Πίνακας συμμετοχής
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/14/21 σε όλα
-
μέχρι το 2002* η σύνθεση και η στιχουργική αποτελούσε για μένα πολύ συχνή επιτακτική θυμική ανάγκη η οποία λειτουργούσε παράλληλα και λυτρωτικά στις δύσκολες (σπάνια έγραφα κάτι σε καλή διάθεση)... η έμπνευση και ο τρόπος πολυποίκιλος... πολλές φορές ειδικά ο στίχος ερχόταν στον ύπνο για αυτό και είχα πάντα μολύβι και χαρτί στο κομοδίνο... άλλες φορές ερχόταν η μουσική πρώτη και επενδυόταν αργότερα... άλλες ταυτόχρονα... η μουσική έκφραση ως αιτιατό υπήρχε ως σταθερά στη ζωή μου από την εφηβεία... η έμπνευση ως αιτία πάλι είχε μεγάλη γκάμα τριγκαρίσματος... από γκόμενες έως απλό κακό mood... το καλό που είχα πάντα (και βοηθούσε σίγουρα) η τεχνική κατάρτιση και ένα home studio (αλλά και ένα pro στην διάθεσή μου να ξημεροβραδιάζομαι όταν ήθελα ησυχία που το σπίτι μου δεν πρόσφερε) σε εποχές που ο μέσος μουσικός δεν είχε τις σημερινές ευκολίες... θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γι αυτό που έζησα και μου λείπει αφάνταστα πια η διαδικασία... --- * με την εγκεφαλική αιμορραγία που μου έκατσε το 2002 την ίδια στιγμή τελείωσε και αυτή η εσωτερική ανάγκη και δυστυχώς δεν επανήλθε ποτέ... μάλιστα έμεινε και ένα παράλληλο πολύ ενοχλητικό "κουσούρι"... δεν θυμάμαι πια στίχους (ούτε μπορώ να συγκρατήσω) από κανένα τραγούδι... ούτε καν τα δικά μου δεν μπορώ να ανακαλέσω στη μνήμη μου... είναι και λίγο αστείο μια και πριν ήμουν κινητή εγκυκλοπαίδεια ως προς αυτό και σωτήριος υποβολέας πολλών τραγουδιστών στα live...?6 βαθμοί
-
TASCAM VL-X5 ένα πραγματικό "διαμαντάκι" που έφερε μια επανάσταση στην entry level κατηγορία των studio monitors όταν πρωτοκυκλοφόρησε φέροντας στοιχεία που δικαιολογούσαν τον (πολυπαθή σε αυτήν την κατηγορία τιμής) τίτλο reference... στερεοφωνική εικόνα, διακριτότητα, ανάλυση, συχνοτική ισοροπία (μέχρι εκεί που τους επέτρεπε η απόκρισή τους) και μουσικότητα που θύμιζαν τις hi end υλοποιήσεις... μόνο "τρωτό" (που ξένιζε όμως μόνο τους άπειρους μια και ήταν φυσιολογικό για την κατασκευή και δεν επηρέαζε την πεντακάθαρη διάκριση της νότας στο mix) μια σχετική έλλειψη στο σώμα και τον όγκο στα χαμηλά... εξ αυτής όμως παροιμιώδης παραμένει πάντα η ικανότητα του να παίζει σωστά ακόμα και πολύ κοντά στον τοίχο... για όποιον δεν ασχολείται με ηλεκτρονική μουσική και γενικά είδη που "ψυχαναγκάζουν" στην αναζήτηση του boom bass, είναι μια πολύ καλή αγορά και στέκεται ακόμα απέναντι στον σύγχρονο ανταγωνισμό μια και τα δυνατά του σημεία δεν έχουν ξεπεραστεί... ειδικά για όσους ασχολούνται με ακουστική jazz ή κλασική μουσική είναι ιδανική περίπτωση όχι μόνο για το mix αλλά και για ακρόαση... (με ένα καλούτσικο sub μάλιστα και ένα σωστό matching και ρύθμιση καλύπτεται εν πολλοίς και η μοναδική του αδυναμία και πραγματικά ανταγωνίζεται στα ίσα πολύ μεγαλύτερης αξίας του συστήματα)... σε μια τιμή γύρω στα 100 - 130 € είναι μια πραγματικά μεγάλη ευκαιρία και σίγουρα μια πολύ καλή λύση για όσους ψάχνουν ένα monitor και δεν διαθέτουν πολλά χρήματα...5 βαθμοί
-
Α ρε Νίκο ... τι μου είπες .... Από πιτσιρίκι έγραφα, στίχους, ποιήματα, ελεύθερο λόγο, ότι να 'ναι. Πάντα είχα μαζί μου χαρτί και στιλό, αν και πολλές φορές δεν τα έβρισκα στις "κρίσιμες" στιγμές και χρησιμοποιούσα ότι να 'ναι (πχ χαρτί από πακέτο με τσιγάρα). Έχω γράψει σε μπαρ που γινόταν της πτνας, σε καφέ νησιού ξημέρωμα άυπνος, σε ταξί γυρνώντας σπίτι από ξενύχτι και λιώσιμο, σε σπίτι κοπέλας που την έβλεπα να κοιμάται, στην δουλειά πάνω στην πίεση, κλπ. Έχω δυο κουτιά γεμάτα τσαλακωμένα χαρτιά, που δεν ξέρω καν που είναι πια.4 βαθμοί
-
Δώσε Μου Ένα Λόγο (Verse 1) Τι είναι αυτό που σε προστάζει να μη λες πολλά και την μοίρα σου τρομάζει σε κρατά κοντά (Pre 1) Στη ζωή σου πια δεν επιμένεις δε θα αντισταθείς ξανά ξανά (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω στη ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι. (Verse 2) Τι είναι αυτό που σε κοιτάζει όταν πας μακριά και τα λάθη σου φωνάζει πλάτη σα γυρνά. (Pre 2) Στη ζωή σου τι να περιμένεις δε θα αντισταθείς ξανά ξανά (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω στη ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι. (Chorus) Μάθε μου ένα ψέμα να πιστεύω μια ζωή να πάψω στο κενό να απολογούμαι Μέσα στο δικό σου βλέμμα να μην είμαι εγώ. Δωσ' μου ένα λόγο για να είμαι.3 βαθμοί
-
Ωραίο θέμα. Τι να πρώτο πεις. Ζηλεύω τους συμφορουμιτες που είπαν ότι αντιμετωπίζουν ακόμα και τις ερασιτενικες δουλειές τους με πειθαρχία και επαγγελματισμο Όταν ήμουν μικρότερος έγραφα πολλούς μα πολλούς στίχους χωρίς να σκέφτομαι πολύ. Τώρα σκέφτομαι πολύ αλλά έχω χάσει το γράψιμο δυστηχως. Και βλέπω και σε φίλους ότι οσο μεγαλώνουμε η υπόθεση στίχος έχει πάει πάρα πίσω και όλοι γράφουμε μόνο μουσική. Μουσικά εμπνεομαι ακόμα από τα πάντα. Ότι δεν μπορώ να γράψω με λέξεις το γράφω με μουσική οριοθετημενο φυσικά στις δεξιότητες που έχω. Κυρίως instrumental είναι πια αυτά που γράφω. Ακόμα και από το γεγονός της μη έμπνευσης πολλές φορές. Αυτό που δυσκολεύομαι πια είναι να οργανώσω τις παραγωγές μου. Πάντα μπλεκομαι και τζαμαρω και έχω πολλά μισά κομμάτια. Κάποια στιγμή πρέπει ν ανεβάσω κ κτ στο νοιζ να πάρω καμιά γνώμη. Σίγουρα πηγή έμπνευσης είναι η συνεχής εύρεση καινούριων μουσικων( είμαι πολύ πίσω σε αυτό). Σχεδόν πάντα αν ενθουσιαζομαι με κάτι που ακούω μου βγαίνει και μένα έμπνευση. Επισης η συναναστροφη με άλλους μουσικούς μπορεί να δημιουργήσει κάτι νέο η να σε στείλει πίσω στο σπίτι σου αν φας ξενερα και να αγαπήσεις τους τοίχους στο σπίτι σου. Σίγουρα η έλευση μιας καινούριας κιθάρας η ενός πετάλου η η έλλειψη κάποιου από τα παραπάνω ανοίγει δρόμους. Κάποια στιγμή είχα όλα τα πετάλια μου σε ένα άλλο σπίτι και αναγκαστικά έπαιζα καρφί και μου βγαίναν μινόρε μπλουζάκια. Τέλος μια εμπειρια: όταν γεννήθηκε ο γιος μου( είναι ενός χρόνου και κάτι τώρα) για να τον κοιμιζω και να παίζω ταυτόχρονα έπαιζα πολλές μέρες μοτίβα με Delay Reverb σαν νανουρίσματα ηλεκτρικά. Από αυτη την ιστορία βγήκαν 3 τραγουδάκια που θα μπουν σε ένα θεατρικό έργο όταν γίνει με το καλό γιατί η σκηνοθέτης έβρισκε ότι ήταν ταμάμ για τις σκηνές του έργου.3 βαθμοί
-
3 βαθμοί
-
Παει καιρος που ειχαμε νεα μελη με διαφαινομενη διαθεση για συμμετοχη, και οχι του τυπου "ξερετε κανα καλο μαστορα?" ή "ποσο κοστολογειτε την κιθαρα μου σαν μεταχειρισμενη?". Και μαλιστα δυο μελη. Θετικοτατον, βεβαιως βεβαιως. Καλως τον LouisL!3 βαθμοί
-
2 βαθμοί
-
είναι αρκετές οι φορές που βρισκόμαστε στην ανάγκη (για διάφορους λόγους κυρίως όμως οικονομικούς) να καταφύγουμε στην αγορά μιας μεταχειρισμένης συσκευής... ποια παλιότερα μοντέλα (σε οποιοδήποτε κατηγορία) νομίζετε ότι αντέχουν την σύγκριση με τα νεότερα και τους αξίζει ακόμα μια εν δυνάμει θέση στον εξοπλισμό του μέσου μουσικού?... και φυσικά σε ποια τιμή απόκτησης (για να αποφεύγονται καταχρηστικές υπερβολές του hype που ενδεχόμενα τα συνοδεύει)...2 βαθμοί
-
Επίσης, είναι γνωστό στους χρήστες του Cubase, οτι μετα από αρκετή ώρα παιξίματος ή και αδράνειας μπορεί να κάνει τα δικά του. Επίσης μπορεί το ίδιο να μην κάνει τίποτα, αλλά να προκαλέσει κάτι αντίστοιχο σε άλλη συσκευή. Αλλά γενικά τα windows κρίνουν αυτά πως θα διαχειριστούν τα resources. Από τότε που όλοι βάλθηκαν να σώσουν τον πλανήτη όλοι με ένα δάχτυλο έδειξαν ως ένοχο τους υπολογιστές χωρίς να υπολογίζουν ότι κάποιες μηχανές πχ daw έχουν ανάγκη από αδιάκοπη και απρόσκοπτη επικοινωνία των υποσυστημάτων του υπολογιστή. Μια αναφορά σε κάποια θέση μνήμης ή κλήση σε κάποιο usb από την συσκευή αν δεν βρει την άμεση ανταπόκριση την ώρα που δουλεύεις excel δεν θα σε ενοχλήσει καθόλου. Σε ένα daw θα ακούσει ένα κλικ ή ένα κενό. Επίσης αυτό που λέγεται απλότητα (=πάρε ένα τεράστιο πλήκτρο με 7 οκτάβες και δώστου να φάει από ένα usb που σχεδιάστηκαν να μεταφέρουν δεδομένα και άντε που και που να τροφοδοτούν με ρεύμα ένα κινητό ή έναν μικρό my passport) ισχύει για πολλούς κατασκευαστές που είτε δεν βάζουν καθόλου εξωτερική τροφοδοσία ούτε προειδοποιούν τον χρήστη ότι δεν μπορείς να τροφοδοτείς ολόκληρη πιανούκλα από usb. Το είχα πάθει και εγώ με το nektar πριν 4-5 χρόνια και είχα ανοίξει επικοινωνία με Ιρλανδία επι μέρες, μέχρι να μου κόψει. Επίσης να προσθέσω ότι πχ το κινητό μου φορτίζει σε κάτι ώρες από usb ενώ με γρήγορη (=ρευματοφάγα) φόρτιση σε κάτι λεπτά. Επίσης έχω mypassport που από κάποιες πόρτες usb δεν ξεκινάνε καθόλου. Επίσης το controller CC121 του cubase λειτουργεί με usb, αλλά και έχει και τροφοδοτικό που λέει ξεκάθαρα ότι αν θες να δουλεύει το motorized pot θέλει οπωσδήποτε τροφοδοτικό. Εχω ξεχαστεί πολλές φορές και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν δουλεύει, ενώ χωρίς τροφοδοτικό μόλις συνδεθεί σε αδύναμη usb βγάζει βράσιμο. Επίσης η RME Babyface είναι σχεδιασμένη να δουλεύει χωρίς τροφοδοτικό και έτσι την δουλεύω. Όμως αν μπει σε αδύναμη πόρτα παραμορφώνει μια χαρά. Μου έχουν συμβεί και άλλα. Αν η συσκευή παίρνει εξωτερικό τροφοδοτικό χρησιμοποιείστε το. Αν όχι και είναι μεγάλη σε όγκο και γενικά σε ανάγκες φροντίστε το usb να δίνει αρκετά αμπέρ. Πολλές φορές και τα hub με τροφοδοσία δεν δίνουν τόσο ρεύμα όσο κάποια μπορεί να χρειάζονται.2 βαθμοί
-
Αν θα έπρεπε να διαλέξω 2 μεταχειρισμένα synth τα οποία μπορούν να σταθούν ακόμη και σήμερα και σε απαιτήσεις studio και σε live θα διάλεγα αυτά τα 2 από το 2007!..... ό,τι καλύτερο έχουν βγάλει αυτή τη δεκαετία! και standalone vst 1. Korg m3 2. Roland Fantom G Αν ήταν μόνο για live θα με κάλυπταν και τα παρακάτω, αλλά θα μου έκαναν λιγο πιο δύσκολη τη ζωή στο studio καθώς πάμε πίσω στο 2004!, όπως και να έχει και τα προηγούμενα μοντέλα ήταν διαμαντάκια.... 3. Korg Triton Extreme 4. Roland Fantom X Για studio monitors τα παλιά καλά Behringer Truth 2030A θα με κάλυπταν πλήρως ακόμη και σήμερα για τη δουλειά που κάνω που δεν είναι και πολύ απαιτητική (κυρίως μίξη και λίγο ψευδοmaster) windows δεν θα άλλαζα προτιμώ τα 10!2 βαθμοί
-
Συμφωνοι, αλλά το Cubase μπορεί να κρεμάει μετά από αδράνεια για πολλούς άλλους λόγους. Αν το πλήκτρο παρουσιάζει το πρόβλημα και αλλού, είναι θέμα του συστήματος και του πλήκτρου και όχι τόσο του cubase. Αν η συσκευή έχει χαθεί από το σύστημα, η επανεκκίνηση του cubase δεν προσφέρει τίποτα. (Ενεργοποίησε και το Steinberg power scheme από τα studio settings του cubase, μήπως βοηθήσει) Πρέπει να σιγουρευτείς ότι όλες οι θύρες usb δεν πέφτουν για ύπνο, όπως στο έχει γράψει ο dimsonic στην πρώτη σελίδα. Είναι το πρώτο που πρέπει να κάνεις και το βασικότερο.2 βαθμοί
-
Σίγουρα υπάρχουν προϊόντα περασμένων ετών/δεκαετιών, σε διάφορες κατηγορίες, τα οποία αξίζουν να βρίσκονται στον εξοπλισμό μας. Η γενικότερη αίσθηση που έχω είναι ότι τα νέα προϊόντα είναι και "ποιοτικότερα" σαν προϊόντα. Και δεν μιλάω για την ποιότητα κατασκευής, αλλά για όλο το πακέτο (πρόσβαση στην αγορά, διαθεσιμότητα, δυνατότητες προϊόντος, εγγύηση, σέρβις και διαθεσιμότητα ανταλλακτικών κλπ). Είτε πρόκειται για μουσικό όργανο, είτε πρόκειται για ένα κομμάτι του εξοπλισμού, θα προτιμήσω το καινούριο. Και ιδανικά να το βρω μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση. Ή το προηγούμενο μοντέλο που έχει καταργηθεί. Και αυτό "καινούριο" είναι μεσα στο μυαλό μου, κι ας είναι δεκαετίας. Δεν πιστεύω ότι ένα προϊόν 20-30 ετών (πχ ένα πετάλι, ένα ζευγάρι ακουστικά, ή μια κιθάρα) θα κάνει καλύτερη τη δουλειά συγκριτικά με ένα νέο. Η τεχνολογία προχωράει γοργά, και ενώ δεν προσφέρει τόσες σχεδιαστικές αλλαγές πχ σε μουσικά όργανα, κατεβάζει πολύ το κόστος κατασκευής (άρα και την τιμή) και ανεβάζει πολύ την ποιότητα των υλικών και την αξιοπιστία. Δεν είναι ο κανόνας, αλλά σήμερα υπάρχει πρόσβαση σε πλειάδα οικονομικών λύσεων, και μιλώ για χαμηλότερες τιμές σε σχέση με το μεταχειρισμενο "παλιό" μοντέλο, το οποίο -αναλογικά- πωλούνταν πολύ ακριβότερα στην εποχή του. Και πάλι δεν είναι απόλυτο.2 βαθμοί
-
Κι εδώ μια δουλειά του Jim Politis, του 2017 (χωρίς δικό μου σχόλιο αφού τυχαίνει να είναι ξάδελφος μου και πιθανώς να μην έχω αντικειμενική κρίση.. )2 βαθμοί
-
Ναι. Αντιμετωπίζω την μουσική σαν χόμπυ την οποία γουστάρω να κάνω. Δεν έχω καθημερινά συγκεκριμένο ωράριο μέσα στο οποίο θα παίξω. Κάποιες φορές βγαίνει αποτέλεσμα, κάποιες όχι. Θα παίξω όμως ότι κι αν γίνει. Σαν τον ψαρά ένα πράμα... Άλλες φορές βγάζει ψάρια, άλλες όχι, αλλά καθημερινά βγαίνει με τη βάρκα για ψάρεμα γιατί γουστάρει να το κάνει. Αυτό το έκανα πάντα, και όταν έκανα "ερασιτεχνική" μουσική αλλά και τώρα που το κάνω για προσωπική ευχαρίστηση κυρίως.2 βαθμοί
-
Ένα παλιό μου κομματάκι σε στίχους (μεταφρασμένοι στα Ελληνικά) του Lord Byron (George Gordon) εδώ.. https://www.poetryfoundation.org/poems/43844/she-walks-in-beauty Το ανέβασα εδώ πριν 5 χρόνια "Δημοσιευμένο 17 Φεβρουαρίου 2016" με διθυραμβικές, φυσικά, κριτικές.....????..., οπότε είπα να σας το ξαναθυμίσω!!! Η φωνή της κοπέλας με τα ου, αα, ιι... είναι από το νετ αλλά δεν θυμάμαι ρε γαμώτο το σάιτ που την κατέβασα για να αναφέρω το όνομα της. Θυμάμαι όμως ότι έγραφε ότι όποιος ήθελε μπορούσε να την "χρησιμοποιήσει" (την φωνή..) όπως αυτός ήθελε.1 βαθμός
-
Ως μουσικοί, όλοι έχουμε βιώσει κάποια στιγμή παράπονα από γείτονες ή μέλη της οικογένειας για τον θόρυβο που κάνουμε. Για τους κιθαρίστες, μπασίστες και πληκτράδες ξεπερνιέται εύκολα, καθώς μπορούν να φορέσουν ένα ζευγάρι ακουστικών. Οι ντράμερ από την άλλη δεν μπορούν, ειδικά όταν πρόκειται για ένα πλήρες ακουστικό κιτ. Επομένως, τα ηλεκτρονικά ντραμς φαίνεται να είναι η απάντηση για εξάσκηση ή ηχογράφηση στο σπίτι, επειδή είναι εντελώς σιωπηλά. Λάθος! Τα ηλεκτρονικά τύμπανα μπορούν να δημιουργήσουν θόρυβο με διάφορους τρόπους. Δεν μιλάω για την ένταση ενός ηχείου ή των ακουστικών αλλά για δομικό θόρυβο και κραδασμούς. Ένα από τα πιο προφανή προέρχεται από τις μπαγκέτες που χτυπούν τα pads, ειδικά όταν αυτά είναι συμπαγή και όχι mesh (δίχτυ). Τα περισσότερα ηλεκτρονικά κιτ εδράζονται σε ένα ράκ και οι δονήσεις απο τα pads κατεβαίνουν στο πάτωμα. Το ίδιο ισχύει και για τα πιάτα. Επίσης υπάρχει η μπότα όπου το χτύπημα στο pad και οι μηχανικές δονήσεις από το πεντάλ φτάνουν στο πάτωμα. Όλα αυτά μπορεί να είναι αρκετά ενοχλητικά για τους γείτονες, ιδίως γι αυτούς απο κάτω εάν βρίσκεστε σε διαμέρισμα αλλά και για τους δίπλα. Το μόνο που ακούνε είναι «χτύπημα, κλικ, χτύπημα, κλικ» για ώρες κάποιες φορές και καταλήγει να είναι αφορμή σύγκρουσης και εχθρότητας. Και δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο απο ένα κακό γείτονα. Πόσο μάλλον όταν έχει δίκιο. Ευτυχώς, υπάρχει λύση στο πρόβλημα, που είναι η κατασκευή μιας υπερυψωμένης πλατφόρμας για το ηλεκτρονικό σας κιτ. Λύση Α Η κατασκευή θα έχει διαστάσεις 170 Χ 170 εκατοστά και ύψος περίπου 10 εκ. Μπορείτε να την επενδύσετε με μια μοκέτα ή χαλί και έτσι να μην ξεχωρίζει αρνητικά απο τον σπιτικό διάκοσμο. Η κατασκευή αποτελείται απο: 2x φύλλα MDF 170X170X2,5 εκ. 28 Eλαστικά VIBRO EP 6x6cm πάχους 5cm Μπλε.(4,50€/τεμ+ΦΠΑ) ίνες πολυεστέρα iZifon εναλλακτικά του πετροβάμβακα Σχεδιάζετε στο πάτωμα την περίμετρο της πλατφόρμας με χαρτοταινία. Βιδώνετε τα δυο φύλλα MDF μεταξύ τους σε 4 σημεία. Προσοχή γίνεται βαρύ και πρέπει να προνοήσετε να το κάνετε όρθιο ακουμπισμένο στον τοίχο, για να το ακουμπήσετε ευκολότερα πάνω στα pads. Μπορείτε και να τα κολλήσετε επάνω με ταινία διπλής όψης πριν το ακουμπήσετε στο πάτωμα. Φροντίζετε να μοιράσετε τα Vibro περιμετρικά αλλά και εκεί που κάθεστε κυρίως που είναι το μεγαλύτερο βάρος, όπως για παράδειγμα στο διπλανό σχέδιο. Συμπληρώνετε με πετροβάμβακα ή iZifon τα κενά μεταξύ των pads. Λύση Β Η δεύτερη λύση έχει μέγιστη απόσβεση στις χαμηλές συχνότητες και κατασκευαστικά διαφέρει μόνο στο ότι χρησιμοποιούνται 10 ελατήρια αντι ελαστικά pads. 2x φύλλα MDF 170X170X2,5 εκ. 10x VIBRO AM.50. (14,40€/τεμ+ΦΠΑ.) ίνες πολυεστέρα iZifon για αποφυγή του πετροβάμβακα Παράδειγμα της τοποθέτησης των ελατηρίων σε μεγαλύτερη κατασκευή. Οι υπολογισμοί έγιναν στο συνολικό βάρος για 2 φύλλα 170X170X2,5 εκ. MDF + ντραμς + ντράμερ, να είναι 250 κιλά +/-5%. Το κόστος και των δύο κατασκευών πλησιάζει τα 200 ευρώ έκαστη αλλά είναι απαραίτητο αξεσουάρ αν θέλετε να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο και τους γείτονες να σας καλημερίζουν. Σίγουρα μου ξέφυγαν λεπτομέρειες στην διαδικασία κατασκευής αλλά νομίζω θα τα βρείτε μόνοι σας. Το σημαντικότερο είναι να υπάρχουν τα σχέδια και οι σωστές προδιαγραφές για πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Εναλλακτικά αν φύγουμε απο τις πρακτικές που χρησιμοποιούμε στην κατασκευή πλωτών δαπέδων για στούντιο ηχογράφησης όπως οι παραπάνω, μια άλλη λύση που κυκλοφορεί το διαδίκτυο αλλά χωρίς προδιαγραφές είναι το tennis ball riser που είναι αρκετά μπελαλίδικη δουλειά, κοστίζει κάτι λιγότερο και περιγράφεται σε πολλά βίντεο στο Youtube. Ευχαριστώ τον Αντώνη Αργουδέλη απο την Άλφα Ακουστική για την βοήθεια.1 βαθμός
-
1. απο δώ και από κεί. Συνήθως αν κάνεις λάικ σε έναν στο f/b σου βγάζει άλλους δέκα ? 2. ναι αλλά χωρίς να κάνω ενδελεχή έρευνα.1 βαθμός
-
Οπως πάντα προσεγμένος στίχος και ωραία μουσική Απόστολε. Στο "απολοΓΟΥμαι" 'εχω μια διαφωνία όπου μου χτυπάει λίγο άσχημα η συγχορδία με την φωνή.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Έχω χρονια να δω αυτή την αηδία. Στα 60s και τα 70s ήταν και καλά χιπστερια για όσους έπαιζαν ακουστική....τώρα για ποιους ηλεΧτρονικους κιθαριστες μιλάς δεν ξέρω. Ο ΘΕΟΣ πάντως μια χαρά κομμένες τις είχε https://youtu.be/qFfnlYbFEiE Όπως και οι περισσότεροι κιθαριστες που θεωρούνται Rock Icons . Ίσως θα έπρεπε να μας δώσεις αποδείξεις και ονόματα :) ώστε να βάλουμε ρεφενέ και να τους αγοράσουμε ένα κοΦτιΡι από τα Λιντλ :)1 βαθμός
-
Αμα δεν καθομαι να ακουω τοσα αρτια κομματια εδω μεσα πως θα γινω καλυτερος?Ειμαι τυχερος που εντελως τυχαια βρεθηκα εδω μεσα και μαθαινω απο τους καλυτερους1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ακριβώς έτσι! Πολύ σωστός! Συνήθως πρόβλημα υπάρχει με εξωτερικούς δίσκους και αυτές τις ρημάδες τις εξωτερικές κάρτες ήχου καθώς και midi controllers. Είπαμε UNIVERSAL Serial Bus (USB) αλλά υπάρχουν και όρια.. Επίσης έχω προσέξει ότι όσο πιο ακριβή η μητρική, τόσο λιγότερα προβλήματα βγάζει.. δεν πρέπει να είναι η ιδέα μου..1 βαθμός
-
Αυτο το εχω κανει αποχθες μετα απο την συμβουλη του dimsonic1 βαθμός
-
Το παραπάνω screenshot είναι από Windows 7. Ότι υπάρχει σε Windows 7 είναι 99,99% σίγουρο ότι θα υπάρχει και στα Windows 10. Το δικό μου είναι ενεργοποιημένο λοιπόν. Ούτε καν το είχα προσέξει.. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα - όποτε του έρθει του θείου Βασίλη - θα αναστείλει τη λειτουργία κάποιου USB που προφανώς ήταν ανενεργό. Πώς θα βρεθείς σε αυτό το διάλογο: Πίνακας Ελέγχου\Υλικό και Ήχος\Επιλογές παροχής ενέργειας\Επεξεργασία ρυθμίσεων σχεδίου => "Αλλαγές Παροχής Ρυθμίσεων Ενέργειας για Προχωρημένους".1 βαθμός
-
Εγω θα ηθελα να προσθεσω και μια ακομα κατηγορια ολοκληρη, και αυτα ειναι τα διαφορα rack effect processors / preamps απο τη δεκαετια του '80. Και δεν μιλαω απαραιτητα για καποια (τοτε) πανακριβα μηχανηματα, που ισως και σημερα παραμενουν αντικειμενικα top class αλλα για πιο affordable μηχανηματα που καταφερνουν ομως να πιασουν αυτο τον πολυ χαρακτηριστικο ηχο της εποχης. Νομιζω οτι εχουν πολυ ενδιαφερον, και οχι μονο για καποιον που απλα θελει να αναπαραγει τον ηχο της εποχης (meh) αλλα κυριως για τη δημιουργικη χρηση που μπορει να εχουν σημερα, σε μοντερνα μουσικη. Αυτα τα πλαστικα chorus και χαωτικα yet unnatural reverb χουν διεκδικησει εναν δικο τους χωρο στο φασμα του vintage ηχου, και εχουν αρχισει να ξαναγινονται της μοδας, με την ολη ανοδο του lo-fi και του nostalgic sound. Πωλουνται δε για ψιλολογια. Νομιζω μπορουν ανετα να βρουν θεση σε μια μοντερνα παραγωγη αν χρησιμοποιηθουν με γουστο και δημιουργικοτητα. Δε εχω αρκετα εκτενη πειρα ωστε να μπορω να προτεινω καποιο συγκεκριμενο ως ξεκαθαρα the one to look for, αλλα αν ειχα studio και ασχολουμουν με την παραγωγη δε θα με χαλαγε καθολου να εχω σε μια γωνια 5-6 vintage Lexicon, Yamaha, Zoom, Roland, Boss racks καθαρα σαν flavour options...1 βαθμός
-
παρακάμπτει το Power management των windows και γκαζώνει με δική του πρωτοβουλία τον υπολογιστή. Κοινώς τον τρέχει στο 100. Γενικά η ιστορία daw είναι πολύ απαιτητική από τον υπολογιστή. Και γενικά δεν γουστάρει τον υπολογιστή να παίρνει "έξυπνες" πρωτοβουλίες.1 βαθμός
-
Οποιοσδήποτε λαμπατος ενισχυτής κιθάρας πριν το 1990 θα είναι καλύτερος κατασκευαστικα από το φτηνό απωανατολιτικο/μεξικανικο pcb που ειναι οι περισσότεροι ενισχυτές κάτω των 1200 ευρώ αυτή τη στιγμή και θα έχει τουλάχιστον τις τελικές στο σασί και όχι στην πλακέτα. Εννοείται ότι οποιονδήποτε pre 1974 silver face Fender βρίσκουμε κάτω από 800 ευρώ τον παίρνουμε χθες ακόμα και αν είναι "βαρύς και μεγάλος σε βαττ".1 βαθμός
-
akg K240sextett, Κ340, K240df, K270studio, K1000. (εννοείται made in Austria). Τα έχω και τα πέντε. Ηλικίας 45, 42, 40, 35 και 30 ετών. Τα Κ240sextett και τα Κ270 αγοράστηκαν τότε καινούργια. Τα άλλα σε εξευτελιστικές σχεδόν τιμές στο ebay, εκτός από τα Κ1000 που σήμερα τα βρίσκεις με δυσκολία κάτω από 1500 και μερικές φορές πάνω από 3000. Σήμερα κυκλοφορούν ακόμα τα Κ240 από τον κολοσσό της Harman πλέον, είναι πολύ καλά για 60 ευρώ αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά. Λίγα πράγματα παίζουν σήμερα μετά από 45 χρόνια όπως τότε. Και τότε ήταν ήχος αναφοράς.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Ψαξε και βρεστα. Υπαρχει μεγαλη αναγκη για στιχους απο παρτη μου. Αν θες να τα κανουμε κατι. Ελληνικα βεβαιως βεβαιως.1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
σε αυτά ακριβώς αναφέρομαι Γιώργο... δεν είναι πολλά αλλά υπάρχουν και αξίζει για μένα τον κόπο να τα γνωρίζουμε γι αυτό και άνοιξα το thread... ?1 βαθμός
-
Ερωτήματα: -Τον κύριο αυτό που μου συνέστησε να τον ακούσω ένας φίλος (μη μουσικός), τον γνωρίζετε; - Γιατί δεν είναι μέλος; - Γιατί οι μουσικοί που τον σχολιάζουν δεν είναι μέλη;1 βαθμός
-
Digitech 2120 πολυεφφέ. Κάτω από 150 ευρώ. Ampeg R-12-R ή R-212-R ενισχυτής κιθάρας. Γύρω στα 600 ευρώ. Yamaha magicstomp πολυεφφέ (γύρω στα 100 ευρώ). Μιλάω πάντα για καταργημένα μοντέλα.1 βαθμός
-
αμα σε πω τώρα ότι το 1973, επι χούντας, έκανα εκπομπή στην ΥΕΝΕΔ, με τον Κογκαλίδη (Χρυσή δισκοθήκη) και έπαιξα yes, elp και κάτι ακόμα "ακατάλληλο για την εποχή" τι θα πεις? Η κασέτα της εκπομπής υπάρχει, κάπου σε ένα πατάρι φίλου και προσπαθώ με χίλιους τρόπους να τον κάνω να την κατεβάσει...1 βαθμός
-
Σορρυ, μόλις τώρα είδα τα post αυτά... Ναι είμαι Mits και παίζω (γρατζουνάω) άταστο μπάσο και ακούω και βλέπω jazz fusion (και όχι μόνο). Αλλά στην Θεσ/νίκη.1 βαθμός
-
Δοκίμασε κι αυτό που σου λέει ο dimsonic περί τροφοδοσίας από το device manager.1 βαθμός
-
Ο Garcia Fons είναι φαινόμενο! Aπό Πολίτη, δες κάποια από αυτά που παίζει με manouche κιθάρα στο κανάλι του https://www.youtube.com/user/jimpolrr/videos1 βαθμός
-
Ούτε εγω μπορώ να ακούσω Gambale , Satriani λιγότερο. Αλλά ΟΚ δεν θα επιμείνω, γιατί ό,τι άκουσα από τον Jim Politis (τον έχω δει και στο βέλγιο σε συναυλίες) μου είχε αρέσει. Αν δεν είσαι πολύ πεισματάρης, ίσως άκουγες π.χ. τα ακουστικά του που παίζει περισσότερο jazz manouche και λιγότερο fusion. Χάρηκα πάντως που κάποιος πόσταρε γι αυτόν εδώ. Υπάρχουν εξαιρετικοί Έλληνες μουσικοί που (η γνώμη μου είναι ότι) λόγω ιδιοσυγκρασίας -ξέρετε τώρα, μουσική σχέση και με την ανατολή κλπ- διαθέτουν και καλλιτεχική ταυτότητα πέρα από ταλέντο. Υπάρχουν και άλλων εθνικοτήτων ανάλογοι φυσικά, πχ γαλλο-ισπανοί κλπ όπως ο Gabriel Garcia - Fons, αλλά κιθαρίστες όπως ο Αχιλλέας Περσίδης λόγου χάρη ή ο Jim Politis, δεν συναντιώνται συχνά στο εξωτερικό λόγω και αυτού του ιδιώματος που είπα. Καμία σχέση δηλαδή με Gambale και Satriani που ανέφερες. Είναι εντελώς άλλο είδος στ' αυτιά μου. Αυτ(ι)ά και σόρι για την πολυλογία. :)1 βαθμός
-
Έγραφα τότενες που το πρωτοανέβασα.... ""Η εισαγωγή (και όχι μόνο...) το ξέρω ότι "μοιάζει" με ένα γνωστό σεξουλιάρικο άσμα του E.C., αλλά έτσι μου βγήκε χωρίς να το θέλω...."" Δυστυχώς όχι... Ευχαριστώ πολύ "παιδιά"...1 βαθμός
-
1 βαθμός
-
Εχοντας διαβάσει πάρα πολλές βιογραφίες (κυρίως κλασικών) μουσικών έχω προσέξει τα εξής: Αυτοί που αφιέρωναν πολλές ώρες στη σύνθεση χωρίζονταν σε διάφορες κατηγορίες: - Αυτοί που έγραφαν τακτικά και σε καθημερινή βάση (Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σούμπερτ και αρκετοί άλλοι). Ποιές ώρες έγραφαν αυτοί: συνήθως πρωί με απόγευμα (πολλές ώρες) και μετά ανάπαυση. Σπανιότερα βραδινές ώρες. Ο Γ.Σ. Μπαχ έγραφε κυριολεκτικά όποτε προλάβαινε, επειδή ήταν και κάντορας στη σχολή του Αγίου Θωμά της Λειψίας και είχε διάφορες υποχρεώσεις.. - Αλλοι που έγραφαν σε "χρονικές νησίδες": ο Βάγκνερ π.χ. έγραφε ασταμάτητα επί πολλούς μήνες μέχρι να τελειώσει την όπερα αλλά μετά μπορεί να έκανε μήνες να ξαναγράψει κάτι άλλο, κάτι αντίστοιχο και ο Στραβίνσκι, ο Τσαϊκόφσκι μάλλον κάτι ενδιάμεσο. Γενικά έτσι λειτουργούσαν οι συνθέτες όπερας και μπαλέτου. - Αλλοι που έγραφαν κυρίως όταν είχαν έμπνευση για κάποιο λόγο, κυρίως ρομαντικοί: Σατί, Σοπέν, Ντεμπισί, Ραβέλ κλπ. Αυτοί που είχαν ελάχιστο χρόνο για σύνθεση έπεφταν με τα μούτρα κυριολεκτικά όποτε προλάβαιναν: - Ο Μάλερ έγραφε τους 2 καλοκαιρινούς μήνες που είχε διακοπές (γενικά ήταν μαέστρος όπερας). - Ο Αιβς έγραφε τις αργές βραδυνές ώρες που έβρισκε κάποιο χρόνο (είχε ασφαλιστική εταιρεία με κάποιον άλλο). - Ο Σένμπεργκ όταν ήταν στις ΗΠΑ δούλευε συνθέσεις ακόμη και στα διαλείμματα μεταξύ των ωρών διδασκαλίας του (ήταν καθηγητής μουσικής σε πασίγνωστη μουσική σχολή).1 βαθμός
-
1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00