδ το καρδιοειδές μικρόφωνο. Καθώς λοιπόν διπλασιάζουμε το σide ellement και αναστρέφουμε την πολικότητα, στην ουσία ακούμε ακόμα δύο φορές το ίδιο ακριβώς πράγμα απλά με ανεστραμένη πολικότητα. Για να μπροέσουμε να αποκωδικοποιήσουμε την διαφορετική πληροφορία του κάθε ενός από τα άκρα χρειαζόμαστε το κεντρικό μικρόφωνο, το οποίο θα ενισχύσει (sum) όσα στοιχεία είναι συμφασικά στο αθροισμα που προκύπτει (το κεντρικό μικρόφωνο παίζει ισόποσα και στα δύο κανάλια) και θα ακυρώσει (difference) όσα έχουν αντίστροφη πολικότητα. Και έτσι προκύπτει μία νέα ξεκάθαρη στερεοφωνική εικόνα καθώς πλέον τα δύο ακριανά στοιχεία μας έχουν διαφορετικό περιεχόμενο. Τι έχει συμβεί λοιπόν στην περίπτωση της κιθάρας? Πολύ απλά το συμφασικό περιεχόμενο του αθροίσματος fig8 πλευρά 1 + καρδιά υπερισχύει του αντίστοιχου fig8 πλευρά 2 + καρδιά λόγω εγγύτητας του εμπρόσθιου μέρους του fig8 (δλδ της πλευράς 1 ) στην ηχητική πηγή....με ακόμη πιο απλά λόγια το αποτέλεσμα δεν γέρνει, αλλά αντίθετα αποτυπωνει με ακρίβεια την πραγματική στερεοφωνική εικόνα, όπως δλδ θα την αντιλαμβανόταν και ένα ζευγάρι αυτιά στην αντίστοιχη θέση (η περίπου καθώς τα αυτιά έχουν μία κάπως διαφορετική προσέεγιση της αντίληψης της στερεοφωνίας...αλλά άλλο θέμα αυτό) . Και κάπου εδώ προκύπτει και ένα αρκετά σημαντικό θέμα σε σχέση με τις στερεοφωνικές τεχνικές...και αυτό είναι φυσικά η σχέση τοποθέτησης απόστασης κλπ με το θεωρητικό, υπατκτόαλλα και ζητούμενο ως κεντρο. Το κέντρο λοιπόν ή έστω το ghost image που θέλουμε να δημιουργήσουμε θα προκύψει από τις δύο απλές συνισταμένες σε οποιαδήποτε τεχνική, την διαφορά στην ένταση κι την διαφορά στον χρόνο. Και ενώ θεωρητικά στις coincident τεχνικές δεν υφίσταται διαφορά στον χρόνο, εντούτοις στην mid/side η δημιουργία της στερεοφωνικής εικόνας βασιζέται εξολοκλήρου σε αυτήν ακριβώς την ιδιαιτερότητα των μικροφώνων fig8 δλδ την ταυτόχρονη "καταγραφή" της ίδιας ηχητικής πληροφορίας σε γωνία 180 μοιρών, δλδ ουσιαστικά από διαφορετική θέση στον χώρο και συνεπώς στον χρόνο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...