Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      47922


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      15323


  3. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      668


  4. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1160


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/27/21 σε όλα

  1. Φάνη εξαιρετική η σύνθεση σου! Γιώργο είναι μια από τις καλύτερες ερμηνείες σου! Πολύ ωραίο παιδιά μπράβο σας!
    2 βαθμοί
  2. Πολύ ωραίο! Ατμοσφαιρικό και ολοκληρωμένο! Μπράβο!
    2 βαθμοί
  3. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209566129-How-to-Request-a-License-Transfer-ID-to-Sell-Your-NI-Product
    1 βαθμός
  4. 1 βαθμός
  5. Πανέμορφη οπτικά και με τσαχπινιάρικους μαγνήτες Σούπερ ντουπερ Πολύχρονος!! ΥΣ. Βγαίνει και σε strat? ?
    1 βαθμός
  6. Ο αδερφος μου θα σκοτωνε να παιξει μαζι σας καποτε.Οπως παντα κορυφη το κομματι
    1 βαθμός
  7. Έχεις γεννηθεί σε λάθος χώρα :)
    1 βαθμός
  8. Ωραίο ζωηρό κομμάτι! Καλή δομή και γεμάτο. Ίσως η σόλο φωνή γενικά πιο δυνατά. Το σαξόφωνο πιο πολλά.. τερτίπια.
    1 βαθμός
  9. Ενα κομματακι που φτιαχτηκε μεταξυ Νεου Κοσμου-Παγκρατιου. Μήπως συμμετείχες και σε τίποτε πορείες και έκτροπα; Μ' άρεσε, ίσως όχι όσο άλλα (γιατί δεν είχε την μελωδική γραμμή). Είχε όμως μια καταπληκτική αρχή σόλο. υ.γ. Τι κάνεις με τα τύμπανα και αφαιρούν αντι να προσθέτουν στο όλον;
    1 βαθμός
  10. Mπράβο βρε @Jet72.... μου έφτιαξες το κέφι! Πολύ καλό!
    1 βαθμός
  11. Ξέρεις ότι θα πατήσεις play και δεν θα το μετανιώσεις.
    1 βαθμός
  12. Εγώ Γιώργο θα ζητήσω τις κομματάρες σου σε βινύλιο! Το φαντάζομαι ήδη να φέρνει βόλτες στο πικάπ, τα χρατς-χρουτς να μου χαϊδεύουν τα αυτιά μέχρι που μπαίνει η κιθάρα σου και η φωνή σου και σείεται το σπίτι!
    1 βαθμός
  13. Ακριβώς αυτό. ΕΥΓΕ!!!!! ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΠΑΛΙ!!! Και εγώ τα θέλω σε CD!!!!
    1 βαθμός
  14. Πολύ ωραία μελοποίηση παιδιά ενός πολύ ωραίου ποιήματος! Καλά από τον Γκανέλη δεν περίμενα και τίποτε λιγότερο... Πολύ καλή ενορχήστρωση και ακόμα καλύτερη ερμηνεία (sorry Φάνη...) Το κομμάτι μου άρεσε πολύ, είναι κάτι διαφορετικό από αυτά που ακούμε εδώ (ίσως μόνο ο Roberto φτιάχνει κάτι τέτοια...) και σίγουρα θα του άξιζε μια καλύτερη παραγωγή..... αυτό το τσίκι τσίκι από τα πιάτα βρε Φάνη κάποια στιγμή πρέπει να το αποβάλλεις!!!
    1 βαθμός
  15. Επίσης, αν δεις και σου δημιουργεί θέμα sustain (κρατήματος της νότας) στα σηκώματα
    1 βαθμός
  16. Η δουλειά είναι έτοιμη Γιώργο. Όταν δωθεί η ευκαιρία βγάλε τα καλύτερα σε cd. Πραγματικά αξίζουν.
    1 βαθμός
  17. 50-70 ευρώ στην Ελλάδα,(στην δυτική Ευρώπη και στις ΗΠΑ 150 για πλάκα)
    1 βαθμός
  18. Το πρώτο πράγμα που ακούσα το πρωί! Μου έφτιαξες την ημέρα! Φανταστική η εισαγωγή, οι κιθάρες και η φωνή γαζώνουν σε όλα τα μέρη του κόμματιου. Η δεύτερη στο ρεφρέν συμπληρώνει και γεμίζει ωραία την lead φωνή. Άψογος, ξεσηκωτικός! Εύγε, μπράβο!
    1 βαθμός
  19. Και μόνον από την εισαγωγή που άκουσα ήταν υπεραρκετό για να αναφωνήσω " ωωωωωωωω ρε μεγάλε δώσε..." Έτσι...έτσι ακριβώς !
    1 βαθμός
  20. Πάρα πολύ ωραίο και όχι μόνον με ρετσίνα αλλά και με πρωινό καφέ !!
    1 βαθμός
  21. Γιου φακεν μπιστ.......!!! Μα όντως, φτιάξε ρε άνθρωπε κάνα cd εκεί χαμου να σε χαρούμε και να γιασει και η ψυχούλα της κιθάρας που την έχεις πάει τρένο!
    1 βαθμός
  22. Βρε Γιώργαρε, τρίτη φορά το ακούω στα καπάκια και κάθε φορά μου φαίνεται καλύτερο. Φτιάξε βρε παλικάρι μου 3 - 4 cd με τα κομμάτια σου, να τα αγοράσω όλα. Σοβαρά μιλάω. Παρ' όλα αυτά δεν ντρέπομαι να πω ότι το κομμάτι είναι ΛΑΘΟΣ (τώρα που το ξανακούω)! Λάθος στον χρόνο, λάθος στο μέρος. Στο USA σε άλλη εποχή θα είχες γράψει ιστορία, θα σε είχαμε αφίσα στο δωμάτιο.
    1 βαθμός
  23. Κομματαρα, με ωραια ροη. Φοβερες οι εναλλαγες δυναμικης και ρυθμου μετα το σολο. Οσο για το παιξιμο...
    1 βαθμός
  24. Δώσε λίγα ευρώ για fret leveling and crowning,αν σε ενοχλεί στο παίξιμο ή αν η κιθάρα τρίζει, και θα είσαι μια χαρά.Αλλιως άσε την ήσυχη. Με τις....ροδέλες μην ασχολείσαι καν. Αν παίζεις ανοιχτά ακόρντα όλη την ώρα αυτό συμβαίνει, όλες οι ακουστικές έτσι είναι :)
    1 βαθμός
  25. Πολύ συνηθισμένο πράγμα. Μην τρελαίνεσαι, αν δεν σε ενοχλεί παιχτικά, και δεν σου δημιουργεί θέμα στο κούρδισμα/intonation/ήχος, μην το ψειρίζεις. Από την στιγμή που αυτά τα βαθουλώματα θα έχουν επίπτωση σε κάποιο από τα παραπάνω τρία πράγματα (κούρδισμα/intonation/ήχος), πας για αλλαγή τάστων. Όσο μεγαλώνουν τα λακκουβάκια, μπορείς και μόνος σου να τα τρίψεις λίγο με ανάλογο (λεπτό) γυαλόχαρτο (αφού έχεις καλύψει με ταινία την ταστιέρα). Αλλά ρε Γιώργο .... τι ταστιέρα είναι αυτή!!!!!!!!!! Ούτε καινούρια να ήταν η κιθάρα σου. Τι στο διαόλα, ούτε μια στάλα μάκα δίπλα στο τάστο, καθρέφτης είναι.
    1 βαθμός
  26. Τα ξεχνας. Ροδέλες για τα κλειδια βρισκεις. Ζητα απο τα μαστορια. Μηδαμινο κοστος
    1 βαθμός
  27. Η αληθεια ειναι οτι ντρεπομαι λιγο για αυτα που γραφονται αλλα ειλικρινα σας ευχαριστω πολυ. Δεν ξερω τι να πω,χαιρομαι που σας αρεσε. Σερ,ηχητικα θελω παρα πολλη δουλεια αλλα οντως τα τυμπανα ειναι παντα το πιο αδυνατο σημειο και στα δικα μου αυτια.
    0 βαθμοί
  28. Ο Sharrock σε παραγωγή Laswell, χτίζει έναν θηριώδη ηχο. Solo guitar, πολλαπλά overdubs.
    0 βαθμοί
  29. Οι Lobistas ξαναχτυοπύν με funk διάθεση και πιασάρικο ρεφρέν. Τα 200 χρόνια πλέον χρόνια μοναξιάς, χωρίς botox και χρήμα. Οι συντελεστές στο description του video.
    0 βαθμοί
  30. Καρμπονάρα οριτζιναλε σήμερα 15000 θερμίδες το πιάτο...
    0 βαθμοί
  31. Εαν τα ξέρεις όλα τότε να μην ρωτάς.
    0 βαθμοί
  32. πως με τα γυρίζει τα πράγματα όμως... πάνω που θα την έπαιρνα αυτήνα σε σκουαιρ μου βγήκε στη στροφή ο Νίκος
    0 βαθμοί
  33. τι διάολο , φυσικός χυμός είναι ;; Θα φύγουν οι βιταμίνες ;?
    0 βαθμοί
  34. Η μπλέ ήταν η 5η κιθάρα που είχε ήχο banjo?
    0 βαθμοί
  35. ..... Συμφωνώ τα μάλα με τους φίλτατους συμφορουμίτες! Γιωργάρα φτιάξε ένα λογαριασμό στο bandcamp και ανέβαστα εκεί σε wav να τα πάρουμε. Και ότι λεφτά ζητήσεις, τά'χεις!?
    0 βαθμοί
  36. 26 ηταν η 55η επετιος της υπαρκΣης μου στον πλανητη ΓΗ ?
    0 βαθμοί
  37. Οι τολμηροί πάντως που επένδυσαν, γράφουν διθυράμβους. Εμένα πάντως επειδή το 90% της δουλειάς μου είναι Adobe...θα το κάνω το πήδημα όταν έρθει η ώρα. Φυσικά θα έχω από δίπλα και το παλιό?
    0 βαθμοί
  38. Ποίημα του Γιώργου Γκανέλη το οποίο επέλεξε ο ίδιος να μελοποιήσω. Ο Γιώργος Γκουρμούλης έβαλε τα φωνητικά και την υπομονή του και ανέβηκε εδώ πριν 2 χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι δεν θα το επέλεγα ποτέ για μελοποίηση !! Ίσως κάποιος άλλος θα έπρεπε με μουσικά προσόντα και εμπειρία και καλύτερα μηχανήματα - software. Μετά τα πρόσφατα συνταρακτικά γεγονότα ήρθαν στη σκέψη μου οι στίχοι του...και ειδικά το τελευταίο τετράστιχο. Το έπιασα ξανά λοιπόν , το δούλεψα λίγο παραπάνω και το ανεβάζω εκ νέου με τη σύμφωνη γνώμη του ερμηνευτή . Ερμηνεία : Γιώργος Κουρμούλης. ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟ ΜΙΣΟΣΚΟΤΑΔΟ Μείναμε μόνοι στης Ιστορίας το μισοσκόταδο ένας αντάρτης αλήτης άνεμος μας τυραννά κρύες εξέδρες χάσκουνε μέσα σε άδειο γήπεδο έξω απ’ το σπίτι μου μια λιμουζίνα τώρα περνά. Χώμα και λάσπες στα πεζοδρόμια που πατήσαμε όλοι οι ρήτορες στους ιππόδρομους λογομαχούν αυτά που θέλαμε μας τα πήραν και δεν τα ζήσαμε και στα μπαλκόνια οι κλειδοκράτορες βωμολοχούν Πλήθη αιχμάλωτα στο κυνήγι της κατανάλωσης πανηγυρίζουν κρατώντας λάβαρα ρωμαϊκά τα όνειρά μας σε εργοστάσιο εμφιάλωσης για να ξεπλύνουν κάτι πανάκριβα μωσαϊκά Όλοι οι δρόμοι μάς οδηγούνε σε σανατόρια πνεύμονες άρρωστοι από την πίσσα της εποχής σήμερα άνοιξαν δυο καινούργια εστιατόρια και οι πελάτες τα επισκέπτονται πανευτυχείς Τρύπιες σημαίες μες στην ομίχλη να κυματίζουνε ασθενοφόρα την ησυχία μας καταπατούν ιδέες σάπιες σ’ ουρανοξύστες να ανεμίζουνε κάθε χαράματα οι ενοχές μας υπνοβατούν. Φίλοι χαθήκαν χωρίς ν’ αφήσουν ένα σημείωμα κι οι έρωτές μας εξαϋλώθηκαν σε μια βραδιά η Ιστορία είναι της νύχτας φτυστό ομοίωμα που ‘χει στη σάρκα της μιαν ανυπόφορη μυρωδιά. Καλή ακρόαση !
    0 βαθμοί
  39. Μετατροπή μιας Epiphone Explorer σε James Hetfield Eet Fuk (Αναλυτικός οδηγός) Κάπου στο 1987 ο James Hetfield συνεργάστηκε με την ESP για να του κατασκευάσουν την πρώτη του custom κιθάρα, την James Hetfield Eet Fuk explorer. Κάποια από τα χαρακτηριστικά της ήταν το σχήμα μπανάνας του Headstock (ESP Banana headstock), η ταστιέρα από παλλίσανδρο (rosewood) και φυσικά τα «μεσαία δάκτυλα» (middle finger) inlays, τα οποία σχεδίασε ο ίδιος ο Hetfield. Είναι από μαόνι και οι μαγνήτες ήταν οι EMG 81/60.Το χρώμα της είναι το λεγόμενο Olympic white color και η συγκεκριμένη κιθάρα δεν έχει βγει ποτέ σε άλλο χρώμα. Είχε 3 αυτοκόλλητα εκ των οποίων το ένα έγραφε τις αγαπημένες δραστηριότητες του Hetfield δηλ Eet και Fuk και τα άλλα δυο είναι στο Headstock. Βασικά, το πρώτο αυτοκόλλητο έγραφε Eet Fuk και Sleep, αλλά το sleep το αφαίρεσε γιατί δεν χωρούσε στο σώμα της κιθάρας. Με αυτήν είχε ηχογραφηθεί ολόκληρο το And Justice For All και χρησιμοποιήθηκε ως η πρώτη κιθάρα στο τουρ Damage Justice Tour. Η κιθάρα εμφανίζεται στο βιντεοκλίπ των Metallica-One, στα Grammy Awards 1989 και σε πολλά άλλα σόους. Η κιθάρα έχει σπάσει και επισκευαστεί πολλές φορές στο Headstock. Ο James την χρησιμοποιεί ακόμα και σήμερα για σκοπούς ηχογράφησης. Κάπου το 1989 η ESP αποφάσισε να κατασκευάσει 125 τέτοιες κιθάρες, αλλά ο Hetfield τους το απαγόρευσε, αλλά ήταν πλέον αργά γιατί είχαν κατασκευαστεί είδη περίπου 25, οι οποίες και πουλήθηκαν και θεωρούνται εξαιρετικά συλλεκτικές. Επομένως μιλάμε για μια σπάνια κιθάρα εξαιτίας της μοναδικότητάς της. Επίσης είναι και πολύ ακριβή καθώς με μια γρήγορα έρευνα στο διαδίκτυο η κιθάρα είχε τιμή πώλησης μέχρι και 29.000 δολάρια (εν έτη 2021)! Αυτές οι 25 replica έχουν την ονομασία MX-220 "EET FUK" και MX-220 Artist Series. Σκοπός του συγκεκριμένου εγχειρήματος ήταν να γίνει ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ μιας Epiphone 1958 Korina Explorer σε ένα πιστό αντίγραφο Hetfield Eet Fuk ESP explorer. Εισαγωγή Αρχικά να πούμε ότι αναλύθηκαν περίπου 50 φωτογραφίες της πρωτότυπης Eet Fuk του Hetfield για να πάρουμε ένα πιστό αντίγραφο. Στην παρακάτω εικόνα βλέπουμε την Explorer που θα την μετατρέψουμε σε James Hetfield Eet Fuk. Οι εργασίες που θα γίνουν χονδρικά είναι οι: 1.Αποσυναρμολόγηση και έλεγχος-ταίριασμα καινούριων περιφερειακών. 2.Κλείσιμο των τρυπών του volume, tone, toggle switch, output jack και του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (back cavity) και γέμισμα με ξύλο. 3. Διαμόρφωση banana headstock. 4.Αλλαγή θέσης volume, tone, toggle switch, output jack, πίσω μέρος ηλεκτρικών. 5.Αφαίρεση του βερνικιού, του χρώματος και του υποστρώματος ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο. 6.Τοποθέτηση inlays (middle finger) στην ταστιέρα. 7.Διαδικασία βαψίματος (τρίψιμο, αστάρωμα, χρώμα, βερνίκι και Ματ φινίρισμα). 8. Τοποθέτηση περιφερειακών (ηλεκτρικά, γέφυρα, κλειδιά, μαγνήτες κτλ). 9. Περιποίηση Τάστων (fret leveling, crowing, γυάλισμα κτλ). 10. Αντιγραφή και Τοποθέτηση αυτοκόλλητων. 11.Σετάρισμα 12. Επιθεώρηση και Παράδοση. Αποσυναρμολόγηση και έλεγχος-ταίριασμα καινούριων περιφερειακών. Στις παρακάτω φώτο βλέπουμε την αφαίρεση των βιδών (studs, bushings) της γέφυρας. TIP: ένας εύκολος τρόπος για την αφαίρεση αυτών των βιδών (μιας και θα αντικατασταθούν για να μπουν μαύρες Gotoh), είναι να χρησιμοποιήσουμε κολονάτο δράπανο και να το χρησιμοποιήσουμε σαν εξολκέα. -Τοποθετούμε την βίδα στη θέση της (εικόνα 1), -Την «μαγκώνουμε με το κολωνάτο δράπανο (εικόνα 2), -Την αφαιρούμε με αντίθετη φορά-δηλ προς τα πάνω (εικόνα 3). Στη συνέχεια, σε αυτό το στάδιο τοποθετούμε όλα τα καινούρια περιφερειακά (γέφυρα, ουρά, κλειδιά κτλ), για να ελέγξουμε αν ταιριάζουν ή όχι και να κάνουμε τις ανάλογες παρεμβάσεις όπου χρειάζεται. Κλείσιμο των τρυπών του volume, tone, toggle switch, output jack και του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (back cavity) και γέμισμα με ξύλο. Οι αλλαγές που έγιναν ήταν: -) κλείσιμο των τρυπών της γέφυρας (bridge) και της ουράς του (stop tailpiece)! Οι τρύπες είχαν 12 χιλιοστά διάμετρο, η Gotoh γέφυρα χρειάζεται 11 χιλιοστά (πράσινο βέλος). -) κλείσιμο με ξύλο του cavitie της θέσης του επιλογέα μαγνήτη (toggle switch) και των ηλεκτρικών (κόκκινο βέλος). -) κλείσιμο του volume και του tone control (μπλέ βέλος). -) κλείσιμο του Jack output (μαύρο βέλος). -) κλείσιμο του πίσω μέρος των ηλεκτρικών (μοβ βέλη). -) διαμόρφωση του τακουνιού του μπράτσου για να μοιάζει με την φώτο 3, γέμισμα με ξύλο wenge (φώτο 2) -) Διαμόρφωση του headstock, το λεγόμενο banana headstock της ESP: Αφαίρεση βερνικιού, χρώμα, υπόστρωμα ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο Το τρίτο βήμα αφορούσε την αφαίρεση του βερνικιού. Για την ΑΦΑΙΡΕΣΗ του βερνικιού σε μια κιθάρα υπάρχουν διάφορες μέθοδοι, κάποιες από αυτές είναι με θερμότητα, τρίψιμο με χέρι ή ηλεκτρικό τριβείο ή ακόμα και με ισχυρά διαλυτικά. TIP: ΔΕΝ χρησιμοποιούμε ποτέ την μέθοδο αφαίρεσης βερνικιού με θερμότητα στο μανίκι. Πρώτον, για να μην χαλαρώσουν τα τάστα, αλλά κυρίως η ταστιέρα από το μανίκι. Στην δικιά μας περίπτωση, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος με ηλεκτρικό τριβείο και με η μέθοδος με το χέρι καθώς ότι το βερνίκι ΔΕΝ έλεγε να αφαιρεθεί με τίποτα καθώς διαπιστώθηκε ότι ήταν ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΣ. Για όσους δεν γνωρίζουν ο Πολυεστέρας είναι ότι χειρότερο υπάρχει σε ένα μουσικό όργανο γιατί δίνει ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΟΝΤΡΟ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ στρώμα/φιλμ στην ουσία πλαστικό (φώτο πιο κάτω) και το συναντάμε πάρα πολύ συχνά στις κιθάρες τα τελευταία χρόνια. Οπότε πολλοί από εσάς θα αναρωτιέστε τώρα, γιατί το χρησιμοποιούν οι εταιρίες; Το χρησιμοποιούν για λόγους ΕΥΚΟΛΙΑΣ, ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ αλλά και ΑΝΤΟΧΗΣ καθώς οι κιθάρες αυτές όταν βγαίνουν από το εργοστάσιο περνάνε από 40 κύματα μέχρι να φτάσουν στα χέρια μας! Επομένως ένα τέτοιο βερνίκι θα θωράκιζε την κιθάρα σε τέτοιο βαθμό που θα άντεχε και στις ποιο δύσκολες συνθήκες και έτσι οι εταιρίες έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Δυστυχώς τον Πολυεστέρα τον συναντάμε πάρα πολύ σε πολύ γνωστές και μεγάλες εταιρίες. Εννοείτε ότι τρίβουμε με μάσκα και σε εξωτερικό χώρο γιατί ο Πολυεστέρας έχει πολύ έντονη οσμή κατά την αφαίρεσή του. Με διαφορά το ποιο ΔΥΣΚΟΛΟ βήμα στην κατασκευή αυτής της κιθάρας ήταν η αφαίρεση του Πολυεστέρα ώσπου να φανεί το γυμνό ξύλο. Και σε αυτό το σημείο το ξύλο ανέπνευσε για πρώτη φορά από τότε που βγήκε από το εργοστάσιο! Να σημειώσουμε ότι κάποιοι ΔΕΝ μπαίνουν καν στην διαδικασία να αφαιρέσουν τα υποστρώματα και τα βερνίκια και απλά ρίχνουν από ΠΑΝΩ από τα παλιά το καινούριο χρώμα και βερνίκι, για να γλιτώσουν κόπο, χρόνο και χρήμα, δυστυχώς!!! Κάποιες φώτο από το τρίτο βήμα, βλέπετε πόσο χοντρό φιλμ έχει ο πολυεστέρας: Αλλαγή θέσης volume, tone, toggle switch, output jack, πίσω μέρος ηλεκτρικών. -Παλιά θέση output Jack – καινούρια θέση output jack (βλ. κόκκινο βέλος). -Παλιά θέση volume, tone, switch – καινούρια θέση volume, tone, switch (βλ. πράσινα βέλη). -Παλιά θέση ηλεκτρικών- καινούρια θέση ηλεκτρικών (βλ. μαύρα βέλη). Τοποθέτηση inlays (middle finger) -Αρχικά σχεδιάστηκαν στον υπολογιστή. -Στη συνέχεια κόπηκαν σε cnc για τέλεια ακρίβεια. -Τοποθέτηση των inlays, χωρίς να χρειαστεί να αφαιρεθούν τα τάστα, μιας και τα τάστα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Τρίψιμο της επιφάνειας πριν το βάψιμο. Στη συνέχεια υπόστρωμα, μετά χρώμα άσπρο (Olympic white) και φινίρισμα σε ματ. Τοποθέτηση περιφερειακών (ηλεκτρικά, γέφυρα, κλειδιά, μαγνήτες κτλ), Gotoh, EMG, Switchcraft. Αντιγραφή και τοποθέτηση αυτοκόλλητων -Βρίσκουμε την πρωτότυπη φωτογραφία του Headstock της Eet Fuk (φώτο 1). -Αντιγράφουμε το σχέδιο μέσω προγράμματος (φώτο 2). -Στη συνέχεια εκτύπωση του σχεδίου (φώτο 1). -Κόβουμε το σχέδιο και το μεταφέρουμε ΚΑΤΩ από μια χαρτοταινία φάρδους 50 χιλιοστών. Αντιγράφουμε το σχέδιο με έναν λεπτό μαρκαδόρο (φώτο 2). -Αφαιρούμε το εκτυπωμένο σχέδιο από την χαρτοταινία (φώτο 3). -Μεταφορά της χαρτοταινίας στο Headstock και ζωγραφίζουμε τις τελευταίες πινελιές (φώτο 4). -Κάνουμε το ίδιο και με το αυτοκόλλητο Eet Fuk στο σώμα. Περιποίηση Τάστων (fret leveling, crowing, στρογγυλοποίηση τάστων κτλ). Τέλος, σετάρισμα, επιθεώρηση και παράδοση. Τελικές Φώτο -Τσεκάρετε και τις άλλες δουλειές μου στο noiz με τίτλο: -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ κιθάρας Jackson Marty Friedman Kelly (KE-1) USA - Ανακατασκευή κιθάρας Sanox Sound Creator (made in Japan 1980) Ευχαριστώ πολύ και στο επανιδείν…
    0 βαθμοί
  40. Τι να πεις για τον Φαραώ .... Βέβαια εγώ τον προτιμώ εδώ ....
    0 βαθμοί
  41. "Great Hopes: Chase" is a track of electronic music. It could very well be a sountrack. It was created using synthesizer sounds and was written in 2013. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    0 βαθμοί
  42. Και ελαφρύ και εύπεπτο. Φτιαγμένο πριν περίπου 25 χρόνια. Θα μπορούσε να έχει και λόγια, τελικά μπήκαν κάποια όργανα μπροστά που παίζουν τις μελωδίες. Μου θυμίζει πολλά τυπικά ελληνικά κομμάτια, μπορεί και σε κάποιο σημείο να έχω κατακλέψει ορισμένα ή τουλάχιστον να έχω πάρει τις ιδέες τους. Ως παραγωγή είναι πολύ απλό, General Midi όργανα. Το βαφτίζω ολοκληρωμένο και το μοιράζομαι μαζί σας για οποιοδήποτε σχόλιο. Προαιρετικά, η ακρόασή σας μπορεί να συνοδευτεί από ένα ποτηράκι ρετσίνα (όταν ακούσετε θα... καταλάβετε....) ΥΓ θυμάμαι ότι όταν το έφτιαχνα / έγραφα / συναρμολογούσα είχα στο μυαλό μου την Γλυκερία (ως υποθετική φωνή ερμηνεύτριας) για να μπορώ να κατευθυνθώ προς τα κάπου.
    0 βαθμοί
  43. μεταμεσονύκτιο coverάκι με το κουνιαδάκι μου για ξεσκούριασμα...?
    0 βαθμοί
  44. Στίχοι/Αφήγηση: Φώτης Τσίγγος Φωνητικά: Απόστολος Βαϊνάς Μουσική/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εδώ, στο αυτοκίνητο μου μέσα δεν θέλω πια να λυτρωθώ να δω, όλη την ζωή μου να φεύγει δίχως γυρισμό. Δεν μπορώ πια να αναπνεύσω,να σωθώ θέλω πλέον στην δειλία να δωθώ δυναμώνει η φωτιά γύρω μου αργά είναι τα τελευταία μου δεσμά Ακούω σειρήνες από μακρυά η σιωπή της νύχτας σπάει ξαφνικά κόκκινα φώτα, κόκκινα σαν αίμα όλα μου φαίνονται σαν ψέμα. Φωνές σαν σε όνειρο ακούω βήματα βιαστικά που πλησιάζουν να με σώσουν, θέλουν να πιστεύουν μα είναι αργά, νιώθω πια το κρύο. Σπασμένα φρένα στην στροφή σενάριο φθηνό χωρίς πλοκή ο δρόμος ήτανε στενός μα το κατάλαβα αργά,ο θνητός. R... Πες μου εσυ αν το πρωί αργεί μια στιγμή αν είναι αρκετή να στερέψει η ζωή από χάδι από φιλί.
    0 βαθμοί
  45. Μελοποίηση του ομώνυμου ποιήματος της Άννας Πετράκη από την ποιητική της συλλογή "Το Φίλημα των Λυγμών" (ΚΑΚΤΟΣ). Η μουσική, ενορχήστρωση, εκτέλεση και παραγωγή ήταν η δική μου συνεισφορά. Η φωτογραφία ανήκει στον Sergio Souza και προέρχεται από το Unsplash.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...