Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/26/21 σε όλα
-
Μυριζει Ελλαδα πολυ ωραιο!!! Οπως ειπε και ο Roberto θελει φωνη και θα γινει μουρλια1 βαθμός
-
Μου άρεσε πολύ, είναι διασκεδαστικότατο! Αν είχε φωνή και μπουζούκι θα έσκιζε! Αν έχεις κι άλλα τέτοια, ανέβασε τα Θα μπορούσε να το τραγουδάει αυτή εδώ η θεά https://youtu.be/t-ecEUud0XI1 βαθμός
-
αυτό λύνεται από τις ρυθμίσεις: https://steinberg.help/cubase_ai_le_elements/v9/en/cubase_nuendo/topics/setting_up/setting_up_audio_vst_audio_system_r.html1 βαθμός
-
Ένα παλιό μου κομματάκι σε στίχους (μεταφρασμένοι στα Ελληνικά) του Lord Byron (George Gordon) εδώ.. https://www.poetryfoundation.org/poems/43844/she-walks-in-beauty Το ανέβασα εδώ πριν 5 χρόνια "Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2016" με διθυραμβικές, φυσικά, κριτικές.....????..., οπότε είπα να σας το ξαναθυμίσω!!! Η φωνή της κοπέλας με τα ου, αα, ιι... είναι από το νετ αλλά δεν θυμάμαι ρε γαμώτο το σάιτ που την κατέβασα για να αναφέρω το όνομα της. Θυμάμαι όμως ότι έγραφε ότι όποιος ήθελε μπορούσε να την "χρησιμοποιήσει" (την φωνή..) όπως αυτός ήθελε.0 βαθμοί
-
Εδώ και καιρό ήθελα να φτιάξω μια μικρή πεταλιέρα με τα βασικά πετάλια που όντως χρησιμοποιώ. Δηλ. ένα overdrive ,ένα booster/eq,ένα tremolo & ένα delay. Τα υπόλοιπα πετάλια που έχω στην πεταλιέρα μου δηλαδή wah/phaser/distortion/chorus/vibrato μου αρέσουν πολύ αλλά τα χρησιμοποιώ ελάχιστα. Βλέποντας αυτό το video κατάλαβα ότι οι περισσότεροι αγαπημένοι μου κιθαρίστες χρησιμοποιούν & αυτοί πάνω κάτω μόνο αυτά τα effects (πολλοι χρησιμοποιούν compressor αντι για eq/booster αλλά οι ενισχυτες μου είναι low wattage οπότε κομπρεσαρουν φυσικά και γενικά προτιμώ το eq σαν booster σε single note παιξιμο ). Oπότε είπα να φτιάξω μια…ΠΟΛΥ φθηνή replica της … αγοράζοντας τα φθηνότερα αξιοπρεπή πετάλια που βρήκα στου Θωμα το μαγαζι. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ το πόσο καλά και φθηνά πετάλια υπάρχουν πλέον στην αγορά.. Πήρα λοιπόν τα παρακάτω εργαλεία και στρώθηκα στη συναρμολόγηση (total cost EUR 231,9 για καλώδια,pedalboard,fully isolated power supply,tuner,od,eq,tremolo & delay!): 1x Harley Benton PowerPlant Junior €31.00 1x Warwick Rocktuner Pedal Tuner Lemon €19.90 1x Harley Benton SpaceShip 50M €45.00 1x tc electronic Cinders Overdrive €36.00 1x XVive V5 Delay €44.00 1x XVive V16 Undulator I €24.90 1x XVive V15 Tone Shaper Equalizer I €16.90 4x Rockboard Flat Patch Cable Black 10 cm Price per unit €3.55 €14.20 Συμπεράσματα και τελικό αποτέλεσμα: 1.Pedalboard: εξαιρετικό και ΤΖΑΜΠΑ 2.Power supply: αθόρυβο και ΤΖΑΜΠΑ (έχω και τον μεγάλο του αδερφό στο μεγάλο pb μου & τα συνιστώ ανεπιφύλακτα) 3.OD: δεν είναι ακριβώς …μόνο overdrive και σίγουρα δεν είναι TS,μου θυμίζει blues driver on steroids….έχει …πονηρό tone που ,για τα δικά μου γούστα…καταστρέφει τον ήχο μετά την μέση. Μετά από δοκιμές κατέληξα (για tele /strat) στους δικούς μου low wattage ενισχυτές σε 30% tone,60% drive & 60% volume και ειμαι μια χαρα…ειναι επισης ΥΠΕΡΟΧΟ clean boost. 4.tuner: Κουρδίζει. Δεν «τρώει» σήμα .Μια χαρά. Μακάρι να είχε και buffer αλλά μια και έχω το delay πάντα ανοιχτό δεν πολυσκάω με τόσα λιγα πεταλια. 5.tremolo: ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Δεν έχει σε ΤΙΠΟΤΑ να ζηλεψει από το πανακριβο Pleasure Trem που εχω στην άλλη μου πεταλιερα. ΜΠΟΥΣΤΑΡΕΙ ελαφρως το σημα, πραγμα πολυ χρησιμο μια και το volume drop ειναι προβλημα σε πολλα tremolo. 6.eq: ωραίο αλλα πολυ θορυβωδες...θα επιστραφει και στη θεση του θα παρει το ΤC EL CAMBO OD. 7. delay: Δεν ξερω αν είναι analog ή digital (το διαφημίζουν ως «analog» & έχει μόνο 40 ΜΑ καταναλωση αλλά ρε παιδι μου 600ms maximum analog delay time σε τετοια τρελλη τιμη?) αλλά ακούγεται σαν ένα πολύ καλό αναλογικό delay, σαν και αυτό που έχω συνηθίσει τοσα χρόνια. Μακάρι να είχε και tap tempo αλλα θα επιζήσω και χωρις αυτό… δεν πειραζει…. 8:καλώδια: Μετανοιωσα που δεν πηρα και αλλα ώστε να βγαλω τις γκουμουτσες που εχω στην άλλη πεταλιερα ,ειλικρινα δεν βλεπω τον λογο καποιος να χρησιμοποιει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ καλωδια από αυτά.Τα έχουν όλα: καλή τιμή,πολύ χαμηλό capacitance,εξαιρετικη κατασκευη,ελαστικότητα & μηδενικο ογκο….highly recommended.0 βαθμοί
-
Τον τελευταίο καιρό καταπιάστηκα με ένα πρότζεκτ που πιστεύω πως μπορεί να είναι αρκετά ενδιαφέρον για την κοινότητα.... οκ, ο τίτλος μου βγήκε κάπως τεράστιος αλλά νομίζω είναι κατατοπιστικός ? Εχοντας μεταπηδήσει λοιπόν εδώ και ενάμιση περίπου χρόνο στην apple πλευρά των πραγμάτων σε ότι αφορά το homework μέσω ενός ταπεινού Macbook Air πήρα την απόφαση (λαο λόγω συνθηκών) να προχωρήσω στην απόκτηση ενός desktop υπολογιστή ώστε να μπορώ να δουλέψω ολοκληρωμένα από το σπίτι projects που το Air έφτανε στα όρια του... Μετά από αρκετή μελέτη στο διαδίκτυο κατέληξα πως μία πολύ καλή επιλογή θα ήταν κάποιο iMac της προ 2012 εποχής και ιδανικά κάποιο mid2011... οι λόγοι είναι οι εξής: - πρωταρχικός σκοπός να χτίσω ένα σύστημα απόλυτα συμβατό με το υπάρχον, δημιουργώντας ένα δίπτυχο φορητό - σταθερό με απόλυτη αλληλεπίδραση και ευκολία στην μετάβαση από το ένα στο άλλο. - είναι τα τελευταία σχετικά εύκολα προσβάσιμα στο εσωτερικό τους iMac - σε ότι αφορά μουσικές εφαρμογές είναι απόλυτα ικανά επεξεργαστικά να ανταπεξέλθουν σε οποιαδηποτε σημερινή πρόκληση - το συγκεκριμένο μοντέλο επιτρέπει ένα υπέρ του δέοντως ικανοποιητικό μέγεθος RAM (ως 32Gb) - η ύπαρξη optical drive προσφέρει την έυκολη αναβάθμιση σε δεύτερο δίσκο - Το OS που μπορεί να φτάσει είναι απόλυτα ικανοποιητικό και συμβατό ( με τις δικές μου τουλάχιστον ανάγκες) παρ'όλα αυτά μπορεί να αναβαθμιστεί πλήρως σε ότι αφορά το λειτουργικό σύστημα (οκ έστω και πλαγίως) - κάτι που δεν ισχύει για όλα τα iMac της προ 2012 περιόδου. - είναι ένα άμεσα λειτουργικό, ολοκληρωμένο πακέτο στα μειονεκτήματα θα έβαζα δύο βασικά.... - η έλειψη thunderbolt (κάτι που με ενδιέφερε στην προοπτική της UAD, αλλά οκ θα επιζήσω και χωρίς....?) - οι αρκετά τσιμπημένες τιμές που παίζουν στην εγχώρια used αγορά σε σ΄χεση με το εξωτερικό...αλλά οκ δεν θα έπαιρνα ποτέ μεταχειρισμένο υπολογιστή χωρίς να μπορώ να τον ελέγξω, οπότε αναγκαίο κακό... θα πρέπει οπωσδήποτε να αναφέρω φυσικά και το γεγονός πως η ίδια η πολιτική της apple σε ότι αφορά τις εκδόσεις και υποστήριξη των προιόντων της δημιουργεί μία ιδανική κατάσταση σε ότι αφορά τις used επιλογές, καθώς ένα μεγάλο μέρος των χρηστών της επιλέγει να αγοράζει κάθε φορά το εκάστοτε καινούριο μοντέλο (τις περισσότερες φορές για λόγους άσχετους με την απόδοση...) με αποτέλεσμα να βρίσκει κανείς μηχανήματα σε άψογη κατάσταση (αλλά όπως έγραψα και ποιο πάνω όχι σε ιδαίτερα ανταγωνιστικές σε σχεση με το εξωτερικό τιμές). Πάμε λοιπόν στο ζουμί.... αφού μετά από ψάξιμο και υπομονή βρήκα ένα mid2011 21.5" που πληρούσε όλες τις προυποθέσεις (άψογη φυσική και λειτουργική κατάσταση, εγγύτητα και εμπιστοσύνη πωλητή, σχετικά καλή τιμή) προχώρησα στην αγορά με σκοπό την αναβάθμιση του. Η αναβάθμιση περιλαμβάνει: - προσθήκη 16 Gb Ram στα 8 ήδη υπάρχοντα, συνολικά λοιπόν 24Gb Ram - αντικατάσταση του SATA HDD με 250Gb SSD πάνω σε 3.5" to 2.5" tray συν την προσθήκη thermal sensor - αντικατάσταση του optical drive με δέυτερο SATA HDD 1Tb σε caddy για τα πιο "ευαίσθητα" σε ότι αφορά την συμβατότητα parts αλλά και για κάποια χρήσιμα εργαλεία κατέφυγα στην OWC που ειδικέυεται στηο σενάριο αυτό (και κάνει και πολύ έυκολη την αναζήτηση της κατάλληλης επιλογής...ειδικά για τύπους σαν εμένα που δεν είμαι κομπιουτεράς) ενώ δίσκους πήρα από εδω ( δύο 250ρηδες SSD τον ένα για το project τον δεύτερο για το λαπτοπ της κόρης μου από όπου πήρα τον HDD συν ένα κουτί για εξωτερικό σκληρό για να μπροέσω να ετοιμάσω πρώτα τους δίσκους ως κλώνους για απευθείας αντικατάσταση - γιατί φυσικά είχα ήδη εγκαταστήσει τα πάντα από πλευράς software ?) το budget για το όλο πρότζεκτ συνολικά άγγιξε τα 600 ευρώ και πιθανότατα κάποιος με περισσότερες γνώσεις σίγουρα θα το κρατούσε χαμηλότερα...και πάλι όμως πιστεύω πως είναι πολύ περισσότερο από ικανοποιητικό σε σχέση με το αποτέλεσμα... Σε ότι αφορά το αποτέλεσμα προς το παρόν είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοση καθώς τρέχει με άνεση αρκετά βαριά project...παρ'όλα αυτά είμαι στην διαδικασία του να δημιουργήσω ένα υπερ-απαιτητικό project ώστε να διαπιστώσω που ακριβώς θα "κλατάρει" ? Και φυσικά να ετοιμάσω το αντίστοιχο βίντεο για το κανάλι μου στο YouTube... γιατί η αλήθεια είναι πως σκεφτόμουν όπως πολλοί άλλωστε ποια θα μπορούσε να είναι η ιδανική λύση με την καλύτερη δυνατή σχέση τιμής / απόδοσης για έναν μουσικό υπολογιστή το 2021. Και πάνω σε αυτό φυσικά σκέφτηκα ότι ίσως να φανεί χρήσιμο να το μοιραστώ με τα υπόλοιπα νοιζόπαιδα και να ακούσω και γνώμες φυσικά, προτάσεις για περαιτέρω βελτίωση κλπ ....ξεχασα να αναφέρω και δύο ακόμη βασικά συμπεράσματα - το άνοιγμα του υπολογιστή, η αλλαγη σκληρών δίσκων, προσθήκη ram κλπ στο συγκεκριμένο μοντέλο (και με τα κατάλληλα εργαλεία) είναι παιχνιδάκι - το κλείσιμο του υπολογιστή είναι ο απόλυτος εφιάλτης...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Δεν θα μας ξεγελάσεις φιλΩς προτιμούμε τον 5ο ήχο από το 1ο κλιπ ? Πέρα απ’ την πλάκα, επειδής το θέμα είναι western twangy το ζητούμενο είναι bright άρα εννοείται διαλέγω 2ο ήχο τελευταίου κλιπ. Αλλά στα ωραία ακκορντάκια συνοδείας, προτιμώ τον 1ο που μου ακούγεται πιο smooth. Σα να έχουν στρογγυλέψει οι έντονες ακμές ένα πράμα (μιλάμε για περιγραφή όχι αστεία ε;)0 βαθμοί
-
Πεταλιέρα χωρίς Boss, ημέρα χωρίς φως. Τι έγραψα πάλι ο π0u$+hs.0 βαθμοί
-
Θα επιχειρήσω να απαντήσω σε αυτό. Cubase pro 10.5 Στη φώτο (παρακάτω) έχω κυκλώσει με κόκκινο τους αστερίσκους που εμφανίζονται στα CC του Key editor τα οποία έχουν μέσα τους πληροφορία. Συνεπώς όσα δεν έχουν αστερίσκο δεν έχουν και πληροφορία ενεργή. Αν ηχογραφήσεις ένα νέο Midi κανάλι (πειράζοντας Mod κλπ) και μπεις στο CC section το λογικό είναι να βρεις με αστερίσκο όποιο CC γράφτηκε πληροφορία. Στο Setup επιλέγεις ποια CC θα εμφανίζονται στη λίστα. Αν επιλέξεις να τα βλέπεις όλα φαντάζομαι θα βρίσκεις με αυτο το τρόπο ποιο έχει δουλευτεί. Αν και απο κάποια στιγμή και μετά ξέρεις ποιος χρησιμοποιεί τι και ρυθμίζεις και τη λίστα. edit: με πρόλαβε ο @Alex Raptakis0 βαθμοί
-
Αν έχεις αλλάξει κάτι θα πρέπει να εμφανιστεί ως automation σωστά? Υπάρχουν 2 εύκολοι αλλά διαφορτικοί τρόποι automation. Ο ένας είναι στο track, και ο άλλος στο event. Track: Δε ξέρω ποιο είναι το hotkey, εγώ το έχω βάλει να ανοίγει με το A και να κλείνει με το shift+A. Αυτά που έχουν έστω και 1 αλλαγή/register από κάπου, έχουν αστεράκι και πάνε πάντα πάνω πάνω. Αν ηχογραφείς όμως, κατά πάσα πιθανότητα θα πάει στο event. Εκεί το βρίσκεις μέσω του piano roll, και ισχύει το ίδιο. Αν υπάρχει αλλαγή, θα έχει πάντα αστεράκι0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τελικα χαλασανε ΟΛΑ τα Xvive ? ....και το delay ....το οποιο εμφανισε ξαφνικα φυσημα δολοφονικο πανω απο το 9 o'clock στο level.... Κριμα γιατι εχουν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ηχο.....αλλα τι να το κανεις...αν δεν δουλευουν.... (ας ειναι καλα ο Θωμας που μου επεστρεψε τα χρηματα για ΟΛΑ τα πεταλια που χαλασαν.....) Οποτε αγορασα το T-Rex Replay Box το οποιο το ειχε τρελή προσφορα ο Θωμας και το οποιο συνιστώ ανεπιφύλακτα.... Τελικη διαμορφΩΣΗς (το Xvive delay το αφησα γιατι με χαμηλο level ,repeat & feedback εχει ενα υπεροχο reverby ηχο πολυ χρησιμο σε ενισχυτες που δεν εχουν reverb ,oπως οι δικοι μου....μεχρι να ΧΑΛΑΣΕΙ τελειως φυσικα.....? )0 βαθμοί
-
Δεν έχω γιατί είναι ένα είδος που το απολαμβάνω μόνο με... μεζέδες! Δεν ξέρω πως και φτιάχτηκε τότε αυτό, πείραμα ήταν ουσιαστικά, έπαιζα με το midi και ευχαριστιόμουν με τα πολλά tracks και το editing. Φωνή δύσκολο να έβαζα, μπουζούκι ούτε λόγος, οπότε μπηκαν ακορντεόν, φυσαρμόνικες και άλλα όργανα "της παρέας" για να δημιουργήσουν την όλη αίσθηση της... ρετσίνας (η οποία έχει αξία μόνο με παρέα). Την αείμνηστη Μοσχολιού είχα την τύχη να την δω live και ήταν αξεπέραστη. Τι μου θύμισες....0 βαθμοί
-
Ποτέ δε μου ξεκουρδιζουν οι καινουριες μετα το τεντωμα που κανω στην αρχη. Οι παλιες ξεκουρδιζουν πολυ πιο συχνα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
ε...όχι και κάποιοι... ένας. ? Πέρα από την πλάκα θέλουν τέντωμα οι καινούργιες πάντα. Αν δεν το κάνεις....δεν0 βαθμοί
-
τα ίδια τονίσματα του δίσκου κάνει. Όσο για το σόλο είναι η επιτομή της οικονομίας και έμπνευσης.0 βαθμοί
-
Και ελαφρύ και εύπεπτο. Φτιαγμένο πριν περίπου 25 χρόνια. Θα μπορούσε να έχει και λόγια, τελικά μπήκαν κάποια όργανα μπροστά που παίζουν τις μελωδίες. Μου θυμίζει πολλά τυπικά ελληνικά κομμάτια, μπορεί και σε κάποιο σημείο να έχω κατακλέψει ορισμένα ή τουλάχιστον να έχω πάρει τις ιδέες τους. Ως παραγωγή είναι πολύ απλό, General Midi όργανα. Το βαφτίζω ολοκληρωμένο και το μοιράζομαι μαζί σας για οποιοδήποτε σχόλιο. Προαιρετικά, η ακρόασή σας μπορεί να συνοδευτεί από ένα ποτηράκι ρετσίνα (όταν ακούσετε θα... καταλάβετε....) ΥΓ θυμάμαι ότι όταν το έφτιαχνα / έγραφα / συναρμολογούσα είχα στο μυαλό μου την Γλυκερία (ως υποθετική φωνή ερμηνεύτριας) για να μπορώ να κατευθυνθώ προς τα κάπου.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Σας χαιρετώ, με συνάντησε ο κορωνοϊός και έχασα πάνω στη σκακιέρα του Mortal Coil. Game Over, the Terminator has been Terminated. Χάρηκα που σας γνώρισα έστω και για λίγο, τώρα που ανθίζουν τα κλαδιά. The torture will stop now, και δεν είναι νέο άσμα του Zappa. Η ηλικία των 33 1/3 στην οποία απεδήμησε ο αίρων τις αμαρτίες του κόσμου δεν ήταν σύμπτωση. Αντί του καθιερωμένου επιλόγου (Confusion is my Epitaph), μιας και το προτελευταίο μου pοst ήταν Procol Harum, θα ήμουν flattered αν με θυμηθούνται οι φίλοι μου και οι πολλοί περισσότεροι εχθροί μου ως άλλο ένα Exotic Bird and Fruit που κάποτε κελάϊδισε μερικα φωνήεντα και πολύ περισσότερες truths against falsehoods. Τόπο στα νιάτα. Procol Harum - New Lamps For Old (1974. Words: Keith Reid, Music: Gary Brooker) The end of the evening, unable to cope Unique entertainment no longer a joke The close of the picture, the end of the show Merciless torment, torturous blow New lamps for old Bright shiny gold Innocent youth Falsehood for truth The eye of the needle, the loss of the thread Triumphant victor, glorious dead The cause becomes duty; duty's the blow Which kills the picture: death of the show New lamps for old Bright shiny gold Innocent youth Falsehood for truth New lamps for old Bright shiny gold Ooh, yeah It's a new It's a new New lamps for old New lamp Post Scriptum: Παρακαλώ μετά από 33 μέρες να διαγραφεί η ταπεινή μου ύπαρξη καθώς και όλο το φτηνιάρικο περιεχόμενο που πόσταρα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό μου δικαίωμα Right to be Forgotten (https://en.wikipedia.org/wiki/Right_to_be_forgotten).0 βαθμοί
-
?... τυχεροίιιιιι... πρέπει να τους στείλω τη δικιά μου να της κάνουν σεμινάρια περί WAF (Wife acceptance factor)... πλερώνω όσα όσα...?0 βαθμοί
-
Το αγαπημένο μου τραγούδι από τους Beatles. Πραγματικά.....εξωφρενικό.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Η δικη μου χαίρεται (αλλα ειναι περιπτωση...μου λεει επισης να αγοραζω ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ κιθαρες ?)0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Όχι βρε συ, έχω φορεμένες σε μια κιθάρα μου χορδές από αρχές 90s. Ακόμα είναι στο στρώσιμο βέβαια, αλλά ήδη άρχισαν να ακούγονται καλύτερα.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Καλησπερα παιδια, καινουργιος στο φορουμ :) Ειδα οτι εχει την καρτελα της μουσικης και ειπα να τη δοκιμασω για shameless self-promotion και ιδανικα, για feedback απο τον κοσμο! Οπως λεει και ο τιτλος ξεκινησα να μαθαινω Modes για να δημιουργησω κατι διαφορετικο, βασικος στοχος η πιο πλουσια συνθεση/αυτοσχεδιασμος. Το κομματι αυτο ειναι το 3ο απο μια σειρα κομματιων που εγραψα ακριβως για να μαθω να χρησιμοποιω τους τροπους. Ξεκινησα με ακουστικο ιντρο, μετα ροκ και πηγα (προφανως) σε μεταλ. Οποιος θελει θα βρει το λινκ της playlist στο description του βιντεο αν ενδιαφερεται. Θα χαρω πολυ να ακουσω πως σαν φαινεται το κομματι σαν συνθεση και σαν μιξη. Καλη ακροαση!0 βαθμοί
-
RIP Paul Jackson (March 28, 1947 – March 18, 2021) Δεν ήταν μόνο Funk μπασίστας όπως τον κατατάσσουν οι περισσότεροι, ήταν και Jazz και Δάσκαλος και Ερευνητής. Η συμβολή του στο όργανο με τους Headhunters του Herbie Hanckock την δεκαετία του '70 ήταν εμβληματική. https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Jackson_(bassist) https://www.discogs.com/artist/272081-Paul-Jackson-2 Προς τιμή του διάλεξα έναν δίσκο ερευνητικού και διδακτικού χαρακτήρα του 1992 με τον παμμέγιστο Mike Clark (Brand X) και τον Kenny Garrett: https://www.discogs.com/Mike-Clark-2-Paul-Jackson-The-Funk-Stops-Here/release/13925670 βαθμοί
-
Σήμερα είναι εαρινή ισημερία αλλά μοιάζει με Χριστούγεννα. Αντί να βάλω αστρονομικού περιεχομένου κομμάτι (π.χ Tangerine Dream, Michael Stearns, ή Patrick O'Hearn) σας αποστέλλω συστημένο καθαρόαιμο και μπάσταρδο funk από τον Μέγα Διδάσκαλο Bootsy Collins για να ξετινάξουμε από πάνω μας τα μικρόβια της πρωϊνής μούχλας και το eternal stink της μιζέριας. Aναζητήστε το πλήρες album και δεν θα χάσετε, συμμετέχουν αξιόλογοι guests όπως ο Victor Wooten, Christian Mc Bride, Larry Graham, Branford Marsalis etc. Εκπληκτικές, μα πραγματικά εκπληκτικές κιθάρες από τους guitar prodigies Brandon Niederauer and Christone “Kingfish” Ingram καθώς και τον γερόλυκο George Benson . https://www.allmusic.com/album/the-power-of-the-one-mw0003427265/credits DOWNLOADING THE UNIVERSE !!!0 βαθμοί
-
Το πιο φιλοσοφημένο άλμπουμ του Virgil Donati. 12-page booklet available upon request. “What constitutes a good life? To some extent it must be a self-sufficient life to be free from the vagaries of luck or the divine. But what of our emotions, feeling and perception, of friends and lovers; those unstable and unchangeable structures that bind to us the risk of loss and danger? And what of the poetic life and its conjuring ways, or our moral order whose values would seem to subsume all others? These questions together constitute the more general question, of who do we think we are and how should we live?” https://www.discogs.com/Virgil-Donati-In-This-Life/release/77285760 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα ακουστικά εφέ χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς για πρώτη φορά στη βιομηχανία του κινηματογράφου ενώ η χρήση τους χρονολογείται από πολύ νωρίτερα στο θέατρο. Διάφορες συσκευές χρησιμοποιούνταν στις παραστάσεις με στόχο την προσομοίωση ιδιαίτερων ήχων, όπως αυτόν του κεραυνού ή του καλπασμού των αλόγων. Κατά τη δεκαετία του 1920 , ταυτόχρονα με την εξάπλωση του ραδιοφώνου, παρατηρήθηκε μια εξέλιξη στο χώρο των ηχητικών εφέ, αφού οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσελάμβαναν προσωπικό αποκλειστικά για την επένδυση των ζωντανών θεατρικών παραστάσεων που εξέπεμπαν. Προς το τέλος της ίδιας δεκαετίας ο κινηματογράφος απέκτησε ήχο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την τέχνη των εφέ. Τα εφέ που συνήθως χρησιμοποιούνταν στις ταινίες της εποχής ήταν echo, reverb, flanger, phaser, chorus, equalizer, φίλτρα, overdrive , fuzz, ring modulation, compression και reverse echo.Ήταν απαραίτητη η επεξεργασία των προ-ηχογραφημένων ηχητικών δειγμάτων , όχι μόνο για ρεαλιστικότερο αποτέλεσμα, αλλά και για την πρόκληση συναισθηματικής έντασης στο ακροατήριο. Για παράδειγμα , ο ήχος ενός πυροβολισμού θα εμπλουτιζόταν με τον ήχο κάποιου ηχογραφημένου κρότου ισοσταθμισμένου (equalized) σε εκείνες τις συχνότητες που θα τον έκαναν να ακούγεται πιο ρεαλιστικός. Στην περίπτωση που ο sound designer ήθελε να δώσει έμφαση στη δραματική σκηνή που περιγράφεται παραπάνω, τότε θα προσέθετε και βάθος (reverb) . Είναι σημαντική η διαπίστωση ότι είτε ένα εφέ χρησιμοποιήθηκε για την «προσομοίωση» μιας ρομποτικής φωνής σε ταινία επιστημονικής φαντασίας είτε για τον εμπλουτισμό του πλήθους των αρμονικών της κιθάρας του Jimi Hendrix, το ζητούμενο και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις : η συναισθηματική επιρροή που θα προκαλούσε στο ακροατήριο. Tα εφέ για την ηλεκτρική κιθάρα έκαναν την εμφάνισή τους χρονολογικά την εποχή που ανθούσε η μουσική των big bands. Ήταν επιτακτική η ανάγκη για μεγαλύτερες εντάσεις ώστε να μπορέσει να ακουστεί μια κιθάρα συνδεδεμένη σε έναν μικρής ισχύος (10-15W) ενισχυτή λυχνίας ανάμεσα σε ομάδες πνευστών οργάνων. Φημολογείται ότι η ανακάλυψη της παραμόρφωσης έγινε εκείνη την περίοδο με δύο διαφορετικές εκδοχές : Η μία αναφέρει ότι κάποια λυχνία καταστράφηκε κατά την εκτέλεση ενός κομματιού και η άλλη ότι το μεγάφωνο του ενισχυτή σκίστηκε από την μεγάλη καταπόνηση. Και οι δύο εκδοχές συνεχίζουν με τον ίδιο τρόπο : ο ήχος που παράχθηκε κέντρισε το ενδιαφέρον των κιθαριστών και θέλησαν να τον διατηρήσουν. Είναι πολύ πιθανό οι δύο αυτές ιστορίες να είναι ανακριβείς δεδομένου ότι και στις δύο περιπτώσεις η παραμόρφωση που θα δημιουργούσαν αυτές οι βλάβες θα ήταν πολύ έντονη και δεν θα είχε κανένα μουσικό ενδιαφέρον, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ λογικό η παραμόρφωση να «εφευρέθηκε» από την υπεροδήγηση των λυχνιών των ενισχυτών που χρησιμοποιούσαν εκείνη την περίοδο οι κιθαρίστες, εξαιτίας των μεγάλων εντάσεων που απαιτούσαν οι συνθήκες του παιξίματός τους. Η υπεροδήγηση των λυχνιών ενός ενισχυτή δημιουργείται όταν αυτός λειτουργεί σε ασυνήθιστα μεγάλες εντάσεις. Ο ήχος που παράγεται θωρείται πλέον κλασικός και είναι γνωστός ως «tube overdrive». Oι μουσικοί της εποχής τον αντιλήφθηκαν ως πιο κοντινό στον ήχο των πνευστών και ειδικότερα του σαξοφώνου, όχι μόνο λόγω της διαφοροποίησης στη χροιά εξαιτίας την προσθήκης αρμονικών , αλλά και για την ιδιότητα του ήχου να διατηρείται για περισσότερο χρόνο (sustain). Τo sustain που αποτελεί έκτοτε ζητούμενο για πολλούς κιθαρίστες ήταν αποτέλεσμα του φαινομένου συμπίεσης (compression) που επίσης συμβαίνει κατά την υπεροδήγηση ενός ενισχυτή λυχνίας. Αυτή θεωρείται η αρχή της χρήσης των εφέ στην ηλεκτρική κιθάρα, μιας και είναι η πρώτη φορά που κάποια στοιχεία άλλαξαν δραστικά τον ήχο της, μετατρέποντάς τον σε ένα διαφορετικό ηχόχρωμα με μουσικό ενδιαφέρον. Όμως η δημιουργία μιας ξεχωριστής μονάδας εφέ που να στοχεύει αποκλειστικά στην «αλλοίωση» του ήχου της ηλεκτρικής κιθάρας έγινε αργότερα. Το 1961 ο Glen Snotty ηχογραφούσε το τραγούδι του Marty Robbins «Don’t worry». Κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης, μια βλάβη στο κανάλι της κονσόλας που έγραφε την κιθάρα του Grady Martin δημιουργούσε έναν ασαφή (fuzzy) παραμορφωμένο ήχο. Τη στιγμή που διακόπηκε η ηχογράφηση για να διορθωθεί η βλάβη της κονσόλας ο Martin ζήτησε να συνεχιστεί η εγγραφή με αυτόν τον τρόπο γιατί του άρεσε ο «λανθασμένος» ήχος. Αργότερα ο Snotty επινόησε έναν τρόπο προσέγγισης του ίδιου ήχου με τη βοήθεια ενός κυκλώματος με τρανζίστορ και παρουσίασε την εφεύρεσή του στην Gibson. Σύντομα η Gibson παρουσίασε στην αγορά το «Maestro Fuzz-Tone» , προμηθεύοντας τα καταστήματα με 5000 τέτοιες μονάδες. Στο εγχειρίδιο λειτουργίας του αναφερόταν χαρακτηριστικά : «Το Fuzz-Tone είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί ένα συναρπαστικό νέο ήχο κιθάρας. Αυτό επιτυγχάνεται με ειδικά ελεγχόμενη παραμόρφωση. Συνεπώς μην ενοχληθείτε από την παραγωγή ενός “Fuzz effect”. Αυτός είναι ο ήχος που παράγει αυτό το πετάλι-ένας ιδιαίτερα διαφορετικός και συναρπαστικός ήχος.» Για 3 συνεχόμενα έτη οι μουσικοί δεν έδωσαν σημασία στη νέα αυτή εφεύρεση, ώσπου η κυκλοφορία του «Satisfaction» των Rolling Stones έδρασε καταλυτικά για την προώθησή του. Στα επόμενα 2 χρόνια πουλήθηκαν πάνω από 24.500 πετάλια. Εκείνη την περίοδο, o Roger Mayer κατασκεύαζε τη δική του εκδοχή του Fuzz Tone για τον φίλο του Jimmy Page. H αγγλική εταιρεία Sola Sound κυκλοφόρησε μια εκδοχή με 2 τρανζίστορ το 1965, το πασίγνωστο Tone Bender, ενώ ένα κύκλωμα με 3 τρανζίστορ προστέθηκε στα τέλη του 1966 στο Vox Tone Bender Professional MKII. Η αποδοχή από τους μουσικούς ήταν τεράστια και έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη για χρήση διαφορετικών ήχων στην ηλεκτρική κιθάρα. Η επανάσταση ήταν τόσο μεγάλη που κάποιες εταιρείες κατασκευής ενισχυτών ξεκίνησαν να περιλαμβάνουν κυκλώματα παραμόρφωσης στους ενισχυτές τους. Βελτιώσεις και διαφοροποιήσεις στα αρχικά κυκλώματα συνέχισαν να πραγματοποιούνται και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Το 1967 ο Roger Mayer παρουσίασε στον Jimi Hendrix το Octavia, ένα fuzz πετάλι με το επιπλέον χαρακτηριστικό να προσθέτει μια οκτάβα ψηλότερη στον παραμορφωμένο ήχο. Ακολούθησε το Super Fuzz της Univox που χρησιμοποιούσε τρανζίστορ σιλικόνης αντί γερμανίου και το 1968 κατασκευάστηκε το EHX Big Muff, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στη rock δισκογραφία έκτοτε. Η εμπορική επιτυχία των πεταλιών για ηλεκτρική κιθάρα και η αποδοχή που είχαν οι πρώτες μονάδες εφέ από τους κιθαρίστες ώθησαν τις εταιρείες στην έρευνα για δημιουργία νέων πρωτοποριακών εφέ. Συνέχεια στο 2ο μέρος.0 βαθμοί
-
-1 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00