Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Μανώλης Χναράκης
  2. roberto30

    roberto30

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1160


  3. nikodemos

    nikodemos

    Guru


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      1499


  4. Χάρης Ο

    Χάρης Ο

    Μέλος


    • Βαθμοί

      113

    • Αναρτήσεις

      1563


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/19/21 σε όλα

  1. μια απλή λύση που προτείνει η native είναι το να έχεις το library σε εξωτερικό σκληρό, συνεπώς το path παραμένει το ίδιο ασχέτως υπολογιστή...
    1 βαθμός
  2. Αν όντως έχεις 2 licences τότε κάνεις δεύτερο - διαφορετικό account στον δεύτερο υπολογιστή με το δεύτερο licence. Απλά πράγματα.
    1 βαθμός
  3. Ο πιο ασφαλής πλέον τρόπος για την απόδειξη της χρονικής προτεραιότητας ενός έργου είναι η χρονοσήμανση στον ΟΠΙ (Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας). Επίσης χρονική προτεραιότητα μπορεί να θεμελιωθεί και με κατάθεση του έργου σε Συμβολαιογράφο καθώς και με αποστολή του έργου με συστημένη επιστολή. Με αυτούς τους τρόπους το έργο αποκτά βεβαία χρονολογία η οποία είναι απαραίτητη για την δικαστική προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα. Η ΑΕΠΙ που αναφέρεται σε προηγούμενα ποσταρίσμαστα δεν είχε σχέση με κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων αλλά με την διαχείρισή τους. Ήταν οργανισμός συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων. Πληροφορίες για την Χρονοσήμανση μπορεί να βρει όποιος ενδιαφέρεται, στο site του ΟΠΙ στον εξής σύνδεσμο: ΧΡΟΝΟΣΗΜΑΝΣΗ - ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (opi.gr) Λίγα λόγια τα παραθέτω αυτούσια εδώ: Χρονοσήμανση Ο ΟΠΙ δημιούργησε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης προκειμένου να διευκολύνει όλους τους δημιουργούς (ανεξαρτήτως είδους έργων και ανεξαρτήτως εάν πρόκειται για επαγγελματίες ή ερασιτέχνες) να αποκτούν βεβαία χρονολογία για την ύπαρξη ενός έργου τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης του ΟΠΙ είναι διαθέσιμη μέσω του ιστοτόπου timestamp.gr. Η χρονοσήμανση ενός έργου αποτελεί μια από τις πρακτικές που εφαρμόζονται για τη διασφάλιση του δημιουργού μέσω της τεκμηρίωσης της χρονικής στιγμής ύπαρξης του έργου. H υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης ουσιαστικά ταυτοποιεί μοναδικά ένα έργο - σε ψηφιακή ή ψηφιοποιημένη μορφή - και καταγράφει την ακριβή ημερομηνία και ώρα υποβολής του σε αυτήν. Σημειώνεται ότι η υπηρεσία αυτή δεν συνιστά διατύπωση ή προϋπόθεση απόκτησης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικών δικαιωμάτων επί του έργου, δεδομένου ότι το δικαίωμα αποκτάται (τόσο σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο όσο και τις διεθνείς συμβάσεις) ατύπως και χωρίς να απαιτείται κατάθεσή του. Προκειμένου ένα έργο να προστατεύεται πρέπει να συνιστά πρωτότυπο πνευματικό δημιούργημα λόγου, τέχνης ή επιστήμης, που εκφράζεται με οποιαδήποτε μορφή (α. 2 ν. 2121/1993). Το κατά πόσο ένα έργο πληροί τις ως άνω προϋποθέσεις κρίνεται από τα δικαστήρια. Συμπερασματικά, με την ηλεκτρονική χρονοσήμανση ενός έργου πιστοποιείται η δεδομένη χρονική στιγμή ύπαρξής του. Το αν το υποβληθέν αρχείο αποτελεί έργο προστατευόμενο με δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικό δικαίωμα, καθώς και το αν υφίσταται προσβολή δικαιώματος συνιστούν ζητήματα για τα οποία αποφαίνεται η Δικαιοσύνη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία επισκεφθείτε www.timestamp.gr/el/information.
    1 βαθμός
  4. Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση. Να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία. Αφού το έχεις αγορασμένο.
    1 βαθμός
  5. Έχω κολλήσει αυτές τις μέρες στο netflix και βλέπω star trek από τα original και βάλε. Τα theme του star trek και του star wars είναι τα αγαπημένα μου. Και είπα να παίξω λίγο σήμερα το θέμα του TNG ................................ Εξασκούμαι τώρα δυο ώρες μπας και το βγάλω. Παλιά το έπαιζα τέλεια αλλά..................................... Θέλω δουλειά ? μιας και έχω παρατήσει να παίζω πάνω από 15 χρόνια Έβαλα μπας και κάτσει και το βγάλω και το παίξω αλλά δεν προς το παρόν, μέχρι εδώ έφτασα. Και είπα να το βάλω να το δείτε τι έχω κάμει μέχρι στιγμής πριν πάω για ύπνο ? να ακούσω απόψης. Το ξέρω πως κανονικά είμαι τέλειος, μεγάλος παιχταράς και συνθέτης αλλά τι να το κάμεις φίλε μου. Θέλει εξάσκηση συνεχή το όργανο και αν τ' αφήσεις σ αφήνει. Τέλος πάντων, σας καληνυχτω μουσικά και θα προσπαθήσω να το παίξω τέλεια και να το βάλω. Πάρτε το τώρα έτσι και γελάστε. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
    0 βαθμοί
  6. https://support.native-instruments.com/hc/en-us/articles/115000685889-Setting-Up-a-Third-Party-KONTAKT-Library#chapter1 διάβασε το πρώτο. Αυτό θα κάνεις.
    0 βαθμοί
  7. μενουνος Νο 10 υδωρ κολωνιας.
    0 βαθμοί
  8. Σαλατουλα. Αισμπεργκ μαρούλι ραντιτσιο ντομάτα αγγουρακι φέτα παξιμαδακια χαρουπιού.
    0 βαθμοί
  9. O @dimsonicσου μαρτύρησε οτι το άκουσα με το κινητό?? ? To άκουσα πάλι με ακουστικά και ναι μεν ακούω καλύτερα τις δεύτερες κιθάρες στο αριστερό κανάλι, αλλά το βασικό ριφ κυριαρχεί σε σχεδόν όλο το κομμάτι. Και η ένταση των κιθάρων είναι υπερβολική, ειδικά της αριστερής. Θέλουν χαμήλωμα, ενώ θα μπορούσε να πάνε τα power chords από το κέντρο που είναι τώρα, πιο δεξιά, για να απλώσουν οι κιθάρες στο μιξ. Τώρα ακούς κεντρο τη μια και αριστερά την άλλη. Ή θα μπορούσε να είναι κεντρο το power chords, αριστερά το ριφ και δεξια τα σολάκια. Επίσης, ψηλωμα θέλουν τα τύμπανα, το μπάσο και η φωνή σου, ώστε να βγει μπροστά. Επίσης, κόβεται πολύ άγαρμπα η αριστερή κιθάρα όταν μπαίνουν τα φωνητικά. Πολλές τέτοιες "λεπτομέρειες" που κάνουν τη διαφορά. Θέλει καλύτερη μίξη γενικότερα ώστε να αναδειχτεί καλύτερα. Όπως και να 'χει, έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά. Το κομμάτι είναι καλό. Συνεχίστε δυνατά. Είμαι και εγώ μέλος σε αυτούς. Όλα εξ' αποστάσεως.... ?
    0 βαθμοί
  10. Βγαίνει ακόμη η μαύρη Ντένιμ? Κάποτε ήταν αγαπημένη μου.
    0 βαθμοί
  11. Απολαυστική και άκρως διδακτική συζήτηση μεταξύ ανθρώπων που έφτιαξαν κάτι με τα χέρια τους και το μυαλό τους και την καρδιά τους. Δεν μπορώ να μην το αντιδιαστείλω με άλλα ευαγή ιδρύματα 300 ατόμων, όπου συζητάνε επί μέρες και χρόνια άνθρωποι που δεν έφτιαξαν ποτέ τίποτα με τα χέρια τους, που δεν έχουν κουκούτσι μυαλό και έχουν μια πέτρα για καρδιά. Παιδιά, κάντε το καλό και ρίξτε το στον γιαλό. Αλλά κάντε το, και ας είναι τα λόγια λιγότερα από τα έργα.
    0 βαθμοί
  12. Γιατί ώρες ώρες νομίζω πως μιλάω με ηλίθιους; Συμβαίνει κάτι;
    0 βαθμοί
  13. Εδώ και μια δεκαετία σχεδόν αποκλειστικά και μόνο Chanel Αρχικά την Allure Homme την καφέ και πλέον με ψιλοκέρδισε η Bleu
    0 βαθμοί
  14. φυσικά υπάρχουν και πιό κλασικές περιπτώσεις κι αν θέλουμε να το ξεσκίσουμε εντελώς
    0 βαθμοί
  15. Κατά βάση, η κατοχύρωση αφορά την μελωδική γραμμή και όχι την σειρά των συγχορδιών. Στην ίδια σειρά συγχορδιών μπορούν να γραφτούν πάρα πολλά τραγούδια. Σχετικά με το τραγούδι του Κότσιρα που ανέβασες, σου λέω απλά όχι. Όσο για το παρακάτω.... .... κλαίω ???
    0 βαθμοί
  16. Και που να δεις τα κΣυριστικα μου ....?
    0 βαθμοί
  17. Ευχαριστώ φίλε μου αυτό ρώτησα εξαρχής.Σεβαστη η άποψη σου.
    0 βαθμοί
  18. Θα πάρω το θάρρος ν’ απαντήσω κι εγώ μιας και ερωτήθηκε η άποψης γενικά, προσωπικά κι εμένα τα δυο τραγούδια μου ακούγονται εντελώς διαφορετικά. Η μελωδική τους γραμμή μου ακούγεται διαφορετική.
    0 βαθμοί
  19. ναι καλά.... 4 ίδιες νότες....
    0 βαθμοί
  20. αυτό παίζεις? ακριβώς? TNG Τώρα το είδα... άκυρον
    0 βαθμοί
  21. μπορείς να τους ρωτήσεις
    0 βαθμοί
  22. βρε κατανοητός είσαι. αλλά τα δικαιώματα είναι ανεξάρτητα για στίχο και μουσική. Εσένα τώρα σε καίει η μουσική. Αλλά όπως είπαμε, σιγά τα φράγκα που θα βγάλουν οι υπόγειοι όσο "διάσημοι" κι αν είναι που θα τα στερήσουν απο σένα. Τώρα αν οι ίδιοι σε κράξουν τότε η καυτή πατάτα είναι στο χέρι τους και εκεί θα φανεί (και εάν βεβαίως βεβαίως) τι άσσους έχουν στο μανίκι τους διότι το time stamp/youtube δεν το έχουν. Αλλά όπως είπαν άλλοι, μπορεί να φέρνουν λίγο τα δυό άσματα, αλλά από εκεί και πέρα....είναι μεγάλη ιστορία.
    0 βαθμοί
  23. Δεν μου φαίνεται να μοιάζουν οι μελωδικές γραμμές και στο λέω ως απλός ακροατής που δεν έχω καμία σχέση με τα "Υπόγεια Ρεύματα". Έχεις κάνει μια πολύ ωραία δουλειά με ένα συγκεκριμένο ύφος. Ακούγοντας όμως την εκτέλεση (που έχεις αναρτήσει εδώ) του γνωστού συγκροτήματος παρατήρησα ότι, όχι μόνον δεν ακολουθεί τη δική σου μελωδική γραμμή αλλά, επί πλέον ο στίχος ΔΕΝ "εκβιάζεται" (ας μου επιτραπεί η έκφραση) καθόλου από το ρυθμό ή τη μελωδία , έρχεται και κουμπώνει τέλεια σε επίπεδο συλλαβής !! Προσωπικά είμαι για πολλά χρόνια χομπίστας στο χώρο. Μα και βέβαια είναι πιθανό να αρέσει κάποια ιδέα μου και να τύχει κάποιας άλλης εκμετάλλευσης. Ε και τι έγινε ; Τιμή μου !! Αν ήμουν επαγγελματίας , βεβαίως θα με ενοχλούσε. Αφού όμως δεν είμαι ούτε και θα γίνω ποτέ...δεν νιώθω ότι έχω οποιοδήποτε δικαίωμα να παραπονεθώ.... Εξάλλου , κι εμείς οι ίδιοι είτε ερασιτέχνες είμαστε είτε επαγγελματίες , κινδυνεύουμε ανά πάσα στιγμή να "κλέψουμε" κάποια ιδέα άθελά μας !!!! Το λέει και το ψευδώνυμο σου..."κβαντική διεμπλοκή". Ανεξήγητη αλληλεπιδραση σωματιδίων που το ένα βρίσκεται στην Ανατολή και το άλλο στη Δύση (ανεξήγητη μεν , πειραματικά αποδεδειγμένη δε). Να είσαι καλά φίλε !
    0 βαθμοί
  24. εγω θα σου πω το εξής. Αν όντως νομίζεις και σε έχει φάει το σαράκι ότι σε αντέγραψαν κάνε ό,τι νομίζεις με το youtube διότι είναι το μόνο που έχει time stamp. Δεν συμφωνώ με τη λογική ότι το έχουν παίξει άλλοι σε συναυλίες ή έχουν ηχογραφημένες κασέτες. Αυτά δεν έχουν time stamp. Εκτός αν όντως έχουν καταθέσει υλικό σε συμβολαιογράφο ή μέσω της εταιρείας τους πριν την δική σου ανάρτηση (και ...................υποτίθεται εμπειρογνώμονες αναλύσουν και .....και...... grab the egg and give it a haircut) Αν κάνεις strike το πιο πιθανό είναι το youtube να κατεβάσει των ρευμάτων και να τους ειδοποιήσει ότι κάποιος διαμαρτυρήθηκε. Το τί θα επακολουθήσει είναι δικό τους θέμα και δικό σου απο πιό πριν να το αποφασίσεις ως ενδεχόμενο να αντιμετωπίσεις. Αυτή είναι μια ταπεινή άποψη και μην μΕ αρχίσετε διάφοροι με το δεν ξέρεις και δεν κάνεις. Εγώ θα σκεφτόμουν όλα τα ανωτέρω σε ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ βεβαίως α. τι χάνω απο πωλήσεις και β. τι ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ άλλοι στην πλάτη μου εκμεταλλευόμενοι το όνομά τους και το fan club τους. Αν το α και β είναι peanuts ίσως δεν θα ασχολιόμουν καθόλου. Να συμπληρώσω οτι έχω ακούσει διάφορα για youtube claims στο εξωτερικό, αλλά και για ελλάδα τα μόνα που θυμάμαι είναι πχ του Παντελίδη όπου εκεί τα έκανε επιτυχίες και τα κατοχύρωσε πριν τα κυκλοφορήσει επίσημα, του άλλου του σινμπου και ίσως πιό ενδιαφέρουσα περίπτωση την υπόθεση Χατζηγιάννη /Παναγόπουλου που βέβαια δεν μπαίνει στη μέση το youtube αλλά οι παραδοσικές διαδικασίες
    0 βαθμοί
  25. Λοιπόν να τα πάρουμε με τη σειρά. 1. Το virtual bouzouki που ψώνισες είναι ένα πρόγραμμα που τρέχει μέσα από την πλατφόρμα kontakt που υποστηρίζεται από την NI (native instruments). Αρα για να τρέξει χρειάζεσαι το kontakt του οποίου μια ελαφριά άδεια παίρνεις όταν αγοράζεις πχ το μπουζουκι. 2. Για να εξασφαλιστεί η ΝΙ από κλεψίτυπα προιόντα έχει το λογισμικό Native Access που το εγκαθιστάς υποχρεωτικά στον υπολογιστή από το οποίο θα εγκαταστήσεις το μπουζούκι και κάθε άλλο πρόγραμμα που τρέχει μέσω kontakt. Αρα εφ όσον εχεις αγοράσει κάτι που θέλει kontakt ΠΡΕΠΕΙ να εγκαταστήσεις native access. Εκεί δηλώνεις το s/n από το μπουζούκι που σου έχει δοθεί και όλα πλέον γίνονται μέσω του native access. Αυτή τη δουλειά θα την κάνεις μια φορά και μόνο κατά την εγκατάσταση, ή αν βγεί πχ κάποιο update στο μπουζούκι οπότε θα το κάνεις πάλι μέσω native access. 3. Αν θέλεις να τρέξεις το μπουζούκι σε άλλον υπολογιστή ή σε όσους άλλους θες πρέπει να εγκαταστήσεις και εκεί το native access διότι μέσω αυτού βλέπει η ΝΙ ότι έχεις νόμιμη άδεια. Αν φορτώνοντας για δεύτερη φορά το native access δει ότι το συγκεκριμένο s/n για μπουζούκι έχει δηλωθεί σε άλλη μηχανή τότε θα σου πει ξεφόρτωσέ το απο εκεί και απλώς δήλωσέ το εδώ. Ετσι κάθε φορά έχοντας σε 2 υπολογιστές 2 native access η ΝΙ (και κάθε ΝΙ με ανάλογο τρόπο) γνωρίζει ότι αγόρασες το λογισμικό και μπορείς να το χρησιμοποιείς σε όποιον έναν (1) υπολογιστή γουστάρεις. Η διαδικασία αυτή λέγεται γενικώς pool licensing, δηλαδή έχεις έναν κουβά μέ άδειες από όπου κάθε φορά ψάχνεις και παίρνεις μια άδεις διαθέσιμη και την βάζεις ό,που θες. Αν δεν βρεις να πάρεις άδεια (=είναι δεσμευμένη για άλλον) δεν θα μπορέσεις να τρέξεις. Θα μου πείς δεν ακούγεται σωστό, αλλά θα σου πω ότι άλλες εταιρείες πχ Steinberg σε υποχρεώνουν να αγοράσεις ξανά από την αρχή και χωρίς έκπτωση το cubase ώστε να το έχεις σε δεύτερο ή τρίτο υπολογιστή. 4. Στα λέω αυτά επειδή πρόσφατα έχω εγκαταστήσει τα προγράμματά μου και τα τρέχω παράλληλα σε δυό υπολογιστές όπου κάθε φορά πρέπει να κάνω την διαδικασία. Αν δεν την κάνω τότε στον ένα υπολογιστή τρέχει ως demo για 15 λεπτά. Ελπίζω να σε κάλυψα.
    0 βαθμοί
  26. 0 βαθμοί
  27. το άρθρο 446 του ΚΠολΔ (Κώδικας Πολιτικής Δικονομίας) αναφέρει " Το ιδιωτικό έγγραφο αποκτά βέβαιη χρονολογία ως προς τους τρίτους μόνο όταν το θεωρήσει συμβολαιογράφος ή άλλος δημόσιος υπάλληλος αρμόδιο κατά το νόμο ή όταν πεθάνει ένας από εκείνους που το υπέγραψαν ή όταν το ουσιώδες περιεχόμενό του αναφερθεί σε δημόσιο έγγραφο ή όταν υπάρξει άλλο γεγονός που κάνει με ανάλογο τρόπο βέβαιη τη χρονολογία. Η θεώρηση γίνεται με σημείωση επάνω στο έγγραφο της λέξης «θεωρήθηκε» και της χρονολογίας." Όλο αυτό που συζητάμε αφορά το θέμα της απόδειξης ενώπιον των Ελληνικών δικαστηρίων. Δεν αφορά το θέμα της απόκτησης του δικαιώματος πνευματικής ιδιοκτησίας. Ο νόμος δεν προβλέπει συγκεκριμένα τύπο για την απόκτηση του δικαιώματος.
    0 βαθμοί
  28. Το έργο δεν φέρει βεβαία χρονολογία με την δημοσίευσή του στο Youtube.
    0 βαθμοί
  29. Δεν γνωρίζεις τα βασικά. Οποτε τζάμπα μιλάμε. Η ΑΕΠΙ δεν υπάρχει αλλά όπως ηδη έγραψα υπάρχει άλλος φορέας που την αντικαταστησε και που έτσι κι αλλιώς δεν θα σου κάνει μήνυση, ούτε η ΑΕΠΙ θα σου έκανε. Το συγκρότημα που κατηγορείς και που απειλείς με strike θα σου κάνει αν έχει ήδη κατοχυρώσει* το κομμάτι , όπως κάνει με όλα του τα κομμάτια εδώ και 25 χρόνια αφού είναι μέλος του φορέα αυτού, ως πασίγνωστο, επιτυχημένο και με μακρα πορεία σχήμα .... (είμαι και εγώ μέλος και η standard πρακτική είναι να κατοχυρώνει ο δημιουργός τα κομμάτια πριν τα δηλώσει στην "ΑΕΠΙ " για αυτό σου το ειπα) *Στην Ελλάδα, αλλά και παντού τα κομμάτια ΔΕΝ κατοχυρωνονται στο γιουτιουμπι υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ νομικά αποδεκτοι τροποι τους οποίους αγνοείς πλήρως...και δεν ενδιαφέρεσαι και να μάθεις. .... ** Και να ΜΗΝ το εχει κατοχυρώσει το 2019 ,που χλωμό το βλέπω, αρκεί μια λήψη από μια συναυλία τους, ποσο μάλλον αν αυτή έχει ανέβει και στο....αγαπημένο σου γιουτιουμπι έστω και μια ώρα πριν το δικό σου βίντεο τον Απρίλιο του 2020 , για να αποδείξει ότι είναι παλαιότερο από το δικό σου... Εξάλλου και νομικά να το πας μονο τον ΓΕΛΩΤΑ θα εισπράξεις στο δικαστήριο αν ισχυριστείς ότι...αυτοί, που τους ξέρει όλη η Ελλάδα 25 χρόνια τώρα, ήρθαν με κάποιο μαγικό τρόπο στο σπίτι σου ,που δεν σε ξέρει ούτε η μάνα σου καλλιτεχνικά και συνθετικά, το....2018 (το κομμάτι το παίζουν ζωντανά από το 2019) άκουσαν το .... αριστούργημα σου και στο έκλεψαν... Κοινή λογική μαι Φρεντ,κοινη λογική και....ΕΛΕΟΣ....
    0 βαθμοί
  30. Υπάρχει. Θα την επαναφέρω.
    0 βαθμοί
  31. Συγγνώμη. Όπως νομίζεις καλέ μου φίλε. Εγώ δεν γνωρίζω από αυτά. Κάποια πράγματα είπε πιό πάνω και ο Superfunk. Καλού κακού όμως, κάνε κι αυτό που σου είπα πιό πάνω με το πεντάγραμμο.
    0 βαθμοί
  32. Αυτό ναι, ημερολογιακά. Αλλά, αν επικαλεστείς γι'αυτό την ημερομηνία ανάρτησης του Youtube, δεν νομίζω. Έπρεπε να είχες κάνει κατοχύρωση. Αυτά βέβαια, αφού πρώτα αποδείξεις πως το κομμάτι είναι κλεμμένο. Διαφορετικά θα εκτεθείς.
    0 βαθμοί
  33. Μα εσύ ανέφερες την ΑΕΠΙ ότι θα μου κάνει αγωγή. Δηλαδή θα μου κάνει αγωγή μια εταιρία που δεν υπάρχει;
    0 βαθμοί
  34. Καλά ότι πεις. Αν φας καμία αγωγή επειδή δεν ξέρεις, και δεν θες και να μάθεις,τι σου γίνεται ...μη έρχεσαι μετά και μας κλαίγεσαι... εμείς,θα στα πούνε και άλλοι φαντάζομαι, στα είπαμε... Over and out from me :) και πολύ ασχολήθηκα κι ολας.
    0 βαθμοί
  35. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρωτάς τους άλλους. 1. Γράφεις σε ένα πεντάγραμμο την μελωδική γραμμή του δικού σου κομματιού. 2. Γράφεις σε άλλο πεντάγραμμο την μελωδική γραμμή του άλλου κομματιού. Βλέπεις αν και που έχουν ομοιότητες. Απλά πράγματα. Για το chord progression εννοείται πως δεν το συζητάμε.
    0 βαθμοί
  36. Έλα βρε. Εδώ έγραψε στίχους ο Μαρινάκης για την ΝΑΤΑΣΑ, δεν θα έγραφε ο Μητσοτάκης για τα ΡΕΥΜΑΤΑ?
    0 βαθμοί
  37. Ναι αλλά εσένα δεν σε ξερει ούτε η μάνα σου :) Αυτούς τους ξέρει εδώ και 25 χρόνια όλη η Ελλάδα :) και αν έπαιξαν το τραγούδι σε μια και μόνο συναυλία τους το 2019 το έχουν ακούσει χιλιάδες άνθρωποι πολύ πριν κυκλοφορήσει το δικό σου. Τώρα για να απαντήσω και στην ερώτηση σου:και τα δυο τραγούδια έχουν ένα ΙΔΙΟ χαρακτηριστικό,είναι εξαιρετικά τετριμμένα, βαρετά και ακούγονται το ίδιο με το 90% του "ελληνικού βλαχοροκ" που μας ταλαιπωρεί από το 1983... Απλά το δικό σου είναι χάλια παιγμένο ενώ το δικό τους είναι τέλεια παιγμένο (αυτό μας έλειπε ένα γκρουπ με τόση ιστορία και πείρα να μην παίζει τέλεια) Καθαρά ΜΟΥΣΙΚΆ όμως δεν έχουν σχέση.
    0 βαθμοί
  38. Διάβασα ότι τα τραγούδια τους είναι σε στίχους Δημήτρη ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. ΥΠΟΠΤΟ.
    0 βαθμοί
  39. Δεν γνωρίζω αλλά μάλλον όχι, λογικά θα πρέπει να έχει κάποιου είδους κλείδωμα. Άλλωστε τι νόημα έχει να αγοράζει κάποιος ένα τέτοιο προΙόν, να το πληρώνει δηλαδή μία φορά, και να το χρησιμοποιούν πάνω από ένας;
    0 βαθμοί
  40. Μετά από το ξύρισμα στις γωνίες η κιθάρα άρχισε να μας χαιρετάει! Κράτησε την κούρμπα όμορφα... Δεν φαίνονται κενά , η μέθοδος με τη σακούλα κενού του Νάσου και Hellfire πιάνει!
    0 βαθμοί
  41. Κατά την γνώμη μου δεν είναι. Μπράβο για το ποίημα που διάλεξες να μελοποιήσεις. Είναι εκπληκτικό.
    0 βαθμοί
  42. The Dunning-Kruger effect. Η μάστιγα του internet.
    0 βαθμοί
  43. επειδή τέθηκε το θέμα του kick drum προσωπικά, επειδή οι περισσότεροι εδώ μέσα ηχογραφούμε στην κουζίνα μας ή το σαλόνι μας και δεν θα πιάσουμε μάλλον ποτέ αληθινά τύμπανα θα μου ήταν πολύ περισσότερο χρήσιμο να μας δείξει κάποιος την πρόσεγγιση του θέματος με τα ψηφιακά ηχογραφημένα midi τύμπανα και πως να τα κάνουμε πιό αληθοφανή στις παραγωγές μας.
    0 βαθμοί
  44. Aυτά του fusiongrr και του Spyros Delta είναι fake news. Κανείς δεν πιστεύει ότι υπάρχουν. Τους καταγγείλω στη διαχείριση και περιμένω τις δικές της ενέργειες Καλή Σαρακοστή
    0 βαθμοί
  45. Δώσε Μου Ένα Λόγο (Verse 1) Τι είναι αυτό που σε προστάζει να μη λες πολλά και την μοίρα σου τρομάζει σε κρατά κοντά (Pre 1) Στη ζωή σου πια δεν επιμένεις δε θα αντισταθείς ξανά ξανά (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω στη ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι. (Verse 2) Τι είναι αυτό που σε κοιτάζει όταν πας μακριά και τα λάθη σου φωνάζει πλάτη σα γυρνά. (Pre 2) Στη ζωή σου τι να περιμένεις δε θα αντισταθείς ξανά ξανά (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω στη ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι. (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω μια ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι.
    0 βαθμοί
  46. Οχι ανεβαζω φωτο με την διαδικασια Για πολλα χρονια προσπαθουσα να φτιαξω ενα jig που θα μπορουσα να τρυπισω σε γωνια 3 μοιρες απο το headstock εως το rod chanel. Αρκετες φορες μου βγηκε σωστα αλλα υπηρχαν και αστοχιες μεχρι που ανακαλυψα αυτο. Και εδω η διαδικασια με το jig ακι αυτο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...