Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/27/21 σε Αναρτήσεις
-
https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209566129-How-to-Request-a-License-Transfer-ID-to-Sell-Your-NI-Product1 βαθμός
-
Πανέμορφη οπτικά και με τσαχπινιάρικους μαγνήτες Σούπερ ντουπερ Πολύχρονος!! ΥΣ. Βγαίνει και σε strat? ?1 βαθμός
-
Επίσης, αν δεις και σου δημιουργεί θέμα sustain (κρατήματος της νότας) στα σηκώματα1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Δώσε λίγα ευρώ για fret leveling and crowning,αν σε ενοχλεί στο παίξιμο ή αν η κιθάρα τρίζει, και θα είσαι μια χαρά.Αλλιως άσε την ήσυχη. Με τις....ροδέλες μην ασχολείσαι καν. Αν παίζεις ανοιχτά ακόρντα όλη την ώρα αυτό συμβαίνει, όλες οι ακουστικές έτσι είναι :)1 βαθμός
-
Πολύ συνηθισμένο πράγμα. Μην τρελαίνεσαι, αν δεν σε ενοχλεί παιχτικά, και δεν σου δημιουργεί θέμα στο κούρδισμα/intonation/ήχος, μην το ψειρίζεις. Από την στιγμή που αυτά τα βαθουλώματα θα έχουν επίπτωση σε κάποιο από τα παραπάνω τρία πράγματα (κούρδισμα/intonation/ήχος), πας για αλλαγή τάστων. Όσο μεγαλώνουν τα λακκουβάκια, μπορείς και μόνος σου να τα τρίψεις λίγο με ανάλογο (λεπτό) γυαλόχαρτο (αφού έχεις καλύψει με ταινία την ταστιέρα). Αλλά ρε Γιώργο .... τι ταστιέρα είναι αυτή!!!!!!!!!! Ούτε καινούρια να ήταν η κιθάρα σου. Τι στο διαόλα, ούτε μια στάλα μάκα δίπλα στο τάστο, καθρέφτης είναι.1 βαθμός
-
Τα ξεχνας. Ροδέλες για τα κλειδια βρισκεις. Ζητα απο τα μαστορια. Μηδαμινο κοστος1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
και πολύ καλά θα κάνεις. η εξωτερική κάρτα θα σου λύσει και άλλα προβλήματα που σε ταλαιπωρούν άδικα. πάντως οι 2i2 2nd/3rd gen παίζουν γύρω στα 100€ μεταχειρισμένες0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σε σχέση με έναν silver/blackface Fender είναι τίγκα στα μεσαία :) Για να απαντήσω και στην ερώτηση σου αυτό που σου λείπει είναι το bright switch και ένα πιο μεγάλο σε wattage και headroom μεγάφωνο. Αλλά και γενικά ολο το tone stack διαφέρει.0 βαθμοί
-
πως με τα γυρίζει τα πράγματα όμως... πάνω που θα την έπαιρνα αυτήνα σε σκουαιρ μου βγήκε στη στροφή ο Νίκος0 βαθμοί
-
Είναι όπως το αμάξι που μόλις βγει από την αντιπροσωπία, χάνει το μισό της αξίας του....0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Άπαξ και ανοιχτεί το σέτ έχει χάσει αμέσως αμέσως το μισό της διάρκειας ζωής των 10 ωρών....0 βαθμοί
-
Και να πω ότι δεν τα ‘λεγα ο κΙαρατΑς. Το προηγούμενο thread για αυτό ήταν, για να βοηθήκομε ποια να ξεφορτωθεί0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τον τελευταίο καιρό καταπιάστηκα με ένα πρότζεκτ που πιστεύω πως μπορεί να είναι αρκετά ενδιαφέρον για την κοινότητα.... οκ, ο τίτλος μου βγήκε κάπως τεράστιος αλλά νομίζω είναι κατατοπιστικός ? Εχοντας μεταπηδήσει λοιπόν εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο στην apple πλευρά των πραγμάτων σε ότι αφορά το homework μέσω ενός ταπεινού Macbook Air πήρα την απόφαση (λαο λόγω συνθηκών) να προχωρήσω στην απόκτηση ενός desktop υπολογιστή ώστε να μπορώ να δουλέψω ολοκληρωμένα από το σπίτι projects που το Air έφτανε στα όρια του... Μετά από αρκετή μελέτη στο διαδίκτυο κατέληξα πως μία πολύ καλή επιλογή θα ήταν κάποιο iMac της προ 2012 εποχής και ιδανικά κάποιο mid2011... οι λόγοι είναι οι εξής: - πρωταρχικός σκοπός να χτίσω ένα σύστημα απόλυτα συμβατό με το υπάρχον, δημιουργώντας ένα δίπτυχο φορητό - σταθερό με απόλυτη αλληλεπίδραση και ευκολία στην μετάβαση από το ένα στο άλλο. - είναι τα τελευταία σχετικά εύκολα προσβάσιμα στο εσωτερικό τους iMac - σε ότι αφορά μουσικές εφαρμογές είναι απόλυτα ικανά επεξεργαστικά να ανταπεξέλθουν σε οποιαδηποτε σημερινή πρόκληση - το συγκεκριμένο μοντέλο επιτρέπει ένα υπέρ του δέοντως ικανοποιητικό μέγεθος RAM (ως 32Gb) - η ύπαρξη optical drive προσφέρει την έυκολη αναβάθμιση σε δεύτερο δίσκο - Το OS που μπορεί να φτάσει είναι απόλυτα ικανοποιητικό και συμβατό ( με τις δικές μου τουλάχιστον ανάγκες) παρ'όλα αυτά μπορεί να αναβαθμιστεί πλήρως σε ότι αφορά το λειτουργικό σύστημα (οκ έστω και πλαγίως) - κάτι που δεν ισχύει για όλα τα iMac της προ 2012 περιόδου. - είναι ένα άμεσα λειτουργικό, ολοκληρωμένο πακέτο στα μειονεκτήματα θα έβαζα δύο βασικά.... - η έλειψη thunderbolt (κάτι που με ενδιέφερε στην προοπτική της UAD, αλλά οκ θα επιζήσω και χωρίς....?) - οι αρκετά τσιμπημένες τιμές που παίζουν στην εγχώρια used αγορά σε σ΄χεση με το εξωτερικό...αλλά οκ δεν θα έπαιρνα ποτέ μεταχειρισμένο υπολογιστή χωρίς να μπορώ να τον ελέγξω, οπότε αναγκαίο κακό... θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω φυσικά και το γεγονός πως η ίδια η πολιτική της apple σε ότι αφορά τις εκδόσεις και υποστήριξη των προιόντων της δημιουργεί μία ιδανική κατάσταση σε ότι αφορά τις used επιλογές, καθώς ένα μεγάλο μέρος των χρηστών της επιλέγει να αγοράζει κάθε φορά το εκάστοτε καινούριο μοντέλο (τις περισσότερες φορές για λόγους άσχετους με την απόδοση...) με αποτέλεσμα να βρίσκει κανείς μηχανήματα σε άψογη κατάσταση (αλλά όπως έγραψα και ποιο πάνω όχι σε ιδαίτερα ανταγωνιστικές σε σχεση με το εξωτερικό τιμές). Πάμε λοιπόν στο ζουμί.... αφού μετά από ψάξιμο και υπομονή βρήκα ένα mid2011 21.5" που πληρούσε όλες τις προυποθέσεις (άψογη φυσική και λειτουργική κατάσταση, εγγύτητα και εμπιστοσύνη πωλητή, σχετικά καλή τιμή) προχώρησα στην αγορά με σκοπό την αναβάθμιση του. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει: - προσθήκη 16 Gb Ram στα 8 ήδη υπάρχοντα, συνολικά λοιπόν 24Gb Ram - αντικατάσταση του SATA HDD με 250Gb SSD πάνω σε 3.5" to 2.5" tray συν την προσθήκη thermal sensor - αντικατάσταση του optical drive με δέυτερο SATA HDD 1Tb σε caddy για τα πιο "ευαίσθητα" σε ότι αφορά την συμβατότητα parts αλλά και για κάποια χρήσιμα εργαλεία κατέφυγα στην OWC που ειδικέυεται στηο σενάριο αυτό (και κάνει και πολύ έυκολη την αναζήτηση της κατάλληλης επιλογής...ειδικά για τύπους σαν εμένα που δεν είμαι κομπιουτεράς) ενώ δίσκους πήρα από εδω ( δύο 250ρηδες SSD τον ένα για το project τον δεύτερο για το λαπτοπ της κόρης μου από όπου πήρα τον HDD συν ένα κουτί για εξωτερικό σκληρό για να μπροέσω να ετοιμάσω πρώτα τους δίσκους ως κλώνους για απευθείας αντικατάσταση - γιατί φυσικά είχα ήδη εγκαταστήσει τα πάντα από πλευράς software ?) το budget για το όλο πρότζεκτ συνολικά άγγιξε τα 600 ευρώ και πιθανότατα κάποιος με περισσότερες γνώσεις σίγουρα θα το κρατούσε χαμηλότερα...και πάλι όμως πιστεύω πως είναι πολύ περισσότερο από ικανοποιητικό σε σχέση με το αποτέλεσμα... Σε ότι αφορά το αποτέλεσμα προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοση καθώς τρέχει με άνεση αρκετά βαριά project...παρ'όλα αυτά είμαι στην διαδικασία του να δημιουργήσω ένα υπερ-απαιτητικό project ώστε να διαπιστώσω που ακριβώς θα "κλατάρει" ? Και φυσικά να ετοιμάσω το αντίστοιχο βίντεο για το κανάλι μου στο YouTube... γιατί η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν όπως πολλοί άλλωστε ποια θα μπορούσε να είναι η ιδανική λύση με την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης για έναν μουσικό υπολογιστή το 2021. Και πάνω σε αυτό φυσικά σκέφτηκα ότι ίσως να φανεί χρήσιμο να το μοιραστώ με τα υπόλοιπα νοιζόπαιδα και να ακούσω και γνώμες φυσικά, προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση κλπ ....ξεχασα να αναφέρω και δύο ακόμη βασικά συμπεράσματα - το άνοιγμα του υπολογιστή, η αλλαγη σκληρών δίσκων, προσθήκη ram κλπ στο συγκεκριμένο μοντέλο (και με τα κατάλληλα εργαλεία) είναι παιχνιδάκι - το κλείσιμο του υπολογιστή είναι ο απόλυτος εφιάλτης...0 βαθμοί
-
Οι τολμηροί πάντως που επένδυσαν, γράφουν διθυράμβους. Εμένα πάντως επειδή το 90% της δουλειάς μου είναι Adobe...θα το κάνω το πήδημα όταν έρθει η ώρα. Φυσικά θα έχω από δίπλα και το παλιό?0 βαθμοί
-
1) χαχαχαχχα και εγω γέρων αλλά ειλικρινά (και θα μιλήσω αποκλειστικά για τον εαυτό μου) αυτός είναι και ο λόγος....προέρχομαι από μία εποχή που δεν υπήρχαν καν οθόνες ? 2) παίρνω catalina όχι επίσημα φυσικά...μέσω dosdude patch κλπ. όπως επισημα μπορώ να έχω 16 γκίγκα αλλά στην ουσία ως 32. Ενηγουεη σε ότι αφορά το λειτουργικό, το δοκίμασα αν γίνεται, δουλεψε, επέστρεψα στο high sierra που είναι επισημα το τερμα. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ακριβώς τις ίδιες εφαρμογές στα δύο μηχανήματα με διαφορετικό λειτουργικό (στο macbook έχω mojave) τον ίδιο apple id, cloud κλπ χωρίς κανένα πρόβλημα δεν έχω και κάποιο θέμα να πάω με το γράμμα του νόμου ?. Φυσικά καταλαβαίνω ότι από την στιγμή που η apple λανσάρει πλέον νέο επεξεργαστή εκ των πραγμάτων το ταξίδι λειτουργικό τερματίζει ως εκεί....από την άλλη και παρακολουθώντας και εγώ χρόνια πολλά τώρα τις εξελίξεις και τις σχέσεις που αναπτύσονται στο δίπτυχο hardware - software δεν ξέρω αν είναι πολύ έξυπνη κίνηση να πάει κάποιος σε M1 την επόμενη δυετία - τριετία. 3) Αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με το προηγούμενο δλδ κατά βάση την σχέση και αλληλεπίδραση των hardware και software developers αλλά αναγκαστικά ως έναν βαθμό και τις τεχνολογικές εξελίξεις και πως επηρεάζουν τον κάθε χώρο, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα πως στον χώρο του ψηφιακού ήχου δεν έχουν υπάρξει αλλαγές την τελευταία δεκαετία που να καθιστούν αναγκαίο κακό την εγκατάλειψη του backward compatibility. Από εκεί και πέρα είναι φυσικά και θέμα πολιτικής της εκάστοτε εταιρείας αλλά και του κάθε χρήστη (και αναφέρομαι φυσικά σε χρήστες που έχουν πληρώσει το κάθε bit (sic) που εμπεριέχεται στο σεταπ τους να επηρεάσει κατά το δυνατόν τις εξελίξεις....πχ σχεδόν στο σύνολο τους επιλέγω εφαρμογές που ακολουθούν μία λογική σε αυτό το θέμα και απορρίπτω επιλογές που μου δείχνουν ότι θέλουν να γίνουν ο στηβ τζομπσ στη θέση του στηβ τζομπσ... 4) Ακριβώς επειδή και εγώ σε φάσεις εντελώς για το κέφι μου και για να ικανοποιήσω κάποιες περαιτέρω καλλιτεχνικές ανησυχίες ασχολούμαι (απόλυτα ερασιτεχνικά) με το βίντεο είμαι σε θέση να καταλαβαίνω πόσο τεράστια διαφορά υπάρχει στις επεξεργαστικές απαιτήσεις αλλά και πως αυτή η ψαλίδα συνεχώς γιγαντώνεται.... και η πραγματικότητα είναι πως όλες οι εξελίξεις σε ότι αφορά το hardware κυρίως κινούνται με γνώμωνα τον χώρο της εικόνας είτε μιλάμε για βίντεο είτε για γκεημινγκ. Δεν είναι λοιπόν λίγο βλακεία εμείς του ήχου να μην το εκμεταλευτούμε? ? ....σε σχέση με audio interface όπως έγραψα και στο αρχικό ποστ θα με ενδιέφερε αρκετά για διάφορους λόγους να πάω στην οιικογένεια της UAD αλλά εκ των πραγμάτων δε γίνεται λόγω έλειψης thunderbolt....και η αλήθεια είναι πως αυτό αποτέλεσε πηγή αρκετής σκέψης και προβληματισμού. Λογικό σε κάθε επιλογή υπάρχουν υπέρ και κατά...τα υπερ στην περίπτωση αυτή υπερίσχυσαν. Στο σενάριο "σπίτι" με ενδιαφέρει αποκλειστικά το stereo playback και η κατά καιρούς ηχογράφηση κάποιας φωνής ή κιθάρας εντελώς δοκιμαστικά καθώς πάντα θα επιλέγω να βρεθώ σε έναν "σοβαρό" χώρο για οτιδήποτε έχει να κάνει με ηχογράφηση...έτσι έχω την πιο φθηνή scarlett και με καλύπτει ?0 βαθμοί
-
1) Γι αυτό είπα μάστορα ότι εσύ ξέρεις καλύτερα για την οθόνη σου. Εγώ, ως γέρων πια που δεν βλέπει καλά, είμαι εξαρτημένος από την 27" , άσε που τα προγράμματά μου έχουν ένα τόνο μενού. 2) Εάν παίρνεις το Catalina, είσαι σίγουρος ότι είσαι late11? Εγώ που είμαι σίγουρα, έχω τερματίσει. Τέλος πάντων, επειδή, για μένα, η αγορά ενός Mac είναι αγορά 10ετίας, πρέπει να έχω τις προδιαγραφές για να την εξαντλήσω. 3) Τα upgrades σε ότι αφορά λογισμικό πάντα θα υπάρχουν, π.χ. βγάζει μια βιβλιοθήκη η Native Instruments για το Kontakt που θέλει τη νεότερη version Kontakt που δεν μπορείς να εγκαταστήσεις...αυτό εννοώ. 4)...και ναι, έχεις δίκιο για όσα γράφεις για τον ήχο, εγώ ασχολούμαι με video, γραφιστικά και interactive εφαρμογές...και αδίκως μου έχει κολλήσει ο τίτλος του κομπιουτερά!!? Υ.Γ τι κάρτα ήχου θα χρησιμοποιήσεις στο νέο destop σου? Άλλο ένα πρόβλημά μου για του χρόνου...0 βαθμοί
-
καλημέρα! ...σε ότι αφορά την οθόνη ειλικρινά και η 21.5" είναι σχεδόν overkill για εμένα προσωπικά...i mix with my ears not with my eyes ?. Να δεχτώ φυσικά την υποκειμενικότητα του θέματος αλλα.... Σε ότι αφορά το λειτουργικό φυσικα και ΔΕΝ ισχύει...μπορεί άνετα να πάρει ως Catalina...το θέμα είναι ποιος ο λόγος? Δεν υπάρχει κάτι που να είναι περιοριστικό αυτή τη στιγμη σε ότι αφορά το High Sierra...στις μουσικές εφαρμογές θα ήταν και τραγικά απατεωνιά να συνεβαινε κάτι τέτοιο (δεν έχει αλλάξει τπτ απολύτως στην ψηφιακή επεξεργασία τα τελευταία χρόνια). Γενικά σε ότι αφορά τα upgrades σε ότι αφορά λογισμικό, αν δεν διορθώνουν κάποιο πρόβλημα ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξης τους πλην φυσικά της συμμετοχής στο όλο παιχνίδι της apple , microsoft και αντίστοιχα κατασκευαστών hardware....δε μιλάμε ουτε για βίντεο, ουτε για gaming oυτε για γραφιστικά....μιλάμε για ήχο. Και θα το πω όσο πιο απλά γίνεται (ειλικρινά δε με ενδιαφέρει αν θα το καταλαβει πολυς κόσμος): οι ουσιαστικές ανάγκες για audio εφαρμογές σε ότι αφορά επεξεργαστική ισχύ έχουν τερματίσει εδώ και χρόνια (σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει φυσικά στο video, στο gaming κλπ)...ενηγουεη, όποιος θέλει το δέχεται όποιος όχι και αγοράζει κάθε χρόνο και καινουριο μηχανημα...θα μπορουσα να προσθέσω και μία δόση λαικήε σοφίας αλλά θα ακουστεί κάπως αγένεια (και σίγουρα δεν απευθύνομαι στον @marathon που απ'όσο θυμαμαι κιόλας είναι κομπιουτερας - απλ μαστερ πολλά χρόνια τώρα....σε κάποιον άλλο ΄χωρο από αυτόν της μουσικής παραγωγής βέβαια και λογικό απόλυτα να κρίνει με τις δικές του ανάγκες και επιδιώξεις?) ...βασικά δεν προσπαθησα να συνδεσω με κάποιον τρόπο τη μουσική παραγωγή με mac...σκοπός μου ήταν να προσθέσω στη λίστα πιθανών λύσεων στην άλυτη εξίσωση " τι υπολογιστή να πάρω για να στήσω ένα daw με αξιώσεις?" μία ακόμη μεταβλητή. όπως δλδ υπάρχουν οι επιλογές: καινουριο windows desktop, refurbished windows desktop, καινουριο Mac desktop, καινούριο λαπτοπ κλπ κλπ απλά να προσθέσω άλλη μία στη λογική ότι είναι φυσικά ανταγωνιστική με το σήμερα. η δική μου επιλογή δεν έχει να κάνει επ ουδενί με το DAW....γενικά επικεντρώνω σε λογισμικό που είναι όσο το δυνατόν cross platform καθώς μοιράζω τον (επαγγελματικό) μου χρόνο σε πολλούς διαφορετικούς χώρους με διαφορετικό workflow κλπ...σε ότι αφορά το daw στο δικό μου περιβάλλον χρησιμοποιώ Reaper τώρα σε ότι αφορά την επιλογή της μίας ή της αλλης πλατφόρμας, νομίζω πως εκτός από τεράστια συζήτηση που έχει γίνει πολλάκις με τραγικά αποτελέσματα είναι και μία απόφαση εντελώς υποκειμενική καθώς κάθε πλευρά έχει να αντιτείνει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα :) Ειλικρινά προσωπικά δεν θέλω και δεν με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν για κάτι...απλά παρουσάζω κάποια facts που ίσως σε κάποιους μπορεί να φανούν χρήσιμα. ....και επειδή δε μου αρέσει να είμαι ξενέρωτος και εκτός κλίματος στο νόιζ θα προσθέσω και το εξής τρολοστεητμεντ: εμένα, με τις όποες μικρές ή μεγάλες απαιτήσεις μπορεί να έχω σε ότι αφορά την χρηση και λειτουργικότητα του υπολογιστή ως εργαλείο της δουλειάς μου (όσο ξέρω και εγώ...) το συγκεριμένο σετάπ έχω σκοπό να με καλύψει ως έχει τουλάχιστον για μία τριετία από σήμερα...αν πάλι για τον Κωστάκη από την Κηφισιά ή τον Γιαννάκη από τη χαριλάου που στα διαλείμμτα από το φορτναητ κάνουν και κανα μπητ στο αμπλετο είναι παρωχημένο και μη λειτουργικό πάω πάσο ?? με αληθινή αγάπη (αλλιώς δεν θα ήμουν εδώ ?)0 βαθμοί
-
Γιατί, όπως λέει, έχει ήδη ένα Mac Laptop (που -μάλλον- χρησιμοποιεί Logic (γιατί δεν τον έχω για Garageband!!!) που δεν υπάρχει σε κανένα βαρβάτο pc!!!)0 βαθμοί
-
Επέκταση θέλει να πει ο Νικόδημος, αναβάθμιση δύσκολα βλέπουμε σε Mac. Φίλε Νικόδημε, με όλο το σεβασμό, δεν είμαι σίγουρος ότι έκανες καλά... 1) Ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα. 21.5 δεν βολεύει για μουσικά και γραφικά...αλλά εσύ ξέρεις καλύτερα. 2) mid2011. Έχεις ένα μηχάνημα με τερματισμένο λειτουργικό. Έχω το ίδιο πρόβλημα, ένα μηχάνημα mid2011 που -προφανώς- έχει βγάλει τα λεφτά του αλλά είναι 10ετίας. Ήμουν έτοιμος να αγοράσω καινούργιο τα Χριστούγεννα αλλά έσκασαν τα Μ1 και είπα να περιμένω να βγουν τα destops (αν και είμαι κατά τη αγοράς πρώτης γενιάς. Περιμένω συνήθως τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα!) Έχεις λοιπόν ένα λειτουργικό που φτάνει το Mac OSX High Sierra (10.13.6 είναι το πιο τελευταίο)...και πάπαλα. Άρα τέλος οι αναβαθμίσεις. Σε λίγο καιρό θα ψάχνεις να βρεις προγράμματα για το συγκεκριμένο λειτουργικό και δεν θα βρίσκεις ή αυτά που έχεις θα έχουν upgrades που δεν θα μπορείς να κάνεις (εγώ ήδη το ζω αυτό, αλλά θα αντέξω κανένα χρόνο ακόμα!). Ίσως στη θέση σου, (λέω ίσως)...θα έπαιρνα ένα καινούργιο Mac mini με τον Μ1. Πιο γρήγορο από αυτό που πήρες, πιο σύγχρονο, με χρόνο και μέλλον μπροστά του, περίπου στα λεφτά που έχεις ήδη δώσει τώρα.0 βαθμοί
-
Μετατροπή μιας Epiphone Explorer σε James Hetfield Eet Fuk (Αναλυτικός οδηγός) Κάπου στο 1987 ο James Hetfield συνεργάστηκε με την ESP για να του κατασκευάσουν την πρώτη του custom κιθάρα, την James Hetfield Eet Fuk explorer. Κάποια από τα χαρακτηριστικά της ήταν το σχήμα μπανάνας του Headstock (ESP Banana headstock), η ταστιέρα από παλλίσανδρο (rosewood) και φυσικά τα «μεσαία δάκτυλα» (middle finger) inlays, τα οποία σχεδίασε ο ίδιος ο Hetfield. Είναι από μαόνι και οι μαγνήτες ήταν οι EMG 81/60.Το χρώμα της είναι το λεγόμενο Olympic white color και η συγκεκριμένη κιθάρα δεν έχει βγει ποτέ σε άλλο χρώμα. Είχε 3 αυτοκόλλητα εκ των οποίων το ένα έγραφε τις αγαπημένες δραστηριότητες του Hetfield δηλ Eet και Fuk και τα άλλα δυο είναι στο Headstock. Βασικά, το πρώτο αυτοκόλλητο έγραφε Eet Fuk και Sleep, αλλά το sleep το αφαίρεσε γιατί δεν χωρούσε στο σώμα της κιθάρας. Με αυτήν είχε ηχογραφηθεί ολόκληρο το And Justice For All και χρησιμοποιήθηκε ως η πρώτη κιθάρα στο τουρ Damage Justice Tour. Η κιθάρα εμφανίζεται στο βιντεοκλίπ των Metallica-One, στα Grammy Awards 1989 και σε πολλά άλλα σόους. Η κιθάρα έχει σπάσει και επισκευαστεί πολλές φορές στο Headstock. Ο James την χρησιμοποιεί ακόμα και σήμερα για σκοπούς ηχογράφησης. Κάπου το 1989 η ESP αποφάσισε να κατασκευάσει 125 τέτοιες κιθάρες, αλλά ο Hetfield τους το απαγόρευσε, αλλά ήταν πλέον αργά γιατί είχαν κατασκευαστεί είδη περίπου 25, οι οποίες και πουλήθηκαν και θεωρούνται εξαιρετικά συλλεκτικές. Επομένως μιλάμε για μια σπάνια κιθάρα εξαιτίας της μοναδικότητάς της. Επίσης είναι και πολύ ακριβή καθώς με μια γρήγορα έρευνα στο διαδίκτυο η κιθάρα είχε τιμή πώλησης μέχρι και 29.000 δολάρια (εν έτη 2021)! Αυτές οι 25 replica έχουν την ονομασία MX-220 "EET FUK" και MX-220 Artist Series. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος ήταν να γίνει ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ μιας Epiphone 1958 Korina Explorer σε ένα πιστό αντίγραφο Hetfield Eet Fuk ESP explorer. Εισαγωγή Αρχικά να πούμε ότι αναλύθηκαν περίπου 50 φωτογραφίες της πρωτότυπης Eet Fuk του Hetfield για να πάρουμε ένα πιστό αντίγραφο. Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε την Explorer που θα την μετατρέψουμε σε James Hetfield Eet Fuk. Οι εργασίες που θα γίνουν χονδρικά είναι οι: 1.Αποσυναρμολόγηση και έλεγχος-ταίριασμα καινούριων περιφερειακών. 2.Κλείσιμο των τρυπών του volume, tone, toggle switch, output jack και του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (back cavity) και γέμισμα με ξύλο. 3. Διαμόρφωση banana headstock. 4.Αλλαγή θέσης volume, tone, toggle switch, output jack, πίσω μέρος ηλεκτρικών. 5.Αφαίρεση του βερνικιού, του χρώματος και του υποστρώματος ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο. 6.Τοποθέτηση inlays (middle finger) στην ταστιέρα. 7.Διαδικασία βαψίματος (τρίψιμο, αστάρωμα, χρώμα, βερνίκι και Ματ φινίρισμα). 8. Τοποθέτηση περιφερειακών (ηλεκτρικά, γέφυρα, κλειδιά, μαγνήτες κτλ). 9. Περιποίηση Τάστων (fret leveling, crowing, γυάλισμα κτλ). 10. Αντιγραφή και Τοποθέτηση αυτοκόλλητων. 11.Σετάρισμα 12. Επιθεώρηση και Παράδοση. Αποσυναρμολόγηση και έλεγχος-ταίριασμα καινούριων περιφερειακών. Στις παρακάτω φώτο βλέπουμε την αφαίρεση των βιδών (studs, bushings) της γέφυρας. TIP: ένας εύκολος τρόπος για την αφαίρεση αυτών των βιδών (μιας και θα αντικατασταθούν για να μπουν μαύρες Gotoh), είναι να χρησιμοποιήσουμε κολονάτο δράπανο και να το χρησιμοποιήσουμε σαν εξολκέα. -Τοποθετούμε την βίδα στη θέση της (εικόνα 1), -Την «μαγκώνουμε με το κολωνάτο δράπανο (εικόνα 2), -Την αφαιρούμε με αντίθετη φορά-δηλ προς τα πάνω (εικόνα 3). Στη συνέχεια, σε αυτό το στάδιο τοποθετούμε όλα τα καινούρια περιφερειακά (γέφυρα, ουρά, κλειδιά κτλ), για να ελέγξουμε αν ταιριάζουν ή όχι και να κάνουμε τις ανάλογες παρεμβάσεις όπου χρειάζεται. Κλείσιμο των τρυπών του volume, tone, toggle switch, output jack και του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (back cavity) και γέμισμα με ξύλο. Οι αλλαγές που έγιναν ήταν: -) κλείσιμο των τρυπών της γέφυρας (bridge) και της ουράς του (stop tailpiece)! Οι τρύπες είχαν 12 χιλιοστά διάμετρο, η Gotoh γέφυρα χρειάζεται 11 χιλιοστά (πράσινο βέλος). -) κλείσιμο με ξύλο του cavitie της θέσης του επιλογέα μαγνήτη (toggle switch) και των ηλεκτρικών (κόκκινο βέλος). -) κλείσιμο του volume και του tone control (μπλέ βέλος). -) κλείσιμο του Jack output (μαύρο βέλος). -) κλείσιμο του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (μοβ βέλη). -) διαμόρφωση του τακουνιού του μπράτσου για να μοιάζει με την φώτο 3, γέμισμα με ξύλο wenge (φώτο 2) -) Διαμόρφωση του headstock, το λεγόμενο banana headstock της ESP: Αφαίρεση βερνικιού, χρώμα, υπόστρωμα ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο Το τρίτο βήμα αφορούσε την αφαίρεση του βερνικιού. Για την ΑΦΑΙΡΕΣΗ του βερνικιού σε μια κιθάρα υπάρχουν διάφορες μέθοδοι, κάποιες από αυτές είναι με θερμότητα, τρίψιμο με χέρι ή ηλεκτρικό τριβείο ή ακόμα και με ισχυρά διαλυτικά. TIP: ΔΕΝ χρησιμοποιούμε ποτέ την μέθοδο αφαίρεσης βερνικιού με θερμότητα στο μανίκι. Πρώτον, για να μην χαλαρώσουν τα τάστα, αλλά κυρίως η ταστιέρα από το μανίκι. Στην δικιά μας περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος με ηλεκτρικό τριβείο και με η μέθοδος με το χέρι καθώς ότι το βερνίκι ΔΕΝ έλεγε να αφαιρεθεί με τίποτα καθώς διαπιστώθηκε ότι ήταν ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΣ. Για όσους δεν γνωρίζουν ο Πολυεστέρας είναι ότι χειρότερο υπάρχει σε ένα μουσικό όργανο γιατί δίνει ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ στρώμα/φιλμ στην ουσία πλαστικό (φώτο πιο κάτω) και το συναντάμε πάρα πολύ συχνά στις κιθάρες τα τελευταία χρόνια. Οπότε πολλοί από εσάς θα αναρωτιέστε τώρα, γιατί το χρησιμοποιούν οι εταιρίες; Το χρησιμοποιούν για λόγους ΕΥΚΟΛΙΑΣ, ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ αλλά και ΑΝΤΟΧΗΣ καθώς οι κιθάρες αυτές όταν βγαίνουν από το εργοστάσιο περνάνε από 40 κύματα μέχρι να φτάσουν στα χέρια μας! Επομένως ένα τέτοιο βερνίκι θα θωράκιζε την κιθάρα σε τέτοιο βαθμό που θα άντεχε και στις ποιο δύσκολες συνθήκες και έτσι οι εταιρίες έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Δυστυχώς τον Πολυεστέρα τον συναντάμε πάρα πολύ σε πολύ γνωστές και μεγάλες εταιρίες. Εννοείτε ότι τρίβουμε με μάσκα και σε εξωτερικό χώρο γιατί ο Πολυεστέρας έχει πολύ έντονη οσμή κατά την αφαίρεσή του. Με διαφορά το ποιο ΔΥΣΚΟΛΟ βήμα στην κατασκευή αυτής της κιθάρας ήταν η αφαίρεση του Πολυεστέρα ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο. Και σε αυτό το σημείο το ξύλο ανέπνευσε για πρώτη φορά από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο! Να σημειώσουμε ότι κάποιοι ΔΕΝ μπαίνουν καν στην διαδικασία να αφαιρέσουν τα υποστρώματα και τα βερνίκια και απλά ρίχνουν από ΠΑΝΩ από τα παλιά το καινούριο χρώμα και βερνίκι, για να γλιτώσουν κόπο, χρόνο και χρήμα, δυστυχώς!!! Κάποιες φώτο από το τρίτο βήμα, βλέπετε πόσο χοντρό φιλμ έχει ο πολυεστέρας: Αλλαγή θέσης volume, tone, toggle switch, output jack, πίσω μέρος ηλεκτρικών. -Παλιά θέση output Jack – καινούρια θέση output jack (βλ. κόκκινο βέλος). -Παλιά θέση volume, tone, switch – καινούρια θέση volume, tone, switch (βλ. πράσινα βέλη). -Παλιά θέση ηλεκτρικών- καινούρια θέση ηλεκτρικών (βλ. μαύρα βέλη). Τοποθέτηση inlays (middle finger) -Αρχικά σχεδιάστηκαν στον υπολογιστή. -Στη συνέχεια κόπηκαν σε cnc για τέλεια ακρίβεια. -Τοποθέτηση των inlays, χωρίς να χρειαστεί να αφαιρεθούν τα τάστα, μιας και τα τάστα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Τρίψιμο της επιφάνειας πριν το βάψιμο. Στη συνέχεια υπόστρωμα, μετά χρώμα άσπρο (Olympic white) και φινίρισμα σε ματ. Τοποθέτηση περιφερειακών (ηλεκτρικά, γέφυρα, κλειδιά, μαγνήτες κτλ), Gotoh, EMG, Switchcraft. Αντιγραφή και τοποθέτηση αυτοκόλλητων -Βρίσκουμε την πρωτότυπη φωτογραφία του Headstock της Eet Fuk (φώτο 1). -Αντιγράφουμε το σχέδιο μέσω προγράμματος (φώτο 2). -Στη συνέχεια εκτύπωση του σχεδίου (φώτο 1). -Κόβουμε το σχέδιο και το μεταφέρουμε ΚΑΤΩ από μια χαρτοταινία φάρδους 50 χιλιοστών. Αντιγράφουμε το σχέδιο με έναν λεπτό μαρκαδόρο (φώτο 2). -Αφαιρούμε το εκτυπωμένο σχέδιο από την χαρτοταινία (φώτο 3). -Μεταφορά της χαρτοταινίας στο Headstock και ζωγραφίζουμε τις τελευταίες πινελιές (φώτο 4). -Κάνουμε το ίδιο και με το αυτοκόλλητο Eet Fuk στο σώμα. Περιποίηση Τάστων (fret leveling, crowing, στρογγυλοποίηση τάστων κτλ). Τέλος, σετάρισμα, επιθεώρηση και παράδοση. Τελικές Φώτο -Τσεκάρετε και τις άλλες δουλειές μου στο noiz με τίτλο: -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ κιθάρας Jackson Marty Friedman Kelly (KE-1) USA - Ανακατασκευή κιθάρας Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) Ευχαριστώ πολύ και στο επανιδείν…0 βαθμοί
-
Πολύ ωραία δουλειά, αλλά πιστεύω ότι με το παραπάνω, δεν έπρεπε να είναι στο diy, αλλά κάπου αλλού, γιατί αποτελεί εξόφθαλμα διαφημιστικό post κάποιου επαγγελματία.0 βαθμοί
-
Το βλεπω σε παρα πολλες κιθαρες να συμβαινει αυτο. Δεν ξερω τον λογο, αλλα φανταζομαι οτι σε αυτο το σημειο το χερι πιεζει πολυ τις χορδες. Παιζεις πολυ με ακορντα στα πρωτα ταστα, γενικως, ή σολαρεις πιο πολυ.0 βαθμοί
-
....εννοώ την διαδικασία επανατοποθέτησης της οθόνης στη θέση της...και πιο συγκεκριμένα η επανασύνδεση των 4 καλωδίων που την ενώνουν με τον κυρίως υπολογιστή. οκ, ίσως κάποιος με λεπτεπίλεπτα χέρια και δαχτυλάκια να τα καταφέρνει καλύτερα εγώ μαζί και με τον τρόμο που έχω στα δάχτυλα δεν... έχω όμως τρομερο βιμπράτο?0 βαθμοί
-
Πεταλιέρα χωρίς Boss, ημέρα χωρίς φως. Τι έγραψα πάλι ο π0u$+hs.0 βαθμοί
-
Θα επιχειρήσω να απαντήσω σε αυτό. Cubase pro 10.5 Στη φώτο (παρακάτω) έχω κυκλώσει με κόκκινο τους αστερίσκους που εμφανίζονται στα CC του Key editor τα οποία έχουν μέσα τους πληροφορία. Συνεπώς όσα δεν έχουν αστερίσκο δεν έχουν και πληροφορία ενεργή. Αν ηχογραφήσεις ένα νέο Midi κανάλι (πειράζοντας Mod κλπ) και μπεις στο CC section το λογικό είναι να βρεις με αστερίσκο όποιο CC γράφτηκε πληροφορία. Στο Setup επιλέγεις ποια CC θα εμφανίζονται στη λίστα. Αν επιλέξεις να τα βλέπεις όλα φαντάζομαι θα βρίσκεις με αυτο το τρόπο ποιο έχει δουλευτεί. Αν και απο κάποια στιγμή και μετά ξέρεις ποιος χρησιμοποιεί τι και ρυθμίζεις και τη λίστα. edit: με πρόλαβε ο @Alex Raptakis0 βαθμοί
-
Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.thomann.de/blog/en/kf-online-synthesizer-event/ Θα δίνονται και κάποια gift codes live.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00