Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. ΑpussyΑ

    ΑpussyΑ

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1576


  2. Vale Rossi

    Vale Rossi

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      210


  3. John Goumis

    John Goumis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      428

    • Αναρτήσεις

      2052


  4. Kostis Poulis

    Kostis Poulis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      17


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/02/21 σε όλα

  1. Μου άρεσε το κομμάτι πάρα πολύ. Ατμοσφαιρικό με ωραία πλοκή και ωραίο ήχο.
    1 βαθμός
  2. Ζητάς να σου κάνουν το λεγόμενο split delivery και σου στέλνουν ότι έχουν διαθεσιμο όποτε το εχουν διαθέσιμο χωρις εξτρα μεταφορικα (είτε μιλάμε για παραγγελία ανω των 299 ευρω είτε για μικρότερη στην οποια όταν θα την κανεις θα χρεωθεις τα 20 ευρω ουτως ή αλλως είτε για καποια ειδικη περιπτωση με δωρεαν μεταφορικα οπως της 25ης Μαρτιου). Το έχω κάνει, το έχω ζητήσει (οταν κανεις την παραγγελια, υπάρχει field που γραφεις σημειωσεις προς το Thomann για την συγκεκριμενη παραγγελία) και υπάρχουν και πληροφοριες στο site τους. ΥΓ: εξαίρεση μάλλον είναι (δεν προλαβα να το επιβεβαιώσω 100% γιατι τελικά τα ακυρωσα ολα) αν κάνεις κάποια επιπλέον custom παραγγελία (= προιον που δεν υπάρχει στο site αλλα μπορεί να σου το παραγγείλει, φερει και στείλει κατόπιν ειδικης συμφωνιας και με εξτρα συνενοηση), εκει θα πρεπει να το επιβεβαιωσεις αλλα δεν νομίζω να ειναι η δικιά σου περιπτωση αυτο.
    1 βαθμός
  3. Τα balanced καλώδια συνήθως καταλήγουν σε βύσματα XLR ή στερεοφωνικό καρφί και χρησιμοποιούνται στη διασύνδεση συσκευών σε αποστάσεις μεγαλύτερες απο 2-3 μέτρα για την αποφυγή απώλειας σήματος. Τα Unbalanced καταλήγουν σε μονοφωνικό καρφί ή RCA και χρησιμοποιούνται στη διασύνδεση συσκευών σε μικρή απόσταση αφού όσο μακρύτερο το καλώδιο τόσο μεγαλύτερη η απώλεια του αρχικού σήματος. Απώλειες σε καλώδιο κάτω απο 3 μέτρα δύσκολα γίνονται αισθητές. Unbalanced είναι η μεταφορά σήματος μέσω καλωδίου 2 αγωγών. Στον ένα αγωγό περνά το σήμα και ο άλλος είναι η γείωση. Η balanced σύνδεση χρειάζεται καλώδιο 3 αγωγών. Στον ένα αγωγό είναι η γείωση και στους άλλους 2 το σήμα (στον έναν με αντεστραμμένη φάση). Τα δύο αυτά σήματα (το κανονικό hot ή +, και το αντεστραμμένο cold ή -) φθάνοντας σε μία κονσόλα ή σε οποιαδήποτε συσκευή δέχεται balanced σύνδεση θα περάσουν από ένα κύκλωμα που ονομάζεται διαφορικός ενισχυτής. Δουλειά αυτού είναι να "αφαιρέσει το ένα σήμα από το άλλο. Γι αυτό και ονομάζεται διαφορικός. Το αποτέλεσμα θα είναι να διπλασιαστεί το σήμα (εφόσον έχουν διαφορά φάσης και αφαιρούνται) και θα αφαιρεθεί τυχόν θόρυβος που θα "μαζέψουν" τα καλώδια στη διαδρομή (εφόσον αν μαζέψουν θόρυβο οι 2 αγωγοί σήματος θα έχουν την ίδια φάση και στην αφαίρεση θα μηδενιστεί). Το unbalanced σήμα των 2 αγωγών δεν έχει τέτοιες δυνατότητες και γι αυτό λέμε ότι βγάζουν θόρυβο. Πιο αναλυτικά τα λέει ο @lxenos.
    0 βαθμοί
  4. Είπα Ν ανεβάσω κι εγώ κάτι μιας και δεν ανέβασα ποτέ τπτ στο νοιζ παγιδευμένος στις ντροπές μου.... Είναι για ένα θεατρικό το οποιο δεν ανέβηκε ποτέ λόγω του κορονοιου. Δεν είναι εντελώς ολοκληρωμένο. Λείπει ένα συνθ η μία κιθάρα στο τελευταίο part και δεν ρύθμισα τα τελικά volume αλλά το ανεβασα Ελπίζω να σας αρέσει.
    0 βαθμοί
  5. Καλησπέρα σε όλους. Το παρακάτω θέμα αφορά έναν προβληματισμό που μου δημιουργήθηκε στα πλαίσια μιας πρόσφατης αναζήτησης οργάνου. Παρότι είμαι σχετικά μικρός σε ηλικία έχω παρατηρήσει την τελευταία δεκαετία μια τεράστια αλλαγή στην βιομηχανία των μουσικών οργάνων. Ειδικά τα τελευταία 5 περίπου χρόνια παρατηρώ ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη προσφορά και ποικιλία από ποτέ, ιδιαίτερα σε mid-low tear όργανα, τα οποία, στις πλείστες όσες των περιπτώσεων είναι καλά όργανα. Τα mid to low end μοντέλα πολλών εταιρειών είναι πλέον εξαιρετικά όργανα που μπορούν να καλύψουν άνετα τις ανάγκες και επαγγελματιών μουσικών και αυτό ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ. Πρακτικά σημαίνει ότι η πρόσβαση σε ποιοτικά/ότερα όργανα είναι πολύ πιο εύκολη. Σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός αλλά λίγο πολύ, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα έχω κατά καιρούς παίξει με πάρα πολλά όργανα (ακριβά, φτηνά, επώνυμα, ανώνυμα, γνωστά, άγνωστα κλπ), πολλά δε από αυτά είχα και την τύχη να τα έχω στην κατοχή μου. Διαβάζοντας πρόσφατα το θέμα για το thomann και της 25η Μαρτίου (το οποίο δεν είχα πάρει χαμπάρι διαφορετικά θα αγόραζα κι εγώ χορδές :) ) είδα ότι κάποιος πρότεινε αυτή την κιθάρα https://www.thomann.de/gr/fender_sq_cv_60s_custom_tele_3_sb.htm η οποία προσωπικά μου φαίνεται υπέροχη και είναι πολύ κοντά σε αυτό που ψάχνω τον τελευταίο καιρό, εξαιτίας όμως φόρτου εργασίας και έλλειψης χρόνου ήταν ένα μοντέλο που δεν είχα προσέξει. Θέλω να καταλήξω στο εξής: παρότι είναι πάρα πολύ καλό ότι υπάρχουν πλέον καλοφτιαγμένα όργανα σε οικονομικότερες τιμές η προσφορά της αγοράς είναι τόσο μεγάλη που κάποιος που δεν έχει αρκετό χρόνο (δουλεύω 13-15 ώρες ημερησίως) χάνεται στον όγκο των πληροφοριών! Ψάχνοντας μια κιθάρα των 300-500 ευρώ μπορείς να ψάχνεις για ΗΜΕΡΕΣ κυριολεκτικά και να μην βγάζεις άκρη. Όταν έχεις τον χρόνο είναι πολύ ωραία ενασχόληση, όταν όμως δεν τον έχεις νοιώθεις λίγο σαν να πνίγεσαι από την πληροφορία! Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι λίγο με τις αγοραπωλησίες πριν από 10+ χρόνια διάβαζες 2 περιοδικά κιθάρας και ήξερες τι έπαιζε, τα προϊόντα ήταν λιγότερα βέβαια λιγότερες ήταν και οι επιλογές.... Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω και τους real heroes που είναι οι reviewers οι οποίοι χωρίς να έχουν τίποτα να κερδίσουν (οι reviewers του φορουμ τουλάχιστον) αφιερώνουν τον πολύτιμο χρόνο τους για να κάνουν εμάς του υπολοίπους σοφότερους.
    0 βαθμοί
  6. Ενα χαλαρο ασμα για το ΣΚ... Χοπ γιου λαϊκ
    0 βαθμοί
  7. Μην το γελάς καθόλου. Πιό πολύ μουσική γράφαμε τότε με τον Atarάκο.
    0 βαθμοί
  8. 0 βαθμοί
  9. @dimsonicΣυνήθως από Cubase πάμε σε Nuendo.
    0 βαθμοί
  10. είναι το κερασάκι... όπως και το φινάλε από όσο κατάλαβα....
    0 βαθμοί
  11. Εκείνο το ακκόρντο είναι όντως έτσι ή μήπως είναι διασκευή;
    0 βαθμοί
  12. Παρα πολυ καλη! Πολυ ομορφο και το βιντεο. Σημερα σε σκεφτομουν. Καθοταν στον υπολογιστη η 8χρονη κορη μου και ηχογραφουσε μονη της ενα κομματι σε backing track. Πρεπει να εκανε καμια 20αρια takes. Εχει μαθει και τα βασικα χειριστηρια του daw controller.... Βλεπω, λοιπον, την κορη σου στο βιντεο, και σα να βλεπω τη δικια μου μετα απο 10-15 χρονια....
    0 βαθμοί
  13. Το ήξερα,ότι θα γούσταρες. Βάζω άλλα τρία.Τα εξής τέσσερα!
    0 βαθμοί
  14. Και δεν χαίρεσαι;;; Ανέβασε να ακούσουμε, μην ντρέπεσαι, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Μπράβο, καλή αρχή!
    0 βαθμοί
  15. Σ ευχαριστώ πολύ στ αλήθεια. Χαίρομαι που σ άρεσε.... Γράφω διαφορων ειδών κατά καιρούς αλλά τώρα λόγω χρόνου όλο μισαδια έχω από δω κι από κει. Καλά σε ότι έχω με φωνητικά είναι ντροπής πράγματα,..... Ακούγομαι σαν έφηβος που πρώτο βγάλε μουστακακι......
    0 βαθμοί
  16. συνεχιζεται το gas με τα πεταλια προσθετωντας αλλα 3 1) blues breaker(morning glory) 2) cornish st-2 3) cornish oc-1(compressor) το marshall blues breaker (χρυσο) νομιζω οτι ειναι γνωστο οπως και η εκδοση του JHS το morning glory για μενα απο τα καλυτερα light overdrive το st-2 (κοκκινο) ειναι φοβερο πεταλι για τα γουστα μου,δεν ειναι overdrive ειναι κατι σαν preamp που σου φτιαχνει τον ηχο περισσοτερες πληροφοριες γιαυτο μπορειτε να δειτε στο site του pete cornish ο compressor του cornish ειναι optical, γενικα ησυχος θα ελεγα και με blend αυτη τη φορα το πηγα λιγο παραπερα και εκανα και uv εκτυπωση στα πεταλια αλλαξα χρωμα στο delay και στο μικρο klon και εκανα και σε αυτα εκτυπωση ισως αλλαξω καποια knobs αλλα ειναι τελειωμενα τα πεταλια φωτογραφικο υλικο παρακατω και θα προσπαθησω να γραψω ηχο για το st-2 και το bb
    0 βαθμοί
  17. Αποστολή εξετελεσθη. Είπα να πω τις εντυπώσεις μου μιας και το είχαμε ανοίξει το θέμα. Οι tv Jones classic μπήκαν. Τα καινούρια ποτενσιομετρα μπηκαν με 50s wiring. Μόνο knobs για Tone και volume περιμενω ακομα γιατί τα προηγούμενα δε ταιριαζαν Ένα έχω να πω. Ο ήχος όσο κατάφερα κι έπαιξα μέχρι στιγμης είναι όνειρο........ Πραγματικά μ έπιασαν τα χαμόγελα μόλις έπαιξα την πρώτη πενιά. Αποκάλυψη.... Ισσοροπημενος ήχος σε όλες τις θέσεις. Μικροαλλαγές ίσως σήκωμα κατέβασμα σε κάποιους πόλους μπορεί να προκύψουν αλλά είναι νωρίς ακόμα. Οι πρώτες χορδές που μπήκαν είναι flat pyramid 11 48. Είναι αληθεια ότι δεν είναι για όλα τα είδη αλλά ο ήχος είναι τόσο ωραίος που μου φαίνεται ότι θα τις κρατήσω γι αυτή την κιθάρα. Είναι πολύ μαλακή η αίσθηση στα χερια που δε θες να σταματήσεις να παίζεις. Ο ήχος συνολικά σκίζει στα καθαρά. Ταιριάζει πολυ με delay, trem, reverb pedals. Με slide και ebow απογειώθηκε. Από βρώμικα λόγω και flatwound χανει στο tubescreamer αλλά με το rat και το fuzz με πήγε αλλού με θετικό πρόσημο. Και με λιιιγο διαφορετικές ρυθμίσεις. Είπαμε οι flat δεν είναι για ολα τα είδη αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο για jazz. Άσε που έχω 2 3 σετ φλατ από ανταλλαγές του νοιζ στα συρτάρια. Έχω και dogal 11 46 αλλά δε το άνοιξα ακόμα. Τις 10αρες τις φοβάμαι με το ατσαλο παίξιμο μου. Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε κάποιες χορδες δεν διατηρήθηκε το intonation και στην ρε χρειάζεται μεγαλύτερος κύκλος στο κούρδισμα. Αλλά αυτό διορθώνεται....... Επισης το Les Trem της duesenberg έφυγε και νομίζω ότι έπραξα σωστά. Παρ όλο που από τη μια φωνάζει η κιθάρα ότι την θέλει την τρεμολια της, από την αλληο τόνος έγινε πιο σταθερός. Και με το Les Trem δεν τα βρήκαμε. Αν βρεθούν λεφτά για b7 bigsby και string spoiler αργότερα το βλέπω. Υπολογίζοντας φυσικά και ότι η κιθάρα είναι ήδη βαριά. Επίσης μέχρι στιγμής το 50s wiring δεν μου λειτουργεί και ιδιαίτερα, δεν καθαρίζει όπως η τελε με το treble bleed αλλά δεν με χαλάει κιόλας. Η κιθάρα με τους tv Jones με πάει όντως όπως είχατε πει σε άλλο παίξιμο από μόνη της. Πείραγμα μόνο στο tone του bridge και ελαφρύ κατέβασμα στα volume αν χρειάζεται κι αυτό. Θα πρότεινα μάλλον τελικά αν το επιχειρήσει κάποιος με tv Jones σε 335να έβαζε 2 volume, ένα master volume κι ένα tone. Αυτά............ Έρχεται το σκ για πιο ολοκληρωμένο παίξιμο........ Και με την τελε στη γωνιά της παραπονεμένη για λίγες μέρες. Και μια αναμνηστικη
    0 βαθμοί
  18. Ωωω ρε φίλε, τι λες τώρα! Εγω ήμουν ο τυχερός. Τεσ'πα ίσως κάποια στιγμή ξαναβρεθεί στα πόδια μου κανα Zen, αν και εγω δεν το θυμάμαι όπως εσύ. Τελικά έχω την εντύπωση πως καλά κάνεις και έχεις μια μεγάλη προίκα απο πετάλια και μόνο... 2 πεταλιέρες κατηγορίας Enterprise. Οι διαθέσεις αλλάζουν.
    0 βαθμοί
  19. ο τσακ νορρις φοραει γυαλια ηλιου για να μη ποναει ο ηλιος.............................................................
    0 βαθμοί
  20. Πλέον ως προς τις υποχρεώσεις προς το δημόσιο, αρκεί η γνωστοποίηση της χρήσης μουσικής / μουσικών οργάνων σύμφωνα με τους όρους των άρθρων 28, 29 του Ν 4442/2016. Από εκεί και πέρα για την δημόσια εκτέλεση μουσικής (Ελληνικής και ξένης), απαιτούνται άδειες από τις εταιρείες συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων των δημιουργών (ΕΥΕΔ, ΕΔΕΜ, Αυτοδιαχείριση) και από την GEA (GRAMMO-ERATO-APOLLON) που είναι εταιρεία συλλογικής διαχείρισης των δικαιούχων συγγενικών δικαιωμάτων. Από εκεί και πέρα στην αγορά υπάρχουν διάφορες λύσεις που ισχυρίζονται ότι διαθέτουν μουσική χωρίς δικαιώματα. Καλό θα είναι όποιος τις έχει τεστάρει να μας πει την εμπειρία του.
    0 βαθμοί
  21. Τυπικά όλοι αποδίδουν δικαιώματα. Πόσο μάλλον όταν μιλάς για αλυσίδα καταστημάτων. Δεν ξέρω τι έχει γίνει και πως εφαρμόζεται σήμερα μετα την διάλυση της ΑΕΠΙ που μάζευε τα δικαιώματα εκ μέρους των μουσικών δημιουργών αλλά σίγουρα η αντικαταστάτρια Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ) αλλά και η ΓΕΑ είναι αρμόδιοι. Εσυ δεν έχεις να κάνεις κάτι. Αν είναι θα πάνε κατευθείαν στην διεύθυνση, ενω το πιο πιθανό είναι να αποδίδουν ήδη αν έπαιζαν έστω και ραδιόφωνο μέχρι τώρα.
    0 βαθμοί
  22. στο εξωτερικό σε αντίστοιχες περιπτώσεις (εμπορικά κέντρα, εστιατόρια, χώροι αναψυχής κλπ - χώροι δλδ που υπάρχει background μουσική) μία από τις πιο συνηθισμένες επιλογές είναι η χρήση licence από οργανισμούς όπως το audiosparx, audiojungle, envato, pond5 - οργανισμούς δλδ που συνθέτες, παραγωγοί κλπ αναθέτουν την μεταπώληση της άδειας χρήσης stock licence μουσικής. Μπορείς να κάνεις μια μικρή έρευνα στις παραπάνω ιστοσελίδες, δυστυχώς δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρεις για τα διαδικαστικά καθώς έχω εμεπειρία μόνο από την πλευρά του παρώχου/συνθέτη και όχι του αποδέκτη
    0 βαθμοί
  23. Όπως και το να βάλεις NOVA ή κάτι παρόμοιο θέλει άλλα λεφτά για μαγαζί και άλλα για σπίτι, έτσι και το το Spotify και άλλα subscription services δεν είναι για επαγγελματική χρήση, μιας και υποτίθεται πώς μπορείς να τραβίξεις κόσμο και να βγάλεις κέρδος με τη δουλειά κάποιου άλλου, χωρίς να σου έχουν πουλήσει το δικαίωμα (commercial use). Με ένα γρήγορο ψάξιμο, υπάρχει το Spotify Business license, μέσα από ένα υπο-service του Spotify. https://www.soundtrackyourbrand.com/spotify-business To ραδιόφωνο και τηλεόραση είναι νόμιμα εφόσον έχεις άδεια από το δήμο (Άδεια ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης). Τώρα μόδα είναι τα κομμάτια "χωρίς" copyrights, μιας και υπάρχει νέος χαμός με το λεγόμενο DMCA στον κόσμο του internet. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις στο δήμο σου για να είσαι 100% σίγουρος και νόμιμος.
    0 βαθμοί
  24. χααχα όντως ο μπατσος μοιάζει με την Μιρέλα. Τώρα στα πρώτα δυο δεν μπορω να καταλαβω κάποια ομοιοτητα, μονο στο ύφος. Βασικά κάποιος το έγραψε και πριν ότι τα τραγούδια απο τα υπογεια ρευματα μοιάζουν μεταξύ τους, εννοώ ότι παίζοντας ότι παίζουν στον γκρεμιστή και τραγουδώντας το μ αρεσει να μην λεω πολλα ή την ασημενια σφηκα δεν θα καταλαβει και κανένας διαφορά Κατα την αποψή μου κι όπως το αντιλαμβάνομαι
    0 βαθμοί
  25. Ως μαγαζάτορας ρωτάς, ως μουσικός ή ως dj? Εδω είναι μια πρόχειρη λίστα με σχετικά θεματα.
    0 βαθμοί
  26. H απάντηση στο 1. Το έβαλα 4ο γιατι δεν έχει σημασία που θα μπει αφου δεν είναι πρώτο και θελω τα drive στη σειρά. Η απάντηση στο 2. Το OD-3 για λίγο γρέζι με breakup κυρίως στον neck μαγνήτη. Το Direct Drive με περισσότερο gain για τον bridge. Το MojoMojo ως καθαρό boost είτε σε συνδυασμό με τα προηγούμενα, είτε μόνο του σε κάποιο σόλο. Επίσης, έχω αποκτήσει μια απέχθεια στα modulation effects μετα απο overdose στα 80'ς και 90'ς, οπότε δεν τα χρησιμοποιώ. Έχω ένα Boss AW-1 autowah που θελω να χρησιμοποιώ πότε-πότε αλλά αυτό μπαίνει πρώτο στην αλυσίδα και αν δεν αφαιρέσω το delay-lay-lay-lay για να χωρέσει, σκέφτηκα να το προσθέτω χύμα μπροστά και εκτός πεταλιέρας.
    0 βαθμοί
  27. Ειναι πανω απο 80 ετων ο @fusiongtr οποτε σιγουρα θα εχει καποια κιθαρα κΣεχασμενη που της φοραει,αν σκεφτεις δε οτι οταν αλλαζει κιθαρα βγαζει τις χορδες και τις βαζει στην καινουργια τοτε μαλλον 010-038 φοραει....και δεν το κΣερει.
    0 βαθμοί
  28. Θα μπορούσες όμως και να τις φοράς από τότε που ήταν το industry standard
    0 βαθμοί
  29. Εσενα δεν σε υπολογιζουμε μιας και η τελευταια φορα που αλλαξες χορδες ηταν πριν την ιδρυση της ghs...
    0 βαθμοί
  30. εγώ πάντως αν αποφάσιζα να φτιάξω video clip για τέτοιο κομμάτι το τελευταίο πλάνο όταν τελειώνει θα ήταν να μπαίνουν 2-3 ματατζήδες και να τα σπάνε όλα μέσα στο στούντιο και να τους σέρνουν έξω με γκλοπιές. ? Θα απογείωνε τη σάτιρα και το χιούμορ. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    0 βαθμοί
  31. Ωχ μόλις μου ήρθε Email από GHS: Dear Mr Superfunk, Thank you for endorsing our classic 010-038 set that defined rock music in the 60s and 70s. Your fervent support made our 010-046 set obsolete and consequently we will stop producing it. Furthermore we will only continue with the production of your favorite set since it is far superior to all other sets in our catalog. Thank you for saving us a ton of money given that we need less steel for the production of our God like sounding 010-038 set (but we still sell it at the same price with our other sets). A shipment of 50.000 sets is on its way to you as a token of our appreciation (unfortunately it is currently stuck in the Suez Canal due to the Malakas pliarchos that FUBARed it ,but it will eventually reach you) we hope it will get you through the current year. Best, GHS EXCO
    0 βαθμοί
  32. Καλο μηνα σε ολους! Καιρο ειχα να ανεβασω, οποτε παραθετω ενα νεο μελωδικο αυτοσχεδιασμο κι ελπιζω να σας αρεσει!
    0 βαθμοί
  33. Αδιανόητος ήχος,αδιανόητο χέρι! Και μιας και πιάσαμε,τον Albeniz, εδώ,το άλλο θηρίο.
    0 βαθμοί
  34. Ωραίο Φάνη! Μπράβο! Πρέπει να σε πείσουμε να αναβαθμίσεις / εκσυχρονίσεις τον εξοπλισμό σου σύντομα όμως! Κρίμα τόσες ιδέες να μην ακούγονται με πιο ρεαλιστικούς ήχους.
    0 βαθμοί
  35. Το έβγαλα από το "συρτάρι" , το "ξεσκόνισα" λιγάκι και το ανεβάζω , πράγμα που θέλω να κάνω και με άλλες δουλίτσες. Καλή ακρόαση !
    0 βαθμοί
  36. Δεν γνωρίζεις τα βασικά. Οποτε τζάμπα μιλάμε. Η ΑΕΠΙ δεν υπάρχει αλλά όπως ηδη έγραψα υπάρχει άλλος φορέας που την αντικαταστησε και που έτσι κι αλλιώς δεν θα σου κάνει μήνυση, ούτε η ΑΕΠΙ θα σου έκανε. Το συγκρότημα που κατηγορείς και που απειλείς με strike θα σου κάνει αν έχει ήδη κατοχυρώσει* το κομμάτι , όπως κάνει με όλα του τα κομμάτια εδώ και 25 χρόνια αφού είναι μέλος του φορέα αυτού, ως πασίγνωστο, επιτυχημένο και με μακρα πορεία σχήμα .... (είμαι και εγώ μέλος και η standard πρακτική είναι να κατοχυρώνει ο δημιουργός τα κομμάτια πριν τα δηλώσει στην "ΑΕΠΙ " για αυτό σου το ειπα) *Στην Ελλάδα, αλλά και παντού τα κομμάτια ΔΕΝ κατοχυρωνονται στο γιουτιουμπι υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ νομικά αποδεκτοι τροποι τους οποίους αγνοείς πλήρως...και δεν ενδιαφέρεσαι και να μάθεις. .... ** Και να ΜΗΝ το εχει κατοχυρώσει το 2019 ,που χλωμό το βλέπω, αρκεί μια λήψη από μια συναυλία τους, ποσο μάλλον αν αυτή έχει ανέβει και στο....αγαπημένο σου γιουτιουμπι έστω και μια ώρα πριν το δικό σου βίντεο τον Απρίλιο του 2020 , για να αποδείξει ότι είναι παλαιότερο από το δικό σου... Εξάλλου και νομικά να το πας μονο τον ΓΕΛΩΤΑ θα εισπράξεις στο δικαστήριο αν ισχυριστείς ότι...αυτοί, που τους ξέρει όλη η Ελλάδα 25 χρόνια τώρα, ήρθαν με κάποιο μαγικό τρόπο στο σπίτι σου ,που δεν σε ξέρει ούτε η μάνα σου καλλιτεχνικά και συνθετικά, το....2018 (το κομμάτι το παίζουν ζωντανά από το 2019) άκουσαν το .... αριστούργημα σου και στο έκλεψαν... Κοινή λογική μαι Φρεντ,κοινη λογική και....ΕΛΕΟΣ....
    0 βαθμοί
  37. Καλά ότι πεις. Αν φας καμία αγωγή επειδή δεν ξέρεις, και δεν θες και να μάθεις,τι σου γίνεται ...μη έρχεσαι μετά και μας κλαίγεσαι... εμείς,θα στα πούνε και άλλοι φαντάζομαι, στα είπαμε... Over and out from me :) και πολύ ασχολήθηκα κι ολας.
    0 βαθμοί
  38. Ναι αλλά εσένα δεν σε ξερει ούτε η μάνα σου :) Αυτούς τους ξέρει εδώ και 25 χρόνια όλη η Ελλάδα :) και αν έπαιξαν το τραγούδι σε μια και μόνο συναυλία τους το 2019 το έχουν ακούσει χιλιάδες άνθρωποι πολύ πριν κυκλοφορήσει το δικό σου. Τώρα για να απαντήσω και στην ερώτηση σου:και τα δυο τραγούδια έχουν ένα ΙΔΙΟ χαρακτηριστικό,είναι εξαιρετικά τετριμμένα, βαρετά και ακούγονται το ίδιο με το 90% του "ελληνικού βλαχοροκ" που μας ταλαιπωρεί από το 1983... Απλά το δικό σου είναι χάλια παιγμένο ενώ το δικό τους είναι τέλεια παιγμένο (αυτό μας έλειπε ένα γκρουπ με τόση ιστορία και πείρα να μην παίζει τέλεια) Καθαρά ΜΟΥΣΙΚΆ όμως δεν έχουν σχέση.
    0 βαθμοί
  39. Κατά την ταπεινή μου γνώμη όχι,δεν έχουν καμμιά σχέση.
    0 βαθμοί
  40. Όχι δεν είναι αντιγραφή..οι δύο μελωδικές γραμμές διαφέρουν ακόμα και από ρυθμικής άποψης.
    0 βαθμοί
  41. Από τη λίστα μόνο το Cakewalk δεν έτυχε να έχω χρησιμοποιήσει. Επίσης δεν υπάρχει το Logic και το Studio One στη λίστα που είναι αρκετά γνωστά (και άλλα όχι πολύ γνωστά). Τώρα για το καλύτερο? Εξαρτάται 100% από το τι θες να κάνεις. Εγώ έβαλα Cubase σαν το καλύτερο all-arounder. Ηλεκτρονική παραγωγή (sampling/automation): Ableton, FL Studio Film Scoring: Cubase, Logic Recording/Comping: Cubase, Studio One, Reaper Mixing: Pro Tools Μπορείς να τα σπάσεις και σε παραπάνω κατηγορίες, και θα δεις ότι καθένα έχει κάτι καλύτερο από άλλα.
    0 βαθμοί
  42. οκ συνεχιζουμε εδω με τα υπολοιπα vemuram jan ray (point to point) δεν εχω πολλες φωτο ηταν το πρωτο αυτο με δυσκολεψε γιατι δεν το ειχα υπολογισει σωστα αλλα τελικα το καταφερα να μπει και ενα δειγμα προχειρο,ηχος απο το κινητο παλι...? στην αρχη ξερα μετα με backing track και λιγο delay strat=>janray=>klon=>revv=>daw(delay) https://drive.google.com/file/d/1is7ga2EECB9TkU8uskx1u45ch3M-Ji3D/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1i6nBS1Q7C3IT3RuscJ3pKp4t5eD8anlp/view?usp=drivesdk
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...