Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/20/21 σε όλα
-
1 βαθμός
-
Οι thin skin και οι pure vintage (2012-2015 νομίζω η ακριβώς προηγούμενη σειρά από την ΑΟ) είναι full nitro1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Είπαμε ναι. Ρίξε το μπουζούκι όπως το έριξες στον πρώτο υπολογιστή και απο το native access βαλε το path που θα το βάλεις όπως δείχνουν οι οδηγίες. Μπορείς και με άλλον τρόπο αλλά τώρα βαριέμαι να ανοιξω το kontakt και να σε καθοδηγήσω γιατί δεν τα δουλεύω αυτό το καιρό, τα έχω παρατήσει. Κάνε αυτό που δείχνει το link φίλε μου. Τσάμπα αγχώνεσαι?1 βαθμός
-
Το πρώτο που κάνουμε είναι να διαβάσουμε πριν ρωτήσουμε. π.χ. η απάντηση σου έχει δοθεί εδω απο την αρχή αλλά αν θες πιο επίσημα: https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/209559469 Επίσης μιλάς για δωρεάν πρόγραμμα, το Kontakt Player πάνω στο οποίο τρέχει το Virtual Bouzouki. Καλό είναι να ρωτάς το κατάστημα που το αγόρασες γιατί αν θυμάμαι καλά το αυθαίρετο συμπέρασμα σου σε προηγούμενη παρεμφερή κουβέντα ήταν να μην ψωνίζεις απο το εξωτερικό (!). Κάνε λοιπόν χρήση του προτερήματος όταν αγοράζεις απο το γειτονικό σου μαγαζί και ρώτα να σου εξηγήσουν αυτά που δεν καταλαβαίνεις για το προιόν. Διότι επειδή αυτοί δεν ήξεραν, την απάντηση την πήρες απο τον αντιπρόσωπο της NI, ΕΛΙΝΑ που δεν σου πούλησε κάτι, μετά απο εδώ σχεδόν άμεσα, ενω υπάρχει στα FAQ της NI και σίγουρα στο manual. Περισσότερα για εγκατάσταση σε δεύτερο υπολογιστή θα βρεις εδω: https://support.native-instruments.com/hc/articles/209544789 και εδω τη χρήση του κέντρου. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/360000012789. Αν έχεις πρόβλημα με τα αγγλικά https://translate.google.com/?hl=el.1 βαθμός
-
0 βαθμοί
-
Ε....στην αρχή παίζει έπαρση....το less is more είναι άγνωστη λέξη....εν τω μεταξύ...αλλιώς σεταρεις τα patches αν είσαι αρχάριος bedroom player και με έναν ήχο προσπαθείς να έχεις και τον όγκο που δίνει το μπάσο και το presence που δίνουν τα cymbals και γενικά προσπαθείς να τα χωρεσεις ΟΛΑ μέσα σε ένα patch και εντελώς διαφορετικά αν φτιάχνεις ήχο για live full band στημένο σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ και όχι δωματίου....εκεί καταλαβαίνεις το less is more καθώς όσο αφαιρεις τις "υπερβολές" σταματάς να ενοχλείς τις συχνότητες στις οποίες ζουν τα άλλα όργανα και βρίσκεις που ζει η κιθάρα (δηλαδή στα mids!!!) Και εντελώς άλλο ήχο θα φτιάξεις για ηχογραφήσεις που έχεις όσα layers θες!!!!Τεράστια διαφορά αν ρυθμιστεί το unity gain σωστα....καθαρίζει απίστευτα ο ήχος καθώς δεν πέφτει προενισχυση πάνω σε προενισχυση και αποφεύγονται κλιπαρισματα με το καλημέρα που σε λίγο πιο υψηλές εντάσεις...σε ξεφτιλιζουν!!! :-) Προφανώς και όλα αυτά τα units δεν είναι το real deal (ελπίζω να μην καταλήξει αυτό το thread σε πόλεμο tube Vs digital) αλλά it's getting closer και με λίγο (η πολύ) ψάξιμο και κάποιες βασικές αρχές και γνώσεις που έχουν εφαρμογή σε όλα....μπορείς να βγάλεις πάρα πολύ καλό ήχο....0 βαθμοί
-
Εγώ έχω την συγκεκριμένη του video (gt-8) και δεν την πολυχρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό. Την άνοιξα λοιπόν τις προάλλες, και σέρφαρα στα presets που είχα φτιάξει παλιά. ΦΡΙΚΑΡΑ στην κυριολεξία. Απορώ πώς τα χρησιμοποιούσα ... Πολύ gain, λασπερά μπάσα, μπουκωμένα μεσαία, κλπ.0 βαθμοί
-
ΕφΚιασε ηχαρα στο τέλος ο τύπος!Έχω την boss gt100 από το 2014 και κάνω backup κάθε 2-3 μήνες στα patches.Tις προάλλες έψαχνα ένα συγκεκριμένο Chris Isaak patch που είχα φτιάξει παλιά και είδα (στα υπόλοιπα patches) πόσο δραματικά έχω ρίξει το gain....τα μπάσα...και τα πρίμα....σε ΟΛΑ τα τωρινά μου patches....6 χρόνια μετά...αν χαλάσει θα την ξαναγορασω....το παν σε αυτά τα διαόλια είναι να ρυθμίσεις το unity gain.... το eq και τα cab Sims....0 βαθμοί
-
Το έχουμε ξαναπεί wood matters! Από την αρχή φάνηκε η διαφορά στα δύο όργανα η οποία έγινε λίγο μικρότερη όταν απέκτησαν τους ίδιους μαγνήτες και hardware Όμως οι χαμηλομεσαίες της δέυτερης που τα άλλαξε όλα έκαναν τη διαφορά! το έχουμε ξαναπεί δεν ειναι οι συχνότητες που κάνουν τη διαφορά αλλά η ατάκα και δυναμικές που δίνει το κάθε όργανο και το κάνει ξεχωριστό και αυτό δεν το καταλαβαίνουμε τόσο πολύ εμείς που ακούμε όσο αυτός που παίζει τον είδατε που ενθουσιάστηκε με τη κιθάρα του φίλου του0 βαθμοί
-
Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον, και αρκετά καλοφτιαγμένο. Πάμε άλλον ένα γύρο ΞΥΛΟΜΑΧΙΑΣ? Απόψης?0 βαθμοί
-
Μιλάμε για mind-blowing stuff. https://astroanarchy.blogspot.com/2021/03/gigapixel-mosaic-of-milky-way-1250.html?m=10 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
...και δεν νομίζω να έδωσε justice στην πεταλιέρα. Μιλάει πάντως λες και έχει να κάνει με ένα nintendo πρώτης γενιάς. Περισσότερο clickbait μου φάνηκε το βίντεο. Παπάδες μπορεί να φτιάξει όποιος ασχοληθεί. Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως οι προσομοιώσεις δεν είναι τόσο πετυχημένες, είναι τόσες οι παράμετροι προενίσχυσης και εφέ που ελέγχονται που δεν υπάρχει περίπτωση να μην βγάλεις καλό ήχο.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Πάντως από των Suhr είναι καλύτερο Δες εδώ χάλια ,και κάνει και 3000.... ? https://m.thomann.de/gr/suhr_classic_t.htm?glp=1&gclid=EAIaIQobChMIsafqwpu_7wIVjtrVCh1XbA7bEAQYASABEgLXUPD_BwE0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Mε τους σενσορες δεν ειναι πολυ μακρυα. Με τους Van Zandt ομως ...0 βαθμοί
-
Έτσι πρέπει. Και βέβαια και με τον ενισχυτή που έχεις.0 βαθμοί
-
Everything is EQ my friend. EVERYTHING.0 βαθμοί
-
Πώς να ακουστεί, αφού είναι δύο οι μαγνήτες? Αν είχες και 3ο στην μέση ..... ίσως να πλησίαζε λίγο περισσότερο. Πιο πολύ με κάτι σαν Tele θα μοιάζει.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Συμφωνώ. Το σπλιταρισμα στην PRS μου δεν θυμίζει με τίποτα Strat. Σου δινει απλά ένα διαφορετικό ηχόχρωμα, το οποίο είτε σου αρέσει είτε όχι. Μέχρι εκεί.0 βαθμοί
-
Πολύ ενδιαφέρον video, για το πώς μπορούν να ακουστούν "ξεπερασμένα" πολυεφφέ σήμερα, αν ξέρεις τι να κάνεις. Έχει ενδιαφέρον επίσης το πώς θα φτιάχναμε τον ήχο μας σήμερα, σε σχέση με το παρελθόν. Έχει πλάκα, γιατί βιώνω ακριβώς το ίδιο, τον τελευταίο καιρό.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Mαζι οι δυο μονοι ειναι που ειναι αισχος (αποψη μου και για τη δικια μου κιθαρα μιλοντας παντα). Αν εχεις strat με της προκοπης μαγνητες τοτε νιωθεις. Ουτε το 25% του ηχου της Strat δεν βγαζουν. Καταρχην δεν ακουγεται ο χαρακτηριστικη χροια. Ειναι σαν να παιζουν ψοφιοι διπλοι. Μη με κανετε να τις βαλω διπλα διπλα. Θα κλαψετε. Εχω αλλαξει μονο τον bridge με SD HS-4.0 βαθμοί
-
Chanel Platinum Egoiste Χαιρομαι που μέχρι τώρα δεν είδα την Fahrenhei (Dior). Κάποια εποχή νόμιζα ότι τη μύριζα παντού ?0 βαθμοί
-
δεν το βλέπουν έτσι. Είναι θέμα να παίξει με το kontakt και οι libraries γίνονται registered στο native access account και στο kontakt. To account δίνει τη δυνατότητα χρήσης των προϊοντων, native και 3rd party σε 2 υπολογιστές. Aν έχεις το komplete όπως εγώ ή το maschine που είναι πακέτα με control software τότε σου επιτρέπουν σε 3 υπολογιστές. Τα LIBRARIES από τρίτους κατασκευαστές προφανώς είναι licensed απο τη NI γιατί θα χρησιμοποιηθούν αναγκαστικά από προϊον της (στην προκειμένη περίπτωση το KONTAKT) και έτσι ακολουθούν έμμεσα αλλά και άμεσα αυτόν τον κανόνα. LIBRARIES μπορώ να φτιάξω κι εγώ και οποιοσδήποτε μέσω του KONTAKT. Για να γίνουν LICENSED προφανώς συνεννοείται ο κατασκευαστής με την NI. Θα τους στέλνει ένα mail, θα τα βρίσκουν στην τιμή και θα τους περιλαμβάνουν στο licence και θα τους αναγνωρίζει και το native access. Γιατί δεν με προσλαμβάνει η Native Instruments να είμαι εκπρόσωπός της στην Ελλάδα με 2500 ευρώ το μήνα και να λύνω τεχνικές απορίες και να προωθώ τα προϊοντα της? Είμαι πολύ καλός πωλητής, θα κάνω και ντέμο. Ουρές θα κάνουν να τα πάρουν. χαχαχχααχχχαχαχαχααχχαχ0 βαθμοί
-
Άμα κάνει άλλο account δεν θα τον αφήσει στο νέο account να παίξει το μπουζούκι. Θα του πει Τhe bouzouki library is registered in another account από το native access.?0 βαθμοί
-
Στο έχω πει δυο, μπορεί και τρεις φορές εγώ. Μπορείς να έχεις σε 2 υπολογιστές ΣΟΥ το ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ. Στο λέει και η NI στο FAQ της. Όλα εξαρτώνται το NATIVE ACCESS. Το πρόβλημα δεν είναι με τα LIBRARIES. Είναι με το native access Γιατί χωρίς αυτό δεν μπορείς να έχεις το KONTAKT PLAYER η το FULL KONTAKT. Όλα γίνονται registered και authorized με το NATIVE ACCESS. Αυτό είναι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ. ? Κάνε το link το τελευταίο που σου έστειλα. Γιατί πιο πολύ επεισόδιο της λάμψης γυρίζουμε παρά παίζουμε μπουζούκι ?0 βαθμοί
-
Χαίρομαι που ξεκαθαρίζει (κάπως) η εικόνα. Το ότι δεν φαίνονται από όλα τα PC τα ίδια πράγματα δεν σημαίνει και ότι δεν επικοινωνούν δικτυακά και δεν τσεκάρουν μέχρι τι χρώμα σώβρακο φοράς. Αν κάτι δεν αρέσει είτε στην ΝΙ είτε στο bouzouki θα σε εμποδίσουν να το χρησιμοποιήσεις όπως νομίζεις ότι είναι νόμιμο. Καλό κουράγιο για τη συνέχεια...0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Αγαπητέ Syria Delta, αν όντως θέλεις απάντηση το ερώτημά σου (ξανά)διάβασε «το άρωμα» του Πατρίκ Ζισκιντ - το καλύτερο βιβλίο του 1986, σύμφωνα μα τους New York Times, με πάνω από 20 εκατ. πωλήσεις, και με μετάφραση σε 49 χώρες - έχει εκπληκτικές περιγραφές της αίσθησης της όσφρησης - που για να πω την αλήθεια το φτωχό μου μυαλό δεν τις πολύ πιάνει - Στα της καθημερινότητα, εγώ προτιμώ το Hugo Boss aftershave αραιωμένο τα τελευταία 20 χρόνια - μου αρέσει η μυρωδιά του όταν μπαίνω στο ανσασέρ για το γραφείο το πρωί0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/115000685889-Setting-Up-a-Third-Party-KONTAKT-Library#chapter1 διάβασε το πρώτο. Αυτό θα κάνεις.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
@nikodemos Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως, αν ισχύει αυτό που λες, θα μπορεί ο καθένας να κάνει χρήση του λογισμικού με το ίδιο account σε όσους υπολογιστές θέλει. Με άλλα λόγια το αγοράζει ένας και το μοιράζει στους φίλους του και το χρησιμοποιούν όλοι με το ίδιο account. Εσύ το βλέπεις λογικό αυτό;0 βαθμοί
-
Αν μπεις με άλλο account και φας πόρτα σημαίνει πως έχεις μόνο μία άδεια χρήσης.0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
0 βαθμοί
-
Τα ακουστικά εφέ χρησιμοποιήθηκαν εκτενώς για πρώτη φορά στη βιομηχανία του κινηματογράφου ενώ η χρήση τους χρονολογείται από πολύ νωρίτερα στο θέατρο. Διάφορες συσκευές χρησιμοποιούνταν στις παραστάσεις με στόχο την προσομοίωση ιδιαίτερων ήχων, όπως αυτόν του κεραυνού ή του καλπασμού των αλόγων. Κατά τη δεκαετία του 1920 , ταυτόχρονα με την εξάπλωση του ραδιοφώνου, παρατηρήθηκε μια εξέλιξη στο χώρο των ηχητικών εφέ, αφού οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσελάμβαναν προσωπικό αποκλειστικά για την επένδυση των ζωντανών θεατρικών παραστάσεων που εξέπεμπαν. Προς το τέλος της ίδιας δεκαετίας ο κινηματογράφος απέκτησε ήχο, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την τέχνη των εφέ. Τα εφέ που συνήθως χρησιμοποιούνταν στις ταινίες της εποχής ήταν echo, reverb, flanger, phaser, chorus, equalizer, φίλτρα, overdrive , fuzz, ring modulation, compression και reverse echo.Ήταν απαραίτητη η επεξεργασία των προ-ηχογραφημένων ηχητικών δειγμάτων , όχι μόνο για ρεαλιστικότερο αποτέλεσμα, αλλά και για την πρόκληση συναισθηματικής έντασης στο ακροατήριο. Για παράδειγμα , ο ήχος ενός πυροβολισμού θα εμπλουτιζόταν με τον ήχο κάποιου ηχογραφημένου κρότου ισοσταθμισμένου (equalized) σε εκείνες τις συχνότητες που θα τον έκαναν να ακούγεται πιο ρεαλιστικός. Στην περίπτωση που ο sound designer ήθελε να δώσει έμφαση στη δραματική σκηνή που περιγράφεται παραπάνω, τότε θα προσέθετε και βάθος (reverb) . Είναι σημαντική η διαπίστωση ότι είτε ένα εφέ χρησιμοποιήθηκε για την «προσομοίωση» μιας ρομποτικής φωνής σε ταινία επιστημονικής φαντασίας είτε για τον εμπλουτισμό του πλήθους των αρμονικών της κιθάρας του Jimi Hendrix, το ζητούμενο και το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις : η συναισθηματική επιρροή που θα προκαλούσε στο ακροατήριο. Tα εφέ για την ηλεκτρική κιθάρα έκαναν την εμφάνισή τους χρονολογικά την εποχή που ανθούσε η μουσική των big bands. Ήταν επιτακτική η ανάγκη για μεγαλύτερες εντάσεις ώστε να μπορέσει να ακουστεί μια κιθάρα συνδεδεμένη σε έναν μικρής ισχύος (10-15W) ενισχυτή λυχνίας ανάμεσα σε ομάδες πνευστών οργάνων. Φημολογείται ότι η ανακάλυψη της παραμόρφωσης έγινε εκείνη την περίοδο με δύο διαφορετικές εκδοχές : Η μία αναφέρει ότι κάποια λυχνία καταστράφηκε κατά την εκτέλεση ενός κομματιού και η άλλη ότι το μεγάφωνο του ενισχυτή σκίστηκε από την μεγάλη καταπόνηση. Και οι δύο εκδοχές συνεχίζουν με τον ίδιο τρόπο : ο ήχος που παράχθηκε κέντρισε το ενδιαφέρον των κιθαριστών και θέλησαν να τον διατηρήσουν. Είναι πολύ πιθανό οι δύο αυτές ιστορίες να είναι ανακριβείς δεδομένου ότι και στις δύο περιπτώσεις η παραμόρφωση που θα δημιουργούσαν αυτές οι βλάβες θα ήταν πολύ έντονη και δεν θα είχε κανένα μουσικό ενδιαφέρον, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ λογικό η παραμόρφωση να «εφευρέθηκε» από την υπεροδήγηση των λυχνιών των ενισχυτών που χρησιμοποιούσαν εκείνη την περίοδο οι κιθαρίστες, εξαιτίας των μεγάλων εντάσεων που απαιτούσαν οι συνθήκες του παιξίματός τους. Η υπεροδήγηση των λυχνιών ενός ενισχυτή δημιουργείται όταν αυτός λειτουργεί σε ασυνήθιστα μεγάλες εντάσεις. Ο ήχος που παράγεται θωρείται πλέον κλασικός και είναι γνωστός ως «tube overdrive». Oι μουσικοί της εποχής τον αντιλήφθηκαν ως πιο κοντινό στον ήχο των πνευστών και ειδικότερα του σαξοφώνου, όχι μόνο λόγω της διαφοροποίησης στη χροιά εξαιτίας την προσθήκης αρμονικών , αλλά και για την ιδιότητα του ήχου να διατηρείται για περισσότερο χρόνο (sustain). Τo sustain που αποτελεί έκτοτε ζητούμενο για πολλούς κιθαρίστες ήταν αποτέλεσμα του φαινομένου συμπίεσης (compression) που επίσης συμβαίνει κατά την υπεροδήγηση ενός ενισχυτή λυχνίας. Αυτή θεωρείται η αρχή της χρήσης των εφέ στην ηλεκτρική κιθάρα, μιας και είναι η πρώτη φορά που κάποια στοιχεία άλλαξαν δραστικά τον ήχο της, μετατρέποντάς τον σε ένα διαφορετικό ηχόχρωμα με μουσικό ενδιαφέρον. Όμως η δημιουργία μιας ξεχωριστής μονάδας εφέ που να στοχεύει αποκλειστικά στην «αλλοίωση» του ήχου της ηλεκτρικής κιθάρας έγινε αργότερα. Το 1961 ο Glen Snotty ηχογραφούσε το τραγούδι του Marty Robbins «Don’t worry». Κατά τη διάρκεια της ηχογράφησης, μια βλάβη στο κανάλι της κονσόλας που έγραφε την κιθάρα του Grady Martin δημιουργούσε έναν ασαφή (fuzzy) παραμορφωμένο ήχο. Τη στιγμή που διακόπηκε η ηχογράφηση για να διορθωθεί η βλάβη της κονσόλας ο Martin ζήτησε να συνεχιστεί η εγγραφή με αυτόν τον τρόπο γιατί του άρεσε ο «λανθασμένος» ήχος. Αργότερα ο Snotty επινόησε έναν τρόπο προσέγγισης του ίδιου ήχου με τη βοήθεια ενός κυκλώματος με τρανζίστορ και παρουσίασε την εφεύρεσή του στην Gibson. Σύντομα η Gibson παρουσίασε στην αγορά το «Maestro Fuzz-Tone» , προμηθεύοντας τα καταστήματα με 5000 τέτοιες μονάδες. Στο εγχειρίδιο λειτουργίας του αναφερόταν χαρακτηριστικά : «Το Fuzz-Tone είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί ένα συναρπαστικό νέο ήχο κιθάρας. Αυτό επιτυγχάνεται με ειδικά ελεγχόμενη παραμόρφωση. Συνεπώς μην ενοχληθείτε από την παραγωγή ενός “Fuzz effect”. Αυτός είναι ο ήχος που παράγει αυτό το πετάλι-ένας ιδιαίτερα διαφορετικός και συναρπαστικός ήχος.» Για 3 συνεχόμενα έτη οι μουσικοί δεν έδωσαν σημασία στη νέα αυτή εφεύρεση, ώσπου η κυκλοφορία του «Satisfaction» των Rolling Stones έδρασε καταλυτικά για την προώθησή του. Στα επόμενα 2 χρόνια πουλήθηκαν πάνω από 24.500 πετάλια. Εκείνη την περίοδο, o Roger Mayer κατασκεύαζε τη δική του εκδοχή του Fuzz Tone για τον φίλο του Jimmy Page. H αγγλική εταιρεία Sola Sound κυκλοφόρησε μια εκδοχή με 2 τρανζίστορ το 1965, το πασίγνωστο Tone Bender, ενώ ένα κύκλωμα με 3 τρανζίστορ προστέθηκε στα τέλη του 1966 στο Vox Tone Bender Professional MKII. Η αποδοχή από τους μουσικούς ήταν τεράστια και έτσι δημιουργήθηκε η ανάγκη για χρήση διαφορετικών ήχων στην ηλεκτρική κιθάρα. Η επανάσταση ήταν τόσο μεγάλη που κάποιες εταιρείες κατασκευής ενισχυτών ξεκίνησαν να περιλαμβάνουν κυκλώματα παραμόρφωσης στους ενισχυτές τους. Βελτιώσεις και διαφοροποιήσεις στα αρχικά κυκλώματα συνέχισαν να πραγματοποιούνται και συνεχίζονται μέχρι σήμερα. Το 1967 ο Roger Mayer παρουσίασε στον Jimi Hendrix το Octavia, ένα fuzz πετάλι με το επιπλέον χαρακτηριστικό να προσθέτει μια οκτάβα ψηλότερη στον παραμορφωμένο ήχο. Ακολούθησε το Super Fuzz της Univox που χρησιμοποιούσε τρανζίστορ σιλικόνης αντί γερμανίου και το 1968 κατασκευάστηκε το EHX Big Muff, που χρησιμοποιείται κατά κόρον στη rock δισκογραφία έκτοτε. Η εμπορική επιτυχία των πεταλιών για ηλεκτρική κιθάρα και η αποδοχή που είχαν οι πρώτες μονάδες εφέ από τους κιθαρίστες ώθησαν τις εταιρείες στην έρευνα για δημιουργία νέων πρωτοποριακών εφέ. Συνέχεια στο 2ο μέρος.0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00